63. forduló, 95. forduló, Gork összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2018. máj. 6. 12h:11'
EZ A 781. JÁTÉKHETED, 64. FORDULÓD
782. játékheted kezdete: máj. 9.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 27 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #3108

GORK KALANDJAI


Morgan hatalma erősödött. Több élőholtat kell elpusztítanotok, különben újabb rések fognak a Negatív létsíkra nyílni.
Bónuszvásárlás: +1 TNO. 2 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [78,61] koordinátán.
Sok hasznos dolgot tanulsz a krónikából, így aztán hatékonyabban cselekszel (+25 tvp ).
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+86 életerő.) Megöntözöd a szent tölgyet (-5 korty víz). Varázserőd regenerálódik. (+74 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Pszi energiáid is töltődnek. (+27 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-3 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+3 tudatpont.)
A táborozás ideje alatt hosszú időt töltöttél azzal, hogy acéldarázs nyomok után kutattál. Hiába az elszántság, a szorgalom - ilyen lény nem él a környéken. [10 pontot használtál fel, van még 236.]

* 1. KP: p 71 0 0 használod a 71. pszi képességet
Lazítani kezdesz, és lehunyod szemeidet. A pszi energia pezsegve tódul szét testedben! Az erőt egyetlen csomóba sűrítve, kilövöd a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] Egészséged TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 231.]

* 2. KP: v 224 0 0 elmormolod a 224. varázslatot
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. A földből energia áramlik testedbe. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 231.]

v 224 elmormolod a 224. varázslatot
Azt a varázslatot már elmondtad! [0 pontot használtál fel, van még 231.]

f 4 kísérletezel a 4. tárggyal
A szokásosnál is intenzívebb fejtörésbe kezdesz, hogy kitalálj valami korszakalkotót. Lázasan töröd a fejed... A tudás meghozta gyümölcsét. Kitaláltad, hogyan készíthetsz bunkósbotot. (ld. enc.) 15 tapasztalati pontot kaptál. Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Kicsit régi (kb. 1 hetes) troll nyomok vezetnek nyugatra. [10 pontot használtál fel, van még 221.]

kt 22 30 elkészíted a 22. tárgyat (30 darabot)
Begyűjtöttél 30 tüskét. Egészséged TF-elődött. [30 pontot használtál fel, van még 191.]

tno 6 7 növeled a 6. tulajdonságodat
A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Tudati energiád tovább erősödik. A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Tudati energiád tovább erősödik. A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Tudati energiád tovább erősödik. A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Tudati energiád tovább erősödik. A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Tudati energiád tovább erősödik. A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Tudati energiád tovább erősödik. A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Tudati energiád tovább erősödik. [0 pontot használtál fel, van még 191.]

kno 12 5 képesség-növelés 12
Hosszú időt töltesz gyakorlással. (+1 versengés.)
Hosszú időt töltesz gyakorlással. (+1 versengés.)
Hosszú időt töltesz gyakorlással. (+1 versengés.)
Hosszú időt töltesz gyakorlással. (+1 versengés.)
Hosszú időt töltesz gyakorlással. (+1 versengés.)
[0 pontot használtál fel, van még 191.]

ek 215 3 t. energia kisütése: 215 3
36 varázspont felhasználásával előállítasz 3 TU-t. [0 pontot használtál fel, van még 191.]

h 1167 1 használod az 1167. tárgyat
Főzőcskézésbe kezdesz, finom főtt étel készül. Habzsolva nyeled be az elkészült ebédet. Az összes ujjad megnyalod a lakoma végeztével, majd jóllakottan szedelőzködsz össze a továbbindulásra. [3 pontot használtál fel, van még 188.]

h 2369 használod a 2369. tárgyat
Összetörsz egy éjkövet, és nem is kell sokáig várnod, a felszabaduló nekroenergiákra éhesen már meg is jelenik egy szintszívó!

Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a fúvócsővel beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 1 tüske. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a szintszívó jobb oldalát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Megmarkolva a varkaudar szablyát ellenfeledre támadsz. Varkaudar szablyával alaposan megvágod a szintszívó nyakát. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Rövid karddal kilukasztod a szintszívó jobb lábát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Karmaival a szintszívó megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. A szintszívó még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 367 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 51, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}


Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 134 (limit: 550), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 6834.
[5 pontot használtál fel, van még 183.]

t 73 támadod a 73. szörnyet
FT 73 parancs tárolva.
(Feltételes támadás:) Egy garokk! Ezt kerested. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a fúvócsővel. Elrepül 1 tüske. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a garokk testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a varkaudar szablyát a másikra támadsz. Varkaudar szablyával kilukasztod a garokk testét. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Rövid karddal végigmetszed a garokk testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A garokk sikertelen támadást intéz feléd agyarával. Véres nyál csordul ki a garokk száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 kaját. 207 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 59, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}


m 8 7 6 mozogsz északra, északnyugatra, nyugatra
[78,60] Még mindig sűrű bozótos van mindenfelé. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy sullár. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a fúvócsővel beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 1 tüske. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a sullár hatalmas testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Varkaudar szablyával kegyetlenül összevagdalod a sullár hatalmas testét. (3 támadással 66 életpontot sebezve.) Rövid karddal végigvagdosod a sullár testét. (2 támadással 8 életpontot sebezve.) A sullár meglök a szarvával. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A sullár patája súrolja a combodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A sullár szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 sullár hólyagot. 530 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 80, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}

Már éppen azon kezdtél gondolkozni, hogy ideje lenne némi élőholt pusztításnak, amikor rábukkansz kettőre. Na, ezeknek is meszeltek! Ellenfeled ezúttal egy autentikus vámpír.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Távolról lángcsóva varázslatot lősz a másikra. 11 életpontot sebeztél. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a fúvócsővel. Elrepül 3 tüske. Pár lövedéked átjárja az autentikus vámpír testét. (3 támadással 17 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Marokra fogva a varkaudar szablyát ellenfeledre rohansz. Varkaudar szablyával párszor kilyukasztod az autentikus vámpír fejét. (3 támadással 90 életpontot sebezve.) Rövid karddal megcsapod az autentikus vámpír bal lábát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Félrehajolsz, de az autentikus vámpír karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Az autentikus vámpír összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 1 112 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 136, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}

Jöhet a következő! - kiáltod, és már össze is csapsz a második ellenfeleddel, aki egy láplidérc.

Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. A fúvócsővel célzol és lősz. Elrepül 1 tüske. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a láplidérc testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Megmarkolva a varkaudar szablyát ellenfeledre ugrasz. Varkaudar szablyával kegyetlenül összevagdalod a láplidérc testét. (3 támadással 93 életpontot sebezve.) Rövid karddal megvágod a láplidérc testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A láplidérc állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Karmait felemelve, a láplidérc meglegyinti a bal lábadat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A láplidérc még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 918 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 113, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

Ellenfeled hullájáról zsákmányolsz 1 ezüsttollú nyilat.
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 136 (limit: 550), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 6934.
Észreveszel egy oltárt. Tharr híveié. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Chara-din rúnaköve. Felfedeztél egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Egy Baar-ork lány szalad oda hozzád, és sírva meséli, hogy elvesztette az egyik bakkura csizmáját. Leesett a lábáról, és nem is vette észre. Biztosan a környéken veszett el. 18 TVP és legalább kettes felderítés kell ahhoz, hogy segíthess neki (36. jellempróba). Vastag, ízletes pondrót emelsz le egy galagonyabokor leveléről. (+1 kaja.) A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Egy ragyás burástya közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

A fúvócsővel ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 1 tüske. Lövedéked átfúrja a ragyás burástya jobb oldalát. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) A szörny savat lehel! A savtámadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad. (13 életpontot vesztettél.) Meglengetve a varkaudar szablyát ellenfeledre ugrasz. Varkaudar szablyával párszor kilyukasztod a ragyás burástya ragyás testét. (3 támadással 60 életpontot sebezve.) Rövid karddal néhányszor megcsapod a ragyás burástya testét. (2 támadással 9 életpontot sebezve.) A ragyás burástya csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A ragyás burástya melléd csap a farkával! A ragyás burástya csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. Varkaudar szablyával végigvágod a ragyás burástya ragyás testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Rövid karddal megvagdalod a ragyás burástya hosszú tojócsövét. (2 támadással 10 életpontot sebezve.) Csáprágójával a ragyás burástya megsebzi a bal combodat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Siralmas támadást intéz farkával a ragyás burástya, épp csak megsuhint. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A lény a sebre rakja tojócsövét, és pumpálni kezd. Gyorsan félrelököd. A szörny csápja feléd sújt, de Te fürgén félreugrasz. Csak súrol az ütés. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A ragyás burástya összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. 840 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 103, sebződés: 22, gyógyulás: 0, összesen: -22 ÉP}

Nocsak, itt van valami érdekes! Nagyon régi (kb. 3 hetes) emberi nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délre, friss alakváltó nyomokat, amelyek északra vezetnek.

(Továbbmész...) [77,59] A bozótos terep dombvidékbe megy át. A Grákó-hegyek keleti tövében vagy. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy gyilkos tetű. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

A fúvócsővel célzol és lősz. Elrepül 1 tüske. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a gyilkos tetű testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Marokra fogva a varkaudar szablyát ellenfeledre rontasz. Varkaudar szablyával többször mélyen végigmetszed a gyilkos tetű jobb vállát. (2 támadással 69 életpontot sebezve.) Rövid karddal végigvágod a gyilkos tetű testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) A gyilkos tetű csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A gyilkos tetű szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 315 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 88, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A környék hemzseg az élőholtaktól, így nem csodálkozol, amikor kettő rád támad. Ellenfeled ezúttal egy szintszívó.

Mielőtt összecsapnátok, a fúvócsővel ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 1 tüske. Becsapódva, megdöfi a szintszívó ködös testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Marokra fogva a varkaudar szablyát a másikra támadsz. Varkaudar szablyával egy irtózatos ütéssel felvágod a szintszívó zsezsgő plazmáját. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) Rövid karddal kilukasztod a szintszívó fejét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) A szintszívó karmai majdnem eltalálnak! A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 367 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 49, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Felkészülten várod a másik ellenfeledet, aki egy élőholt mirg.

Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a fúvócsővel. Elrepül 1 tüske. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted az élőholt mirg farkát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Meglengetve a varkaudar szablyát ellenfeledre rontasz. Varkaudar szablyával többször mélyen végigmetszed az élőholt mirg tollas testét. (2 támadással 48 életpontot sebezve.) Rövid karddal felnyitod az élőholt mirg jobb lábát. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Csőrével az élőholt mirg belemar kézfejedbe. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Az élőholt mirg most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 madártollat. 215 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 60, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}

Ellenfeled hullájáról zsákmányolsz 2 ubuk dobónyílat.
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 138 (limit: 550), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 7034.
Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy olvasztókemencét. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Elenios hívei emelték. Utad során felfedezel egy vaskohót. Felfedeztél egy halálbokort. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Nem valami friss (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 3 hetes emberi nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 5 szögletes követ. Egészséged TF-elődött.

