Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2006. okt. 20. 12h:05' EZ A 495. JÁTÉKHETED, 296. FORDULÓD 496. játékheted kezdete: okt. 27. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #2819 SZÁMLA : XXXX |
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted.
Mélyen koncentrálva, megidézel egy tűzeső varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 57 életpontot sebeztél. Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a velociraptor vastag bőrét. (3 támadással 14 életpontot sebezve.)
Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a velociraptor vastag bőrét. (4 támadással 77 életpontot sebezve.) Rövid karddal súrolod a velociraptor testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A velociraptor fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 23 életpontot vesztesz.) A velociraptor szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1344 tapasztalati pontot kaptál. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 raptor karmot. Megújítod az áldomás varázslatot. [-8 varázspont.] {Csatastatisztika; sebzés: 164, sebződés: 37, gyógyulás: 0, összesen: -37 ÉP}
El Condor Pasa gyorsan felrak egy hhaar burka II varázslatot. Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted.
El Condor Pasa ellenfelére vakító fény varázslatot lő. Az ellenfél vakon tántorog. Egy banshee-sikoly varázslatot idézel. [tyrannoszaurusz rex:] 13 életpontot sebeztél. [El Condor Pasa:] 17 életpontot vesztett.
El Condor Pasa a fúvócsővel céloz és lő. Elrepül 4 tüske. Alaposan megsorozza a tyrannoszaurusz rex jobb oldalát. (4 támadással 29 életpontot sebezve.) Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a tyrannoszaurusz rex farkát. (3 támadással 36 életpontot sebezve.)
Harci kalapáccsal El Condor Pasa gyilkos csapásokat szórva összezúzza a tyrannoszaurusz rex testét. (8 támadással 453 életpontot sebezve.) Vadászkéssel El Condor Pasa épp hogy eltalálja a tyrannoszaurusz rex lábát. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Vashegyű lándzsával kicsit megsebzed a tyrannoszaurusz rex bal lábát. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Rövid karddal épp hogy megvágod a tyrannoszaurusz rex bal lábát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A tyrannoszaurusz rex belemar El Condor Pasa bal oldalába, de társad jó reflexeinek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 75 életpontot vesztett.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1283 tapasztalati pontot kaptál. Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy szúrófegyverek szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (Ezt a karakterlapon * jelöli.) Úgy döntötök, te kutasd át a szörnyet. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 tyrex csontot.
Megújítod az áldomás varázslatot. [-8 varázspont.] {Csatastatisztika; sebzés: 93, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP, összes sebzés: 601, összes sebződés: 92}
El Condor Pasa mormolni kezd. Létrejött egy hhaar burka II körülötte. Octavianus hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormol. Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Beren Peredhil egy hhaar burka II védekező rúna felrakásával nyit.
El Condor Pasa üdvözlésképpen egy vakító fény varázslatot ereszt meg az ellenfél irányába. Az ellenfél vakon tántorog. Octavianus ellenfelére villámcsapás varázslatot lő. 24 életpontot sebzett. Egy banshee-sikoly varázslatot dobsz ellenfeled irányába. [tyrex egyeduralkodó:] 6 életpontot sebeztél. [El Condor Pasa:] 9 életpontot vesztett. [Octavianus:] 7 életpontot vesztett. [Beren Peredhil:] 10 életpontot vesztett. Beren Peredhil mormol, majd ujjaiból kirepül egy banshee-sikoly varázslat. [tyrex egyeduralkodó:] 19 életpontot sebzett. [El Condor Pasa:] 22 életpontot vesztett. [Octavianus:] 22 életpontot vesztett. 17 életpontot vesztettél.
El Condor Pasa a fúvócsővel megereszt néhány lövedéket. Elrepül 4 tüske. Több lövedéke átfúrja a tyrex egyeduralkodó vastag bőrét. (4 támadással 26 életpontot sebezve.) Octavianus az ellenfélre lő a hosszú íjjal. Elrepül 4 sallank nyíl. Lövedékeivel perforálja a tyrex egyeduralkodó bal oldalát. (4 támadással 36 életpontot sebezve.) Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a tyrex egyeduralkodó testét. (3 támadással 41 életpontot sebezve.) A szörny farka óriási lendülettel indul meg felétek. Lesodor a lábadról a hatalmas ütés. (-107 életerő, -8 védekezés, -8 támadás a csata időtartamára.) Feltápászkodó társaid látványából megállapíthatod, a többieket ugyanúgy eltrafálta az ütés, mint téged.
Harci kalapáccsal El Condor Pasa többször kegyetlenül megüti a tyrex egyeduralkodó jobb oldalát. (8 támadással 462 életpontot sebezve.) Vadászkéssel El Condor Pasa néhányszor megkarcolja a tyrex egyeduralkodó vastag bőrét. (3 támadással 78 életpontot sebezve.) Ököllel Octavianus néhányszor megcsapja a tyrex egyeduralkodó testét. (6 támadással 99 életpontot sebezve.) Vashegyű lándzsával épp hogy megszúrod a tyrex egyeduralkodó bal lábát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Rövid karddal súrolod a tyrex egyeduralkodó testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Ököllel Beren Peredhil épp hogy eltalálja a tyrex egyeduralkodó oszlopos lábát. (1 támadással 54 életpontot sebezve.) Rövid karddal Beren Peredhil épp hogy megvágja a tyrex egyeduralkodó vastag bőrét. (1 támadással 40 életpontot sebezve.) A tyrex egyeduralkodó El Condor Pasa jobb karjába mélyeszti hegyes fogait! (1 támadástól 109 életpontot vesztett.) A szörny farka óriási lendülettel indul meg felétek. Kis híján szétrepeszti a páncélod az ütés. (-72 életerő, -8 védekezés, -8 támadás a csata időtartamára.) Feltápászkodó társaid látványából megállapíthatod, a többieket ugyanúgy eltrafálta az ütés, mint téged.
Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1338 tapasztalati pontot kaptál. A szörnyet te fogod átkutatni. Felhasználva a vadászkést, szereztél 3 tyrex csontot. Megújítod az áldomás varázslatot. [-8 varázspont.] {Csatastatisztika; sebzés: 72, sebződés: 196, gyógyulás: 0, összesen: -196 ÉP, összes sebzés: 918, összes sebződés: 950}
* 1. KP: | elmormolod a 88. varázslatot a 24. varázslatot a 12. varázslatot |
* 2. KP: | elmormolod a 224. varázslatot a 26. varázslatot a 78. varázslatot |
* 3. KP: | fejleszted az 1. tulajdonságodat 30 pontért |
* 4. KP: | használod az 1167. tárgyat |
hu 280 203 212 | hulladék: 280 203 212 |
v 96 72 59 | elmormolod a 96. varázslatot |
[72,59] Lakott területre érkeztél. Hatodik érzéked veszélyt jelez. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy manaelementál közeledik. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.
Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Vashegyű lándzsával gyengén megszurkálod a manaelementál egyik csápját. (4 támadással 102 életpontot sebezve.) Rövid karddal megkarcolod a manaelementál bal oldalát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (4 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Varázsenergiát kapsz (+9 vp). Vashegyű lándzsával kicsit megbökdösöd a manaelementál hullámzó masszáját. (4 támadással 121 életpontot sebezve.) Rövid karddal épp hogy megvágod a manaelementál jobb oldalát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Csápjaival a manaelementál csapásokat mér a hasadra. (4 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Csiklandozó az érintés (+4 vp). Ellenfeled elmenekül.
{Csatastatisztika; sebzés: 255, sebződés: 13, gyógyulás: 0, összesen: -13 ÉP}
kf 1645 | kézbeveszed/felveszed az 1645. tárgyat |
kb 1110 1 | kiveszel a bankból az 1110. tárgyat (1 darabot) |
a 696 1319 1 | átadod a 696. tárgyat az 1319. kalandozónak (1 darabot) |
a 1110 1177 2 | átadod az 1110. tárgyat az 1177. kalandozónak (2 darabot) |
ff 28 516 | felt. fegyverváltás: 28 516 |
ffk 120 120 | felt.fv.kozkázata: 120 120 |
tps 120 | TVP spórolása: 120 pontért |
m 7 2 1 | mozogsz északnyugatra, keletre, északkeletre |
Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy jégcsóva varázslatot, majd rád küldi. 12 életpontot vesztettél. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. A helyzet alkalmasnak látszik az Acél Ököl alkalmazására. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a vörös rakolits egyik karját. (4 támadással 115 életpontot sebezve.) Rövid karddal súrolod a vörös rakolits testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: jégcsóva varázslatot lő rád. 14 életpontot vesztettél. Csáprágójával a vörös rakolits megsebzi a jobb combodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A vörös rakolits szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
715 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 120, sebződés: 29, gyógyulás: 0, összesen: -29 ÉP}
(Továbbmész...) [123,54] A terep változik, dombok közt vagy. Észreveszel egy púdersziklát. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy rúnakövet. Hozzáérsz, remélve a telepatikus kontaktust, de semmi. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy olvasztókemencét. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Leah hívei emelték. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy barátság szent tüzét. Ahogy továbbmész, egyszercsak bizsergető érzés kerít hatalmába: aha, itt valahol fém (rézdarab) van a föld alatt!
(Feltételes ásás:) Egy szép, mély gödröt ástál. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 2 rézdarabot!
(Továbbmész...) [124,53] A buckák mögötted maradnak, síkságon vagy. Látsz egy oltárt. Fairlight hívői építették. Egy Baar-ork lány szalad oda hozzád, és sírva meséli, hogy elvesztette az egyik bakkura csizmáját. Leesett a lábáról, és nem is vette észre. Biztosan a környéken veszett el. 18 TVP és legalább kettes felderítés kell ahhoz, hogy segíthess neki (36. jellempróba).
(Vándorcirkusz:) Nahát! Az orrod előtt cirkuszos sátrak emelkednek ki a földből. Izgatottan indulsz el közöttük, jobbra-balra kapva fejed a rengeteg színes dolog láttán. Mielőtt elvegyülhetnél a tömegben, egy törpe lép eléd. Egyesével átadod neki a 20 aranyat.
A céllövöldéhez sétálsz. Egy nálad három fejjel magasabb óriás befelé invitál, s közben fennhangon az odabent rád váró veszedelmekről mesél. El sem jutnak agyadig intelmei, s már a sátor belsejében találod magad. Az odabent lapuló halálhozó harciasan megindul feléd.
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre banshee-sikoly varázslatot lősz. 35 életpontot sebeztél. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+6 max. varázspont.) Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a halálhozó testét. (3 támadással 37 életpontot sebezve.) A lény savat köp rád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (10 életpontot vesztettél.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a halálhozó bőrszárnyát. (3 támadással 84 életpontot sebezve.) Rövid karddal megkarcolod a halálhozó testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Karmait felemelve, a halálhozó meglegyinti a jobb lábadat. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Félrehajolsz, de a halálhozó karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A szörny vérfagyasztó módon huhog! 22 életpontot vesztettél. Csőrével a halálhozó belemar kézfejedbe. (1 támadástól 18 életpontot vesztesz.) A szörny az artériádra tapasztja magát. A vérszívástól még 24 életpontot vesztettél. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a halálhozó testét. (3 támadással 85 életpontot sebezve.) Rövid karddal súrolod a halálhozó fejét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Karmait felemelve, a halálhozó meglegyinti a bal lábadat. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A halálhozó karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A lény huhog! 20 életpontot vesztettél. A halálhozó megcsípi a bal füledet. (1 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Fogait mohón a sebbe mélyeszti. A vérszívástól még 26 életpontot vesztettél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 halálhozó talizmán. 2030 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 262, sebződés: 182, gyógyulás: 0, összesen: -182 ÉP}
m 1 1 1 | mozogsz északkeletre, északkeletre, északkeletre |
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a kőkorszaki szaki testét. (3 támadással 14 életpontot sebezve.) A szörny szemeivel rád bámul. Ellenállsz a kővéváltoztató varázsnak. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra rohansz. Ellenfeled lelassítása érdekében felkészülsz egy Kabal-Sújtásra. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a kőkorszaki szaki sziklafejét. (3 támadással 90 életpontot sebezve.) A kőkorszaki szaki mancsa centiméterekre az arcodtól suhan el! A kőkorszaki szaki szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 kőszemet. 594 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 104, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod az óriáspók testét. (3 támadással 36 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Felveszed azt a beállást, amely a Sziklaököl sikeres alkalmazásához szükséges. Ököllel többször kegyetlenül megütöd az óriáspók testét. (2 támadással 66 életpontot sebezve.) Rövid karddal megcsapod az óriáspók csupasz testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Csáprágó csattan csípőd közelében. Az óriáspók összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 5 csepp ugh mérget. 600 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 119, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [126,51] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy móricserjét. Találsz egy teljesen lerombolt oltárt. Ilyen értelmetlen pusztítást csak egy gonosz karakter okozhat. Hirtelen mozogni kezd a föld! Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy epokitféreg közeledik. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.
