Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2022. aug. 14. 8h:54' EZ A 115. JÁTÉKHETED, 90. FORDULÓD 116. játékheted kezdete: aug. 21. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 11 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #3748 SZÁMLA : XXXX ingyenf: 2 |
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. [+4% tau] Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 24 életpontot sebeztél. [+4% tau] Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 vas dobónyíl. Becsapódva, megdöfi a pattanóböde testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A lény jeget köp rád. A támadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad, de azért jégcsapok nőnek az álladon. (10 életpontot vesztettél.) Vad csatakiáltással, felemelve a biami kvazárlándzsát a másikra támadsz. Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a pattanóböde testét. (2 támadással 74 életpontot sebezve.) Méregfoggal jól megszúrod a pattanóböde testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A pattanóböde fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 4 kaktusztüskét. 1 000 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 134, sebződés: 20, gyógyulás: 0, összesen: -20 ÉP}
* 1. KP: h 1167 16 0 | használod az 1167. tárgyat |
* 2. KP: v 224 0 0 | elmormolod a 224. varázslatot |
* 3. KP: v 12 0 0 | elmormolod a 12. varázslatot |
* 4. KP: v 26 0 0 | elmormolod a 26. varázslatot |
* 5. KP: h 1133 0 0 | használod az 1133. tárgyat |
pki 2000 | kiveszel a bankból 2000 aranyat |
t 990 | támadod a jó jelleműeket |
ek 273 | t. energia kisütése: 273 |
ek 7 11 12 | t. energia kisütése: 7 11 12 |
h 305 | használod a 305. tárgyat |
v 96 98 18 | elmormolod a 96. varázslatot |
136 | 137 | 138 | |
15 | |
|
|
16 | |
|
|
17 | |
|
|
[98,18] Épületek tűnnek fel. A város nyüzsög az élettől - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek troll testőreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat. Áldod az előrelátásodat, hogy annak idején megtanultál valamennyire olvasni. Most legalább ki tudod böngészni, hogy mi van a táblára írva, amit találtál: " Kalandozók! Ez a terület mostantól az alanori királyság része, az ottani törvények érvényesek itt is, mostantól ti is a király adófizetői vagytok. Ennek eredményeképp a városi adó mértéke is megemelkedett, a Fény Szentélyének bevétele ezentúl újabb Szentélyek építése helyett a város kincstárába folyik be. A tolvajlást szigorúbban büntetjük, a boltosok pedig önvédelmi képzésben részesültek. A lázadók büntetése halál. Aláírás: Numpet Zaks. "
(Vándorcirkusz:) Egyszercsak vidám beszéd és nyikorgó szekérkerék hangja üti meg füledet. Hamar megpillantod az út mellett táborozó cirkuszkaravánt. Hirtelen, szinte a semmiből, előtted terem egy szívélyes törpe és arra kér, vegyél részt valamelyik játékukban. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő.
vtn 33 | varázslat tanulás: a 33. varázslatot |
vtn 330 | varázslat tanulás: a 330. varázslatot |
tv 31 | támadó/véd. varázslat a 31. varázslatot |
tv 33 | támadó/véd. varázslat a 33. varázslatot |
m 1 3 | mozogsz északkeletre, délkeletre |
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Távolról izomernyesztés varázslatot lősz a másikra. Semmi eredménye! Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 vas dobónyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a kétfejű troll ragyás bőrét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Marokra fogva a biami kvazárlándzsát a másikra rohansz. Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd a kétfejű troll testét. (3 támadással 118 életpontot sebezve.) Méregfoggal jól megszúrod a kétfejű troll ragyás bőrét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A kétfejű troll megharapdálja a bal lábfejedet és a combodat. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Furcsa dolog történik: a troll teste kővé válik, majd felrobban (-18 életpont). Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 220 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 157, sebződés: 37, gyógyulás: 0, összesen: -37 ÉP}
(Továbbmész...) [138,17] A dombság átmegy hegységbe. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Egy troll ritualista nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. (ld. enc.) Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. Ellenfeled elernyed. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy rovarfelhő varázslat. 6 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked átfúrja a troll ritualista bal karját. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Meglengetve a biami kvazárlándzsát ellenfeledre ugrasz. Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod a troll ritualista testét. (3 támadással 121 életpontot sebezve.) Méregfoggal megdöföd a troll ritualista jobb vállát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Félrehajolsz, de a troll ritualista karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) 10 életpontot vesztettél. Furcsa dolog történik: a troll teste kővé válik, majd felrobban (-14 életpont). A troll ritualista most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 003 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 160, sebződés: 35, gyógyulás: 0, összesen: -35 ÉP}
im | imádkozol |
m 3 4 4 | mozogsz délkeletre, délre, délre |
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. Ellenfeled elernyed. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 vas dobónyíl. Becsapódva, megdöfi az erszényes elkarog testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Megmarkolva a biami kvazárlándzsát ellenfeledre ugrasz. Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod az erszényes elkarog jobb vállát. (3 támadással 114 életpontot sebezve.) Méregfoggal eltalálod az erszényes elkarog szőrös testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Rúgásokat kapsz a kezedre és a lábadra. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Az erszényes elkarog még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 elkarog szőrt. 1 135 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 152, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}
(Továbbmész...) [139,19] Síkság, továbbra is csak síkság. Kesernyés zergenye illatát hozza a szél. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy ryuku csapásvezető került az utadba. (ld. enc.) Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Egy izomernyesztés varázslattal köszöntöd a másikat. Semmi eredménye! Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy puha ütés. Kevesebbet fognak csapásaid sebezni! Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 vas dobónyíl. A teremtmény kacagva elüti a lövedéket! Meglengetve a biami kvazárlándzsát a másikra ugrasz. Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod a ryuku csapásvezető támadó karját. (4 támadással 72 életpontot sebezve.) Méregfoggal gyengén megszurkálod a ryuku csapásvezető testét. (2 támadással 15 életpontot sebezve.) Elegáns támadássorozat eredményeként több vágást kapsz az oldaladra és a lábadra. (4 támadástól 34 életpontot vesztesz.) Papi rangodon csekély repedés keletkezett! Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a ryuku csapásvezető testét. (4 támadással 61 életpontot sebezve.) Méregfoggal megérinted a ryuku csapásvezető fejét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Jobbra-balra szökkenve osztja a ryuku csapásvezető nehezen védhető csapásait. (4 támadástól 37 életpontot vesztesz.) Papi rangodon csekély repedés keletkezett! A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. A következő kincseket találtad: egy fekete gyöngy. 1 905 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 155, sebződés: 71, gyógyulás: 0, összesen: -71 ÉP}
(Továbbmész...) [139,20] Még mindig füves síkságon vagy. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Ráismersz a lényre. Egy élőholt quwarg. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy izomernyesztés varázslat. Ellenfeled elernyed. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 vas dobónyíl. Becsapódva, megdöfi az élőholt quwarg bal oldalát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Vad csatakiáltással, felemelve a biami kvazárlándzsát ellenfeledre rohansz. Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod az élőholt quwarg nyakát. (4 támadással 157 életpontot sebezve.) Méregfoggal eltalálod az élőholt quwarg bal oldalát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Csáprágójával az élőholt quwarg megsebzi a jobb combodat. (1 támadástól 18 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 713 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 198, sebződés: 18, gyógyulás: 0, összesen: -18 ÉP}
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy izomernyesztés varázslat. Ellenfeled elernyed. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked átfúrja a ryuku légiós bal lábát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Megmarkolva a biami kvazárlándzsát a másikra ugrasz. Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd a ryuku légiós páncélos testét. (4 támadással 96 életpontot sebezve.) Méregfoggal jól megszúrod a ryuku légiós jobb lábát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A ryuku légiós vadul, minden technika nélkül támad: csak apró sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 010 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 124, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}
m 4 4 4 | mozogsz délre, délre, délre |
Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a szürke rinocérosz jobb első lábát. (4 támadással 78 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a biami kvazárlándzsát a másikra ugrasz. Biami kvazárlándzsával nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a szürke rinocérosz vastag bőrét. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) Méregfoggal eltalálod a szürke rinocérosz vastag bőrét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A szürke rinocérosz szarvai apró sebet okoznak a bal lábadon. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Apró rúgást kapsz a szürke rinocérosz patájától. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A szürke rinocérosz összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 800 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 136, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}
(Továbbmész...) [139,22] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő.
