Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2024. szept. 16. 5h:04' EZ A 1087. JÁTÉKHETED, 98. FORDULÓD 1088. játékheted kezdete: szept. 19. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 19 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #4655 SZÁMLA : XXXX ingyenf: 6 |
* 1. KP: v 53 0 0 | elmormolod az 53. varázslatot |
* 2. KP: v 3 0 0 | elmormolod a 3. varázslatot |
* 3. KP: v 224 0 0 | elmormolod a 224. varázslatot |
* 4. KP: ef 5 526 0 | energia fejlesztése 5 |
kno 10 1 | képesség-növelés 10 |
mak 1 5 | makró 1 5 |
p 71 | (makró mentése:) használod a 71. pszi képességet |
h 1100 | (makró mentése:) használod az 1100. tárgyat |
h 745 | (makró mentése:) használod a 745. tárgyat |
h 211 | (makró mentése:) használod a 211. tárgyat |
tps 15 | (makró mentése:) TVP spórolása: 15 pontért |
ftv 280 10023 | felt. tám/véd. varázslat a 280. varázslatot 23. szinttől |
ftv 280 10028 | felt. tám/véd. varázslat a 280. varázslatot 28. szinttől |
m 4 4 | mozogsz délre, délre |
Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Marokra fogva a vashegyű lándzsát a másikra rontasz. Vashegyű lándzsával teljesen átdöföd az útonálló testét. (1 támadással 40 életpontot sebezve.) Nitmák pengével végigmetszed az útonálló testét. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Könnyedén félreszökkensz az útonálló csapása elől. Az útonálló összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
111 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 73, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [74,59] Folytatod sétádat a házak közt. Hatodik érzéked veszélyt jelez. Úgy gondolod, hogy a közeledő útonálló nem jelenthet komoly veszélyt. {támadása: 6.} Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.
Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Vashegyű lándzsával nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod az útonálló testét. (1 támadással 44 életpontot sebezve.) Nitmák pengével egy hatalmas csapással felmetszed az útonálló bal lábát. (1 támadással 39 életpontot sebezve.) Könnyedén félreszökkensz az útonálló csapása elől. Az útonálló összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
111 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 83, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
vtn 480 | varázslat tanulás: a 480. varázslatot |
vtn 467 | varázslat tanulás: a 467. varázslatot |
vtn 96 | varázslat tanulás: a 96. varázslatot |
kpb | kezd. parancs berakása: |
v 480 | elmormolod a 480. varázslatot |
m 8 8 | mozogsz északra, északra |
Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 3 bumeráng. Alaposan megsorozod a Quirov jobb oldalát. (3 támadással 63 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Elszántan a másikra támadsz. Vashegyű lándzsával teljesen átdöföd a Quirov testét. (1 támadással 44 életpontot sebezve.) Nitmák pengével egy hatalmas csapással felmetszed a Quirov testét. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) Ellenfeled nagyon fürge: döféseket kapsz a lábadba és a lábfejedbe. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A Quirov összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 67 aranyat. 800 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 143, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}
(Továbbmész...) [74,57] Továbbmész a város utcáján. Felfedeztél egy amniosz-fát. Egy tiszta vizű tóra bukkantál. Egy kis patak táplálja vizével. Miután ittál, megtöltöd a vizestömlődet is. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy házat. (no:1. építését magenta Jade kezdte, eddig 1850 TVP épült bele.) Látsz egy edzőcentrumot. Látsz egy főutcát. Veszélyt érzel az utca végén feltűnő alakból. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy sötét gnóm. {max. életpontja: 69-76.} Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy védelem tűz ellen varázst. A csata nem lesz könnyű: célpontod számodra ismeretlen védekező varázslatot rak magára. Távolról sötét halál varázslatot lő rád a másik. Semmi eredménye! Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 3 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a sötét gnóm bal lábát. (3 támadással 74 életpontot sebezve.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 577 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 74, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
tf 1 20 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 20 pontért |
