312. forduló, 314. forduló, Don Marquez összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2012. júl. 13. 9h:37'
EZ A 614. JÁTÉKHETED, 313. FORDULÓD
615. játékheted kezdete: júl. 19.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 31 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #3485
SZÁMLA : XXXX

DON MARQUEZ KALANDJAI


4 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [160,33] koordinátán. Egy labirintusban vagy, a 2. szinten/térképen, a 11. pontnál.
A kinemfogyó tegez termelt 1 bronzhegyű nyilat. A teremtés zsákja létrehozott 1 kőszemet. Minden varázserőd visszatért. (+15 varázspont.) Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+67 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-5 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+1 tudatpont.)

* 1. KP: elmormolod a 71. varázslatot a 224. varázslatot a 26. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 449.]
Fürgén varázsolsz! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] Erőd TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 449.]
Gyorsvarázsolsz! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 447.]

* 2. KP: energia fejlesztése 1
Hosszan meditálsz, a többi tudattaggal egyesülve dolgozol egy új tudati képesség kifejlesztésén. [-1 TU.] [10 pontot használtál fel, van még 437.]

* 3. KP: használod a 65. pszi képességet
Gondolataidat összeszedve koncentrálsz. Megtelsz energiával. Kiengeded magadból az auratranszformáció pszi képességet. Aurád transzformálódik! (+2 jóság.) [-10 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 427.]

* 4. KP: elmormolod a 138. varázslatot
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Elmormoltad a széljárás varázslatot! Lépteid könnyűvé, légiessé válnak. [-15 varázspont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 422.]

* 5. KP: használod az 1167. tárgyat
Épületben vagy! Itt nem főzhetsz! [0 pontot használtál fel, van még 422.]

* 6. KP: elmormolod a 78. varázslatot a 27. varázslatot a 16. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! [-7 varázspont.] Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 420.]
Fürgén varázsolsz! Működésbe lép a rejtett tárgyakat érzékelő varázslat. [-12 varázspont.] Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 418.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Karizmatikusabbá váltál. [-9 varázspont.] Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 416.]

* 7. KP: használod a 72. pszi képességet
Fókuszálod mentális energiáidat. Hamarosan érzed az erő áramlását. Elcsattintod a mentális pajzs pszi képességet. Agyad köré mentális pajzsot vonsz. [-9 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 411.]

* 8. KP: használod a 70. pszi képességet
Lazítani kezdesz, és lehunyod szemeidet. A pszi energia pezsegve tódul szét testedben! Kiengeded magadból az agyletapogatás pszi képességet. Felkészülsz az agyakban való turkálásra. [-16 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 409.]

* 9. KP: elmormolod a 24. varázslatot
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. A forró energia testedbe áramlik. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a hadiszerencse II varázslatot! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-6 varázspont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 404.]

* 10. KP: elmormolod a 165. varázslatot
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd az esszenciavédelem varázslatot! Esszenciavédelem vonja be tested. [-15 varázspont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 399.]

lm 14 4 32 mozogsz 14 4 32
Minden rezdülésre ügyelve lépsz be a szobába. [10. PONT.] Az út véget ér - egy zsákutca! [14. PONT.] A falból egy kar áll ki. Valamire biztosan jó! Magabiztosan meghúzod. Kő mozog kövön, ahogy az ősi mechanika mozgásba lendül. Vajon mi történik? A szoba, amelybe belépsz, első pillantásra nagyon elhagyatottnak tűnik. [10. PONT.] Úgy suhansz, mint az árnyék. Ahová most értél, az a T-elágazás kell, hogy legyen. [2. PONT.] Testsúlyodat a lábujjhegyeidre helyezve, nesztelenül lopakodsz tovább. Egy kereszteződéshez érkeztél. [4. PONT.] Mindenre felkészülve lépsz be az előtted levő nagy terembe. [32. PONT.] [72 pontot használtál fel, van még 327.]

lm 33 mozogsz 33
Halvány fényt látsz magad előtt: habozva mész tovább. Egy nagyobb terem! [33. PONT.] [12 pontot használtál fel, van még 315.]

v 58 elmormolod az 58. varázslatot
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad az azonnali gyógyítás varázslatot! A gyógyító energia a testedbe áramlik (+1 életerő). [-15 varázspont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 310.]

