98. forduló, 100. forduló, Pszi Ponty összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2006. júl. 14. 14h:42'
EZ A 252. JÁTÉKHETED, 99. FORDULÓD
253. játékheted kezdete: júl. 21.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #4996
SZÁMLA : XXXX

PSZI PONTY KALANDJAI


4 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [99,32] koordinátán.
A táborozás 3. napján összefutsz Majtikával. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy Eldaran karkötőjét, egy fekete bőrcsizmát, egy hatalom fülbevalóját, egy kvazár sisakot, egy lánckesztyűt, egy örökkéval.smaragdját, egy ritualista amulettet, egy szirén köpenyét, egy vasvértet és egy zafír erőövet visel. Felszerelését egy quwarg harcos trófea, egy élőholt quwarg trófea és egy quwarg királynő trófea teszi egyedivé. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: denevérek gyűrűjében fekete obszidián koponya. Övén 2 kalandozóskalp fityeg! Jobb kezében egy ryuku kopját, bal kezében egy árnyéktőrt tart. Mentális auráját felismered, feketén vibrál. Egy alattomos gonosz! Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját.
Az aranytermő erszény 34 aranyat termelt. A teremtés zsákja létrehozott 1 kék orchideát.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+81 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+150 varázspont.) Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+40 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+3 tudatpont.)
A táborozás ideje alatt hosszú időt töltöttél azzal, hogy tesh alligátor nyomok után kutattál. Minden hiába - a kutatás eredménytelen volt. [7 pontot használtál fel, van még 262.]

* 1. KP: használod a 71. pszi képességet
Fókuszálod mentális energiáidat. Kívülről látod magadat, ahogy pszichéd körbefolyja testedet. Kiengeded magadból a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 257.]

* 2. KP: használod a 73. pszi képességet
Lemész alfába. Tökéletes kontrollt érzel a tested felett! Az erőt egyetlen csomóba sűrítve, kilövöd a pszi fejlesztés pszi képességet. Alapvető gyakorlatokat végzel, amelyek pszi szakértelmedet fejlesztik. [-20 pszi pont.] [10 pontot használtál fel, van még 247.]

* 3. KP: elmormolod a 19. varázslatot
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Egy végső mozdulattal előhívod a kitartó ló varázslatot! Kitartásod, fáradtságtűrésed megnövekedett! [-10 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 242.]

* 4. KP: használod az 1100. tárgyat
Használod az Éjmágus tükrét. A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [0 pontot használtál fel, van még 242.]

kf 18 19 kézbeveszed/felveszed a 18. tárgyat a 19. tárggyal
Elrakod a rövid íjat, majd előkészíted a parittyát.
Lövedékként kerek követ fogsz használni. [0 pontot használtál fel, van még 242.]

dd 4 9 17 eldobod a 4. tárgyat a 9. tárgyat a 17. tárgyat
Elhajítasz 5 botot. Elhajítasz 1 bunkósbotot. Elhajítasz 4 szögletes követ. [0 pontot használtál fel, van még 242.]

a 34 5317 1 átadod a 34. tárgyat az 5317. kalandozónak (1 darabot)
Ok, sikeresen átadtál 1 ásót Majtika részére. [0 pontot használtál fel, van még 242.]

aa 151 172 átadod a 151. tárgyat a 172. tárgyat
Ok, sikeresen átadtál 10 szvó-ektoplazmát Majtika részére. Ok, sikeresen átadtál 3 téfea-agyat Majtika részére. [0 pontot használtál fel, van még 242.]

