96. forduló, 98. forduló, Calen Randir összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2024. szept. 15. 1h:57'
EZ A 1087. JÁTÉKHETED, 97. FORDULÓD
1088. játékheted kezdete: szept. 19.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 21 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #4655
SZÁMLA : XXXX
ingyenf: 6

CALEN RANDIR KALANDJAI


1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [74,57] koordinátán.
A krónikát olvasgatva néhány dolgot már hatékonyabban fogsz végrehajtani (+25 tvp ). A kinemfogyó tegez termelt 4 nyílvesszőt.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+244 életerő.) A monolitok nyomasztó módon csökkentik VP regenerációdat. Varázserőd regenerálódik. (+53 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Pszi energiáid is töltődnek. (+60 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-9 pszi pont.) A jóltápláltság következtében szaporodtak a kis aranyosak! (+1 poszogó mösze.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+4 tudatpont.) A monolitok nyomasztó módon csökkentik TU regenerációdat. A táborozás alatt vadászott neked a piromenyét. (+1 kaja.)
Sokat keresgéltél, hátha találsz egy sötét gnóm fészket vagy búvóhelyet. Hiába az elszántság, a szorgalom - ilyen lény nem él a környéken. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 szörnyismeret). [7 pontot használtál fel, van még 251.]

* 1. KP: v 53 0 0 elmormolod az 53. varázslatot
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd az óriáserő varázslatot! Csapásaid erősebbek lesznek! (+4 sebzés támadásonként.) [-24 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 246.]

* 2. KP: v 3 0 0 elmormolod a 3. varázslatot
Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. A földből energia áramlik testedbe. Befejezted az éber kakukk varázslatot! Kakukk! Kakukk! [-21 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 246.]

* 3. KP: v 224 0 0 elmormolod a 224. varázslatot
Kántálni kezdesz. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-18 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 246.]

* 4. KP: ef 5 526 0 energia fejlesztése 5
Nem sajnálva az áldozatot, tudati energiáidat a KT elmetavába döntöd, az új tudati képesség kifejlesztése végett. [-5 TU.] [35 pontot használtál fel, van még 211.]

mak 1 5 5 makró 1 5 5
Makró mentése indul. [0 pontot használtál fel, van még 211.]

tps 15 (makró mentése:) TVP spórolása: 15 pontért
Félreraktunk, letiltottunk neked 15 TVP-t, addig nem használhatod fel, amíg ki nem adsz egy TPF parancsot (ill. kör végéig). [15 pontot használtál fel, van még 196.]

tno 6 6 (makró mentése:) növeled a 6. tulajdonságodat
A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Tudati energiád tovább erősödik. A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Tudati energiád tovább erősödik. A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Tudati energiád tovább erősödik. A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Tudati energiád tovább erősödik. A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Tudati energiád tovább erősödik. A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Tudati energiád tovább erősödik. [0 pontot használtál fel, van még 196.]

v 14 1 (makró mentése:) elmormolod a 14. varázslatot
Porrá zúzol 1 varázskövet. (+100 varázspont.) Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. A földből energia áramlik testedbe. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a méregsemlegesítés varázslatot! A varázslat az agyadban lapul, használatra készen. [-21 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 191.]

ff 182 28 (makró mentése:) felt. fegyverváltás: 182 28
Felt. fegyverváltás: << vashegyű lándzsa << ököl. [0 pontot használtál fel, van még 191.]

le 438 (makró mentése:) leveszed/lerakod a 438. tárgyat
Leveszed az ónix masszavadítót. [0 pontot használtál fel, van még 191.]

kf 674 kézbeveszed/felveszed a 674. tárgyat
Leveszed a varkaudar csizmát, majd felhúzod a dalb.kristálycsizmát. [0 pontot használtál fel, van még 191.]

kf 1541 kézbeveszed/felveszed az 1541. tárgyat
A csuklódra húzod az Arsa potrohgyűrűjét. [0 pontot használtál fel, van még 191.]

ftv 280 10023 felt. tám/véd. varázslat a 280. varázslatot 23. szinttől
Ok, ezt a támadó varázslatot fogod használni, ha a megadott szintű lénnyel szembekerülsz. [0 pontot használtál fel, van még 191.]

m 4 4 mozogsz délre, délre
[74,58] Folytatod sétádat a házak közt. Elérted Maad keleti határát, a Grákó-hegyek első lankáit. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy főutcát. Találsz egy teljesen lerombolt oltárt. Nyilván valamilyen gonosz fickó műve. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy teljesen lerombolt olvasztókemencét. Felfedeztél egy fellegvárat. (no:1. építését magenta Jade kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Hatodik érzéked veszélyt jelez. Egy útonálló nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. {max. életpontja: 21-24.} Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Megmarkolva a vashegyű lándzsát ellenfeledre támadsz. Vashegyű lándzsával teljesen átdöföd az útonálló jobb karját. (1 támadással 43 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal alaposan megvágod az útonálló testét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Az útonálló lendületes ütése célt téveszt. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
111 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 70, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Épületeket látsz: egy Ördögi Kör (709. épület.) és egy Gonoszság Temploma (771. épület.).

