10. forduló, 12. forduló, Rézevő fia Mór összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2021. okt. 2. 22h:44'
EZ A 792. JÁTÉKHETED, 11. FORDULÓD
793. játékheted kezdete: okt. 4.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 31 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #1674
SZÁMLA : XXXX

RÉZEVŐ FIA MÓR KALANDJAI


Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [-281,-13] koordinátán.
Egy csoportban vagy, együtt mentek. Érzed, hogy köztük biztonságban vagy, szeretnek, társaid rosszban, jóban. Az elöl haladó futni kezd, közben hangosan kurjongat. A többieket is elfogja a jó hangulat, nevetve csatlakoznak. Együtt rohantok lefelé a füves domboldalon, boldognak érzed magad. A jóérzés még azután is kísér, hogy kinyitod a szemed és felébredsz.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+43 életerő.) Minden varázserőd visszatért. (+34 varázspont.) Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+3 pszi pont.)
A táborozás ideje alatt hosszú időt töltöttél azzal, hogy garokk nyomok után kutattál. Megérte kutatni - találsz egy kifejlett példányt.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy tüskepajzs varázst. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a fúvócsővel. Elrepül 2 ubuk tüske. Lövedékeiddel perforálod a garokk jobb hátsó lábát. (2 támadással 8 életpontot sebezve.) Megmarkolva a bronzhegyű lándzsát ellenfeledre ugrasz. Bronzhegyű lándzsával tökéletesen perforálod a garokk varacskos hátát. (2 támadással 37 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megdöföd a garokk testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) A garokk sikertelen támadást intéz feléd agyarával. A garokk most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 kaját. 159 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 lőfegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 53, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

[10 pontot használtál fel, van még 158.]

kt 22 60 elkészíted a 22. tárgyat (60 darabot)
Begyűjtöttél 60 tüskét. Húh, annyira elmélyültél az alkotás pillanatában, hogy majdnem meglepett a semmiből előbukkanó fémbontó szójer. Na, ez se lesz barátságos találkozó! Megpróbálsz elbújni a szörny elől, de az valahogyan mégis érzékel téged. Elrabolja a legfrissebb kreálmányodat, és csak egy visszhangot hallasz a fejedben: Okülüpaj üdvözöl! [60 pontot használtál fel, van még 98.]

v 12 elmormolod a 12. varázslatot
Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd az erőpajzs I varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 93.]

t 290 támadod a 290. szörnyet
FT 290 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 93.]

m 5 5 5 mozogsz délnyugatra, délnyugatra, délnyugatra
[-282,-12] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Felismered a közeledőt. Csak egy uzbány. Nem jelenthet különösebb problémát. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy tüskepajzs varázslatot. A fúvócsővel célzol és lősz. Elrepül 2 ubuk tüske. Lövedéked átfúrja az uzbány jobb szárnyát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Bronzhegyű lándzsával tökéletesen perforálod az uzbány nyakát. (2 támadással 21 életpontot sebezve.) Néhány csípés eltalálja a jobb lábadat. (3 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Bronzhegyű lándzsával épp hogy megszúrod az uzbány testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megérinted az uzbány bal szárnyát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Többször megcsíp az uzbány. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltűnik a színről. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg.
{Csatastatisztika; sebzés: 32, sebződés: 14, gyógyulás: 0, összesen: -14 ÉP}

Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Sheran rúnaköve. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Egy különös szoborra leszel figyelmes. Apró, színes homokszemek kavargása alkotja. Magát Chara-dint ábrázolja, amint egy nála hatalmasabb lény, Kolompár Elvira lábát masszírozza. Észreveszel egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Néhány mákrózsa virág hullik a lábad elé. Miközben felveszed, boldogan tapasztalod, hogy egy alku varázslat került rád. Hálásan nézel Elenios szemébe. Egy kis tavacskát látsz, amelybe egy patak ömlik. Ivás után megtöltöd a vizestömlőt is. Előpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [-283,-11] Szűnni nem akar a zöld síkság. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Úgy gondolod, hogy a közeledő rájanyék nem jelenthet komoly veszélyt. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy tüskepajzs varázslattal készülsz a csatára. A fúvócsővel célzol és lősz. Elrepül 2 ubuk tüske. Lövedékeiddel perforálod a rájanyék testét. (2 támadással 4 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra támadsz. Bronzhegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a rájanyék tüskés farkát. (2 támadással 30 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel teljesen átszúrod a rájanyék testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Feléd sújt a rájanyék a farkával, de elhibázta! Karmait felemelve, a rájanyék meglegyinti a jobb lábadat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A rájanyék még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. 122 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 42, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

Találsz egy márványtornyot. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport.