(Továbbmész...) [76,59] A dombvidék átvált alacsonyabb hegyekbe. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy bíbor szulfagor. (ld. enc.) Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

A közelharc előtt még megeresztesz a fúvócsővel néhány lövedéket. Elrepül 1 tüske. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a bíbor szulfagor nyakát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és tüzet fúj rád. Villámgyorsan lehajolsz - a tűz csak megpörköl. (10 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Varkaudar szablyával hatalmas csapásokat adva felmetszed a bíbor szulfagor fejét. (3 támadással 82 életpontot sebezve.) Rövid karddal megvágod a bíbor szulfagor jobb vállát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) A bíbor szulfagor sikertelen támadást intéz feléd agyarával. A bíbor szulfagor összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 szulfagor agyart. (ld. enc.) 753 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 103, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}

Két élőholtba botlasz. Ebből csata lesz! Ellenfeled ezúttal egy csontváz.

Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Varkaudar szablyával egy irtózatos ütéssel felvágod a csontváz jobb oldalát. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Rövid karddal alaposan megvágod a csontváz sárga koponyáját. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) A csontváz karmai majdnem eltalálnak! Véres nyál csordul ki a csontváz száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. 62 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 35, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Pusztuljatok! - ordítod, és rárontasz a következő ellenfeledre, aki egy élőholt mirg.

A fúvócsővel ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 1 tüske. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad az élőholt mirg jobb szárnyát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Marokra fogva a varkaudar szablyát ellenfeledre ugrasz. Varkaudar szablyával hatalmas csapásokat adva felmetszed az élőholt mirg bal lábát. (2 támadással 56 életpontot sebezve.) Rövid karddal megcsapod az élőholt mirg testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Az élőholt mirg csőre feléd sújt, de Te könnyedén félrehajolsz. Az élőholt mirg most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 madártollat. 215 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 lőfegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 70, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Ellenfeled hullájáról zsákmányolsz 1 deus ex machinát.
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 140 (limit: 550), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 7134.
Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Raia hívői építették. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy világítótornyot. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy vaskohót. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) kobudera nyomok vezetnek északkeletre. [34 pontot használtál fel, van még 149.]

m 7 5 mozogsz északnyugatra, délnyugatra
[75,58] Még mindig hegyvidéken vagy. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Egy vadtroll nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Mielőtt összecsapnátok, a fúvócsővel ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 1 tüske. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a vadtroll testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Marokra fogva a varkaudar szablyát a másikra rohansz. Varkaudar szablyával párszor kilyukasztod a vadtroll nyakát. (2 támadással 57 életpontot sebezve.) Rövid karddal végigmetszed a vadtroll ragyás bőrét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) A vadtroll karmai majdnem eltalálnak! A vadtroll állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Furcsa dolog történik: a troll teste kővé válik, majd felrobban (-10 életpont). Véres nyál csordul ki a vadtroll száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 236 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 77, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}

Két élőholtba botlasz. Ebből csata lesz! Egy csontlepke áll veled szemben.

Megmarkolva a varkaudar szablyát a másikra rohansz. Varkaudar szablyával kilukasztod a csontlepke színes szárnyát. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Rövid karddal kilukasztod a csontlepke testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) A csontlepke megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. 70 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 45, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A következő ellenfél egy zombi.

Marokra fogva a varkaudar szablyát ellenfeledre rontasz. Varkaudar szablyával egy irtózatos ütéssel felvágod a zombi bal lábát. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Rövid karddal egy hatalmas csapással felmetszed a zombi fejét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) A zombi karmai majdnem eltalálnak! A zombi most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. 35 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 40, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Ellenfeled hullájáról zsákmányolsz 4 pirkitet.
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 142 (limit: 550), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 7234.
Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Elenios híveié. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy házat. (no:1. építését Brutalitisz kezdte, eddig 100 TVP épült bele.) Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy világítótornyot. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy vaskohót. Észreveszel egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Chara-din rúnaköve. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy olvasztókemencét. Előtted bújik ki egy lukból egy ürge. Puff, nincs gond a kajára! (+1 kaja.) Alaposan körülnézel a földön. Még egész friss alakváltó nyomok vezetnek északra. Találsz még friss alakváltó nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 3 hetes kobudera nyomokat, amelyek délre vezetnek.

