97. forduló, 99. forduló, Shuran Tranzikan összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2018. aug. 30. 15h:01'
EZ A 134. JÁTÉKHETED, 98. FORDULÓD
135. játékheted kezdete: aug. 31.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 10 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #2948
SZÁMLA : XXXX

SHURAN TRANZIKAN KALANDJAI


Morgan hatalma gyengült. Csak így tovább, pusztítsátok az élőholtakat, és a Negatív létsíkra nyíló rések bezáródnak.
Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [72,-24] koordinátán.
A táborozás 1. napján összeakadsz egy hosszú ezüsthajú, szürke szemű kobudera férfival. Bőre bronzként csillog. Leah pásztora. Egy angyalok gyűrűjét, egy bozontfonatot, egy ezüst noterm. éremet, egy fejvadász medált, egy féregíz nyakpántot, egy hatalom fülbevalóját, egy hősi övcsatot, egy hősiesítő medált, egy játékmesteri palástot, egy jing-jang fejpántot, egy Khór maszkját, egy koponya gyűrűt, egy koponya szimbólumot, egy kreiton fókuszt, egy lajstrom medált, egy nefil-rin medált, egy nodonrod kitűzőt, egy obszidián karkötőt, egy olimpiai aranymedált, egy örökkéval.gyémántját, egy q. demoralizátort, egy q. taposó éremet, egy réztornyot, egy ryuku futárcsizmát, egy sárga erőövet, egy szirén köpenyét, egy tleikan karkötőt, egy tleikan kesztyűt, egy varkaudar ékkövet, egy varkaudar szimbólumot, egy Vlagyimir gyűrűjét és egy zafír erőövet visel. Fegyverzetét egy quwarg ölész trófea, egy quwarg b.háborító trófea és egy Morghatal A'ton trófea teszi egyedivé. Övén 1 kalandozóskalp fityeg! Lőfegyvere egy hosszú íj. Egy szőrös azuka a hátasa. Teherhordója is van: egy hegyi szamár! Szegény állat majd megszakad. {egészsége: 70.} Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: sötét, mert gonosz. Megbarátkoztok egymással. Az ő neve Swapo Ric. Homlokérintéssel biztosítjátok a későbbi telepatikus összeköttetést.
Egy zöld liget közepén, a földön ülve meditálsz. Megtisztult elmével fürkészed bensődet, gyakorolva a benső energiák még tökéletesebb megismerését és felhasználását. Már rég megtanultad, hogy a test és a szellem összhangja mennyire fontos, s aki nem tudja ezeket uralni, mily keveset is érthet meg a világból. Neked, aki már tökélyre fejlesztetted a Haláltáncot, s aki mindent tud a belső energiákról, már nincs több tanulnivalód. Elérted az abszolút tökéletesség állapotát, s felébredsz.
Varázserőd regenerálódik. (+43 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Pszi energiáid is töltődnek. (+8 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-2 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+3 tudatpont.) 4 tanítványod van, akik mindenhová követnek, lesik minden mozdulatodat.
(Szörnykeresés: ilyen terepen a keresett szörny nem él, ezért nem is pazarolsz most kutatásra TVP-t.)

* 1. KP: h 1167 1 0 használod az 1167. tárgyat
Ezen a tereptípuson nem tudsz/nem lenne értelme főzni! [0 pontot használtál fel, van még 278.]

* 2. KP: p 64 0 0 használod a 64. pszi képességet
Fókuszálod mentális energiáidat. Kívülről látod magadat, ahogy pszichéd körbefolyja testedet. Az erőt egyetlen csomóba sűrítve, kilövöd a pszi-ernyő pszi képességet. [-6 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 273.]

* 3. KP: v 19 0 0 elmormolod a 19. varázslatot
Varázsolni kezdesz. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a kitartó ló varázslatot! Kitartásod, fáradtságtűrésed megnövekedett! [-10 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 268.]

le 373 leveszed/lerakod a 373. tárgyat
Leveszed az Eldaran karkötőjét. [0 pontot használtál fel, van még 268.]

kf 1550 kézbeveszed/felveszed az 1550. tárgyat
A csuklódra húzod a Huddens alkarvédőjét. [0 pontot használtál fel, van még 268.]