lm 34 35 36 mozogsz 34 35 36
Egy nagyobb terembe érkezel. [34. PONT.] Halk, zümmögő hangot hallasz, amint rálépsz az előtted levő kőlapra, majd a következő pillanatban valami borzasztó szívóerő tapad rád! Dermedten tapasztalod, hogy mágikus energiaforrásaid kimerültek (-470 varázspont).
Nem lepődsz meg, hogy egy Tguarkhan lakik itt. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Jobb az óvatosság, feldobsz egy pszi-acéltorony pszi védekezést. Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy számodra ismeretlen védekező mágia... Tüzet köpsz. 5 életpontot sebeztél. Ellenfeled koncentrál, majd megindít egy tudatrombolás pszi támadást. Szerencsére nem hatott rád. (mivel pszi-acéltorony van rajtad.) Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 3 bronzhegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a Tguarkhan testét. (3 támadással 47 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Elszántan a másikra ugrasz. Tyrex bunkóval párszor súrolva eltalálod a Tguarkhan sziklatestét. (4 támadással 206 életpontot sebezve.) Zombilapítóval súrolod a Tguarkhan jobb vállát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Szellemalakot formáló felhő támadja meg (3 életpontot sebezve). Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a Tguarkhan, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A Tguarkhan Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 22 életpontot vesztesz.) A Tguarkhan leken néhány pofont. (2 támadástól 29 életpontot vesztesz.) A varázsló tenyeréből lángnyelvek csapnak elő. Alig pörkölődsz. 18 életpontot vesztettél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +50 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 2 ezüst nyaklánc, egy aranygyűrű és egy ezüst karkötő. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 2366 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 237, sebződés: 79, gyógyulás: 0, összesen: -79 ÉP}

Éles szemmel körbevizslatsz. Hohó, az egyik követ a falban be lehet nyomni! Lassan, vigyázva elmozdítod a követ. Távoli dübörgést hallasz, aztán semmi. Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Halvány fényt látsz magad előtt: habozva mész tovább. Egy nagyobb terem! [33. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Mindenre felkészülve lépsz be az előtted levő nagy terembe. [32. PONT.] A levegőbe szimatolva mész előre. Egy aránylag nagy terembe léptél be. [35. PONT.] Mindenre felkészülve lépsz be az előtted levő nagy terembe. [36. PONT.] Egy ősi, elsárgult könyvet pillantasz meg. Izgatottan vizsgálod meg. Egy varázslat! A neve szopókőirtás. Mágikus úton elsajátítod. (ld. enc.) [60 pontot használtál fel, van még 250.]

lm 37 mozogsz 37
Bármennyire is ügyelsz lépteidre, néha meg-megcsikordul lépésed egy kövön. Óvatosan lépsz be egy nagyobb terembe. [37. PONT.] Hirtelen egy átokmurgattyút veszel észre magad előtt. (ld. enc.) Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Tüzet köpsz ellenfeledre. 8 életpontot sebeztél. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 2 bronzhegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja az átokmurgattyú poshadt hasát. (2 támadással 38 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a bronzhegyű lándzsát. Vad csatakiáltással, felemelve a bronzhegyű lándzsát a másikra rontasz. Bronzhegyű lándzsával több döféssel felnyársalod az átokmurgattyú testét. (2 támadással 53 életpontot sebezve.) Zombilapítóval megütöd az átokmurgattyú jobb oldalát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Szellemalakot formáló felhő támadja meg (3 életpontot sebezve). Az átokmurgattyú megtaszít agyarával. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A tulajdonságpajzs védelmez. A szörny mancsával apró sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem! Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 szopókövet. 885 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 121, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}

Itt az ebéd ideje. (-1 kaja.) [12 pontot használtál fel, van még 238.]

v 58 elmormolod az 58. varázslatot
Felhasználod egy manakristály varázserejét. (+575 varázspont.) Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. Ereidben a vér forrón lendül előre. Elmormoltad az azonnali gyógyítás varázslatot! A gyógyító energia a testedbe áramlik (+1 életerő). [-15 varázspont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 233.]