(Továbbmész...) [74,59] Továbbmész a város utcáján. A sarok mögött csosszanó léptek figyelmeztetnek a veszélyre. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy orgyilkos. {védettsége: 11 szúró, 11 vágó, 11 ütő ellen.} A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Megmarkolva a vashegyű lándzsát a másikra rohansz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod az orgyilkos fejét. (2 támadással 82 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal alaposan megvágod az orgyilkos testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Az orgyilkos gyenge döfése nem tudott megsebezni. Véres nyál csordul ki az orgyilkos száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Szereztél 1 orgyilkos tőrt. 420 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 107, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Áldod az előrelátásodat, hogy annak idején megtanultál valamennyire olvasni. Most legalább ki tudod böngészni, hogy mi van a táblára írva, amit találtál: " ELF vagy? Aurád NEM FEHÉR? Ne gondolkozz tovább: állj a drow-ok közé. " Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy teljesen lerombolt vaskohót. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy főutcát. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy nagyobb monolitot. Oldalt pillantva, meglátsz egy nekrofunt. Felfedeztél egy teljesen lerombolt oltárt. Találsz egy sárkánytanyát. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy fellegvárat. (no:1. építését Haláltánc kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Itt, a vadon közepén kissé meglepő megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " Aranysárkány és Rend hívei! Erőnk alatt tör szét a Káosz csarnokának oszlopa! AKHI " Egy helyen egy tábla van a földbe szúrva, a következő felirattal: " Nem mindig az erő a nyerő! Vigyázz! Jön az ÁRNYMENŐ! U.M.A. (5569) az ÁRNYMENŐ! " Van itt egy ezüst mágustorony (670. épület.), egy Mélysötét Aréna (683. épület.), egy kolostor (690. épület.) és egy Földelem Kapuja Harci Iskola (698. épület.). Itt, a vadon közepén kissé meglepő megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " Álljon-e tábla az ősi Istenek tiszteletére. Hirdesse Rhatt és Bufa régvolt nagyságát és tanait. Állította Hexeter az Ősi Hajnal Lovagjai [9167] K.T. tagja közül. " [16 pontot használtál fel, van még 175.]

be 670 bemész a 670. épületbe
Elszánod magad, és bekopogtatsz a nagy ezüstkarikával. Sokáig nem történik semmi, de azután hangtalanul kitárul az ajtó, és megjelenik egy ezüstös rúnákkal hímzett köpenyt viselő, áttetsző alak. Faragott, kígyómintás botján kékes szikrák szaladgálnak. Az Ezüstmágus régi ismerősként üdvözöl, és elmondja, hogy melyek azok a varázslatok, amelyeket jelenlegi taumaturgia képzettségeddel képes lehetsz megérteni az Ezüst Kódexből (zárójelben a varázslat sorszáma, amelyet a VTN parancs paramétereként kell megadnod):
tüskepajzs (#30) 15 aranyért, hhaar burka (#32) 42 aranyért, varázsvédelem (#34) 35 aranyért, mágiatörés (#35) 38 aranyért,
védelem sav ellen (#36) 75 aranyért, jégcsóva (#41) 80 aranyért, örvénykerítés (#42) 80 aranyért, gigaököl (#49) 56 aranyért,
villámcsapás (#50) 100 aranyért, elektromos pajzs (#51) 75 aranyért, mágiafeloldás (#75) 36 aranyért, láthatatlanság (#76) 62 aranyért,
fúzió (#77) 94 aranyért, láth. észlelése (#78) 42 aranyért, városi teleport (#96) 110 aranyért, varázsital főzése (#100) 150 aranyért,
tükörpajzs (#101) 155 aranyért, savhurrikán (#107) 1100 aranyért, varázsvédelem II (#108) 620 aranyért, tűzgolyó (#155) 850 aranyért,
varázspáncél (#156) 700 aranyért, tűzmágia (#157) 510 aranyért, Symulf rúnája (#182) 80 aranyért, varázsszem (#184) 65 aranyért,
vízlélegzés (#185) 430 aranyért, állatvédelem (#192) 210 aranyért, villámmágia (#227) 462 aranyért, kalmárszem (#228) 77 aranyért,
filofaxáció (#277) 800 aranyért, emléktörlés (#338) 800 aranyért, tolvajvér (#364) 90 aranyért, klónozás (#367) 2500 aranyért,
szívküldi (#368) 10 aranyért, banshee-sikoly (#373) 240 aranyért, analízis (#375) 70 aranyért, böfögtető átok (#380) 140 aranyért,
harci induló (#443) 200 aranyért, filofaxáció II. (#444) 800 aranyért, Trinigan rúnája (#453) 100 aranyért, gázpajzs (#467) 75 aranyért,
méregmágia (#480) 500 aranyért, ómatéria formázása (#542) 333 aranyért.
Lebotorkálsz a lépcsőn, és nemsokára újra a kapun kívül találod magad. [5 pontot használtál fel, van még 170.]

be 698 3 bemész a 698. épületbe
A lépcsők sokáig kanyarognak lefelé, mígnem egy hatalmas csarnokba nem érsz, ahol szilaj csatákat vívnak egymással harcospapok s kalandozók vegyesen egy-egy mester irányítása alatt. Megakad a szemed egy hatalmas troll harcospapon, aki a küzdő és gyakorlatozó csoportok között járkál, itt is, ott is tanácsokat adva. Mint az itteni harcospapok többsége, ő is olyan, akár egy kőszobor, de gránitszürke bőre és kőkemény támadásai és védései ellenére, könnyed és gyors, szeme pedig gnómokat megszégyenítő intelligenciáról árulkodik. Melléd érve közvetlen tekintetét kérdőn fordítja feléd. Elmondod, hogy szeretnél bepillantást nyerni a vágófegyverek szakértelem rejtett misztériumaiba. Laza küzdőállásban lesed mestered szavait, kifinomult mozdulatait, majd igyekszel pontosan végrehajtani tanácsait. A küzdelmi gyakorlatok már sokszor inkább a rejtett érzékeid finomítják, tested szinte magától hajtja végre a szükséges mozdulatokat, miközben előre érzed ellenfeled mozdulatait, szándékát. Jó érzéssel tölt el tudásod gyarapodása. (+1 vágófegyverek.) Büszkén emeled tisztelgésre fegyvered, a gyakorlás véget ért. Csekély 120 aranyat tartalmazó erszényt ejtesz a szentély fogadalmi ajándékai közé cserébe az új tapasztalatokért. Köszönsz és távozol. [50 pontot használtál fel, van még 120.]