(Továbbmész...) [139,23] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. Nemrég eshetett, mert a fűszálak végén még imitt-amott megcsillan egy esőcsepp. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy élőholt quwarg lehet. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. Ellenfeled elernyed. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked átfúrja az élőholt quwarg potrohát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Meglengetve a biami kvazárlándzsát ellenfeledre támadsz. Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd az élőholt quwarg bal első lábát. (4 támadással 144 életpontot sebezve.) Méregfoggal meghorzsolod az élőholt quwarg potrohát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A szörny belemar a bal térdedbe. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Az élőholt quwarg összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 713 tapasztalati pontot kaptál. Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy szúrófegyverek szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (Ezt a karakterlapon * jelöli.)
{Csatastatisztika; sebzés: 180, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy izomernyesztés. Ellenfeled elernyed. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a quwarg harcos torát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Meglengetve a biami kvazárlándzsát ellenfeledre ugrasz. Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod a quwarg harcos potrohát. (4 támadással 110 életpontot sebezve.) Méregfoggal megdöfködöd a quwarg harcos jobb első lábát. (2 támadással 18 életpontot sebezve.) A quwarg harcos csáprágója kisebb sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Biami kvazárlándzsával megdöföd a quwarg harcos torát. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Méregfoggal megkarcolod a quwarg harcos torát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Csáprágó csattan csípőd közelében. A quwarg harcos összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 340 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 180, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}
kut 20 | kutatsz 20 pontért |
Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod a sírlidérc foszladozó testét. (4 támadással 82 életpontot sebezve.) Meglengetve a biami kvazárlándzsát ellenfeledre támadsz. Biami kvazárlándzsával teljesen átdöföd a sírlidérc fejét. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) Méregfoggal eltalálod a sírlidérc bal oldalát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A sírlidérc karmai felhorzsolják a bal karodat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A sírlidérc összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 695 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 136, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}
Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Becsapódva, megdöfi a zombi rotható húsát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 35 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 17, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Egy izomernyesztés varázslatot dobsz ellenfeledre. Ellenfeled elernyed. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked átfúrja az autentikus vámpír testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd az autentikus vámpír testét. (2 támadással 71 életpontot sebezve.) Méregfoggal eltalálod az autentikus vámpír testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Az autentikus vámpír többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 1 112 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 111, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}
m 5 5 | mozogsz délnyugatra, délnyugatra |
Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a ragyás burástya hosszú tojócsövét. (4 támadással 85 életpontot sebezve.) A ragyás burástya még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. 840 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 85, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [137,25] Bozótok, bokrok, cserjék továbbra is mindenütt. Fehér nyárfavirág szállong a levegőben.
ek 2 1317 | t. energia kisütése: 2 1317 |
szk 156 | keresed a 156. szörnyet |
* 1. BP: h 147 0 0 | használod a 147. tárgyat |
* 2. BP: ef 50 512 0 | energia fejlesztése 50 |
TÉRHAJLÍTÓ KAVICS (1539. TÁRGY) Nem tudni, hogy ez a tárgy hogyan került a quwarg ősmágusok birtokába. Lehet, hogy közvetlenül a Quwargok Földjének nevezett síkról származik, vagy lehet, hogy a quwargok által elpusztított számtalan civilizáció egyikének alkotása. Nem is lényeges. Annál inkább figyelemre méltóbb a tárgy hatása a különféle teleportáló mágiákra. A térhajlító kavics ugyanis - különleges kisugárzásának köszönhetően - duplájára növeli a városi teleportok és a tiltott teleport hatótávolságát. Ahhoz, hogy a hatását kifejtse, a teleport varázslat elmondásakor a térhajlító kavicsnak a hátizsákodban kell lennie. Több kavics hatása nem adódik össze. |
VADÁSZKÉS (1264. TÁRGY) A vacak kis kőkéssel, illetve még ennél is nagyobb vágófegyverekkel nem igazán lehet a szörnyek húsát kimetszeni, a finom husi jórészét kénytelen vagy a drónkeselyűknek hagyni. Ez így nem mehet tovább, egy speciális vágóeszközön töröd a fejed. A legközelebbi vaskohónál hozzá is látsz, hogy elkészítsd. Először is szükséged lesz 2 vasércre és 1 pirkitre, valamint egy kőkalapácsra, na meg persze egy vaskohóra, ahol mindezt összedolgozhatod. A munka 12 TVP-dbe kerül, de megéri a fáradtságot! Mostantól, ha egy szörnyből kaját "szerzel", akkor a recés szélű vadászkést fogod használni, és így kétszer annyi kajához jutsz! A vadászkést harcban is használhatod, akár balkezes fegyverként is, de sebzése csekély, mindössze 2D4. Elkészítéséhez minimum 2-es szintű bányászat szakértelem szükséges. |
