48. forduló, 50. forduló, Lady Salina összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2012. jún. 1. 10h:16'
EZ A 661. JÁTÉKHETED, 49. FORDULÓD
662. játékheted kezdete: jún. 4.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 31 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #1843
SZÁMLA : XXXX

LADY SALINA KALANDJAI


16 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [98,100] koordinátán.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Átveszed a sikeresen eladott 7 rákfatty váladék (eladási ár: 235 arany, ebből a kezelési költség: 23 arany) ellenértékét.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Átveszed a sikeresen eladott 9 csillezsályalevél (eladási ár: 1050 arany, ebből a kezelési költség: 105 arany) ellenértékét.
Az egyik napon találkozol egy kék egyenruhás, tintacsigán lovagló kobudera férfival. Ruháját egy zöld korona jelvény ékesíti, rajta Yaurr felirattal. Mosolyogva szólít meg.
- Üdv! Az Alanori Olimpiai játékok követe vagyok. Mindenkit megkeresünk, akinek van (volt) deus ex machinája. Szeretnék átnyújtani egy meghívót a közeljövőben megrendezendő bajnokságra. Köszönettel elfogadod a meghívást.
- Még egy kérdés - jegyzed meg. - hogyan juthatok el az Arénába?
- Ó, mi sem egyszerűbb ennél! A központi magoflex teleturbulátor a szabványos deus ex machinák varázsrezgéseire van hangolva. Csak megfogod a deus ex machinát, megforgatod háromszor, kimondod az "Alanor" szót, és megnyílik egy teleport-kapu, egyenesen az Arénába! Átlépsz rajta, és azonnal regisztrálják a jelentkezést. És még a D.E.M. is megmarad! (ld. enc.) A mostani olimpián is lehetőség van arra, hogy csak a játékos versenyeken vegyél részt, ha H 1 <tárgy> 9 parancsot írsz, azaz kilencet adsz meg 3. paraméternek. Ezenkívül kérheted azt is, hogy a fordulódat kizárólag emailben kapd meg, a találkozó utáni hétfőn. Ehhez 3. paraméternek 10-et írj, ha base64, 20-at, ha uuencode-val kódolva kéred. Ha nyomtatva és base64-ben is kéred a fordulót, 30-at, ha nyomtatva és uuencode-vel is kéred a fordulót, 40-et írj. Ha mindkét opciót igénybe veszed, tehát az emailes fordulót is kéred, és csak a játékos versenyekben akarsz részt venni, akkor 9-et adj a fenti paraméterekhez (19, 29, 39, 49). [Az Olimpiára való jelentkezés határideje 2012. jún. 19., kedd. Nem árt azonban, ha a jelentkezést MÁR JÓVAL A HATÁRIDŐ ELŐTT megteszed, mert esetleg lemaradsz a nagy eseményről! Az olimpiai fordulókat a jún. 23-i találkozón veheted át, ill. ha nem tudsz eljönni, postán ill. emailben elküldjük. FIGYELEM:
- A védettséget nem osztjuk le úgy, mint a normál játékban.
- A főzés nem működik az olimpián.
- Olimpiai harcban a támadásban a random DX a korábbi helyet a karakter aktuális támadásának 50 %-a lesz. Tehát pl. 300-as támadásnál D150.
- Olimpián a taumaturgia és teológia erősségének növekedése nem 250-es értéknél csökken le, hanem 500-nál. 500-ig tehát minden taumaturgia vagy teológia szint normálisan adja a varázslat erősséget, 500 felett minden 25. ad egyet. Ezzel párhuzamosan a jellempontokból és papi rangból származó varázslaterősség is duplán számít.
] Miután elbúcsúztál a hírvivőtől, rögtön tervezgetni kezded a részleteket.
Egy zsúfolt város utcáján mész előre, körülötted zajlik az élet. Te azonban csak mész előre, udvariasan, de határozott mozdulattal törsz magadnak utat a tömegben, figyelemre se méltatva a kofák, árusok és vásárlók zsivaját. Néhányan téged is megszólítanak, de nem is figyelsz rájuk. Már majdnem az utca végére érsz, mikor hirtelen minden elcsendesedik körülötted, és mindenki rád bámul. Vajon mi történhetett? Végignézel magadon, de nem látsz semmi különöset, ennek ellenére a néma tekintetek végig követnek, míg gyorsan el nem tűnsz az egyik közeli sikátorban. Az biztos, ezután jobban fogsz figyelni a körülötted zajló eseményekre, határozod el magadban, mikor felkel a nap és felébredsz.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+23 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+90 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Pszi energiáid is töltődnek. (+32 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+4 tudatpont.) A lottó 973. hetének nyerőszámai: 4, 6, 28. 1 db 0 találatos szelvényed volt.
Reménykedsz, hogy a táborozás alatt nyomolvasással töltött idő egy ragyás burástya nyomára vezet. Megérte kutatni - találsz egy kifejlett példányt.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. [+4% tau] Távolról lángcsóva varázslatot lősz a másikra. 20 életpontot sebeztél. [+4% tau] Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 2 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a ragyás burástya jobb lábát. (2 támadással 10 életpontot sebezve.) A szörny savat lehel! Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (14 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Varkaudar szablyával kegyetlenül összevagdalod a ragyás burástya ragyás testét. (3 támadással 69 életpontot sebezve.) Rövid karddal megkarcolod a ragyás burástya testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A ragyás burástya csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A ragyás burástya farka végigsúrolja a jobb karodat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A lény a sebre rakja tojócsövét, és pumpálni kezd. Gyorsan félrelököd. A ragyás burástya csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 3 csepp ugh mérget. 768 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 105, sebződés: 21, gyógyulás: 0, összesen: -21 ÉP}