(Továbbmész...) [-284,-10] Még mindig füves síkságon vagy. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Utad során felfedezel egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Chara-din rúnaköve. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. A feléd közeledő piromenyét mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy tüskepajzs védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a fúvócsővel célba találj. Elrepül 1 ubuk tüske. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a piromenyét izzó bundáját. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és tüzet fúj rád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (8 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Bronzhegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a piromenyét testét. (2 támadással 20 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel eltalálod a piromenyét testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) A piromenyét megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Bronzhegyű lándzsával teljesen átszúrod a piromenyét testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megdöföd a piromenyét izzó bundáját. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) A piromenyét fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 pirkitet. 190 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 49, sebződés: 13, gyógyulás: 0, összesen: -13 ÉP}

Hatalmas sárga gyümölcsöt találsz egy bokron. Megkóstolod. Ehető! Nagyszerű, ebből muszáj raktározni. (+2 kaja.) [30 pontot használtál fel, van még 63.]

m 5 mozogsz délnyugatra
[-285,-9] Még mindig füves síkságon vagy. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy szomorúfűz. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy uzbány. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy tüskepajzs. Elszántan ellenfeledre rohansz. Bronzhegyű lándzsával eltalálod az uzbány testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel meghorzsolod az uzbány pikkelyes nyakát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Megcsipkedi az uzbány a jobb válladat. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Bronzhegyű lándzsával jól megszurkálod az uzbány testét. (2 támadással 16 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel épp hogy megszúrod az uzbány pikkelyes nyakát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Az uzbány belecsíp a kezedbe. Gyenge próbálkozás. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot.
{Csatastatisztika; sebzés: 34, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}

Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy süvítő rája közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy tüskepajzs varázslatot. Meglengetve a bronzhegyű lándzsát a másikra támadsz. Nem találtad el! A süvítő rája fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Farokcsapások csattannak a hasadon. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Támadásodat elkerülte ellenfeled. A süvítő rája feléd harap, de sikertelenül. Ütéseket mér a süvítő rája a farkával a bal válladra. (3 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Nem akarsz kinyúlni. Szerencsédre a futás jobban megy a bújócskánál.
{Csatastatisztika; sebzés: 0, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}

Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.) [10 pontot használtál fel, van még 53.]

h 313 használod a 313. tárgyat
Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Már érzed is a hatást. ( +50 életerő.) [0 pontot használtál fel, van még 53.]

p 64 használod a 64. pszi képességet
Megtisztítod tudatodat. Tökéletes kontrollt érzel a tested felett! Kiengeded magadból a pszi-ernyő pszi képességet. [-6 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 48.]

m 4 mozogsz délre
[-285,-8] Még mindig füves síkságon vagy. Éktelen káromkodást hallasz. A hang gazdája egy gnóm fickó. Furcsa, idétlennek tűnő szárnyas szerkezet mellett áll és egy hatalmas csavarkulccsal a kezében szidja azt. Kiderül, hogy a fura gépezetnek eltörött a tengelye. Segíthetsz a gnómnak, ha van nálad egy fémrúd és rászánsz 15 TVP-t (47. jellempróba). Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy szent tölgyfát. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Chara-din rúnaköve. Messziről megérzed a víz szagát: egy kis patak által táplált tavat találtál.
(Vándorcirkusz:) Törpék, óriások, zsonglőrök, erőművészek és bohócok. Először nem is tudod hova keveredtél, majd mint a villám ér a felismerés: ez a vándorcirkusz. Már úgyis bizsergett a tenyered némi megpróbáltatás után, úgyhogy határozottan a sátrak közé lépsz. Aztán arra leszel figyelmes, hogy egy törpe rohan utánad, majd aranyat kér belépő gyanánt. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Úgy gondolod, hogy a közeledő sörényes ubuk nem jelenthet komoly veszélyt. {támadása: 9.} Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy tüskepajzs védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Elszántan a másikra ugrasz. Bronzhegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a sörényes ubuk bal hátsó lábát. (2 támadással 38 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel eltalálod a sörényes ubuk bal oldalát. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) A sörényes ubuk állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Bronzhegyű lándzsával megdöföd a sörényes ubuk bal oldalát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megdöföd a sörényes ubuk testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) A sörényes ubuk fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A sörényes ubuk még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Felhasználva a kőkést, szereztél 7 ubuk tüskét. 290 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 70, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}