IZOMERNYESZTÉS (33. TÁMADÓ VARÁZSLAT) Ezt a varázslatot elmondva, részben megbéníthatod ellenfeled izmait. Ha a varázslat sikerrel jár (és ez részben taumaturgiádtól is függ) ellenfeled minden támadás-sorozatnál csak eggyel kevesebb ütés bevitelével próbálkozhat, mert izmai elernyednek. Szörnyek esetén a varázslat hatására a lény egyik támadási módját (pl. karom/csőr-ből a csőr támadásokat) elveszti, ha csak egyetlen támadási módja van, akkor azt eggyel kevesebbszer használja. Legalább egy támadást mindenképpen le fog tudni adni az ellenfeled. A varázslat elmondása 6 VP-be kerül, anyagi komponense három csepp víz. |
MÁGIKUS GYORSÍTÁS (330. VARÁZSLAT) A mágikus gyorsítás valójában nem egy varázslat, hanem egy képesség, melyet miután elsajátítottál egy mágusiskolában, varázspont elköltése nélkül, permanensen működik. Innentől egy parancsban három tárgyat is használni képes leszel. Ehhez a H parancs helyett a HH <tárgy> <tárgy> <tárgy> parancsot kell kiadnod. Az idő valamiképp máshogy múlik az ilyetén tárgyhasználat során. Hiába érzed úgy, hogy gyorsabb lettél, minden egyes sikeres H parancsod után +1 TVP-t el kell költened. A HH parancs paraméterének csak olyan tárgyat van értelme megadni, amelynek használata amúgy nem igényli második paraméter megadását (ugyanis olyan, mintha második paraméter nélkül adtad volna meg a H parancsot). Amennyiben a későbbiekben elfelejted vagy elfelejtetik veled a mágikus gyorsítást, a HH parancsot sem tudod majd használni. Két dolog van, amiben ennek a parancsnak a használatát korlátoznunk kell. Az egyik egy tárgy, melyet nem használhatsz a HH paranccsal, a sáfránypor (egy adag elhasználása 5 TVP-t ad), melynek kirívó táposságát eddig is a parancshely költsége gyengítette. A másik korlátozás a Sötét Földön gyakori mópat bolyokat érinti, ahol a mópatok különböző érdekes dolgokat csinálnak, ha H parancsot használsz bolyuk közelében. HH parancs használata esetén nem következnek be efféle reakciók. |
TROLL RITUALISTA (365. SZÖRNY) Néhány vadtroll alapvető mágikus képességekkel rendelkezik, sőt mit több, képes is ezeket használni - ha még csak ösztönösen is. Ezek a trollok veszélyesebbek, hiszen mágiájuknak köszönhetően tovább maradnak életben, és ezért nagyobbra is nőnek... Persze, egy tapasztalt kalandozónak nincs igazán félnivalója egy nyomorult vadtrolltól! |
VÁMPIRIZÁCIÓ (1. VARÁZSLAT) (Sheran híveinek: GYÓGYÍTÓ TERMÉSZET) Ha ezt a varázslatot elmondod csata előtt, minden sikeres ütéseddel képes leszel az ellenfél megsebzéskor elvesztett életenergiájának egy részét felszívni, és ezt a saját sejtjeid regenerálására fordítani. Tehát minél nagyobb sebzést okozol, annál többet gyógyulsz. A vámpirizáció az elmondástól a legközelebbi csata végéig tart, és 8 VP-be kerül. Ha akarod, a parancs második paramétereként megadhatod, hogy a csata végén a varázslatot újból, 8 VP-ért hosszabbítsd meg. Ahányat írsz, annyiszor. Pl. V 1 2 hatására a parancs kiadásán kívül még maximum kétszer fogod a varázslatot elmondani. Ez egyike azon kevés varázslatoknak, amellyel életerőd a maximális érték fölé kerülhet. Sheran hívei ezt a varázslatot (ők gyógyító természetnek hívják), kicsit más elven működtetik. Valahányszor egy élőlény visszaadja testét a Földanyának, a földben óriási energiák szabadulnak fel. Istennőd megajándékoz egy újabb segítséggel az ellenségei elleni harcodban. Ha elmondod ezt a varázslatot csata előtt, a Föld átadja neked azon energia egy részét, amit csata során sebződő ellenfeled veszít el. Ezáltal lehetőséged van a harc közben gyógyulni. Ez a varázslat ugyanazon az elven működik, mint a vámpirizáció. A különbség csupán annyi, hogy a hithű druidák inkább a természet gyógyító erejét használják fel segítségül. Újdonság a vámpirizáció varázslat korábbi verziójához képest: ezentúl megadhatsz egy 3. paramétert is. Ha a harc első körében, a jobbkezes fegyverrel történő ütéskor nem gyógyulnál annyit, mint amennyi a 3. paraméter, akkor az adott harcban a vámpirizáció nem fog aktiválódni és így a harc végén megújítanod sem kell. Ha nem adsz meg 3. paramétert, a vámpirizáció minden harcban aktivizálódik. (Ez csak szörnyekkel való harcra vonatkozik, kalandozókkal szemben a varázslat mindig kisül.) |
RYUKU CSAPÁSVEZETŐ (778. SZÖRNY) Amikor a ryuku császár őfensége egy újabb sziget és civilizáció meghódítására készül, általában kijelöl néhány gárdistát a legjobbak közül, hogy álljanak egy-egy hódító hadosztály élére. Ők lesznek a gyarmatosító sereg vezetői. Ennek a felemelő tisztségnek az elérésénél csak egy nehezebb van, megtartani azt, hiszen éppen az első sorokban harcoló csapásvezetők azok, akik biztosan elbuknak az ütközetek során. Persze nem adják könnyen az életüket. |