[10 pontot használtál fel, van még 215.]

* 1. KP: használod a 71. pszi képességet
Lazítani kezdesz, és lehunyod szemeidet. Tökéletes kontrollt érzel a tested felett! Akaratoddal irányítva, létrehozod a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 210.]

* 2. KP: elmormolod a 12. varázslatot
Varázsolni kezdesz. Energia árad testedbe. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd az erőpajzs I varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] [+3% teo] [5 pontot használtál fel, van még 205.]

* 3. KP: elmormolod a 28. varázslatot
Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. Hamarosan összegyűlik a szükséges varázsenergia. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a csupasz izom varázslatot! Izmaid megnőnek, megdagadnak (+3 erő). [-10 varázspont.] [+4% teo] [5 pontot használtál fel, van még 200.]

* 4. KP: viselkedésed: 6 5
Mostantól az egészségesnél egy picit nagyobb rizikót vállalsz. A jóval erősebb szörnyek elől persze így is elbújsz. Merészségi szinted ettől kezdve 6. Csak az azonos jelleműekkel vagy barátságos. A szörnyeket és az ellentétes jelleműeket megtámadod. Barátsági szinted mostantól 5. [0 pontot használtál fel, van még 200.]

* 5. KP: használod az 1100. tárgyat
Használod az Éjmágus tükrét. A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [0 pontot használtál fel, van még 200.]

ek 6 t. energia kisütése: 6
Tudati vitalizációt hajtasz végre. Gyógyultál 62 életpontot! [-2 TU.] [0 pontot használtál fel, van még 200.]
(Feltételes gyógyítás:) Elmondtad a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+22 életerő). [-6 varázspont.] [+3% teo] [5 pontot használtál fel, van még 195.]

kpb kezd. parancs berakása:

p 70 használod a 70. pszi képességet
Lazítani kezdesz, és lehunyod szemeidet. Megtelsz pszi energiával! Kiengeded magadból az agyletapogatás pszi képességet. Felkészülsz az agyakban való turkálásra. [-16 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 193.]
[A kezdeti parancslista már be van telve, ezért ez a parancs nem került tárolásra.]

