85. forduló, 87. forduló, Lord Shot összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2023. febr. 6. 20h:37'
EZ A 112. JÁTÉKHETED, 86. FORDULÓD
113. játékheted kezdete: febr. 8.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 25 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #3934
SZÁMLA : XXXX
ingyenf: 1

LORD SHOT KALANDJAI


Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [133,42] koordinátán.
A krónikát olvasgatva néhány dolgot már hatékonyabban fogsz végrehajtani (+6 tvp ). Idegen jelenlétet érzel a fejedben. Amióta találkoztál azzal a lénnyel, többször is előfordult már. Hogy mit keresett, nem tudod, de néha nem emlékszel dolgokra, keresed a tárgyak, lények nevét. Tudod, hogy nem most találkozol ezzel a valamivel... De mikor is? Hol is? A mostani alkalom más: a lényre gondolsz, érzed, hogy fájdalmai vannak. Segíteni akarsz neki, önként ajánlod fel neki véredet, erődet. És ő kegyesen elveszi, térdre kényszerít, ahogy belőled regenerálja sérüléseit... Többen csodálkozva néznek rád. Nem tudják - nem tudhatják -, milyen az, ha egy vámpír bélyegét viselik...
A teremtés zsákja létrehozott 1 kőszemet. A teremtés zsákja létrehozott 1 gyógykenőcsöt. A teremtés zsákja létrehozott 1 vízionár szemet.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+73 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+43 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Pszi energiáid is töltődnek. (+29 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+7 tudatpont.)
A táborozás ideje alatt hosszú időt töltöttél azzal, hogy trappoló dinymák nyomok után kutattál. Keresgélésedet, hála szakértelmednek, siker koronázza.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy tüskepajzs. Üdvözlésképpen egy villámcsapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 80 életpontot sebeztél. A trappoló dinymák most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. 429 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 80, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

[8 pontot használtál fel, van még 244.]

* 1. KP: h 1100 0 0 használod az 1100. tárgyat
Használod az Éjmágus tükrét. A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) Erőd TF-elődött. Használod az Éjmágus tükrét. Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. Erőd TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 244.]

* 2. KP: kf 1527 0 0 kézbeveszed/felveszed az 1527. tárgyat
Leveszed a láthatatlan köpenyt, majd felöltöd a Jerome köpenyét. [0 pontot használtál fel, van még 244.]

* 3. KP: p 71 0 0 használod a 71. pszi képességet
Gondolataidat összeszedve koncentrálsz. Érzed, hogy testedben szétáramlik az erő! Kiengeded magadból a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 239.]

* 4. KP: v 26 0 0 elmormolod a 26. varázslatot
Mormolni kezdesz. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Létrehoztad a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 234.]

kf 2736 kézbeveszed/felveszed a 2736. tárgyat
A ruhádra illeszted az ezüst emlékérmet. [0 pontot használtál fel, van még 234.]

d 415 10 eldobod a 415. tárgyat (10 darabot)
Hiába próbálsz az átkozott tárgytól megszabadulni, mindig visszatér hozzád! [0 pontot használtál fel, van még 234.]

kt 6 1 elkészíted a 6. tárgyat (1 darabot)
Begyűjtöttél 1 kőkést. [3 pontot használtál fel, van még 231.]

kt 7 1 elkészíted a 7. tárgyat (1 darabot)
Legyártottál 1 kőhegyű lándzsát. [12 pontot használtál fel, van még 219.]

go 50 gonoszkodsz: 50
Kényelmesen leülsz az öngyilkosjelölt orra elé.
- Ugorj, ugorj már! - kiáltod neki lelkesen.
- De már épp meggondoltam magamat, úgyhogy megyek is. - mondja ő zavartan.
- Na abból már nem eszel! - ugrasz talpra, és egy mozdulattal kirúgod alóla a fatuskót. A fickó még vergődik pár másodpercig, aztán végleg kimúlik. (+2 gonoszság.) [10 pontot használtál fel, van még 209.]

v 96 140 61 elmormolod a 96. varázslatot
A varázslat így nem fog működni, túl nagy távolságot ill. helytelen koordinátát adtál meg. [0 pontot használtál fel, van még 209.]

ve 305 10 megveszed a 305. tárgyat 10
Sajnálom, de itt nincs semmilyen bolt. [0 pontot használtál fel, van még 209.]

ve 389 1 megveszed a 389. tárgyat 1
Sajnálom, de itt nincs semmilyen bolt. [0 pontot használtál fel, van még 209.]

ve 203 5 megveszed a 203. tárgyat 5
Sajnálom, de itt nincs semmilyen bolt. [0 pontot használtál fel, van még 209.]