lm 38 mozogsz 38
Egy nagyobb terembe érkezel. [38. PONT.] Rövid szisszenés, de mire felkapod a fejed, már egy apró, nedves tüskékkel teli finom háló zuhant rád. Nem okoz komoly sebet, kacagsz. Aztán érezni kezded a bénító mérget, amely a tüskékre volt kenve... [-6 támadás]
Nem lepődsz meg, hogy egy Notermanthi lakik itt. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Tüzet lehelsz az ellenfeledre. 11 életpontot sebeztél. Távolról mágiatörés varázslatot lő rád a másik. Semmi eredménye! Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: a hatalom szava varázslatot lő rád. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 2 bronzhegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a Notermanthi fejét. (2 támadással 13 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A szörny irtózatosat kputtyint. Ez igen rosszul esett (-1 felderítés.) Marokra fogva a tyrex bunkót ellenfeledre rohansz. Tyrex bunkóval párszor súrolva eltalálod a Notermanthi bal lábát. (4 támadással 178 életpontot sebezve.) Zombilapítóval néhányszor épp csak megérinted a Notermanthi izmos testét. (2 támadással 18 életpontot sebezve.) Illúziósárkányod teríti le a lábáról (3 életpontot sebezve). Mielőtt észbe kapnál, a Notermanthi megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 20 életpontot vesztesz.) A Notermanthi sorozatos szúrás-támadásai egyre hátrébb szorítanak. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Tyrex bunkóval néhány helyen meghorzsolod a Notermanthi testét. (3 támadással 117 életpontot sebezve.) Zombilapítóval súrolod a Notermanthi jobb lábát. Kritikus ütés! (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Tenyeredből kékes villámok csapnak ki (2 életpontot sebezve). Mielőtt észbe kapnál, a Notermanthi megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 19 életpontot vesztesz.) Néhány döfést kapsz a jobb karodba. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +50 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy umbatari karkötő, egy ezüst gyűrű és 3 fekete gyöngy. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. Mosolyogva kidobod a nevetséges Hoxxurton trófeát, és kimetszel magadnak egy megfelelő Notermanthi trófeát. 3600 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 352, sebződés: 68, gyógyulás: 0, összesen: -68 ÉP}

Szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy taalru. (ld. enc.) Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Kitátod a szádat, és lehelsz. 3 életpontot sebeztél. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy háló varázslatot. Teljesen körbeölel a ragacsos háló. Megpróbálsz kibújni a hálóból. Huh, végre sikerült! A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. A következő másodpercben elhatalmasodik rajtad a rettegés, a kilátástalanság! Elmegy a kedved a harctól. Most már csak a lábadban bízhatsz, meg abban, hogy a másik mégsem olyan vérszomjas. Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 3, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

Ismét a térkép szerinti 37. pontnál vagy. [12 pontot használtál fel, van még 221.]

lm 38 mozogsz 38
A falhoz lapulva osonsz előre. Az út szélesedik, majd elérkezel egy tágasabb helyiséghez. [38. PONT.] Nem lepődsz meg, hogy egy taalru lakik itt. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Tüzet köpsz. 3 életpontot sebeztél. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy háló varázslatot, majd rád küldi. Teljesen körbeölel a ragacsos háló. Megpróbálsz kibújni a hálóból. Huh, végre sikerült! A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. A következő másodpercben elhatalmasodik rajtad a rettegés, a kilátástalanság! Te itt életveszélyben vagy. Ellenfeled kissé lomha, így szerencsédre el tudsz futni előle. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 3, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

Ismét a térkép szerinti 37. pontnál vagy. [12 pontot használtál fel, van még 209.]

* 1. BP: használod a 243. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [5 pontot használtál fel, van még 204.]

* 2. BP: alakváltás 10
Hozzálátsz a kicsit fájdalmas átalakuláshoz. Lábaid gyökerekké válnak, és a talajba fúródnak. Kellemes! (+2 életerő.) Már nem vagy szomjas. A gyökereid visszaváltoznak. [10 pontot használtál fel, van még 194.]