m 3 mozogsz délkeletre
[100,33] Egyre több bokor tűnik fel, az aljnövényzet sűrűsödik. Oldalt pillantva, meglátsz egy nekrofunt. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy tűzrakó helyet. A gnóm, aki a tüzet csiholta mesél erről-arról, mi történt vele mostanában, közben megosztja veled finom vacsoráját. Csak úgy falod a aranylille egytálételt. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy teljesen lerombolt oltárt. Nyilván valamilyen gonosz fickó műve. A táj egyhangúságát egy különös szobor töri meg. Milliónyi színes porszem kavargásából a következő kép bontakozik ki szemed előtt: Saját magadat látod a szobor tövében békésen pihenni, a háttérben Kocsusz irtja Chara-din híveit, mintegy vigyázva az álmodat. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Csak egy ryuku gárdista. Megvető mosollyal várod a találkozást. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Egy jégcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 42 életpontot sebeztél. A parittyával célzol és lősz. Elrepül 2 kerek kő. A célpont mellett süvít el a lövedéked. Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát ellenfeledre rohansz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a ryuku gárdista jobb lábát. (3 támadással 41 életpontot sebezve.) A ryuku gárdista megvágja a bal lábadat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Vashegyű lándzsával eltalálod a ryuku gárdista jobb karját. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) A ryuku gárdista fegyverével több sebet ejt a jobb válladon és karodon. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A derit láncvért működik: ellenfeled sebződik 2 életpontot. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 723 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 99, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}

Körbevizsgálódsz. Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) troll nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még kb. 2 hetes mutáns nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 2 hetes árnymanó nyomokat, amelyek északra vezetnek. Utad során felfedezed egy kopasz, barna szemű, körszakállas troll férfi táborát. A bőre kreolszínű. Tharr személyes tanácsadója. Egy ezüst papi karkötőt, egy halálhozó karkötőjét, egy halálhozó talizmánt, egy hatalom fülbevalóját, egy két kard szimbólumot, egy lánckesztyűt, egy monstrum vállvédőt, egy szirén köpenyét, egy varkaudar csizmát, egy vasvértet és egy zafír erőövet visel. Fegyverzetét egy jégzabáló trófea, egy animált hókutya trófea és egy ongóliant trófea ékesíti. Furcsa jelvénye van: mindent elsöprő hömpölygő ármádia. Jobb kezében egy troll dorongot, bal kezében egy harci kalapácsot tart. Tárgyainak egy részét egy bazaltelementál viszi. Nálad ő jóval tapasztaltabbnak látszik - a harcban biztos, hogy alulmaradnál. Nagy ívben elkerülöd a táborhelyét, mielőtt még felfigyelne rád.
[10 pontot használtál fel, van még 232.]

kt 1167 elkészíted az 1167. tárgyat
Az összegyűjtött tárgyakért cserébe kaptál 1 Rodger kezdő üstjét. 86 tapasztalati pontot kaptál. A vándor látva, hogy ez az első üstöd, mesélni kezd a szakácskodásról. Valami egészen új dolgot tanultál, egy új képességet szereztél (főzés: 1. szint). (ld. enc.) Ezután rövid gesztikulálás kíséretében megosztja veled a főtt étel ötletét, az első receptedét. (ld. enc.) [5 pontot használtál fel, van még 227.]

h 1167 1 használod az 1167. tárgyat
Lefőzöl egy adag főtt ételt. Nyami-fali, nagyon finomra sikeredett! Hmm! Már nem is vagy éhes! [3 pontot használtál fel, van még 224.]

m 4 5 5 mozogsz délre, délnyugatra, délnyugatra
[100,34] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy nagyobb cserje.

Látsz egy márványtornyot. Egy pillanatig bambán bámuljátok egymást egy mucugróval, aztán gyorsan elkapod, mielőtt alámerülhetne a pocsolyában. (+1 kaja.) Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) troll nyomok vezetnek északra.

(Továbbmész...) [99,35] Egy sejtelmes, baljós sűrű erdőbe érsz a síkságot elhagyva.

Körbevizsgálódsz. Friss mutáns nyomok vezetnek északra.