Hogy kerül ide egy csokivirág? Na mindegy, no problemo, lehántod az édes héját. Igazi ínyencfalat! (+1 kaja.) Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Még egész friss mutáns nyomok vezetnek északra. [10 pontot használtál fel, van még 38.]

m 4 7 6 mozogsz délre, északnyugatra, nyugatra
[-285,-7] Továbbra is síkságon vagy. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy nagyobb cserje. Találsz egy amniosz-fát. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy Chara-din monolitját. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy sörényes ubuk. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a fúvócsővel célba találj. Elrepül 2 ubuk tüske. Lövedékeiddel perforálod a sörényes ubuk tüskés hátát. (2 támadással 12 életpontot sebezve.) Meglengetve a bronzhegyű lándzsát ellenfeledre ugrasz. Bronzhegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a sörényes ubuk tüskés hátát. (2 támadással 25 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel jól megszúrod a sörényes ubuk testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) A sörényes ubuk belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Bronzhegyű lándzsával teljesen átdöföd a sörényes ubuk nyakát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel eltalálod a sörényes ubuk testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) A sörényes ubuk fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A sörényes ubuk most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 5 ubuk tüskét. 290 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 75, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}

Leszüreteled egy gallopbokor érett bogyóit. Állítólag ehető. (+1 kaja.)
Találkozol egy rövid ezüsthajú, csillogó szemű alakváltó férfival. A bőre kreolszínű. Fairlight követője. Egy bakkura csizmát, egy bronzsisakot, egy kígyóbőr kesztyűt, egy koponya gyűrűt, egy szöges páncélt és egy villám szimbólumot visel. Fegyverzetét egy dombi yeti trófea, egy arató csattanat trófea és egy pattanóböde trófea díszíti. Jobb kezében egy bronzhegyű lándzsát, bal kezében egy bronzpajzsot tart. Lőfegyvere egy fúvócső. {egészsége: 18.}
Bemutatkoztok egymásnak. Az ő neve Bertalan. Homlokérintéssel biztosítjátok a későbbi telepatikus összeköttetést. Aztán elbúcsúztok, és mindenki megy tovább a maga útján.
Előpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [-286,-8] Síkság, továbbra is csak síkság.

Észreveszel egy tűzbokrot. Egy rosszkedvű elflánnyal találkozol. Elmeséli, hogy ma van a születésnapja, és nem kapott senkitől semmit. A rokonai meghaltak a tűzviharban, és most magányos. Ahhoz, hogy felvidítsad, valamilyen szép ajándékot kellene adnod - például egy ezüst nyakláncot. Ez a segítség 4 TVP-be kerül (38. jellempróba). Találsz egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Csodálatos érzés kerít hatalmába, miközben virágeső hull az égből. Vidáman gyűjtöd csokorba a szépséges virágokat, ami egy mocsári penke és néhány mákrózsa. Egy bokor tövében elkapsz egy szarvasbogarat. Túl lassú volt a fiú! (+1 kaja.)

(Továbbmész...) [-287,-8] Még mindig füves síkságon vagy.
(Feltételes támadás:) Egy alpesi tehén! Ezt kerested. {támadása: 8.} No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Megveted a lábad, és a fúvócsővel ellenfeledre lősz. Elrepül 2 ubuk tüske. Több lövedéked átfúrja az alpesi tehén testét. (2 támadással 6 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Bronzhegyű lándzsával több döféssel felnyársalod az alpesi tehén lila foltos testét. (2 támadással 35 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megdöföd az alpesi tehén bal hátsó lábát. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Szarvaival az alpesi tehén megböki a jobb karodat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Az alpesi tehén patája súrolja a combodat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Bronzhegyű lándzsával eltalálod az alpesi tehén testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel eltalálod az alpesi tehén bal oldalát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Utolsó pillanatban ugrasz félre az alpesi tehén öklelő szarvai elől. Apró rúgást kapsz az alpesi tehén patájától. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Az alpesi tehén most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 6 kaját. Elhajítod a vacak gyilkos tetű trófeát, és kiszedsz egy alpesi tehén trófeát. 287 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 79, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}

Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy szent tölgyfát. Vándorlásod során egy különös szoborra bukkansz. Milliárdnyi színes, apró porszem kavargásából áll össze. A szobor magát Chara-dint ábrázolja, amint behódol egy nála nagyobb istennek, ami nem más, mint Aranymag. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy Chara-din monolitját. Szerelmi nászuk közben válik élelemtartalékoddá két levelibéka. (+2 kaja.) [30 pontot használtál fel, van még 8.]

h 396 használod a 396. tárgyat
Kibontod az álomvirág szirmait és beszippantod az álomport, remélve, hogy nyugodtabb éjszakád lesz. [Lopás parancsaid, nem szörnyekre vonatkozó támadás parancsaid törlődtek, agressziód 3 lett, kaptál egy BA parancsot jókra és semlegesekre.] [0 pontot használtál fel, van még 8.]

h 242 használod a 242. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [1 pontot használtál fel, van még 7.]

szk 91 keresed a 91. szörnyet
Elhatározod, hogy táborozás alatt megpróbálsz felkutatni egy alpesi tehenet. [0 pontot használtál fel, van még 7.]
Alaposan elfáradtál, jól esne egy kis innivaló. Kortyolsz a vizestömlőből. Az aranypikkelyek szaporodnak. Micsoda öröm! Mára elég volt a kalandozásból. Rutinos öreg rókaként táborhelyet keresel. A fáradtság a legjobb altatómester: szinte azonnal elalszol. Némi fejlődést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (+1 max. életerő.)
Gratulálok, a következő szintbe léptél! A minősítésed mostantól ügyes túlélő helyett vakmerő kalandor. Ennek eredményeképp, karaktered a következő fejlődést tapasztalja: +9 max. varázspont, +6 max. életerő, +1 támadás, eloszthatsz 2 tulajdonság-pontot, és 1 képesség-pontot.
Elmúlt az alku hatása.
Ebben a körben 7 pontod maradt, ebből a következő körre 7 pontot vihetsz át. Kapsz még 150 pontot. A következő körben tehát 157 pontot költhetsz el.

KARAKTERLAP

Rézevő fia Mór, egy vörös, tüsi hajú, zöld szemű mutáns férfi vagy. A bőröd sötétebb az átlagosnál. Tharr híve vagy. Ez a 11. fordulód.

Erő: 17 (19) Szint: 8 Merészség: 7/3 Magasság: 164 cm
IQ: 18 Támadás: 7 Agresszió: 3 Testsúly: 55 kg
Ügyesség: 18 Védekezés: 24 Menekülés: 30 % Életkor: 1/1 év
Egészség: 16 Életpont: 112/89 Jellem: semleges (-15) Tul. pont: 2
Szerencse: 21 Varázspont: 44/10 Pénz: 16 arany Kép. pont: 6
Pszi pont: 9/1
Eddig összesen 37 szörnyet (6 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 1 338 TP-t kaptál. Jelenleg 5 132 TP-d van. A következő szinthez még 1 868 TP szükséges. Trófeáid: sörényes ubuk, alpesi tehén. A 5. fordulódban 478 arany került a bankszámládra. 506 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 1 szúrófegyverek: 8 vágófegyverek: 1
ütőfegyverek: 1 lőfegyverek: 6 (+1) dobófegyverek: 1

Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -1.); tüske (#22) (2 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
89,81 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 125

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 115 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 2 2. nyomkövetés: 1 3. lopás: 1
4. mászás: 1 5. csapdakészítés: 2 6. csapdaészlelés: 1
7. gyógyítás: 1 8. titkosírás: 1 9. felderítés: 1
10. szörnyidomítás: 1 11. teológia: 1 12. taumaturgia: 1
13. szerencsejáték: 1 14. versengés: 1 15. zene: 1
16. szörnyismeret: 2 17. pszi: 1 18. zárnyitás: 1
19. vadászat: 1 20. vitalitás: 1 21. bányászat: 2
22. főzés: 1

