Karakterszám: |
2548 |
Számlaszám: |
titkos |
Fordulószám: |
97 |
Játékhét: |
105 |
E
forduló ára: |
10 zs. |
Maradék zseton: |
139 |
Forduló típusa: |
email |
|
|
1997-99 (C) Beholder Kft. |
Betáplálás dátuma: 2005. dec. 28. 9h:47' |
A következõ
fordulód táplálható: 2005. dec. 29. |
|
E-mail!
AMEN-RÁ KALANDJAI
Megtudod, hogy a Hegy leghíresebb galetkije
Avvocato Terrasini, egy napszemüveges,
tweed-öltönyös, bunkó ügyvéd férfi. (hírneve 30073.)
A következõ híreket kaptad a szintedrõl:
*dec. 23.* Viharfelhõ rangja a Mutánsok Klánjában "mutáns" lett.
*dec.
23.* Viharfelhõ és Amorf pszi párbajt vívtak. Viharfelhõ került ki gyõztesen.
*dec. 23.* Viharfelhõt legyõzte harcban egy xenomorf csecsemõ.
Táborozásod alatt messzi hírek jutottak el hozzád:
*dec. 23.* Kronx pszionikus párviadalban legyõzte Swami Belananda Yogit.
Zavartalanul és eseménytelenül pihentél barlangodban.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 339.]
var 48 10 171 10 |
48. varázslatra 10 képességpont |
Elköltesz 10 képességpontot ellenáll.megtörése varázslatod erejének növelésére.
A gyakorlásnak köszönhetõen ellenáll.megtörése varázslatod ereje 5. szintre
nõtt. Elköltesz 10 képességpontot savpajzs varázslatod erejének növelésére.
A gyakorlásnak köszönhetõen savpajzs varázslatod ereje 5. szintre nõtt.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 339.]
hp 3 48 15 184 255 |
harci program |
A következõ sor került a harci programodba: ellenáll.megtörése v.var. ha
ellenfeled #184. Prioritás: 255.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 339.]
hp 3 171 15 184 255 |
harci program |
A következõ sor került a harci programodba: savpajzs v.var. ha ellenfeled
#184. Prioritás: 255.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 339.]
hp 4 140 15 184 254 |
harci program |
A következõ sor került a harci programodba: szellemkalapács t.var. ha ellenfeled
#184. Prioritás: 254.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 339.]
mak 2 4 |
2. makró definiálása/hívása |
2. makró törölve. Helyére a következõ 4 parancsot definiálod:
kf 26742 26831 142 26892 145 26937 |
bekészíted a 26742. tárgyat |
[Parancs 2. makróba tárolva.] Leveszed a szent templomi maszkot. Felveszed
a sav csontmaszkját. Leveszed a kalmár nyakláncát. Felveszed a sav sárgaréz
nyakláncát. Leveszed a Rogan karkötõjét. Felveszed a sav díszes karkötõjét.
Leveszed a tudás hosszú íját. Bekészíted a sav nehéz nyílpuskáját.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 339.]
ho 0 |
hõsiesség pont használata |
[Parancs 2. makróba tárolva.] Szükség esetén egy próbánál max. 0 hõsiesség
pontot költesz el.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 339.]
[Parancs 2. makróba tárolva.]
(14. kaland:) Elindulás elõtt még egyszer
ellenõrzöd, nálad van-e a lemúr hártya.
[Tárgyhasználat: lemúr hártya]
No, ez rendben van. Vajon honnan lehetne yarmut vázat szerezeni. Hamar rájössz,
hogy leginkább a boltostól. Ugyan még soha nem láttál kirakva nála, de
ez nem jelent semmit. Nagy sumák az öreg, amit õ nem árul, az nincs is.
Elmész a boltba, és elõadod kívánságod.
- Sokat kérsz, de talán tudok
segíteni. Két kérésem van. Elõször is, lakik a környéken egy fickó, úgy
hívják Yssuf. Nagy mágus az illetõ, meg tudott gyõzni, hogy adjak el neki
egy amulettet hitelbe. Persze elfelejett fizetni. Ha vissza hozod nekem
az amulettet, és szerzel nekem egy lemúr hártyát, (tudod az egyik ügyfelem
mindenáron akar kettõt, és egyet már sikerült felhajtanom), akkor tiéd
a yarmut csont.
Elindulsz a megadott címre. Yssufot otthon találod. Néhány
mondat után világossá válik, hogy önként nem hajlandó visszadni az amulettet.
Mivel nincs sok idõd, más utat választasz. Amikor támadni kezdesz, a sarok
mögül elõlép Yssuf két szolgája. Ellenfeleid egy Yssuf (#184) [aura: auraészlelés:
6.] és 2 kék-vörös atya (#86).
[ld. enc.]
*** 1. KÖR *** A Yssuf ellõ egy savcsapás varázslatot.
Sebzõdsz 42 ép-t.
A 2. kék-vörös atya ellõ egy elemi védelem varázslatot. Az 1. kék-vörös
atya a mágia különös nyelvén mormol. Létrejött egy tûzfal! Elõhívsz egy
ellenáll.megtörése varázslatot. (-6 vp.) Mágikus erõd felhasználásával
elõidézel egy savpajzsot. ( +14 savimmunitás, -4 tûzimmunitás, -4 elkt.immunitás.)
(-5 vp.)
*** 2. KÖR *** A Yssuf a mágia különös nyelvén mormol. Létrejött egy savcsapás!
20 életpontnyit sebzõdsz. Néhány rövid kézmozdulat után az 1. kék-vörös
atya létrehoz egy energiatüske varázslatot.
9 ép-t sebzõdtél. A 2. kék-vörös
atya varázshatalma segítségével elmond egy tûzfalat. Magadban motyogva,
létrehozol egy szellemkalapácsot. A Yssuf
sebzõdik 95 ép-t. (-10 vp.) A
Yssuf halálos sebet kapva a földre zuhan.
*** 3. KÖR *** Magában motyogva, a 2. kék-vörös atya létrehoz egy energiatüskét.
10 életpontnyit sebzõdsz. Az 1. kék-vörös atya rúnákat rajzol a levegõbe,
mire létrejön egy energiatüske.
Sebzõdsz 10 ép-t. Varázshatalmad segítségével
elmondasz egy szellemkalapácsot. Az 1. kék-vörös atya
95 ép-t sebzõdik.