cir 19 vándorcirkusz látogatása 19
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 193.]

ff 225 8 felt. fegyverváltás: 225 8
Felt. fegyverváltás: << orgyilkos tőr << szöges bunkó. [0 pontot használtál fel, van még 193.]

ffk 180 130 felt.fv.kozkázata: 180 130
Ok, a 1. fegyverre a kockázat 180 % lesz. Ok, a 2. fegyverre a kockázat 130 % lesz. [0 pontot használtál fel, van még 193.]

fvh 10 felt. varázslat haszn. 10
Harci varázslataidat használni fogod minden 10. vagy magasabb szintű ellenfélre. [0 pontot használtál fel, van még 193.]

ftv 41 299 felt. tám/véd. varázslat a 41. varázslatot a 299. szörnyet
Ok, ezt a támadó varázslatot fogod használni, ha a megadott lénnyel szembekerülsz. [0 pontot használtál fel, van még 193.]

ek 7 4 4 t. energia kisütése: 7 4 4
Erőt kölcsönözve a Közös Tudattól, megnöveled szakértelmedet. (+4 mászás.) [-4 TU.] [0 pontot használtál fel, van még 193.]

ef 4 energia fejlesztése 4
Egy parányi tégla berakásával te is hozzájárulsz a KT új tudati képességének kifejlesztéséhez: tudati energiát ölsz a fejlesztésbe. [-4 TU.] Ügyességed TF-elődött. [40 pontot használtál fel, van még 153.]

v 6 5 10 elmormolod a 6. varázslatot
Mormolni kezdesz. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Elmormoltad az áldomás varázslatot! A következő csatában pontosabban fogsz találni. (+4 támadás.) [-7 varázspont.] [+3% teo] [5 pontot használtál fel, van még 148.]

t 111 támadod a 111. szörnyet
FT 111 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 148.]

t 360 támadod a 360. szörnyet
FT 360 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 148.]

m 4 4 4 mozogsz délre, délre, délre
[98,101] A bozótost sűrű erdő váltja fel. A távolban hatalmas rovarfelhőt látsz. Atyaisten, mik lehetnek ezek?

A földön meglátsz egy quwargot. Mély undorral taposod el. 1 tapasztalati pontot kaptál. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Csillapítod az éhségedet. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [98,102] Az erdőt síkság váltja fel. Egy quwarg pottyan a nyakadba. Gyorsan lesöpröd.

Felfedeztél egy elpusztított amniosz-fát. Megpillantasz a földön egy csúszó-mászó quwargot. Rátaposol. 1 tapasztalati pontot kaptál. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy művészi porolitot. Keletre nézve látsz egy rúnakövet. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Leszüreteled egy gallopbokor érett bogyóit. Állítólag ehető. (+1 kaja.)

(Továbbmész...) [98,103] Szűnni nem akar a zöld síkság. Vad szamóca illatát hozza a szél. A levegő csak úgy zizeg az ide-oda röpködő quwargoktól. Egy elkínzott arcú gnóm közeledik feléd. Megszólít: - Testvér! Nincsen nálad véletlenül egy felesleges móri gyümölcs? Nagyon sürgős lenne! - Hogy segíthess rajta, egy móri gyümölcsre és 3 TVP-re van szükség (40. jellempróba). Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy teljesen lerombolt oltárt. Megpillantasz a földön egy csúszó-mászó quwargot. Gyorsan agyontaposod. 1 tapasztalati pontot kaptál. A távcsővel lassan körülnézel. Messze északkeletre látsz egy rúnakövet. Délkeletre nézve látsz egy rúnakövet. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Egy törpemammut nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 2 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a törpemammut testét. (2 támadással 11 életpontot sebezve.) Marokra fogva a varkaudar szablyát ellenfeledre rontasz. Varkaudar szablyával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a törpemammut ormányát. (2 támadással 51 életpontot sebezve.) Rövid karddal kicsit megvágod a törpemammut oszlopos lábát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Mellkasodba bök a törpemammut néhányszor agyarával! (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Egyensúlyodat egy pillanatra elvesztve, oldalra fordulsz. Máris rúgások érik a hátadat és a fenekedet. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Varkaudar szablyával hatalmas csapásokat adva felmetszed a törpemammut oszlopos lábát. (2 támadással 42 életpontot sebezve.) Rövid karddal megkarcolod a törpemammut oszlopos lábát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) A törpemammut meglök agyarával. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A törpemammut megpróbál patáival letaposni, de sikertelenül. A törpemammut összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 10 kaját. 732 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 114, sebződés: 17, gyógyulás: 0, összesen: -17 ÉP}

