83. forduló, 120. forduló, Pici összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2012. máj. 2. 9h:09'
EZ A 113. JÁTÉKHETED, 97. FORDULÓD
114. játékheted kezdete: máj. 8.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 35 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #3255
SZÁMLA : XXXX

PICI KALANDJAI


5 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [188,61] koordinátán.
Hatalmas pusztában gyalogolsz, minden kihalt. Egyszer csak hatalmas csatazajt hallasz. A hang irányába nézel: Egy hatalmas Chara-din hívőkből álló sereg közeledik. De valami furcsa: nem masíroznak, inkább futnak és már fegyvereik sincsenek. Előveszed a kukkert. Látod az arcukon a kétségbeesést és a rémületet egyértelműen esélyük se volt. Aztán távolabb megpillantasz néhány kőszobrot. Ettől? Kérded magadban. Aztán visszaemlékezel gyerekkorodban hallott legendákra. Ezek ők: A Földelem Urai.
Gyenge vagy, a betegség halálosan kimerített. Nem hiszed, hogy fel tudnál épülni belőle, s a gyógyítók sem hisznek benne - látod a szemükön. Egyedül a fogadós bizakodó, mintha valami csodában hinne. Megkörnyékez, füledbe suttog. Végül - nincs más választásod - elfogadod, amit kínál. Az alak, akivel visszatér, rád néz, izzó tekintete összekapcsolódik a tiéddel. Beszéd nélkül hallod a hangját: egészséget, erőt, ifjúságot kínál; cserébe hűséges szolgálatot kíván mindössze... Ereit felszakítva vérét adja neked, eleinte furcsa, kellemetlen íze miatt majdnem rosszul leszel... égeti torkodat - megnyugtat, hogy csak a felesleg pusztul el -, de aztán érzed, hogy erővel tölt el, meggyógyít, megváltoztat a vér... Lelkedbe égett a bélyeg: egy vámpír szolgája lettél.
Városi pihenésed alatt nem tudtál ellenállni a csábításnak, így meglátogattál egy szerencsejátékbarlangot. Vagy te vagy a világ legszerencsésebb embere, vagy csak nagyon értesz a kockához (esetleg mindkettő), mert ismét 18 arannyal gazdagabban távoztál. [Teljes ryuku vértezetet viselsz:] Varázserőd regenerálódik. (+305 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Pszi energiáid is töltődnek. (+37 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+11 tudatpont.)
Sokat keresgéltél, hátha találsz egy részeg kalandozó fészket vagy búvóhelyet. Keresgélésedet, hála szakértelmednek, siker koronázza.

Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 19 életpontot sebeztél. Ellenfeled villámcsapás varázslatot lő rád. 19 életpontot vesztettél. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a részeg kalandozó bal lábát. (4 támadással 75 életpontot sebezve.) Marokra fogva a sárkányölő kardot ellenfeledre ugrasz. Sárkányölő karddal kissé megkarcolgatod a részeg kalandozó testét. (2 támadással 99 életpontot sebezve.) Möszehát pajzzsal súrolod a részeg kalandozó testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Ellenfeledre lesújtasz egy fehérál.roncsolása pszi támadással. 83 életpontot sebeztél. Nem sikerült a részeg kalandozó ravasz és erős ütései közül mindet hárítanod. (3 támadástól 19 életpontot vesztesz.) A részeg kalandozó összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy fekete gyöngy. Szereztél 1 szöges bunkót. [szöges bunkó ládikóba-> (185,60)-> 10 arany, -2 ÉP] 1436 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 289, sebződés: 40, gyógyulás: 0, összesen: -40 ÉP}

[7 pontot használtál fel, van még 239.]

* 1. KP: használod a 745. tárgyat
Használod a bo'adhun idolt. A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. Ügyességed TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 239.]

* 2. KP: kézbeveszed/felveszed az 1158. tárgyat a 615. tárggyal a 673. tárgyat
Leveszed a ryuku köpenyt, majd felöltöd a ryuku vadászinget. [0 pontot használtál fel, van még 239.]
A nyakadba akasztod az Ovgun nyakláncát. [0 pontot használtál fel, van még 239.]
Kiveszed a füledből az Eldereth kristályt, majd a füledre akasztod a rubin fülbevalót. [0 pontot használtál fel, van még 239.]

* 3. KP: kézbeveszed/felveszed a 737. tárgyat az 538. tárggyal a 723. tárgyat
Leveszed a ryuku sisakot, majd a fejedre teszed a rémbőr tarkóvédőt. [0 pontot használtál fel, van még 239.]
Lecsatolod a ryuku mellvértet, majd magadra öltöd a Bufa páncélját. [0 pontot használtál fel, van még 239.]
Leveszed a ryuku kesztyűt, majd felhúzod a kezedre a császári kesztyűt. [0 pontot használtál fel, van még 239.]

* 4. KP: kézbeveszed/felveszed a 685. tárgyat az 1345. tárggyal az 1530. tárgyat
Lecsatolod a ritualista övet, majd felcsatolod a rinóbőr övet. [0 pontot használtál fel, van még 239.]
Leveszed a ryuku nadrágot, majd felveszed a hoarián bőrnadrágot. [0 pontot használtál fel, van még 239.]
Leveszed a ryuku csizmát, majd felhúzod a ryuku futárcsizmát. [0 pontot használtál fel, van még 239.]

vv 71 73 elmormolod a 71. varázslatot a 73. varázslatot
Fürgén varázsolsz! Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] Ügyességed TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 237.]
Beizzik a turbómágia. Hosszasan meditálsz, pszi gyakorlatokat hajtasz végre. [-20 pszi pont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 pszi). Ezúttal nem kapsz új pszi képességet (csak egy későbbi szinten). Mentális képességed érezhetően fejlődött. (+8 max. pszi pont.) Ügyességed TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 232.]
(Feltételes gyógyítás:) Megidézted az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+80 életerő). [-15 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 227.]

ek 145 1 t. energia kisütése: 145 1
Felkészülsz a kasztroplanáris transzformáció förtelmesen undorító szertartására. [-1 TU.] [10 pontot használtál fel, van még 217.]

ek 40 8 t. energia kisütése: 40 8
Gyurmázni kezded az összespórolt tudati energiát. Előállítottál 40 TVP-t. [-8 TU.] [0 pontot használtál fel, van még 257.]

ek 215 5 t. energia kisütése: 215 5
60 varázspont felhasználásával előállítasz 5 TU-t. [0 pontot használtál fel, van még 257.]

h 1894 2 használod az 1894. tárgyat
Felhasználsz 2 gernim balzsamot: kaptál ugyanennyit TU-t! [2 pontot használtál fel, van még 255.]

h 1269 használod az 1269. tárgyat
Belenézel a kaleidoszkópba. A különböző fényű üvegszilánkok hatására rögtön transzba zuhansz. Fel sem tűnik, mikor veszett oda az elmúlt pár perc. (-4 TVP.) Gyorsan elpakolod a kaleidoszkópot. [3 pontot használtál fel, van még 248.]

ek 7 7 13 t. energia kisütése: 7 7 13
Erőt kölcsönözve a Közös Tudattól, megnöveled szakértelmedet. (+13 titkosírás.) [-13 TU.] [0 pontot használtál fel, van még 248.]

tno 2 növeled a 2. tulajdonságodat
A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Okosabbnak érzed magad. [0 pontot használtál fel, van még 248.]

m 3 mozogsz délkeletre
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[203,105] Síkság, továbbra is csak síkság. Mindenhonnan intenzív ciripelést hallasz. Mik ezek, tücskök?

Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy elpusztított tűzbokrot. Egy quwarg mozdul a földön. Átgyalogolsz rajta. 1 tapasztalati pontot kaptál. A ryuku kalózkendőnek köszönhetően messzire ellátsz. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy Thargodan csatamezőt. Keletre nézve látsz egy ősi csatamezőt. Délkeletre egy patak van. Délre egy xantusz-kaktusz van. Nyugatra egy márványtorony van. Északnyugatra egy márványtorony van. Északra egy mély szakadék van. Olyan élesen látod őket, mintha az orrod előtt lennének. Előpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.) Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) mutáns nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 2 hetes gnóm nyomokat, amelyek keletre vezetnek.
[6 pontot használtál fel, van még 242.]

h 1168 8 használod az 1168. tárgyat
Ma egy adag fokhagymás oldalast támad kedved főzni. Profi módra készíted el. Habzsolva nyeled be az elkészült ebédet. A szenzációs étel után vadászni támad kedved, nem is a zsákmány (hiszen most ettél), hanem a hecc kedvéért. (+5 rejtőzködés, +5 nyomkövetés, +5 csapdakészítés, +5 csapdaészlelés, +5 felderítés, +5 vadászat a forduló végéig.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 főzés). 402 tapasztalati pontot kaptál. [10 pontot használtál fel, van még 232.]

m 2 2 4 mozogsz keletre, keletre, délre
[204,105] Síkság, továbbra is csak síkság. Mindenhonnan intenzív ciripelést hallasz. Mik ezek, tücskök? Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy quwargok által elpusztított ősi csatamezőt. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy Chara-din monolitját. Egy cserkész kobolddal találkoztál. Van nála egy térkép, de nem tudja, hogy pontosan merre van. Ha van nálad szeksztáns, akkor pontosan megmondhatod neki 5 TVP-ért (33. jellempróba). Nini, egy quwarg! Undorodva lépsz rá. 1 tapasztalati pontot kaptál. Felhágsz egy magasabb pontra, és a ryuku kalózkendőn keresztül körbevizslatod a tájat. Messze délkeletre látsz egy kihívás tornyát. Délre nézve látsz egy patakot. Délnyugatra egy xantusz-kaktusz van. Északnyugatra egy mély szakadék van. Északra egy Thargodan csatamező van. Jól kivehetőek a távolban.

Nyomok után kutatsz, sikeresen! Nagyon régi (kb. 3 hetes) mutáns nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 2 hetes gnóm nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek.

(Továbbmész...) [205,105] A síkságot sűrű erdő váltja fel. Itt is, ott is quwargok mászkálnak fűben. Utad során felfedezel egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Fairlight rúnaköve. Nocsak, egy quwarg! Undorodva lépsz rá. 1 tapasztalati pontot kaptál. Gyanús mozgást látsz a fák között. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy zoloboo törzsfő közeledik. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Mélyen koncentrálva, megidézel egy lángcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 8 életpontot sebeztél. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Sárkányölő karddal párszor súrolva eltalálod a zoloboo törzsfő jobb lábát. (5 támadással 217 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 életpont.) Möszehát pajzzsal kissé megkarcolod a zoloboo törzsfő bal oldalát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 életpont.) Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy fehérál.roncsolása pszit. 57 életpontot sebeztél. Karmával néhányszor a zoloboo törzsfő megcsapja a fejedet. (3 támadástól 16 életpontot vesztesz.) A szörny önbizalmadból merítve huhog. 43 életpontot vesztettél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Követed a nyomokat. Megtaláltad a búvóhelyét! Szereztél 8 mérg. ubuk dobónyilat. 1708 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 293, sebződés: 59, gyógyulás: 3, összesen: -56 ÉP}

Körbevizsgálódsz. Nem valami friss (kb. 1 hetes) emberi nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 3 hetes mutáns nyomokat, amelyek keletre vezetnek. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés).

(Továbbmész...) [205,106] Fellélegzel, ahogy az erdő nyomasztó súlya mögötted marad. Sík területre értél. Előtted egy kutya méretű quwarg ugrik elő a földből, majd gyorsan eliszkol. Milliónyi apró quwarg nyüzsög körülötted. Egyszerűen képtelenség védekezni ellenük, nem is úszod meg jópár apró marás és csípés nélkül (-3 életpont). A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Hmm, csak egy quwarg parafenomén. Ettől nincs semmi félnivalód. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy izomernyesztés varázslatot. Semmi hatás! Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: vakító fény varázslatot lő rád. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Távolról vakító fény varázslatot lő rád a másik. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy vakító fény. Semmi hatás! Üdvözlésképpen egy vakító fény varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. A támadása szerencsére hatástalan volt. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a quwarg parafenomén potrohát. (4 támadással 61 életpontot sebezve.) A parafenomén sejtelmes mosollyal rádnéz, majd tekintetével gúzsba köti a holmidat! Egy másodpercnyi erőlködés után a parafenomén dühödten megrázza a fejét: kudarcot vallott, hehe! Megmarkolva a sárkányölő kardot a másikra rohansz. Sárkányölő karddal néhányszor megkarcolod a quwarg parafenomén bal első lábát. (3 támadással 142 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+14 életpont.) Möszehát pajzzsal épp hogy eltalálod a quwarg parafenomén jobb középső lábát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 életpont.) Koncentrálsz, majd megindítasz egy fehérál.roncsolása pszi támadást. 77 életpontot sebeztél. Csáprágó csattan csípőd közelében. A quwarg parafenomén nyelvét a nyakad köré tekeri, de Te gyorsan kiszabadítod magad. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Elporlad egy vámpírfog (a szörny a hited ellen intézett támadást). Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2069 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 292, sebződés: 6, gyógyulás: 15, összesen: +9 ÉP}

Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy kihívás tornyát. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy Chara-din monolitját. A földön meglátsz egy quwargot. Rálépsz - reccs! Vége. 1 tapasztalati pontot kaptál. Felhágsz egy magasabb pontra, és a ryuku kalózkendőn keresztül körbevizslatod a tájat. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy tűzbokrot. Keletre nézve látsz egy tűzbokrot. Délkeletre egy Fairlight oltár van. Délre egy tavacska van. Nyugatra egy patak van. Északnyugatra egy ősi csatamező van. Jól kivehetőek a távolban. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy quwarg tűzköpő. Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: védelem tűz ellen létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 80 életpontot sebeztél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a quwarg tűzköpő testét. (4 támadással 83 életpontot sebezve.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-41 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. A szörny nagy levegőt vesz, majd tüzed okád. Semmilyen kárt nem okozott benned. Vad csatakiáltással, felemelve a sárkányölő kardot ellenfeledre támadsz. Sárkányölő karddal kicsit megvagdalod a quwarg tűzköpő testét. (5 támadással 226 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+22 életpont.) Möszehát pajzzsal párszor súrolva eltalálod a quwarg tűzköpő bal lábát. (3 támadással 33 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 életpont.) Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy fehérál.roncsolása pszit. 67 életpontot sebeztél. A quwarg tűzköpő belecsíp a derekadba. (1 támadástól 41 életpontot vesztesz.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-40 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. Sárkányölő karddal kicsit megvagdalod a quwarg tűzköpő jobb oldalát. (2 támadással 88 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+8 életpont.) Möszehát pajzzsal épp hogy eltalálod a quwarg tűzköpő bal lábát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 életpont.) Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy fehérál.roncsolása pszi támadást. 56 életpontot sebeztél. A quwarg tűzköpő megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 16 életpontot vesztesz.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-33 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. A quwarg tűzköpő összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3035 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 644, sebződés: 171, gyógyulás: 34, összesen: -137 ÉP}

Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy quwarg parafenomén. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Üdvözlésképpen egy izomernyesztés varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. A támadás sajnos hatástalan volt. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy vakító fény varázslatot, majd rád küldi. Semmi hatás! Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy vakító fény. Semmi hatás! Egy vakító fény varázslattal köszönt csatapartnered. Semmi hatás! Üdvözlésképpen egy vakító fény varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Szerencsére nem hatott rád. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a quwarg parafenomén potrohát. (4 támadással 86 életpontot sebezve.) A parafenomén sejtelmes mosollyal rádnéz, majd tekintetével gúzsba köti a holmidat! Elfehéredsz! Egy hatalmas, kusza csomó kötődött egy téfea-agy felületére! Hihetetlen csoda. A tárgy mindenesetre hasznavehetetlenné vált, ezért elhajítod. Megmarkolva a sárkányölő kardot a másikra támadsz. Sárkányölő karddal néhányszor meglegyinted a quwarg parafenomén jobb hátsó lábát. (3 támadással 144 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+14 életpont.) Möszehát pajzzsal épp hogy megvágod a quwarg parafenomén torát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 életpont.) Ellenfeledre lesújtasz egy fehérál.roncsolása pszi támadással. 56 életpontot sebeztél. Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A lény elhuhogja magát. 40 életpontot vesztettél. Nyelvét a quwarg parafenomén feléd löki, de eredménytelenül. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2069 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 297, sebződés: 50, gyógyulás: 15, összesen: -35 ÉP}

Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy quwarg ékkő (ld. enc.).
(Feltételes gyógyítás:) Az utolsó ige kiejtésével elmondtad az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+70 életerő). [-15 varázspont.] Ügyességed TF-elődött.
(Feltételes gyógyítás:) Egy végső mozdulattal előhívod az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+66 életerő). [-15 varázspont.] Ügyességed TF-elődött.
(Feltételes gyógyítás:) Megidézted az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+76 életerő). [-15 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. Oppsz, itt járt már valaki! Nem valami friss (kb. 1 hetes) gnóm nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 3 hetes emberi nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 2 hetes troll nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek. [33 pontot használtál fel, van még 199.]

kf 1623 366 1657 kézbeveszed/felveszed az 1623. tárgyat a 366. tárggyal az 1657. tárgyat
Ezt már megtetted korábban. [0 pontot használtál fel, van még 199.]
Leveszed az Ovgun nyakláncát, majd a nyakadba akasztod a szerencsetalizmánt. [0 pontot használtál fel, van még 199.]
Kiveszed a füledből a rubin fülbevalót, majd a füledre akasztod a muzsikus fülest. [0 pontot használtál fel, van még 199.]

kf 441 1158 467 kézbeveszed/felveszed a 441. tárgyat az 1158. tárggyal a 467. tárgyat
Leveszed a ryuku vadászinget, majd felöltöd a láthatatlan köpenyt. Láthatatlanná váltál. [-7 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 199.]
Leveszed a láthatatlan köpenyt, majd felöltöd a ryuku vadászinget. [0 pontot használtál fel, van még 199.]
Leveszed a rémbőr tarkóvédőt, majd a fejedre teszed a gyémántsisakot. [0 pontot használtál fel, van még 199.]

be 502 5 bemész az 502. épületbe
Odasétálsz a kihívás tornyához, és közlöd a gnómmal, hogy szeretnél végigdöngetni a(z) 5. szinten. Kifizeted a gnómnak a 25 arany belépőt, és belépsz a félhomályba. Tekergődző csigalépcsőn kell felgyalogolnod. Időnként elmész egy-egy ablak mellett, ahol kibámészkodhatsz. Egyre magasabbra kerülsz! Félelmetes építészeti csoda ez a torony. Amikor felérsz a lépcső tetejére, egy kedvesen mosolygó elf fogad, aki Gralea néven mutatkozik be. Ő lesz a kalandmestered. Ismerteti a feladatot. Harcművész szakértelmed lesz próbára téve. Kezedben egy szál bottal kell végigfutnod egy folyosón úgy, hogy a különböző akadályokat kikerülöd, minden célpontot leütsz a bottal, és mindezt három perc alatt! Futva indulsz a folyosón. Hihetetlen gyorsasággal csapod le a felbukkanó célpontokat, ugrod át a lávapatakokat, suhansz át a tüskés acélgerendák alatt. 1000 tapasztalati pontot kaptál.
Sikeresen megoldottad a feladatot. A kalandmester gratulál, és megmutatja, hol jutsz fel a következő feladathoz. Szűk csigalépcsőn mész fel. A terem, ahová belépsz, világosabb, mint a lépcsősor, ahol majdnem orra estél. Odabent egy rikító színekbe öltözött elf fogad, aki Gralea néven mutatkozik be. Ismerteti a feladatodat. Egy ezoterikus mardel legyőzése a feladatod. Mindent használhatsz!

Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy lángcsóva varázslatot. 17 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod az ezoterikus mardel nyakát. (4 támadással 81 életpontot sebezve.) A teremtmény hunyorít egyet. Egy pillanatra elködösödik az elméd, de aztán lerázod a szörny pszi tapogatódzását. Marokra fogva a sárkányölő kardot a másikra támadsz. Sárkányölő karddal néhányszor meglegyinted az ezoterikus mardel farkát. (2 támadással 105 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 életpont.) Möszehát pajzzsal kissé megkarcolod az ezoterikus mardel jobb hátsó lábát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 életpont.) Koncentrálsz, majd megindítasz egy fehérál.roncsolása pszi támadást. 34 életpontot sebeztél. Az ezoterikus mardel feléd harap, de sikertelenül. Az ezoterikus mardel összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 9 drótszőrt. 1362 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 249, sebződés: 0, gyógyulás: 2, összesen: +2 ÉP}


Teljesítetted a feladatot. Mehetsz tovább, még feljebb a gigantikus toronyban. Egy kékesen vibráló kört látsz, se lépcső, se létra. Beleállsz a körbe. Zutty! Egy pillanat alatt elteleportálsz, és máris a következő szinten vagy. Egy vigyorgó gnóm üdvözöl, láthatóan tetszik neki, hogy lenyűgözött a varázslata. Még bemutatkozni is elfelejt, ahogy a kalandot ismerteti. A teszt során az intelligenciádat, a műveltségedet teszik próbára. A feladat igen érdekes: a kézügyességedet teszi próbára. El kell készítened egy hosszú íjat! [A komponenseknek a birtokodban kell lennie a próba teljesítéséhez, de pótolják őket a próba végeztével. Szerszámot és kemencét stb.-t a kalandmester biztosít. Plusz TVP költség nincs, az elkészített tárgyat nem kapod meg.] - Gyerekjáték - jegyzed meg. Előveszed a szükséges komponenseket, és elkészítesz egy hosszú íjat 1000 tapasztalati pontot kaptál.
Sikeresen megoldottad a feladatot. Hurrá! Még feljebb nyomulhatsz. Egy páternoszter visz fel a következő szintre. Gyanakodva lépsz be a gnóm találmányba, de láthatóan működik. Egy tágas helységbe érkezel. Egy nyurga, idegesen pislogó gnóm vár rád, aki Varlkultúrmurr néven mutatkozik be. Ismerteti a próbát. Különlegesen nehéz feladatot kapsz: egy moa műszaki leírást kell lefordítanod, amit előtted még senkinek sem sikerült megfejtenie! Kiterítenek eléd egy megsárgult papírlapot, tele furcsa rúnákkal. Hát, ez már nem is titkosírás szakértelem, de a nyelvek olvasásának és az intuíciónak a tesztje is! Szerencsére, a furcsa moa jeleket már sokszor tanulmányoztad a phua-kúpok falán, így majd egy óra gondolkodás után világosodnak a részletek. Végül nyögvenyelősen lefordítod a szöveget. Nem egészen érted, miről van szó, ellentétben a kalandmesterrel, akinek arca láthatólag felragyog, amíg a fordítást jegyzeteli. - Ez az, erre az alkatrészre volt szükség! - mondja lelkesen. 1500 tapasztalati pontot kaptál.
Teljesítetted a feladatot. Hurrá! Még feljebb nyomulhatsz. Egy vízkerékkel üzemeltetett liftszerű valami viszi fel a próbatevőket a következő szintre. Félve ülsz bele, de egész kényelmes! Csak némi víz fröcsköl rád. Odafent egy ugrándozó gnóm vár. Ez a kalandmester? A figura Lamlomtúrbolk néven mutatkozik be, és máris a kalandhelyszínre kísér, és elhadarja, hogy miből is áll a próba. A nem túl egyszerű feladat keretében le kell győznöd egy norpadolótikát.

Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy lángcsóva varázslatot. 8 életpontot sebeztél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a norpadolótika testét. (4 támadással 83 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a sárkányölő kardot a másikra rohansz. Sárkányölő karddal néhányszor meglegyinted a norpadolótika bal oldalát. (4 támadással 174 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 életpont.) Möszehát pajzzsal súrolod a norpadolótika testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 életpont.) Ellenfeledre lesújtasz egy fehérál.roncsolása pszi támadással. 56 életpontot sebeztél. Csápok szívnak vért a combjaidból. (8 támadástól 26 életpontot vesztesz.) A norpadolótika fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2195 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 334, sebződés: 39, gyógyulás: 2, összesen: -37 ÉP}


Teljesítetted a feladatot. Már mehetsz is tovább a következő feladathoz. Tekergős, csúszós csigalépcsőn kell felmenned, hosszú ideig gyalogolsz, jócskán kifáradva. Végre eléred a lépcső tetejét. A kalandmester, egy hosszú hajú, szőke elf fogad, aki Gralshela néven mutatkozik be. Elmondja, hogy mi lesz a feladatod. A próba során bizonyítanod kell, hogy sokoldalú ismeretekkel rendelkezel. Ismertetned kell a kalandmester számára, hogyan is néz ki egy Raia szent lovagja. Tökéletes választ adsz. - Rendben, de azt tudod-e, hogy milyen egy tűzfőnix. Hát, ez könnyű! Válaszod részletes és kimerítő. 500 tapasztalati pontot kaptál.
Sikeresen megoldottad a feladatot. Már mehetsz is tovább a következő feladathoz. Végtelennek tűnő lépcsősor vezet a magasba. Haha! Már ez is egyike a próbáknak, az erőnlét próbája. Elmosolyodva indulsz felfelé. Jócskán kifulladsz, mire eléred a "tányérszintet", ahol egy karcsú, égszínkékbe öltözött, barna hajú elf vár. - A nevem Gralhyll, én leszek a kalandmestered ezen a szinten. - mutatkozik be. - A feladatod a következő lesz. A feladat bár nem komplikált, de igencsak embert próbáló: Ölj meg egy masszát!

Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy lángcsóva varázslat. 17 életpontot sebeztél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy mágiatörés. Semmi hatás! Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a massza nyakát. (4 támadással 25 életpontot sebezve.) Ellenfeled ragasztót köp! Még idejében félreszökkensz. Meglengetve a sárkányölő kardot ellenfeledre támadsz. Sárkányölő karddal néhányszor meglegyinted a massza jobb szárnyát. (4 támadással 102 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 életpont.) Möszehát pajzzsal kissé megkarcolgatod a massza testét. (3 támadással 12 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 életpont.) Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy fehérál.roncsolása. 44 életpontot sebeztél. Csápjaival a massza lecsap a jobb karodra. (3 támadástól 29 életpontot vesztesz.) A massza hosszú farkával rávág a bokádra és a térdedre. (4 támadástól 29 életpontot vesztesz.) A szörny tojócsövét a sebre nyomja. Letéped magadról. Sárkányölő karddal néhányszor meglegyinted a massza farkát. (5 támadással 135 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+13 életpont.) Möszehát pajzzsal néhányszor megkarcolod a massza farkát. (3 támadással 12 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 életpont.) Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy fehérál.roncsolása pszit. 56 életpontot sebeztél. Csápjaival a massza lecsap a bal karodra. (3 támadástól 35 életpontot vesztesz.) A massza hosszú farkával rávág a bokádra és a térdedre. (4 támadástól 30 életpontot vesztesz.) A szörny a testedre tapasztja tojócsövét. Letéped magadról. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 jégszivet. 3488 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 403, sebződés: 123, gyógyulás: 16, összesen: -107 ÉP}


HURRÁ! Sikeresen teljesítetted az összes feladatot! Kalandmesterek sereglenek elő, a válladat veregetik. Kiderül, hogy mi a jutalmad: Megtanítanak neked egy varázslatot, melynek neve tiltott teleport. (ld. enc.) Ez azonban még mind semmi. Ihatsz a kihívás tornyának közepén elhelyezkedő szent forrásból. A szent forrás hihetetlen hatással van a kortyintóra, de mindenki csak egyszer ihat életében. Odavezetnek a forráshoz. Áhítattal beleiszol. A hatás döbbenetes! (+30 max. életerő, +30 max. varázspont, +1 minden tulajdonságodra.) 10000 tapasztalati pontot kaptál. Boldogságban úszva hagyod el a tornyot. [70 pontot használtál fel, van még 129.]
(Feltételes gyógyítás:) Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+73 életerő). [-15 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 124.]

be 502 5 bemész az 502. épületbe
Odasétálsz a kihívás tornyához, és közlöd a gnómmal, hogy szeretnél végigdöngetni a(z) 5. szinten. A gnóm sajnálkozva közli, hogy egy kalandozó egy szintet csak egyszer teljesíthet. [0 pontot használtál fel, van még 124.]

be 502 5 bemész az 502. épületbe
Odasétálsz a kihívás tornyához, és közlöd a gnómmal, hogy szeretnél végigdöngetni a(z) 5. szinten. A gnóm sajnálkozva közli, hogy egy kalandozó egy szintet csak egyszer teljesíthet. [0 pontot használtál fel, van még 124.]

kf 737 615 673 kézbeveszed/felveszed a 737. tárgyat a 615. tárggyal a 673. tárgyat
Leveszed a gyémántsisakot, majd a fejedre teszed a rémbőr tarkóvédőt. [0 pontot használtál fel, van még 124.]
Leveszed a szerencsetalizmánt, majd a nyakadba akasztod az Ovgun nyakláncát. [0 pontot használtál fel, van még 124.]
Kiveszed a füledből a muzsikus fülest, majd a füledre akasztod a rubin fülbevalót. [0 pontot használtál fel, van még 124.]

v 15 135 2 elmormolod a 15. varázslatot
Mormolni kezdesz. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a szaporítás varázslatot! Gyorsan növekedni kezd, és már a kezedben is van 2 új gyöngymangó. [-14 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 114.]

m 3 4 5 mozogsz délkeletre, délre, délnyugatra
[206,107] Továbbra is síkságon vagy. Egy quwarg pottyan a nyakadba. Gyorsan lesöpröd.

Egy árnymanó gyereket látsz, ahogy egy fa gyökere alatt keres valamit. A legszebb és vadonatúj golyója gurult be a gyökér alá, és nem éri el. A te kezed viszont biztosan elég hosszú lenne. Ez a segítség nem kerül TVP-be (23. jellempróba). Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Fairlight hívői építették. Nini, egy quwarg! Rálépsz - reccs! Vége. 1 tapasztalati pontot kaptál. A ryuku kalózkendőnek köszönhetően messzire ellátsz. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy Leah oltárt. Keletre nézve látsz egy krómkaktuszt. Délkeletre egy mély szakadék van. Délre egy hóhérbimbó van. Nyugatra egy tavacska van. Északra egy tűzbokor van. Jól kivehetőek a távolban. Jóízűen falatozol. (-1 kaja.) Oppsz, itt járt már valaki! Aránylag régi (kb. 2 hetes) mutáns nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 2 hetes troll nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes mutáns nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek.

(Továbbmész...) [206,108] A síkság "meggyűrődik", dombos vidékre vált. A távolban füstoszlop kígyózik az ég felé. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Megpróbálod egy kisebb kőkupacnak álcázni magad. Még szerencse, hogy az elrejtőzés mellett döntöttél. Ó! Hiszen ez egy kentaurusz. Hamarosan elmúlik a veszély. Megnyugodva ugrasz elő.

Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy elpusztított hóhérbimbót. Ideje lenne véget vetni ennek a rajzásnak, különben Ghallán hamarosan nem lesz más, csak quwarg. Döbbenetes látvány tárul a szemed elé: egy hatalmas méretű verem szélén egy óriási fa álldogál, egy vastag ágáról a verem fölé egy ketrec lóg. A ketrecben egy rémült tekintetű mutáns lapul. A verem mélyéről mocorgást hallasz. Ha segíteni akarsz a szerencsétlen mutánson, egy zárnyitó készletre, legalább 5-ös zárnyitás szakértelemre, és 14 TVP-re van szükség (43. jellempróba). Egy quwarg mozdul a földön. Mély undorral taposod el. 1 tapasztalati pontot kaptál. Ahogy továbbmész, egyszercsak bizsergető érzés kerít hatalmába: aha, itt valahol fém van a föld alatt! A ryuku kalózkendőnek köszönhetően messzire ellátsz. Messze északkeletre látsz egy krómkaktuszt. Keletre nézve látsz egy mély szakadékot. Délkeletre egy borkonyó cserje van. Délre egy Chara-din szentélye van. Délnyugatra egy rúnakő van. Északnyugatra egy tavacska van. Jól kivehetőek a távolban. Eszel valamit. (-1 kaja.) Megvizsgálod a talajt. Nem valami friss (kb. 1 hetes) emberi nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 2 hetes mutáns nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes mutáns nyomokat, amelyek délre, kb. 2 hetes troll nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 2 hetes mutáns nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [205,109] Dombra fel, dombra le. A táj nem változik. Kellemetlen érzésed támad, ahogy körülnézel: mintha ezernyi bogár figyelne! Milliónyi apró quwarg nyüzsög körülötted. Egyszerűen képtelenség védekezni ellenük, nem is úszod meg jópár apró marás és csípés nélkül (-3 életpont). Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Raia rúnaköve. Egy quwarg mozdul a földön. Rátaposol. 1 tapasztalati pontot kaptál. Érzékeled, hogy valamilyen fémszerű anyag van alattad. Némi ásással hozzájuthatnál. A ryuku kalózkendőnek köszönhetően messzire ellátsz. Amikor keletre nézel, észreveszel egy Chara-din szentélyét. Délkeletre nézve látsz egy Chara-din monolitját. Délre egy borkonyó cserje van. Nyugatra egy Raia oltár van. Olyan élesen látod őket, mintha az orrod előtt lennének. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Egy quwarg tűzköpő közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy védelem tűz ellen varázst. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy villámcsapás varázslatot. 81 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a quwarg tűzköpő testét. (4 támadással 89 életpontot sebezve.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-27 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. A lény tüzet köp rád. A tűz melegen, de ártalmatlanul ölel körül. Elszántan ellenfeledre rohansz. Sárkányölő karddal kissé megkarcolgatod a quwarg tűzköpő testét. (5 támadással 232 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+23 életpont.) Möszehát pajzzsal kicsit megvagdalod a quwarg tűzköpő testét. (3 támadással 36 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 életpont.) Ellenfeledre lesújtasz egy fehérál.roncsolása pszi támadással. 57 életpontot sebeztél. Csáprágójával a quwarg tűzköpő megsebzi a bal combodat. (1 támadástól 34 életpontot vesztesz.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-41 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. Sárkányölő karddal kissé megkarcolod a quwarg tűzköpő fejét. (1 támadással 42 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+4 életpont.) Möszehát pajzzsal épp hogy megvágod a quwarg tűzköpő egyik karját. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 életpont.) Koncentrálsz, majd megindítasz egy fehérál.roncsolása pszi támadást. 51 életpontot sebeztél. Csáprágójával a quwarg tűzköpő megsebzi a bal combodat. (1 támadástól 16 életpontot vesztesz.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-40 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. A quwarg tűzköpő még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3035 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 600, sebződés: 158, gyógyulás: 31, összesen: -127 ÉP}

Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Megbújsz két szikla között egy kis hasadékban. Kíváncsiságod nagyobb a félelmednél. Úgy döntesz, óvatosan megvizsgálod a szörnyet. Azonnal tudod, hogy egy quwarg anyakirálynő volt a rémület okozója. Amint eltűnik szemed elől, kikecmeregsz a rejtekhelyről.

Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Megpróbálod egy kisebb kőkupacnak álcázni magad. A gyors menekülés után, egy óvatos pillantást vetsz az ellenfeled felé. Ó! Hiszen ez egy quwarg őrparancsnok. Amikor már eltűnt szem elől, előbújsz.


(Feltételes gyógyítás:) Befejezted az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+85 életerő). [-15 varázspont.] Ügyességed TF-elődött.
(Feltételes gyógyítás:) Létrehoztad az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+71 életerő). [-15 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. Nyomok után kutatsz, sikeresen! Kicsit régi (kb. 1 hetes) emberi nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 1 hetes gnóm nyomokat, amelyek délre, kb. 2 hetes troll nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek. [28 pontot használtál fel, van még 86.]

m 4 2 4 mozogsz délre, keletre, délre
[205,110] Dombra fel, dombra le. A táj nem változik. Egy szemtelen quwarg ugrik az arcodra, de gyorsan lesöpröd. Milliónyi apró quwarg nyüzsög körülötted. Egyszerűen képtelenség védekezni ellenük, nem is úszod meg jópár apró marás és csípés nélkül (-3 életpont). Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy elpusztított borkonyó cserjét. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Raia híveié. Látsz egy quwargot. Gyorsan agyontaposod. 1 tapasztalati pontot kaptál. Megérzed, hogy a talaj, amelyen taposol, fémet rejt. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 bányászat). Felhágsz egy magasabb pontra, és a ryuku kalózkendőn keresztül körbevizslatod a tájat. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy Chara-din szentélyét. Keletre nézve látsz egy Chara-din monolitját. Északnyugatra egy Raia oltár van. Olyan élesen látod őket, mintha az orrod előtt lennének. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Megpróbálod egy kisebb kőkupacnak álcázni magad. Hiába, a tapasztalat. Ezúttal is megúsztad harc nélkül. Persze kíváncsi vagy, mi is volt az ellenfeled. Már jellegzetes szagáról is megismered, hogy ez egy quwarg anyakirálynő. Amikor elhal a zaj, előmászol.

Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy quwarg ősmágus közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy védelem tűz ellen varázslatot. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy számodra ismeretlen védekező mágia... A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Ellenfeled sötét halál varázslatot lő rád. Szerencsére nem hatott rád. Egy jégcsóva varázslatot dob rád a másik. 30 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a quwarg ősmágus nyakát. (2 támadással 14 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rohansz. Sárkányölő karddal kicsit megvagdalod a quwarg ősmágus testét. (5 támadással 221 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+22 életpont.) Möszehát pajzzsal néhányszor súrolod a quwarg ősmágus rücskös torát. (3 támadással 12 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 életpont.) Távolról tisztítótűz varázslatot lő rád a másik. Semmi hatás! Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: tűzeső varázslatot lő rád. Szerencsére nem hatott rád. (védelem tűz ellen védett meg.) Sárkányölő karddal kissé megkarcolod a quwarg ősmágus fejét. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 életpont.) Möszehát pajzzsal kicsit megvágod a quwarg ősmágus fejét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 életpont.) Távolról jégcsóva varázslatot lő rád a másik. 35 életpontot vesztettél. Egy éhínség varázslattal köszönt csatapartnered. Semmi eredménye! A quwarg ősmágus összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy karbin plazma és 2 fekete gyöngy. 3118 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 286, sebződés: 65, gyógyulás: 27, összesen: -38 ÉP}

Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Megpróbálod egy kisebb kőkupacnak álcázni magad. No, igen a profizmus. Teljesen észrevehetetlen voltál. Nos, lássuk mi volt az ellenfél. Azonnal felismered, hogy ellenfeled egy kisebb quwarg isten volt. Most már nincs semmi gáz. Előbújsz.


(Feltételes gyógyítás:) Egy végső mozdulattal előhívod az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+76 életerő). [-15 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. Oppsz, itt járt már valaki! Nem valami friss (kb. 1 hetes) troll nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 1 hetes gnóm nyomokat, amelyek délre vezetnek.

(Továbbmész...) [206,110] Egyre meredekebbek a dombok, többet kell mászni. Ez már alacsonyhegység. A növényzetet itt alaposan megtépázta valami. Találsz egy Chara-din monolitját. Észreveszel egy quwargot. Mély undorral taposod el. 1 tapasztalati pontot kaptál. Megállsz, és koncentrálni kezdesz: semmi kétség, a talaj fémtartalmú anyagot rejt! Felhágsz egy magasabb pontra, és a ryuku kalózkendőn keresztül körbevizslatod a tájat. Messze északkeletre látsz egy borkonyó cserjét. Keletre nézve látsz egy krómkaktuszt. Délkeletre egy gumifa van. Északnyugatra egy rúnakő van. Északra egy Chara-din szentélye van. Olyan élesen látod őket, mintha az orrod előtt lennének.

Megvizsgálod a talajt. Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) mutáns nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 1 hetes mutáns nyomokat, amelyek délre vezetnek.