(Továbbmész...) [98,36] A fákat magad mögött hagyva, szelíd lejtőjű, lankás vidékre érkeztél. Két tazunkarókakölyök talált egy kerek sajtot, de nem tudják megfelezni. Ahhoz, hogy segíthess nekik, szükséged van egy mérlegre és 5 TVP-re (31. jellempróba). Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Egy pattanóböde nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Egy jégcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 20 életpontot sebeztél. A parittyával ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 2 kerek kő. Megsoroztad a pattanóböde hólyag testét. (2 támadással 2 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és iszonyatos hideget fúj rád. Félrehajolsz, ezért csak nem fagysz teljesen csonttá. (14 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a pattanóböde hólyag testét. (3 támadással 67 életpontot sebezve.) A pattanóböde állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Vashegyű lándzsával jól megszúrod a pattanóböde testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A pattanóböde feléd harap, de sikertelenül. A pattanóböde összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 822 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 105, sebződés: 14, gyógyulás: 0, összesen: -14 ÉP}

Egy pillanatig bambán bámuljátok egymást egy mucugróval, aztán gyorsan elkapod, mielőtt alámerülhetne a pocsolyában. (+1 kaja.) Nocsak, itt van valami érdekes! Friss mutáns nyomok vezetnek keletre.
Összefutsz egy fekete, göndör hajú, kék szemű árnymanó nővel. Bőre színe zöld. Egy bíbor erőövet, egy fekete bőrcsizmát, egy örökkéval. rubinját, egy rejtőköpenyt, egy ritualista amulettet, egy vassisakot és egy vasvértet visel. Felszerelését egy vízionár trófea színesíti. Jobb kezében egy bronzhegyű lándzsát, bal kezében egy nagy vaspajzsot tart. Lőfegyvere egy ubuk dobónyíl. Érzékeled auráját: feketén vibrál. Egy alattomos gonosz! Nincs beszédes kedvében, csak mosolytalanul rádnéz. Elfordulsz, és tovább totyogsz.
[30 pontot használtál fel, van még 194.]

a 396 2572 6 átadod a 396. tárgyat a 2572. kalandozónak (6 darabot)
Ok, sikeresen átadtál 6 álomport Sziriusz részére. [0 pontot használtál fel, van még 194.]

aa 179 1533 104 átadod a 179. tárgyat az 1533. tárgyat a 104. tárgyat
Ok, sikeresen átadtál 1 grifftojást Sziriusz részére. Ok, sikeresen átadtál 1 nodonrod kitűzőt Sziriusz részére. Ok, sikeresen átadtál 1 fémrudat Sziriusz részére. [0 pontot használtál fel, van még 194.]

kt 6 2 elkészíted a 6. tárgyat (2 darabot)
Begyűjtöttél 2 kőkést. [6 pontot használtál fel, van még 188.]

a 205 2572 2 átadod a 205. tárgyat a 2572. kalandozónak (2 darabot)
Ok, sikeresen átadtál 2 kazmár gyökeret Sziriusz részére. [0 pontot használtál fel, van még 188.]

aa 21 1113 2 átadod a 21. tárgyat az 1113. tárgyat a 2. tárgyat
Sajnos nincs nálad ormánygőte csont. Ok, sikeresen átadtál 1 varkaudar csontot Sziriusz részére. Ok, sikeresen átadtál 7 kaját Sziriusz részére. [0 pontot használtál fel, van még 188.]

m 7 7 8 mozogsz északnyugatra, északnyugatra, északra
[97,35] A domb lábánál egy sűrű erdő kezdődik. Az évszázados fák hangulata Rád is átragad. Utad során felfedezel egy óriás liánt.
(Feltételes foglyul ejtés:) Vigyázva körülkémlelsz: mutáns pók szagot érzel! Sajnos a fedett verem ezen a terepen nem alkalmazható. Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy mutáns pók lehet. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Egy jégcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 39 életpontot sebeztél. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a mutáns pók testét. (2 támadással 34 életpontot sebezve.) A mutáns pók feléd sújt csáprágóival, de mellé! A mutáns pók még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. 414 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 73, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Nocsak, itt van valami érdekes! Nem valami friss (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek délre.