(Továbbmész...) [74,59] Épületek tűnnek fel. Találsz egy táblát, rajta a következő felirattal: " ELF vagy? Aurád NEM FEHÉR? Ne gondolkozz tovább: állj a drow-ok közé. " Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy teljesen lerombolt vaskohót. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy főutcát. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy teljesen lerombolt világítótornyot. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy teljesen lerombolt oltárt. Utad során felfedezel egy sárkánytanyát. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy fellegvárat. (no:1. építését Haláltánc kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " Aranysárkány és Rend hívei! Erőnk alatt tör szét a Káosz csarnokának oszlopa! AKHI " Hatodik érzéked veszélyt jelez. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy útonálló. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a fúvócsővel célba találj. Elrepül 3 tüske. Alaposan megsorozod az útonálló jobb oldalát. (3 támadással 23 életpontot sebezve.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 111 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 23, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Áldod az előrelátásodat, hogy annak idején megtanultál valamennyire olvasni. Most legalább ki tudod böngészni, hogy mi van a táblára írva, amit találtál: " Nem mindig az erő a nyerő! Vigyázz! Jön az ÁRNYMENŐ! U.M.A. (5569) az ÁRNYMENŐ! " Van itt egy ezüst mágustorony (670. épület.), egy Mélysötét Aréna (683. épület.), egy kolostor (690. épület.) és egy Földelem Kapuja Harci Iskola (698. épület.).
Összeakadsz egy fekete, göndör hajú, kék szemű törpe férfival. Körszakálla és bajsza van. Bőre bronzként csillog. Tharr követője. Egy két kard szimbólumot, egy mászókarmot, egy mind. kristályát, egy szöges páncélt és egy Tharr Keresztjét visel. Ruházatát egy sóhajtó dorony trófea, egy északi aurach trófea és egy ork sámán trófea teszi egyedivé. Jobb kezében egy bronzkardot, bal kezében egy csontszablyát tart. Lőfegyvere egy fúvócső. Mentális auráját felismered, semleges a nyomorult.
Mosolyogni próbál, de Te csak komoran végigméred. Odébbállsz.
Összeakadsz egy hosszú ősz hajú, barna szemű kobudera nővel. Bőre színe zöld. Sheran elsőáldozója. Egy Eldaran karkötőjét, egy fekete bőrcsizmát, egy gromak páncélt, egy mind. kristályát, egy optiri agysisakot, egy tankány karmot, egy umbatari karkötőt és egy virág szimbólumot visel. Ruházatát egy autentikus vámpír trófea, egy élőholt mágus trófea és egy mosolygó rettenet trófea ékesíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: Otthonát védelmező Jáde-sárkány. Bal kezében egy nagy vaspajzsot tart. Lőfegyvere egy fúvócső. Érzékeled auráját: színtelen, jelezve a pártatlan semlegest.
Határozatlanul biccent feléd, de Te nem viszonzod a köszönését. 3 tanítvány kíséri, lesi minden mozdulatát. Mikor elhaladsz mellettük, egy tanítvány megszólít: Tudod miért Tőle akarunk tanulni? Tudása bámulatos, felülmúlja a kolostorok valamennyi nagymesteréét! Az ifjoncok elköszönnek tőled, és te magadra maradsz a gondolataiddal. Továbbmész.
Találsz egy táblát, rajta a következő felirattal: " Álljon-e tábla az ősi Istenek tiszteletére. Hirdesse Rhatt és Bufa régvolt nagyságát és tanait. Állította Hexeter az Ősi Hajnal Lovagjai [9167] K.T. tagja közül. " [16 pontot használtál fel, van még 133.]

a 1576 5796 1 átadod az 1576. tárgyat az 5796. kalandozónak (1 darabot)
Ok, sikeresen átadtál 1 fülemüle sípot Lady Shiva részére. [0 pontot használtál fel, van még 133.]

aa 127 248 átadod a 127. tárgyat a 248. tárgyat
Ok, sikeresen átadtál 1 mandibulakaszát Lady Shiva részére. Ok, sikeresen átadtál 1 pszi követ Lady Shiva részére. [0 pontot használtál fel, van még 133.]

m 6 6 mozogsz nyugatra, nyugatra
[73,59] Továbbmész a város utcáján. Elérted Maad keleti határát, a Grákó-hegyek első lankáit. Veszélyt érzel az utca végén feltűnő alakból. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy útonálló. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

A fúvócsővel ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 3 tüske. Pár lövedéked átjárja az útonálló bal lábát. (3 támadással 17 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a varkaudar szablyát a másikra támadsz. Varkaudar szablyával végigmetszed az útonálló bal lábát. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Rövid karddal egy hatalmas csapással felmetszed az útonálló testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Az útonálló lendületes ütése célt téveszt. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 111 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 58, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " Ez itt egy koszos porfészek, Szénaszag, ahova nézek... " Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy fény szentélyét. Látsz egy főutcát. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy teljesen lerombolt vaskohót. Találsz egy teljesen lerombolt oltárt. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy fellegvárat. (no:1. építését deanaal kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Aha, egy kút a város terének közepén! Nagyon esztétikus. Miután ittál, megtöltöd a vizestömlődet is. Találsz egy táblát, rajta a következő felirattal: " Febr. 13-án éjjel farsangi buli a városban. Légy itt. Várunk. (V&T). " Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 2 aranyat. Egy bokrot találsz, tele félig érett egressel. (+1 kaja.) A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " Sheran szeret téged - miért fordulsz el tőle mégis? " Van itt egy fogadó a Zöldfülű Kalandozóhoz. (684. épület.), egy városháza (685. épület.) és egy piroslámpás ház (696. épület.).
Összeakadsz egy vörös, rövid hajú, csillogó szemű alakváltó nővel. Bőre teljesen fehér! Sheran híve. Egy bakkura csizmát, egy bőrpáncélt, egy kígyóbőr kesztyűt, egy rézsisakot és egy virág szimbólumot visel. Ruházatát egy sóhajtó dorony trófea, egy uzbány trófea és egy törpemammut trófea színesíti. Furcsa jelvénye van: egy kőkés. Jobb kezében egy csontszuronyt, bal kezében egy szöges bőrpajzsot tart. Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: semleges a nyomorult.
Bizalmatlanul végigméred, de nem tetszik igazán a képe. Otthagyod a másik kalandozót.
Egy helyen egy tábla van a földbe szúrva, a következő felirattal: " Melyik tárggyal menjen el, melyik tárgy az, ami érdekel... ÁRNYMENŐK by U.M.A. "

(Továbbmész...) [72,59] Folytatod sétádat a házak közt. Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " Kedves kalandozótárs! A Barátság negyedében jársz. " Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy xantusz-kaktuszt. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy mákrózsa bokrot. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy főutcát. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy teljesen lerombolt oltárt. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy nekrofunt. Egy helyen egy tábla van a földbe szúrva, a következő felirattal: " Szeresd a sört, igyál sokat barátom; Ámlin vagyok, a Korsókat komálom! " Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 3 aranyat.