(Továbbmész...) [206,111] Laposodnak a hegyek, most már dombok között vagy. A távolban hatalmas rovarfelhőt látsz. Atyaisten, mik lehetnek ezek? A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy woorgard közeledik. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Egy lángcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 22 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a woorgard testét. (4 támadással 33 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Sárkányölő karddal néhányszor megkarcolod a woorgard testét. (5 támadással 227 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+20 életpont.) Möszehát pajzzsal néhányszor súrolod a woorgard szörcsögő hátát. (3 támadással 39 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 életpont.) Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy fehérál.roncsolása pszit. 170 életpontot sebeztél. A woorgard csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (4 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Sárkányölő karddal néhányszor meglegyinted a woorgard idétlen masszáját. (5 támadással 228 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+9 életpont.) Möszehát pajzzsal néhányszor súrolod a woorgard testét. (3 támadással 34 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 életpont.) Koncentrálsz, majd megindítasz egy fehérál.roncsolása pszi támadást. 102 életpontot sebeztél. Csápjaival a woorgard csapásokat mér a hasadra. (5 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2205 tapasztalati pontot kaptál. Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy dobófegyverek szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (Ezt a karakterlapon * jelöli.)
{Csatastatisztika; sebzés: 855, sebződés: 22, gyógyulás: 31, összesen: +9 ÉP}

A mesebeli kis vakondot pillantod meg, ahogy egy nadrág megszövésére próbálja rábírni a pókot. A pók vállalkozna rá, de az alapanyagok lent vannak a földön, a pók hálója pedig a fa egyik ágán. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy mászókaromra. Ez a tevékenység 6 TVP-be kerül (22. jellempróba). Hoppsz, egy quwarg! Gyorsan eltaposod a kártevőt. 1 tapasztalati pontot kaptál. Különleges érzékeid megállítanak: a közelben fém kell, hogy legyen! Felhágsz egy magasabb pontra, és a ryuku kalózkendőn keresztül körbevizslatod a tájat. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy krómkaktuszt. Keletre nézve látsz egy gumifát. Északnyugatra egy borkonyó cserje van. Olyan élesen látod őket, mintha az orrod előtt lennének. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy Krogan, a pusztító. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Üdvözlésképpen egy lángcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 9 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a Krogan, a pusztító testét. (4 támadással 54 életpontot sebezve.) A lény tüzet köp rád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (30 életpontot vesztettél.) Marokra fogva a sárkányölő kardot a másikra ugrasz. Sárkányölő karddal néhányszor súrolod a Krogan, a pusztító hatalmas bokáját. (5 támadással 209 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+20 életpont.) Möszehát pajzzsal párszor súrolva eltalálod a Krogan, a pusztító hatalmas bokáját. (3 támadással 27 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 életpont.) Koncentrálsz, majd megindítasz egy fehérál.roncsolása pszi támadást. 57 életpontot sebeztél. A Krogan, a pusztító újból meg újból lesújt rád. (2 támadástól 101 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! Sárkányölő karddal néhányszor súrolod a Krogan, a pusztító hatalmas bokáját. (5 támadással 210 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+21 életpont.) Möszehát pajzzsal néhányszor súrolod a Krogan, a pusztító ragyás lábszárát. (3 támadással 19 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 életpont.) Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy fehérál.roncsolása pszit. 67 életpontot sebeztél. A Krogan, a pusztító pusztító erejű támadást indít, félresöpörve védekezésedet. (2 támadástól 92 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltűnik a színről. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 652, sebződés: 223, gyógyulás: 44, összesen: -179 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Létrehoztad az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+80 életerő). [-15 varázspont.] Ügyességed TF-elődött.
(Feltételes gyógyítás:) Elmormoltad az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+81 életerő). [-15 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. Észreveszel valamit a földön. Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) mutáns nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 1 hetes mutáns nyomokat, amelyek délre vezetnek. [33 pontot használtál fel, van még 53.]

v 96 143 61 elmormolod a 96. varázslatot
Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. Ereidben a vér forrón lendül előre. Elmondtad a városi teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(203,105) tűzbokor (#35, belőle készíthető: #36)
(204,105) ősi csatamező (#263), Chara-din monolitja (#534), 33. jellempróba
(205,105) Fairlight rúnaköve, zoloboo törzsfő (#268)
(205,106) quwarg parafenomén (#248), kihívás tornya (#502), 255. jellempróba, Chara-din monolitja (#534), quwarg tűzköpő (#678), ezoterikus mardel (#184), norpadolótika (#226), massza (#217)
(205,109) Raia rúnaköve, érclelőhely, quwarg tűzköpő (#678), quwarg anyakirálynő (#269), quwarg őrparancsnok (#677)
(205,110) borkonyó cserje (#311, belőle készíthető: #312), Raia oltár, érclelőhely, quwarg anyakirálynő (#269), quwarg ősmágus (#302), kisebb quwarg isten (#213)
(206,107) 23. jellempróba, Fairlight oltár
(206,108) kentaurusz (#762), hóhérbimbó (#132, belőle készíthető: #133), 43. jellempróba, érclelőhely
(206,110) Chara-din monolitja (#534), érclelőhely
(206,111) woorgardok (#231), 22. jellempróba, érclelőhely, Krogan, a pusztító (#7001)

[143,61] Épületek tűnnek fel.

Találsz egy táblát, rajta a következő felirattal: " Harcosok klubja. Belépés csak rengeteg DEM birtokában! Fürge Gyopi " Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy főutcát. Észreveszel egy fekete lótuszt. Felfedeztél egy sárkánytanyát. Látsz egy borkonyó cserjét. Utad során felfedezel egy gyöngymangó bokrot. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy házat. (no:1. építését el Condor Pasa kezdte, eddig 2500 TVP épült bele.) Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy szent tölgyfát.
(Vándorcirkusz:) Már messziről megpillantod a cirkuszos sátrakat, és izgatottan, de határozott léptekkel feléjük indulsz. Mielőtt azonban közéjük léphetnél, egy izgága törpe állja utad, aki jegyet osztogat. Egyesével átadod neki a 20 aranyat.
Megállsz a céllövölde előtt összegyűlt tömegben, és az odabent fellelhető veszélyekről szóló prédikációt figyeled.
- Még hogy Ghalla legveszélyesebb szörnyei?!?! A sátorban?!?! - a pusztában szerzett tapasztalataidra büszkén előrelépsz, hogy kipróbáld, mit tudsz egy ilyen "különleges" ellenféllel kezdeni.
- Ez egy halálhozó! - kiáltasz fel rémülten, amint a szörny előtör a sötétből.

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a halálhozó jobb szárnyát. (4 támadással 81 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd savfelhőt okád. A savtámadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad. (11 életpontot vesztettél.) Megmarkolva a sárkányölő kardot a másikra támadsz. Sárkányölő karddal néhányszor megkarcolod a halálhozó testét. (5 támadással 212 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+21 életpont.) Möszehát pajzzsal súrolod a halálhozó jobb lábát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 életpont.) Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy fehérál.roncsolása. 69 életpontot sebeztél. A halálhozó karmai megsebesítik a jobb kezedet. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A halálhozó karmai felhorzsolják a bal karodat. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A szörny önbizalmadból merítve huhog. 42 életpontot vesztettél. Csőrével a halálhozó belemar kézfejedbe. (1 támadástól 16 életpontot vesztesz.) A szörny az artériádra tapasztja magát. A vérszívástól még 27 életpontot vesztettél. Véres nyál csordul ki a halálhozó száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2525 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 373, sebződés: 113, gyógyulás: 22, összesen: -91 ÉP}

Kihúzod magad, mielőtt az ajtó előtt álló óriáshoz fordulsz.
- Hol a nyereményem? - kérdezed. Ő elmondja, hogy a szörny legyőzéséért nem jár díj - mármint olyan értelemben, hogy ő adná -, hanem ezeknek a speciális bestiáknak van egy különleges tulajdonságuk: néha különleges kincset őriznek.
- Ha azt megtalálod a tied lehet - mosolyodik el a házigazda. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 versengés).
Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 12 aranyat. Megéheztél, elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.) A következő épületeket látod: egy jáde sárkány kolostor (701. épület.), egy Vérvörös Lángok Oktató Központ (702. épület.), egy Zan fogadó a Rövidlátó Drakolderhez. (703. épület.) és egy Serény Múmiák Shop (704. épület.).
[-50 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [20 pontot használtál fel, van még 33.]

szk 187 keresed a 187. szörnyet
Elhatározod, hogy táborozás alatt megpróbálsz felkutatni egy részeg kalandozót. [0 pontot használtál fel, van még 33.]