be 698 5 bemész a 698. épületbe
A lépcsők sokáig kanyarognak lefelé, mígnem egy hatalmas csarnokba nem érsz, ahol szilaj csatákat vívnak egymással harcospapok s kalandozók vegyesen egy-egy mester irányítása alatt. Megakad a szemed egy hatalmas troll harcospapon, aki a küzdő és gyakorlatozó csoportok között járkál, itt is, ott is tanácsokat adva. Mint az itteni harcospapok többsége, ő is olyan, akár egy kőszobor, de gránitszürke bőre és kőkemény támadásai és védései ellenére, könnyed és gyors, szeme pedig gnómokat megszégyenítő intelligenciáról árulkodik. Melléd érve közvetlen tekintetét kérdőn fordítja feléd. Elmondod, hogy szeretnél bepillantást nyerni a lőfegyverek szakértelem rejtett misztériumaiba. Laza küzdőállásban lesed mestered szavait, kifinomult mozdulatait, majd igyekszel pontosan végrehajtani tanácsait. A küzdelmi gyakorlatok már sokszor inkább a rejtett érzékeid finomítják, tested szinte magától hajtja végre a szükséges mozdulatokat, miközben előre érzed ellenfeled mozdulatait, szándékát. Jó érzéssel tölt el tudásod gyarapodása. (+1 lőfegyverek.) Büszkén emeled tisztelgésre fegyvered, a gyakorlás véget ért. Csekély 115 aranyat tartalmazó erszényt ejtesz a szentély fogadalmi ajándékai közé cserébe az új tapasztalatokért. Köszönsz és távozol. [50 pontot használtál fel, van még 70.]

kf 639 1 kézbeveszed/felveszed a 639. tárgyat a jobb kezedbe
Elrakod a mágusölőt, majd a jobb kezedbe veszed a Fókuszpengét. [0 pontot használtál fel, van még 70.]

kf 837 2 kézbeveszed/felveszed a 837. tárgyat a bal kezedbe
Elrakod a pengepajzsot, majd a bal kezedbe veszed a nitmák pengét. [0 pontot használtál fel, van még 70.]

m 7 1 mozogsz északnyugatra, északkeletre
[73,58] Folytatod sétádat a házak közt. Itt, a vadon közepén kissé meglepő megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " Kedves kalandozótárs! A Barátság negyedében jársz. " Felfedeztél egy xantusz-kaktuszt. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy házat. (no:1. építését magenta Jade kezdte, eddig 2750 TVP épült bele.) Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy főutcát. Áldod az előrelátásodat, hogy annak idején megtanultál valamennyire olvasni. Most legalább ki tudod böngészni, hogy mi van a táblára írva, amit találtál: " Szeresd a sört, igyál sokat barátom; Ámlin vagyok, a Korsókat komálom! " Egy kapualjban gyanús árnyat pillantasz meg. A feléd közeledő útonálló mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. {védettsége: 8 szúró, 8 vágó, 8 ütő ellen.} Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Marokra fogva a vashegyű lándzsát a másikra rontasz. Vashegyű lándzsával teljesen átszúrod az útonálló jobb lábát. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) Nitmák pengével egy irtózatos ütéssel felvágod az útonálló bal oldalát. (1 támadással 40 életpontot sebezve.) Távolról villámsújtás varázslatot lősz a másikra. 174 életpontot sebeztél. Könnyedén félreszökkensz az útonálló csapása elől. Az útonálló most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
111 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 251, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Találsz egy táblát, rajta a következő felirattal: " Végzetfelhő fagyos moraja, kristálynyíl ezüst villanása végül. " Van itt egy vadaspark (769. épület.). Áldod az előrelátásodat, hogy annak idején megtanultál valamennyire olvasni. Most legalább ki tudod böngészni, hogy mi van a táblára írva, amit találtál: " Kevés már a dupla VP? Vár az Illúzió Mesterei KT. "