(-10 vp.) Az 1. kék-vörös atya halálos sebet kapva a földre zuhan.
[A csatában összesen 190 sebzést okoztál, és 91 sebzést kaptál.] Ennek
fele sem tréfa! Rohansz, ahogy a lábad bírja.
(Feltételes gyógyítás 3 alkalommal:) Szakszerû gyógyító módjára gyógyfüveket
veszel elõ, és sebeidre tapasztod. A hatás hamarosan mutatkozik. (+80 életpont.)
A következõ fejlõdést tapasztalod:
+1 egészség; [49 TVP-t használtál fel,
maradt még 290.]
kf 232 142 26831 145 26892 2172 |
bekészíted a 232. tárgyat |
[Parancs 2. makróba tárolva.] Leveszed a sav csontmaszkját. Felveszed a
szent templomi maszkot. Leveszed a sav sárgaréz nyakláncát. Felveszed
a kalmár nyakláncát. Leveszed a sav díszes karkötõjét. Felveszed a Rogan
karkötõjét. Leveszed a sav nehéz nyílpuskáját. Bekészíted a tudás hosszú
íját.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 290.]
kf 177 |
bekészíted a 177. tárgyat |
Leveszed a siker ezüstveretes övét. Felveszed a díszes villámövet.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 290.]
m 4 14 1441 4211 1125 |
mozgás az Õsök Csarnokában |
(M 4,14) Itt az ideje, hogy tiszteletedet tedd az õsöknél! Elsétálsz a fenséges
Csarnokig.
(M 4,13) Mindenfelé figyelve, tovább indulsz északra. A falakat nyálka borítja.
Rossz elõérzeted támad. Torzszülött tanya lehet a közelben. Ellenfeleid
2 káoszkígyó (#146) [aura: 5-ös méretû 12-es szintû fog.].
*** 1. KÖR *** A 2. káoszkígyó mágikus ereje felhasználásával elõidéz egy
csendvarázst. A varázslat nem hatott rád. Magában motyogva, az 1. káoszkígyó
létrehoz egy csendvarázst. A varázslat nem hatott rád. Mormolsz a mágia
különös nyelvén. Létrejött egy szellemkalapács! Az 1. káoszkígyó
95 ép-t
sebzõdik. (-10 vp.) Az 1. káoszkígyó halálhörgés közepette a földre zuhan.
*** 2. KÖR *** A 2. káoszkígyó elmond egy csendvarázs varázslatot. Sikerült
elkerülnöd a varázslat hatását. Mormolsz a mágia különös nyelvén. Létrejött
egy szellemkalapács! A 2. káoszkígyó ellenállt a varázslatnak. (-10 vp.)
*** 3. KÖR *** Néhány rövid kézmozdulat után a 2. káoszkígyó létrehoz egy
csendvarázs varázslatot. A varázslat nem hatott rád. Rúnákat rajzolsz a
levegõbe, mire létrejön egy szellemkalapács. A 2. káoszkígyó elkerülte
a varázslatot. (-10 vp.)
*** 4. KÖR *** A 2. káoszkígyó rúnákat rajzol a levegõbe, mire létrejön
egy csendvarázs. Síri csend telepedik rád. Megrohamozod a 2. káoszkígyót.
A 2. káoszkígyót próbálod megsebezni. A levegõ megtelik elektromossággal,
villámokat fújsz ellenfeledre.
(40 ép-t sebeztél). Nehezen bírja a szagodat
(29 sebzés).
[A csatában összesen 164 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál.] Huh, nem
bírtok egymással! Az eredmény döntetlen. Újra a 4,14-es mezõn vagy.
(M 3,14) Falnak ütközöl. Erre nem mehetsz tovább!
(M 3,14) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
(M 4,13) Azon a mezõn ebben a körben már kudarcot vallottál: csak TVP pazarlás
lenne ismét próbálkozni.
(M 3,14) Hamarosan ráébredsz, hogy erre nincs út.
(M 5,14) Irány kelet! Egy jellegtelen barlangszobába érsz.
(M 5,13) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
(M 5,13) Falnak ütközöl. Erre nem mehetsz tovább!
(M 5,13) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
(M 5,13) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
(M 6,14) A térkép szerint itt jobbra mész. A terem padlójára kék krétával
egy pentagramma van rajzolva, minden csúcsában egy-egy gyertya, ezek közül
az egyik ég. Kár, hogy már használtad ezt a kört.
Visszatérsz szállásodra.
[12 TVP-t használtál fel, maradt még 278.]
m 16 7 225 |
mozgás az Õsök Csarnokában |
(M 16,7) Itt az ideje, hogy tiszteletedet tedd az õsöknél! Elsétálsz a fenséges
Csarnokig.
(M 17,7) Kelet felé mozogsz. A terembõl mozgást, surrogást hallasz. Mosolyogva
készülsz a harcra. Ellenfeleid egy halál sekrestyése (#156) és egy sötét
elf nekromanta (#142).
*** 1. KÖR *** A sötét elf nekromanta elmond egy gránitbõr varázslatot.
A sötét elf nekromanta rúnákat rajzol a levegõbe, mire létrejön egy titánok
szele. Magadban motyogva, létrehozol egy szellemkalapácsot. A halál sekrestyése
ellenállt a varázslatnak. (-10 vp.) A halál sekrestyése feléd rohan. A
halál sekrestyése téged támad. Pofáját nagyra tátva harap fogával.
(26
ép-t sebzõdtél). Tüskéd szúrja. Kimeresztve, elõre suhint jobb karmával.
(18 ép-t sebzõdtél). Tüskéd a bõrébe fúródik.
*** 2. KÖR *** Heves kézmozdulatok közepette a sötét elf nekromanta elmormol
egy gyógyító szellõt. A halál sekrestyése gyógyul 20 ép-t. Heves kézmozdulatok
közepette a sötét elf nekromanta elmormol egy sötétséget. Gyengülsz (-30%
támadás). Magadban motyogva, létrehozol egy szellemkalapácsot. A halál
sekrestyése
95 sebzést kap. (-10 vp.) A halál sekrestyése halálhörgés közepette
a földre zuhan.