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy tompítás varázst. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy méregfelhő varázslat. 52 életpontot sebeztél. Ellenfeled koncentrál, majd megindít egy direkt kontaktus I pszi támadást. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Mielőtt összecsapnátok, a rövid íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 5 nyílvessző. Alaposan megsorozod az ekharion ragyás testét. (5 támadással 108 életpontot sebezve.) Ellenfeled követ hajít feléd. Jól célzott! (11 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Elszántan a másikra támadsz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod az ekharion testét. (3 támadással 122 életpontot sebezve.) Nitmák pengével megcsapod az ekharion ragyás testét. (1 támadással 41 életpontot sebezve.) Nem sikerült az ekharion ravasz és erős ütései közül mindet hárítanod. (2 támadástól 48 életpontot vesztesz.) Az ekharion fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki az ekharion száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 38 aranyat. 5 295 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 323, sebződés: 70, gyógyulás: 0, összesen: -70 ÉP}
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: védelem tűz ellen létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Üdvözlésképpen egy méregfelhő varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 54 életpontot sebeztél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy Tharr haragja. 30 életpontot vesztettél. A rövid íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 5 nyílvessző. Lövedékeiddel perforálod az elit gárdista jobb karját. (5 támadással 128 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod az elit gárdista páncélozott testét. (3 támadással 125 életpontot sebezve.) Nitmák pengével felnyitod az elit gárdista bal lábát. (1 támadással 40 életpontot sebezve.) Pengéjét vadul forgatva, az elit gárdista újra meg újra lecsap. (4 támadástól 95 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 4 745 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 347, sebződés: 125, gyógyulás: 0, összesen: -125 ÉP}
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már védelem tűz ellen vibrál körülötted. Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy méregfelhő varázslatot. 111 életpontot sebeztél. Ellenfeled öklendezni kezd. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy izomernyesztés varázslat. Elernyedsz! (Kevesebbszer fogsz támadni.) Egy savhurrikán varázslatot dob rád a másik. (A(z) saválló fülbevaló védett meg.) Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a rövid íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 4 nyílvessző. Több lövedéked átfúrja a mestervarázsló jobb karját. (4 támadással 96 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Marokra fogva a vashegyű lándzsát a másikra támadsz. Vashegyű lándzsával eltalálod a mestervarázsló girhes testét. (1 támadással 43 életpontot sebezve.) Nitmák pengével felnyitod a mestervarázsló girhes testét. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) A mestervarázsló pusztító erejű támadást indít, félresöpörve védekezésedet. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A mágus kezéből elektromos szikrák repülnek elő! Alig pörkölődsz. 18 életpontot vesztettél. A mestervarázsló újból meg újból lesújt rád. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A mágus kezéből elektromos szikrák repülnek elő! Alig pörkölődsz. 19 életpontot vesztettél. A mestervarázsló összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 4 522 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 285, sebződés: 61, gyógyulás: 0, összesen: -61 ÉP}
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy fehér glóbusz védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy méregfelhő varázslatot. 115 életpontot sebeztél. Ellenfeled öklendezni kezd. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a rövid íjjal. Elrepül 5 nyílvessző. Alaposan megsorozod a jégtroll bal oldalát. (4 támadással 31 életpontot sebezve.) A lény jeget köp rád. A pára kicsit hűvösen, de ártalmatlanul ölel körül. Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Megmarkolva a vashegyű lándzsát ellenfeledre ugrasz. Vashegyű lándzsával jól megszurkálod a jégtroll testét. (3 támadással 69 életpontot sebezve.) Nitmák pengével mély sebeket nyitva megvagdosod a jégtroll jeges testét. (2 támadással 46 életpontot sebezve.) A jégtroll leken néhány pofont. (2 támadástól 52 életpontot vesztesz.) A troll teste sziklává keményedik, és egy irtózatos dörejjel felrobban. Éles sziklarepeszek záporoznak rád (-21 életpont)! A jégtroll összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkalapácsot, szereztél 1 jégszivet. 3 987 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 261, sebződés: 73, gyógyulás: 0, összesen: -73 ÉP}
