87. forduló, 89. forduló, Lord Shot összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2023. febr. 7. 8h:45'
EZ A 112. JÁTÉKHETED, 88. FORDULÓD
113. játékheted kezdete: febr. 8.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 21 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #3934
SZÁMLA : XXXX
ingyenf: 1

LORD SHOT KALANDJAI


Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [138,57] koordinátán.
Sok hasznos dolgot tanulsz a krónikából, így aztán hatékonyabban cselekszel (+6 tvp ). A teremtés zsákja létrehozott 1 varányszemet.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+32 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+84 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mentális erőd regenerálódik. (+22 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+7 tudatpont.)
Reménykedsz, hogy a táborozás alatt nyomolvasással töltött idő egy drótszőrű pincsi nyomára vezet. Sajnos nem jártál sikerrel - talán majd legközelebb. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 szörnyismeret). [8 pontot használtál fel, van még 239.]

* 1. KP: h 1100 0 0 használod az 1100. tárgyat
Használod az Éjmágus tükrét. A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) Erőd TF-elődött. Használod az Éjmágus tükrét. Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. Erőd TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 239.]

* 2. KP: kf 1527 0 0 kézbeveszed/felveszed az 1527. tárgyat
Leveszed a láthatatlan köpenyt, majd felöltöd a Jerome köpenyét. [0 pontot használtál fel, van még 239.]

* 3. KP: p 71 0 0 használod a 71. pszi képességet
Fókuszálod mentális energiáidat. Hamarosan érzed az erő áramlását. Az erőt egyetlen csomóba sűrítve, kilövöd a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 234.]

* 4. KP: v 26 0 0 elmormolod a 26. varázslatot
Kántálni kezdesz. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Létrehoztad a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 229.]

f 114 kísérletezel a 114. tárggyal
Töprengesz, a körmödet rágod, a hátizsákodban matatsz, mint minden igazi feltaláló. Lázasan töröd a fejed... Brávó! Feltaláltad, hogy hogyan csinálhatsz acéltűt. (ld. enc.) 50 tapasztalati pontot kaptál. [10 pontot használtál fel, van még 219.]

kt 334 2 elkészíted a 334. tárgyat (2 darabot)
Legyártottál 2 acéltűt. [2 pontot használtál fel, van még 217.]

f 1222 kísérletezel az 1222. tárggyal
Előpakolsz a zsákodból, és töprengeni kezdesz egy új műszaki újdonság kifejlesztésén. Lázasan töröd a fejed... Érdemes volt kísérletezni! Rájöttél, hogy hogyan készíthetsz hattyútoll vánkost. (ld. enc.) 327 tapasztalati pontot kaptál. [10 pontot használtál fel, van még 207.]

m 3 4 3 mozogsz délkeletre, délre, délkeletre
[139,58] A halott tájat végérvényesen felváltja az élettel teli, zöld bokrokkal és cserjékkel benőtt síkság. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Tharr hívei emelték.
(Vándorcirkusz:) Egyszercsak vidám beszéd és nyikorgó szekérkerék hangja üti meg füledet. Hamar megpillantod az út mellett táborozó cirkuszkaravánt. Hirtelen, szinte a semmiből, előtted terem egy szívélyes törpe és arra kér, vegyél részt valamelyik játékukban. Csak addig foglalkozik veled, amíg kifizeted a neki járó 20 aranyat, majd eltűnik a tömegben.
Megállsz egy sátor előtt, ahol egy óriás biztat érdeklődő kalandozókat a céllövöldébe lépésre. Jelentkezel, hogy te megvívnál az odabent lapuló szörnnyel, a ceremóniamester pedig kapva az alkalmon, és a sátorba tessékel. A smaragdgólem csak a pillanatra várt, hogy belépj hozzá.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy tüskepajzs varázslattal készülsz a csatára. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy villámcsapás varázslat. 36 életpontot sebeztél. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a smaragdgólem testét. (4 támadással 85 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a smaragdgólem testét. (5 támadással 251 életpontot sebezve.) Méregfoggal megkarcolod a smaragdgólem smaragd testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) A smaragdgólem mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 78 életpontot vesztesz.) Megpróbál megragadni. Egymásnak feszültök, de te bizonyulsz az erősebbnek. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. A következő kincseket találtad: 1 gólem talizmán. 3 317 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 394, sebződés: 78, gyógyulás: 0, összesen: -78 ÉP}


keletre látsz egy viharfelhőt , benne a következő név rajzolódik ki: G'run'dyyg, egy viharfelhőt , benne a következő név rajzolódik ki: Synister Cane. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy varkaudar felderítő közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy tüskepajzs varázst. Egy villámcsapás varázslatot dobsz ellenfeledre. 73 életpontot sebeztél. A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 3 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a varkaudar felderítő bal lábát. (3 támadással 65 életpontot sebezve.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 nyílvessző. 1 602 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 138, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Sikerül a földből kirángatnod egy vastag farkasrépát. (+1 kaja.) Oppsz, itt járt már valaki! Nem valami friss (kb. 1 hetes) emberi nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek keletre vezetnek.

(Továbbmész...) [139,59] A bozótost ritka erdő váltja fel. A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy bávatag golombár került az utadba. Mivel nem jelzed támadás szándékát, ő se támad. Egy ideig csendben méricskélitek egymást, aztán a szörny továbbáll.

északkeletre látsz egy viharfelhőt , benne a következő név rajzolódik ki: G'run'dyyg, egy viharfelhőt , benne a következő név rajzolódik ki: Synister Cane. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Észreveszel valamit a földön. Kicsit régi (kb. 1 hetes) emberi nyomok vezetnek északra.