(Továbbmész...) [96,34] A fák eltünedeznek, ismét síkságon vagy. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy mély kutat. Egy öreg törpét pillantasz meg, amint nagyban ás. Kérdésedre mogorván azt válaszolja, hogy kincset keres, de egyedül eléggé nehezen boldogul. Ha segíteni akarsz rajta, 30 TVP-t kell elköltened (24. jellempróba).
(Feltételes mászás:) A kötelet egy erősebb bokorhoz kötöd a kút mellett, és erősen kapaszkodva leereszkedsz. A kút mély, de szerencsére a köteled elég hosszú volt. Ahogy szemed megszokja a gyenge fényt, körbenézel. Találtál valamit! Közelebbről megvizsgálod - szereztél 1 kis bőrpajzsot. Elhagyva a kutat, elcsomagolod a kötelet. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Egy uzbány nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy jégcsóva varázslat. 32 életpontot sebeztél. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a parittyával beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 2 kerek kő. Többször meglövöd az uzbány testét. (2 támadással 2 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra ugrasz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod az uzbány testét. (3 támadással 32 életpontot sebezve.) Az uzbány feléd csap csőrével, de sikertelenül. Az uzbány szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 uzbány csőrt. 334 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 66, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}


Találkozol egy szőke, copfos hajú, kék szemű ember nővel. Bőre babarózsaszín. Dornodon ministránsa. Egy bronzpáncélt, egy denevér szimbólumot, egy fekete bőrcsizmát, egy kígyóbőr kesztyűt és egy vassisakot visel. Felszerelését egy varkaudar kósza trófea, egy epokitféreg trófea és egy purifikátor trófea színesíti. Jelet látsz a ruhájára festve: Idős asszonyt szopógödörbe segítő ifjú harcos. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát tart. Lőfegyvere egy parittya. Tisztán érzed auráját: fekete, jelezve hogy gonosz. Jó lesz vigyázni! Összeismerkedtek. Az ő neve Rózsaszín Malvin. Homlokérintéssel biztosítjátok a későbbi telepatikus összeköttetést. Meleg kézfogás után elbúcsúztok.

(Továbbmész...) [96,33] Síkság, továbbra is csak síkság. Felfedeztél egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Elenios rúnaköve. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy ork sámán került az utadba. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

A csata nem lesz könnyű: célpontod számodra ismeretlen védekező varázslatot rak magára. Ellenfeledre jégcsóva varázslatot lősz. 45 életpontot sebeztél. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy lángcsóva varázslatot. 9 életpontot vesztettél. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a parittyával beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 2 kerek kő. Többször meglövöd az ork sámán testét. (2 támadással 2 életpontot sebezve.) Meglengetve a vashegyű lándzsát a másikra támadsz. Vashegyű lándzsával felnyársalod az ork sámán bal lábát. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: lángcsóva varázslatot lő rád. 9 életpontot vesztettél. Az ork sámán most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 kerek követ találsz meg, amelyet még használni tudsz. 437 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 71, sebződés: 18, gyógyulás: 0, összesen: -18 ÉP}

[44 pontot használtál fel, van még 144.]

v 5 elmormolod az 5. varázslatot
Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a gyógymógy varázslatot! A gyógyító energia a testedbe áramlik (+12 életerő). [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 139.]

m 2 2 1 mozogsz keletre, keletre, északkeletre
[97,33] A síkságot sűrű erdő váltja fel. Gyanús mozgást látsz a fák között. Ráismersz a lényre. Egy vadász varkaudar. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre jégcsóva varázslatot lősz. 40 életpontot sebeztél. Meglengetve a vashegyű lándzsát a másikra ugrasz. Vashegyű lándzsával teljesen átszúrod a vadász varkaudar testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) A vadász varkaudar feléd döf, de csak ijesztésképp. A vadász varkaudar még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
399 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 63, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Nocsak, itt van valami érdekes! Kicsit régi (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek délre.