h 949 1 használod a 949. tárgyat
Amikor meglátnak, valaki felkiált: "Egy bárd!" Rögtön körbeáll a kíváncsi nép. Játszani kezdesz a furulyán. Tudásod magját, minden zenei képzettséged csúcsát igyekszed produkálni a műértő közönség előtt. Egyszercsak abbahagyod. "Most mennem kell" - motyogod. A tömeg csalódottan szétoszlik. [Legalább 15 TVP-ért kell játszanod, hogy a produkció értékelhető legyen a közönség által.] [1 pontot használtál fel, van még 32.]

h 949 1 használod a 949. tárgyat
Előhúzod a hangszert, és a pillanat tört része alatt zenére kiéhezett bámészkodók állnak körbe. Furulyázni kezdesz. Saját megítélésed szerint kiválóan játszol, igazi virtuóz módjára adod elő a dolgokat. Sajnos nincs elég idő, hogy a közönséget megfelelően elszórakoztasd, hamarabb abba kell hagynod, mint szeretnéd. [Legalább 15 TVP-ért kell játszanod, hogy a produkció értékelhető legyen a közönség által.] [1 pontot használtál fel, van még 31.]

h 949 1 használod a 949. tárgyat
Amikor meglátnak, valaki felkiált: "Egy bárd!" Rögtön körbeáll a kíváncsi nép. Furulyázni kezdesz. Egy saját szerzeményt adsz elő, amely az árva bakkura kölykök szomorú sorsáról szól. Egyszercsak abbahagyod. "Most mennem kell" - motyogod. A tömeg csalódottan szétoszlik. [Legalább 15 TVP-ért kell játszanod, hogy a produkció értékelhető legyen a közönség által.] [1 pontot használtál fel, van még 30.]

h 949 1 használod a 949. tárgyat
Elővarázsolod a hangszered, és máris körülvesz a tömeg. Játszani kezdesz a furulyán. Tudásod magját, minden zenei képzettséged csúcsát igyekszed produkálni a műértő közönség előtt. Sajnos nincs elég idő, hogy a közönséget megfelelően elszórakoztasd, hamarabb abba kell hagynod, mint szeretnéd. [Legalább 15 TVP-ért kell játszanod, hogy a produkció értékelhető legyen a közönség által.] [1 pontot használtál fel, van még 29.]

h 949 1 használod a 949. tárgyat
Elővarázsolod a hangszered, és máris körülvesz a tömeg. Furulyázni kezdesz. Saját megítélésed szerint kiválóan játszol, igazi virtuóz módjára adod elő a dolgokat. Hirtelen megszakítod a zenét. "Elnézést, sürgős dolgom támadt!" A tömeg csalódottan oszladozik. [Legalább 15 TVP-ért kell játszanod, hogy a produkció értékelhető legyen a közönség által.] [1 pontot használtál fel, van még 28.]

kut 949 kutatsz 28 pontért
Részletes és aprólékos kutatásba kezdesz. A munka nem volt hiábavaló! Több tárgyat látsz a földön: 2 orgyilkos tőr. Elrakod őket. [28 pontot használtál fel, van még 0.]

* 1. BP: leveszed/lerakod a 673. tárgyat a 615. tárgyat
Kiveszed a füledből a rubin fülbevalót.
Leveszed az Ovgun nyakláncát. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

* 2. BP: kézbeveszed/felveszed az 511. tárgyat a 687. tárggyal a 709. tárgyat
A füledre akasztod az Eldereth kristályt. [0 pontot használtál fel, van még 0.]
Ezt már megtetted korábban. [0 pontot használtál fel, van még 0.]
Lecsatolod a rinóbőr övet, majd felcsatolod a ritualista övet. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

* 3. BP: használod a 242. tárgyat
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [1 pontot használtál fel, van még -1.]

* 4. BP: kézbeveszed/felveszed a 689. tárgyat a 688. tárggyal a 693. tárgyat
Lecsatolod a Bufa páncélját, majd magadra öltöd a ryuku mellvértet. [0 pontot használtál fel, van még -1.]
Leveszed a rémbőr tarkóvédőt, majd a fejedre teszed a ryuku sisakot. [0 pontot használtál fel, van még -1.]
Leveszed a ryuku vadászinget, majd felöltöd a ryuku köpenyt. [0 pontot használtál fel, van még -1.]

* 5. BP: kézbeveszed/felveszed a 690. tárgyat a 691. tárggyal a 692. tárgyat
Leveszed a császári kesztyűt, majd felhúzod a kezedre a ryuku kesztyűt. [0 pontot használtál fel, van még -1.]
Leveszed a hoarián bőrnadrágot, majd felveszed a ryuku nadrágot. [0 pontot használtál fel, van még -1.]
Leveszed a ryuku futárcsizmát, majd felhúzod a ryuku csizmát. [0 pontot használtál fel, van még -1.]
Vizet kortyolsz a vizestömlőből. Elmúlik az üstben főzött étel hatása. Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. Egy kaját bezabál a goldugar. 3 kaját nyel le a sivatagi doareg. Mára elég volt a kalandozásból. Rutinos öreg rókaként egy helyet keresel, ahol aránylag biztonságban pihenhetsz. Percek sem kellenek hozzá, hogy mély álomba merülj. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (+1 max. életerő.)
Gratulálok, a következő szintbe léptél! A minősítésed mostantól itt már nemcsak tehetségről van szó helyett a veteránok veteránja. Ennek eredményeképp, karaktered a következő fejlődést tapasztalja: +20 max. varázspont, +6 max. életerő, +1 támadás, eloszthatsz 3 tulajdonság-pontot, és 3 képesség-pontot.
Ebben a körben -1 pontod maradt, ebből a következő körre -1 pontot vihetsz át. Kapsz még 238 pontot. A következő körben tehát 237 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


QUWARG ÉKKŐ (2064. TÁRGY)
Valamilyen ismeretlen, szerves anyagból levő kis kavicsot tartasz a kezedben. Ahogy vizsgálgatod, rájössz, hogy amíg a testedhez ér, felerősíti a kí képességeidet, ha azok elérnek egy bizonyos mértéket. Számszerűleg ez +4 harcművészetet, +2 támadást és +1 sebzést jelent, ha van legalább 20-as harcművészeted. Hogyan tudod a legegyszerűbben a testedhez érintve tartani? Tűzd a ruhádra kitűzőként! Ráadásul olyan apró, hogy nem foglalja a helyet más kitűzők elől. Az biztos, hogy nem adod oda senkinek.

TILTOTT TELEPORT (198. VARÁZSLÓ VARÁZSLAT)
Igeeeen! Szenzációs!!! Végre! A tiltott teleport! A varázslói pályafutás egyik mérföldkövét jelenti a tiltott teleport megszerzése. A varázslat sokban hasonlít a városi teleportokhoz, sőt azok a varázslatok a tiltott teleport leegyszerűsített változatai. A teleport a tűzvihar előtt sok országban tiltottnak számított, mivel könnyű vele megsérteni a személyi jogokat, és nagy visszaélésekre ad lehetőséget. Manapság, bár a GH.1670 II/4-es alanori rendelet továbbra is tiltja, ritkán büntetik a használatát. Sokkal jobban korlátozza az, hogy csak keveseknek adatik meg a lehetőség, hogy megtanulják ezt a nagyerejű varázslatot. A tiltott teleport a korlátlan teleporttal ellentétben csak korlátozott használatra ad lehetőséget, mivel egy fordulóban csak egyszer használhatod. A városi teleporttól eltérően azonban nem csak lakott területre, hanem bármilyen tereptípusra működik, ahová hagyományos módon te is el tudnál gyalogolni (tehát nem működik a csatornán keresztül, nem lehet tenger mezőre teleportálni stb.). A teleport végrehajtása után véglegesen a kívánt helyre kerülsz, nincs automatikus visszatérés, mint ahogyan a városi teleportoknál megszokhattad. A sok előny mellett a varázslatnak két hátrányát is meg kell említeni: maximum taumaturgia erősség per kettő mezőt tudsz teleportáni, és a varázslat a 10 TVP mellett 100 VP-be kerül. Használatához a V 198, <abszolút X koordináta>, <abszolút Y koordináta> paranccsal történik, és feltétele, hogy legyen a birtokodban egy szeksztáns. A tiltott teleportot nem használhatod, ha éppen valamilyen más teleport hatása alatt állsz. A tiltott teleport használatához szükséges minimális taumaturgia szint 26.