sze 355 elengeded a 355. szörnyet
Leszeded a köteleket, és elengeded a nektorafot. Egy darabig még álldogál, szokatlan neki a szabadság: de aztán a biztatásodra nekiindul. (+1 jóság.) [0 pontot használtál fel, van még 268.]

f 209 kísérletezel a 209. tárggyal
Kísérletezni kezdesz. Ki tudja, talán még valami használhatót is ki tudsz fundálni! Telik múlik az idő... Aha! Ohó! Heuréka! Rájöttél, hogy hogyan kell elkészíteni egy szuper dobóhálót. (ld. enc.) 105 tapasztalati pontot kaptál. [10 pontot használtál fel, van még 258.]

v 15 209 4 elmormolod a 15. varázslatot
Nekilátsz a varázslat elmondásának. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Megidézted a szaporítás varázslatot! Gyorsan növekedni kezd, és már a kezedben is van 4 új szuperkötél. [-28 varázspont.] [20 pontot használtál fel, van még 238.]

kt 273 2 elkészíted a 273. tárgyat (2 darabot)
Legyártottál 2 szuper dobóhálót. [40 pontot használtál fel, van még 198.]

ve 32 1 megveszed a 32. tárgyat 1
Vásároltál 1 szeksztánst. 30 aranyat fizettél. (ld. enc.) [0 pontot használtál fel, van még 198.]

ve 82 3 megveszed a 82. tárgyat 3
Vásároltál 3 zöld üveget. 12 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 198.]

ve 107 1 megveszed a 107. tárgyat 1
Vásároltál 1 rövid íjat. 12 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 198.]

ve 108 50 megveszed a 108. tárgyat 50
Mindössze 5 darabot tud abból a tárgyból a boltos adni. Vásároltál 5 nyílvesszőt. 5 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 198.]

ve 111 1 megveszed a 111. tárgyat 1
Vásároltál 1 hosszú íjat. 30 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 198.]

ve 129 50 megveszed a 129. tárgyat 50
Mindössze 2 darabot tud abból a tárgyból a boltos adni. Vásároltál 2 sallank nyilat. 12 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 198.]

ve 152 20 megveszed a 152. tárgyat 20
Vásároltál 20 vasércet. 60 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 198.]

ve 176 50 megveszed a 176. tárgyat 50
Mindössze 16 darabot tud abból a tárgyból a boltos adni. Vásároltál 16 vashegyű nyilat. 144 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 198.]

ve 183 1 megveszed a 183. tárgyat 1
Vásároltál 1 vaskulcsot. 15 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 198.]

ve 184 1 megveszed a 184. tárgyat 1
Vásároltál 1 ezüst kulcsot. 18 aranyat fizettél. (ld. enc.) [0 pontot használtál fel, van még 198.]

ve 185 1 megveszed a 185. tárgyat 1
Vásároltál 1 nagy bronzkulcsot. 21 aranyat fizettél. (ld. enc.) [0 pontot használtál fel, van még 198.]

ve 186 1 megveszed a 186. tárgyat 1
Vásároltál 1 nagy vaskulcsot. 24 aranyat fizettél. (ld. enc.) [0 pontot használtál fel, van még 198.]