TELJES KVATÁCIÓ (18. ALAKVÁLTÓ KÉPESSÉG) VÉÉÉGRE!!! Az atomi és szubatomi szintű előkészítés befejeződött. Az utolsó, óriási transzformációs lépést kell már csak megtenned, amelynek során végrehajtod a konzervációs diffúziót, amelynek során gyakorlatilag az örökkévalóságig konzerválod sejtjeidet és idegi struktúrádat. Halhatatlan leszel, sohasem öregszel meg - semmilyen betegség, kórság nem árthat neked, legfeljebb az erőszakos haláltól kell rettegned. Több órás meditációval készülsz a végső szertartásra, és eközben olyan kvatációs mélységekig jutsz el, amelyekről korábban álmodni sem mertél. Meditációs ponttá zsugorodva, bejárod tested minden porcikáját. Nagy felfedezés ez, olyasmit csinálsz, amit valószínűleg még senki sem előtted. Hosszú idő telik el, mire hideg verejtékben fürödve magadhoz térsz. Iszonyatos a választás, iszonyatos a felismerés. Most, hogy megismerted a kvatáció folyamatát, rádöbbentél arra, aminek lehetőségére korábban, a halhatatlanság utáni vágyadban csak tudat alatt gondoltál: a Kvatáció MINDENT konzervál. A tested nemcsak hogy romlani nem tud, de javulni sem: hiába az edzés, a gyakorlás, a tanulás, mostantól sem erőd, sem ügyességed, sem egészséged nem fejlődhet. Az ideg- és agypályákkal valamivel jobb a helyzet, azonban a fejlődés itt is iszonyatos mértékben, akár több százszorosára is lelassulhat. Most értetetted csak meg, hogy miért nem az elf a bolygó uralkodó faja - hosszú életük nem sarkallja őket a mérhetetlen tudásvágyban. Pánik lesz rajtad úrrá, ahogy arra gondolsz, nincs tovább, nem vagy képes tanulni, továbbfejlődni - de talán még van visszaút! Kimeredt szemekkel, görcsökben fetrengve indulsz visszafelé a kvatációs pályákon. Nagyon lassan, és iszonyatos kínok közt sikerül a már megindult indukciós folyamatot visszafelé fordítani. Mikor ismét, a mai napon már másodszor is magadhoz térsz a nem e világi révületből, lassan végigtapogatod, mentálisan végigkutatod magad, és megnyugodtan konstatálod: sikerült! A halhatatlanság titka utáni kutatást persze nem adod fel, csak megpróbálod más szemszögből megközelíteni. A felpuhult molekuláris szerkezet visszaállítása nagyon hosszú időt vesz igénybe, de végül tökéletesen sikerül. (Visszakaptad az elvesztett négy védettséget.) Arra gondolsz, hogy talán meg kellene osztani megismerésedet a többi alakváltóval, de aztán ráébredsz, hogy úgysem hallgatnának rád - ezt az utat mindenkinek magának kell végigjárnia. |
Erő: | 17 (28) | Szint: | 19 | Merészség: | 5/3 | Magasság: | 178 cm |
IQ: | 19 (43) | Támadás: | 43 (44) | Agresszió: | 4 | Testsúly: | 80 kg |
Ügyesség: | 15 (24) | Védekezés: | 30 (33) | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 34/34 év |
Egészség: | 17 (26) | Életpont: | 581/450 | Jellem: | gonosz (103) | Tul. pont: | 6 |
Szerencse: | 20 (31) | Varázspont: | 484/42 | Pénz: | 1515 arany | Kép. pont: | 1 |
Tudatpont: | 92/76 | Pszi pont: | 73/73 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 9/72 | szúrófegyverek: | *20/101 (+20%) | vágófegyverek: | 1/69 |
ütőfegyverek: | 13/14 | lőfegyverek: | 6/14 | dobófegyverek: | 20/81 (+24%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); ubuk dobónyíl (#138) max. 1 db (1 -7.); ubuk dobónyíl (#138) (8 -11.); vas dobónyíl (#189) max. 1 db (12 -16.); vas dobónyíl (#189) (17 -); ezüstshuriken (#327) (998 .); tolmokov-koktél (#351) ( kalandozókra); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
137,25 mezőn táborozol |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 139 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 199 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 4/103 | 2. nyomkövetés: | 10/99 | 3. mászás: | 4/92 |
4. csapdakészítés: | 10/4 (-2%) | 5. csapdaészlelés: | 2/52 | 6. gyógyítás: | 8/5 |
7. titkosírás: | 2/62 | 8. felderítés: | 3/4 (+1%) | 9. szörnyidomítás: | 1/54 |
10. teológia: | 3/29 (+14%) | 11. taumaturgia: | 28/43 (+1216%) | 12. versengés: | 2/1 |
13. zene: | 1/60 (-1500%) | 14. szörnyismeret: | 5/31 (+27%) | 15. pszi: | 7/71 |
16. zárnyitás: | 7/20 | 17. vadászat: | 4/28 | 18. bányászat: | 5/28 |
19. főzés: | 7/68 (+13%) |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 37 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 30% életpont alatt ( tudati vitalizációval) |
készítesz smirglilevelet (#29) (max. 5 darabot ), fáklyát (#36) (max. 5 darabot ), kőkést (#6) (max. 1 darabot ), kötelet (#92) (max. 1 darabot ), csuklyavirágot (#133) (max. 30 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 15 darabot ) |
vásárolsz ezüstshurikent (#327) (max. 5 darabot ), vas dobónyilat (#189) (max. 10 darabot ), varázskövet (#305) (max. 5 darabot ), zárnyitó készletet (#39) (max. 3 darabot ), mászókampót (#165) (max. 1 darabot ), rókafarkat (#124) (max. 10 darabot ), galachmitot (#310) (max. 2 darabot ) |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 2, max: 50) |
trikornis (#104), jók (#990) (csak egyszer) |
Barátságosság (aktív: 1, max: 50) |
vízionár (#66) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 10 VP) |
hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | oldás (#372, 15 VP) |
Trinigan rúnája (#453, 10 VP, 3 TVP) | ||
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) |
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) |
a halál csókja (#187, 10 VP, 2 TVP) | káoszcsapás (#200, 10 VP) | rúnakő teremtése (#201, 15 VP, 80 TVP) |
álommérgezés (#202, 10 VP, 5 TVP) | mágiafaló (#203, 12 VP, 5 TVP) | ékkő kreálása (#466, 100 VP, 10 TVP) |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | ||
Alakváltó és tudati képességeid | ||
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
erőpajzs I (#12) | tulajdonságpajzs (#26) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
12. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20) | ||||||
izomernyesztés (#33) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 2, max: 20) | ||||||