(Továbbmész...) [74,57] Még mindig a városban vagy. Egy kapualjban gyanús árnyat pillantasz meg. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy orgyilkos közeledik. {max. életpontja: 59-64.} Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Meglengetve a vashegyű lándzsát a másikra rontasz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod az orgyilkos bal lábát. (2 támadással 84 életpontot sebezve.) Nitmák pengével egy hatalmas csapással felmetszed az orgyilkos jobb karját. (1 támadással 44 életpontot sebezve.) Az orgyilkos gyenge döfése nem tudott megsebezni. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Szereztél 1 orgyilkos tőrt. 420 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 128, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Látsz egy amniosz-fát. Egy tiszta vizű tóra bukkantál. Egy kis patak táplálja vizével. Feltöltöd a vizestömlőt. Utad során felfedezel egy házat. (no:1. építését magenta Jade kezdte, eddig 1850 TVP épült bele.) Látsz egy edzőcentrumot. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy főutcát. A földön meglátsz egy quwargot. Undorodva lépsz rá. 1 tapasztalati pontot kaptál.
Találkozol Botanicával. Tharr elsőáldozója. Egy arany papi karkötőt, egy beholderfej medált, egy grifftoll kesztyűt, egy harci maszkot, egy két kard szimbólumot, egy láncinget, egy obszidián karkötőt, egy örökkévaló napkövét, egy saválló fülbevalót, egy varkaudar csizmát és egy zafír erőövet visel. Felszerelését egy köpködő bruhatag trófea, egy nukleáris cickány trófea és egy karmos tankány trófea színesíti. Jobb kezében egy ryuku szablyát, bal kezében egy rövid kardot tart. Lőfegyvere egy rövid íj. {legmagasabb fegyver szakértelme: 14.} Tisztán érzed auráját: semleges, mint a Tiéd.
Alapvetően jólelkű vagy, ezért mutatsz néhány lőfegyveres kunsztot egyszemélyes közönségednek. Néha te is elámulsz, milyen profi is vagy! Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok.
[16 pontot használtál fel, van még 54.]

tf 1 16 fejleszted az 1. tulajdonságodat 16 pontért
Óriási súlyzóddal fekve- és ülvenyomást végzel. Szinte érzed, ahogy izmaid hatalmasra duzzadnak. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az erőd észrevehetően fejlődjön. [Még 35 TVP-t kell elköltened.] Az edzés közben váratlanul egy káoszportál jelenik meg, és kilép belőle egy ellenfél. Hangos kacagást hallasz: Chara-din üdvözöl, HALANDÓ! Nincs menekvés, meg kell küzdened a szörnnyel! Ellenfeled: egy elit gárdista! (ld. enc.) {max. életpontja: 151-185.}

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már védelem tűz ellen vibrál körülötted. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy ryuku átokvarázs varázslatot. 135 életpontot sebeztél. Egy Tharr haragja varázslatot dob rád a másik. 24 életpontot vesztettél. A rövid íjjal célzol és lősz. Elrepül 5 nyílvessző. Több lövedéked átfúrja az elit gárdista testét. (5 támadással 125 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Vashegyű lándzsával eltalálod az elit gárdista páncélozott testét. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) Nitmák pengével megvágod az elit gárdista jobb lábát. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámsújtás. 170 életpontot sebeztél. Jobbra-balra szökkenve osztja az elit gárdista nehezen védhető csapásait. (4 támadástól 88 életpontot vesztesz.) Az elit gárdista összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Magad mögé lököd a pitiáner jégtroll trófeát, és kimetszel magadnak egy megfelelő elit gárdista trófeát. 4 537 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 503, sebződés: 112, gyógyulás: 0, összesen: -112 ÉP}

Természetes, hogy a szörny magával hozta a kincseket a fészkébe, találtál 1 manakristályt. Alig győzted le az előzőt, máris újabb jelentkező akad, hogy a trófeád legyen: egy velociraptor! {max. életpontja: 151-170.}
Porrá zúzol 1 varázskövet. (+100 varázspont.)

Távolról méregfelhő varázslatot lősz a másikra. 78 életpontot sebeztél. Ellenfeled öklendezni kezd. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a rövid íjjal. Elrepül 5 nyílvessző. Lövedékeiddel perforálod a velociraptor testét. (5 támadással 55 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Meglengetve a vashegyű lándzsát ellenfeledre rontasz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a velociraptor fejét. (3 támadással 88 életpontot sebezve.) Nitmák pengével megcsapod a velociraptor vastag bőrét. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) A velociraptor fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A velociraptor csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 27 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 1 raptor karmot. 3 796 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 254, sebződés: 40, gyógyulás: 0, összesen: -40 ÉP}

Tudod, hogy nem ez volt az utolsó szörny, ezért gyorsan magadhoz veszed, amit tudsz: 1 dorony tüdőt. A káoszportál kifogyhatatlan. Újabb ellenfél érkezik: egy óriásféreg! {max. életpontja: 261-290.}

Üdvözlésképpen egy ryuku átokvarázs varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 205 életpontot sebeztél. Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod az óriásféreg testét. (3 támadással 125 életpontot sebezve.) Nitmák pengével végigvagdosod az óriásféreg testét. (2 támadással 82 életpontot sebezve.) Egy villámsújtás varázslattal köszöntöd a másikat. 172 életpontot sebeztél. Az óriásféreg fogait a derekadba mélyeszti. (1 támadástól 40 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Magad mögé lököd a pitiáner Ayagira Tanaka trófeát, és magadhoz veszel egy tekintélyes óriásféreg trófeát. 5 472 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 584, sebződés: 40, gyógyulás: 0, összesen: -40 ÉP}

Természetes, hogy a szörny magával hozta a kincseket a fészkébe, találtál 4 vízionár szemet. A káoszportál kifogyhatatlan. Újabb ellenfél érkezik: egy halálosztó kain! {egyik sebzési módja: 1x 2d8+5.}
Manára van szükséged, elhasználod a következő tárgyat: manakristály. (+509 varázspont.)