A szörny ragacsos lét öklend rád. Rémülten félrehajolsz. Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Megmarkolva a varkaudar szablyát ellenfeledre rontasz. Varkaudar szablyával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod az epokitféreg szelvényes testét. (3 támadással 104 életpontot sebezve.) Rövid karddal végigvágod az epokitféreg egyik ízületét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről az epokitféreg, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Feléd sújt az epokitféreg a farkával, de elhibázta! Varkaudar szablyával megcsapod az epokitféreg jobb oldalát. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Rövid karddal felnyitod az epokitféreg bal oldalát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Az epokitféreg feléd harap, de sikertelenül. Az epokitféreg farkával a kezedre csap. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Az epokitféreg összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Felhasználva a zöld üveget, szereztél 3 csepp ragasztót. 880 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 165, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}
(Továbbmész...) [127,50] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. Az apróbb rovarok ijedten szaladnak szét a lábad elől. Felfedeztél egy teljesen lerombolt oltárt.
m 1 1 | mozogsz északkeletre, északkeletre |
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Mélyen koncentrálva, megidézel egy banshee-sikoly varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 38 életpontot sebeztél. Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja az élőholt quwarg testét. (3 támadással 42 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre támadsz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd az élőholt quwarg testét. (4 támadással 73 életpontot sebezve.) Rövid karddal súrolod az élőholt quwarg torát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) A helyzetet kihasználva, egy Kobraharapással szaporítod támadásaid számát. Ököllel megütöd az élőholt quwarg testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Rövid karddal megkarcolod az élőholt quwarg testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a bal bokádon. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1306 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 185, sebződés: 21, gyógyulás: 0, összesen: -21 ÉP}
(Továbbmész...) [129,48] Még mindig füves síkságon vagy. Egy kis tavacskát látsz, amelybe egy patak ömlik. Miután ittál, megtöltöd a vizestömlődet is. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Tharr rúnaköve. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Leah hívői építették. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Csodálatos érzés kerít hatalmába, miközben virágeső hull az égből. Vidáman gyűjtöd csokorba a szépséges virágokat, ami egy mocsári penke és néhány mákrózsa. Látsz egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport.
usz 25 | úszol 25 pontért |
Marokra fogva a szigonyt a másikra rohansz. Szigonnyal teljesen átdöföd a trosnyogó szakóca testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A trosnyogó szakóca csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. Az élet elillant ellenfeled testéből. Bugyborékolva alámerül.
28 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 19, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
usz 25 | úszol 25 pontért |
Vad csatakiáltással, felemelve a szigonyt ellenfeledre rontasz. Szigonnyal nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a trosnyogó szakóca jobb középső lábát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A trosnyogó szakóca elhibázza az ütést csápjával. Az élet elillant ellenfeled testéből. Bugyborékolva alámerül.
28 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 17, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
usz 25 | úszol 25 pontért |
Elszántan a másikra ugrasz. Szigonnyal teljesen átszúrod az elektromos angolna testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Az elektromos angolna belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Az elektromos angolna farkával a kezedre csap. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Szigonnyal nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod az elektromos angolna sikamlós testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről az elektromos angolna, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Az elektromos angolna farkával a kezedre csap. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.)
{Csatastatisztika; sebzés: 23, sebződés: 17, gyógyulás: 0, összesen: -17 ÉP}
usz 25 | úszol 25 pontért |
usz 25 | úszol 25 pontért |
usz 25 | úszol 25 pontért |
Marokra fogva a szigonyt a másikra ugrasz. Szigonnyal nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod az elektromos angolna sikamlós testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Az elektromos angolna fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Az elektromos angolna farkával a kezedre csap. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Szigonnyal felnyársalod az elektromos angolna testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Az elektromos angolna megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Az elektromos angolna farkával melletted a levegőbe suhint.
{Csatastatisztika; sebzés: 24, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}
usz 25 | úszol 25 pontért |
usz 25 | úszol 25 pontért |
usz 25 | úszol 25 pontért |
usz 25 | úszol 25 pontért |
tpf 120 | TVP elővétele: 120 pontért |
v 96 93 52 | elmormolod a 96. varázslatot |
[93,52] Egy kisebb településhez érkeztél. A város nyüzsög az élettől - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek troll testőreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat.