hhaar burka (#32), oldás (#372) |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Öld meg vagy kényszerítsd deus ex machinájának használatára a fény egy követőjét. [Egy másik kalandozót.] Ha ez nem menne, akkor elegendő az is, ha egy harcban legalább 90 életpontot sebzel rajta. |
2.) Az ellenem küzdő Közös Tudatok a legnagyobb ellenségeink. Tudatcsatázz le egy másik KT tagjától egy paranccsal legalább 3 TU-t! |
3.) Bizonyítékául a jóság pusztulásának, törj össze oltáromnál egy szem szimbólumot! |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
szürke mágustorony (500): kész. tanya (507): kész. kastély (528): kész. városháza (Shaddar) (539): kész. szürke kastély (547): kész. adamantit erőd (548): új. gnóm kutatóállomás (550): kész. helytartói hivatal (563): kész. sötét kastplom (566): kész. városháza (685): új. Toborzóiroda (759): kész. Harmincasok klubja (875): többek közt 22. tárgyat kell leadnod. |
ISMERT LABIRINTUSOK |
1, 3, 4, 5, 6, 8, 9, 10, 19, 22, 24, 25, 33, 34, 35, 36, 43, 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52, 170, 192. |
HŐSTETTEID |
MAKRÓID (jelenleg 1 lehet) |
1. makró parancsai: v 96 73 58, ve 7168, szm 7168, ve 348, szm 348, ve 355, szm 355, ve 115, szm 115, m 7. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
aranyszámla (126) |
keményebb bicepsz (149) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
kasztrop.kitágulás (197) |
isteni közbeavatk. (205) |
a hatalom rúnája (215) |
önismeret (236) |
a butaság ára (273) |
mágiafókusz (275) |
vallási öntudat (290) |
fegyvermester (302) |
magiometer (314) |
harci mágia (334) |
vadászidény (351) |
a mágia szeretete (393) |
időfolyamok (394) |
testvéri segítség (411) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) OK |
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
tudatforrás (505) OK |
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 39 TU. szükséges még: 31 TU. |
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
a hit ereje (516) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
hitbéli mentor (523) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
isteni védelem (530) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
a hit ereje II (537) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
tudati ostrom II (539) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
pajzshasználat II (542) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
gyógyítómester (544) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
tudati védelem (546) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
pajzshasználat III (549) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
isteni ítélet (551) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
totemmester (553) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
pajzshasználat IV (556) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
varázslómester V (557) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
isteni áldás (558) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
tudatunk hatalma (560) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
tudati gyorsítás IV (562) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU. |
redukálás (564) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU. |
tudatáthelyezés II (566) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU. |
tudati segítség II (567) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU. |
makróbővítés I (568) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU. |
páncélzúzás (569) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 660 TU. |
manaretesz II (571) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 660 TU. |
mentális roncsolás II (573) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 660 TU. |
korlátlan tudat (574) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 660 TU. |
gyűrűviselés (575) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 660 TU. |
varázslómester VI (578) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 720 TU. |
elmemester II (580) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 720 TU. |
turbó turbó (581) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 720 TU. |
makróbővítés II (582) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 720 TU. |
varázslómester VII (585) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 780 TU. |
pusztító ösztönök (587) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 780 TU. |
tudatunk hatalma II (588) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 780 TU. |
füébevalóviselés (589) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 780 TU. |
teleportmester (592) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 840 TU. |
tudatáthelyezés III (594) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 840 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 3852 TU szükséges.) |
korlátlan táborhely (595) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 840 TU. |
karkötőviselés (596) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 840 TU. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | rókafarok (#124) | 1 | varázskő (#305) | 1 | vas dobónyíl (#189) | |||
32 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1515 | arany (#50) | 1 | bronzhegyű nyíl (#94) | 1 | csuklyavirág (#133) | |||
1 | elkarog szőr (#665) | 1 | fekete gyöngy (#99) | 3 | kaja (#2) | |||
4 | kaktusztüske (#114) | 1 | mérg. ubuk dobónyíl (#188) | 2 | nyílvessző (#108) | |||
1 | orgyilkos tőr (#225) | 1 | szvó-ektoplazma (#151) | 4 | ugh méreg (#166) |