*** 3. KÖR *** Heves kézmozdulatok közepette elvarázsolsz egy szellemkalapácsot.
A sötét elf nekromantát védi rezisztanciája. (-10 vp.) Magában motyogva,
a sötét elf nekromanta létrehoz egy életszívást.
14 ép-t sebzõdtél.
*** 4. KÖR *** Rúnákat rajzolsz a levegõbe, mire létrejön egy szellemkalapács.
A sötét elf nekromantát védi rezisztanciája. (-10 vp.) A sötét elf nekromanta
a mágia különös nyelvén mormol. Létrejött egy életszívás!
Sebzõdsz 14 ép-t.
[A csatában összesen 127 sebzést okoztál, és 72 sebzést kaptál.] Menekülsz,
mented az irhádat. Újra a 16,7-es mezõn vagy.
(Feltételes gyógyítás 3 alkalommal:) Húh! Lefekszel egy kicsit, és várod,
hogy meginduljon a természetes regenerálódás. (+83 életpont.)
(M 17,7) Azon a mezõn ebben a körben már kudarcot vallottál: csak TVP pazarlás
lenne ismét próbálkozni.
Elhagyod az Õsök Csarnokát.
[34 TVP-t használtál fel, maradt még 244.]
kf 252 |
bekészíted a 252. tárgyat |
Leveszed a díszes villámövet. Felveszed a siker ezüstveretes övét.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 244.]
pv 5 8 |
portyázás viselkedés |
Portyázás során elõször is megkérdezed a galetkit, hogy van-e kedve beszélgetni
egyet. Ha te mész portyázni, harcolni semmiképp sem szeretnél!
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 244.]
ism 3 |
a következõ parancs ismétlése 3 alkalommal |
Úgy döntesz, hogy keresve sem találhatnál jobb idõpontot egy kis portyára.
A kolónia egy olyan szegletét keresed fel, ahol nagyon sok barlang van,
így könnyû lesz választani. Elmész egy beomlott barlang mellett. Az egésznek
olyan hatása van, mintha valami óriási barlangi teremtmény karmaival felszaggatta
volna a falat és tudatosan betemette a járatot. A kõomlás tetején látsz
valami fehéret. Valaki? Vagy valami? Innen nemigen tudod megmondani.
(411.
kaland, összköltsége 20 TVP.) Megközelíted az egyik alkalmasnak látszó
barlangot. A jelzés alapján, a lakóval baráti társalgás lesz.
A barlang lakója
Teszt, egy a hasán beholder emblémát viselõ, a szinten
csak megfigyelõként tartózkodó férfi. A Mágusok klánjának érdeklõdõ rangú
tagja. Kalandor rangja kezdõ felderítõ. Tárgyai: kristályamulett, az Örökkévalóság
Rubinja, Xantin ezüstöve, vörös karkötõ, Noxoth karkötõje, spanyolcsizma.
Teszt mosolyogva tessékel beljebb, és leültök a bõrbõl készült ülõpárnákra.
Milyen kellemes meleg van itt! Elõveszed az ételt, amit hoztál, míg Teszt
finomságai már a földre terített takarón gõzölögnek. Jó étvággyal falatoztok.
Beszélgetni kezdtek, és hamarosan kiderül, hogy rengeteg érdekes témátok
van. Mindkettõtöket nagyon izgatnak a varázstárgyak, különösen a káoszmágia
alkotásai. Vajon hogyan is mûködnek ezek a relikviák? Persze csak találgatni
tudtok... Végül elbúcsúzol vendéglátódtól, és jókedvûen hazasétálsz. (+10%
jóllakottság) Megjegyzel valamit a Teszt által meséltekbõl, megtudod, mi
az az arachnid sámán.
[ld. enc.]
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 244.]
Portyázásra indulsz a szomszédos barlangok irányában. Keresgélni kezdesz
a legközelebbi barlangok között, vajon ki van otthon? Megközelíted az egyik
alkalmasnak látszó barlangot. A jelzés alapján, a lakóval baráti társalgás
lesz.
Szertartásosan üdvözöl
Elkh Alhan Dozo, egy kihívásokra mindig nyitott,
néha túlzottan figyelmetlen, nemes férfi. [aura: 4-es mágiatörés.] A Bárdok
klánjának színész rangú tagja. A Rúvel Öklei szövetségbe tartozik. Viselt
tárgyai: Trollagyar, arany nadrág, Éneklõ tunika, szivárványkristály, a
káosz nagyúri pajzsa, ozin fülkarika, az enyészet malachit karkötõje, a
gyorsaság amulettje, a tökéletesség csepp fülbevalója, a sólyom sárgaréz
nyaklánca, az enyészet márványgyûrûje, az enyészet sárga öve, az enyészet
aranyozott nyaklánca, Örökkévalóság Tûzopálja, a gyorsaság ónix karkötõje,
az ellenállás kõrisfa íja, kõmûves kalapács, ezüst pszi váll-lap, császári
különdíj, az enyészet halotti maszkja. Elkh Alhan Dozo mosolyogva tessékel
beljebb, és leültök a bõrbõl készült ülõpárnákra. Milyen kellemes meleg
van itt! Elõveszed az ételt, amit hoztál, míg Elkh Alhan Dozo finomságai
már a földre terített takarón gõzölögnek. Jó étvággyal falatoztok. Degeszre
tömitek magatokat, aztán barátságos csevegés kezdõdik. Többek között a
boltosról beszélgettek: feltûnõen sokan tartják gazembernek, talán lehet
valami alapja a szóbeszédnek. Hú, milyen késõ van már! Megköszönöd a vendéglátást,
és hazaindulsz. (+7% jóllakottság) Ismét tanultál valamit - megtudod, mi
az a zafír kaletrich.
[ld. enc.]
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 234.]
Az igazi tapasztalatot más galetkikkel való találkozás jelenti, ezért portyázni
indulsz. Módszeresen kutatsz más galetkik barlangjai után. Elõbb utóbb
csak találsz megfelelõ ellenfelet... Találomra kiválasztasz egy barlangot,
amelybe be tudsz jutni. A jelzés alapján, a lakóval baráti társalgás lesz.
A barlang lakója
Irukanji, egy nagyon kicsi, de veszélyesnek látszó galetki,
kinek ereje egyre csak nõ. [aura: 11-es méretû 11-es szintû jobb láb.]