m 3 3 3 mozogsz délkeletre, délkeletre, délkeletre
[73,60] Folytatod sétádat a házak közt. Elérted Maad keleti határát, a Grákó-hegyek első lankáit. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy főutcát. Észreveszel egy teljesen lerombolt oltárt. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy fellegvárat. (no:1. építését xadornix kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy fellegvárat. (no:2. építését Ősi Hajnal Lovagjai kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Oldalt pillantva, meglátsz egy kastélyt. (no:3. építését magenta Jade kezdte, eddig 8500 TVP épült bele.)
(Vándorcirkusz:) Először egy maga elé mormogó atlétaruhás fickó halad el melletted, majd egy kölyökképű árnymanó kezében lufival.
- Közel a cirkusz - gondolod, és sietősebbre fogod lépteid, hogy hamarosan meg is pillanthasd a különös sátoregyüttest. A jegyszedő törpe azonnal kiszúr, és eléd siet. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] A sarok mögött csosszanó léptek figyelmeztetnek a veszélyre. Egy útonálló nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku kopját. Meglengetve a ryuku kopját ellenfeledre rohansz. {GYD:} Ryuku kopjával teljesen átdöföd az útonálló nyakát. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod az útonálló jobb karját. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Az útonálló csapása csak a levegőt találja. Véres nyál csordul ki az útonálló száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
89 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 53, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Van itt egy Trikornis Futárszolgálat (711. épület.).
Találkozol Palastival. Elenios hűséges követője. Egy borostyán függőt, egy ezüst karkötőt, egy ezüst nyakláncot, egy fekete bőrcsizmát, egy igazgy. fülbevalót, egy kígyóbőr kesztyűt, egy koponya gyűrűt, egy láncinget, egy örökkéval. rubinját, egy szem szimbólumot és egy vassisakot visel. Jelvényei: Naprend (a Chara-din elleni harcért). Felszerelését egy ork bérgyilász trófea, egy szürke rinocérosz trófea és egy törpemammut trófea teszi egyedivé. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy ezüsttőrt tart. Tárgyainak egy részét egy királygyík viszi. Tisztán érzed auráját: jelleme jó, valószínűleg nem akar rosszat.
Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját.
Találkozol Galargamothtal. Sheran tanítványa. Egy arany papi karkötőt, egy bíbor erőövet, egy fekete bőrcsizmát, egy láncinget, egy lánckesztyűt, egy obszidián karkötőt, egy rézsisakot és egy virág szimbólumot visel. Jelvényei: Naprend (a Chara-din elleni harcért). Fegyverzetét egy troll ritualista trófea, egy karmos tankány trófea és egy kérődző etra trófea színesíti. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy méregfogat tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Hátasállata egy goldugar! Érzékeled auráját: az ő jelleme is semleges.
Köszöntitek egymást, aztán tovább.

(Továbbmész...) [74,61] Fokozatosan vált a terep: ez magashegység. Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " Eme sziklabércen alapította a hét bátor harcos a Vad Horda nevű törzset. " Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy törpe bányát. Észreveszel egy csillezsályát. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy világítótornyot. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy mély szakadékot. Keletre nézve látsz egy rúnakövet. Délkeletre egy mély szakadék van. Délnyugatra egy Elenios oltár van. Nyugatra egy Fairlight oltár van. Északra egy rúnakő van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy vadtroll került az utadba. {védettsége: 10 szúró, 10 vágó, 14 ütő ellen.} Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku kopját. Meglengetve a ryuku kopját ellenfeledre ugrasz. {GYD:} Ryuku kopjával több döféssel felnyársalod a vadtroll ragyás bőrét. (2 támadással 73 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal felnyársalod a vadtroll bal lábát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Karmaival a vadtroll megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. A vadtroll fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Ellenfeled holtteste hirtelen valami különös, belső fényben izzó sziklává változik, majd felrobban (-5 életpont). Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. 189 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 szúrófegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 90, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}

Két élőholtba botlasz. Ebből csata lesz! Úgy érzed, el tudsz bújni néhány satnya bokor mögé. A sikeres rejtőzködéstől rögtön bátrabb leszel. Lassan kikukucskálsz. Ó! Hiszen ez egy szintszívó. Amint eltűnik szemed elől, kikecmeregsz a rejtekhelyről. Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Nagyon régi (kb. 3 hetes) emberi nyomok vezetnek északra. Találsz még friss alakváltó nyomokat, amelyek északra, kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 2 hetes elf nyomokat, amelyek északra, kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek keletre, kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek délre vezetnek.
Összefutsz egy fekete, copfos hajú, piros szemű alakváltó férfival. Körszakálla és bajsza van. Fekete a bőre. Fairlight elsőáldozója. Egy arany papi karkötőt, egy Eldaran karkötőjét, egy gromak páncélt, egy mágusköpenyt, egy mind. kristályát, egy rinóbőr övet, egy saválló fülbevalót, egy smaragd védőgyűrűt, egy vassisakot, egy villám szimbólumot és egy zangrozi csizmát visel. Ruházatát egy élőholt mágus trófea, egy óriás csontváz trófea és egy autentikus vámpír trófea színesíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: egy koronára fonódó kígyó. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy vámpírtőrt tart. Lőfegyvere egy fúvócső. Mentális auráját felismered, semleges, mint a Tiéd.
Bemutatkoztok egymásnak. Az ő neve Vadlord Vladym. Homlokérintéssel biztosítjátok a későbbi telepatikus összeköttetést. Bye-bye-t és csocsit mondtok egymásnak, aztán továbbállsz.