136 | 137 | 138 | 139 | 140 | |
15 | |
|
|
|
|
16 | |
|
|
|
|
17 | |
|
|
|
|
18 | |
|
|
|
|
19 | |
|
|
|
|
20 | |
|
|
|
|
21 | |
|
|
|
|
22 | |
|
|
|
|
23 | |
|
|
|
|
24 | |
|
|
|
|
25 | |
|
|
|
|
26 | |
|
|
|
|
vadász tatu (#10) | lila brekk (#11) | szárnyas gömböc (#12) | gonyolék (#13) | rambó bogár (#14) |
démontetű (#15) | homokvarány (#16) | bolhakutya (#17) | ormánygőte (#18) | kavadu (#19) |
mérges pók (#20) | goblin (#21) | drótszőrű pincsi (#22) | gazda (#24) | grákó denevér (#25) |
királygyík (#26) | óriás sáska (#27) | sakál (#28) | gyilkos mókus (#29) | surranó kígyó (#30) |
woor-antilop (#31) | sünmedve (#33) | kőszáli disznó (#34) | acélkolosszus (#35) | manó (#36) |
gorombilla (#38) | lebegő gomba (#39) | hamupók (#40) | óriás patkány (#42) | Baar-ork (#44) |
Duer-ork (#45) | Tugt-ork (#46) | csontváz (#48) | zombi (#49) | technokolin (#50) |
gyíkember (#51) | bakkura (#52) | százfogú (#53) | bo-skorpió (#54) | rőtmanó (#55) |
félelem-járó (#56) | gátvakond (#57) | rájanyék (#58) | pókvadász (#59) | drasmólyom (#60) |
hegyi rák (#61) | kőevő (#62) | umor-pióca (#63) | varkaudar (#64) | goldugar (#65) |
vízionár (#66) | húsevő magszim (#67) | móleon (#68) | evaporőr (#69) | vadtroll (#70) |
fabontó szójer (#71) | óriás skorpió (#72) | garokk (#73) | tintacsiga (#74) | gitonga (#76) |
bombagoly (#79) | trollfa (#80) | tazunkaróka (#81) | kaszabolósáska (#83) | bíborgörény (#84) |
gyilkos sallank (#85) | topránypolip (#86) | kaffogó hebrencs (#88) | sörényes ubuk (#89) | alpesi tehén (#91) |
púpos burástya (#92) | bundás csirmáz (#93) | légirozmár (#94) | mérges nyukmár (#95) | szintszívó (#96) |
téfea magoflux (#98) | piromenyét (#99) | szőrös pók (#100) | sullár (#101) | uzbány (#102) |
mélységi grittang (#103) | trikornis (#104) | vadász varkaudar (#108) | nyuhaj karbin (#110) | ragyás burástya (#111) |
sóhajtó dorony (#112) | süvítő rája (#113) | vérszomjas csüldő (#114) | törpemammut (#115) | gyilkos tetű (#116) |
mutáns pók (#117) | trappoló dinymák (#118) | emberevő (#119) | bibircsók-óriás (#120) | tetemember (#123) |
manifesztátor (#124) | miksziszi húsgólem (#126) | varkaudar mágus (#128) | Lord Kovács József (#129) | útonálló (#130) |
orgyilkos (#131) | sötét gnóm (#132) | elit palotaőr (#133) | palotaőr (#134) | élőholt mirg (#135) |
sötét főgnóm (#136) | karmos tankány (#137) | agglomerátor (#138) | proteinfecske (#139) | acéldarázs (#140) |
szőrlajhár (#141) | udvari mágus (#142) | vadászkutya (#143) | arató csattanat (#144) | pattanóböde (#145) |
kardfogú fülemüle (#146) | epokitféreg (#147) | vérfürdető magszim (#148) | szőrös bozsó (#149) | fémbontó szójer (#150) |
kardszárnyú pocok (#152) | quwarg királynő (#153) | autentikus vámpír (#154) | nukleáris cickány (#155) | tüskés harci gromak (#156) |
purifikátor (#157) | nómenklatúra (#158) | kétfejű troll (#163) | orgoró (#170) | sírlidérc (#172) |
dögkeselyű (#174) | élőholt mágus (#175) | óriás csontváz (#176) | karmazsin huhogó (#185) | szeppent rákfatty (#186) |
quwarg harcos (#201) | élőholt quwarg (#202) | massza (#217) | tormikus egér (#218) | pszi elementál (#221) |
vadász quwarg (#241) | óriáspók (#303) | ork sámán (#345) | szürke rinocérosz (#346) | khór darázs (#348) |
liumbe (#349) | északi aurach (#350) | halálmadár (#351) | erszényes elkarog (#354) | nektoraf (#355) |
dűnekukac (#357) | bíbor szulfagor (#358) | földsárkány (#359) | ryuku gárdista (#360) | ryuku légiós (#361) |
ryuku ostromteknős (#362) | troll ritualista (#365) | dombi yeti (#366) | kérődző etra (#368) | rőtmanó berzerker (#369) |
smaragdgólem (#417) | halálhozó (#419) | korinthai amőba (#420) | csontlepke (#746) | pacaszúnyog (#751) |
reinkarnált motyogó (#752) | érző szívű dromedár (#753) | csodabogár (#755) | alattomos manó (#756) | lajhárlord (#757) |
bandita (#758) | burástya királynő (#759) | köpködő bruhatag (#773) | ryuku csapásvezető (#778) | ork bérgyilász (#781) |
Yurk, a profi (#958) | Mallon (#960) | Quirov (#975) | Métely (#7000) | Pikoló (#7010) |
gigaféreg lárva (#7037) | csupasz gigaféreg (#7038) | rücskös gigaféreg (#7039) | óriás szőröspók (#7076) |
deus ex machina (#1) | kaja (#2) | vizestömlő (#3) | bot (#4) | bunkó (#5) |
kőkés (#6) | kőhegyű lándzsa (#7) | szöges bunkó (#8) | bunkósbot (#9) | dárda (#10) |
csontkés (#11) | $csontszurony (#12) | kőkalapács (#13) | $sünmedve tüske (#14) | vadász tatu bőr (#15) |
$bordacsont (#16) | szögletes kő (#17) | $parittya (#18) | kerek kő (#19) | fúvócső (#20) |
ormánygőte csont (#21) | tüske (#22) | mérgezett tüske (#23) | kavadu lebeny (#24) | kavadu iszák (#25) |
gyenge méreg (#26) | víz (#27) | ököl (#28) | smirglilevél (#29) | varányszem (#30) |
smirglibokor (#31) | szeksztáns (#32) | $lapockacsont (#33) | $ásó (#34) | tűzbokor (#35) |
fáklya (#36) | $drótszőr (#37) | gumifa (#38) | zárnyitó készlet (#39) | kis vaskulcs (#40) |
$grákóbőr (#41) | távcső (#42) | tükör (#43) | királygyík bőr (#44) | kis bőrpajzs (#45) |
krómkaktusz (#46) | surranó kígyó bőr (#47) | $antilopbőr (#48) | kígyóbőr kesztyű (#49) | arany (#50) |
bőrpáncél (#51) | mákrózsa bokor (#55) | mákrózsa virág (#56) | bőrsisak (#57) | tigroszlán fog (#63) |
csontszablya (#64) | szöges páncél (#65) | szöges bőrpajzs (#66) | kék orchideacserje (#67) | kék orchidea (#68) |
szárnyas hernyó (#69) | $rézdarab (#70) | rézpáncél (#71) | rézsisak (#72) | rézpajzs (#73) |
csontkulcs (#74) | rézkulcs (#75) | bronzkulcs (#76) | rát-fa (#77) | mászókarom (#78) |