A Tisztogatók klánjának felderítõ rangú tagja. A Tudás Õrzõi szövetségbe
tartozik. Viselt tárgyai: a villám díszes fejpántja, khaldoran öv, a teknõs
nyaklánca, Rogan karkötõje, az egyensúly gyûrûje, a gladiátor sárgaréz
nyaklánca, ozin fülkarika, ében láncing. Fel sem tûnik, hogy elveszted
az antiõskövet. Fõleg, mert a tárgy osztódott: egy új példány lapul a zsákodban!
Vendéglátod hellyel kínál, amit örömmel elfogadsz. Kényelembe helyezitek
magatokat, és elõkerülnek az elemózsiás csomagok: élvezettel fogyasztotok
a másik galetki által kínált ínyencségekbõl. Degeszre tömitek magatokat,
aztán barátságos csevegés kezdõdik. Többek között a boltosról beszélgettek:
feltûnõen sokan tartják gazembernek, talán lehet valami alapja a szóbeszédnek.
Végül elbúcsúzol vendéglátódtól, és jókedvûen hazasétálsz. (+10% jóllakottság)
Tudásod gyarapodott, megtudod, mi az a halálóriás pajzs.
[ld. enc.]
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 224.]
k 433 221 |
kaland elvállalása |
(433. kaland:) Megmászod a hatalmas quwarg bolyt, és a felszínbe kapaszkodva,
belendíted magad a bejáraton, majd körülnézel, miután szemed alkalmazkodott.
Hoppá, valami van a levegõben! A másodperc törtrésze alatt reagálsz, amikor
támadás ér. Ellenfeled egy fekete özvegy (#144) [aura: vastag bõr: 3.].
*** 1. KÖR *** Elmondasz egy szellemkalapács varázslatot. A fekete özvegy
95 ép-t sebzõdik. (-10 vp.) A fekete özvegy halálos sebet kapva a földre
zuhan.
[A csatában összesen 95 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál.] Ismét látványosan
gyõzedelmeskedtél. Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia
(+101%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.
Használható tárgyakat keresel, titkon azt remélve, hogy esetleg még kincset
is találsz - de még egy lyukas bögre sincs itt.
A küldetést sikeresen végrehajtottad. Jutalmad 1 hõsiesség pont és 26% lélekenergia.
(221. kaland:) Visszatérsz a csontkalyibához. Egy friss karón újabb koponyát
látsz. Micsoda gonosztevõ lakhat itt! Remélhetõleg otthon van. Belépsz
az ajtón. A hely, ahová jutsz, nem tûnik éppen mindennapinak. Hatalmas,
kar vastagságú indák zárják el az utat. Fent, a magasban az indák végén
húsevõ növények csorgatják nyálukat. Talán keresztül kéne magadat égetni
egy varázslattal! De nem, nem jó megoldás, ki tudja meddig égne ez a vegetáció.
Egyszerûbb megoldást kell alkalmaznod: egy legalább 6-os szintû sorvasztással
az indákat vékony liánokká változtathatod! Bár ismered a szükséges varázslatot,
de nem elég magas szinten. Itt nem juthatsz tovább - visszafordulsz. A
küldetéssel kudarcot vallottál (próbálkozhatsz vele késõbb újra).
[15 TVP-t használtál fel, maradt még 209.]
z 19 10 |
zenélsz 19. hangszeren 10 TVP-ért |
Elõveszed a mandolint, és játszani kezdesz rajta. A saját szórakoztatásodra
zenélsz, hiszen tudod, ezzel a produkcióval még nem állhatnál ki a közönség
elé. Nocsak, nem is megy annyira rosszul! Ejnye! A zenéd annyira zavart
egy torzszülöttet, hogy betört a barlangodba. Ellenfeleid 2 manapoid (#92).
*** 1. KÖR *** Heves kézmozdulatok közepette az 1. manapoid elmormol egy
megszakítást. A 2. manapoid elmormol egy tudatrombolás varázslatot. Elvesztetted
az összes varázspontodat! Az 1. manapoid irányába mozogsz. Az 1. manapoidot
próbálod megsebezni. Villámokat köpsz.
(26 ép-t sebeztél). Szagod látható
benyomással van rá
(24 sebzés).
*** 2. KÖR *** Az 1. manapoid ellõ egy szellemkalapács varázslatot. Ezt
most megúsztad. A 2. manapoid rúnákat rajzol a levegõbe, mire létrejön
egy szellemkalapács. Ezt most megúsztad. Támadod az 1. manapoidot. A levegõ
megtelik elektromossággal, villámokat fújsz ellenfeledre.
(26 ép-t sebeztél).
Bûzöd fojtogatja
(27 sebzés). Az 1. manapoid halálos sebet kapva a földre
zuhan.
*** 3. KÖR *** A 2. manapoid rúnákat rajzol a levegõbe, mire létrejön egy
szellemkalapács.
41 ép-t sebzõdtél. Támadod a 2. manapoidot. Kitátod a
szádat, és villámokat küldesz ellenfeledre.
(25 ép-t sebeztél). Nehezen
bírja a szagodat
(30 sebzés). A 2. manapoid halálhörgés közepette a földre
zuhan.
[A csatában összesen 158 sebzést okoztál, és 41 sebzést kaptál.] Ismét
látványosan gyõzedelmeskedtél. Apró villámok csapdosnak, miközben magadba
szívod a lélekenergiát (+127%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze
ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Elrakod a zsákmányt, ami 2 barna manakõ.
(Feltételes gyógyítás 1 alkalommal:) Lepihensz, ellazítasz. Koncentrálsz,
és hamarosan érzed, hogy sebeid gyógyulni kezdenek. (+29 életpont.)
[18 TVP-t használtál fel, maradt még 191.]
ism 3 |
a következõ parancs ismétlése 3 alkalommal |
Elhatározod, hogy vadászni mész. Egy szûk járatban való kúszás-mászással
közelíted meg a torzszülöttek szintjét. Odalent a fentinél sokkal áthatóbb,
mélyebb sötétség fogad, még infralátásoddal is nehezen boldogulsz. Mintha
csak virágot szednél, úgy gyûjtesz útközben 1
szemani gombát. Valami mozdul
a sötétben. Igen! Vérszomjas torzszülött(ek)! A csatába veted magad. Ellenfeleid
2 káoszkígyó (#146) [aura: 16-os csendvarázs.].