be 572 2 | bemész az 572. épületbe |
be 572 3 | bemész az 572. épületbe |
be 597 | bemész az 597. épületbe |
gigaököl (#49) 56 aranyért, | varázslat olvasása (#67) 70 aranyért, | mágiafeloldás (#75) 36 aranyért, | láthatatlanság (#76) 62 aranyért, |
fúzió (#77) 94 aranyért, | varázsital főzése (#100) 150 aranyért, | tükörpajzs (#101) 155 aranyért, | varázsszem (#184) 65 aranyért, |
filofaxáció (#277) 800 aranyért, | időcsere (#285) 100 aranyért, | mágikus gyorsítás (#330) 450 aranyért, | tolvajvér (#364) 90 aranyért, |
szívküldi (#368) 10 aranyért, | analízis (#375) 70 aranyért, | böfögtető átok (#380) 140 aranyért. |
szk 187 | keresed a 187. szörnyet |
v 83 | elmormolod a 83. varázslatot |
av 13 | alakváltás 13 |
tv 373 50 | támadó/véd. varázslat a 373. varázslatot az 50. varázslatot |
tk 16 1177 9101 | többszemélyes kaland 16 1177 9101 |
in 2150 23 549 | leírod a 2150. kalandozónak a 23. szörnyet az 549. tárgyat |
in 2150 129 550 | leírod a 2150. kalandozónak a 129. szörnyet az 550. tárgyat |
in 2150 403 559 | leírod a 2150. kalandozónak a 403. szörnyet az 559. tárgyat |
in 2150 412 613 | leírod a 2150. kalandozónak a 412. szörnyet a 613. tárgyat |
in 2150 413 635 | leírod a 2150. kalandozónak a 413. szörnyet a 635. tárgyat |
in 2150 414 636 | leírod a 2150. kalandozónak a 414. szörnyet a 636. tárgyat |
in 2150 416 637 | leírod a 2150. kalandozónak a 416. szörnyet a 637. tárgyat |
in 2150 425 639 | leírod a 2150. kalandozónak a 425. szörnyet a 639. tárgyat |
* 1. BP: | bemész a szentélybe |
* 2. BP: | elmormolod a 62. varázslatot |
* 3. BP: | használod a 243. tárgyat |
* 4. BP: | használod a 396. tárgyat |
SZÖRNYSZÜLÖTT-FIÓKA (561. SZÖRNY) Egy balszerencsés kyorg kísérlet következményeként nagymértékben elszaporodtak a szörnyszülöttek a kyorg területeken. Gyors lépésként olyan rendeleteket hoztak, melyek ezeket a csupa-végtag lényeket törvényen kívül helyezték - vagyis bárki büntetlenül mészárolhatta a valaha még kyorg rabszolgaként tevékenykedő férfiakat. De a nem a hagyományos módszerrel szaporodó szörnyszülöttek teljes kiirtását megakadályozta a küszöbön álló Nemzetek Háborúja. Bár példányaik a mai időkre már a mocsarak mélyére szorultak vissza, ott még ma is élnek és gombamód szaporodnak. Vágófegyverrel sebezhetetlen. |
THARGODAN FŐMÁGUS (580. SZÖRNY) Vajon mit keres egy igazi Thargodan a kyorgok labirintusában? A rejtély megoldása az ősi nép Sötét Földre tett utazásaiban található: amikor a trakuun megerősített kíséretével átlépett a dimenziókapun, olyan dolgokkal találkozott, melyek felcsigázták nem csekély fantáziáját. A Thargodanok épp elég erősnek bizonyultak ahhoz, hogy erejüket, és az újonnan kikísérletezett dolgokat rajtuk tesztelhessék. Sajnos ők nem így gondolták, és nem mutatkoztak elég készségesnek a Ghalla innenső oldalára költözésben, így a kyorgoknak erőszakot kellett alkalmazniuk. Hamar kiderült, hogy a számtalan Thargodan közül csupán a legerősebbek bírják a kyorg elnyomás következményeit, a főmágusok is ezek közé tartoztak. Az ősi nép halálával az a béklyó nem szűnt meg, amely megakadályozza a Thargodan szolgák visszautazását a Sötét Földre, ennek köszönhető, hogy főmágussal még mindig találkozhatsz Bropxat gyakorlópályáján. |
KREÁLT KOPÓ (581. SZÖRNY) Az Alkotók rendkívül kreatív hangulatban voltak, amikor megalkották az első, Sötét Földről hozott mintákra épülő szörnyet, a kreált kopót. A hatlábon álló, kutyára emlékeztető vadállat szájában három sornyi fog várakozik arra, hogy a kyorg területekre illetéktelenül behatolók húsába mélyedve halált okozzon. A robotszerű hordólények rettentő jó munkát végeztek, ennek köszönhetően eddig nem sok a nagy világégés után útjára indult kalandozó élte túl a kreált kopókkal való találkozást. |
MUTÁNS KOPÓ (582. SZÖRNY) Az Alkotók által létrehozott, őrző feladatokra szánt lények második generációja. A vérmesebb fajtából származó hatlábú ebek a legkisebb lelkiismeret furdalás nélkül nekitámadnak mindenkinek, aki hívatlanul kyorg földre merészkedik. A korai időkben Bropxat, a nagy tudós volt az, aki miután kidolgozta a fiatal kyorgok számára a megmérettetés akadálypályáját, ezekkel a dögökkel népesítette be azt. És még ha a vehemens versenyzők többször meg is tisztították a labirintust ezektől a kiismerhetetlen vadállatoktól, egy-két Alkotó mindig készenlétben állt, hogy pár órányi munkával újabb szörnyarzenált vonultathassanak fel. |
GNOMORI RÉMSZOLGA (589. SZÖRNY) Lehet, hogy az árnytündérek még a kyorgokénál is hatalmasabb erő birtokában vannak? Erre utal a tény, hogy a rémszolgák testében az első, Gnomor erdeinél járt kyorg felderítők nyughatatlan lelke van bebörtönözve. Az már csak ráadás, hogy az átalakult külsőbe rejtve, megalázó feladatok elvégzésére vannak rákényszerítve: ez pedig az árnypiramisok építése. És miről ismered fel őket, ha nem éppen követ hordanak, hanem széttépési szándékkal, vicsorogva a nyakadba ugranak (mert ők csupán a Halált megtagadó árnytündéreknek tartoznak engedelmességgel)? Áttetsző testük különös fényt áraszt még a legsötétebb éjszakában is, hosszú karjaik és lábaik összeaszott testben találkoznak, mely egy csökevényes, piciny fejben végződik. Brrr... meg kell állapítanod: semmi nem maradt benne a kyorgok felsőbbrendű délcegségéből! Ütőfegyverrel hiába is püfölnéd szerencsétlent, az ilyen támadási formával képtelenség megsebezni. |