* 3. BP: fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért
Intelligenciádat csiszolandó, fejben sakkozol. Borzalmas vereséget szenvedsz saját magadtól... A gyakorlásnak megvan az eredménye! (+1 IQ.) [40 pontot használtál fel, van még 154.]
Előveszed a kulacsodat, és csillapítod szomjadat. Nem tudsz ellenállni, egy kicsit olvasgatod a sötét tekercseket. (+1 gonoszság.) Elmúlt a bénító méreg hatása (támadásod újra a régi). [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 27, 25, 15.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. Egy kaját nyel le a tüskés harci gromak. Kissé nyúzott állapotban a mai fáradalmaktól, egy helyet keresel, ahol aránylag biztonságban pihenhetsz. Hamarosan alámerülsz az álom tengerébe. Karaktered megállíthatatlanul fejlődik, a tapasztalatoknak köszönhetően. (+1 max. életerő.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a széljárás hatása. Elmúlt a harmadik szem hatása. Elmúlt az agyletapogatás hatása.
Ebben a körben 154 pontod maradt, ebből a következő körre 154 pontot vihetsz át. Kapsz még 454 pontot. A következő körben tehát 608 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


A SZOPÓKÖVEK TELJES KIIRTÁSA (174. VARÁZSLAT)
Vége! Elég volt a szopókövek irtóztató rémuralmából! Hiszen mostanában már minden második kalandozóra jut egy szopókő, és hiába a fény szentélye és más eszközök, a szopókövek száma napról napra növekszik. Az alanori papok egyik ajándéka ez a varázslat, amelyet jutalmul a térkapuk bezárásért most eljuttatnak szinte minden, papi mágiát használni képes kalandozóhoz. Mindössze 10 VP és 5 TVP árán megsemmisíti az összes, birtokodban levő szopókövet. Sajnos a művelethez szükséges energiát egy titkos helyről vonja el a varázslat, és ez az erőforrás igencsak szűkös: ezért mindössze egyszer használhatod, ezután elfüstöl a fejedből. Sok sikert! Vessünk véget a Ghallát sújtó ragálynak!

ÁTOKMURGATTYÚ (225. SZÖRNY)
Az átokmurgattyúk apró, majomszerű, nyomorúságos teremtmények. Bár könnyű megölni, jobb, ha mégsem keversz harcba az átokmurgattyúval: fertelmesen rothasztó érintése a max. életerődet csökkenti, gennyes agyaraival történő harapása pedig permanensen csökkenti szerencsédet (emiatt csak FT-vel fogod megtámadni, vagy ha van rajtad tulajdonságpajzs). Az átokmurgattyú még halálában is átkot hoz gyilkosára: felszakadó lelke arra kényszeríti ölőjét, hogy metssze ki a gyomrában érlelődő átkozott kavicsot, és vegye magához.

TAALRU (249. SZÖRNY)
A taalru egy borzalmas pusztító erővel bíró, ámde lélek nélküli Thargodan. Közel négy méter magas, nyolc izmos póklábon közlekedik, felsőteste egy óriásira nőtt, felágaskodó tigroszlánra emlékeztet. A taalrukat a Thargodan hercegek tenyésztették ki, és gyakorlatilag bábként használják őket. Nem saját maguk utaznak egy másik létsíkra vagy a rivális Thargodan herceg birtokára, hanem egy taalrut küldenek, és beleköltöznek annak testébe. Ha a taalru megsemmisül, a Thargodan herceg huss, hazarepül, hátrahagyva az elhasznált testet. Természetesen, a hercegek igyekeznek gondoskodni arról, hogy erre ne kerüljön sor, és ezért a taalru a különböző varázslatok és támadási formák olyan arzenáljával van ellátva, hogy azt bármelyik Thargodan lord megirigyelné. Ha a taalrut nem birtokolja éppen lélek, mindig ura legutóbbi parancsát követi, és ez általában a pusztításra vonatkozik...

KARAKTERLAP

Don Marquez, egy fekete, hosszú hajú, kék szemű, körszakállas alakváltó férfi vagy. Bőröd teljesen fehér! Elenios főpap-jelöltje vagy. Az Illúzió Mesterei (#9129) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 313. fordulód.