*** 1. KÖR *** A 2. káoszkígyó a mágia különös nyelvén mormol. Létrejött
egy elemi védelem! A 2. káoszkígyó elmond egy sötétség varázslatot. Gyengülsz
(-36% támadás). Az 1. káoszkígyó elmond egy mérges csípés varázslatot.
Megmérgezõdsz. Megindulsz az 1. káoszkígyó felé. Már ott is vagy! Az 1.
káoszkígyót próbálod megsebezni. A levegõ megtelik elektromossággal, villámokat
fújsz ellenfeledre.
(16 ép-t sebeztél). Bûzöd fojtogatja
(25 sebzés). Mérgezõdsz.
Sebzõdsz 12 ép-t.
*** 2. KÖR *** Heves kézmozdulatok közepette az 1. káoszkígyó elmormol egy
életszívást.
17 életpontnyit sebzõdsz. Az 1. káoszkígyó gyógyul 17 ép-t.
Heves kézmozdulatok közepette a 2. káoszkígyó elmormol egy mérges csípést.
Ezt most megúsztad. Megtámadod az 1. káoszkígyót. A levegõ megtelik elektromossággal,
villámokat fújsz ellenfeledre.
(16 ép-t sebeztél). Bûzöd fojtogatja
(27
sebzés). Méreg marja tested.
Sebzõdsz 12 ép-t.
*** 3. KÖR *** A 2. káoszkígyó elmond egy életszívás varázslatot.
17 életpontnyit
sebzõdsz. Összegyûjtve mágikus energiáit, az 1. káoszkígyó elvarázsol egy
életszívást.
17 ép-t sebzõdtél. Gyógyítja az 1. káoszkígyót (+17 ép). Megtámadod
az 1. káoszkígyót. Kitátod a szádat, és villámokat küldesz ellenfeledre.
(11 ép-t sebeztél). Szagodtól fuldoklik
(28 sebzés). Az 1. káoszkígyó halálhörgés
közepette a földre zuhan. Méreg marja tested.
12 ép-t sebzõdtél.
[A csatában összesen 123 sebzést okoztál, és 87 sebzést kaptál.] Menekülsz,
mented az irhádat.
(Feltételes gyógyítás 3 alkalommal:) Húh! Lefekszel egy kicsit, és várod,
hogy meginduljon a természetes regenerálódás. (+86 életpont.)
[34 TVP-t használtál fel, maradt még 157.]
Úgy érzed, jó móka lenne most vadászni egyet. A szokásos vadászösvények
egyikét választod, amely egyenesen a sötét alsó szintekre vezet. Aha, torzszülött
szagot érzel! A levegõt szaglászva, elindulsz a nyomon. Megpillantasz egy
sziklakupacot, a tetején mintha mozgást látnál. Felmászol. És igen, nem
csalt meg a szimatod! Ellenfeled egy voharai szellem (#121) [aura: 6-os
méretû 16-os szintû fog.].
*** 1. KÖR *** A voharai szellem feléd rohan. A voharai szellem felé mozogsz,
hogy megtámadhasd. A voharai szellem rád támad. Harapásra nyitja száját,
támad fogával.
(12 ép-t sebzõdtél). Tüskéid megszúrják. Érintése rothaszt!
(-1 méret.) Támadod a voharai szellemet. Rubin mágusbottal próbálsz sebet
ejteni ellenfeleden. Elhibáztad. Az erõ görbekardját forgatva támadsz.
Hátraugrott a támadás elõl. Ében tündekarddal próbálsz sebet ejteni ellenfeleden.
Ez mellément.
*** 2. KÖR *** A voharai szellem rád veti magát. Kitátja száját, harapni
próbál fogával.
(3 ép-t sebzõdtél). Tüskéid megszúrják. Érintése rothaszt!
(-1 méret.) Támadod a voharai szellemet. Rubin mágusbotot forgatva támadsz.
Elkerülte. Az erõ görbekardjával támadsz. Nem találtál. Ében tündekarddal
támadsz. Mellétrafáltál.
*** 3. KÖR *** A voharai szellem rád veti magát. Pofáját nagyra tátva harap
fogával.
(5 ép-t sebzõdtél). Tüskéd szúrja. Érintése rothaszt! (-1 méret.)
Megtámadod a voharai szellemet. Rubin mágusbottal támadsz. Elkerülte. Meglengetve
az erõ görbekardját, próbálsz lesújtani. Mellétrafáltál. Ében tündekarddal
próbálsz sebet ejteni ellenfeleden. Mellétrafáltál.
*** 4. KÖR *** A voharai szellem rád veti magát. Támad fogával.
(8 ép-t
sebzõdtél). Tüskéid sebzik. A voharai szellem kileheli lelkét.
[A csatában összesen 64 sebzést okoztál, és 28 sebzést kaptál.] Gyõztél!
Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+84%).
Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.
Elteszed a zsákmányt, ami 43 arany.
(Feltételes gyógyítás 1 alkalommal:) Egyszerû, mégis hatékony módszerekkel
kezeled a sebesüléseidet. (+30 életpont.)
[21 TVP-t használtál fel, maradt még 136.]
Rövid gondolkodás után úgy döntesz, hogy most vadászni indulsz. A szokásos
vadászösvények egyikét választod, amely egyenesen a sötét alsó szintekre
vezet. Odalent a fentinél sokkal áthatóbb, mélyebb sötétség fogad, még
infralátásoddal is nehezen boldogulsz. Befordulva egy sarkon, megzavarsz
egy torzszülött rituálét. Szétspriccelnek, azonban van, amelyik harcolni
akar. Ellenfeled egy orgling melák (#157) [aura: méret: 148.].
*** 1. KÖR *** Az orgling melák feléd mozog. Megközelíted az orgling melákot.
Az orgling melák téged támad. Ütni próbál jobb mancsával.
(35 ép-t sebzõdtél).
Tüskéd szúrja. Megtámadod az orgling melákot. Villámokat köpsz.
(28 ép-t
sebeztél). Szagod látható benyomással van rá
(12 sebzés).
*** 2. KÖR *** Az orgling melák téged támad. Ütni próbál jobb mancsával.
(32 ép-t sebzõdtél). Tüskéd szúrja. Megtámadod az orgling melákot. Villámokat
köpsz.
