Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2016. okt. 28. 9h:06' EZ A 494. JÁTÉKHETED, 98. FORDULÓD 495. játékheted kezdete: nov. 4. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 10 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #3411 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: v 1 2 0 | elmormolod az 1. varázslatot |
* 2. KP: tps 5 0 0 | TVP spórolása: 5 pontért |
ef 4 503 | energia fejlesztése 4 |
dd 44 1113 | eldobod a 44. tárgyat az 1113. tárgyat |
d 128 9 | eldobod a 128. tárgyat (9 darabot) |
tf 2 40 | fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért |
Fegyvert váltasz: előkapod a bronzkardot. Marokra fogva a bronzkardot a másikra rohansz. Bronzkarddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod az agglomerátor puha masszáját. (3 támadással 55 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Orgyilkos tőrrel jól megszúrod az agglomerátor puha masszáját. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Az agglomerátor kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (2 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Bronzkarddal végigvágod az agglomerátor testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Orgyilkos tőrrel jól megszúrod az agglomerátor puha masszáját. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Harapásokat kapsz a jobb karodba és kezedbe! (3 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
277 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 96, sebződés: 5, gyógyulás: 13, összesen: +8 ÉP}
fkt 23 6 1 | felt. készítesz a 23. tárgyat (6 darabot) |
fkt 22 8 1 | felt. készítesz a 22. tárgyat (8 darabot) |
m 8 5 4 | mozogsz északra, délnyugatra, délre |
Nem árt az elővigyázatosság! Egy tüskepajzs varázslattal készülsz a csatára. A közelharc előtt még megeresztesz a tünde íjjal néhány lövedéket. Elrepül 3 sallank nyíl. Pár lövedéked átjárja a fekete amőba testét. (3 támadással 57 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a bronzkardot. Vad csatakiáltással, felemelve a bronzkardot ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Bronzkarddal végigvagdosod a fekete amőba testét. (2 támadással 33 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Orgyilkos tőrrel meghorzsolod a fekete amőba testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Csápjával megérint a fekete amőba. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A lény kacagva szívja el életnedveidet. 5 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! Bronzkarddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a fekete amőba gomolygó testét. (3 támadással 56 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Orgyilkos tőrrel meghorzsolod a fekete amőba testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). A fekete amőba meglegyinti a csápjával a nyakadat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 sallank nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. A következő kincseket találtad: 1 kobudera csont (ld. enc.). 514 tapasztalati pontot kaptál. Elmúlt a vámpirizáció hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 168, sebződés: 9, gyógyulás: 15, összesen: +6 ÉP}
(Továbbmész...) [67,24] Még mindig a süppedős, szúnyogokkal teli mocsárban vagy. Úgy érzed, mintha TÉGED nézne valaki párolgó trutyiból. Ráismersz a lényre. Egy téfea magoflux. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.
Fegyvert váltasz: előkapod a bronzkardot. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Bronzkarddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a téfea magoflux embriószerű testét. (2 támadással 30 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel eltalálod a téfea magoflux embriószerű testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) A téfea magoflux ostorszerű nyelve véres csíkot hagy maga után bőrödön. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A tőled elszívott varázsenergiát saját regenerálására fordítja. (-1 varázspont.) Bronzkarddal felnyitod a téfea magoflux bal karját. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel jól megszúrod a téfea magoflux embriószerű testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) A téfea magoflux nyelve nem tudott sebet ejteni Rajtad. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Felhasználva 2 csepp spirituszt, szereztél 1 téfea-agyat. 257 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 szúrófegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 65, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}
(Továbbmész...) [67,25] Tovább gyalogolsz a lápvidéken. Gyanús csobbanást hallasz a latyakból. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy varkaudar lehet. Itt csata lesz.