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy védelem tűz ellen. Egy ryuku átokvarázs varázslattal köszöntöd a másikat. 109 életpontot sebeztél. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy tűzeső varázslatot, majd rád küldi. Szerencsére nem hatott rád. (Mivel védelem tűz ellen van rajtad.) Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a rövid íjjal. Elrepül 5 nyílvessző. Lövedékeiddel perforálod a halálosztó kain fekete testét. (4 támadással 30 életpontot sebezve.) Az éterbe látó szemek lelkedbe próbálnak fúródni. (A(z) tükörpáncél védett meg.) Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Meglengetve a vashegyű lándzsát ellenfeledre támadsz. Vashegyű lándzsával többször eltalálod a halálosztó kain testét. (2 támadással 45 életpontot sebezve.) Nitmák pengével végigvagdosod a halálosztó kain bal vállát. (2 támadással 47 életpontot sebezve.) A halálosztó kain többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 21 életpontot vesztesz.) A halálosztó kain fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A halálosztó kain farka végigsúrolja a bal karodat. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 1 kőszemet. 3 751 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 231, sebződés: 32, gyógyulás: 0, összesen: -32 ÉP}

Tudod, hogy nem ez volt az utolsó szörny, ezért gyorsan magadhoz veszed, amit tudsz: 9 spirituszt. [16 pontot használtál fel, van még 38.]

tf 1 16 fejleszted az 1. tulajdonságodat 16 pontért
Hatalmas súlyzóddal váll- és bicepszgyakorlatokat végzel. Érzed, hogy erősödsz! Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az erőd komolyan megnőjön. [Még 8 TVP-t kell elköltened.] Annyira belemerülsz abba, amit csinálsz, hogy majdnem meglep az a szörny, ami egy káoszportálból lép ki, majd rád támad. Még hallasz egy elhaló kacajt, és egy nevet: Prrankkh. Aztán a kapu bezárul, te meg ott maradsz kettesben a szörnnyel. Ellenfeled: egy fagyelementál! {max. életpontja: 141-150.}

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy fehér glóbusz. Mélyen koncentrálva, megidézel egy ryuku átokvarázs varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 115 életpontot sebeztél. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a rövid íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 5 nyílvessző. Több lövedéked átfúrja a fagyelementál testét. (5 támadással 125 életpontot sebezve.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 4 036 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 240, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A leölt szörny kincsét nem felejted el kinyerni, szereztél 3 varázskövet. Alig győzted le az előzőt, máris újabb jelentkező akad, hogy a trófeád legyen: egy mestervarázsló! (ld. enc.) {védettsége: 26 szúró, 26 vágó, 26 ütő ellen.}

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy védelem tűz ellen varázst. Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy méregfelhő. 89 életpontot sebeztél. Ellenfeled öklendezni kezd. Egy izomernyesztés varázslatot dob rád a másik. Semmi hatás! Távolról savhurrikán varázslatot lő rád a másik. (A(z) saválló fülbevaló védett meg.) Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a rövid íjjal. Elrepül 5 nyílvessző. Több lövedéked átfúrja a mestervarázsló jobb oldalát. (5 támadással 122 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Meglengetve a vashegyű lándzsát a másikra ugrasz. Vashegyű lándzsával jól megszúrod a mestervarázsló fejét. (1 támadással 46 életpontot sebezve.) Nitmák pengével végigvágod a mestervarázsló testét. (1 támadással 46 életpontot sebezve.) A mestervarázsló pusztító erejű támadást indít, félresöpörve védekezésedet. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A varázsló kezéből apró villámok repülnek ki. Félig megúsztad. 23 életpontot vesztettél. Nem sikerült a mestervarázsló ravasz és erős ütései közül mindet hárítanod. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A varázsló kékes villámokat küld rád. Félig megúsztad. 18 életpontot vesztettél. A mestervarázsló összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Mosolyogva kidobod a nevetséges Poomr Ko trófeát, és kiszedsz egy mestervarázsló trófeát. 4 021 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 szúrófegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 303, sebződés: 60, gyógyulás: 0, összesen: -60 ÉP}

Tudod, hogy nem ez volt az utolsó szörny, ezért gyorsan magadhoz veszed, amit tudsz: 1 pszi követ. A káosz portál ontja magából a szörnyeket. Máris egy újabb áll előtted: egy csontváz lord! {max. életpontja: 123-142.} Beléd hasít a felismerés: te itt életveszélyben vagy! Kereket oldasz. [16 pontot használtál fel, van még 22.]

tf 1 16 fejleszted az 1. tulajdonságodat 16 pontért
Előveszed a súlyzódat, és hosszasan pumpálod magad. Érezhető fejlődést tapasztalsz! (+1 erő.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 testépítés). Az edzés közben váratlanul egy káoszportál jelenik meg, és kilép belőle egy ellenfél. Hangos kacagást hallasz: Chara-din üdvözöl, HALANDÓ! Nincs menekvés, meg kell küzdened a szörnnyel! Ellenfeled: egy halálosztó kain! {egyik sebzési módja: 2x 4d6+5.}

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy védelem tűz ellen védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Egy ryuku átokvarázs varázslatot dobsz ellenfeledre. 110 életpontot sebeztél. Üdvözlésképpen egy izomernyesztés varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Semmi eredménye! Mielőtt összecsapnátok, a rövid íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 5 nyílvessző. Alaposan megsorozod a halálosztó kain jobb lábát. (4 támadással 30 életpontot sebezve.) A lény mereven rádnéz. (A(z) tükörpáncél védett meg.) Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát ellenfeledre ugrasz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a halálosztó kain tüskés bőrét. (3 támadással 74 életpontot sebezve.) Nitmák pengével kissé megkarcolod a halálosztó kain fekete testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A halálosztó kain többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 20 életpontot vesztesz.) A halálosztó kain belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 19 életpontot vesztesz.) A halálosztó kain farkával megérint. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a halálosztó kain száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 1 kőszemet. 3 803 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 231, sebződés: 44, gyógyulás: 0, összesen: -44 ÉP}