A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " Végzetfelhő fagyos moraja, kristálynyíl ezüst villanása végül. " A következő épületeket látod: egy Fehér Bérc Plaza (669. épület.), egy bank (697. épület.) és egy kvazár kohó (755. épület.).
Eladsz 2 acélpengőkét 6 aranyért, 3 antilopbőrt 9 aranyért, 2 dorony tüdőt 16 aranyért, 1 fekete gyöngyöt 6 aranyért, 2 gyíkfüvet 2 aranyért, 1 hebrencs állkapcsot 4 aranyért, 6 magszim belet 30 aranyért, 2 mandibulapengét 6 aranyért, 1 óndarabot 2 aranyért, 1 orgyilkos tőrt 8 aranyért, 8 pirkitet 16 aranyért, 1 rézdarabot 1 aranyért, 6 sünmedve tüskét 6 aranyért, 35 szvó-ektoplazmát 350 aranyért, 7 tigroszlán fogat 7 aranyért, 4 vasércet 8 aranyért, 2 xirnox szivet 20 aranyért.
Itt, a vadon közepén kissé meglepő megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " Kevés már a dupla VP? Vár az Illúzió Mesterei KT. " [16 pontot használtál fel, van még 117.]

ve 396 8 megveszed a 396. tárgyat 8
Vásároltál 8 álomport. 8 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 117.]

m 8 7 mozogsz északra, északnyugatra
[72,58] Még mindig a városban vagy. Felfedeztél egy xantusz-kaktuszt. Észreveszel egy oltárt. Fairlight hívei emelték. Látsz egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy főutcát. Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 1 aranyat.

Egy satnya hangyauborka-bokrot találsz. Van rajta néhány érett gumó. (+1 kaja.)

(Továbbmész...) [71,57] A síkság itt véget ér, és egy ritka erdő kezdődik.

Összefutsz két élőholttal. Nem sokat teketóriázol, rájuk támadsz. Elsőnek egy sírlidérc száll szembe veled.

Mielőtt összecsapnátok, a fúvócsővel ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 1 tüske. Becsapódva, megdöfi a sírlidérc rothadó húsát. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Varkaudar szablyával párszor kilyukasztod a sírlidérc rothadó húsát. (3 támadással 81 életpontot sebezve.) Rövid karddal felnyitod a sírlidérc rothadó húsát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A sírlidérc csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 695 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 101, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}

Jöhet a következő! - kiáltod, és már össze is csapsz a második ellenfeleddel, aki egy élőholt mirg.

Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a fúvócsővel. Elrepül 1 tüske. Lövedéked átfúrja az élőholt mirg tollas testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Varkaudar szablyával hatalmas csapásokat adva felmetszed az élőholt mirg jobb lábát. (2 támadással 45 életpontot sebezve.) Rövid karddal végigvágod az élőholt mirg pikkelyes lábát. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Csőrével az élőholt mirg nem tudott megsebezni. Az élőholt mirg összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 madártollat. 215 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 58, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Találsz nála 1 csontpálcát. (ld. enc.)
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 144 (limit: 550), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 7334.
(Vándorcirkusz:)
- Itt a cirkusz, itt a cirkusz - hallod a kántálást, és mire feleszmélsz, már sátrak tömkelege terül szét körülötted. Egy mélynövésű, kék színűre festett alak állja utad, és a tenyerét a belépésre jogosító összegért tartja feléd. Vonakodva válsz meg a belépőre szánt 20 aranytól.
Az ötpróba-sátor elől egy fiatal alakváltó lép hozzád, és megtapogatja a karizmaid.
- Lenne esélyed - mondja. - Próbáld ki az ötpróbát!
- Lehet róla szó - gondolod és mondod, majd követed az alakváltót a próbák sátrába. Az első próba következik. A súlyzó nem tűnik nehéznek, mégse tudod mellmagasság fölé emelni. Kimerülten ejted vissza a földre. 318 tapasztalati pontot kaptál. A kudarcérzéstől mérgesen továbbindulsz.
Megkeresed a boszorka sátrát, majd belépsz a nyíláson. Az öregasszony vizslatón végigmér, majd rád förmed:
- Nem azt mondtam múltkor, hogy hozd a tárgyakat? Mihaszna, most lett volna rá szükségem!
- Úgy döntöttem, új feladatot adok - mondja, majd felsorolja neked öt másik tárgy nevét. Továbbindulsz, közben ezeket memorizálod: 10 szopókő, 7 gyöngymangó, 5 bunkó, 9 bronzhegyű nyíl, 10 kőkés.
Hamarosan egy táblára leszel figyelmes, amely busás jutalommal kecsegtető kártyacsatára szólít. Alatta egy sötétképű alak ül, kezében egy paklit keverget. Leülsz a vele szemben álló székre, és intesz, hogy osszon.
- Akkor kezdjük! - mondja az árnymanó, és kirak 100 aranyat maga elé az asztalra, ezután te is így cselekszel. 1. kör: Megvizsgálod, milyen lapokat kaptál: 2 Sötét halál, 1 Influenza, 1 Orzag bilincse, 1 Ellenvarázslat. Ez egy pár! Az árnymanó egy keveset emel a téten a játék kedvéért, te pedig tartod. Következhet a lapcsere. 3 lapot cserélsz. Megnézed az új lapokkal együtt mi van a kezedben: 4 Sötét halál, 1 Mákrózsa főzet. Ez póker! Terítitek a lapjaitokat. Ellenfeled lapjai a következők voltak: 2 Tisztítótűz, 1 Mákrózsa főzet, 1 Illúziópalota, 1 Vérfürdető magszim. Ez csak egy pár! Nyertél. 2. kör: Megnézed a kezedbe kerülő lapokat: 2 Aranyeső, 1 Illúziópalota, 1 Piromenyét, 1 Vérfürdető magszim. Ez egy pár! Egyikőtök sem hajlandó licitálni, jöhet a lapcsere. 3 lapot cserélsz. Faarccal megvizsgálod, mi változott a kezedben: 4 Aranyeső, 1 Kisebb quwarg istenség. Ez póker! Az asztalra terítitek a lapjaitokat, és mindketten az ellenfélét kezditek vizsgálgatni. Az árnymanó kezében a következők voltak: 2 Aranyeső, 1 Temető, 1 A bajnok manifesztációja, 1 Sötét motyogó. Ez csak egy pár! Nyertél. 3. kör: A legnyugodtabb lelkiállapotot színlelve megnézed a kezedben lévő lapokat: 1 Orbitális mackósajt, 1 Ellenvarázslat, 1 Kaszabolósáska, 1 A bajnok manifesztációja, 1 Garokk. Ez sajnos semmit nem ér. Az árnymanó emel a téten. Tartod. Látszólag elégedetten tovább emel. Elgondolkozol, érdemes-e kockáztatni. Inkább nem. Feladod. 318 tapasztalati pontot kaptál. Szomorúan állapítod meg, hogy megszabadultál 80 aranytól. Otthagyod a gonosz mosollyal téged méregető árnymanót.
A cirkusz közepén furcsa sátorra bukkansz, megcsodálod hatalmas méreteit, átlátszó kupoláját. Aztán a szónokló férfira szegezed tekinteted, és alaposan szemügyre veszed cifra kockás ruháját. Aztán az is eljut agyadig, miket beszél, a szirén sátrába lépésre biztatna. Mivel jótékony hangulatban vagy, nagylelkűen megmondod neki, hogy rendben, megpróbálkoznál a hely veszélyeinek legyűrésével. Leadod a tárgyaidat, és belépsz. Egy kör alakú terembe jutottál, melyből számtalan embernagyságú folyosó indul a szélrózsa minden irányába. Remegő térddel indulsz el az egyik járatban, majd megérzéseidet követve választasz irányt mindegyik elágazásnál. Nagyot kordul éhes gyomrod, épp amikor suhogó hangra leszel figyelmes. Óvatosan közelíted meg a zaj forrását, így még láthatod, amint az anyamadár fenséges szárnycsapásokkal otthagyja tojásoktól rogyadozó fészkét.
- Ekkora szerencséd nem is lehet - gondolod, majd lábujjhegyen közelebb osonva, rabolsz néhányat az árván maradt tojásokból. Elégedetten nyalod meg utána mind a tíz dolgos ujjad. Pár lépés után meghallod a legcsodálatosabb énekhangot, amellyel egész életed során találkoztál. Teljesen elbódulsz a szerelemről, hősiességről és hazafiasságról szóló melódiától. Kábultan indulsz a hangforrás irányába, és csak akkor térsz magadhoz, amikor észreveszed, hogy visszaérkeztél a kiindulási pontra. 318 tapasztalati pontot kaptál. A férfi, aki a sátorba engedett, szomorúan megjegyzi:
- Még egy kalandor, akinek nem sikerült. - Elteszed a tárgyaidat, majd megígéred, hogy egyszer még visszatérsz.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Egy bokrot találsz, tele félig érett egressel. (+1 kaja.) Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) troll nyomok vezetnek délre. Találsz még friss kobudera nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek északra, friss emberi nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek északra, kb. 2 hetes törpe nyomokat, amelyek délnyugatra, friss mutáns nyomokat, amelyek északra vezetnek. [56 pontot használtál fel, van még 61.]

szk 104 keresed a 104. szörnyet
Úgy készülsz, hogy a táborozási időd egy részében keresni próbálsz egy trikornist. [0 pontot használtál fel, van még 61.]

im 0 2 imádkozol
Itt nincs oltár ill. templom! (A templomkereső imához az IM parancs helyett az IM 1 -et kell kiadni.) [0 pontot használtál fel, van még 61.]

at 4541 3 TU-t adsz át a 4541. kalandozónak 3
Koncentrálsz, akaratotok összekapcsolódik. 3 TU árán átcsúsztatsz 3 TU-t. [0 pontot használtál fel, van még 61.]

ek 2 4541 t. energia kisütése: 2 4541
Kutatni kezdesz a másik tudat után. Tapogatódzol... Megtaláltad! Kezdetét veszi a tudatcsata. Már csillagok ugrálnak a szemed előtt, amikor végre győzeledelmeskedsz. Ellenfeled tudatát lemezteleníted. (+3 TU.)
[0 pontot használtál fel, van még 61.]

* 1. BP: h 2107 0 0 használod a 2107. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [5 pontot használtál fel, van még 56.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 4 26 fejleszted a 4. tulajdonságodat 26 pontért
Fogat mosol egy darab fával, napozol egy kicsit, és egyéb módokon növeled szervezeted ellenálló képességét. A gyakorlásnak megvan az eredménye! (+1 egészség.) [26 pontot használtál fel, van még 30.]
A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 csapdakészítés). Előkapod a zsákból a vizestömlőt, és csillapítod szomjadat. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 28, 29, 6.
Jelenleg 2688 felépült monolit, és 5386 lerombolandó oltár van Ghallán. Etetési idő! Megeteted a szörnyedet. 2 kaját habzsol be a spagulár. Mára elég volt a kalandozásból. Rutinos öreg rókaként táborozásra alkalmas helyet keresel. Hamarosan alámerülsz az álom tengerébe. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (+1 max. életerő.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebből a következő körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 205 pontot. A következő körben tehát 235 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


BUNKÓSBOT (9. TÁRGY)
Ha a vadász tatu bőrét vízbe mártod, rátekered egy botra, és megvárod, amíg megszárad, egy nagyon kemény végű ütőfegyvert kapsz, a bunkósbotot. E masszív fegyver sebzése 2d4+2, készítése a KT 9 paranccsal, 12 pontért történik.