(28 ép-t sebeztél). Bûzöd nehezen elviselhetõ számára
(10 sebzés).
*** 3. KÖR *** Az orgling melák rád veti magát. Feléd üt jobb mancsával.
(37 ép-t sebzõdtél). Tüskéd szúrja. Eszméletedet vesztve összeesel.
[A csatában összesen 126 sebzést okoztál, és 104 sebzést kaptál.] Ebben
a csatában alulmaradtál. Nem kell sok idõ, hogy magadhoz térj - iszonyatos
fájdalmat érzel, ahogy a torzszülöttek nekilátnak, hogy felfaljanak. Segítségért
kiáltasz, és a közelben vadászó galetkik elzavarják a ragadozókat. Sajnos
így is károsodást szenvedtél (-1 méret).
(Feltételes gyógyítás 4 alkalommal:) A lehetõségekhez képest ellátod sebeidet.
(+107 életpont.)
[53 TVP-t használtál fel, maradt még 83.]
A siker ezüstveretes öve segítségével 6 aranyat kerestél ebben a körben,
és 2 TVP-t spóroltál meg.
Támadás ér, xenók özönlenek fel a barlangod hátuljában levõ nyíláson. Tudtad,
hogy be kellett volna tömnöd! Ellenfeleid 3 xenó féreg (#418).
[BA parancsod van a lényre:] Nincs esélyed a gyõzelemre. Futsz, ahogy a
lábad bírja. Hmmm! A menekülõ xenók a barlangod hátuljában levõ nyílást
tovább nagyították. Most már talán tényleg ideje lenne betömni! Ehhez a
B 99 99 parancsod add ki, 60 TVP árán.
Fáradtan a megpróbáltatásoktól, nyugovóra térsz. Ebben a körben +5 galetki
erõt kaptál. A kör során összesen 1047 sebzést okoztál, és 423 sebzést
kaptál. A körben szerzett tapasztalatok eredményeképp
8 képességpontot
kapsz. Errõl a fordulóról 85 TVP-t viszel át a következõre. Azzal együtt,
amit a következõ fordulóban kapsz, összesen
340 TVP-t költhetsz majd el.
KARAKTERLAP
Amen-Rá, egy pillanat alatt megérzed, egy isten áll veled
szemben nem egy sima férfi vagy. Jelenlegi lakóhelyed: szolgaszint (6.
szint). Táplálkozásod: piromád. Ez a 97. fordulód.
|
[1] erõ: |
5 (11) / 3.47 |
[2] IQ: |
8 (12) / 2.13 |
[3] ügyesség: |
4 / 1.54 |
[4] egészség: |
13 / 1.72 |
[5] mágia: |
10 (15) / 8.28 |
[6] gyorsaság: |
5 (4) / 3 |
[9] Méret/ép: |
105 (108) / 108 |
Min. méret: |
76 |
Barlangméret: |
112 |
|
|
Varázspont: |
184 / 0 |
Képességpont: |
11 / 56% |
Hõsi pont: |
13 (0) |
Tám.bónusz: |
-5% |
Véd.bónusz: |
16% |
Galetki erõ: |
474 / 209 |
Hírnév : |
469 |
Jóllakottság: |
118% |
Életkor: |
13 / 13 |
|
|
Galetki csaták: |
142 (0) |
Galetki gyõzelmek: |
68 (0) |
Torzsz. csaták: |
501 (8) |
Torzsz.
gyõzelmek: |
416 (3) |
Leölt torzszülött: |
652 (9) |
Pszi csaták: |
29 (0) |
Pszi gyõzelmek: |
5
(0) |
Ájulások száma: |
23 (1) |
|
A Mágusok Klánjának (#12) tagja vagy.
Rangod: varázslatmondó (20)
Speciális
képességeid:
+20 max. varázspont, +2 minden varázslat szintedre. +1 auraészlelés.
Aktív Klánküldetéseid:
1.) Költözz fel a következõ szintre. 2.) Gyõzz
le egy galetkit, aki a Pszionicisták Klánjának tagja. 3.) Mutass be egy
sárga gömböt! |
|
HARCI SZAKÉRTELMEK |
|
|
[13] elektr.lehelet: |
23 (25) / 2.81 |
[16] tüskés bõr: |
16 / 0 |
[17] vastag bõr: |
4 (6) / 0 |
[18] tûzimmunitás: |
3 (4) / 2.64 |
[19] hidegimmunitás: |
3 (4) / 0.40 |
[20] savimmunitás: |
3 (4) / 0.60 |
[21] elkt.immunitás: |
3 (4) / 0.20 |
[22] imm.mérg.gázra: |
3 (4) / 0.44 |
[25] bûz: |
16 (23) / 0 |
[35] inimícia: |
0 (5) / 0 |
|
|
|
|
|
EGYÉB SZAKÉRTELMEK |
|
|
[45] csapdakészítés: |
5 / 0.10 |
[46] csapdaészlelés: |
7 / 1.94 |
[47] zárnyitás: |
7 / 1.83 |
[48] mászás: |
7 / 0.84 |
[49] rugalmasság: |
5 / 0.20 |
[50] meggyõzõkészség: |
7 (9) / 2.22 |
[52] auraészlelés: |
5 (6) / 3.33 |
[53] ékszerészet: |
4 / 0.49 |
[54] kereskedelem: |
8 (11) / 5.46 |
[55] szívósság: |
8 / 0 |
[56] varázsitalfõzés: |
7 / 1.02 |
[57] gyógynövények: |