Természetes, hogy a szörny magával hozta a kincseket a fészkébe, találtál 1 boszorkánykendőt.
(Feltételes gyógyítás:) Létrehoztad az azonnali gyógyítás varázslatot! [-2 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+78 életerő). [-21 varázspont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). Még nincs vége! Máris újabb ellenfél érkezik: egy ekharion! {védettsége: 24 szúró, 24 vágó, 24 ütő ellen.}

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy tompítás varázslatot. Mélyen koncentrálva, megidézel egy ryuku átokvarázs varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 75 életpontot sebeztél. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+6 max. varázspont.) Ellenfeled mentális energiáit gyűrűbe gyűjti, majd útjának ereszt egy direkt kontaktus I pszi támadást. A támadása szerencsére hatástalan volt. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a rövid íjjal célba találj. Elrepül 5 nyílvessző. Alaposan megsorozod az ekharion testét. (5 támadással 107 életpontot sebezve.) Ellenfeled sziklát dob rád. Jól célzott! (13 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Meglengetve a vashegyű lándzsát ellenfeledre rohansz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod az ekharion bal lábát. (3 támadással 127 életpontot sebezve.) Nitmák pengével súrolod az ekharion bal lábát. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Az ekharion nem hagy pihenőt: lesújt a karodra és a mellkasodra. (2 támadástól 42 életpontot vesztesz.) Az ekharion fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Iszonyatos fájdalmat érzel, ahogy a karmok kitépnek belőled egy darabot. Még 29 életpontot vesztettél. Az ekharion szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 36 aranyat. Elhajítod a vacak mestervarázsló trófeát, és kinyersz egy alkalmas ekharion trófeát. 5 101 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 340, sebződés: 100, gyógyulás: 0, összesen: -100 ÉP}

Nohát, megszerezted a ritka kincset, ami egy gyakorlómedál!
(Feltételes gyógyítás:) Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad az azonnali gyógyítás varázslatot! [-2 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+72 életerő). [-21 varázspont.] Alig győzted le az előzőt, máris újabb jelentkező akad, hogy a trófeád legyen: egy csontváz lord! {támadása: 28.} Ráébredsz, hogy ez már nem puszta sport, az életed a tét. Menekülsz. [20 pontot használtál fel, van még 2.]

szk 132 keresed a 132. szörnyet
Elhatározod, hogy táborozás alatt megpróbálsz felkutatni egy sötét gnómot. [0 pontot használtál fel, van még 2.]

* 1. BP: h 2107 0 0 használod a 2107. tárgyat
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [5 pontot használtál fel, van még -3.]
Előveszed a kulacsodat, és csillapítod szomjadat. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 11, 8, 9.
Egy pillanatra a "testen kívüliség" érzete fut át tudatodon, ahogy kapcsolatba lépsz az Élet Forrásával. (+1 max. ép.) Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. Egy kaját fal föl a kardfogú fülemüle. 2 kaját bezabál a spagulár. Még egyszer végiggondolva a nap eseményeit, táborozásra alkalmas helyet keresel. Betakaródzva, gyorsan álomba merülsz. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Itt az ideje, hogy jobban kiaknázhasd a szörnyismeret tudásod nyújtotta előnyöket. (ld. enc.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben 12 pontod maradt, ebből a következő körre 12 pontot vihetsz át. Kapsz még 238 pontot. A következő körben tehát 250 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


ELIT GÁRDISTA (266. ELLENFÉL)
A király szolgálatába álló kalandozók általában testőrök vagy az elit királyi gárdaalakulat tagjai lesznek. Tapasztalatuk és harcban való jártasságuk miatt értékük felbecsülhetetlen a csatamezőn, legalább húsz zsoldossal ér fel mindegyikük. Az elit gárda tagjaiból kerülnek ki a felderítők és a veszélyes bevetésekre induló alakulatok is.

MESTERVARÁZSLÓ (267. ELLENFÉL)
Hosszú, hegyes sapka, derékig érő ősz szakáll és haj, hatalmas kék selyemköpeny, rajta ezüstös rúnákkal, kétméteres faragott bot, végén kristálygömbbel - a legklasszikusabb varázsló megjelenés, amit el lehet képzelni. A mestervarázslók is tisztában vannak ezzel, valószínűleg hatásvadászat és félelemkeltés, nem pedig a divat hajkurászása a céljuk, amikor így jelennek meg. A mestervarázslók csak hatalmas összegekért hajlandók más szolgálatába állni, többnyire inkább a maguk útját járják, szörnyeket öldösnek ritka komponensekért vagy elveszett, ősi relikviák után kutatnak. Ha mégis felbukkannak egy katonai alakulatban, akkor ott komoly erőösszpontosításról lehet szó, a parancsnok erőteljes ellenállásra számít. A mestervarázslók feladata, az ellenség teljes annihilálása mellett, a kevésbé képzett varázslók felügyelése, beosztása, mert azok egy katonára nemigen hallgatnak.