BÍBOR SZULFAGOR (358. SZÖRNY)
Ezek a vörös bundájú, disznóagyarú, menyétszerű teremtmények az alacsonyabb hegység apró ragadozói. Természetes tűzleheletüknél fogva elevenen megsütik áldozatukat, és utána már nincs más hátra, csak a ropogós, omlós húsú ebéd elfogyasztása.

SZULFAGOR AGYAR (677. TÁRGY)
Leölve a bíbor szulfagort, trófeaként elteheted hatalmas agyarait. A kemény, tűznek tökéletesen ellenálló csont bizonyára felkelti majd valamelyik faragómester érdeklődését.

CSONTPÁLCA (329. TÁRGY)
A csontpálca egy speciális, művészien faragott bot, amely komoly varázshatalommal bír egy megfelelően képzett varkaudar mágus kezében. Ha te megszerzel egy ilyet, a varázsszó híján legfeljebb ütőfegyvernek használhatod, de annak nagyon hatékonyan: a csontpálca alapsebzése fixen 22 életpont (persze ezt az ellenfél védekezése ugyanúgy csökkenti, mint más fegyvereknél). A vékony fegyver eme iszonyatos sebzését természetesen a belőle használatkor kiáramló mágikus energia adja. Ez egyben azt is jelenti, hogy a csontpálca helyes használatához legalább 5-ös taumaturgia szakértelem szükséges (egyébként a pálca felrobbanhatna a kezedben). Mivel a csontpálca tölteteinek száma korlátozott, ezért minden harc után, amikor a csontpálcát használtad, van 20% esély, hogy a csontpálca elveszti mágikus töltését. Ilyenkor a hasznavehetetlenné vált pálcát automatikusan eldobod.

KARAKTERLAP

Gork, egy kopasz, piros szemű ember férfi vagy. Fekete a bőröd. Chara-din követője vagy. A Káosz Lordjai (#9147) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 64. fordulód.

Erő: 17 (24) Szint: 15 Merészség: 5/1 Magasság: 172 cm
IQ: 26 (33) Támadás: 31 Agresszió: 5 Testsúly: 102 kg
Ügyesség: 19 (26) Védekezés: 32 Menekülés: 30 % Életkor: 22/22 év
Egészség: 17 (24) Életpont: 319/319 Jellem: gonosz (29) Tul. pont: 0
Szerencse: 21 (30) Varázspont: 375/92 Pénz: 646 arany Kép. pont: 1
Tudatpont: 28/16 Pszi pont: 50/11
Eddig összesen 316 szörnyet (19 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 8 343 TP-t kaptál. Jelenleg 88 922 TP-d van. A következő szinthez még 31 078 TP szükséges. Trófeáid: láplidérc, élőholt mágus, autentikus vámpír. A 51. fordulódban 5030 arany került a bankszámládra. 5180 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 1/61 szúrófegyverek: 2/77 vágófegyverek: 18/79 (+52%)
ütőfegyverek: 3/75 lőfegyverek: 14/23 (+64%) dobófegyverek: 2/8

Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -3.); ubuk tüske (#131) max. 1 db (4 .); tüske (#22) max. 1 db (5 -11.); tüske (#22) (12 -);
Óvatosság (labirintusokban): 5
71,57 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 129

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 99 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 23/41 2. nyomkövetés: 15/87 (+30%) 3. csapdakészítés: 11/27 (+44%)
4. csapdaészlelés: 1/22 5. gyógyítás: 8/14 6. titkosírás: 1/95
7. felderítés: 2/10 8. szörnyidomítás: 2/8 9. teológia: 1/95
10. taumaturgia: 11/44 (+13%) 11. szerencsejáték: 1/23 (+12%) 12. versengés: 6/79 (+540%)
13. zene: 1/12 (+12%) 14. szörnyismeret: 3/73 (+22%) 15. pszi: 7/25 (+9%)
16. zárnyitás: 3/54 17. vadászat: 13/20 (+12%) 18. bányászat: 2/8
19. főzés: 1/30 (+30%)

FELTÉTELES PARANCSOK (még 48 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
totem 60% életpont alatt (a halál csókja (#187))
készítesz szögletes követ (#17) (max. 10 darabot )
cirkusz: ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus (30)
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 50)
szintszívó lények (#9097)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 10 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
tompítás (#40, 8 VP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) időcsere (#285, 5 VP)
Papi varázslataid
a halál csókja (#187, 10 VP, 2 TVP) rúnakő teremtése (#201, 15 VP, 80 TVP) ékkő kreálása (#466, 100 VP, 10 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
szürkeáll. aktiv (#71)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
11. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20)
lángcsóva (#31)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 20)
hhaar burka (#32)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 2, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
lángcsóva (#31) >> láplidérc (#352)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 2, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt)
tompítás (#40) >> óriás csontváz (#176)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
spagulár (#82) (hátas: 9 lépés/kör; 8 TVP/lépés;) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Bizonyítsd, hogy méltó a jellemed hitedhez! [oldj meg egy jellempróbát a GO paranccsal és érj el 100-as gonoszságot].
2.) Helyezz el számomra 3 új rúnakövet, terjeszd hitemet! (teljesítve)
3.) A káoszhoz puszítás szükséges. Fröccsents szét mondjuk két acéldarazsat! (számláló: 1)

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
gnóm kutatóállomás (550): új. helytartói hivatal (563): új. városháza (685): új. fejvadászcéh (758): többek közt 1733. tárgyat kell leadnod. Toborzóiroda (759): 192. labirintus (98,24).