(Továbbmész...) [98,33] A fák ritkulnak, az aljnövényzet sűrűsödik - ez már csak bozótos.


(Vándorcirkusz:)
- Itt a cirkusz, itt a cirkusz - hallod a kántálást, és mire feleszmélsz, már sátrak tömkelege terül szét körülötted. Egy mélynövésű, kék színűre festett alak állja utad, és a tenyerét a belépésre jogosító összegért tartja feléd. Egyesével átadod neki a 20 aranyat.
Az egyik sátorban különleges szörnyekkel való harcra hívják fel figyelmed. A céllövölde tulajdonosa, aki egy óriás, könnyedén rábeszél a sátorba lépésre, hiszen feltámadt kíváncsiságodat el sem tudod titkolni előle. Tehát belépsz. Egy halálhozó lesz az ellenfeled.

Üdvözlésképpen egy jégcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 18 életpontot sebeztél. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a parittyával beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 2 kerek kő. Néhány helyen eltalálod a halálhozó bal lábát. (2 támadással 2 életpontot sebezve.) A lény savat köp rád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (7 életpontot vesztettél.) Megmarkolva a vashegyű lándzsát a másikra ugrasz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a halálhozó jobb oldalát. (3 támadással 63 életpontot sebezve.) Félrehajolsz, de a halálhozó karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Karmait felemelve, a halálhozó meglegyinti a bal lábadat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A szörny önbizalmadból merítve huhog. 26 életpontot vesztettél. Támadása közben ellenfeled is sebződik 8 életpontot. Csőrével a halálhozó belemar kézfejedbe. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A szörny az artériádra tapasztja magát. A vérszívástól még 20 életpontot vesztettél. Páncélod 7 életpontot sebez ellenfeleden. Vashegyű lándzsával jól megszúrod a halálhozó bal lábát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A halálhozó karmai majdnem eltalálnak! A halálhozó karmai megsebesítik a jobb kezedet. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A szörny vérfagyasztó módon huhog! 23 életpontot vesztettél. Páncélod 7 életpontot sebez ellenfeleden. Csőrével a halálhozó belemar kézfejedbe. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Rádtapad, életnedvedre szomjasan! A vérszívástól még 16 életpontot vesztettél. Páncélod 5 életpontot sebez ellenfeleden. A halálhozó összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 kerek követ találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. A következő kincseket találtad: 1 halálhozó talizmán. 1023 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 126, sebződés: 109, gyógyulás: 0, összesen: -109 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Találsz néhány meztelen csigát a legritkább fajtából. Azonnal felismered a lehetőséget. Összegyűjtesz egy párat, majd összekevered némi száraz páfránylevéllel. Az így nyert kenőcsöt magadra kened, és várod a pozitív hatást. (+27 életerő.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 gyógyítás).
(Feltételes gyógyítás:) Az önszuggesztió nem a legveszélytelenebb módja a gyógyításnak, de te bátor kalandozó vagy. Behunyod a szemed, és halkan mormolni kezdesz: egészséges vagyok, egészséges vagyok, EGÉSZSÉGES VAGYOK... Pár perc múlva sokkal jobban érzed magad. (+27 életerő.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 versengés).
Megvizsgálod a talajt. Nem túl friss (kb. 1 hetes) mutáns nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 2 hetes árnymanó nyomokat, amelyek délre vezetnek.

(Továbbmész...) [99,32] A bokrok között a talaj süppedőssé, nedvessé válik: ez már mocsaras terep. Találsz egy nekrofunt.