(Továbbmész...) [140,60] Félig kiégett területen vagy. Fekete, élettelen foltok tűnnek fel a zöld növényzetben. Keletre az alanori csatorna békésen fodrozódó vizét látod. Látsz egy félig kész városépítkezést. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 2540 pontot kell rákölteni.) Látsz egy elf kósza házát. Hűha! Ilyet sem láttál még. Ugyanis azt veszed észre, hogy egy vércápa orrából hatalmas mennyiségű zöld ektoplazma jut Chara-din fizikai manifesztációjára, de ez az istenségen meg sem látszik. Még jó hogy csak szobor az egész, különben attól félnél, hogy elnyel ez a nagy rakás trutymó... Oldalt pillantva, meglátsz egy Chara-din monolitját. Találsz egy szent tölgyfát. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amint a kukkert délre fordítod, megpillantasz egy főutcát. Délnyugatra nézve látsz egy főutcát. Elrakod a távcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Messze előtted, a kiégett bokrok közt mozdul valami. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy pordémon. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy tüskepajzs varázst. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a pordémon testét. (4 támadással 77 életpontot sebezve.) A szörny hősugarat lő ki rád! Szerencsére idejében félreugrasz. Elszántan a másikra rontasz. Biami kvazárlándzsával felnyársalod a pordémon testét. (1 támadással 42 életpontot sebezve.) Méregfoggal jól megszúrod a pordémon testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) A szörny mancsával apró sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A szörny szenzoraival vizet szív el a testedből. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 907 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 143, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}

Megvizsgálod a talajt. Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) emberi nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek. Csillapítod az éhségedet. (-1 kaja.) [25 pontot használtál fel, van még 182.]

m 4 mozogsz délre
[140,61] Egy kisebb településhez érkeztél. Találsz egy táblát, rajta a következő felirattal: " Ízleld meg a rózsa vérét, tapasztald meg: jó a holtlét... " Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy korongfát. Találsz egy főutcát. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy házat. (no:1. építését P.Gagyimir kezdte, eddig 1300 TVP épült bele.) Látsz egy nekrofunt. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Egy feléd lopakodó alakot pillantasz meg a túl oldalon. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy részeg kalandozó. (ld. enc.) Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy tüskepajzs varázst. Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Ellenfeledre energiatüskék varázslatot lősz. 25 életpontot sebeztél. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy villámcsapás varázslat. 19 életpontot vesztettél. Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a részeg kalandozó nyakát. (4 támadással 86 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rontasz. {CSTT:} Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd a részeg kalandozó bal lábát. (2 támadással 101 életpontot sebezve.) Méregfoggal jól megszúrod a részeg kalandozó bal lábát. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) A részeg kalandozó pusztító erejű támadást indít, félresöpörve védekezésedet. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy aranytű és egy ezüst nyaklánc. Szereztél 1 szöges bunkót. 1 522 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 238, sebződés: 31, gyógyulás: 0, összesen: -31 ÉP}

Van itt egy vegyesbolt (842. épület.). [5 pontot használtál fel, van még 177.]

ea 1541 4 eladod az 1541. tárgyat 4
Egyetlen bolt sincs itt, amely azt a tárgyat megvenné. [0 pontot használtál fel, van még 177.]

ea 529 12 eladod az 529. tárgyat 12
Egyetlen bolt sincs itt, amely azt a tárgyat megvenné. [0 pontot használtál fel, van még 177.]

ve 213 1 megveszed a 213. tárgyat 1
Vásároltál 1 xirnox szivet. 20 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 177.]

ve 449 3 megveszed a 449. tárgyat 3
Vásároltál 3 kristályfolyadékot. 24 aranyat fizettél. (ld. enc.) [0 pontot használtál fel, van még 177.]

h 449 használod a 449. tárgyat
Nincs semmilyen speciális dolog, amire ezt a tárgyat most használhatnád. [0 pontot használtál fel, van még 177.]

ve 1222 20 megveszed az 1222. tárgyat 20
Mindössze 11 darabot tud abból a tárgyból a boltos adni. Vásároltál 11 hattyútollat. 22 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 177.]

ve 44 2 megveszed a 44. tárgyat 2
Vásároltál 2 királygyík bőrt. 12 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 177.]

kt 1226 1 elkészíted az 1226. tárgyat (1 darabot)
Nincs elegendő alapanyagod ahhoz, hogy akár egyetlen hattyútoll vánkost is készíthess/gyűjthess. [0 pontot használtál fel, van még 177.]

ve 305 20 megveszed a 305. tárgyat 20
Csak 12 darabra van elég pénzed. Vásároltál 12 varázskövet. 1800 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 177.]

m 6 6 7 mozogsz nyugatra, nyugatra, északnyugatra
[139,61] Folytatod sétádat a házak közt. Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " Üdvözlünk városunkban! Fűre lépni szabad, és szemetelhetsz is. A Sheran Múmiák. " Látsz egy főutcát. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy házat. (no:1. építését Hófarkas Klán kezdte, eddig 100 TVP épült bele.) Látsz egy quwargot. Rálépsz, és mész tovább. 1 tapasztalati pontot kaptál. Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 1 aranyat. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Hatodik érzéked veszélyt jelez. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy részeg kalandozó került az utadba. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.
Híján vagy a varázsenergiának - gyorsan összetörsz 1 varázskövet. (+100 varázspont.)