Körbevizsgálódsz. Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) mutáns nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 3 hetes kobudera nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés). Bekapsz pár falatot. (-1 kaja.) [30 pontot használtál fel, van még 118.]

m 3 3 2 mozogsz délkeletre, délkeletre, keletre
[99,104] Még mindig füves síkságon vagy. Itt is, ott is quwargok mászkálnak fűben. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy rúnakövet. Bár megérinted, hideg marad, akár a jég - nyilván nem a te istenedé. Egy ormánygőte sántikál oda hozzád. Egy tüske fúródott a talpába, és már alig tud járni. Ahhoz, hogy kihúzd a tüskét a talpából, 3 TVP-t kell elköltened (29. jellempróba). Oldalt pillantva, meglátsz egy teljesen lerombolt oltárt. Ahogy lenézel, egy quwargot látsz, amint éppen azon iparkodik, hogy megcsípjen. Mély undorral taposod el. 1 tapasztalati pontot kaptál. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amikor keletre nézel, észreveszel egy Chara-din monolitját. Délkeletre nézve látsz egy vaskohót. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy nukleáris cickány lehet. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. [+3% tau] Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy lángcsóva varázslat. 16 életpontot sebeztél. [+3% tau] Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 2 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a nukleáris cickány jobb hátsó lábát. (2 támadással 14 életpontot sebezve.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-2 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 5 aranyad. Meglengetve a varkaudar szablyát ellenfeledre támadsz. Varkaudar szablyával hatalmas csapásokat adva felmetszed a nukleáris cickány testét. (3 támadással 61 életpontot sebezve.) Rövid karddal súrolod a nukleáris cickány bal első lábát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-3 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 5 aranyad. A nukleáris cickány összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 pirkitet. 861 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-7 varázspont.] [+4% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 96, sebződés: 16, gyógyulás: 0, összesen: -16 ÉP}

Alaposan körülnézel a földön. Aránylag régi (kb. 2 hetes) alakváltó nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északra vezetnek.

(Továbbmész...) [100,105] A síkság "meggyűrődik", dombos vidékre vált. A Szürke hegyeknek ezt a kisebb vonulatát hívják Kalimaron vonulatnak. Furcsa és nagyon büdös szagot érzel. Látsz egy vaskohót. Ahogy lenézel, egy quwargot látsz, amint éppen azon iparkodik, hogy megcsípjen. Mély undorral taposod el. 1 tapasztalati pontot kaptál. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Messze északkeletre látsz egy vaskohót. Keletre nézve látsz egy mély szakadékot. Délkeletre egy művészi porolit van. Délre egy rúnakő van. Délnyugatra egy púderszikla van. Északra egy Chara-din monolitja van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő.

Lepihensz, és eszel. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [101,105] Meredekebbek már a lejtők: itt már kisebb hegyek vannak. A távolban füstoszlop kígyózik az ég felé.

Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy quwargok által elpusztított mély szakadékot. Oldalt pillantva, meglátsz egy teljesen lerombolt oltárt. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy vaskohót. A földön meglátsz egy quwargot. Rálépsz, és mész tovább. 1 tapasztalati pontot kaptál. Érzékeled, hogy valamilyen fémszerű anyag van alattad. Némi ásással hozzájuthatnál. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 bányászat). Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy mély szakadékot. Délkeletre nézve látsz egy mély szakadékot. Délre egy művészi porolit van. Délnyugatra egy rúnakő van. Északnyugatra egy Chara-din monolitja van. Északra egy vaskohó van. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. [30 pontot használtál fel, van még 88.]

m 2 4 mozogsz keletre, délre
[102,105] Hatalmas, meredek hegyek között jársz. Ez már magashegység. A növényzetet itt alaposan megtépázta valami. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy vadtroll. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Marokra fogva a varkaudar szablyát ellenfeledre rontasz. Varkaudar szablyával kegyetlenül összevagdalod a vadtroll jobb oldalát. (2 támadással 64 életpontot sebezve.) Rövid karddal felnyitod a vadtroll ragyás bőrét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Karmait felemelve, a vadtroll meglegyinti a bal lábadat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A vadtroll feléd harap, de sikertelenül. Furcsa dolog történik: a troll teste kővé válik, majd felrobban (-8 életpont). A vadtroll most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. 216 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 75, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}

Találsz egy elpusztított csillezsályát. Ideje lenne véget vetni ennek a rajzásnak, különben Ghallán hamarosan nem lesz más, csak quwarg. Egy quwargot látsz odébb iparkodni. Rálépsz - reccs! Vége. 1 tapasztalati pontot kaptál. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy vaskohót. Délkeletre nézve látsz egy vaskohót. Délre egy mély szakadék van. Délnyugatra egy művészi porolit van. Északnyugatra egy vaskohó van. Északra egy mély szakadék van. Elrakod a távcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Lepihensz, és eszel. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [102,106] Többet mész már lefelé, mint felfelé. Ez már alacsonyhegység. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy emberevő került az utadba. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 2 bumeráng. Alaposan megsorozod az emberevő testét. (2 támadással 11 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Varkaudar szablyával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod az emberevő fejét. (2 támadással 57 életpontot sebezve.) Rövid karddal épp hogy megvágod az emberevő vizenyős szemét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Félrehajolsz, de az emberevő karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 432 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 78, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}

Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy mély szakadékot. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy vaskohót. Utad során felfedezel egy megrongált olvasztókemencét. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 50 pontot kell rákölteni.) A pusztítást biztos, hogy egy gonosz kalandozó okozta.
(Feltételes mászás:) A kötelet egy kiálló sziklához rögzíted, és nagyon óvatosan, nagyon lassan leereszkedsz. Lábaddal bújsz be először a meredek falban nyíló barlangba. Odabent sötétség és áporodott bűz fogad. Körbetapogatódzol. Döbbenten érzed meg a forró leheletét valaminek a közvetlen közeledben... Egy púpos burástya!

Marokra fogva a varkaudar szablyát ellenfeledre rontasz. Varkaudar szablyával többször mélyen végigmetszed a púpos burástya jobb lábát. (2 támadással 61 életpontot sebezve.) Rövid karddal megcsapod a púpos burástya zselés testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a jobb bokádon. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A púpos burástya melléd csap a farkával! A púpos burástya szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. 282 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 73, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

Csak ennyi? nézel körül fitymálva. NEM! - kapod a világos választ a hely egy másik lakójától. Egy mutáns pók!

Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 2 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a mutáns pók jobb oldalát. (2 támadással 18 életpontot sebezve.) Megmarkolva a varkaudar szablyát a másikra támadsz. Varkaudar szablyával hatalmas csapásokat adva felmetszed a mutáns pók jobb oldalát. (2 támadással 66 életpontot sebezve.) Rövid karddal felnyitod a mutáns pók testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) A mutáns pók csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 3 csepp ugh mérget. 460 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 95, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Hohó, Euréka! Találtál valamit! Közelebbről megnézed - szereztél 2 magszim belet. Elcsomagolod a kötelet, és elhagyod a veszélyes sziklaperemet. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amikor keletre nézel, észreveszel egy vaskohót. Délkeletre nézve látsz egy vaskohót. Délre egy púderszikla van. Délnyugatra egy mély szakadék van. Nyugatra egy művészi porolit van. Északnyugatra egy mély szakadék van. Elrakod a távcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. [40 pontot használtál fel, van még 48.]