Erő: 40 (48) Szint: 24 Merészség: 8/5 Magasság: 186 cm
IQ: 33 (35) Támadás: 28 Agresszió: 3 Testsúly: 83 kg
Ügyesség: 33 (42) Védekezés: 76 Menekülés: 30 % Életkor: 41/42 év
Egészség: 30 (35) Életpont: 369/371 Jellem: jó (632) Tul. pont: 3
Szerencse: 25 (1) Varázspont: 575/542 Pénz: 788 arany Kép. pont: 3
Tudatpont: 9/2 Pszi pont: 172/4 Halhatatlanság: 1 % EFejl: 4
Eddig összesen 1750 szörnyet (3 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 6851 TP-t kaptál. Jelenleg 1263106 TP-d van. A következő szinthez még 136894 TP szükséges. Trófeáid: ongóliant, Blounther apó, Notermanthi. A 298. fordulódban 1591 arany került a bankszámládra. 1829 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 2 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 9/25 ökölvívás: 1/33 szúrófegyverek: 9/35 (+8%)
vágófegyverek: *23/100 ütőfegyverek: 27/80 (+4%) lőfegyverek: *23/100
dobófegyverek: 7/72

Feltételes fegyverváltás: bronzhegyű lándzsa (#87) (200%) << mágusölő (#422) (200%) << tyrex bunkó (#421) (100%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -7.); nyílvessző (#108) (8 -11.); sallank nyíl (#129) (12 -15.); bronzhegyű nyíl (#94) (16 -); gránátlövedék (#526) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
160,33 mezőn táborozol, a 93. labirintusban, 2. szinten, 37. ponton

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 13/53 2. nyomkövetés: 49/52 3. mászás: 12/95
4. csapdakészítés: 15/80 (+6%) 5. csapdaészlelés: 12/46 (+12%) 6. gyógyítás: 101/24
7. titkosírás: 7/51 8. felderítés: 26/89 (-88%) 9. szörnyidomítás: 6/51
10. teológia: 31/90 (+22%) 11. taumaturgia: 30/16 (+3%) 12. szerencsejáték: 5/21
13. versengés: 9/1 14. zene: 25/99 15. szörnyismeret: 13/44
16. pszi: 18/31 (+24%) 17. zárnyitás: 5/3 18. vadászat: 19/36
19. bányászat: 30/19 20. úszás: 10/71 21. főzés: 6/56
22. csapatmunka: 2/9

FELTÉTELES PARANCSOK (még 37 lehet)
gyógyítasz 65% életerő alatt 30 TVP-ért
segítesz max. 60 TVP-ért
udvarolsz a 3879. karakternek
kutatsz max. 100 TVP-ért
ásol max. 100 TVP-ért
készítesz fáklyát (#36) (max. 10 darabot ), nyílvesszőt (#108) (max. 10 darabot ), bronzhegyű nyilat (#94) (max. 10 darabot ), vashegyű nyilat (#176) (max. 10 darabot )
elfogod mutáns pókot (#117) fedett veremmel (#219), kardfogú fülemülét (#146) hurokcsapdával (#217)
mászol max. 200 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus (31)
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 2, max: 50)
autentikus vámpír (#154), tetemember (#123)
Barátságosság (aktív: 4, max: 50)
vízionár (#66), Ciang Csí (#978), ryuku csapásvezető (#778), bűbájlidérc (#761)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP) jégcsóva (#41, 15 VP)
örvénykerítés (#42, 10 VP) fehér glóbusz (#47, 13 VP) villámcsapás (#50, 18 VP)
elektromos pajzs (#51, 14 VP) mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP)
láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP)
tükörpajzs (#101, 26 VP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP)
hhaar burka II (#162, 10 VP) dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP)
varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP)
szívküldi (#368, 5 VP, 5 TVP)
Papi varázslataid
auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP)
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) csábmosoly (#16, 9 VP, 5 TVP)
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) bűvölés (#20, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP)
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) vakító fény (#43, 7 VP)
tisztítótűz (#44, 13 VP) kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) gyóntatás (#56, 10 VP)
a lélek védelme (#57, 32 VP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP)
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP)
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) bájital kreálása (#87, 25 VP, 5 TVP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP)
agyburok (#90, 11 VP) agyroppantás (#91, 16 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) széljárás (#138, 15 VP, 5 TVP) fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP)
esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) gyorsvarázslás (#179, 0 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP) tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) tudatrombolás (#111, 25 PP)
Alakváltó és tudati képességeid
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP) nagyobb tűzlehelet (#150, 5 ÉP) pszi kő kreálása (#151, 30 ÉP, 30 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
bűvölés (#20) (164,3) bűvölés (#20) (259,7) bűvölés (#20) (415,4) bűvölés (#20) (164,1)
szürkeáll. aktiv (#71) tulajdonságpajzs (#26) láth. észlelése (#78) csábmosoly (#16)
mentális pajzs (#72) hadiszerencse II (#24) esszenciavédelem (#165)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
3. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 10, max: 20)
vakító fény (#43), kisebb tűzlehelet (#110), energiatüskék (#29), izomernyesztés (#33), agyroppantás (#91), gyóntatás (#56), villámcsapás (#50), jégcsóva (#41), tisztítótűz (#44), agykorbács (#97)
Védekező varázslatok (aktív: 9, max: 20)
varázsvédelem (#34), hhaar burka (#32), tüskepajzs (#30), tükörpajzs (#101), elektromos pajzs (#51), örvénykerítés (#42), fehér glóbusz (#47), hhaar burka II (#162), pszi-acéltorony (#98)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 11, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
energiatüskék (#29) >> gonoszok (#988) energiatüskék (#29) >> sötét gnóm (#132)
agyroppantás (#91) >> nők (#999) agyroppantás (#91) >> férfiak (#998)
tisztítótűz (#44) >> 13. szintű lényekre tisztítótűz (#44) >> autentikus vámpír (#154)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 11, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt)
tükörpajzs (#101) >> halálosztó kain (#168) varázsvédelem (#34) >> férfiak (#998)
varázsvédelem (#34) >> nők (#999) tüskepajzs (#30) >> sötét gnóm (#132)
varázsvédelem (#34) >> gonoszok (#988)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
smaragd őrsárkány (#344) státusz: éhes
sivatagi doareg (#240) státusz: éhes
tüskés harci gromak (#156) státusz: éhes