Összefutsz Majtikával. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy Eldaran karkötőjét, egy fekete bőrcsizmát, egy hatalom fülbevalóját, egy kvazár sisakot, egy lánckesztyűt, egy örökkéval.smaragdját, egy ritualista amulettet, egy szirén köpenyét, egy vasvértet és egy zafír erőövet visel. Fegyverzetét egy quwarg harcos trófea, egy élőholt quwarg trófea és egy quwarg királynő trófea színesíti. Jelet látsz a ruhájára festve: denevérek gyűrűjében fekete obszidián koponya. Övén 2 kalandozóskalp fityeg! Jobb kezében egy ryuku kopját, bal kezében egy árnyéktőrt tart. Mentális auráját felismered, sötét, jelezve, hogy a másik gonosz. Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerősítése után elbúcsúztok egymástól.
[80 pontot használtál fel, van még 59.]

szk 353 keresed a 353. szörnyet
Úgy készülsz, hogy a táborozási időd egy részében keresni próbálsz egy tesh alligátort. [0 pontot használtál fel, van még 59.]

v 21 30 elmormolod a 21. varázslatot
Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. Hamarosan összegyűlik a szükséges varázsenergia. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a korgó gyomor, huss varázslatot! Terülj, terülj, asztalkám! És íme, előtted van 30 kaja. [-90 varázspont.] Figyelmeztetés: megterheltséged 100 % fölé emelkedett! [5 pontot használtál fel, van még 54.]

bpb bef. parancs berakása:

kf 147 kézbeveszed/felveszed a 147. tárgyat
Ezt a tárgyat nem érdemes a kezedbe venni, mert nem tudsz vele sebezni! Ha mindenképpen a kezedbe akarod venni, akkor a KF <tárgy> 1 vagy KF <tárgy> 2 parancsot használd. [0 pontot használtál fel, van még 54.]
[A parancs tárolásra került.]

* 1. BP: energia fejlesztése 3
Egy parányi tégla berakásával te is hozzájárulsz a KT új tudati képességének kifejlesztéséhez: tudati energiát ölsz a fejlesztésbe. [-3 TU.] A befejezéshez még 126 TU szükséges. [30 pontot használtál fel, van még 24.]
Kiszáradt torkod mohón magába fogadja a vizet, amelyet a kulacsból beletöltesz. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 7, 3, 21.
Kezd sötétedni, ideje lepihenni. Kiliheged magad, majd találsz egy helyet, amely táborozásra alkalmasnak tűnik. A fáradtság a legjobb altatómester: szinte azonnal elalszol. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a kitartó ló hatása.
Ebben a körben 24 pontod maradt, ebből a következő körre 24 pontot vihetsz át. Kapsz még 240 pontot. A következő körben tehát 264 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