* 1. BP: használod a 396. tárgyat
Békésebb álom reményében belélegzel egy adag álomport. [Lopás parancsaid, nem szörnyekre vonatkozó támadás parancsaid törlődtek, agressziód 3 lett, kaptál egy BA parancsot jókra és semlegesekre.] [0 pontot használtál fel, van még 48.]

* 2. BP: használod a 242. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [1 pontot használtál fel, van még 47.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 3 17 fejleszted a 3. tulajdonságodat 17 pontért
Gyakorlod a képzeletbeli ellenfelek csapásai, ütései elől való félreugrást. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az ügyességed komolyan megnőjön. [Még 37 TVP-t kell elköltened.]

Előpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.) [17 pontot használtál fel, van még 30.]
A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 csapdakészítés). Kiszáradt torkod mohón magába fogadja a vizet, amelyet a kulacsból beletöltesz. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 3, 9, 5.
Figyelem: 1 forduló múlva az EFelésed nullázódik! Kimerülve a megpróbáltatásoktól, keresel egy helyet, ahol letáborozhatsz. A fáradtság a legjobb altatómester: szinte azonnal elalszol. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (+1 max. életerő.) Elmúlt az agyletapogatás hatása.
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebből a következő körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 189 pontot. A következő körben tehát 219 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


KATEGÓRIÁK AZ OLIMPIÁN
Az idei Olimpián a kategóriabesorolás rendszere megegyezik az előző olimpián használttal. Ezúttal is 7 kategória lesz, plusz 1 kategória azoknak, akik már benne voltak az első háromban a legfelső kategóriában egy korábbi olimpián.
Nincsenek előre meghatározott kategóriák, amelyekre optimalizálgatnod kell a karakteredet, védettség korlátok meg hasonlók. Egyszerűen csak készülj fel az Olimpiára legjobb tudásod szerint, és kész. Rakd fel a legjobb páncélzatot, fegyvert, stb. Az Olimpiai bizottság speciális teszt elé fog majd állítani, harci tudásod összessége fogja eldönteni, hogy végül melyik kategóriában fogsz indulni a nyolc közül.
Minden egyes párviadal előtt pontosan ugyanúgy indulsz, mint ahogy beneveztél. Tehát ha az előző harcban lemágiatörték rólad a varázslatokat, megsemmisült a páncélod, nem számít, minden újra meglesz a következő csatában. Ezenkívül a varázspontod és a lőfegyvered sem fog így elfogyni, tehát nem szükséges 20 varázskővel vagy 40 mérgezett vasnyíllal rendelkezned ahhoz, hogy esélyed legyen. Elindulhatsz tehát a kedvenc lőfegyvereddel, a legbrutálisabb varázslataiddal, nem fogysz ki az erőforrásokból. Következménye azonban, hogy a lőfegyverek közül tiltott az esszenciakristály használata.
Itt említjük még meg, hogy a menekülés varázslat az olimpián nem működik, és a háló varázslat hatékonyságát csakis a verseny időtartamára csökkentettük, a lőfegyver használat helyett a hálóból mindenképp kikászálódsz. Az Istenek Talizmánja nevű tárgy agytaposás nevű képessége nem működik.
Megjegyzés: Az Olimpia során a Tudatturbó tudati képesség nem használható, ha ilyen van rajtad, leoldják rólad. Nem szeretnénk, ha a Közös Tudatok vezetői jogtalan előnyhöz jutnának. Az Olimpián azt a lő/dobófegyvert fogod használni, amelyet a KF <lő/dobófegyver> paranccsal bekészítettél. Az FLH 999 parancsnak nincs jelentősége.
FONTOS!!! Az idei olimpián is lehetőség van arra, hogy többször jelentkezhess, ha esetleg a korábbi jelentkezésedet elrontod. Az újabb jelentkezéshez ugyanazt a parancsot kell kiadni, és ugyanúgy aranyba kerül. Az olimpián a legutolsó jelentkezésedet fogjuk figyelembe venni.