m 5 mozogsz délnyugatra
[132,43] Homokdűnék tűnnek fel: sivatagba érkeztél. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy nekrofunt. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel délkeletre egy művészi porolitot. Délre nézve látsz egy művészi porolitot. Délnyugatra egy művészi porolit van. Nyugatra egy rúnakő van. Északnyugatra egy Dornodon oltár van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Ösztöneidre hallgatva hátrapillantasz, és így időben észreveszed a közeledő lényt. Egy bunthar közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a bunthar fejét. (4 támadással 87 életpontot sebezve.) Marokra fogva a biami kvazárlándzsát a másikra rontasz. {CSTT:} Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod a bunthar testét. (2 támadással 106 életpontot sebezve.) Méregfoggal jól megszúrod a bunthar bal első lábát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Rúgásokat kapsz a kezedre és a lábadra. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A bunthar megpróbál felöklelni szarvaival, de sikertelenül. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 bunthar bőrt. 1 522 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 215, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}

[5 pontot használtál fel, van még 204.]

m 4 5 5 mozogsz délre, délnyugatra, délnyugatra
[132,44] A terep változatlan: még mindig homokdűnéket látsz mindenfelé. Egy lebegő porszemekből álló műalkotást látsz. Épp új formát ölt, mégpedig ezt: Chara-din néhány satnya híve megpróbál elmenekülni egy rájuk dőlő ocsmány monolit alól, de ez szerencsére nem sikerül nekik. Az összeomló tákolmány másik oldalán Daleron Kawer vigyorog kajánul. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amikor keletre nézel, észreveszel egy művészi porolitot. Délkeletre nézve látsz egy Tharr oltárt. Délre egy rúnakő van. Délnyugatra egy Dornodon oltár van. Nyugatra egy művészi porolit van. Északnyugatra egy rúnakő van. Elrakod a távcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Egyszercsak megmozdul alattad a talaj! Ráismersz a lényre. Egy dehidrátor. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

A szörny hősugarat lő ki rád! Szerencsére idejében félreugrasz. Vad csatakiáltással, felemelve a biami kvazárlándzsát ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod a dehidrátor ízelt testét. (3 támadással 148 életpontot sebezve.) Méregfoggal megdöföd a dehidrátor bal oldalát. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (2 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A szörny szenzoraival vizet szív el a testedből. A dehidrátor megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A dehidrátor farka végigsúrolja a jobb karodat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a dehidrátor száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Felhasználva a fűszertartót, szereztél 1 csepp sáfrányport. 1 145 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 173, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}

Jóízűen falatozol. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [131,45] A terep változik: ismét síkságon vagy. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy ryuku ostromteknős. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a ryuku ostromteknős bal hátsó lábát. (4 támadással 43 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod a ryuku ostromteknős testét. (5 támadással 121 életpontot sebezve.) Méregfoggal épp hogy megszúrod a ryuku ostromteknős kőkemény páncélját. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Kisebb rúgást kapsz a bal bokádba. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Siralmas támadást intéz farkával a ryuku ostromteknős, épp csak megsuhint. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 421 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 175, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}

Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy amniosz-fát. Valakinek nem tetszett a vikócmajmok kibicelése, ugyanis közéjük dobott egy nagy követ. Az egyiket el is találta, és most ott nyöszörög előtted egy nagy sebbel a feje tetején. Ha segíteni akarsz rajta, 10 TVP-t kell elköltened (25. jellempróba). Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Dornodon hívei emelték. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy régészeti lelőhelyet. Egy pillanatra megfordul a fejedben, hogy átléped az ásatást körbeölelő, törékeny korlátot. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy szent ligetet. A természet tökéletes összhangja feléd is a béke érzetét sugározza. Utad során felfedezel egy álomvirágot. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amikor keletre nézel, észreveszel egy rúnakövet. Délkeletre nézve látsz egy olvasztókemencét. Délre egy Fairlight oltár van. Délnyugatra egy Tharr oltár van. Nyugatra egy Tharr oltár van. Északnyugatra egy ősi csatamező van. Északra egy művészi porolit van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. délre látsz egy viharfelhőt , benne a következő név rajzolódik ki: Sylvester az Elf; délnyugatra látsz egy viharfelhőt , benne a következő név rajzolódik ki: Synister Cane. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Sikerül a földből kirángatnod egy vastag farkasrépát. (+1 kaja.)