korongfa (#79) | lapkorong (#80) | mérleg (#81) | zöld üveg (#82) | ragasztó (#83) |
díszes rézpajzs (#84) | $óndarab (#85) | olvasztókemence (#86) | bronzhegyű lándzsa (#87) | $bronzsisak (#88) |
$bronzpajzs (#89) | bronzpáncél (#90) | manilla-fa (#91) | kötél (#92) | mély kút (#93) |
bronzhegyű nyíl (#94) | $bakkura bőr (#95) | $bakkura csizma (#96) | $rákpáncél (#97) | fekete gyöngy (#99) |
aranyló ugarhéj (#100) | tinta (#101) | $magszim bél (#103) | $fémrúd (#104) | evaporőr háj (#105) |
$fabontó (#106) | rövid íj (#107) | nyílvessző (#108) | vapár cserje (#109) | vapár ág (#110) |
hosszú íj (#111) | $madártoll (#112) | xantusz-kaktusz (#113) | kaktusztüske (#114) | móricserje (#115) |
móri gyümölcs (#116) | $ezüst nyaklánc (#117) | púderszikla (#118) | púderkő (#119) | tábla (#120) |
$dözmöng szív (#122) | $göcsörtös bunkó (#123) | rókafarok (#124) | mandibulapenge (#125) | bronzpenge (#126) |
$mandibulakasza (#127) | sallank karom (#128) | sallank nyíl (#129) | hebrencs állkapocs (#130) | $ubuk tüske (#131) |
hóhérbimbó (#132) | csuklyavirág (#133) | gyöngymangó bokor (#134) | gyöngymangó (#135) | rúnakő (#136) |
mérg. ubuk tüske (#137) | ubuk dobónyíl (#138) | denevér szimbólum (#140) | nap szimbólum (#141) | oltár (#146) |
hebrencs csapda (#147) | mocsári penke (#148) | grok-képződmény (#149) | $szent jogar (#150) | szvó-ektoplazma (#151) |
$vasérc (#152) | $pirkit (#153) | mély szakadék (#154) | vaskohó (#155) | világítótorony (#156) |
nyu-shuriken (#157) | ezüst karkötő (#158) | kis vaspajzs (#159) | vassisak (#160) | nagy vaspajzs (#161) |
$borostyán függő (#162) | karócsapda (#163) | vasvért (#164) | mászókampó (#165) | ugh méreg (#166) |
sziklafészek (#167) | sullár hólyag (#168) | uzbány csőr (#169) | spiritusz (#170) | rövid kard (#171) |
téfea-agy (#172) | nekrofun (#173) | harci kalapács (#174) | márványtorony (#175) | vashegyű nyíl (#176) |
szopógödör (#177) | mínosz-kúp (#178) | grifftojás (#179) | ezüst gyűrű (#180) | vasalt bunkó (#181) |
vashegyű lándzsa (#182) | vaskulcs (#183) | ezüst kulcs (#184) | nagy bronzkulcs (#185) | mérgezett vasnyíl (#187) |
$mérg. ubuk dobónyíl (#188) | vas dobónyíl (#189) | mérg. vas dobónyíl (#190) | $aranylánc (#191) | aranygyűrű (#193) |
$arany karperec (#194) | $obszidián függő (#195) | $trófea nyaklánc (#196) | igazgy. fülbevaló (#197) | $trikornis szarv (#198) |
$karbin plazma (#199) | amniosz-fa (#202) | amniosz (#203) | ovimon-bokor (#206) | ovimon-bogyó (#207) |
óriás lián (#208) | szuperkötél (#209) | fűszertartó (#210) | sáfránypor (#211) | $dorony tüdő (#212) |
fedett verem (#219) | háló-csapda (#220) | dobóháló (#221) | smaragd védőgyűrű (#223) | varkaudar lándzsa (#224) |
$orgyilkos tőr (#225) | helytartói jogar (#228) | obszidián karkötő (#229) | $lánckesztyű (#230) | acélpengőke (#231) |
ilkin érc (#232) | furulya (#233) | $lajhár csont (#236) | $tankány karom (#237) | lant (#238) |
pular kristály (#239) | kis aranykulcs (#240) | smaragd kulcs (#241) | $tüskecsapda (#242) | márványkulcs (#245) |
pszi kő (#248) | bumeráng (#249) | tatu ködmön (#255) | templom (#256) | szent kehely (#257) |
nehezék (#258) | isteni könnycsepp (#260) | friss csatamező (#262) | ősi csatamező (#263) | remák szív (#264) |
$kristálygömb (#265) | $gromak bőr (#268) | purifikátor háj (#269) | kőszem (#304) | varázskő (#305) |
réz papi karkötő (#307) | galachmit (#310) | gyógykenőcs (#313) | ezüstshuriken (#327) | $mutáns csont (#331) |
huhogó bibe (#332) | rákfatty váladék (#333) | acéltű (#334) | rézgolyó (#343) | tolmokov-koktél (#351) |
káosz szimbólum (#361) | Trákin csákánya (#367) | phua-kúp (#372) | fény szentélye (#376) | moa obszidián (#380) |
moa üveggömb (#383) | szigony (#389) | halcsont (#390) | szent tölgyfa (#393) | álomvirág (#395) |
álompor (#396) | főutca (#399) | ház (#400) | kígyóbőr öv (#410) | Vlagyimir szobra (#433) |
$bányászcsákány (#434) | törpe bánya (#435) | zangrozi csizma (#451) | barátság szent tüze (#484) | sörsátor (#486) |
erődítmény (#488) | sárkánytanya (#492) | manakristály (#500) | Chara-din ékköve (#517) | Chara-din monolitja (#534) |
biami kvazárlándzsa (#568) | Martian tekercse (#569) | $rinóbőr (#651) | liumbe hajtás (#655) | aurach fog (#657) |
$aurach bőr (#658) | elkarog szőr (#665) | lápi hajlék (#670) | nyomkereső talizmán (#671) | sáfránykristály (#675) |
$szulfagor agyar (#677) | elf kósza háza (#681) | orvosságos zacskó (#682) | etra hályog (#712) | művészi porolit (#720) |
korinthai talizmán (#814) | kreiton esszencia (#892) | csodák kútja (#1096) | varkaudar csont (#1113) | örökkéval.smaragdja (#1115) |
moa varázsdoboz (#1133) | sámán gyógykenőcs (#1139) | Rodger kezdő üstje (#1167) | tűzrakó hely (#1169) | malom (#1204) |
malomkő (#1205) | szekérkaraván (#1215) | megbűvölt utazóláda (#1218) | ork csodaszer (#1228) | $bruhatagnyelv (#1230) |
fejsze (#1240) | vaspánt (#1241) | csillezsálya (#1252) | csillezsályalevél (#1253) | Ramirez feszítővasa (#1261) |
vadászkés (#1264) | csodabazár (#1404) | sejtfiatalító (#1408) | esélynövelő (#1409) | Mallon botja (#1526) |
Jerome köpenye (#1527) | nodonrod kitűző (#1533) | térhajlító kavics (#1539) | Arsa potrohgyűrűje (#1541) | méregfog (#1553) |
hősiesítő medál (#1558) | mentát korona (#1559) | Métely páncélja (#1562) | Krough fejdísze (#1570) | grifftoll kesztyű (#1578) |
griff nyakék (#1579) | tündöklő szobor (#1587) | Kalmárok Kémgömbje (#1589) | illatos rózsaszál (#1595) | féregíz nyakpánt (#1601) |