WAYAZAMUND SZIRÉN (590. LÉNY) Wayazamund szirénnel Ghalla délkeleti csücskében, a tengerparton sétálva találkozhatsz. Még a nők sem tudják kivonni bűvölő pillantásuk hatása alól magukat, ha viszont férfi vagy: biztosan elvesztél. A wayazamund szirének évszázadokkal ezelőtt szerződést kötöttek az árnytündérekkel, mely a két teljesen különböző faj egymás mellett élését próbálta elősegíteni. Persze ez az íratlan egyezség nem tartott sokáig, hiszen a halált megtagadó árnytündéreknek semmi vesztenivalójuk nincs, így becsületük sem sok: a tengerpart elbűvölő lényei azóta a halál angyalainak esküdt ellenségei. Persze ettől te még nem leszel biztonságban a velük való találkozáskor. És jobb, ha azzal is tisztában vagy, hogy vágófegyvered támadása könnyedén lecsúszna síkos delfinbőréről. |
GARMHEGYI SZERZETES (599. LÉNY) Garm hegyének legmagasabb pontjain, a szinte mindig hófedte fennsíkokon találkozhatsz ezekkel a visszavonultan élő árnytündérekkel. Nem érintkeznek senkivel, még saját fajtársaik táborát is messzire elkerülik, ha tehetik. Titkon a halhatatlanság elérésére tett kísérleteket folytatnak, és kitartásukat mi sem bizonyítja jobban, mint hogy az ebben elért siker már több ezer éve várat magára. Persze a testükből lassan, de véglegesen elcsordogáló élettel ők sem tudnak mit kezdeni, hiába dolgoztak ki számtalan formulát, amely a halállal és annak kivédésével kapcsolatos. De a remény minden elpusztított lélekkel tovább nő... Mint a legtöbb árnytündér, a garmhegyi szerzetesek is immúnisak a vámpirizációra. |
SSSZISSSZENŐ (617. SZÖRNY) Először csak félelmetes sziszegés hatol füledig, majd ijesztő árny lebben feléd, melynek alkotóanyaga szinte egybeolvad a levegő részecskéivel. Igen, ez egy kocsonyakígyó, de nem is akármilyen. Ssszissszenő az egyetlen a faj tagjai közül, akinek tudása odáig terjed, hogy megérti a Ghalla-lakta fajok beszédét. Beszélni persze nem tud, bár lehetséges, hogy éppen ezzel próbálkozik, amikor azt mondja: Sssshhhhhssshhshsshshsshs. Márpedig ha valaki évezredek óta itt él, és érti, hogy Ghalla eddig ismert legértelmesebb fajai mit beszélnek, az csak rendkívül bölcs és érett lehet. Akit legyőzni sem könnyű... A kocsonyakígyók tulajdonságcsökkentő képessége miatt csak FT paranccsal fogod megtámadni (vagy ha tulajdonságpajzs védelme alatt állsz). |
TLEIKAN RÉMEB (626. SZÖRNY) A tleikan udvarházak védelmének feladatát általában a tleikan házőrzők látták el. Ez bőven elégnek is bizonyult az Esthar Császárság, vagy a Bo'adhun Birodalom területén, ahol a frissen letelepült ifjú fajok nem jelentettek komoly fenyegetést az ősi nép tagjaira és építményeire nézve. Az árnytündérek viszont túlontúl is érdeklődőnek és elszántnak mutatkoztak ahhoz, hogy a tleikanok ősi kultúráját megismerjék, megtörjék és megszüntessék. Hamar megszületett a megoldás, amivel a tleikanok megszilárdították az árnybirodalom területén is a hatalmukat: a tleikan házőrzőket lecserélték a mágiával feltuningolt tleikan rémebekre. Ezeket az új generációs, acsargó, csupacsáp szörnyetegeket szinte képtelenség legyőzni, az általuk őrzött folyosók így nem véletlenül maradtak mindmáig feltáratlanul. |
MD'BLATHERAT (661. SZÖRNY) A Sötét Föld új ura, egy legyőzhetetlen éjfatty áll előtted. A létsíkok közötti dimenziókapu megnyitásáig ez a csöpögő látomás csupán egy volt a jég létsíkjára átokvarázslatokkal bebörtönzött szörnyek soraiban, most viszont, hogy a súlyos rabigát a háta mögött hagyta, a valaha élt leges-legfélelmetesebb éjfattyá vált. Ráadásul nincs is egyedül: állítólag még az időszámítás kezdetén, amikor az első éjfatty-invázió akarta Ghallát a föld színéről eltörölni, md'blatheratok egész hadserege érkezett, de a legendaírók által megörökítetlen okokból kifolyólag kudarcot vallottak. Legyőzni ugyan nem sikerült őket, de az éjfattyseregek 346 md'blatherat vezetőjét egy másik létsíkra száműzték, ahol képességeiket csupán korlátozottan képesek használni. Csak arra nem számítottak, hogy a md'blatheratok egyszer kiszabadulnak, és az időközben magukba gyűjtött tudástól megerősödve újra Ghalla földjére pottyannak. |
SZIKLOZUG COMB (858. TÁRGY) Legyőzve egy őshonos sziklozugot, ha különös szerencséd van, hozzájuthatsz ízletes hátsó combjához. Ahhoz, hogy később még elfogyasztható legyen, egy teljesen egészséges példányt kell találnod, ezek viszont rendkívül ritkán fellelhetőek az Esthar Császárság vidékein. Ha viszont sikerült megszerezned, máris itt a következő akadály: nyersen nem fogyasztható, elkészítésének titkát pedig csupán a császárság papjai ismerték. Talán egy történelemtudós meg tudja mondani, mi a teendő... A sziklozug combot az ínycsiklandó vacsora reményében önző módon nem vagy képes másik játékosnak átadni. |
RASÁTH ORRKARIKA (859. TÁRGY) A testzabáló rasáthok kedvenc ékszere, és egyben a vezérré avatásakor kapott szent szimbólum is, melyet élete végéig viselnie kell. Ezeknél a vérszomjas, de ugyanakkor intelligens lényeknél a főnöki tisztség vérségi ágon öröklődik, lemondani a dicsőségről semmiféleképpen nem lehet, de ilyesmi soha eszükbe sem jutna. A rasáth orrkarika egyetlen csontból készült, de hogy ki vagy mi volt képes ezt a szilárd tárgyat egy 30 centiméter átmérőjű körbe hajtogatni, az rejtély, a tudósok mágikus befolyásra gyanakodnak. Mellesleg nem sokan vannak akik láttak már ilyet, hiszen a testzabálók népének szent orrkarikájához jutáshoz csak egy teljes törzs kiirtásán keresztül vezet az út. |