(Továbbmész...) [130,46] Kaptatók és lejtők váltják fel a sík terepet: dombvidék. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Tharr hívői építették. Oldalt pillantva, meglátsz egy vaskohót. Oldalt pillantva, meglátsz egy olvasztókemencét. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy Chara-din monolitját. Azanya! Olyan szobrot fedeztél fel, aminek láttán nem hiszel a szemednek. Alaposabb nézelődés után inkább mégis. Látod, hogy Lady Shiva egy győztes csata után jóízűen falatozik egy Thargodan hercegből. Az étvágygerjesztő alkotást nézve a te szádban is összefut a nyál... Mindenesetre kicsit elborult lehetett a művész. Oldalt pillantva, meglátsz egy törpe bányát. Éktelen káromkodást hallasz. A hang gazdája egy gnóm fickó. Furcsa, idétlennek tűnő szárnyas szerkezet mellett áll és egy hatalmas csavarkulccsal a kezében szidja azt. Kiderül, hogy a fura gépezetnek eltörött a tengelye. Segíthetsz a gnómnak, ha van nálad egy fémrúd és rászánsz 15 TVP-t (47. jellempróba). Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amint a kukkert keletre fordítod, megpillantasz egy Fairlight oltárt. Délre nézve látsz egy Tharr oltárt. Délnyugatra egy grok-képződmény van. Nyugatra egy rúnakő van. Északnyugatra egy művészi porolit van. Északra egy Tharr oltár van. Elrakod a távcsövet. magad fölött látsz egy viharfelhőt , benne a következő név rajzolódik ki: Synister Cane; keletre látsz egy viharfelhőt , benne a következő név rajzolódik ki: Sylvester az Elf. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy Földrengető. (ld. enc.) Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a Földrengető ragyás bőrét. (4 támadással 68 életpontot sebezve.) Meglengetve a biami kvazárlándzsát ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd a Földrengető testét. (2 támadással 99 életpontot sebezve.) Méregfoggal megdöföd a Földrengető bal vállát. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) A Földrengető többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 32 életpontot vesztesz.) A Földrengető megharapdálja a jobb lábfejedet és a combodat. (2 támadástól 38 életpontot vesztesz.) A szörny hatalmas detonáció közepette darabokra robban (-35 életerő). A Földrengető összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 monstrum vállvédő (ld. enc.). 1 555 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 192, sebződés: 105, gyógyulás: 0, összesen: -105 ÉP}

Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Kisvártatva jelentkezik a várva várt hatás. ( +89 életerő.) [15 pontot használtál fel, van még 189.]

go 25 gonoszkodsz: 25
Nincs itt olyan szituáció, amiben gonoszkodni akarsz. [0 pontot használtál fel, van még 189.]

m 4 mozogsz délre
[130,47] Elmaradoznak a dombok, újra sík vidéken vagy. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Felismered a közeledőt. Csak egy élőholt quwarg. Nem jelenthet különösebb problémát. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja az élőholt quwarg testét. (4 támadással 96 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Megmarkolva a biami kvazárlándzsát ellenfeledre támadsz. Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod az élőholt quwarg potrohát. (2 támadással 96 életpontot sebezve.) Méregfoggal eltalálod az élőholt quwarg bal oldalát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Az élőholt quwarg még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 453 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 213, sebződés: 14, gyógyulás: 0, összesen: -14 ÉP}

Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Tharr hívői építették. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy álomvirágot. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Messze északkeletre látsz egy Fairlight oltárt. Délkeletre nézve látsz egy márványtornyot. Délre egy patak van. Délnyugatra egy tavacska van. Nyugatra egy grok-képződmény van. Északnyugatra egy rúnakő van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. északkeletre látsz egy viharfelhőt , benne a következő név rajzolódik ki: Sylvester az Elf. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megéheztél, elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.) Körbevizsgálódsz. Nem valami friss (kb. 1 hetes) kobudera nyomok vezetnek keletre. [5 pontot használtál fel, van még 184.]

go 22 gonoszkodsz: 22
Nincs itt olyan szituáció, amiben gonoszkodni akarsz. [0 pontot használtál fel, van még 184.]