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már tüskepajzs vibrál körülötted. Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Egy villámcsapás varázslattal köszöntöd a másikat. 78 életpontot sebeztél. Üdvözlésképpen egy méregfelhő varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 19 életpontot vesztettél. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a részeg kalandozó horpadt páncélját. (4 támadással 88 életpontot sebezve.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. A következő kincseket találtad: egy aranygyűrű. Szereztél 1 szöges bunkót. 1 522 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 166, sebződés: 19, gyógyulás: 0, összesen: -19 ÉP}


Összeakadsz egy fekete, hosszú hajú, kék szemű alakváltó férfival. Raia kántora. Egy borostyán függőt, egy cetbőr válltömést, egy griff nyakéket, egy halálhozó karkötőjét, egy hatalom fülbevalóját, egy kvazár páncélt, egy kvazár sisakot, egy nap szimbólumot, egy obszidián karkötőt, egy örökkéval. rubinját, egy regeneráló gyűrűt, egy ryuku nadrágot, egy szirén köpenyét, egy tankány karmot, egy varkaudar csizmát, egy vortex talizmánt és egy zafír erőövet visel. Jelvényei: Naprend (a Chara-din elleni harcért). Ruházatát egy borzalmas varkaudar trófea, egy ryuku csapásvezető trófea és egy jégtroll trófea díszíti. Bal kezében egy méregtagadót tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Málhásállata egy ryuku ostromteknős. Mentális auráját felismered, undorító fehér! Egy jó!
Habozás nélkül megtámadod.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy tüskepajzs varázslatot. Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Egy villámcsapás varázslatot dobsz ellenfeledre. 37 életpontot sebeztél. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: energiafolyam varázslatot lő rád. 204 életpontot vesztettél. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Mielőtt a közelébe érhetnél, ellenfeled lő Rád hosszú íjjal. Elrepül 4 ezüsttollú nyíl. Lövedékeiddel perforálod az alakváltó jobb lábát. (4 támadással 95 életpontot sebezve.) Feléd repül 4 bronzhegyű nyíl. A lövedékek perforálják a jobb lábadat. (4 támadástól 102 életpontot vesztesz.) Te itt életveszélyben vagy. Szerencsédre a futás jobban megy a bújócskánál. {Csatastatisztika; sebzés: 132, sebződés: 306, gyógyulás: 0, összesen: -306 ÉP}


Összeakadsz egy hosszú aranyhajú, zöld szemű mutáns nővel. Bőre bronzként csillog. Elenios apostola. Egy bíbor erőövet, egy hatalom fülbevalóját, egy kígyóbőr övet, egy lánckesztyűt, egy obszidián karkötőt, egy Rhatt páncélját, egy rothasztó talizmánt, egy smaragd védőgyűrűt, egy szem szimbólumot, egy szirén köpenyét és egy vassisakot visel. Jelvényei: Naprend (a Chara-din elleni harcért). Felszerelését egy ekharion trófea, egy ongóliant trófea és egy óriásféreg trófea teszi egyedivé. Jobb kezében egy biami kvazárlándzsát tart. Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: ocsmány fehér a nyomorult jónak.
Csak néhány pillantásra méltatjátok egymást. Odébbállsz.
Összeakadsz egy fekete, tüsi hajú, zöld szemű troll férfival. Körszakálla és bajsza van. Bőre teljesen fehér! Egy griff nyakéket, egy grifftoll kesztyűt, egy koponya szimbólumot, egy kreiton fókuszt, egy kvazár sisakot, egy lajstrom medált, egy Métely páncélját, egy monstrum vállvédőt, egy nodonrod kitűzőt, egy ónix masszavadítót, egy örökkévaló holdkövét, egy regeneráló gyűrűt, egy smaragd karkötőt, egy smaragd védőgyűrűt, egy szirén köpenyét, egy topáz erényövet, egy varkaudar csizmát és egy zafír erőövet visel. Jelvényei: Naprend (a Chara-din elleni harcért). Ruházatát egy ongóliant trófea, egy varkaudar iszákos trófea és egy manaelementál trófea díszíti. Jobb kezében egy Brod buzogányát, bal kezében egy harci kalapácsot tart. Lőfegyvere egy mérg. vas dobónyíl. Hátasállata egy mutáns pók! Tárgyainak egy részét egy ryuku ostromteknős viszi. Auráját érzékelve máris tudod, ugyanolyan sötét, mint a Tied.
Megbarátkoztok egymással. Az ő neve Amran, a hatalmas. Homlokérintéssel biztosítjátok a későbbi telepatikus összeköttetést. Bye-bye-t és csocsit mondtok egymásnak, aztán továbbállsz.
Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Már érzed is a hatást. ( +104 életerő.) Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Rövid időn belül érzed a hatást. ( +100 életerő.) Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Kisvártatva jelentkezik a várva várt hatás. ( +88 életerő.)

(Továbbmész...) [138,61] Vált a terep: ritka erdőben vagy. Gyanús mozgást látsz a fák között. Egy purifikátor nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!
Összetörsz 1 varázskövet. (+100 varázspont.)