FELTÉTELES PARANCSOK (még 50 lehet)
Feltételes támadás (aktív: 3, max: 50)
alpesi tehén (#91), drótszőrű pincsi (#22) (csak egyszer), manaelementál (#290) (csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 2, max: 50)
semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
tüskepajzs (#30, 4 VP)
Papi varázslataid
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
erőpajzs I (#12) pszi-ernyő (#64)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
1. és magasabb szintűek ellen
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 20)
tüskepajzs (#30)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Egy igazi férfi nem bújik páncélok mögé - megfelelő áldozat lenne, ha egy szöges bőrpajzsot elégetnél a hozzám való ima közben!
2.) A következő áldozat egy bronzpáncél kell, hogy legyen.
3.) Ejts el egy napon [értsd egy fordulón belül] legalább egy szörnyet ütő, egyet vágó, és egyet szúrófegyverrel!

ISMERT LABIRINTUSOK
54, 170, 171, 173, 175, 176.

NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Páncélok és pajzsok
1 * fekete bőrcsizma (#247) 1 * lánckesztyű (#230) 1 * vassisak (#160)
1 * vasvért (#164)
Fegyverek és lövedékek
1 * bronzhegyű lándzsa (#87) 1 * fúvócső (#20) 1 hosszú íj (#111)
1 kőkés (#6) 1 * orgyilkos tőr (#225) 8 * ubuk tüske (#131)
Ékszerek és egyéb csecsebecsék
1 * arany papi karkötő (#309) 1 * két kard szimbólum (#144) 1 * obszidián karkötő (#229)
Eszközök, használati tárgyak, készletek
4 aranypikkely (#415) 1 ásó (#34) 3 fáklya (#36)
5 gyógykenőcs (#313) 20 kaja (#2) 2 kötél (#92)
1 + tüskecsapda (#242)
Löttyök és porok, tartóstul
3 + fűszertartó (#210) [bennük 3 csepp sáfránypor (#211), fér még: 12]
3 vizestömlő (#3) [bennük 57 korty víz (#27), fér még: 3]
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
9 álompor (#396) 2 evaporőr háj (#105) 2 fémrúd (#104)
1 gyöngymangó (#135) 1 hebrencs állkapocs (#130) 2 kazmár gyökér (#205)
6 madártoll (#112) 25 mákrózsa virág (#56) 2 mocsári penke (#148)
4 pirkit (#153) 1 ramit kő (#226) 5 rézdarab (#70)

Összsúly: 38.51 kg Megterheltség: 80%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 114 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 gyógykenőcs (#313)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
3 álompor (#396) 2 aranypikkely (#415) 12 kaja (#2)
10 mákrózsa virág (#56) 1 mocsári penke (#148) 2 pirkit (#153)
3 ubuk tüske (#131)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

-288 -287 -286 -285 -284 -283 -282 -281 -280
-14
-13
-12
-11
-10
-9
-8
-7
-6
(-287,-8) alpesi tehenek (#91), szent tölgyfa (#393), művészi porolit (#720), Chara-din monolitja (#534)
(-286,-8) tűzbokor (#35, belőle készíthető: #36), 38. jellempróba, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), tündöklő szobor (#1587)
(-285,-9) uzbányok (#102), süvítő rája (#113)
(-285,-8) 47. jellempróba, szent tölgyfa (#393), egy ismeretlen isten rúnaköve, tavacska, sörényes ubukok (#89)
(-285,-7) amniosz-fa (#202, belőle készíthető: #203), Chara-din monolitja (#534), sörényes ubuk (#89), Bertalan (2973. kalandozó)
(-284,-10) álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), egy ismeretlen isten rúnaköve, piromenyétek (#99)
(-283,-11) rájanyékek (#58), márványtorony (#175), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396)
(-282,-12) uzbányok (#102), Sheran rúnaköve, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), művészi porolit (#720), tündöklő szobor (#1587), tavacska
(-281,-13) garokkok (#73)

Üzenet küldése a karakternek