m 2 mozogsz keletre
[131,47] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. Szikrázóan süt a nap. A türkizkék égen csak néhány bárányfelhő bóklászik. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Csak egy ragyás burástya. Megvető mosollyal várod a találkozást. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a ragyás burástya bal karját. (4 támadással 88 életpontot sebezve.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 3 csepp ugh mérget. (Nincs mibe rakni 3 ugh mérget.) 712 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 88, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg - rúnaköve. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy nekrofunt. A mesebeli kis vakondot pillantod meg, ahogy egy nadrág megszövésére próbálja rábírni a pókot. A pók vállalkozna rá, de az alapanyagok lent vannak a földön, a pók hálója pedig a fa egyik ágán. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy mászókaromra. Ez a tevékenység 6 TVP-be kerül (22. jellempróba). Észreveszel egy teljesen lerombolt oltárt. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy régészeti lelőhelyet. Hát ezek a Technika Ördögei már egész Ghallát felszántják? Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy álomvirágot. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy barátság szent tüzét. északnyugatra látsz egy viharfelhőt , benne a következő név rajzolódik ki: Synister Cane; északra látsz egy viharfelhőt , benne a következő név rajzolódik ki: Sylvester az Elf. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Kicsit régi (kb. 1 hetes) kobudera nyomok vezetnek északkeletre. Utad során felfedezed egy fekete, göndör hajú, csillogó szemű mutáns férfi táborát. Bőre bronzként csillog. Tharr szentelő papja. Egy angyalok gyűrűjét, egy bíbor erőövet, egy bronz éjmedált, egy csodálatos nyakláncot, egy Dendeitren gyűrűjét, egy draklen csizmát, egy gólem talizmánt, egy haramakit, egy hatalom fülbevalóját, egy Hatalom Karkötőjét, egy kabutót, egy két kard szimbólumot, egy kígyóbőr övet, egy kreiton palástot, egy mélybíbor lábvédőt, egy mélybíbor vállpántot, egy mind. jádekövét, egy nefil-rin medált, egy nekrofun medált, egy Numerinor karkötőjét, egy q. irtó medált, egy q. ölő éremet, egy réztornyot, egy rizspapír-vértet, egy roxati üvegszemet, egy ryuku ökölgyolcsot, egy ryuku vadászinget, egy saválló fülbevalót, egy tleikan kesztyűt, egy trix amulettet, egy trix harci totemet, egy varkaudar ékkövet, egy varkaudar szimbólumot, egy zafír erőövet, egy zafír védőgyűrűt és egy zinthurgirtó éremet visel. Ruházatát egy teriád főmágus trófea, egy triklem drakolder trófea és egy élőholt drakolder trófea díszíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: mindent elsöprő hömpölygő ármádia. Övén 4 kalandozóskalp fityeg! Jobb kezében egy Méniach kardját, bal kezében egy wakizashit tart. Hátasa egy idomított szőrös azuka. Tisztán érzed auráját: semleges jellemű a hitvány! Nálad ő jóval tapasztaltabbnak látszik - a harcban biztos, hogy alulmaradnál. Nagy ívben elkerülöd a táborhelyét, mielőtt még felfigyelne rád.
Ahogy tovább gyalogolsz, észreveszed Redneck táborát. Raia tanítványa. Egy arany pikkelyvértet, egy bozontfonatot, egy cetbőr válltömést, egy grifftoll kesztyűt, egy gyémánt védőgyűrűt, egy hősiesítő medált, egy klasszikus kitűzőt, egy kráken gyűrűt, egy medvebőr övet, egy mind. napkövét, egy nap szimbólumot, egy obszidián karkötőt, egy Rasolphius kitűzőjét, egy rémbőr tarkóvédőt, egy réz morférmet, egy ryuku futárcsizmát, egy ryuku karvédőt, egy ryuku vadászinget, egy topáz erényövet, egy tünde tegezt, egy ulkor kötényt és egy varkaudar szimbólumot visel. Fegyverzetét egy Mnebolath trófea, egy hordóagyú mameluk trófea és egy Ek'Hor trófea díszíti. Furcsa jelvénye van: néhány, tengernyi sörben tántorgó, és daloló alak. Jobb kezében egy biami kvazárlándzsát, bal kezében egy sárkánytőrt tart. Lőfegyvere egy tünde íj. Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: visszataszítóan tiszta, jelezve, hogy jó. Nálad ő jóval tapasztaltabbnak látszik - a harcban biztos, hogy alulmaradnál. Vigyázva elkerülöd a veszélyes kalandozó táborhelyét.
[5 pontot használtál fel, van még 179.]

be 665 bemész a 665. épületbe
Sajnálom, de ezen a helyszínen nincs ilyen sorszámú épület. [0 pontot használtál fel, van még 179.]

m 4 mozogsz délre
[131,48] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy nagyobb cserje. Nem messze tőled három szarka veszekszik valami fénylő kavicsdarabon. Találsz egy márványtornyot. Ez hihetetlen! A szemed elé táruló látvány nem más, minthogy egy technokolin hatalmának elenyésző morzsájával dezintegrál egy dombnyi kupac káosz-szimbólumot. Érdekes műalkotás... Talán érdemes lenne neked is megpróbálkozni egy ilyen szoborral. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Fairlight hívei emelték. Észreveszel egy álomvirágot. Egy kisebb csoportosulást pillantasz meg. Hét törpe és egy alakváltó herceg álldogál egy üvegkoporsó mellett. Mindnyájan könnyeznek, mintha gyászolnának. A koporsóban egy gyönyörűséges ember nő fekszik. Nyilvánvalóan halott. Ha segíteni akarsz, 24 TVP-t kell elköltened (45. jellempróba). A távcsővel lassan körülnézel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy Raia oltárt. Keletre nézve látsz egy Tharr oltárt. Délkeletre egy phua-kúp van. Délre egy vaskohó van. Délnyugatra egy Chara-din monolitja van. Nyugatra egy patak van. Északnyugatra egy Tharr oltár van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy törpemammut. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a törpemammut ormányát. (4 támadással 76 életpontot sebezve.) Marokra fogva a biami kvazárlándzsát a másikra rontasz. Biami kvazárlándzsával felnyársalod a törpemammut testét. (1 támadással 54 életpontot sebezve.) Méregfoggal nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a törpemammut ormányát. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) A törpemammut feléd szúr agyarával, de nem talál. Időben félreugrasz a törpemammut rúgása elől. A törpemammut most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 10 kaját. 678 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 159, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Egy bokor tövében elkapsz egy szarvasbogarat. Túl lassú volt a fiú! (+1 kaja.) [5 pontot használtál fel, van még 174.]

bpb 3 bef. parancs berakása: 3

ef 4 512 energia fejlesztése 4
Egy parányi tégla berakásával te is hozzájárulsz a KT új tudati képességének kifejlesztéséhez: tudati energiát ölsz a fejlesztésbe. [-4 TU.] [28 pontot használtál fel, van még 146.]
[A parancs tárolásra került.]

szk 104 keresed a 104. szörnyet
A két forduló között kutatni fogsz, mert nagy szükséged van arra, hogy találj egy trikornist. Bár nem hallottál még róla, hogy ilyen terepen élne az a lény. [0 pontot használtál fel, van még 146.]