Meglengetve a göcsörtös bunkót a másikra rontasz. {CSTT:} Göcsörtös bunkóval többször kegyetlenül megütöd a varkaudar testét. (2 támadással 33 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel felnyársalod a varkaudar jobb oldalát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Kisebb sebet ejt oldaladon a varkaudar. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Felhasználva a bronzkardot, szereztél 1 varkaudar csontot. 128 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 46, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}
m 2 8 3 | mozogsz keletre, északra, délkeletre |
A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Vad csatakiáltással, felemelve a göcsörtös bunkót ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Göcsörtös bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a félelem-járó testét. (2 támadással 37 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a félelem-járó testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) A félelem-járó feléd harap, de sikertelenül. A félelem-járó elhibázza az ütést csápjával. A félelem-járó összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
110 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 52, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [68,24] Tovább lépkedsz a zsombékok, nádcsomók között a mocsárban. Ösztönöd hamarabb jelzi a feléd közeledőt, mint ahogy a szemeddel észrevehetnéd. Ráismersz a lényre. Egy félelem-járó. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.
A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. A következő pillanatban borzalmas félelem lesz rajtad úrrá. Nem akarsz kinyúlni. Menekülésben mindig is profi voltál. Szinte lángol a lábad alatt a talaj, ahogy távolodsz legyőződtől.
(Továbbmész...) [69,25] Füves síkságra érkeztél. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Csak egy ork sámán. Megvető mosollyal várod a találkozást. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.
Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy lángcsóva varázslat. 17 életpontot vesztettél. Fegyvert váltasz: előkapod a bronzkardot. Marokra fogva a bronzkardot a másikra rontasz. Bronzkarddal kegyetlenül összevagdalod az ork sámán tömzsi testét. (2 támadással 29 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megdöföd az ork sámán bal lábát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy lángcsóva. 18 életpontot vesztettél. Bronzkarddal hatalmas csapásokat adva felmetszed az ork sámán bal lábát. (2 támadással 20 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel jól megszúrod az ork sámán testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy lángcsóva varázslat. 12 életpontot vesztettél. Az ork sámán összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. 425 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 74, sebződés: 47, gyógyulás: 0, összesen: -47 ÉP}
m 2 2 2 | mozogsz keletre, keletre, keletre |
(Továbbmész...) [71,25] Szűnni nem akar a zöld síkság. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy teljesen lerombolt oltárt. Hűha! Ilyet sem láttál még. Ugyanis azt veszed észre, hogy Choler orrából hatalmas mennyiségű zöld ektoplazma jut Chara-din fizikai manifesztációjára, de ez az istenségen meg sem látszik. Még jó hogy csak szobor az egész, különben attól félnél, hogy elnyel ez a nagy rakás trutymó... Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy Chara-din monolitját. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Egy piromenyét nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.
A szörny nagy levegőt vesz, majd tüzed okád. Iszonyatos forróság áraszt el. (21 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a bronzkardot. Vad csatakiáltással, felemelve a bronzkardot a másikra rohansz. Bronzkarddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a piromenyét testét. (2 támadással 33 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel jól megszúrod a piromenyét izzó bundáját. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) A piromenyét fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a piromenyét száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Felhasználva a bronzkardot, szereztél 2 pirkitet. 199 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 44, sebződés: 26, gyógyulás: 0, összesen: -26 ÉP}
(Továbbmész...) [72,25] A síkság nyíltsága után valamivel bátrabban érzed magad egy ritka erdőbe belépve.