keg gomba (#1615) | elhagyott bánya (#1685) | krónika (#1725) | örökkév. igazgyöngy (#1749) | lajstrom medál (#1753) |
manakút (#1774) | névjegykártya (#1846) | gernim balzsam (#1894) | obszidián penge (#2082) | leviatán hólyag (#2182) |
moa antigrav (#2204) | asztrális vortex (#2324) | mind. tűzopálja (#2380) | mind. napköve (#2637) | termikfészek (#2685) |
manaszilánk (#2686) |
főtt étel (#1) | buggyantott tojás (#2) | ropogós rókafarok (#16) |
A tárgy kalandozó darab - tárgy átadása AA tárgy [tárgy] [tárgy] - összes par. tárgy átadása ÁL tárgy1 tárgy2 tárgy3 20 áldozat bemutatása AMT kalandozó MXTU - MXTU átadása AT kalandozó TU - TU átadása AV forma ? alakváltás BA élőlény [élőlény] [élőlény] - barátságosság BB tárgy darab - berakás bankszéfbe BE [épület] 5 belépés épületbe/lab.-ba BEAJ kalandozó - beajánlás Közös Tudatba BEEN kalandozó 20 belépés engedélyezése BPB [sorszám] - befejező parancs berakása BPK sorszám - befejező parancs kivétele CIR [beállítás] - vándorcirkusz látogatása D tárgy - tárgy eldobása D tárgy darab hova 6 tárgy elrejtése DD tárgy [tárgy] [tárgy] - összes par.tárgy eldobása DX 1-20 - D.E.M. beállítása É TVP 1-40 élelemszerzés EA mit darab - eladás boltban EE tárgy [tárgy] [tárgy] - összes par. tárgy eladása EF TU [képesség] (10/7)*TU Tudati Energia Fejlesztés EK sorszám ? ? ? tudati energia kisütése ÉP épület TVP TVP építkezés ERKI [kaland.] 20 erőszakos kilép(tet)és ERO [százalék] minieseményben maximális erősítés ESK kalandozó [kalandozó] 30 esküvő EXT - játékhét visszadátumozási kérelem F tárgy 10 kísérletezés, feltalálás FA tárgy kalandozó darab 3 futárpostának átad FAA tárgy [tárgy] [tárgy] par*3 futárpostának átad FBB [tárgy] [darab] - feltételes bankba rakás FÁS TVP TVP felt. ásás, max. TVPért FF 1.fegyver 2.fegyver 3.fegyver - feltételes fegyverváltás FFK % [%] [%] - felt. fegyverv. kockázata FGO TVP TVP feltételes gonoszkodás FGY életerő% TVP [hányszor] TVP feltételes gyógyítás FKB [tárgy] [darab] - feltételes bankból kivét FKÉR [kaland.] - feloszl/felfügg. kérése FKT tárgy darab [1] ? feltételes készítés FKU TVP TVP feltételes kutatás FLH szint fegyver [darab] - felt. lőfegyver használat FOG szörny csapda ? feltételes szörnyelfogás FM TVP - feltételes mászás FU kalandozó (5) feltételes udvarlás FUSZ TVP - feltételes úszás FV tárgy darab honnan 4 felvesz elrejtett tárgyat FVE [tárgy] [darab] - feltételes vásárlás FVK százalék - feltételes varázskő használat FTV varázslat élőlény - feltételes T/V varázslat FVH szint - felt. T/V mágia használat GO próbaszám 10 jellempróba-gonoszság GY TVP 1-40 gyógyítás GYJ [tárgy] [megterh] [érték] - gyűjtés szelekció GYK fegyver TVP 1-50 gyakorlás fegyverrel H tárgy ? használja a tárgyat HH tárgy [tárgy] [tárgy] par*(?+1) gyors tárgyhasználat HIR hírszám [1. par.] [2. par.] - KT hír közlése HU [tárgy] [tárgy] [tárgy] - hulladékgyűjtés ID szörny TVP TVP elfogott szörny idomítása IM 30 imádkozás oltárnál IN kalandozó élőlény tárgy - információ átadás INK kalandozó - információk ismétlése kalandozónak INL élőlény [élőlény] [élőlény] - információ átadás kalandozóról v szörnyről INT tárgy [tárgy] [tárgy] - információ átadás tárgyakról JLK kód 5 jelszó kimondása K,FK faj lépésszám irány 10 követi a megadott fajt KB tárgy darab - kivét bankszéfből KIEN kalandozó - K.T.-ból kilépés enged. KF tárgy [1-2] - felvesz/felölt/kézbevesz KF tárgy 3-4 - őriz a tolvajok ellen KF lőfegyver [lövedék] - bekészíti a lőfegyvert KNO képesség [hányszor] - képesség növelése KÖKI - Közös Tudatból kilépés KÖTB K.Tudat - Közös Tudatba belépés KÖTL létszám vezető - Közös Tudat létrehozása KPB [sorszám] - kezdeti parancs berakása KPCS [1-3] 0/20 kapcsoló állítása KPK sorszám - kezdeti parancs kivétele KT tárgy [darab] ? készít/begyűjt KUT TVP 1-50 átkutatja a terepet L,FL kalandozó [tárgy] 5 lopás kalandozótól LE tárgy - letesz/elrak LM pont [pont] [pont] 5+OV labirintusban való mozgás LOT 1.tipp 2.tipp 3.tipp - lottózás (10 arany) M irány [irány] [irány] 10 adott irányba mozgás MAK sorszám [param1] [param2] - makró definiálása, futtatása OV 0-5 - óvatosság labirintusban P pszi [param1] [param2] 5(?) pszi képesség használata PBE pénz [kalandozó] [hányszor] - pénz berakása bankba PKI pénz [hányszor] - pénz kivétele bankból RM fegyver mit TVP TVP növény/épület rombolása SE próbaszám ? jellempróba-segítség SZE szörny - fogoly szörny elengedése SZK szörny 10 szörnykeresés SZM szörny - elfogott szörny leölése SZV téma szavazat - szavazás T,FT élőlény [élőlény] [élőlény] - élőlény megtámadása TAN tippszám [tárgy] 10 tanulás bölcstől TF tulajd. TVP TVP tulajdonság fejlesztése TIM TVP TVP titkosírás megfejtése TNO tulajdonság [hányszor] - tulajdonság növelése TPF TVP - spórolt TVP felszabadítás TPS TVP - TVP letiltása, spórolása TV varázslat [varázsl] [varázsl] - varázslat T/V listába V varázslat [param1] [param2] 5(?) varázslás VE mit darab - vásárlás boltban VI merészség agresszió menekülés% - viselkedés VIK merészség - merészség kalandozókra VPF VP - spórolt VP felszabadítás VPS VP - VP letiltása, spórolása VTN varázslat [varázsl] [varázsl] 35 var. tanulása mestertől ZIP mit TVP TVP rombolás nemes céllal |
Megvehető bónusz. |
Strucclábak | Izmos hát | A ló kitartása | Ragadozó | Izmosabb hát |
A vadász kitartása | Párduclábak | Tigroszlán karmok | Sasszárnyak | Gyökerek |
Teljes transzformáció | Testújjáépítés | Álcázás | Auracsatorna | Agyi extenzió |
A kvatáció megismerése, 1. lépés | A kvatáció megismerése, 2. lépés | Teljes Kvatáció |