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy tüskepajzs varázslatot. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy villámcsapás varázslat. 75 életpontot sebeztél. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+6 max. varázspont.) Távolról jégcsóva varázslatot lő rád a másik. 13 életpontot vesztettél. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 3 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a purifikátor szürke hengertestét. (3 támadással 58 életpontot sebezve.) Véres nyál csordul ki a purifikátor száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 purifikátor hájat. 1 034 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 133, sebződés: 13, gyógyulás: 0, összesen: -13 ÉP}

Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy félig kész városépítkezést. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 3000 pontot kell rákölteni.) Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy tündöklő szobrot. (ld. enc.) Elenios rád kacsint! Csodálatos érzés kerít hatalmába, miközben virágeső hull az égből. Vidáman gyűjtöd csokorba a szépséges virágokat, ami egy mocsári penke és néhány mákrózsa. Felfedeztél egy félig kész templomot. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 2700 pontot kell rákölteni.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Előpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [137,60] A fák eltünedeznek, ismét síkságon vagy. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy rát-fát. Oldalt pillantva, meglátsz egy phua-kúpot. Észreveszel egy oltárt. Leah hívei emelték. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy teljesen lerombolt városépítkezést. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy borkonyó cserjét. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amikor délre nézel, észreveszel egy művészi porolitot. Nyugatra nézve látsz egy friss csatamezőt. Északnyugatra egy márványtorony van. Északra egy patak van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Esni kezd az eső. Nem bújsz el, hisz a víz nagy kincs! Tátott szájjal, felfelé fordított fejjel, csukott szemmel állsz, és kortyokban nyeled az életet adó nedűt. Vizestömlődet is az ég felé fordítod, hogy feltöltődjön. Néhány perc múlva az eső eláll, csak a szivárvány marad, a szomjazástól viszont megmenekültél! Kicsit megfáztál a hideg víztől (-2 életerő). Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Felismered a közeledőt. Csak egy élőholt quwarg. Nem jelenthet különösebb problémát. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy tüskepajzs. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 73 életpontot sebeztél. A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja az élőholt quwarg torát. (4 támadással 94 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Meglengetve a biami kvazárlándzsát a másikra támadsz. {CSTT:} Biami kvazárlándzsával megdöföd az élőholt quwarg testét. (1 támadással 55 életpontot sebezve.) Méregfoggal jól megszúrod az élőholt quwarg torát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) A szörny belemar a jobb térdedbe. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 453 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 244, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}

Megvizsgálod a talajt. Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) emberi nyomok vezetnek keletre. [15 pontot használtál fel, van még 162.]

im 3 imádkozol
Megtalálod az oltárt, és imádkozni kezdesz. Hosszú idő telik el csendes meditációban. Ünnepélyes hang szólal meg.
- Tehát nem csalódtam benned, hűséges hívem vagy! (+1 max. életerő, +6 max. varázspont.) Megtanítalak egy újabb varázslatra, melynek neve hadiszerencse III. (ld. enc.) A teljesített feladat helyett kapsz egy újabbat, és természetesen továbbra is kihívás számodra a másik kettő: 1.) Ahhoz, hogy megtanulhasd a Sötétség Ceremóniáját, elegendő alapanyagra van szükség. Ölj meg három téfea magofluxot! 2.) Áldozz fel oltáromnál egy Mágikus Koponyát! 3.) A csapdák gyakran problémát okoznak lopásnál. Megoldás: lopjál egy hebrencs csapdát! [30 pontot használtál fel, van még 132.]

m 7 6 mozogsz északnyugatra, nyugatra
[136,59] Még mindig füves síkságon vagy. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy facsoport. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy márványtornyot. Egyszercsak megpillantasz egy vermet. Egy kövér ember nő üldögél benne. Elhaló nyöszörgéssel próbálja a segítségedet kérni. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy szuperkötélre és 8 TVP-re (42. jellempróba). Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Fairlight hívői építették. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy rúnakövet. Keletre nézve látsz egy patakot. Délre egy friss csatamező van. Nyugatra egy márványtorony van. Északnyugatra egy művészi porolit van. Északra egy phua-kúp van. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő.

Kifosztod egy törpemarabu fészkét. A zsákmány: két zöld tojás. (+1 kaja.)

(Továbbmész...) [135,59] Szűnni nem akar a zöld síkság. Valahonnan csengő madárdal száll feléd.

Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy márványtornyot. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Tharr hívei emelték. A távcsővel lassan körülnézel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy phua-kúpot. Délkeletre nézve látsz egy friss csatamezőt. Délnyugatra egy púderszikla van. Északnyugatra egy patak van. Északra egy művészi porolit van. Elrakod a távcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. [10 pontot használtál fel, van még 122.]

h 233 10 használod a 233. tárgyat
Furulyázni kezdesz. Félelmetes, hogy mennyire nem megy a dolog. Azért töretlenül tovább próbálkozol. [10 pontot használtál fel, van még 112.]

ef 20 512 energia fejlesztése 20
Nem sajnálva az áldozatot, tudati energiáidat a KT elmetavába döntöd, az új tudati képesség kifejlesztése végett. [-11 TU.] [77 pontot használtál fel, van még 35.]

szk 115 keresed a 115. szörnyet
A két forduló között kutatni fogsz, mert nagy szükséged van arra, hogy találj egy törpemammutot. [0 pontot használtál fel, van még 35.]

* 1. BP: kf 441 0 0 kézbeveszed/felveszed a 441. tárgyat
Leveszed a Jerome köpenyét, majd felöltöd a láthatatlan köpenyt. Láthatatlanná váltál. [-7 varázspont.] Erőd TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 35.]

* 2. BP: h 147 0 0 használod a 147. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [3 pontot használtál fel, van még 32.]