KARAKTERLAP

Pici, egy kopasz, kék szemű troll férfi vagy. Kecskeszakállad és harcsabajuszod van. Bőröd babarózsaszín. Sheran hittérítője vagy. A Kvazársziklák Népe (#9119) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 97. fordulód.

Erő: 22 (23) Szint: 24 Merészség: 10/5 Magasság: 250 cm
IQ: 30 (36) Támadás: 23 Agresszió: 3 Testsúly: 352 kg
Ügyesség: 18 Védekezés: 51 Menekülés: 30 % Életkor: 3/11 év
Egészség: 19 (28) Életpont: 394/339 Jellem: semleges (-2) Tul. pont: 4
Szerencse: 22 (54) Varázspont: 599/24 Pénz: 282 arany Kép. pont: 8
Tudatpont: 36/5 Pszi pont: 83/25 Halhatatlanság: 1 %
Eddig összesen 973 szörnyet (12 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 42657 TP-t kaptál. Jelenleg 1234963 TP-d van. A következő szinthez még 165037 TP szükséges. Trófeáid: quwarg szellem, ősdentor, umbatari bromag.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 6/34 ökölvívás: 4/62 szúrófegyverek: 1/0
vágófegyverek: 31/20 (+11%) ütőfegyverek: 2/0 lőfegyverek: 2/0
dobófegyverek: *26/100 (+10%)

Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) (100%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -3.); bumeráng (#249) max. 1 db (4 -12.); vas dobónyíl (#189) (13 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
143,61 mezőn táborozol
Teleport hatása alatt állsz, melynek induló koordinátája 206,111
Kedvenc táborhely: 180,95

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 22/56 (+55%) 2. nyomkövetés: 20/33 (+47%) 3. mászás: 9/16
4. csapdakészítés: 10/36 (+6%) 5. csapdaészlelés: 1/35 6. gyógyítás: 1/27
7. titkosírás: 14/16 (+1307%) 8. felderítés: 6/86 (+32%) 9. szörnyidomítás: 5/8
10. teológia: 16/25 (+98%) 11. taumaturgia: 32/38 (+19%) 12. szerencsejáték: 6/10
13. versengés: 3/2 (+9%) 14. harcművészetek: 14/20 (+6%) 15. zene: 12/89 (+35%)
16. szörnyismeret: 18/30 (+25%) 17. pszi: 12/7 (+20%) 18. zárnyitás: 8/0
19. vadászat: 1/46 20. vitalitás: 1/0 21. bányászat: 10/27 (+76%)
22. testépítés: 1/0 23. úszás: 2/41 24. főzés: 11/3 (+10%)

FELTÉTELES PARANCSOK (még 46 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 80% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58))
készítesz kőkést (#6) (max. 1 darabot, csak egyszer)
elfogod vadászkutyát (#143) fedett veremmel (#219), uzbányt (#102) háló-csapdával (#220)
cirkusz: céllövölde (1)
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 9, max: 50)
orgyilkos (#131), gnóm szolgáló (#181) (csak egyszer), szintszívó (#96), kputtyintó csalán (#247), bávatag golombár (#165), halálmadár (#351), trikornis herceg (#261), massza (#217) (csak egyszer), öregedést okozó lények (#9095) (csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 11, max: 50)
semlegesek (#989), jók (#990), bűbájlidérc (#761), kronotapír (#286), csápos otagi (#395), vezérfarkas (#748), Zinthurg (#180), kentaurusz (#762), quwarg anyakirálynő (#269), quwarg szellem (#676), quwarg őrparancsnok (#677)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP)
védelem sav ellen (#36, 12 VP) villámcsapás (#50, 18 VP) láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP) tükörpajzs (#101, 26 VP)
tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) időcsere (#285, 5 VP)
tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP)
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP)
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP)
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP)
szárazság (#48, 6 VP) revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP)
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP)
isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) gyorsvarázslás (#179, 0 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
Butaság ára beállítás: taumaturgia: +3 vp 7 költség alatt;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
halálkapu (#126) feltámadás (#168) tulajdonságpajzs (#26) szürkeáll. aktiv (#71)
láthatatlanság (#76)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
14. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20)
lángcsóva (#31)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 27, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
lángcsóva (#31) >> alpesi tehén (#91) lángcsóva (#31) >> 89. szintű lényekre
lángcsóva (#31) >> karmos tankány (#137) villámcsapás (#50) >> gnóm szolgáló (#181)
lángcsóva (#31) >> óriás csontváz (#176) villámcsapás (#50) >> roguena (#779)
izomernyesztés (#33) >> nómenklatúra (#158) izomernyesztés (#33) >> orgoró (#170)
villámcsapás (#50) >> ősdentor (#282) villámcsapás (#50) >> Raia szent lovagja (#239)
villámcsapás (#50) >> qwarg rohamosztagos (#242) izomernyesztés (#33) >> quwarg parafenomén (#248)
villámcsapás (#50) >> quwarg tűzköpő (#678) izomernyesztés (#33) >> 50. szintű lényekre
izomernyesztés (#33) >> vadász quwarg (#241) villámcsapás (#50) >> quwarg anyakirálynő (#269)
izomernyesztés (#33) >> halálhozó (#419) izomernyesztés (#33) >> umbatari bromag (#770)
villámcsapás (#50) >> quwarg őrparancsnok (#677) villámcsapás (#50) >> tüskés gigaféreg (#256)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 27, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt)
védelem sav ellen (#36) >> quwarg anyakirálynő (#269) tüskepajzs (#30) >> quwarg őrparancsnok (#677)
védelem tűz ellen (#38) >> quwarg ősmágus (#302) védelem tűz ellen (#38) >> quwarg tűzköpő (#678)
védelem tűz ellen (#38) >> vortexmágus (#418) tükörpajzs (#101) >> gnóm szolgáló (#181)
tüskepajzs (#30) >> uzbány (#102)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: OK
goldugar (#65) (hátas: 10 lépés/kör;) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Pusztítsd el egy gonosz isten oltárát!
2.) Egy könnyű feladat: imádkozz úgy, hogy megterheltséged 20% alatt van.
3.) Követőim a legtapasztaltabbak, legcselekvésképesebbek közé tartoznak. Imádkozz úgy, hogy az imádkozás pillanatában pontosan 244 TVP áll rendelkezésedre!

HŐSTETTEID
A II. quwarg rajzásban megölt quwargjaid száma: 162, pontszámod: 1956.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
illúziófegyver (121)
kasztropl. trafó (145)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
kasztrop.kitágulás (197)
testépítés II (209)
a hatalom rúnája (215)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
vadászidény (351)
egyesített erő (363)
a Szörny érintése (375)
baráti mágia (378)
a mágia szeretete (393)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
kedvenc táborhely (503) OK
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 372 TU szükséges.)
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) OK
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.

Összsúly: 149.92 kg Megterheltség: 136%
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 200% alatt van.
Még 25 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 195 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
5 arany (#50) 1 bordacsont (#16) 1 fokhagyma (#403)
2 gernim balzsam (#1894) 8 gyöngymangó (#135) 10 kaja (#2)
3 spiritusz (#170) 1 téfea-agy (#172) 1 vámpírfog (#1221)
12 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
7 drótszőr (#37) 3 fekete gyöngy (#99) 1 jégszív (#282)
1 karbin plazma (#199) 8 mérg. ubuk dobónyíl (#188) 2 orgyilkos tőr (#225)
1 quwarg ékkő (#2064)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(143,61) jáde sárkány kolostor (#701), Vérvörös Lángok Oktató Központ (#702), Zan fogadó # (#703), Serény Múmiák Shop (#704), főutca (#399), fekete lótusz (#446, belőle készíthető: #447), sárkánytanya (#492), borkonyó cserje (#311, belőle készíthető: #312), gyöngymangó bokor (#134, belőle készíthető: #135), ház (#400), szent tölgyfa (#393), halálhozó (#419)

Üzenet küldése a karakternek