ISMERT LABIRINTUSOK
21, 22, 32, 170, 192.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 16.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
kasztrop.kitágulás (197)
a hatalom rúnája (215)
önismeret (236)
a kapcsolat (248)
a monolit imádása (264)
a butaság ára (273)
ima a monolitokért (276)
fegyvermester (302)
kétkezes harc (338)
monolit érzékelés (341)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
káoszmágia (400)
a káosz elszabadul (410)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) belefejlesztettél: 10 TU. szükséges még: 20 TU.
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 616 TU szükséges.)
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
2 acélpengőke (#231) 3 antilopbőr (#48) 2 dorony tüdő (#212)
1 éjkő (#2369) 1 fekete gyöngy (#99) 1 fülemüle síp (#1576)
2 gyíkfű (#201) 1 hebrencs állkapocs (#130) 6 magszim bél (#103)
1 mandibulakasza (#127) 2 mandibulapenge (#125) 1 óndarab (#85)
1 orgyilkos tőr (#225) 4 pirkit (#153) 1 pszi kő (#248)
1 rézdarab (#70) 6 sünmedve tüske (#14) 31 szvó-ektoplazma (#151)
7 tigroszlán fog (#63) 4 vasérc (#152) 2 xirnox szív (#213)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
395 arany (#50) 10 álompor (#396) 1 csontpálca (#329)
1 deus ex machina (#1) 1 ezüsttollú nyíl (#363) 4 kaja (#2)
6 madártoll (#112) 1 sullár hólyag (#168) 5 szögletes kő (#17)
2 szulfagor agyar (#677) 9 tüske (#22) 2 ubuk dobónyíl (#138)
4 ugh méreg (#166) 36 víz (#27)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

70 71 72 73 74 75 76 77 78 79
56
57
58
59
60
61
62
(71,57) sírlidérc (#172), élőholt mirg (#135)
(72,58) xantusz-kaktusz (#113, belőle készíthető: #114), Fairlight oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), főutca (#399)
(72,59) Fehér Bérc Plaza (#669), bank (#697), kvazár kohó (#755), xantusz-kaktusz (#113, belőle készíthető: #114), mákrózsa bokor (#55, belőle készíthető: #56), főutca (#399), oltár, nekrofun (#173)
(73,59) útonálló (#130), fogadó # (#684), városháza (#685), piroslámpás ház (#696), fény szentélye (#376), főutca (#399), vaskohó (#155), oltár, ház (#400), városi kút, egy alakváltó nő
(74,59) ezüst mágustorony (#670), olimpiai aréna (#683), kolostor (#690), Földelem Kapuja Harci Iskola (#698), vaskohó (#155), főutca (#399), világítótorony (#156), oltár, sárkánytanya (#492), ház (#400), útonálló (#130), egy törpe férfi, egy kobudera nő
(75,58) vadtroll (#70), csontlepke (#746), zombi (#49), Elenios oltár, ház (#400), világítótorony (#156), vaskohó (#155), egy ismeretlen isten rúnaköve, olvasztókemence (#86)
(76,59) bíbor szulfagor (#358), csontváz (#48), élőholt mirg (#135), Raia oltár, világítótorony (#156), vaskohó (#155)
(77,59) gyilkos tetű (#116), szintszívó (#96), élőholt mirg (#135), olvasztókemence (#86), Elenios oltár, vaskohó (#155), halálbokor (#2370, belőle készíthető: #2371)
(78,60) sullárok (#101), autentikus vámpír (#154), láplidérc (#352), Tharr oltár, egy ismeretlen isten rúnaköve, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), 36. jellempróba, ragyás burástya (#111)
(78,61) szintszívó (#96), garokkok (#73)

ÜZENET A JÁTÉKVEZETŐTŐL


2018.05.06 12:08 Változások a számládon! Zseton levonás: 15 If. levonás: 0 Oka: Bónusz vásárlás weboldalon (Kisebb kívánság TNO)
2018.05.06 12:08 Változások a számládon! Zseton levonás: 15 If. levonás: 0 Oka: Bónusz vásárlás weboldalon (Kisebb kívánság TNO)
2018.05.06 12:08 Változások a számládon! Zseton levonás: 15 If. levonás: 0 Oka: Bónusz vásárlás weboldalon (Kisebb kívánság TNO)
2018.05.06 12:08 Változások a számládon! Zseton levonás: 15 If. levonás: 0 Oka: Bónusz vásárlás weboldalon (Fairlight szüty‹je -> 4.)
2018.05.06 12:08 Változások a számládon! Zseton levonás: 15 If. levonás: 0 Oka: Bónusz vásárlás weboldalon (Fairlight szüty‹je -> 5.)
2018.05.06 12:08 Változások a számládon! Zseton levonás: 15 If. levonás: 0 Oka: Bónusz vásárlás weboldalon (Kisebb kívánság TNO)
2018.05.06 12:08 Változások a számládon! Zseton levonás: 75 If. levonás: 0 Oka: Bónusz vásárlás weboldalon (Jelenléti bónusz)
2018.05.06 12:08 Változások a számládon! Zseton levonás: 15 If. levonás: 0 Oka: Bónusz vásárlás weboldalon (Keg gomba -> 1.)
2018.05.06 12:08 Változások a számládon! Zseton levonás: 15 If. levonás: 0 Oka: Bónusz vásárlás weboldalon (Keg gomba -> 1.)
˙

Üzenet küldése a karakternek