7 / 4.27 |
[58] nyomkeresés: |
5 / 3.95 |
[59] vezetõkészség: |
4 (5) / 0.35 |
[60] pszi támadás: |
6 / 2.96 |
[61] pszi energia: |
2 / 1.96 |
[62] lopás: |
5 / 0.65 |
[64] átokszórás: |
5 / 0.40 |
[65] álcázás: |
16 (18) / 0.15 |
[66] lopakodás: |
4 / 0.60 |
[68] zene: |
5 / 2.60 |
[69] tanulás: |
5 / 2.74 |
[70] idézés: |
3 (6) / 0.06 |
[71] javítás: |
7 / 2.41 |
|
VÉGTAGOK |
|
|
bal mancs |
[100] méret: |
1 (2) / 0 |
[101] szakért.: |
4 (5) / 1.94 |
|
|
rubin
mágusbot |
jobb karom |
[103] méret: |
1 / 0 |
[104] szakért.: |
2 / 0.22 |
|
|
az erõ
görbekardja |
jobb mancs |
[106] méret: |
1 / 0 |
[107] szakért.: |
2 / 0.20 |
|
|
ében tündekard |
|
VARÁZSLATOK & PSZIK |
|
|
[147] alkímia: |
2 (4) / 0.17 |
[142] átok: |
3 (5) / 0 |
[36] csábmosoly: |
2 (4) / 0 |
[42] csendvarázs: |
2 (4) / 0.07 |
[164] dermesztés: |
4 (6) / 0 |
[149] dimenziókapu: |
3 (5) / 0.06 |
[11] elektromos kéz: |
2 (4) / 1.29 |
[48] ellenáll.megtörése: |
5 (7) / 0.10 |
[10] energiatüske: |
5 (7) / 1.67 |
[29] életszívás: |
6 (8) / 0 |
[152] felejtés: |
6 (8) / 0.66 |
[15] jégpajzs: |
4 (6) / 1.79 |
[146] kontakt.õseiddel: |
6 (8) / 0.91 |
[165] manafókuszálás: |
4 (6) / 0.12 |
[166] pengefal: |
1 (3) / 0 |
[171] savpajzs: |
5 (7) / 0.10 |
[30] sorvasztás: |
1 (3) / 0 |
[140] szellemkalapács: |
23 (25) / 13.65 |
[132] tudati méreg: |
9 / 1.07 |
[14] vakító fény: |
2 (4) / 0.18 |
|
|
MAKRÓID |
1. Makró |
hp 2 13 15 4251 230 |
pv 1 |
p 4251 |
p 4251 |
hp 2 13 15 4251 230
|
ad 10 |
|
2. Makró |
kf 26742 26831 142 26892 145 26937 |
ho |
k 14 |
kf 232 142 26831
145 26892 2172 |
|
HARCI PROGRAMOD |
1: elektromos kéz t.var. ha ellenfeled #4251. Prioritás: 220. |
2: jégpajzs v.var. ha ellenfeled #4251. Prioritás: 220. |
3: elektromos kéz t.var. ha ellenfeled #131. Prioritás: 220. |
4: szellemkalapács t.var. ha ellenfeled #157. Prioritás: 250. |
5: szellemkalapács t.var. ha ellenfeled #93. Prioritás: 250. |
6: szellemkalapács t.var. ha ellenfeled #47. Prioritás: 250. |
7: szellemkalapács t.var. ha ellenfeled #138. Prioritás: 250. |
8: energiatüske t.var. ha ellenfeled #24. Prioritás: 250. |
9: szellemkalapács t.var. ha ellenfeled #156. Prioritás: 250. |
10: szellemkalapács t.var. ha ellenfeled #75. Prioritás: 250. |
11: szellemkalapács t.var. ha ellenfeled #98. Prioritás: 250. |
12: szellemkalapács t.var. ha ellenfeled #153. Prioritás: 250. |
13: szellemkalapács t.var. ha ellenfeled torzszülött. |
14: ellenáll.megtörése v.var. ha ellenfeled #184. Prioritás: 255. |
15: savpajzs v.var. ha ellenfeled #184. Prioritás: 255. |
16: szellemkalapács t.var. ha ellenfeled #184. Prioritás: 254. |
FELTÉTELES PARANCSAID GY 80;
VI erõ:200% ép:30%;
PV 5 8;
BA 416 417
418 419;
L 1 161 231 23 25;
PTA 132 132 132 132 132;
PTB 132 132 132
132 132;
ÁTADÁS PARANCSAID: VG 4251 165 10; VG 4251 154 2;
AKTUÁLIS KÜLDETÉSEID: #10 (1. épület), #14 (4. épület), #21 (7. épület),
#26 (9. épület), #28 (3. épület), #468 (93. forduló), #427 (94. forduló),
#330 (95. forduló), #221 (95. forduló), #411 (97. forduló), #460 (81.
forduló), #352 (82. forduló), #258 (84. forduló), #256 (82. forduló),
#417 (82. forduló), #446 (83. forduló), #210 (83. forduló), #493 (85.
forduló), #376 (86. forduló), #253 (88. forduló), #405 (89. forduló),
#342 (89. forduló), #485 (91. forduló), #357 (93. forduló).
SZÖVETSÉGED:
Protolisk Hercegek (#15031). Szavazataid száma: 1. A következõ
tagok szavazatát birtoklod: 2548. Szövetségetek jelenlegi legendás ellenfele:
õsöreg vazallus. Még 1 alkalommal gyõzhetitek le. Jelenleg 9 legenda pontod
van.