FŐZÉS
Volt eddig egy olyan művészeti ág, melyet mi, kalandozók, a sokadrangú képzettségek sorába illesztettünk. Azonban annak, aki egyszer már megkóstolta a qvilli fogadós feleségének fenséges étkeit, azonnal megváltozik a véleménye a szakácsok és mesterszakácsok munkájáról. Most minden adott ahhoz, hogy a főzőtudásodat fejleszthesd. Ehhez csak szorgalmasan kell Rodger üstje körül lebzselned [egy fordulóban csak egyszer lehet], étkeket kotyvasztanod, új recepteken törnöd a fejed. Vannak finomságok, melyek elkészítése csak a nagyobb szakácsoknak sikerülhet, így eszébe sem juthatnak egy kezdő konyhatündérnek.
Mostantól (hogy főzés szakértelmed 1. szintre emelkedett) gondolkozhatsz új étkek ötletein, ehhez csupán egy üstre és a szokásos F (feltalál) parancsra van szükséged, valamint egy tárgyra (ami nem az üst), aminek számát megadod a parancs paramétereként. Ha az adott tárgyból lehet ételt készíteni, és elég kreatív vagy ahhoz, hogy ezt kitaláld, megismersz egy új receptet, melyről rögtön enciklopédiát is kapsz. Mint az eddigiekből is látszik, az F parancs itt is a jól megszokott módon, a tárgyak feltalálásához hasonlóan működik. Két gyakori ételkomponens van jelenleg, amiből nem lehet receptet feltalálni, ez a víz és a fűszerkeverék (ez utóbbi bármelyik boltban beszerezhető). Ezekre épp ezért nincs értelme receptvágyból F parancsot kiadni.
Az ételeket a H <üst száma> <recept száma> paranccsal készítheted el. Bármennyire is jó szakács vagy, egy körben csak egyszer főzőcskézhetsz, egy magadfajta kalandozó ennél több időt ennél a kalandozástól oly messze álló dologra nem hajlandó szánni. Mindig 1 adagot, vagyis annyit főzöl, amennyit ott rögtön meg tudsz enni. Az ételek elfogyasztásának hatása lehet egyszeri, kör végéig tartó, stb... erről az ételek receptjének enciklopédiája mindig írni fog.
Magasabb szintű főzésnél minden egyes étel elkészítése több tapasztalattal jár, valamint egy-egy étel megfőzése is egyre kevesebb és kevesebb TVP-be kerül.
Van pár tereptípus, ahol nem főzhetsz. Ilyen például a sivatag, ahol nem találnál elég rőzsét, amivel alágyújthatnál az üstnek; a mocsár, ahol az ingoványos talaj, valamint az itt-ott feltörő, bűzös gázpöffetegek nem kedveznek a főzésnek; a magashegység, ahol a hideg és a hirtelen szélrohamok keserítenék meg az ételkészítést; illetve a lakott terület, mivel elég furán nézne ki, ha leülnél az utca porába főzőcskézni - valamint amint kész vagy a koldusok széjjelhordanák munkád gyümölcsét. Épületben szintúgy nem főzhetsz.
A receptek enciklopédiáit nem oszthatják meg a kalandozók egymással. Ennek oka rendkívül egyszerű: egyelőre még az a tévhit van elterjedve a Túlélők Földjén, hogy a főzés csak a puhányoknak való. Ezután persze, hogy nem hangoztatja senki, hogy ő a főzőcskézésben jeleskedik. Talán később ez a nézet majd megváltozik, ennek csak a jövő a megmondhatója.

FŐTT ÉTEL (1. RECEPT)
Az egyik legegyszerűbb ételhez nincs is szükséged másra, mint 1 kajára és 5 vízcseppre. Nem tudni ki találta ki, de fergeteges ötletnek tűnik, hogy az ételt fel is lehet melegíteni, és a kajának amellett, hogy jobb íze lesz, laktatóbbá is válik. Ha kiadod a főzés parancsot erre a receptre (H 1167 1 vagy H 1168 1, attól függően, milyen üstöd van), ízletes ételt készíthetsz, melyet rögtön be is fogsz habzsolni. Éhséged csökken tőle, mintha egy csapásra 5 kaját ettél volna meg. A kaja felmelegítésének ideje: 3 TVP.

KARAKTERLAP

Pszi Ponty, egy barna, hosszú hajú, zöld szemű mutáns nő vagy. Sheran tanítványa vagy. A Jégmágusok Szövetsége (#9169) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 99. fordulód.

Erő: 16 (25) Szint: 15 Merészség: 5/1 Magasság: 129 cm
IQ: 25 (32) Támadás: 25 Agresszió: 3 Testsúly: 40 kg
Ügyesség: 16 (22) Védekezés: 50 Menekülés: 30 % Életkor: 3/3 év
Egészség: 16 (23) Életpont: 275/104 Jellem: semleges Tul. pont: 0
Szerencse: 21 (33) Varázspont: 347/46 Pénz: 2720 arany Kép. pont: 0
Tudatpont: 21/9 Pszi pont: 130/90 EFejl: 31
Eddig összesen 373 szörnyet (7 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 4238 TP-t kaptál. Jelenleg 116771 TP-d van. A következő szinthez még 3229 TP szükséges. Trófeáid: varkaudar bajnok, dehidrátor, quwarg harcos. A 88. fordulódban 2878 arany került a bankszámládra. 3194 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 1 szúrófegyverek: 19 vágófegyverek: 1
ütőfegyverek: 1 lőfegyverek: 7 dobófegyverek: 2

Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -3.); bumeráng (#249) (4 -);
Óvatosság (labirintusokban): 5

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 12 2. nyomkövetés: 13 3. lopás: 1
4. mászás: 5 5. csapdakészítés: 6 6. csapdaészlelés: 1
7. gyógyítás: 25 (+1) 8. titkosírás: 1 9. felderítés: 6
10. teológia: 5 11. taumaturgia: 23 12. szerencsejáték: 1
13. versengés: 6 (+1) 14. szörnyismeret: 13 15. pszi: 15
16. zárnyitás: 1 17. vadászat: 4 18. főzés: 1 (+1)

FELTÉTELES PARANCSOK (még 12 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
gyógyítasz 35% életerő alatt 20 TVP-ért (max. 3 alkalommal)
elfogod mutáns pókot (#117) fedett veremmel (#219)
mászol max. 20 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus (31)
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 12)
gyilkos sallank (#85)
Barátságosság (aktív: 8, max: 12)
manifesztátor (#124), árnymanó (#4), Ördögi Kör (#9116), Leah hívők (#991), férfiak (#998), gonoszok (#988), semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 5 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
jégcsóva (#41, 15 VP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) tükörpajzs (#101, 26 VP)
Papi varázslataid
gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP)
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP) tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
felejtés (#68) (4996) méregsemlegesítés (#14) szürkeáll. aktiv (#71) hadiszerencse II (#24)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
2. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 4, max: 10)
lángcsóva (#31), agykorbács (#97), energiatüskék (#29), jégcsóva (#41)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10)
tükörpajzs (#101)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Egy igen komoly misszió: likvidálj egy mosolygó rettenetet.
2.) Az óriás patkányok betegséget terjesztenek. Ölj meg hatot e rágcsálók közül! (számláló: 0)
3.) Bizonyítsd be, hogy nem a mohóság, a tárgyak gyűjtögetése vezérel, amikor engem követsz: imádkozz hozzám úgy, hogy a megterheltséged 50% alatt van!

HŐSTETTEID
Olimpiai helyezéseid: második hely az 1. kategóriában a XXI. olimpián.

Összsúly: 65.40 kg Megterheltség: 109%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 65 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
12 álompor (#396) 1 ásó (#34) 5 bot (#4)
1 bunkósbot (#9) 1 fémrúd (#104) 2 grifftojás (#179)
2 kazmár gyökér (#205) 8 kerek kő (#19) 6 móri gyümölcs (#116)
1 nodonrod kitűző (#1533) 1 ormánygőte csont (#21) 4 szögletes kő (#17)
10 szvó-ektoplazma (#151) 3 téfea-agy (#172) 1 varkaudar csont (#1113)
8 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
14 arany (#50) 1 halálhozó talizmán (#813) 24 kaja (#2)
1 kék orchidea (#68) 1 kis bőrpajzs (#45) 2 kőkés (#6)
1 Rodger kezdő üstje (#1167) 4 ugh méreg (#166) 1 uzbány csőr (#169)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(96,33) Elenios rúnaköve, ork sámán (#345)
(96,34) mély kút (#93), 24. jellempróba, uzbányok (#102), Rózsaszín Malvin (2631. kalandozó)
(97,33) vadász varkaudar (#108)
(97,35) óriás lián (#208, belőle készíthető: #209), mutáns pók (#117)
(98,33) halálhozó (#419)
(98,36) 31. jellempróba, pattanóböde (#145), egy árnymanó nő
(99,32) nekrofun (#173), Majtika (5317. kalandozó)
(100,33) nekrofun (#173), tűzrakó hely (#1169), oltár, művészi porolit (#720), ryuku gárdista (#360), egy troll férfi
(100,34) márványtorony (#175)

Üzenet küldése a karakternek