* 3. BP: ef 4 512 0 energia fejlesztése 4
Nincs elég TU pontod ennek a parancsnak a végrehajtásához. [0 pontot használtál fel, van még 32.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 1 2 fejleszted az 1. tulajdonságodat 2 pontért
Hatalmas súlyzóddal váll- és bicepszgyakorlatokat végzel. Érzed, hogy erősödsz! Ez még édeskevés ahhoz, hogy az erőd érezhetően megnövekedjen. [2 pontot használtál fel, van még 30.]
Uhhh, de megszomjaztál! Mohón kortyolsz a vizestömlőből. Az aranypikkelyek kifejtik jótékony hatásukat. (+2 jóság.) [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 9, 12, 22.
Etetési idő! Megeteted a szörnyedet. 2 kaját fal föl a mutáns pók. Túl fáradt vagy már, hogy tovább menj. Utolsó erőddel egy helyet keresel, ahol aránylag biztonságban pihenhetsz. A fáradtság a legjobb altatómester: szinte azonnal elalszol. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.)
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebből a következő körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 229 pontot. A következő körben tehát 259 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


ACÉLTŰ (334. TÁRGY)
Egy csepp rákfatty váladékot pöttyentve egy kaktusztüskére, acélkeménységű tűhöz juthatsz. Ehhez a KT 334 parancsot kell kiadnod, 1 TVP-ért. Varrni ugyan nem tudsz vele (túl rövid, és nincs a végén luk), lövedéknek pedig túl apró és könnyű, viszont néhány új csapda ötletét sugalmazza.

HATTYÚTOLL VÁNKOS (1226. TÁRGY)
Időnként a kalandozók is engedhetnek titkos vágyaiknak, mint például, hogy minden nap olyan kényelmek között hajthassák álomra fejüket, mintha egy puccos fogadó egyik szobájában tennék azt. Ágynemű és párnák közt. Erre azonban az eddigi, kalandozással telt mindennapokban nem volt lehetőség. Most azonban már semmi sem állíthat meg abban, hogy kispárnád legyen. A hattyútoll vánkos előállításának teendői a következők: fogj két királygyíkbőrt, és öltsd össze őket két acéltűvel (ezek ebben az esetben elhasználódnak, hiszen ezek fogják összefogni a huzatot). Ezután a szabadon maradt végén töltsd meg a királygyíkbőr huzatot hattyútollal, egészen pontosan 26 darabot kell erre felhasználnod. Ha nincs annyid az gond, mert a madártoll túl kicsi ahhoz, hogy azzal pótold a maradékot - ha ezt tennéd kemény, merev vánkost kapnál. Ezt nem szeretnénk! Tehát ha betömködted a hattyútollakat kész is a tárgy, ha jól csináltad, mindössze 32 TVP-nyi idő alatt. És mi történik, ha éjjelenként hattyútoll vánkosra hajtod le a fejed? A fordulód elején tapasztalati szinted függvényében több életpontot fogsz regenerálni. Ha férfi kalandozó vagy, nem fogsz olyan jól aludni, mint hölgytársaid (de azért jobban, mint a párna nélkül, csupán a párna által adott bónusz regeneráció nem lesz teljes), hiszen a tudatod hátsó szegletében ott fog motoszkálni a gondolat: "jaj, csak valaki meg ne lássa, hogy kispárnával alszom, mert még azt hinné, elpuhultam". Ha nemed nő, nem lesznek ilyen aggályaid.

RÉSZEG KALANDOZÓ (187. ELLENFÉL)
A városok utcáin kóborolva, előfordul, hogy összefutsz egy-egy iszonyúan részeg, végtelenül buta és rettentően kötekedő kedvű kalandozóval. Az ilyeneket legjobb elkerülni, mert keményebb ellenfelek némely elvetemültebb szörnynél is, de ha mégis küzdelemre kerül a sor, nos, akkor sem számíthatsz nagy zsákmányra győzelem esetén, mivel az ilyen fickók már tárgyaik/vagyonuk nagy részét elitták/elvesztették.

KRISTÁLYFOLYADÉK (449. TÁRGY)
Gyöngyözően csillogó, kristálytiszta varázsfolyadék ez, mely az elme megtisztulásával egyidejűleg megszabadít a kasztroplanáris rákfenéktől is. Ilyenek például a poszogó möszék és a tudati átkok. Ha valamilyen tudati átok van rajtad, kör elején automatikusan felhörpinted a kristályfolyadékot. Csak a poszogó möszék kedvéért nem fogod meginni a kristályfolyadékot, ilyenkor add ki a H 449 parancsot. A kristályfolyadék elkészítéséhez szükséged van a varázsital főzése varázslatra, egy fokhagymára, egy púderkőre és 10 csepp vízre. A kotyvasztáshoz add ki a KT 449 parancsot, 5 TVP-ért, és kész az itóka!

ELENIOS TÜNDÖKLŐ SZOBRA (1587. TEREPTÁRGY)
Valami fura van a levegőben. A lágy szellő elsöpri a vér szagát, és friss virágillat nyugtatja orrodat. Fegyvereidet lerakva felegyenesedsz, hogy megkeresd, honnan ered. Nem is olyan messze egy alakot látsz lágyan lengedező öltözékben, kékes fényben úszva, de mégsem vakítón. Egyáltalán nem bántja a szemed, ahogy ránézel. Közelebb lépve jobban szemügyre veszed a tökéletes, örök szépséget, Elenios tündöklő szobrát.

HADISZERENCSE III. (59. VARÁZSLAT)
Minden hadiszerencse varázslat közül ez a legerősebb. Ezt elmormolva, igen valószínűtlenné válik, hogy abban a fordulóban bármilyen speciális támadás sikerrel jár ellened, ugyanis négyet ad a szerencsédhez! Nem működik együtt más hadiszerencse varázslatokkal, felrakásakor a régebbi hadiszerencse varázslatok törlődnek. Elmondása 15 VP-be és 5 TVP-be kerül, anyagi komponense egy rókafarok.