MEMÓRIAELIXÍR (860. TÁRGY) A memóriaelixírt az Esthar Császárság virágzásának idején használták az agyi kapacitás nagyobb kihasználása érdekében, az elkészítésének módját azonban mindig is rejtett könyvtáraik mélyén őrizték. Az esthar nép kipusztulásával ez a tudás odaveszett, csak a csodálatos szerre tett utalások maradtak fenn a kódexekben. A memóriaelixír elkészítése nem egyszerű, viszont egy általános felismerésen alapul: a vörös zselé a yeti foggal érintkezve cseppfolyóssá válik, majd az eggyé vált anyagot lassú kevergetés mellett egy energiamembránon átszűrve kapjuk meg a különös kotyvalékot. Sajnos ezt nem lehet akármilyen tárolóedénybe önteni, csupán a tl'urlang fiolában képes megőrizni kellő frissességét, amelyet később más célra már nem lehet felhasználni. A folyadék elkészítése a varázsital főzés varázslattal 40 TVP-t vesz igénybe. A következő probléma az elkészítés után jelentkezik: a memóriaelixír használatának módja is a múltba veszett. Talán a homlokodra kell kenni, talán az utolsó cseppig meg kell inni, miközben a hajnalban felkelő nap első sugarai az arcodat cirógatják, mára már senki sem tudja. Mindenesetre érdemes magadnál tartani, hátha kiderül majd egyszer... vagyis semmiféleképpen nem vagy hajlandó másik karakternek átadni. |
ENERGIAMEMBRÁN (861. TÁRGY) Ha legyőzöl egy greén örvényt, az energiaoszlop egésze szertefoszlik, kivéve ha szerencséd van: ekkor egy energiamembrán maradhat a mágikus lény anyagtalan testéből. Ez egy csillogó, hosszúkás hártya, melyet, ha ujjaiddal megérintesz, áramütéshez hasonlatos, bizsergető érzés fut át testeden. Talán jó lesz még valamire... ezért más karakternek nem vagy hajlandó átadni. |
VÖRÖS ZSELÉ (862. TÁRGY) Legyőzve a zseléférget, kimetszhetsz a testéből egy kisebb darabot, mely rendkívül különösen viselkedik a kezedben: kőkeménységűre szilárdul, és szinte bármilyen fizikai hatásnak képes ellenállni. |
YETI FOG (863. TÁRGY) Ha sikerül egy hegyi yetit legyőznöd, hozzájuthatsz tompa, hátsó metszőfogához. A fogat cipelni önmagában eléggé gusztustalan, viszont egyes híresztelések szerint az esthar kutatások alatt több ilyet találtak a romok között, bizonyítva ezzel, hogy már annak idején is gyűjtötték, és minden bizonnyal használták valamire. |
RAKSHALLION JOGAR (864. TÁRGY) A rakshallionok az Esthar császárság vezető papjai voltak. Hatalmuk jelképe ez a színarany jogar, melynek végébe egy rubin ékkövet ágyaztak. A szimbolikus jelentés mellett a rakshallion jogar további speciális tulajdonságokkal is rendelkezett, a megfelelő ember kezébe kerülve félelmetes fegyverré válhatott. Sajnos utoljára az Esthar papok körül kerültek ki ilyen emberek, akik a jogarban rejlő mágikus energiákat uralni tudták - ezért a te kezedben ez a jogar nem más, mint egy egyszerű, 6D4+7 sebzésű mágikus ütőfegyver, amely időnként sivatagi viharral sújt le ellenfeledre. A reményt azonban soha nem szabad feladni... épp ezért a rakshallion jogart nem adhatod át másik karakternek. |
TYREX EGYEDURALKODÓ (7031. SZÖRNY) Mint minden ragadozó szörnyfajban, a tyrexek közt is akad különösen erős, és hatalmas példány. Bár ez a monstrum első ránézésre nem sokkal nagyobb fajtársainál, de egy olyan tapasztalt túlélőnek, mint amilyen te vagy, rögtön feltűnik néhány apróság. Például, hogy a levesestál méretű szemeiben különös értelem csillog. Bizony! Ez a tyrex nem véletlenül vált a dinópark egyeduralkodójává! Vigyázz, hogy ne tudjon hatalmas állkapcsa közé szorítani, mert alkarnyi fogaival a legkeményebb páncélokat is átlyukasztja, és egyszerűen kettészakít, mire egyet pislanthatnál! Távfegyverrel sebet ejteni rajta szinte lehetetlen, mert egyszerűen félrefújja a lövedékeket. Egyébiránt bármilyen típusú fegyverrel egyaránt megsebezhető. |
DÍSZES NYEREG (1645. TÁRGY) Ehhez hasonló, gazdagon díszített nyerget terített Torgon is a hátasára, miközben a tehéncsorda terelésével voltatok elfoglalva. Hogy honnan szedett még egy ugyanilyet azt konkrétan nem láttad, de nem is ez a lényeg, hanem hogy a csapat még egy ilyen mesés kinccsel gazdagodhatott (történetesen te kaptad, de a közös teljesítményeteket dícséri a jutalom). A díszes nyerget KF paranccsal terítheted hátasállatodra, ami így +2 védettséget ad majd a "lóhátról" vívott harcokban. |
EXTRA TAKARMÁNY (1360. TÁRGY) Nemrégiben gnóm tudósok befejezték egy, az amnioszénál sokkal nagyobb tápanyagértékű takarmány kifejlesztését. Szinte azonnal, a Túlélők Földje összes kereskedője bejelentette igényét a takarmány iránt, s mára már Ghalla összes boltjában kapható belőle. A takarmánynak köszönhetően a vele megetetett állatok csak úgy kicsattannak az egészségtől, és szervezetük termelni kezdi az olyan komponenseket, melyeket gazdájuk is hasznosítani tud. (Pl. a sörényes ubuk elhullajt pár remekül felhasználható ubuk tüskét, a tintacsigából lefejhető néhány csepp tinta, vagy a gitonga megszabadítható néhány meglazult madártolltól stb.) Az extra takarmányt automatikusan adod oda olyan állatodnak, amelynél efféle hatás tapasztalható. Ezt a szokásos kajaadagon felül kapja, éhségét nem csökkenti. Ezután rögtön le is szüretelhetsz pár, számára felesleges komponenst róla. |