* 1. BP: kf 441 0 0 kézbeveszed/felveszed a 441. tárgyat
Leveszed a Jerome köpenyét, majd felöltöd a láthatatlan köpenyt. 3 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 7 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 146.]

* 2. BP: h 147 0 0 használod a 147. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [3 pontot használtál fel, van még 143.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Óriási súlyzóddal fekve- és ülvenyomást végzel. Szinte érzed, ahogy izmaid hatalmasra duzzadnak. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az erőd érezhetően megnövekedjen. [Még 9 TVP-t kell elköltened.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 testépítés). Csillapítod az éhségedet. (-1 kaja.) [40 pontot használtál fel, van még 103.]

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Két kézzel megfogod a súlyzód, és különböző körzéseket végzel. Huh, de fárasztó! Ah! Micsoda eredménye volt a gyakorlásnak! (+1 erő.) [40 pontot használtál fel, van még 63.]

tf 1 33 fejleszted az 1. tulajdonságodat 33 pontért
Két kézzel megfogod a súlyzód, és különböző körzéseket végzel. Huh, de fárasztó! Ez még édeskevés ahhoz, hogy az erőd érezhetően megnövekedjen. [33 pontot használtál fel, van még 30.]
A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 csapdakészítés). Az aranypikkelyek kifejtik jótékony hatásukat. (+2 jóság.) [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 12, 26, 17.
Etetési idő! Megeteted a szörnyedet. 2 kaját bezabál a mutáns pók. Lestrapálva a nap eseményeitől, találsz egy pontot, ahol tábort verhetsz. A fáradtság a legjobb altatómester: szinte azonnal elalszol. Karaktered megállíthatatlanul fejlődik, a tapasztalatoknak köszönhetően. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.)
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebből a következő körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 227 pontot. A következő körben tehát 257 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


FÖLDRENGETŐ (7011. SZÖRNY)
Először óriásnak nézed Földrengetőt, pedig ennek a hatalmas, kétfejű vadtrollnak semmi köze az óriásokhoz. Ereje vetekszik ugyan egy ongóliantéval, de az intelligenciája inkább a homokvarányéhoz mérhető. Ha szembejön veled, jobb, ha világgá szaladsz, minthogy apró cafatokká szaggasson! Úgy beszélik a hegyi népek, Földrengető onnan kapta a nevét, hogy ha dühében bunkójával a földre sújt, a föld remegését még mérföldekre is lehet érezni! Ha sikerrel akarsz szembeszállni vele, mind közül talán az ütőfegyver a legelveszettebb választás.

MONSTRUM VÁLLVÉDŐ (1577. TÁRGY)
Igazi kincsre bukkansz, amikor átbogarászod Földrengető batyuját és ruházatát. Legelőször a vállvédőjén akad meg a pillantásod: talán azért, mert a csatorna nyugati oldalán oly ritka az igazán értékes vállvédő. Ez egy monstrumnagy, valódi, a trollok testére méretezett vállvédő, állapíthatod meg az alaposabb szemlélődés után a kopottas termékről. Ha te is troll vagy, megpróbálhatod magadra ölteni, s ha így teszel, max. ÉP-d 12-vel fog megnőni. Viseléséhez legalább 8. tapasztalati szintűnek kell lenned.

KARAKTERLAP

Lord Shot, egy kopasz, szürke szemű ember férfi vagy. A bőröd sötétebb az átlagosnál. Leah ministránsa vagy. A Pusztítás Prófétái (#9113) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 86. fordulód.

Erő: 42 (51) Szint: 25 Merészség: 8/4 Magasság: 175 cm
IQ: 24 (27) Támadás: 37 Agresszió: 4 Testsúly: 100 kg
Ügyesség: 18 (21) Védekezés: 47 Menekülés: 30 % Életkor: 22/117 év
Egészség: 15 (18) Életpont: 461/409 Jellem: gonosz (36) Tul. pont: 0
Szerencse: 20 (46) Varázspont: 434/3 Pénz: 1995 arany Kép. pont: 13
Tudatpont: 43/18 Pszi pont: 56/26 EFejl: 30
Eddig összesen 1005 szörnyet (8 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 8 915 TP-t kaptál. Jelenleg 1 472 487 TP-d van. A következő szinthez még 227 513 TP szükséges. Trófeáid: Ek'Hor, ekharion, óriásféreg. A 60. fordulódban 16360 arany került a bankszámládra. 16880 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 1 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 5/25 szúrófegyverek: 28/9 (+6%) vágófegyverek: 1/89
ütőfegyverek: 1/78 lőfegyverek: *23/100 dobófegyverek: 8/43

Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); bumeráng (#249) (1 -5.); ubuk tüske (#131) (6 .); vashegyű nyíl (#176) (7 -); ezüsttollú nyíl (#363) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 0
131,48 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 140
Feltételes varázskő használat: 20 százalék varázspont alatt.