KARAKTERLAP

Lord Shot, egy kopasz, szürke szemű ember férfi vagy. A bőröd sötétebb az átlagosnál. Leah tanítványa vagy. A Pusztítás Prófétái (#9113) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 88. fordulód.

Erő: 42 (51) Szint: 25 Merészség: 8/4 Magasság: 175 cm
IQ: 24 (27) Támadás: 37 Agresszió: 4 Testsúly: 100 kg
Ügyesség: 18 (21) Védekezés: 54 Menekülés: 30 % Életkor: 22/117 év
Egészség: 15 (18) Életpont: 462/335 Jellem: gonosz (31) Tul. pont: 0
Szerencse: 20 (46) Varázspont: 446/126 Pénz: 98 arany Kép. pont: 13
Tudatpont: 43/0 Pszi pont: 56/36 EFejl: 30
Eddig összesen 1021 szörnyet (7 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 11 735 TP-t kaptál. Jelenleg 1 494 036 TP-d van. A következő szinthez még 205 964 TP szükséges. Trófeáid: Ek'Hor, ekharion, óriásféreg. A 60. fordulódban 16360 arany került a bankszámládra. 16932 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 1 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 5/25 szúrófegyverek: 28/19 (+6%) vágófegyverek: 1/89
ütőfegyverek: 1/78 lőfegyverek: *23/100 dobófegyverek: 8/43

Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); bumeráng (#249) (1 -5.); ubuk tüske (#131) (6 .); vashegyű nyíl (#176) (7 -); ezüsttollú nyíl (#363) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 0
135,59 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 140
Feltételes varázskő használat: 20 százalék varázspont alatt.

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 785 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 3/84 2. nyomkövetés: 12/99 (+18%) 3. mászás: 3/24
4. csapdakészítés: 10/17 (+6%) 5. csapdaészlelés: 1/22 6. gyógyítás: 7/35
7. titkosírás: 1/61 8. felderítés: 10/73 9. szörnyidomítás: 3/19
10. teológia: 12/60 (+6%) 11. taumaturgia: 32/3 (+14%) 12. szerencsejáték: 1/49
13. versengés: 6/11 (+9%) 14. zene: 1/42 (+11%) 15. szörnyismeret: 6/13 (+20%)
16. pszi: 9/48 (+9%) 17. vadászat: 3/42 18. bányászat: 4/90
19. testépítés: 32/94 (+1%) 20. úszás: 1/0 21. csapatmunka: 1/33

FELTÉTELES PARANCSOK (még 47 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
totem 70% életpont alatt (gyógykenőcs (#313))
ásol max. 8 TVP-ért
mászol max. 14 TVP-ért
cirkusz: céllövölde (1)
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) tompítás (#40, 8 VP)
villámcsapás (#50, 18 VP) varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
tükörpajzs (#101, 26 VP) időcsere (#285, 5 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP)
varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP)
beszéd a holtakkal (#17, 10 VP, 5 TVP) jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP)
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) éhínség (#39, 7 VP)
vérbeli borzongás (#46, 10 VP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
Butaság ára beállítás: teológia: 10 vp;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
hadiszerencse II (#24) erőpajzs III (#127) szürkeáll. aktiv (#71) tulajdonságpajzs (#26)
láthatatlanság (#76)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
5. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 20)
energiatüskék (#29), villámcsapás (#50)
Védekező varázslatok (aktív: 3, max: 20)
tüskepajzs (#30), tompítás (#40), tükörpajzs (#101)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 1, max: 299 - védekező varázslatokkal együtt)
villámcsapás (#50) >> szintszívó (#96)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
mutáns pók (#117) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés; +4 védettség; +2 támadás;) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Ahhoz, hogy megtanulhasd a Sötétség Ceremóniáját, elegendő alapanyagra van szükség. Ölj meg három téfea magofluxot! (számláló: 0)
2.) Áldozz fel oltáromnál egy Mágikus Koponyát!
3.) A csapdák gyakran problémát okoznak lopásnál. Megoldás: lopjál egy hebrencs csapdát!

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke házikó (504): kész. városháza (Qvill) (527): kész. törpe házikó (532): kész. helytartói hivatal (563): új. sötét kastplom (566): 50. labirintus (98,19). fényűző villa (600): kész. kőtorony (664): többek közt 7. tárgyat kell leadnod. városháza (685): új.

ISMERT LABIRINTUSOK
2, 5, 6, 7, 15, 16, 21, 50, 53, 67, 68.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 16.
Kész: 47.

HŐSTETTEID
2023. évi Kalandozók versenyében elért pontszámod: 71174

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
a halál érintése (136)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
isteni kapcsolat (168)
kasztrop.kitágulás (197)
kihívás (206)
csonttörés (219)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
sötét rúna (297)
pszionikus védelem (307)
sötét rúna II. (359)
élőholt kísérők (360)
tudati feketemágia (390)
a mágia szeretete (393)
szórd két kézzel (397)
megvilágosodás (421)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 36 TU. szükséges még: 34 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
a hit ereje (516) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
hitbéli mentor (523) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
isteni védelem (530) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a hit ereje II (537) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati ostrom II (539) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
pajzshasználat II (542) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
gyógyítómester (544) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
tudati védelem (546) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
pajzshasználat III (549) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
isteni ítélet (551) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
totemmester (553) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
pajzshasználat IV (556) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
varázslómester V (557) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
isteni áldás (558) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatunk hatalma (560) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudati segítség II (567) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU.
makróbővítés I (568) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU.
korlátlan tudat (574) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 660 TU.
gyűrűviselés (575) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 660 TU.
turbó turbó (581) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 720 TU.
makróbővítés II (582) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 720 TU.
tudatunk hatalma II (588) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 780 TU.
füébevalóviselés (589) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 780 TU.
korlátlan táborhely (595) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 840 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 5394 TU szükséges.)
karkötőviselés (596) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 840 TU.

NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Szúrófegyverek
1 * biami kvazárlándzsa (#568) 1 kőhegyű lándzsa (#7) 2 * méregfog (#1553)
Vágófegyverek
1 mandibulakasza (#127) 1 vadászkés (#1264)
Ütőfegyverek
2 csontpálca (#329) 1 kőkalapács (#13) 2 szöges bunkó (#8)
Lőfegyverek
1 fúvócső (#20) 1 * hosszú íj (#111) 1 parittya (#18)
3 rövid íj (#107)
Lövedékek
1 ezüsthegyű nyíl (#323) 11 ezüsttollú nyíl (#363) 11 mérg. ubuk tüske (#137)
12 mérgezett tüske (#23) 5 nyílvessző (#108) 1 sallank nyíl (#129)
10 tüske (#22) 13 ubuk tüske (#131) 36 vashegyű nyíl (#176)
1 vortexvessző (#2331)
Dobófegyverek
1 bumeráng (#249) 4 esszenciakristály (#350) 2 mérg. ubuk dobónyíl (#188)
27 tolmokov-koktél (#351)
Pajzsok
1 kis bőrpajzs (#45)
Páncélok
1 bőrpáncél (#51) 1 * tükörpáncél (#519)
Sisakok
1 bőrsisak (#57) 1 * bozontfonat (#1563) 2 királyi korona (#338)
1 * Krough fejdísze (#1570) 3 mentát korona (#1559) 1 rézsisak (#72)
1 vassisak (#160)
Köpenyek
1 Jerome köpenye (#1527) 1 * láthatatlan köpeny (#441)
Vállvédők
1 * boszorkánykendő (#1697) 1 monstrum vállvédő (#1577)
Kesztyűk
4 * grifftoll kesztyű (#1578) 1 kígyóbőr kesztyű (#49) 1 mászókarom (#78)
5 tankány karom (#237)
Övek
3 * zafír erőöv (#397)
Csizmák
1 * ryuku futárcsizma (#1530)
Fülbevalók (max. felvehető: 2, felvéve: 1)
2 borostyán függő (#162) 1 igazgy. fülbevaló (#197) 2 obszidián függő (#195)
1 * saválló fülbevaló (#1552)
Nyakláncok (max. felvehető: 2, felvéve: 2+2)
4 ezüst nyaklánc (#117) 2 gólem talizmán (#811) 2 hősiesítő medál (#1558)
1 * koponya szimbólum (#139) 1 korinthai talizmán (#814) 1 * nekrofun medál (#253)
1 ritualista amulett (#708) 1 rothasztó talizmán (#815) 1 * varkaudar szimbólum (#1528)
1 * vortex talizmán (#812)
Karkötők/karvédők (max. felvehető: 2, felvéve: 2)
5 Arsa potrohgyűrűje (#1541) 1 ezüst karkötő (#158) 2 mentát karkötő (#1551)
1 * obszidián karkötő (#229) 1 * smaragd karkötő (#707) 1 umbatari karkötő (#278)
Gyűrűk (max. felvehető: 2, felvéve: 2)
42 angyalok gyűrűje (#529) 6 aranygyűrű (#193) 5 ezüst gyűrű (#180)
1 * kráken gyűrű (#1165) 1 smaragd védőgyűrű (#223) 1 * zafír védőgyűrű (#532)
Ékszerek/ruhadíszek (max. felvehető: 5, felvéve: 0+2)
1 * ezüst emlékérem (#2736) 1 nodonrod kitűző (#1533) 1 * örökkév. igazgyöngy (#1749)
Nyergek
1 * féregnyereg (#1532)
Löttyök és porok, tartóstul
10 fűszertartó (#210) [bennük 4 csepp sáfránypor (#211), fér még: 46]
2 huhogó bibe (#332) [bennük 5 csepp rákfatty váladék (#333), fér még: 19]
2 kavadu iszák (#25) [bennük 20 csepp gyenge méreg (#26), fér még: 0]
4 sullár hólyag (#168) [bennük 63 csepp spiritusz (#170), fér még: 17]
9 szent kehely (#257) [bennük 90 csepp isteni könnycsepp (#260), fér még: 0]
7 uzbány csőr (#169) [bennük 84 csepp ugh méreg (#166), fér még: 0]
2 vizestömlő (#3) [bennük 38 korty víz (#27), fér még: 2]
1 zöld üveg (#82) [benne 20 csepp ragasztó (#83), fér még: 0]
Eszközök, használati tárgyak
2 acéltű (#334) 1 aenouth ködkürt (#1554) 7 áldott kő (#642)
4 aranypikkely (#415) 5 aranytű (#272) 1 ásó (#34)
1 bőrkantár (#1125) 4 csontkulcs (#74) 1 destabilizátor (#1275)
5 + deus ex machina (#1) 1 dobóháló (#221) 1 Éjmágus tükre (#1100)
1 ezüst kulcs (#184) 4 Fairlight szütyője (#2108) 5 fáklya (#36)
1 fenőkő (#1618) 1 fiatalság itala (#473) 1 fülemüle síp (#1576)
1 furulya (#233) 18 gernim balzsam (#1894) 41 gyakorlómedál (#2729)
20 gyógykenőcs (#313) 1 + hebrencs csapda (#147) 27 kaja (#2)
1 keg gomba (#1615) 1 kis vaskulcs (#40) 1 kötél (#92)
1 Kragoru iszákja (#2058) 3 kristályfolyadék (#449) 6 krónika (#1725)
1 Leah tekercse (#1258) 1 légiós hátizsák (#1560) 4 leviatán hólyag (#2182)
1 mászókampó (#165) 7 megsemmisítő (#1540) 1 nagy aranykulcs (#246)
16 ork csodaszer (#1228) 10 + pszi kő (#248) 12 sámán gyógykenőcs (#1139)
1 súlyzó (#347) 1 szeksztáns (#32) 1 távcső (#42)
1 teremtés zsákja (#818) 1 titanitdukát (#1480) 10 varázskő (#305)
4 zárnyitó készlet (#39)
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
1 acélpengőke (#231) 22 álompor (#396) 5 aurach fog (#657)
2 bunthar bőr (#733) 1 dorony tüdő (#212) 39 drótszőr (#37)
3 eknozol (#540) 9 elkarog szőr (#665) 7 evaporőr háj (#105)
24 fekete gyöngy (#99) 6 főnixtoll (#563) 10 fülemüle agyar (#267)
3 galachmit (#310) 1 gnóm csont (#706) 7 grákóbőr (#41)
5 grifftojás (#179) 1 gyíkfű (#201) 39 gyöngymangó (#135)
19 hattyútoll (#1222) 3 hebrencs állkapocs (#130) 2 hibátlan tűzopál (#1642)
1 jégszív (#282) 9 kaktusztüske (#114) 1 karbin plazma (#199)
1 kavadu lebeny (#24) 2 királygyík bőr (#44) 9 kőszem (#304)
1 lapkorong (#80) 8 lidércesszencia (#1074) 199 madártoll (#112)
1 magszim bél (#103) 8 mákrózsa virág (#56) 7 manifeszt.nyúlvány (#214)
1 moa obszidián (#380) 4 mocsári penke (#148) 3 móri gyümölcs (#116)
1 mutáns csont (#331) 1 óndarab (#85) 1 ormánygőte csont (#21)
2 pirkit (#153) 5 púderkő (#119) 8 purifikátor háj (#269)
58 quwarg tojás (#360) 1 rakolits por (#669) 1 rákpáncél (#97)
3 raptor karom (#281) 4 remák szív (#264) 2 rézdarab (#70)
3 rókafarok (#124) 1 ryuku rúnatekercs (#1162) 1 sámán erszény (#650)
9 smirglilevél (#29) 39 sünmedve tüske (#14) 3 surranó kígyó bőr (#47)
1 szárnyas hernyó (#69) 1 szuperkötél (#209) 15 szvó-ektoplazma (#151)
1 téfea-agy (#172) 12 tigroszlán fog (#63) 9 trikornis szarv (#198)
6 vámpírfog (#1221) 44 varányszem (#30) 1 vasérc (#152)
10 vízionár szem (#102) 1 xirnox szív (#213)