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) A bűvölés nemcsak szórakozásra jó, hanem arra is, hogy a kapzsi kalandozókat taníttató és egyben mulatságos módon megszabadítsa felesleges tárgyaiktól. Bűvölj háromszor sikeresen vasvértet! (számláló: 0)
2.) Mókás kis élőlények a poszogó möszék. Imádkozz úgy, hogy tizet dédelgetsz e szeretreméltó állatkákból!
3.) Elenios papjait állandó támadások érik a bűvöléssel kapcsolatban. Bizonyítsd be, hogy a varázslatot jó célra használod, és bűvölj hét alkalommal sikeresen szopókövet! (számláló: 0)

HŐSTETTEID
Olimpiai helyezéseid: első hely a 2. kategóriában a XXI. olimpián, első hely a 2. kategóriában a XXXVII. olimpián.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
kasztrp.fejlesztés (113)
gyógyító totem (116)
illúziók világa I. (160)
kaszt.kiteljesedés (166)
beszéd állatokkal (171)
kp. varázsenergia (191)
kasztrop.kitágulás (197)
mágikus kisülés (218)
fantomharc (234)
önismeret (236)
kritikus ütés (240)
a butaság ára (273)
teljes illúzió (309)
a bolondok mágiája (384)
a mágia szeretete (393)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) belefejlesztettél: 15 TU. szükséges még: 0 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 144 TU szükséges.)
Maradék TU, amit a következő fejlesztéseknél használhattok el: 2924.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 bronzhegyű nyíl (#94) 2 gyöngymangó (#135) 1 isteni könnycsepp (#260)
2 kaja (#2) 1 madártoll (#112) 1 manakristály (#500)
8 spiritusz (#170) 2 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 aranygyűrű (#193) 1 ezüst gyűrű (#180) 1 ezüst karkötő (#158)
2 ezüst nyaklánc (#117) 3 fekete gyöngy (#99) 1 kőszem (#304)
1 szopókő (#259) 2 Thargodan esszencia (#328) 1 umbatari karkötő (#278)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(160,33) Tguarkhan (#212), átokmurgattyú (#225), Notermanthi (#257), taalru (#249)

Változások a Túlélők Földjén a legutóbbi fordulód óta...


* - Javítottunk a varázslatok elleni mentődobás képletén. Ennek köszönhetően a nomrális fordulóban is jobban bejönnek majd a varázslatok magas teológia és taumatrugia szakértelmek esetében, de olimpián még fokozottabban érezhető lesz a változtatás. A következő miniolimpián ez már érvényes lesz.

Üzenet küldése a karakternek