(Továbbmész...) [75,62] Magad mögött hagyod a hófödte csúcsokat. A terep már csak alacsonyhegység. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy bibircsók-óriás. {védettsége: 8 szúró, 8 vágó, 8 ütő ellen.} Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Üdvözlésképpen egy energiatüskék varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 7 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 2 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a bibircsók-óriás testét. (2 támadással 41 életpontot sebezve.) Az óriás felemel egy nagyobb sziklát, majd feléd dobja. Eltrafált a lövedék. (1 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku kopját. Elszántan ellenfeledre támadsz. {GYD:} Ryuku kopjával tökéletesen perforálod a bibircsók-óriás testét. (2 támadással 73 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal megdöföd a bibircsók-óriás bal vállát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) A bibircsók-óriás egy felső támadása részben eléri célját, kisebb zúzódás keletkezik a jobb válladon. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a bibircsók-óriás száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 5 aranyat. 645 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 143, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}

Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy mély szakadékot. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy teljesen lerombolt világítótornyot. A pusztítást biztos, hogy egy gonosz kalandozó okozta. Észreveszel egy rúnakövet. Csak egy hideg kő, nem tudod, melyik istené lehet - az biztos, hogy nem a tiedé. Utad során felfedezel egy vaskohót. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Sheran hívei emelték. Látsz egy teljesen lerombolt olvasztókemencét. Speciális mentális képességed segítségével megérzed, hogy fém közelében vagy. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy Fairlight oltárt. Keletre nézve látsz egy vaskohót. Délkeletre egy Sheran oltár van. Délre egy Fairlight oltár van. Délnyugatra egy vaskohó van. Északra egy rúnakő van. Elrakod a távcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megvizsgálod a talajt. Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) elf nyomok vezetnek keletre. Találsz még friss alakváltó nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek. [30 pontot használtál fel, van még 168.]

m 3 3 3 mozogsz délkeletre, délkeletre, délkeletre
[76,63] A hegyvidéket síkság váltja fel. Vad szamóca illatát hozza a szél. Találsz egy oltárt. Sheran hívői építették. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy álomvirágot. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Néhány mérföldre keletre megpillantasz egy mély kutat. Délnyugatra nézve látsz egy Raia oltárt. Nyugatra egy Fairlight oltár van. Északra egy vaskohó van. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Egy erszényes elkarog nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. {támadása: 26.} Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre energiatüskék varázslatot lősz. 5 életpontot sebeztél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 2 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja az erszényes elkarog nyakát. (2 támadással 42 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku kopját. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. {GYD:} Ryuku kopjával nagy lendületekkel át- meg átszúrod az erszényes elkarog fejét. (3 támadással 93 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal jól megszúrod az erszényes elkarog bal oldalát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Az erszényes elkarog szinte eltipor támadásaival! (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Az erszényes elkarog összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 elkarog szőrt. 908 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 162, sebződés: 22, gyógyulás: 0, összesen: -22 ÉP}

A környék hemzseg az élőholtaktól, így nem csodálkozol, amikor kettő rád támad. Első ellenfeled egy élőholt mirg.

Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku kopját. Elszántan a másikra rontasz. Ryuku kopjával néhányszor teljesen átdöföd az élőholt mirg tollas testét. (3 támadással 71 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal megdöföd az élőholt mirg testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Csőrével az élőholt mirg nem tudott megsebezni. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 madártollat. 195 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 82, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. (Nincs mibe rakni 1 bomló esszenciát.) Pusztuljatok! - ordítod, és rárontasz a következő ellenfeledre, aki egy élőholt mágus.

A csata nem lesz könnyű: célpontod számodra ismeretlen védekező varázslatot rak magára. Egy energiatüskék varázslatot dobsz ellenfeledre. 7 életpontot sebeztél. Ellenfeled jégcsóva varázslatot lő rád. 13 életpontot vesztettél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 2 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja az élőholt mágus testét. (2 támadással 36 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku kopját. Meglengetve a ryuku kopját a másikra támadsz. {GYD:} Ryuku kopjával tökéletesen perforálod az élőholt mágus bal oldalát. (3 támadással 101 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal megdöföd az élőholt mágus jobb lábát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Az élőholt mágus nem hagy pihenőt: lesújt a karodra és a mellkasodra. (3 támadástól 26 életpontot vesztesz.) A mágus kezéből láng csap feléd. Félig megúsztad. 10 életpontot vesztettél. Az élőholt mágus most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 108 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 161, sebződés: 49, gyógyulás: 0, összesen: -49 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. (Nincs mibe rakni 1 bomló esszenciát.) Találsz nála 3 grifftojást.
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 359 (limit: 1130), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 22234.
Megvizsgálod a talajt. Friss alakváltó nyomok vezetnek délre. Találsz még friss törpe nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek északra vezetnek.