Összsúly: 184.97 kg Megterheltség: 93%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 27 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 230 fajta tárgyad lehet egyszerre)

TÁRGYAID A BANK SZÉFJÉBEN (12 db, BANKSZÉF MÉRETE: 12)
1 arany pikkelyvért (#456) 30 bruhatagnyelv (#1230) 32 ezüstdarab (#326)
9 fenőkő (#1618) 27 grifftojás (#179) 700 gyógykenőcs (#313)
14 kreiton esszencia (#892) 61 pirkit (#153) 16 rókafarok (#124)
3 tapasztalatkő (#975) 7 titanitdukát (#1480) 12 varkaudar csont (#1113)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1897 arany (#50) 6 drótszőr (#37) 4 ezüsttollú nyíl (#363)
3 gyógykenőcs (#313) 2 kaja (#2) 3 kaktusztüske (#114)
2 rákfatty váladék (#333)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
2 acéltű (#334) 1 aranygyűrű (#193) 1 aranytű (#272)
1 ezüst nyaklánc (#117) 1 gólem talizmán (#811) 11 hattyútoll (#1222)
2 királygyík bőr (#44) 3 kristályfolyadék (#449) 8 mákrózsa virág (#56)
1 mocsári penke (#148) 1 nyílvessző (#108) 1 purifikátor háj (#269)
2 szöges bunkó (#8) 1 varányszem (#30) 10 varázskő (#305)
38 víz (#27) 1 xirnox szív (#213)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

134 135 136 137 138 139 140 141
56
57
58
59
60
61
62
(135,59) márványtorony (#175), Tharr oltár
(136,59) márványtorony (#175), 42. jellempróba, Fairlight oltár
(137,60) rát-fa (#77, belőle készíthető: #69), phua-kúp (#372), Leah oltár, városépítkezés (#398), borkonyó cserje (#311, belőle készíthető: #312), élőholt quwarg (#202)
(138,61) purifikátor (#157), városépítkezés (#398), tündöklő szobor (#1587), oltár
(139,58) Tharr oltár, smaragdgólem (#417), varkaudar felderítő (#7133)
(139,59) bávatag golombár (#165)
(139,61) főutca (#399), ház (#400), részeg kalandozó (#187), egy alakváltó férfi, egy mutáns nő, Amran, a hatalmas (6134. kalandozó)
(140,60) városépítkezés (#398), elf kósza háza (#681), művészi porolit (#720), Chara-din monolitja (#534), szent tölgyfa (#393), pordémon (#253)
(140,61) vegyesbolt (#842), korongfa (#79, belőle készíthető: #80), főutca (#399), ház (#400), nekrofun (#173), részeg kalandozó (#187)

Üzenet küldése a karakternek