CSAPATMUNKA A csapatmunka szakértelem a többszemélyes kalandokban való megfelelés tudománya, növekedése egyben jelképezi a szociális viselkedés, a csapat egészét segítő képességek, és a kettőnél több résztvevős harcban való helytállás fejlődését is. Minden egyes alkalommal, amikor többszemélyes kalandban veszel részt, a csapatmunka fejlődik - mértéke a kaland próbáinak számával arányos. A kaland vezetőjének fejlődése olyan, mint ha eggyel több próbát teljesített volna. Ha olyan csapattal tartasz, melynek minden tagja a te Közös Tudatod tagja, már szinte félszavakból is megértitek egymást, így a fejlődés másfélszer annyi lesz, mint egyébként. Ha már csak egyedül maradtál a kalandban, mert a többiek elbuktak valahol útközben, már a csapatmunkád sem fejlődik. Mivel a csapatmunka önképzésben nem fejleszthető szakértelem, KNO-zni nem lehet, ill. a tudatturbó és a sziklozug ragu elfogyasztása sem hat rá. A csapatmunka növekedésével új beállítási lehetőségeket, képességeket szerezhetsz, melyeket a többszemélyes kalandokban használhatsz majd fel. Ezekről mindig enciklopédia tájékoztat majd. Az adott képességet attól a szinttől használhatod majd, ahányas szakértelemnél azt megkaptad. Az első ilyen "képesség" a "Mindenki egyért", melyet alant olvashatsz. |
"MINDENKI EGYÉRT" BEÁLLÍTÁS Most, hogy megszerezted első tapasztalataidat a többszemélyes kalandozás terén, talán épp egy összeszokottabb, minden kalandba közösen induló csapatra vágysz. Ez azonban nem működhet teljesen, amíg a csapattagok szenvtelenül figyelik, miként buknak el társaik, és ők, mintha mi sem történt volna, folytatják a kalandozást. Mostantól ezt a tényezőt kiküszöbölheted a TKB 1 <beállítás> parancs használatával, ahol ha a beállításnak 1-et adsz meg: ha valaki elbukik, a teljes csapat elbukja a kalandot, ha a beállításnak 0-t adsz meg (azaz TKB 1 parancs hatására): ha valaki elbukik, a csapat attól még folytatja a kalandot. (Ez az alapállapot, csak ha átállítottad korábban, és most törölni akarod, akkor van szükséged erre a parancsra.) Azokban a többszemélyes kalandokban, ahol te vezeted csatába társaidat, a te beállításod határozza meg a kaland milyenségét. |
PSZI-KŐ LÉTREHOZÁSA (22. ALAKVÁLTÓ KÉPESSÉG) Az alakváltók, a pszi ősi mesterei fejlődésük csúcsfokán képesek önállóan elsajátítani a pszit. Ehhez saját testüket kell katalizátorként felhasználni: el kell fogyasztanod a misztikus keveréket, amelyet az ősi recept szerint lenyelsz, majd a belső szerveid döbbenetes átalakításával pszi kővé gyúrsz, belésajtolva fajod teljes öntudat-láncát a génjeidből. A keverék alapanyagai: 3 mutáns csont, 3 csepp sáfránypor, 3 karbin plazma és egy jégszív. A mixtura konzumációjához az V 151 parancsot kell kiadnod, 30 TVP-ért. Emellett fel kell áldoznod 30 életpontodat! Vigyázat, a sikerre mindössze 15% van (plusz annyiszor 5%, ahánnyal magasabb a szinted 23-nál). Minden esetben, függetlenül a sikertől, van kb. 40% esély, hogy a különlegesen veszélyes folyamat eredményeképp permanens sérülést szenvedsz el. |
Erő: | 35 (39) | Szint: | 23 | Merészség: | 7/3 | Magasság: | 162 cm |
IQ: | 27 (34) | Támadás: | 31 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 70 kg |
Ügyesség: | 31 (37) | Védekezés: | 39 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 44/44 év |
Egészség: | 26 (30) | Életpont: | 386/374 | Jellem: | jó (777) | Tul. pont: | 17 |
Szerencse: | 38 (48) | Varázspont: | 626/92 | Pénz: | 489 arany | Kép. pont: | 27 |
Tudatpont: | 14/4 | Pszi pont: | 173/180 | Halhatatlanság: | 1 % |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 2/55 (+44%) | ökölvívás: | 23/75 (+5%) | szúrófegyverek: | 26/0 (-1%) |
vágófegyverek: | 20/0 | ütőfegyverek: | 1/60 | lőfegyverek: | 17/10 (+3%) |
dobófegyverek: | 24/70 (+3%) |
Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) (120%) << varkaudar szablya (#516) (120%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -7.); bumeráng (#249) (8 -11.); ubuk dobónyíl (#138) (12 -996.); ezüstshuriken (#327) (997 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 13/15 | 2. nyomkövetés: | 66/63 (+28%) | 3. mászás: | 15/16 (+4%) |
4. csapdakészítés: | 22/15 (+5%) | 5. csapdaészlelés: | 8/21 | 6. gyógyítás: | 20/72 |
7. titkosírás: | 5/43 | 8. felderítés: | 26/45 | 9. szörnyidomítás: | 10/75 |
10. teológia: | 37/75 (+9%) | 11. taumaturgia: | 29/8 (+18%) | 12. szerencsejáték: | 3/96 (+10%) |
13. versengés: | 9/85 (+16%) | 14. harcművészetek: | 11/37 | 15. zene: | 49/78 (+4%) |
16. szörnyismeret: | 27/92 | 17. pszi: | 24/64 | 18. zárnyitás: | 17/74 |
19. vadászat: | 7/31 | 20. bányászat: | 22/15 (+15%) | 21. úszás: | 8/52 (+120%) |
22. főzés: | 2/77 | 23. csapatmunka: | 1/74 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 6 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 75% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58)) |
udvarolsz a 4449. karakternek |
ásol max. 24 TVP-ért |
készítesz ubuk dobónyílat (#138) (max. 3 darabot ), szárnyas hernyót (#69) (max. 5 darabot ), gyíkfüvet (#201) (max. 20 darabot, csak egyszer) |