kt 234 1 | elkészíted a 234. tárgyat (1 darabot) |
h 234 10 | használod a 234. tárgyat |
tf 2 31 | fejleszted a 2. tulajdonságodat 12 pontért |
szk 104 | keresed a 104. szörnyet |
* 1. BP: tpf 5 0 0 | TVP elővétele: 5 pontért |
* 2. BP: h 243 0 0 | használod a 243. tárgyat |
KATEGÓRIÁK AZ OLIMPIÁN Az idei Olimpián a kategóriabesorolás rendszere megegyezik az előző olimpián használttal. Ezúttal is 7 kategória lesz, plusz 1 kategória azoknak, akik már benne voltak az első háromban a legfelső kategóriában egy korábbi olimpián. Nincsenek előre meghatározott kategóriák, amelyekre optimalizálgatnod kell a karakteredet, védettség korlátok meg hasonlók. Egyszerűen csak készülj fel az Olimpiára legjobb tudásod szerint, és kész. Rakd fel a legjobb páncélzatot, fegyvert, stb. Az Olimpiai bizottság speciális teszt elé fog majd állítani, harci tudásod összessége fogja eldönteni, hogy végül melyik kategóriában fogsz indulni a nyolc közül. Minden egyes párviadal előtt pontosan ugyanúgy indulsz, mint ahogy beneveztél. Tehát ha az előző harcban lemágiatörték rólad a varázslatokat, megsemmisült a páncélod, nem számít, minden újra meglesz a következő csatában. Ezenkívül a varázspontod és a lőfegyvered sem fog így elfogyni, tehát nem szükséges 20 varázskővel vagy 40 mérgezett vasnyíllal rendelkezned ahhoz, hogy esélyed legyen. Elindulhatsz tehát a kedvenc lőfegyvereddel, a legbrutálisabb varázslataiddal, nem fogysz ki az erőforrásokból. Következménye azonban, hogy a lőfegyverek közül tiltott az esszenciakristály használata. Itt említjük még meg, hogy a menekülés varázslat az olimpián nem működik, és a háló varázslat hatékonyságát csakis a verseny időtartamára csökkentettük, a lőfegyver használat helyett a hálóból mindenképp kikászálódsz. Az Istenek Talizmánja nevű tárgy agytaposás nevű képessége nem működik. Megjegyzés: Az Olimpia során a Tudatturbó tudati képesség nem használható, ha ilyen van rajtad, leoldják rólad. Nem szeretnénk, ha a Közös Tudatok vezetői jogtalan előnyhöz jutnának. Az Olimpián azt a lő/dobófegyvert fogod használni, amelyet a KF <lő/dobófegyver> paranccsal bekészítettél. Az FLH 999 parancsnak nincs jelentősége. FONTOS!!! Az idei olimpián is lehetőség van arra, hogy többször jelentkezhess, ha esetleg a korábbi jelentkezésedet elrontod. Az újabb jelentkezéshez ugyanazt a parancsot kell kiadni, és ugyanúgy aranyba kerül. Az olimpián a legutolsó jelentkezésedet fogjuk figyelembe venni. |
KOBUDERA CSONT (705. TÁRGY) Amit a kezedben tartasz, egy humanoid lény koponyájának az állkapocs csontja - ahogy jobban megvizsgálod, megállapítod, hogy valószínűleg egy kobuderáé lehetett. A csont sérült állapotából arra is következtetsz, hogy az illető nem természetes halállal halt meg. |
ZENE Végre egy szakértelem, amit nem a harcban hasznosíthatsz! Minden kalandozó jobban érzi magát, ha időnként előveheti kedvenc lantját vagy furulyáját, és játszhat rajta, ha bánat vagy öröm éri, vagy akkor is, ha esetleg csak mulatni akar. A zene szakértelmed akkor fejlődik, ha egy hangszeren játszol - ehhez a HASZNÁL: H <hangszer> <TVP> parancsot kell kiadnod. Kezdetben csak nagyon hamisan fogsz játszani, később egyre jobban. Amíg nincs kellő tapasztalatod a zenélésben, csak magadnak játszhatsz, hiszen nem találsz senkit, aki végighallgatna egy hamis nyekergést. Később, ha már több tapasztalatod lesz, kiállhatsz a nagyközönség elé, igazi bárdként. |
Erő: | 17 (18) | Szint: | 13 | Merészség: | 6/4 | Magasság: | 157 cm |
IQ: | 19 | Támadás: | 12 | Agresszió: | 4 | Testsúly: | 49 kg |
Ügyesség: | 25 | Védekezés: | 20 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 159/159 év |
Egészség: | 16 | Életpont: | 198/168 | Jellem: | gonosz (43) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 15 | Varázspont: | 72/9 | Pénz: | 449 arany | Kép. pont: | 3 |
Tudatpont: | 18/14 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 1/22 | szúrófegyverek: | 18/1 (+3%) | vágófegyverek: | 13/64 (+15%) |
ütőfegyverek: | 10/27 (+8%) | lőfegyverek: | 15/78 (+4%) | dobófegyverek: | 8/8 |