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy védelem tűz ellen. Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Ellenfeledre méregfelhő varázslatot lősz. 54 életpontot sebeztél. Ellenfeled izomernyesztés varázslatot lő rád. Semmi hatás! Egy savhurrikán varázslattal köszönt csatapartnered. (A(z) saválló fülbevaló védett meg.) Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a rövid íjjal célba találj. Elrepül 5 nyílvessző. Több lövedéked átfúrja a mestervarázsló jobb oldalát. (5 támadással 121 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Meglengetve a vashegyű lándzsát ellenfeledre támadsz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a mestervarázsló girhes testét. (2 támadással 84 életpontot sebezve.) Nitmák pengével felnyitod a mestervarázsló testét. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) Ellenfeledre villámsújtás varázslatot lősz. 169 életpontot sebeztél. Nem sikerült a mestervarázsló ravasz és erős ütései közül mindet hárítanod. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A mágus kezéből elektromos szikrák repülnek elő! Félig megúsztad. 21 életpontot vesztettél. Nem sikerült a mestervarázsló ravasz és erős ütései közül mindet hárítanod. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A varázsló kékes villámokat küld rád. Félig megúsztad. 19 életpontot vesztettél. A mestervarázsló összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 4 542 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 464, sebződés: 66, gyógyulás: 0, összesen: -66 ÉP}
tf 1 20 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 20 pontért |
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy védelem tűz ellen. Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Mélyen koncentrálva, megidézel egy lángcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 68 életpontot sebeztél. Ellenfeled izomernyesztés varázslatot lő rád. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy savhurrikán varázslatot. (A(z) saválló fülbevaló védett meg.) A rövid íjjal célzol és lősz. Elrepül 5 nyílvessző. Pár lövedéked átjárja a mestervarázsló bal karját. (5 támadással 119 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Elszántan a másikra rohansz. Vashegyű lándzsával megdöföd a mestervarázsló fejét. (1 támadással 46 életpontot sebezve.) Nitmák pengével megcsapod a mestervarázsló nyakát. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Egy villámsújtás varázslatot dobsz ellenfeledre. 172 életpontot sebeztél. A mestervarázsló újból meg újból lesújt rád. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A varázsló kezéből apró villámok repülnek ki. Félig megúsztad. 23 életpontot vesztettél. A mestervarázsló kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A mágus kinyújtja a kezét, és a következő pillanatban apró villámok cikáznak feléd. Alig pörkölődsz. 19 életpontot vesztettél. A mestervarázsló még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3 742 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 437, sebződés: 63, gyógyulás: 0, összesen: -63 ÉP}
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy védelem tűz ellen varázst. A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Üdvözlésképpen egy méregfelhő varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 107 életpontot sebeztél. Ellenfeled öklendezni kezd. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy izomernyesztés varázslatot, majd rád küldi. Szerencsére nem hatott rád. Távolról savhurrikán varázslatot lő rád a másik. (A(z) saválló fülbevaló védett meg.) A rövid íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 5 nyílvessző. Pár lövedéked átjárja a mestervarázsló testét. (5 támadással 126 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát a másikra támadsz. Vashegyű lándzsával jól megszúrod a mestervarázsló testét. (1 támadással 47 életpontot sebezve.) Nitmák pengével megvágod a mestervarázsló testét. (1 támadással 43 életpontot sebezve.) A mestervarázsló kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A mágus kezéből elektromos szikrák repülnek elő! Félig megúsztad. 19 életpontot vesztettél. A mestervarázsló újból meg újból lesújt rád. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A mágus kezéből elektromos szikrák repülnek elő! Alig pörkölődsz. 21 életpontot vesztettél. A mestervarázsló összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 4 710 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 323, sebződés: 65, gyógyulás: 0, összesen: -65 ÉP}