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 785 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 3/84 2. nyomkövetés: 12/63 (+9%) 3. mászás: 3/24
4. csapdakészítés: 10/5 (+8%) 5. csapdaészlelés: 1/22 6. gyógyítás: 7/35
7. titkosírás: 1/61 8. felderítés: 10/67 9. szörnyidomítás: 3/19
10. teológia: 12/48 (+6%) 11. taumaturgia: 31/81 (+2%) 12. szerencsejáték: 1/49
13. versengés: 6/2 14. zene: 1/20 15. szörnyismeret: 5/93 (+25%)
16. pszi: 9/30 (+9%) 17. vadászat: 3/42 18. bányászat: 4/90
19. testépítés: 32/93 (+104%) 20. úszás: 1/0 21. csapatmunka: 1/33

FELTÉTELES PARANCSOK (még 47 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
totem 70% életpont alatt (gyógykenőcs (#313))
ásol max. 8 TVP-ért
mászol max. 14 TVP-ért
cirkusz: céllövölde (1)
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) tompítás (#40, 8 VP)
villámcsapás (#50, 18 VP) varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
tükörpajzs (#101, 26 VP) időcsere (#285, 5 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP)
varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP)
beszéd a holtakkal (#17, 10 VP, 5 TVP) jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP)
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) éhínség (#39, 7 VP)
vérbeli borzongás (#46, 10 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
Butaság ára beállítás: teológia: 10 vp;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
hadiszerencse II (#24) erőpajzs III (#127) szürkeáll. aktiv (#71) tulajdonságpajzs (#26)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
5. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 20)
energiatüskék (#29), villámcsapás (#50)
Védekező varázslatok (aktív: 3, max: 20)
tüskepajzs (#30), tompítás (#40), tükörpajzs (#101)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 1, max: 299 - védekező varázslatokkal együtt)
villámcsapás (#50) >> szintszívó (#96)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
mutáns pók (#117) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés; +4 védettség; +2 támadás;) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Ahhoz, hogy megtanulhasd a Sötétség Ceremóniáját, elegendő alapanyagra van szükség. Ölj meg három téfea magofluxot! (számláló: 0)
2.) Papjaim jól ismerik a szörnyeket. Imádkozz úgy, hogy szörnyismereted 6. szintű!
3.) A csapdák gyakran problémát okoznak lopásnál. Megoldás: lopjál egy hebrencs csapdát!

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke házikó (504): kész. városháza (Qvill) (527): kész. törpe házikó (532): kész. helytartói hivatal (563): új. sötét kastplom (566): 50. labirintus (98,19). fényűző villa (600): kész. kőtorony (664): többek közt 7. tárgyat kell leadnod. városháza (685): új.

ISMERT LABIRINTUSOK
2, 5, 6, 7, 15, 16, 21, 50, 53, 67, 68.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 16.
Kész: 47.

HŐSTETTEID
2023. évi Kalandozók versenyében elért pontszámod: 71174

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
a halál érintése (136)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
isteni kapcsolat (168)
kasztrop.kitágulás (197)
kihívás (206)
csonttörés (219)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
sötét rúna (297)
pszionikus védelem (307)
sötét rúna II. (359)
élőholt kísérők (360)
tudati feketemágia (390)
a mágia szeretete (393)
szórd két kézzel (397)
megvilágosodás (421)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 4 TU. szükséges még: 66 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
a hit ereje (516) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
hitbéli mentor (523) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
isteni védelem (530) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a hit ereje II (537) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati ostrom II (539) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
pajzshasználat II (542) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
gyógyítómester (544) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
tudati védelem (546) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
pajzshasználat III (549) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
isteni ítélet (551) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
totemmester (553) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
pajzshasználat IV (556) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
varázslómester V (557) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
isteni áldás (558) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatunk hatalma (560) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudati segítség II (567) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU.
makróbővítés I (568) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU.
korlátlan tudat (574) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 660 TU.
gyűrűviselés (575) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 660 TU.
turbó turbó (581) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 720 TU.
makróbővítés II (582) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 720 TU.
tudatunk hatalma II (588) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 780 TU.
füébevalóviselés (589) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 780 TU.
korlátlan táborhely (595) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 840 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 5456 TU szükséges.)
karkötőviselés (596) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 840 TU.

NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Szúrófegyverek
1 * biami kvazárlándzsa (#568) 1 kőhegyű lándzsa (#7) 2 * méregfog (#1553)
Vágófegyverek
1 mandibulakasza (#127) 1 vadászkés (#1264)
Ütőfegyverek
2 csontpálca (#329) 1 kőkalapács (#13)
Lőfegyverek
1 fúvócső (#20) 1 * hosszú íj (#111) 1 parittya (#18)
3 rövid íj (#107)
Lövedékek
1 ezüsthegyű nyíl (#323) 15 ezüsttollú nyíl (#363) 11 mérg. ubuk tüske (#137)
12 mérgezett tüske (#23) 4 nyílvessző (#108) 1 sallank nyíl (#129)
10 tüske (#22) 13 ubuk tüske (#131) 36 vashegyű nyíl (#176)
1 vortexvessző (#2331)
Dobófegyverek
1 bumeráng (#249) 4 esszenciakristály (#350) 2 mérg. ubuk dobónyíl (#188)
27 tolmokov-koktél (#351)
Pajzsok
1 kis bőrpajzs (#45)
Páncélok
1 bőrpáncél (#51) 1 * tükörpáncél (#519)
Sisakok
1 bőrsisak (#57) 1 * bozontfonat (#1563) 2 királyi korona (#338)
1 * Krough fejdísze (#1570) 3 mentát korona (#1559) 1 rézsisak (#72)
1 vassisak (#160)
Köpenyek
1 Jerome köpenye (#1527) 1 * láthatatlan köpeny (#441)
Vállvédők
1 * boszorkánykendő (#1697) 1 monstrum vállvédő (#1577)
Kesztyűk
4 * grifftoll kesztyű (#1578) 1 kígyóbőr kesztyű (#49) 1 mászókarom (#78)
5 tankány karom (#237)
Övek
3 * zafír erőöv (#397)
Csizmák
1 * ryuku futárcsizma (#1530)
Fülbevalók (max. felvehető: 2, felvéve: 1)
2 borostyán függő (#162) 1 igazgy. fülbevaló (#197) 2 obszidián függő (#195)
1 * saválló fülbevaló (#1552)
Nyakláncok (max. felvehető: 2, felvéve: 2+2)
3 ezüst nyaklánc (#117) 1 gólem talizmán (#811) 2 hősiesítő medál (#1558)
1 * koponya szimbólum (#139) 1 korinthai talizmán (#814) 1 * nekrofun medál (#253)
1 ritualista amulett (#708) 1 rothasztó talizmán (#815) 1 * varkaudar szimbólum (#1528)
1 * vortex talizmán (#812)
Karkötők/karvédők (max. felvehető: 2, felvéve: 2)
5 Arsa potrohgyűrűje (#1541) 1 ezüst karkötő (#158) 2 mentát karkötő (#1551)
1 * obszidián karkötő (#229) 1 * smaragd karkötő (#707) 1 umbatari karkötő (#278)
Gyűrűk (max. felvehető: 2, felvéve: 2)
42 angyalok gyűrűje (#529) 5 aranygyűrű (#193) 5 ezüst gyűrű (#180)
1 * kráken gyűrű (#1165) 1 smaragd védőgyűrű (#223) 1 * zafír védőgyűrű (#532)
Ékszerek/ruhadíszek (max. felvehető: 5, felvéve: 0+2)
1 * ezüst emlékérem (#2736) 1 nodonrod kitűző (#1533) 1 * örökkév. igazgyöngy (#1749)
Nyergek
1 * féregnyereg (#1532)
Löttyök és porok, tartóstul
10 fűszertartó (#210) [bennük 4 csepp sáfránypor (#211), fér még: 46]
2 huhogó bibe (#332) [bennük 7 csepp rákfatty váladék (#333), fér még: 17]
2 kavadu iszák (#25) [bennük 20 csepp gyenge méreg (#26), fér még: 0]
4 sullár hólyag (#168) [bennük 66 csepp spiritusz (#170), fér még: 14]
9 szent kehely (#257) [bennük 90 csepp isteni könnycsepp (#260), fér még: 0]
7 uzbány csőr (#169) [bennük 84 csepp ugh méreg (#166), fér még: 0]
2 vizestömlő (#3) [üres, kapacitás: 40]
1 zöld üveg (#82) [benne 20 csepp ragasztó (#83), fér még: 0]
Eszközök, használati tárgyak
1 aenouth ködkürt (#1554) 7 áldott kő (#642) 4 aranypikkely (#415)
4 aranytű (#272) 1 ásó (#34) 1 bőrkantár (#1125)
4 csontkulcs (#74) 1 destabilizátor (#1275) 5 + deus ex machina (#1)
1 dobóháló (#221) 1 Éjmágus tükre (#1100) 1 ezüst kulcs (#184)
4 Fairlight szütyője (#2108) 5 fáklya (#36) 1 fenőkő (#1618)
1 fiatalság itala (#473) 1 fülemüle síp (#1576) 1 furulya (#233)
18 gernim balzsam (#1894) 41 gyakorlómedál (#2729) 23 gyógykenőcs (#313)
1 + hebrencs csapda (#147) 29 kaja (#2) 1 keg gomba (#1615)
1 kis vaskulcs (#40) 1 kötél (#92) 1 Kragoru iszákja (#2058)
6 krónika (#1725) 1 Leah tekercse (#1258) 1 légiós hátizsák (#1560)
4 leviatán hólyag (#2182) 1 mászókampó (#165) 7 megsemmisítő (#1540)
1 nagy aranykulcs (#246) 16 ork csodaszer (#1228) 10 + pszi kő (#248)
12 sámán gyógykenőcs (#1139) 1 súlyzó (#347) 1 szeksztáns (#32)
1 távcső (#42) 1 teremtés zsákja (#818) 1 titanitdukát (#1480)
4 zárnyitó készlet (#39)
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
1 acélpengőke (#231) 22 álompor (#396) 5 aurach fog (#657)
2 bunthar bőr (#733) 48 drótszőr (#37) 3 eknozol (#540)
8 elkarog szőr (#665) 7 evaporőr háj (#105) 24 fekete gyöngy (#99)
6 főnixtoll (#563) 10 fülemüle agyar (#267) 3 galachmit (#310)
1 gnóm csont (#706) 7 grákóbőr (#41) 5 grifftojás (#179)
1 gyíkfű (#201) 39 gyöngymangó (#135) 8 hattyútoll (#1222)
3 hebrencs állkapocs (#130) 2 hibátlan tűzopál (#1642) 1 jégszív (#282)
12 kaktusztüske (#114) 1 karbin plazma (#199) 1 kavadu lebeny (#24)
9 kőszem (#304) 1 lapkorong (#80) 8 lidércesszencia (#1074)
199 madártoll (#112) 1 magszim bél (#103) 7 manifeszt.nyúlvány (#214)
1 moa obszidián (#380) 3 mocsári penke (#148) 3 móri gyümölcs (#116)
1 mutáns csont (#331) 1 óndarab (#85) 1 ormánygőte csont (#21)
5 púderkő (#119) 6 purifikátor háj (#269) 58 quwarg tojás (#360)
1 rakolits por (#669) 1 rákpáncél (#97) 3 raptor karom (#281)
4 remák szív (#264) 2 rézdarab (#70) 3 rókafarok (#124)
1 ryuku rúnatekercs (#1162) 1 sámán erszény (#650) 9 smirglilevél (#29)
39 sünmedve tüske (#14) 3 surranó kígyó bőr (#47) 1 szárnyas hernyó (#69)
1 szuperkötél (#209) 15 szvó-ektoplazma (#151) 1 téfea-agy (#172)
12 tigroszlán fog (#63) 9 trikornis szarv (#198) 6 vámpírfog (#1221)
43 varányszem (#30) 1 vasérc (#152) 10 vízionár szem (#102)