(Továbbmész...) [77,64] A sík vidéket bozótos váltja fel. Utad során felfedezel egy oltárt. Raia hívei emelték. Egy elkínzott arcú gnóm közeledik feléd. Megszólít: - Testvér! Nincsen nálad véletlenül egy felesleges móri gyümölcs? Nagyon sürgős lenne! - Hogy segíthess rajta, egy móri gyümölcsre és 3 TVP-re van szükség (40. jellempróba). Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy álomvirágot. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy Chara-din monolitját. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy garokk. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku kopját. Marokra fogva a ryuku kopját a másikra rohansz. {GYD:} Ryuku kopjával nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a garokk testét. Kritikus ütés! (1 támadással 46 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal felnyársalod a garokk fejét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Beléd öklel a garokk! bal karodat és kezedet találja el. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A garokk szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 kaját. 166 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 65, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}

Már éppen azon kezdtél gondolkozni, hogy ideje lenne némi élőholt pusztításnak, amikor rábukkansz kettőre. Na, ezeknek is meszeltek! Elsőnek egy csontlepke száll szembe veled.

Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku kopját. Vad csatakiáltással, felemelve a ryuku kopját ellenfeledre ugrasz. {GYD:} Ryuku kopjával nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a csontlepke bordás testét. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal felnyársalod a csontlepke testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A csontlepke megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A csontlepke összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. 64 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 54, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. (Nincs mibe rakni 1 bomló esszenciát.) Második ellenfeled egy sírlidérc.

Egy energiatüskék varázslattal köszöntöd a másikat. 5 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 2 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a sírlidérc nyakát. (2 támadással 38 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku kopját. Megmarkolva a ryuku kopját a másikra rontasz. {GYD:} Ryuku kopjával több döféssel felnyársalod a sírlidérc foszladozó testét. (2 támadással 71 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal jól megszúrod a sírlidérc rothadó húsát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor a sírlidérc megcsapja a fejedet. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 636 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 134, sebződés: 14, gyógyulás: 0, összesen: -14 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. (Nincs mibe rakni 1 bomló esszenciát.) Találsz nála 2 karbin plazmát.
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 361 (limit: 1130), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 22348.
Alaposan körülnézel a földön. Nem túl friss (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 2 hetes törpe nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek.

(Továbbmész...) [78,65] A bozótos elmarad mögötted. Marad a sivár, homokos pusztaság: egy sivatag szélénél vagy. Ezt a helyet csak úgy ismerik, hogy "Nyugati Sós Sivatag". Hát igen, rászolgált a nevére. Ösztöneidre hallgatva hátrapillantasz, és így időben észreveszed a közeledő lényt. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy goldugar. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku kopját. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. {GYD:} Ryuku kopjával teljesen átdöföd a goldugar bal oldalát. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal teljesen átszúrod a goldugar bal oldalát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A goldugar csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. Véres nyál csordul ki a goldugar száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 aranyló ugarhéjat. 91 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 57, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Látsz egy xantusz-kaktuszt. Látsz egy Chara-din monolitját. Utad során felfedezel egy phua-kúpot. A távcsővel lassan körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy Chara-din monolitját. Délre nézve látsz egy rúnakövet. Délnyugatra egy Chara-din monolitja van. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. [30 pontot használtál fel, van még 138.]

* 1. BP: h 242 0 0 használod a 242. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [1 pontot használtál fel, van még 137.]

* 2. BP: szk 42 0 0 keresed a 42. szörnyet
A táborozás ideje alatt majd megpróbálsz nyomokat kutatni, hátha találsz egy óriás patkányt. Bár nem emlékszel, hogy ilyen tereptípuson találkoztál-e azzal a szörnnyel. [0 pontot használtál fel, van még 137.]

* 3. BP: v 15 396 1 elmormolod a 15. varázslatot
Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Sikerült elmondanod a szaporítás varázslatot! Gyorsan növekedni kezd, és már a kezedben is van 1 új álompor. [-7 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 132.]