KARAKTERLAP

Lady Salina, egy fekete, hosszú hajú, szürke szemű mutáns nő vagy. A bőröd sötétebb az átlagosnál. Tharr ministránsa vagy. A Jégmágusok Szövetsége (#9169) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 49. fordulód.

Erő: 25 (33) Szint: 14 Merészség: 6/2 Magasság: 121 cm
IQ: 21 (23) Támadás: 17 Agresszió: 3 Testsúly: 37 kg
Ügyesség: 15 Védekezés: 24 Menekülés: 30 % Életkor: 2/2 év
Egészség: 12 Életpont: 181/147 Jellem: semleges (-13) Tul. pont: 3
Szerencse: 24 (28) Varázspont: 202/28 Pénz: 1748 arany Kép. pont: 0
Tudatpont: 14/0 Pszi pont: 71/35 EFejl: 27
Eddig összesen 189 szörnyet (7 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 3758 TP-t kaptál. Jelenleg 60486 TP-d van. A következő szinthez még 14514 TP szükséges. Trófeáid: ork bérgyilász, pordémon, vérfürdető magszim. A 42. fordulódban 2000 arany került a bankszámládra. 2140 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 1/0 szúrófegyverek: 1/0 vágófegyverek: 15/51 (+28%)
ütőfegyverek: 2/4 lőfegyverek: 1/39 dobófegyverek: 9/85 (+25%)

Feltételes fegyverváltás: orgyilkos tőr (#225) (180%) << szöges bunkó (#8) (130%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -6.); bumeráng (#249) (7 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0
102,106 mezőn táborozol

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 8/60 2. nyomkövetés: 11/8 (+10%) 3. lopás: 1/0
4. mászás: 9/78 (+404%) 5. csapdakészítés: 3/9 (+18%) 6. csapdaészlelés: 1/0
7. gyógyítás: 9/94 8. titkosírás: 1/11 9. felderítés: 1/14
10. szörnyidomítás: 1/0 11. teológia: 12/19 (+17%) 12. taumaturgia: 13/66 (+14%)
13. szerencsejáték: 1/0 14. versengés: 1/97 15. zene: 1/0
16. szörnyismeret: 4/52 (+31%) 17. pszi: 10/87 (+18%) 18. zárnyitás: 1/0
19. vadászat: 3/88 20. bányászat: 4/3 (+29%) 21. ordítás: 1/17

FELTÉTELES PARANCSOK (még 45 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 65% életpont alatt (gyógymógy (#5))
készítesz csillezsályalevelet (#1253) (max. 100 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 10 darabot ), gyöngymangót (#135) (max. 5 darabot )
mászol max. 40 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, labirintus (19)
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 3, max: 12)
trikornis (#104), ragyás burástya (#111) (csak egyszer), ryuku gárdista (#360) (csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 8, max: 12)
Krilin (#5508), fabontó szójer (#71), fémbontó szójer (#150), manifesztátor (#124), kardfogú fülemüle (#146), Pszinapszis (#974), semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 5 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
jégcsóva (#41, 15 VP) időcsere (#285, 5 VP)
Papi varázslataid
gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP)
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP)
csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
Butaság ára beállítás: teológia: +2 vp 6 költség alatt; taumaturgia: +2 vp 6 költség alatt;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
szürkeáll. aktiv (#71) erőpajzs I (#12) csupasz izom (#28) hadiszerencse II (#24)
áldomás (#6)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
10. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 20)
agykorbács (#97), lángcsóva (#31)
Védekező varázslatok (aktív: 2, max: 20)
hhaar burka (#32), pszi-acéltorony (#98)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 1, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
jégcsóva (#41) >> quwarg felderítő (#299)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Jó erőfejlesztés egy kis fizikai munka végzése: építs vaskohót.
2.) Egy igazi erőpróba: ejts el egy fordulón belül két szörnyet ütő, két szörnyet vágó és kettőt szúrófegyverrel.
3.) Ejts el egy napon [értsd egy fordulón belül] legalább egy szörnyet ütő, egyet vágó, és egyet szúrófegyverrel!