Összsúly: 170.12 kg Megterheltség: 86%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 37 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 230 fajta tárgyad lehet egyszerre)

TÁRGYAID A BANK SZÉFJÉBEN (12 db, BANKSZÉF MÉRETE: 12)
1 arany pikkelyvért (#456) 30 bruhatagnyelv (#1230) 32 ezüstdarab (#326)
9 fenőkő (#1618) 27 grifftojás (#179) 700 gyógykenőcs (#313)
14 kreiton esszencia (#892) 61 pirkit (#153) 16 rókafarok (#124)
3 tapasztalatkő (#975) 7 titanitdukát (#1480) 12 varkaudar csont (#1113)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 bot (#4) 1 drótszőr (#37)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 bunthar bőr (#733) 7 kaja (#2) 1 kőhegyű lándzsa (#7)
1 kőszem (#304) 1 monstrum vállvédő (#1577) 1 sáfránypor (#211)
1 vízionár szem (#102)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

129 130 131 132 133 134
41
42
43
44
45
46
47
48
49
(130,46) Tharr oltár, vaskohó (#155), olvasztókemence (#86), Chara-din monolitja (#534), művészi porolit (#720), törpe bánya (#435), 47. jellempróba, Földrengető (#7011)
(130,47) élőholt quwarg (#202), Tharr oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396)
(131,45) ryuku ostromteknős (#362), amniosz-fa (#202, belőle készíthető: #203), 25. jellempróba, Dornodon oltár, régészeti lelőhely (#1208), szent liget (#439), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396)
(131,47) ragyás burástya (#111), egy ismeretlen isten rúnaköve, nekrofun (#173), 22. jellempróba, oltár, régészeti lelőhely (#1208), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), barátság szent tüze (#484), egy mutáns férfi, Redneck (5276. kalandozó)
(131,48) márványtorony (#175), művészi porolit (#720), Fairlight oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), 45. jellempróba, törpemammut (#115)
(132,43) nekrofun (#173), bunthar (#396)
(132,44) művészi porolit (#720), dehidrátor (#151)
(133,42) trappoló dinymákok (#118)

Üzenet küldése a karakternek