* 4. BP: h 396 0 0 használod a 396. tárgyat
Békésebb álom reményében belélegzel egy adag álomport. [Lopás parancsaid, nem szörnyekre vonatkozó támadás parancsaid törlődtek, agressziód 3 lett, kaptál egy BA parancsot jókra és semlegesekre.] [0 pontot használtál fel, van még 132.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 4 40 fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Átszortírozod a kajatartalékaidat, kidobva a zsíros részeket, feldúsítva a vitaminban gazdag, fehérjedús porciókat. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az egészséged komolyan megnőjön. [Még 80 TVP-t kell elköltened.] Egy lény bukkan fel a szomszédos dűnén. Felismered a közeledőt. Csak egy goldugar. Nem jelenthet különösebb problémát. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku kopját. Marokra fogva a ryuku kopját ellenfeledre rohansz. {GYD:} Ryuku kopjával nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a goldugar csillogó páncélját. (1 támadással 44 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a goldugar testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A szörny belemar a bal térdedbe. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A goldugar összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 aranyló ugarhéjat. 91 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 62, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

[40 pontot használtál fel, van még 92.]

tf 4 40 fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Átszortírozod a kajatartalékaidat, kidobva a zsíros részeket, feldúsítva a vitaminban gazdag, fehérjedús porciókat. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az egészséged érezhetően megnövekedjen. [Még 40 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 52.]

tf 4 22 fejleszted a 4. tulajdonságodat 22 pontért
Átszortírozod a kajatartalékaidat, kidobva a zsíros részeket, feldúsítva a vitaminban gazdag, fehérjedús porciókat. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az egészséged észrevehetően fejlődjön. [Még 18 TVP-t kell elköltened.] Ösztöneidre hallgatva hátrapillantasz, és így időben észreveszed a közeledő lényt. Egy kiszáradt kaktuszhoz tapadva próbálsz eltűnni szem elől. Most is Te voltál a jobb, sikerült elbújnod. Megszemléled a "legyőzött" szörnyet. Már jellegzetes szagáról is megismered, hogy ez egy tormikus egér. (ld. enc.) Hamarosan elmúlik a veszély. Megnyugodva ugrasz elő.

[22 pontot használtál fel, van még 30.]
Szomjadat csillapítod, a kulacsodból kortyolva. Etetési idő! Megeteted a szörnyedet. 2 kaját bezabál a hegyi szamár. Fáradtan a napi megpróbáltatásoktól, táborhelyet keresel. Egyet fordulsz fektedben, és már alszol is. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (+1 max. életerő.) Elmúlt a kitartó ló hatása.
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebből a következő körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 239 pontot. A következő körben tehát 269 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


SZUPER DOBÓHÁLÓ (273. TÁRGY)
Két szuperkötélből egy aranytű felhasználásával mindennek ellenálló, könnyű de erős dobóhálót varrhatsz. Ezt mág a hihetetlenül/borzasztóan erős szörnyek is csak nagy ritkán képesek eltépni! Elkészítéséhez a KT 273 parancsot kell kiadnod, 20 TVP-ért. Ha ki akarod találni, hogy ezt hogyan használhatod szörnyek befogására, (és már megkaptad a szörnyelfogás enciklopédiáját) nem árt, ha kiadsz a kész dobóhálóra is egy F parancsot.

SZEKSZTÁNS (32. TÁRGY)
Ha délben megméred ezzel az egyszerű eszközzel, hogy a nap milyen szögben látható a földről, éjjel pedig megteszed ugyanezt a függőleges tengely körül keringő holddal, a Zaonnal, megtudhatod, hogy kb. milyen hosszúsági és szélességi fokon vagy. Well, érthetőre lefordítva: ha van nálad szeksztáns, akkor mindig pontosan tudod, hogy milyen x,y koordinátákon vagy. Egy ilyen eszköz elkészítése persze nem könnyű feladat: szükséges hozzá egy tükör, egy távcső, és egy bot (amelyből az állványt készíted). A művelet 15 tevékenységpontba kerül.