TÁRGYAID |
Páncélok, ruhák |
* |
1 a bûz kerek pajzsa (#28961) |
|
1 a füvész köpenye (#193) |
|
1 a gólem
nagy pajzsa (#8262) |
|
1 a nyomkeresés fejpántja (#194) |
|
1 a pontosság vassisakja (#4226)
|
|
1 a sav csontmaszkja (#26742) |
* |
1 a siker ezüstveretes öve (#252) |
|
1 a védekezés zöld köntöse (#4751)
|
|
3 díszes fejpánt (#1106) |
|
1 díszes villámöv (#177) |
|
2 ében láncing (#134) |
|
1 kerek pajzs (#1061)
|
|
1 könnyû láncing (#1031) |
|
1 pajzs (#1060) |
|
1 sárga öv (#1167) |
|
1 suhanó csizma (#195) |
* |
1 szent templomi maszk (#232) |
|
7 törpe pikkelyvért
(#4) |
|
1 villámöv (#172) |
|
1 zangrozi csizma (#1123) |
Ékszerek, kincsek |
* |
1 a bûz csontamulettje (#29097) |
* |
1 a kalmár nyaklánca (#142) |
|
1
a sav díszes karkötõje (#26892) |
|
1 a sav sárgaréz nyaklánca (#26831) |
* |
1 a tárgyalás gyûrûje (#144)
|
* |
1 a teknõs malachit karkötõje (#25541) |
* |
1 a villám márványgyûrûje (#23726) |
|
1993 arany (#1) |
|
1 az egyensúly
gyûrûje (#213) |
* |
1 az erõ karikaszimbóluma (#1661) |
* |
1 az Érzés Gyûrûje (#569) |
|
1
csontamulett (#1197) |
|
13 drágakõ (#2) |
|
2 ezüst fülbevaló (#1257) |
* |
1 görényfarok (#189)
|
|
1 kék gömb (#143) |
|
1 márványgyûrû (#1226) |
|
1 ónix karkötõ (#1243)
|
* |
1 Rogan karkötõje (#145) |
* |
1 szivárvány karkötõ (#139) |
|
5 üvegszimbólum
(#138) |
Felszerelés |
|
1 a Ragyogás Kulcsa (#258) |
|
1 antiõskõ (#206) |
|
13 aranydukát (#437)
|
|
1 díszes rézkulcs (#129) |
|
5 fekete dukát (#218) |
|
1 garling kristály
(#209) |
|
1 mandolin (#19) |
|
1 Morgan kristálya (#525) |
|
1 õskõ (#8) |
|
1 Tiume batyuja (#529) |
|
4 varázskõ (#210) |
Fegyverek |
|
1 a sav nehéz nyílpuskája (#26937) |
|
1 a szellemek barbár lándzsája
(#15281) |
|
1 a törpék könnyû íja (#6671) |
* |
1 a tudás hosszú íja (#2172) |
* |
1 az erõ görbekardja (#1766) |
|
1 csonttõr
(#1301) |
|
9 ében nyílpuska (#133) |
* |
14 ében tündekard (#132) |
|
1 egykezes nyílpuska
(#392) |
|
3 harci fejsze (#12) |
|
1 hosszúkard (#1317) |
|
1 kard (#1315) |
|
4 kerek kõ (#11) |
|
1 könnyû nyílpuska (#1286) |
|
5 rozsdás kard (#131)
|
* |
1 rubin mágusbot (#261) |
|
2 sziklarepesz (#13) |
Varázsitalok és füvek |
|
10 csótányláb (#25) |
|
11 elfu moha (#33) |
|
8 elonotichlan (#31) |
|
3 fehér gyógyital (#50) |
|
14 gyilkos boróka (#27) |
|
1 kihívás itala
(#68) |
|
19 liánvirág (#24) |
|
10 mátekel gomba (#21) |
|
1 méregellenállás itala
(#51) |
|
12 mézfû (#29) |
|
15 mitulen fû (#20) |
|
1 muskil (#37) |
|
1 óriásnövés itala (#60) |
|
15 ragálygomba (#26) |
|
5 rémcserje (#34)
|
|
8 sárkányvirág (#32) |
|
2 sötét mák (#23) |
|
4 szemani gomba (#36) |
|
9 tejfonál (#28) |
|
3 üvegcse (#14) |
|
1 védelem itala (#59) |
|
4 velparaj (#35) |
|
11 winropu moha (#22) |
Egyéb kacatok |
|
2 asztrálesszencia (#154) |
|
5 barna manakõ (#149) |
|
1 bolhedor szárny
(#15) |
|
8 ekinda haj (#147) |
|
6 elektronit (#141) |
|
2 húsevõ bibe (#151) |
|
2 káoszkígyó pikkely (#230) |
|
3 lemúr hártya (#161) |
|
14 mandibula
(#157) |
|
2 molitár háj (#165) |
|
1 nohnetár gumó (#212) |
|
8 pirgamit (#152) |
|
4 smaragd esszencia (#229) |
|
1 szójer csáprágó (#231) |
|
4 yeti csont
(#160) |
|
Tönkrement tárgyaid (zárójelben a szükséges javítás szakértelem): a ragadozó
díszes karkötõje #20142 (11), a sas köpenye #15985 (4), a bérmágus görbekardja
#17516 (9), a gyõzelem csonttõre #21101 (9), tõr #1300 (1), az ügyesség
bronz mellvértje #2397 (12), a bûz átlátszó köntöse #29052 (9), a teknõs
könnyû nyílpuskája #25586 (6), hosszúkard #1317 (3), a mágus fekete csizmája
#10122 (11).
Ebben a fordulódban szerzett tárgyaid: 49 arany (#1), 2 barna manakõ
(#149), 1 szemani gomba (#36).
AZ ÕSÖK CSARNOKA
0 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
5 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
6 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
7 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
8 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
9 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
10 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
11 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
12 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
13 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
14 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
15 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
0 |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
13 |
14 |
15 |
16 |
17 |
18 |
19 |
ENCYCLOPEDIA FANTASIA
YSSUF (184. GALETKI) Yssuf, ez a sötét bõrû kufár a mágus klán egyik nem
túl oszlopos tagja. Bár mágikus képességeinek fejlesztését nem hanyagolta
el, mégis, kevesen kedvelik, mert elõszeretettel köt bele bárkibe vagy
bármibe, csak hogy harci tudományát megcsillogtassa. Rendszerint elkíséri
két szolgája is, ha esetleg Yssufnak nehézségei támadnának...
ARACHNID SÁMÁN (176. LÉNY) Hatalmas termetû, halálos mérgû óriáspókok
az arachnidok. Intelligensek, általában mágiát használnak, és õk maguk
részleges mágiaimmunitással rendelkeznek. Iszonyatos bûzükön kívül már
más nem is kell ahhoz, hogy a szint legrettegettebb ellenfelei közé tartozzanak...
Ha mégis gusztusa támad rá, egy rovarevõ vagy tejivó falatozhat a csata
végén az óriási, szõrös testbõl.
ZAFÍR KAELTRICH (177. LÉNY) A zafír kaeltrich a levegõ síkjáról származó,
teljességgel mágikus természetû lény. Bár aránylag kevés életpontja van,
elpusztítása több, mint körülményes - sebezhetõ pontot találni az ide-oda
repkedõ, fátyolszerû teremtményen több mint nehéz, és eközben a kaeltrich
igencsak kellemetlen elektromos szikrákat gerjeszt körülötted!
HALÁLÓRIÁS PAJZS (452. TÁRGY) Hatalmas fémpajzs, közepén egy vörösen
izzó szemû koponyával. Bizarr és félelmetes viselet, jelzi hordozójának
félisteni hatalmát. A halálóriás pajzs védettségedet 20%-kal, vastag bõrödet
8-cal, elemi immunitásaidat 5-tel növeli meg. Sajnos, gyorsaságod csökken
1-gyel, támadásod pedig 5%-kal.