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már védelem tűz ellen vibrál körülötted. Egy méregfelhő varázslattal köszöntöd a másikat. 53 életpontot sebeztél. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy puha ütés varázslatot. Kevesebbet fognak csapásaid sebezni! A rövid íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 5 nyílvessző. Több lövedéked átfúrja a halálosztó kain bal oldalát. (4 támadással 11 életpontot sebezve.) Az éterbe látó szemek lelkedbe próbálnak fúródni. (A(z) tükörpáncél védett meg.) Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Fókuszpengével párszor kilyukasztod a halálosztó kain bal oldalát. (3 támadással 73 életpontot sebezve.) Nitmák pengével párszor súrolva eltalálod a halálosztó kain fejét. (2 támadással 12 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor a halálosztó kain megcsapja a fejedet. (2 támadástól 32 életpontot vesztesz.) A halálosztó kain fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A halálosztó kain farkával megérint. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Fókuszpengével többször mélyen végigmetszed a halálosztó kain bal karját. (4 támadással 104 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy háló varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Nitmák pengével kissé megkarcolod a halálosztó kain tüskés bőrét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Egy villámsújtás varázslattal köszöntöd a másikat. 183 életpontot sebeztél. Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 1 kőszemet. 3 911 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 444, sebződés: 46, gyógyulás: 0, összesen: -46 ÉP}
Távolról méregfelhő varázslatot lősz a másikra. 49 életpontot sebeztél. A rövid íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 5 nyílvessző. Lövedékeiddel perforálod a dermesztő lidérc fejét. (5 támadással 106 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a dermesztő lidérc testét. (2 támadással 85 életpontot sebezve.) Nitmák pengével megcsapod a dermesztő lidérc testét. (1 támadással 40 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (4 támadástól 26 életpontot vesztesz.) Végtagjaid lefagynak (-6 védettség). A dermesztő lidérc összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3 706 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 280, sebződés: 26, gyógyulás: 0, összesen: -26 ÉP}
Gyorsan felraksz egy tompítás varázslatot. Üdvözlésképpen egy méregfelhő varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 54 életpontot sebeztél. Ellenfeled speciális támadást alkalmaz: harsogva csattan rajtad egy direkt kontaktus I pszi hatás. A támadása szerencsére hatástalan volt. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a rövid íjjal. Elrepül 5 nyílvessző. Lövedékeiddel perforálod az ekharion testét. (5 támadással 109 életpontot sebezve.) Ellenfeled követ hajít feléd. Eltalált téged. (16 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd az ekharion bal vállát. (3 támadással 118 életpontot sebezve.) Nitmák pengével kicsit megvágod az ekharion bal karját. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Az ekharion kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (2 támadástól 51 életpontot vesztesz.) Az ekharion fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 19 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 39 aranyat. 5 258 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 312, sebződés: 86, gyógyulás: 0, összesen: -86 ÉP}
tf 1 20 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 20 pontért |
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: fehér glóbusz létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy méregfelhő varázslatot. 56 életpontot sebeztél. Mielőtt összecsapnátok, a rövid íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 5 nyílvessző. Lövedékeiddel perforálod a fagyelementál testét. (5 támadással 105 életpontot sebezve.) A szörny hideget lehel! Semmilyen kárt nem okozott benned. Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a fagyelementál testét. (2 támadással 82 életpontot sebezve.) Nitmák pengével felnyitod a fagyelementál testét. (1 támadással 39 életpontot sebezve.) Csápjaival a fagyelementál csapásokat mér a hasadra. (2 támadástól 46 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3 963 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 282, sebződés: 46, gyógyulás: 0, összesen: -46 ÉP}