MESTERI SZÖRNYISMERET
Elég tudásra tettél szert a szörnyismeretben (elérted a 21. szintet) ahhoz, hogy mostantól az SZK parancsnak kiadhass egy második, illetve egy harmadik paramétert. Amennyiben az elsőként megjelölt szörny nem él azon a tereptípuson, amin éppen akkor tartózkodsz, amikor kiadod a parancsot, a második paraméterként megadott szörnyet, ha az sem él ott, akkor a harmadik paraméterként megadott szörnyet fogod keresni. Amennyiben olyan szörnyet adsz meg második vagy harmadik paraméterként, amelyet nem ismersz, még ha a tereptípus feltételeknek meg is felel, nem fogod azt a szörnyet választani a szörnykeresés célpontjának. (Döntés szempontjából mindig az SZK kiadásakori állapot számít, ha a következő köröd elejéig megváltozik a mező típusa, amin éppen táborozol, attól még a korábban kijelölt szörnyet fogod keresni.) A parancs minden egyébben a SZÖRNYISMERET enciklopédiában leírtak szerint működik.

KARAKTERLAP

Calen Randir, egy hosszú ezüsthajú, szürke szemű elf férfi vagy. Bőröd színe zöld. Sheran tanítványa vagy. Papi hited: 79. A Ősi Hajnal Lovagjai (#9167) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 97. fordulód.

Erő: 27 (40) Szint: 24 Merészség: 6/5 Magasság: 142 cm
IQ: 24 (31) Támadás: 47 (49) Agresszió: 3 Testsúly: 41 kg
Ügyesség: 19 (30) Védekezés: 49 Menekülés: 30 % Életkor: 144/144 év
Egészség: 16 (25) Életpont: 469/295 Jellem: semleges Tul. pont: 3
Szerencse: 15 (40) Varázspont: 608/233 Pénz: 4279 arany Kép. pont: 13
Tudatpont: 60/48 Pszi pont: 151/178
Eddig összesen 1247 szörnyet (12 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 35 580 TP-t kaptál. Jelenleg 1 244 195 TP-d van. A következő szinthez még 155 805 TP szükséges. Trófeáid: ekharion, elit gárdista, óriásféreg. A 94. fordulódban 48867 arany került a bankszámládra. 49101 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 17/40 szúrófegyverek: 17/13 (+47%) vágófegyverek: 24/3 (+3%)
lőfegyverek: 23/9 (+8%) dobófegyverek: 14/4

Feltételes fegyverváltás: vashegyű lándzsa (#182) << ököl (#28)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -7.); bumeráng (#249) (8 -13.); nyílvessző (#108) (14 -17.); tünde nyíl (#554) (18 -); ezüsthegyű nyíl (#323) (997 .); ezüsttollú nyíl (#363) (998 .); tünde nyíl (#554) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
74,57 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 78
Legfeljebb 45 TU-t válthatsz TVP-re.
Feltételes varázskő használat: 15 százalék varázspont alatt.

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 1356 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 4/97 2. nyomkövetés: 23/7 3. mászás: 5/74
4. csapdakészítés: 25/68 (+6%) 5. csapdaészlelés: 1/15 6. gyógyítás: 27/27
7. titkosírás: 7/32 8. felderítés: 7/95 9. szörnyidomítás: 9/82
10. teológia: 32/5 (+36%) 11. taumaturgia: 27/3 (+35%) 12. harcművészetek: 7/58
13. zene: 3/64 14. szörnyismeret: 21/10 (+20%) 15. pszi: *19/100
16. zárnyitás: 5/30 17. vadászat: 11/56 18. bányászat: 9/99
19. testépítés: 20/12 (+51%) 20. főzés: 7/89

FEJLESZTÉSI PONTOK
Felhasználatlan fejlesztési pont: 0
1. sebzés bónusz: 2 2. támadás bónusz: 2 5. varázslat sebzés: 3 11. kincskeresés: 5

FELTÉTELES PARANCSOK (még 38 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 50% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58))
gyógyítasz 35% életerő alatt 40 TVP-ért
kutatsz max. 120 TVP-ért
ásol max. 24 TVP-ért csak 226. fémet, vagy jobbat
készítesz nyílvesszőt (#108) (max. 12 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 20 darabot ), bumerángot (#249) (max. 6 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 20 darabot ), acéltűt (#334) (max. 20 darabot ), tünde nyilat (#554) (max. 20 darabot ), amnioszt (#203) (max. 5 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 10 darabot )
mászol max. 100 TVP-ért
vásárolsz kaktusztüskét (#114) (max. 30 darabot ), rákfatty váladékot (#333) (max. 30 darabot ), nyílvesszőt (#108) (max. 30 darabot ), madártollat (#112) (max. 30 darabot ), bumerángot (#249) (max. 10 darabot ), sallank karmot (#128) (max. 30 darabot ), acéltűt (#334) (max. 30 darabot ), amnioszt (#203) (max. 10 darabot ), lajhár csontot (#236) (max. 6 darabot ), gyenge mérget (#26) (max. 20 darabot ), spirituszt (#170) (max. 20 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 20 darabot ), ezüsthegyű nyilat (#323) (max. 10 darabot )
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 2, max: 50)
nyuhaj karbin (#110), tetemember (#123)
Barátságosság (aktív: 2, max: 50)
Pikoló (#7010), kardfogú fülemüle (#146)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 10 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP)
tompítás (#40, 8 VP) fehér glóbusz (#47, 13 VP) varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP)
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
ryuku átokvarázs (#280, 45 VP) időcsere (#285, 5 VP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP)
oldás (#372, 15 VP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP)
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP)
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP)
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP)
szárazság (#48, 6 VP) revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP)
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP)
Butaság ára beállítás: teológia: 21 vp; taumaturgia: 18 vp;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
óriáserő (#53) éber kakukk (#3) méregsemlegesítés (#14)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
8. és magasabb szintűek ellen
Védekező varázslatok (aktív: 4, max: 20)
védelem tűz ellen (#38), pszi-acéltorony (#98), tompítás (#40), fehér glóbusz (#47)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 10, max: 299 - védekező varázslatokkal együtt)
izomernyesztés (#33) >> nómenklatúra (#158) izomernyesztés (#33) >> ragyás burástya (#111)
izomernyesztés (#33) >> burástya királynő (#759) méregfelhő (#37) >> nyuhaj karbin (#110)
lángcsóva (#31) >> 11. szintű lényekre lángcsóva (#31) >> Pszinapszis (#974)
lángcsóva (#31) >> pszi elementál (#221) lángcsóva (#31) >> tetemember (#123)
méregfelhő (#37) >> 22. szintű lényekre ryuku átokvarázs (#280) >> 23. szintű lényekre