Feltételes fegyverváltás: bronzhegyű lándzsa (#87) << göcsörtös bunkó (#123) << bronzkard (#2083) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -6.); rézgolyó (#343) (7 -9.); sallank nyíl (#129) (10 -); ezüstshuriken (#327) (997 .); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 |
72,83 mezőn táborozol |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 1312 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 8/8 | 2. nyomkövetés: | 25/43 (+17%) | 3. lopás: | 4/60 |
4. mászás: | 6/39 | 5. csapdakészítés: | 11/48 (+14%) | 6. csapdaészlelés: | 2/41 |
7. gyógyítás: | 12/17 | 8. titkosírás: | 2/10 | 9. felderítés: | 3/42 |
10. szörnyidomítás: | 3/53 | 11. teológia: | 8/34 (+8%) | 12. taumaturgia: | 1/95 (+2%) |
13. versengés: | 1/53 | 14. zene: | 1/10 (+110%) | 15. szörnyismeret: | 7/77 (+20%) |
16. zárnyitás: | 2/99 | 17. vadászat: | 12/36 | 18. bányászat: | 9/9 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 28 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
totem 50% életpont alatt (életszívás (#10)) |
lopsz a törpéktől (3) bármit, az árnymanóktól (4) bármit, a trolloktól (5) bármit, az alakváltóktól (7) bármit, a kobuderáktól (8) bármit, az emberektől (1) bármit, az elfektől (2) bármit, a gnómoktól (6) bármit |
gyógyítasz 30% életerő alatt 30 TVP-ért |
kutatsz max. 15 TVP-ért |
ásol max. 24 TVP-ért |
készítesz smirglilevelet (#29) (max. 4 darabot ), fáklyát (#36) (max. 3 darabot ), rézgolyót (#343) (max. 4 darabot ), távcsövet (#42) (max. 1 darabot, csak egyszer), kaktusztüskét (#114) (max. 4 darabot ), nyílvesszőt (#108) (max. 3 darabot ), sallank nyilat (#129) (max. 3 darabot ) |
elfogod zombit (#49) háló-csapdával (#220) |
gonoszkodsz max. 15 TVP-ért |
mászol max. 16 TVP-ért |
cirkusz: ötpróba (2) |
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 2, max: 50) |
szintszívó (#96), trikornis (#104) |
Barátságosság (aktív: 1, max: 50) |
pszi elementál (#221) |
VARÁZSLATAID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) | életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) |
beszéd a holtakkal (#17, 10 VP, 5 TVP) | jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
7. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20) | ||||||
energiatüskék (#29) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 20) | ||||||
tüskepajzs (#30) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
garokk (#73) (hátas: 9 lépés/kör;) státusz: éhes |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Beszélgess egy halott lelkével. |
2.) Zúzz apróra az oltáromnál három szent jogart! |
3.) Áldozz fel az oltáromnál három trikornis szarvat. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
keményebb bicepsz (149) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
energia-csapolás (167) |
beszéd állatokkal (171) |
tudati őrjárat (183) |
elnyomók gyűlölete (190) |
kasztrop.kitágulás (197) |
csonttörés (219) |
önismeret (236) |
a butaság ára (273) |
düh (289) |
fegyvermester (302) |
pszionikus védelem (307) |
kétkezes harc (338) |
az ősök hite (362) |
a mágia szeretete (393) |
időfolyamok (394) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 36 TU. szükséges még: 14 TU. |
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
tudatforrás (505) OK |
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 108 TU szükséges.) |
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
Összsúly: 45.35 kg | Megterheltség: 98% |
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 150% alatt van. | |
Még 66 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | amniosz (#203) | 4 | kaja (#2) | 1 | királygyík bőr (#44) | |||
1 | nyílvessző (#108) | 1 | ragasztó (#83) | 10 | sallank karom (#128) | |||
2 | spiritusz (#170) | 1 | vadász tatu bőr (#15) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | kobudera csont (#705) | 2 | pirkit (#153) | 1 | tatu dob (#234) | |||
1 | téfea-agy (#172) | 12 | víz (#27) |
66 | 67 | 68 | 69 | 70 | 71 | 72 | 73 | |
22 | |
|
|
|
|
|
|
|
23 | |
|
|
|
|
|
|
|
24 | |
|
|
|
|
|
|
|
25 | |
|
|
|
|
|
|
|
26 | |
|
|
|
|
|
|
|