elfogod trappoló dinymákot (#118) szuper hálócsapdával (#274), áeratikus hasnyákot (#243) fedett veremmel (#219), vadász varkaudart (#108) fedett veremmel (#219) |
mászol max. 150 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, kártyabarlang, labirintus (27) |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Barátságosság (aktív: 5, max: 12) |
Idő Porszemei (#9130), Fény Testvérisége (#9134), gonoszok (#988), semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) |
hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) |
mágiatörés (#35, 10 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) | tompítás (#40, 8 VP) |
jégcsóva (#41, 15 VP) | örvénykerítés (#42, 10 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) | láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | banshee-sikoly (#373, 20 VP) |
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) | vakító fény (#43, 7 VP) | tisztítótűz (#44, 13 VP) |
gyóntatás (#56, 10 VP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) |
puha ütés (#60, 18 VP) | tűzeső (#61, 16 VP) | éber vadászkutya (#62, 12 VP) |
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) |
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) |
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) | élőholt pozdorja (#134, 40 VP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) |
energiafolyam (#136, 24 VP) | égető tekintet (#164, 25 VP, 5 TVP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | kapcs. azonosítás (#276, 0 PP) | |
Alakváltó és tudati képességeid | ||
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP) | pszi kő kreálása (#151, 30 ÉP, 30 TVP) | |
Butaság ára beállítás: teológia: +3 vp 6 költség alatt; taumaturgia: +8 vp 7 költség alatt; |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
áldomás (#6) | méregsemlegesítés (#14) | hadiszerencse II (#24) | erőpajzs I (#12) |
tulajdonságpajzs (#26) | láth. észlelése (#78) | szörnycsábítás (#83) | éber vadászkutya (#62) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
15. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
villámcsapás (#50) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 3, max: 10) | ||||||
hhaar burka (#32), védelem sav ellen (#36), védelem tűz ellen (#38) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 24, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
energiafolyam (#136) | >> | gonoszok (#988) | lángcsóva (#31) | >> | semlegesek (#989) | |
puha ütés (#60) | >> | nők (#999) | tűzeső (#61) | >> | orgoró (#170) | |
energiafolyam (#136) | >> | nómenklatúra (#158) | tisztítótűz (#44) | >> | vark. nekromanta (#173) | |
tűzeső (#61) | >> | borzalmas varkaudar (#166) | agykorbács (#97) | >> | áeratikus hasnyák (#243) | |
tűzeső (#61) | >> | smaragdgólem (#417) | tűzeső (#61) | >> | Zinthurg (#180) | |
tűzeső (#61) | >> | velociraptor (#161) | villámcsapás (#50) | >> | fagymágus (#650) | |
tűzeső (#61) | >> | varkaudar varázsló (#271) | puha ütés (#60) | >> | massza (#217) | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 24, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
örvénykerítés (#42) | >> | nők (#999) | tompítás (#40) | >> | varkaudar hadúr (#270) | |
védelem sav ellen (#36) | >> | varkaudar varázsló (#271) | fehér glóbusz (#47) | >> | fagymágus (#650) | |
varázsvédelem (#34) | >> | Zinthurg (#180) | védelem tűz ellen (#38) | >> | vortexmágus (#418) | |
varázsvédelem (#34) | >> | gonoszok (#988) | örvénykerítés (#42) | >> | férfiak (#998) | |
örvénykerítés (#42) | >> | massza (#217) | varázsvédelem (#34) | >> | sötét gnóm (#132) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
tűzfőnix (#215) státusz: OK |
kardfogú fülemüle (#146) (őrzi a holmidat: +12 lopás ellen) státusz: OK |
törpemammut (#115) (málhás: +20 kg teher) státusz: OK |
alpesi tehén (#91) (tejet ad) státusz: OK |
mutáns pók (#117) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés; +2 védettség;) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Még mindig Thargodanok járják Ghallát. Végezz egy Tguarkhannal, ezzel is ritkítva soraikat! |
2.) Papjaimat hajtja a megismerés: kelj át az alanori csatornán, és imádkozz ott egy rúnakövemnél! |
3.) Bizonyítsd be, hogy nem a mohóság, a tárgyak gyűjtögetése vezérel, amikor engem követsz: imádkozz hozzám úgy, hogy a megterheltséged 15% alatt van! |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
15 | arany (#50) | 2 | amniosz (#203) | 1 | bordacsont (#16) | |||
1 | bőrsisak (#57) | 2 | dorony tüdő (#212) | 2 | elkarog szőr (#665) | |||
1 | gromak bőr (#268) | 5 | kaja (#2) | 1 | kis ónixkulcs (#1110) | |||
1 | kristálygömb (#265) | 1 | nagy bronzkulcs (#185) | 3 | óndarab (#85) | |||
1 | orgyilkos tőr (#225) | 4 | rákfatty váladék (#333) | 5 | rézdarab (#70) | |||
1 | ryuku buzogány (#696) | 1 | szárnyas hernyó (#69) | 2 | szöges bunkó (#8) | |||
1 | szvó-ektoplazma (#151) | 4 | ugh méreg (#166) | 5 | vasérc (#152) | |||
1 | extra takarmány (#1360) | 3 | tyrex csont (#280) | 1 | raptor karom (#281) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
2 | álompor (#396) | 1 | halálhozó talizmán (#813) | 1 | kőszem (#304) | |||
11 | mákrózsa virág (#56) | 6 | mérg. ubuk tüske (#137) | 1 | mocsári penke (#148) | |||
3 | ragasztó (#83) | 9 | víz (#27) |