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy fehér glóbusz varázst. Egy méregfelhő varázslattal köszöntöd a másikat. 51 életpontot sebeztél. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a rövid íjjal célba találj. Elrepül 5 nyílvessző. Lövedékeiddel perforálod a jégtroll fejét. (4 támadással 36 életpontot sebezve.) A lény jeget köp rád. Fürdesz a hópelyhek özönében. Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Vashegyű lándzsával többször eltalálod a jégtroll jeges testét. (3 támadással 69 életpontot sebezve.) Nitmák pengével néhányszor megcsapod a jégtroll testét. (2 támadással 50 életpontot sebezve.) A jégtroll leken néhány pofont. (2 támadástól 53 életpontot vesztesz.) Vashegyű lándzsával megdöföd a jégtroll testét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Nitmák pengével megkarcolod a jégtroll jeges testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) A jégtroll leken néhány pofont. (2 támadástól 44 életpontot vesztesz.) Furcsa dolog történik: a troll teste kővé válik, majd felrobban (-12 életpont). A jégtroll még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkalapácsot, szereztél 1 jégszivet. 3 885 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 255, sebződés: 109, gyógyulás: 0, összesen: -109 ÉP}
szk 132 | keresed a 132. szörnyet |
* 1. BP: h 2107 0 0 | használod a 2107. tárgyat |
MÉREGMÁGIA (480. VARÁZSLÓ VARÁZSLAT) A Kiégett Földek felfedezése óta jó pár alanori mágus járta meg T. Vlagyimir sátortáborát, hogy tanulmányozzák a nerub vadmágia és méregmágia rejtelmeit. Ennek köszönhető ez az általuk kifejlesztett és stabilizált méreg alapú varázslat is, mellyel a támadó méregvarázslataidat tudod erősíteni a taumaturgiában való jártasságod függvényében. Mindez 5 TVP-be, 36 varázspontba kerül és fel használni hozzá 2 csepp toxylt. Hatása a táborozás végéig, azaz a következő fordulód elejéig tart. |
GÁZPAJZS (467. VARÁZSLÓ VARÁZSLAT) Ennek az egyszerű védekező varázslatnak az elmondásához nem kell más mint 20 varázspont, valamint 1 csepp gyenge méreg. Ha sikeresen elvarázsolod, akkor rövid ideig (azaz egy csata erejéig) teljesen védett leszel a méreg alapú varázslatoktól és a szörnyek méreg vagy gáz alapú leheletétől pl. bűzlehelet, vagy mérgező lehelet. |
VÁROSI TELEPORT (96. VARÁZSLÓ VARÁZSLAT) Ennek a varázslatnak a kifejlesztéséért főként a boltosok, bankok, fegyvermesterek és egyéb városi szolgáltatók a felelősek. Bár a szabad teleportálás sérti a GH.1670 II/4-es alanori rendelet szerint a személyes szabadsághoz való jogot, és ezért törvénytelen varázslat, a speciális célú teleport igen elterjedt és engedélyezett. Ezek egyike a városi teleport. Használója a varázslat elmondásakor egy maximum taumaturgia erősség x 4 mezőre levő, "lakott" tereptípusú mezőre fog teleportálni. (Taumaturgia erősség = taumaturgia/2, 250-es taumaturgiáig. Utána 50-enként nő eggyel.) A varázslat nem képes használóját keleti irányba mozgatni. Használata 10 TVP-be és 50 VP-be kerül, kiadása a V 96 <abszolút X koordináta> <abszolút Y koordináta> paranccsal történik, ahol az (X,Y) természetesen a célmező koordinátáit jelentik. A varázslat anyagi komponense egy szeksztáns, ami nem tűnik el a varázslat létrejöttekor. A varázslatról tudni kell, hogy hatása nem ér véget a teleportálás befejeztekor - amint a használó olyan mezőre lép, amely nem "lakott", automatikusan visszateleportál a kiinduló mezőre (történjen ez akár fordulók múlva). Megjegyzések: a visszateleportálás beleszámít a mozgáskorlátba (max. lépések egy körben) mivel rendes lépésnek számít, de az odateleportálás nem; a teleport kudarcot vall, ha nem "lakott" területet adsz meg célként; a városban való tartózkodás alatt minden parancsot normálisan használhatsz; a városban való kalandozásodról NEM kapsz térképet; amíg egy városi teleport érvényben van, nem adhatsz ki újabbat. Városi teleportot csak szabadban használhatsz. |
Erő: | 27 (40) | Szint: | 24 | Merészség: | 6/5 | Magasság: | 142 cm |
IQ: | 24 (31) | Támadás: | 47 (49) | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 41 kg |
Ügyesség: | 19 (30) | Védekezés: | 55 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 144/144 év |
Egészség: | 16 (25) | Életpont: | 470/119 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 3 |
Szerencse: | 15 (42) | Varázspont: | 608/312 | Pénz: | 3820 arany | Kép. pont: | 12 |
Tudatpont: | 60/48 | Pszi pont: | 151/178 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 17/41 (+1%) | szúrófegyverek: | 17/77 (+64%) | vágófegyverek: | 24/9 (+6%) |
lőfegyverek: | 23/21 (+12%) | dobófegyverek: | 14/12 (+8%) |