ELFOGOTT SZÖRNYEID
piromenyét (#99) (vadászik) státusz: OK
spagulár (#82) (hátas: 9 lépés/kör; 8 TVP/lépés; +8 védettség;) státusz: OK
kardfogú fülemüle (#146) (őrzi a holmidat: +12 lopás ellen) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Követőim a legtapasztaltabbak, legcselekvésképesebbek közé tartoznak. Imádkozz úgy, hogy az imádkozás pillanatában pontosan 244 TVP áll rendelkezésedre!
2.) Hozd el és helyezd oltáromra a Szent Kulacsok egyikét!
3.) Egy könnyű feladat: imádkozz úgy, hogy megterheltséged 20% alatt van.

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
városháza (Qvill) (527): új. városháza (Gatin) (540): többek közt 122. tárgyat kell leadnod. városháza (685): új. fejvadászház (757): kész.

ISMERT LABIRINTUSOK
21, 22, 28, 53.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 5.

HŐSTETTEID
Miniesemény statisztikák
Jelenlegi miniesemény: Yaurri testépítő verseny
Megölt szörnyek: 250. Szerzett pont: 35006. Beállított erő: 50 Összpont: 50296

MAKRÓID (jelenleg 1 lehet)
1. makró parancsai: p 71, h 1100, h 745, h 211, tps 15, tno 6 6, v 14 1, ff 182 28, le 438.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
kasztrop.kitágulás (197)
profizmus (200)
a hatalom rúnája (215)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
vallási öntudat (290)
fegyvermester (302)
harci mágia (334)
az élet forrása (337)
illúziópáncél (354)
az ősök hite (362)
az ügyess. jutalma (377)
időfolyamok (394)
testvéri segítség (411)
csillagapród idézés (412)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) OK
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
a hit ereje (516) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) OK
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
hitbéli mentor (523) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 30 TU. szükséges még: 80 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
isteni védelem (530) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a hit ereje II (537) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati ostrom II (539) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
pajzshasználat II (542) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
gyógyítómester (544) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
tudati védelem (546) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
pajzshasználat III (549) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
isteni ítélet (551) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
totemmester (553) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
pajzshasználat IV (556) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
varázslómester V (557) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
isteni áldás (558) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatunk hatalma (560) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudati segítség II (567) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU.
makróbővítés I (568) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU.
korlátlan tudat (574) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 660 TU.
gyűrűviselés (575) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 660 TU.
turbó turbó (581) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 720 TU.
makróbővítés II (582) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 720 TU.
tudatunk hatalma II (588) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 780 TU.
fülbevalóviselés (589) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 780 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 4865 TU szükséges.)
korlátlan táborhely (595) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 840 TU.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
199 arany (#50) 1 amniosz (#203) 2 gyöngymangó (#135)
2 kaja (#2) 18 nyílvessző (#108) 1 sallank karom (#128)
1 szögletes kő (#17)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 boszorkánykendő (#1697) 1 dorony tüdő (#212) 1 gyakorlómedál (#2729)
2 kőszem (#304) 2 orgyilkos tőr (#225) 1 pszi kő (#248)
1 raptor karom (#281) 5 spiritusz (#170) 1 varázskő (#305)
5 víz (#27) 4 vízionár szem (#102)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

72 73 74 75
56
57
58
59
60
(73,58) vadaspark (#769), xantusz-kaktusz (#113, belőle készíthető: #114), ház (#400), főutca (#399), útonálló (#130)
(74,57) orgyilkos (#131), amniosz-fa (#202, belőle készíthető: #203), tavacska, ház (#400), edzőcentrum (#2728), főutca (#399), Botanica (2946. kalandozó), elit gárdista (#266), velociraptor (#161), óriásféreg (#171), halálosztó kain (#168), fagyelementál (#644), mestervarázsló (#267), ekharion (#232)
(74,58) Ördögi Kör (#709), Gonoszság Temploma (#771), főutca (#399), oltár, olvasztókemence (#86), ház (#400), útonálló (#130)
(74,59) orgyilkos (#131), ezüst mágustorony (#670), olimpiai aréna (#683), kolostor (#690), Földelem Kapuja Harci Iskola (#698), vaskohó (#155), főutca (#399), nagyobb monolit (#2783), nekrofun (#173), oltár, sárkánytanya (#492), ház (#400)

Üzenet küldése a karakternek