EZÜST KULCS (184. TÁRGY)
Ráébredsz, hogy a TF labirintusaiban szinte mindenhol ugyanattól a lakatostól rendelt zárakat használják, így aránylag kevés kulcs birtoklásával szinte minden zárat ki tudsz nyitni. A zárak bonyolultságában van különbség, minél összetettebb egy, annál nagyobb eséllyel törik bele a zárnyitó készlet. Az ezüst kulcs 6-os nehézségű zárak kinyitására alkalmas (a kis vaskulcs 1-es, a csontkulcs 2-es, a rézkulcs 3-as, a bronzkulcs 4-es, a vaskulcs 5-ös, stb., csak hogy segíteni tudjuk a teljes lista összeállítását).

NAGY BRONZKULCS (185. TÁRGY)
A nagy bronzkulccsal egészen bonyolult zárakat is ki tudsz nyitni. Hátránya viszont, hogy egyszerűeket viszont nem. Ahhoz, hogy ezt a kulcsot zárnyitó készlettel helyettesítsd, már egész komoly zárnyitással kell rendelkezned.

NAGY VASKULCS (186. TÁRGY)
A nagy vaskulcs a kis vaskulcsból és a normál vaskulcsból álló sorozat harmadik tagja. Hatalmas lakatokat tudsz vele kinyitni, amelyeknél a zárnyitó készlet finom drótjaival igen nehezen boldogulnál.

TORMIKUS EGÉR (218. SZÖRNY)
A tormikus egér a sivatagok és tengerpartok félelmetes ragadozója. Nevét onnan kapta, hogy külsőre valóban hasonlít az egérre, csak éppen mérete akkora, mint egy bivalyé. Mintha ez nem lenne elég, a tormikus egér harapása olyannyira mérgező, hogy permanens ügyességcsökkenést okozhat. Ezért csak akkor fogod megtámadni, ha FT parancsod van rá, vagy valamilyen módon védett vagy a tulajdonságcsökkenés ellen (pl. tulajdonságpajzs). Ha leölsz egy tormikus egeret, kimetszheted bordacsontját, ami hasonló felépítésű a bolhakutyáéhoz. A tormikus egér ellen bármely fegyver egyformán hatékony.

KARAKTERLAP

Shuran Tranzikan, egy kopasz, barna szemű kobudera férfi vagy. A bőröd világosabb az átlagosnál. Sheran elsőáldozója vagy. Az Acél Öklök (#9123) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 98. fordulód.

Erő: 16 (28) Szint: 18 Merészség: 4/3 Magasság: 150 cm
IQ: 21 (28) Támadás: 38 (39) Agresszió: 3 Testsúly: 52 kg
Ügyesség: 19 (31) Védekezés: 24 (27) Menekülés: 30 % Életkor: 31/31 év
Egészség: 16 (25) Életpont: 433/373 Jellem: semleges (-1) Tul. pont: 0
Szerencse: 24 (31) Varázspont: 288/108 Pénz: 2965 arany Kép. pont: 2
Tudatpont: 21/6 Pszi pont: 15/7
Eddig összesen 918 szörnyet (11 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 4 287 TP-t kaptál. Jelenleg 269 202 TP-d van. A következő szinthez még 70 798 TP szükséges. Trófeáid: dermesztő lidérc, élőholt quwarg, quwarg királynő.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 19/24 szúrófegyverek: 14/39 (+44%) vágófegyverek: 12/10
ütőfegyverek: 15/69 lőfegyverek: 8/79 dobófegyverek: 12/76 (+16%)

Feltételes fegyverváltás: ryuku kopja (#694) << ryuku szablya (#695) << Brod buzogánya (#1735)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -7.); ubuk tüske (#131) (8 -9.); vas dobónyíl (#189) (10 -);
Óvatosság (labirintusokban): 5
78,65 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 100

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 479 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 53/62 (+30%) 2. nyomkövetés: 16/56 (+18%) 3. mászás: 8/72
4. csapdakészítés: 8/11 (+5%) 5. csapdaészlelés: 1/76 6. gyógyítás: 8/7
7. titkosírás: 2/71 8. felderítés: 3/37 9. szörnyidomítás: 5/26
10. teológia: 6/51 (+17%) 11. taumaturgia: 3/40 (+9%) 12. harcművészetek: 23/0
13. zene: 3/20 14. szörnyismeret: 6/49 15. pszi: 2/48 (+4%)
16. zárnyitás: 1/28 17. vadászat: 3/7 18. bányászat: 9/76 (+17%)
19. főzés: 5/61