Feltételes fegyverváltás: vashegyű lándzsa (#182) << ököl (#28) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -7.); bumeráng (#249) (8 -13.); nyílvessző (#108) (14 -17.); tünde nyíl (#554) (18 -); ezüsthegyű nyíl (#323) (997 .); ezüsttollú nyíl (#363) (998 .); tünde nyíl (#554) ( kalandozókra); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
74,57 mezőn táborozol |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 78 |
Legfeljebb 45 TU-t válthatsz TVP-re. |
Feltételes varázskő használat: 15 százalék varázspont alatt. |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 1356 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 4/97 | 2. nyomkövetés: | 23/7 | 3. mászás: | 5/74 |
4. csapdakészítés: | 25/74 (+6%) | 5. csapdaészlelés: | 1/15 | 6. gyógyítás: | 27/27 |
7. titkosírás: | 7/32 | 8. felderítés: | 7/95 | 9. szörnyidomítás: | 9/82 |
10. teológia: | 33/99 (+194%) | 11. taumaturgia: | 27/35 (+32%) | 12. harcművészetek: | 7/58 |
13. zene: | 3/64 | 14. szörnyismeret: | 21/30 (+20%) | 15. pszi: | *19/100 |
16. zárnyitás: | 5/30 | 17. vadászat: | 11/56 | 18. bányászat: | 9/99 |
19. testépítés: | 20/87 (+75%) | 20. főzés: | 7/89 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 0 | |||
1. sebzés bónusz: 2 | 2. támadás bónusz: 2 | 5. varázslat sebzés: 3 | 11. kincskeresés: 5 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 38 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 50% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58)) |
gyógyítasz 35% életerő alatt 40 TVP-ért |
kutatsz max. 120 TVP-ért |
ásol max. 24 TVP-ért csak 226. fémet, vagy jobbat |
készítesz nyílvesszőt (#108) (max. 12 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 20 darabot ), bumerángot (#249) (max. 6 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 20 darabot ), acéltűt (#334) (max. 20 darabot ), tünde nyilat (#554) (max. 20 darabot ), amnioszt (#203) (max. 5 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 10 darabot ) |
mászol max. 100 TVP-ért |
vásárolsz kaktusztüskét (#114) (max. 30 darabot ), rákfatty váladékot (#333) (max. 30 darabot ), nyílvesszőt (#108) (max. 30 darabot ), madártollat (#112) (max. 30 darabot ), bumerángot (#249) (max. 10 darabot ), sallank karmot (#128) (max. 30 darabot ), acéltűt (#334) (max. 30 darabot ), amnioszt (#203) (max. 10 darabot ), lajhár csontot (#236) (max. 6 darabot ), gyenge mérget (#26) (max. 20 darabot ), spirituszt (#170) (max. 20 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 20 darabot ), ezüsthegyű nyilat (#323) (max. 10 darabot ) |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 2, max: 50) |
nyuhaj karbin (#110), tetemember (#123) |
Barátságosság (aktív: 2, max: 50) |
Pikoló (#7010), kardfogú fülemüle (#146) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | lángcsóva (#31, 10 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) |
tompítás (#40, 8 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | ryuku átokvarázs (#280, 45 VP) | időcsere (#285, 5 VP) |
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | oldás (#372, 15 VP) | gázpajzs (#467, 20 VP) |
méregmágia (#480, 36 VP, 5 TVP) | ||
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) |
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) | védelem tűz ellen (#38, 12 VP) |
szárazság (#48, 6 VP) | revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) | óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) |
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | ||
Butaság ára beállítás: teológia: 21 vp; taumaturgia: 18 vp; |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
méregsemlegesítés (#14) | óriáserő (#53) | éber kakukk (#3) | szürkeáll. aktiv (#71) |
hadiszerencse II (#24) | erőpajzs III (#127) | tulajdonságpajzs (#26) | méregmágia (#480) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
8. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 4, max: 20) | ||||||
védelem tűz ellen (#38), pszi-acéltorony (#98), tompítás (#40), fehér glóbusz (#47) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 10, max: 299 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
izomernyesztés (#33) | >> | nómenklatúra (#158) | izomernyesztés (#33) | >> | ragyás burástya (#111) | |
izomernyesztés (#33) | >> | burástya királynő (#759) | méregfelhő (#37) | >> | nyuhaj karbin (#110) | |
lángcsóva (#31) | >> | 11. szintű lényekre | lángcsóva (#31) | >> | Pszinapszis (#974) | |
lángcsóva (#31) | >> | pszi elementál (#221) | lángcsóva (#31) | >> | tetemember (#123) | |
méregfelhő (#37) | >> | 22. szintű lényekre | ryuku átokvarázs (#280) | >> | 28. szintű lényekre |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
piromenyét (#99) (vadászik) státusz: OK |