HŐSTETTEID
A II. quwarg rajzásban megölt quwargjaid száma: 1, pontszámod: 12.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
kaszt.kiteljesedés (166)
a mágia rúnája (179)
mest. gerjesztés (184)
kasztrop.kitágulás (197)
a hatalom rúnája (215)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
mágiafókusz (275)
fejleszt.gyümölcse (292)
magiometer (314)
jégmág. hierarchia (391)
jégrúna (398)
jégvihar generálása (407)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) belefejlesztettél: 12 TU. szükséges még: 18 TU.
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 667 TU szükséges.)
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.

Összsúly: 78.41 kg Megterheltség: 87%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 250% alatt van.
Még 93 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 170 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
10 arany (#50) 1 álompor (#396) 1 bumeráng (#249)
5 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
6 kaja (#2) 2 magszim bél (#103) 2 pirkit (#153)
6 ugh méreg (#166)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(98,100) ragyás burástyák (#111)
(98,102) amniosz-fa (#202, belőle készíthető: #203)
(98,103) 40. jellempróba, oltár, törpemammut (#115)
(99,104) egy ismeretlen isten rúnaköve, 29. jellempróba, oltár, nukleáris cickány (#155)
(100,105) vaskohó (#155)
(101,105) mély szakadék (#154), oltár, vaskohó (#155), érclelőhely
(102,105) vadtroll (#70), csillezsálya (#1252, belőle készíthető: #1253)
(102,106) emberevő (#119), mély szakadék (#154), vaskohó (#155), olvasztókemence (#86), púpos burástya (#92), mutáns pók (#117)

ÜZENET A JÁTÉKVEZETŐTŐL


2012. jún. 23-án, szombaton, 9 órától a szokásos helyen, a Láng Művelődési házban TF, ŐV, Végzetúr, Mágia Mesterei és HKK találkozót rendezünk. (Cím: Budapest, XIII. ker. Rozsnyai u. 3., megközelíthető: kék metróval, Forgách utcai megállónál kell leszállni.) Személyesen mondhatod el véleményedet, javaslataidat az TF programozójának és játékvezetőjének, élőben találkozhatsz a többi játékossal. Számos vetélkedő, TF árverés legendás tárgyakért, tombola, kedvezményes zsetonbefizetési lehetőség, akciós könyv- és kártyavásár! Végzetúr és Mágia Mesterei találkozó, kvíz és árverés, tombola, Mini HKK versenyek! Ingyenfordulók, információözön, vetélkedő és még sok más program vár, többek között a "20 éves a TF" csapatverseny. Ezúttal lesz új örökkévalóság ékkő. A korábban bevezetett újítások (több TP, egyedi nyeremények, vigaszdíj, új játékos verseny) most is érvényesek lesznek. Ezúttal a harcrendszeren változtattunk egy kicsit (nagyobb random a támadásban, megerősödött szerepe a támadó varázslatoknak). És persze a találkozón átveheted az TF olimpiai fordulódat is. Az olimpiára való jelentkezés határideje 2012. jún. 19. kedd. További részletek a www.beholder.hu oldalon. Várunk szeretettel jún. 23-án! A Beholder Kft. munkatársai.

Üzenet küldése a karakternek