FELTÉTELES PARANCSOK (még 49 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 50% életpont alatt ( tudati vitalizációval)
elfogod sullárt (#101) fedett veremmel (#219)
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Barátságosság (aktív: 2, max: 50)
semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 10 VP)
időcsere (#285, 5 VP)
Papi varázslataid
gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
tündérfény (#25, 1 VP) revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
méregsemlegesítés (#14) pszi-ernyő (#64)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
10. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20)
energiatüskék (#29)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
hegyi szamár (#7168) (málhás: +31 kg teher) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Egy igen komoly misszió: likvidálj egy mosolygó rettenetet.
2.) Egy érdekes próba: kövess egy nyomot folyamatosan [egy parancsból], hat mezőn keresztül.
3.) Az óriás patkányok betegséget terjesztenek. Ölj meg hatot e rágcsálók közül! (számláló: 2)

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke mágustorony (500): kész. kobudera lak (533): kész. városháza (Gatin) (540): 20. labirintus (45,91). szürke kastély (547): kész. helytartói hivatal (563): új. sötét kastplom (566): 50. labirintus (98,19). városháza (685): új. fejvadászház (757): kész. fejvadászcéh (758): új. Toborzóiroda (759): új.

ISMERT LABIRINTUSOK
1, 17, 18, 20, 33, 50, 170.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 1, 6.

HŐSTETTEID
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 361 (limit: 1130), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 22348.
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 1 felderítő, 1 harcos.

MAKRÓID (jelenleg 0 lehet)
1. makró parancsai: vv 71 112 377, p 69 15, vv 88 165 147, vv 188 28 53, vv 363 220 26, vv 224 161 209, vv 300, le 823, kf 836 1041, h 1602 27 50.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
konc. könnyítés (132)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
kasztrop.kitágulás (197)
a hatalom rúnája (215)
sárkánybölcsesség (230)
önismeret (236)
kritikus ütés (240)
a butaság ára (273)
tanítványok (284)
harci mágia (334)
kétkezes harc (338)
időfolyamok (394)
megvilágosodás (421)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudati gyorsítás (506) OK
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 11 TU. szükséges még: 79 TU.
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati ostrom II (539) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
Jelenleg arra vártok, hogy a KT vezető megadja az új fejlesztendő képességet az EK 500 képesség paranccsal.

Összsúly: 91.72 kg Megterheltség: 72%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 45 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
378 arany (#50) 4 kaktusztüske (#114) 3 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
2 aranyló ugarhéj (#100) 1 elkarog szőr (#665) 1 ezüst kulcs (#184)
3 grifftojás (#179) 1 hosszú íj (#111) 2 karbin plazma (#199)
2 madártoll (#112) 1 nagy bronzkulcs (#185) 1 nagy vaskulcs (#186)
5 nyílvessző (#108) 1 rövid íj (#107) 2 sallank nyíl (#129)
1 szeksztáns (#32) 2 szuper dobóháló (#273) 20 vasérc (#152)
16 vashegyű nyíl (#176) 1 vaskulcs (#183) 3 zöld üveg (#82)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

71 72 73 74 75 76 77 78 79
58
59
60
61
62
63
64
65
66
(72,59) Fehér Bérc Plaza (#669), bank (#697), kvazár kohó (#755), nektoraf (#355)
(73,60) Trikornis Futárszolgálat (#711), főutca (#399), oltár, ház (#400), útonálló (#130), Palasti (6116. kalandozó), Galargamoth (6117. kalandozó)
(74,61) törpe bánya (#435), csillezsálya (#1252, belőle készíthető: #1253), világítótorony (#156), vadtroll (#70), Vadlord Vladym (5986. kalandozó)
(75,62) bibircsók-óriás (#120), mély szakadék (#154), világítótorony (#156), egy ismeretlen isten rúnaköve, vaskohó (#155), Sheran oltár, olvasztókemence (#86), érclelőhely
(76,63) Sheran oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), erszényes elkarog (#354), élőholt mirg (#135), élőholt mágus (#175)
(77,64) Raia oltár, 40. jellempróba, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), Chara-din monolitja (#534), garokk (#73), csontlepke (#746), sírlidérc (#172)
(78,65) goldugar (#65), xantusz-kaktusz (#113, belőle készíthető: #114), Chara-din monolitja (#534), phua-kúp (#372), tormikus egér (#218)

Üzenet küldése a karakternek