spagulár (#82) (hátas: 9 lépés/kör; 8 TVP/lépés; +8 védettség;) státusz: OK |
kardfogú fülemüle (#146) (őrzi a holmidat: +12 lopás ellen) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Követőim a legtapasztaltabbak, legcselekvésképesebbek közé tartoznak. Imádkozz úgy, hogy az imádkozás pillanatában pontosan 244 TVP áll rendelkezésedre! |
2.) Hozd el és helyezd oltáromra a Szent Kulacsok egyikét! |
3.) Egy könnyű feladat: imádkozz úgy, hogy megterheltséged 20% alatt van. |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
városháza (Qvill) (527): új. városháza (Gatin) (540): többek közt 122. tárgyat kell leadnod. városháza (685): új. fejvadászház (757): kész. |
ISMERT LABIRINTUSOK |
21, 22, 28, 53. |
TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK |
Folyamatban: 5. |
HŐSTETTEID | ||
Miniesemény statisztikák | ||
Jelenlegi miniesemény: Yaurri testépítő verseny | ||
Megölt szörnyek: 262. Szerzett pont: 36806. Beállított erő: 50 Összpont: 52096 |
MAKRÓID (jelenleg 1 lehet) |
1. makró parancsai: p 71, h 1100, h 745, h 211, tps 15. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
keményebb bicepsz (149) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
kasztrop.kitágulás (197) |
profizmus (200) |
a hatalom rúnája (215) |
önismeret (236) |
a butaság ára (273) |
vallási öntudat (290) |
fegyvermester (302) |
harci mágia (334) |
az élet forrása (337) |
illúziópáncél (354) |
az ősök hite (362) |
az ügyess. jutalma (377) |
időfolyamok (394) |
testvéri segítség (411) |
csillagapród idézés (412) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
tudatforrás (505) OK |
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
mentális felfrissülés (512) OK |
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
a hit ereje (516) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati ismétlés (519) OK |
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
hitbéli mentor (523) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 35 TU. szükséges még: 75 TU. |
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
isteni védelem (530) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
a hit ereje II (537) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
tudati ostrom II (539) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
pajzshasználat II (542) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
gyógyítómester (544) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
tudati védelem (546) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
pajzshasználat III (549) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
isteni ítélet (551) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
totemmester (553) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
pajzshasználat IV (556) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
varázslómester V (557) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
isteni áldás (558) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
tudatunk hatalma (560) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
tudati segítség II (567) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU. |
makróbővítés I (568) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU. |
korlátlan tudat (574) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 660 TU. |
gyűrűviselés (575) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 660 TU. |
turbó turbó (581) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 720 TU. |
makróbővítés II (582) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 720 TU. |
tudatunk hatalma II (588) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 780 TU. |
fülbevalóviselés (589) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 780 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 4559 TU szükséges.) |
korlátlan táborhely (595) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 840 TU. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
459 | arany (#50) | 3 | amniosz (#203) | 1 | bumeráng (#249) | |||
4 | gyöngymangó (#135) | 1 | manakristály (#500) | 30 | nyílvessző (#108) | |||
1 | sallank karom (#128) | 2 | szögletes kő (#17) | 2 | varázskő (#305) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | dorony tüdő (#212) | 2 | ezüstdarab (#326) | 3 | gernim balzsam (#1894) | |||
1 | gyakorlómedál (#2729) | 2 | jégszív (#282) | 1 | kaja (#2) | |||
1 | kőszem (#304) | 9 | pirkit (#153) | 7 | púderkő (#119) | |||
2 | sáfránypor (#211) | 1 | spiritusz (#170) | 7 | tinta (#101) | |||
6 | varányszem (#30) | 1 | zárnyitó készlet (#39) |
73 | 74 | 75 | |
56 | |
|
|
57 | |
|
|
58 | |
|
|
59 | |
|
|
60 | |
|
|