Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2021. júl. 28. 11h:57' EZ A 135. JÁTÉKHETED, 95. FORDULÓD 136. játékheted kezdete: aug. 3. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 10 zsetonba került. EXT - Már megkaptad az extra fordulót! E-mail! |
KALANDOZÓ: #5242 SZÁMLA : XXXX ingyenf: 4 |
* 1. KP: v 12 0 0 | elmormolod a 12. varázslatot |
* 2. KP: v 24 0 0 | elmormolod a 24. varázslatot |
* 3. KP: v 28 0 0 | elmormolod a 28. varázslatot |
fog 101 219 | elfogod a 101. szörnyet a 219. tárggyal |
ftv 98 221 | felt. tám/véd. varázslat a 98. varázslatot a 221. szörnyet |
v 26 | elmormolod a 26. varázslatot |
kno 13 1 | képesség-növelés 13 |
p 98 | használod a 98. pszi képességet |
h 1 50 10 | használod az 1. tárgyat |
kpb | kezd. parancs berakása: |
p 71 | használod a 71. pszi képességet |
kpb | kezd. parancs berakása: |
p 70 | használod a 70. pszi képességet |
m 2 | mozogsz keletre |
Nem árt az elővigyázatosság! Egy tüskepajzs varázslattal készülsz a csatára. Üdvözlésképpen egy lángcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 17 életpontot sebeztél. Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a korinthai amőba testét. (3 támadással 40 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Meglengetve a mandibulakaszát a másikra támadsz. {GYD:} Mandibulakaszával párszor kilyukasztod a korinthai amőba testét. (2 támadással 59 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal jól megszurkálod a korinthai amőba hullámzó testét. (2 támadással 33 életpontot sebezve.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A lény elszívja életenergiádat, és magát gyógyítja! 18 életpontot vesztettél. Mandibulakaszával hatalmas csapásokat adva felmetszed a korinthai amőba cuppogó masszáját. (2 támadással 54 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal eltalálod a korinthai amőba testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Csápjaival a korinthai amőba csapásokat mér a hasadra. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 970 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 224, sebződés: 39, gyógyulás: 0, összesen: -39 ÉP}
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod a bíbor szulfagor vörös bundáját. (3 támadással 42 életpontot sebezve.) A lény tüzet köp rád. Félrehajolsz, ezért csak kevésbé pörkölődsz meg. (9 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Elszántan a másikra ugrasz. {GYD:} Mandibulakaszával többször mélyen végigmetszed a bíbor szulfagor testét. (2 támadással 53 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal eltalálod a bíbor szulfagor testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) A bíbor szulfagor feléd szúr agyarával, de nem talál. Véres nyál csordul ki a bíbor szulfagor száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 2 szulfagor agyart. 603 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 117, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}
be 35 | bemész a 35. titkos labirintusba |
lm 6 9 12 | mozogsz 6 9 12 |
Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod a tetemember testét. (3 támadással 16 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Elszántan a másikra rohansz. {GYD:} Mandibulakaszával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a tetemember bűzlő testét. (2 támadással 36 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal jól megszúrod a tetemember testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Mancsával a tetemember megpöcköli a jobb válladat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A tulajdonságpajzs védelmez. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 378 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 61, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}
Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Megmarkolva a mandibulakaszát ellenfeledre rontasz. {GYD:} Mandibulakaszával hatalmas csapásokat adva felmetszed a csontváz zörgő csontjait. (2 támadással 46 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal felnyársalod a csontváz zörgő csontjait. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) A csontváz karma a fejed mellett suhan el! A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. 50 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 60, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
A parittyával ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 3 kerek kő. Megsoroztad a varkaudar jobb oldalát. (3 támadással 21 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Megmarkolva a mandibulakaszát ellenfeledre rontasz. {GYD:} Mandibulakaszával végigmetszed a varkaudar testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal teljesen átszúrod a varkaudar fejét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A varkaudar feléd döf, de csak ijesztésképp. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 varkaudar csontot. (ld. enc.) 128 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 vágófegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 62, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
lm 11 15 14 | mozogsz 11 15 14 |
Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Marokra fogva a mandibulakaszát ellenfeledre támadsz. {GYD:} Mandibulakaszával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a zombi bal lábát. (3 támadással 88 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal teljesen átszúrod a zombi bal karját. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) A zombi karmai majdnem eltalálnak! A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
28 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 103, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Elszántan a másikra ugrasz. {GYD:} Mandibulakaszával hatalmas csapásokat adva felmetszed a zombi testét. (3 támadással 92 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal felnyársalod a zombi bal lábát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Karmaival a zombi megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
28 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 111, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
lm 1 | mozogsz 1 |
m 3 6 6 | mozogsz délkeletre, nyugatra, nyugatra |
Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Marokra fogva a mandibulakaszát ellenfeledre ugrasz. {GYD:} Mandibulakaszával többször mélyen végigmetszed a vérszomjas csüldő egyik csápját. (3 támadással 66 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal felnyársalod a vérszomjas csüldő testét. Kritikus ütés! (1 támadással 23 életpontot sebezve.) A vérszomjas csüldő csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A vérszomjas csüldő még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. 525 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 89, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}
(Továbbmész...) [85,36] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. A kultúra már ide is betört: Egy cikornyás betűkkel telerótt táblát pillantasz meg. Elolvasod: " Figyeljétek a domborműveket az oszlopokon. Tsochy " Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy templomot. (ld. enc.) Leah hívei emelték. Találsz egy álomvirágot. Észreveszel egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Chara-din rúnaköve. A mesebeli kis vakondot pillantod meg, ahogy egy nadrág megszövésére próbálja rábírni a pókot. A pók vállalkozna rá, de az alapanyagok lent vannak a földön, a pók hálója pedig a fa egyik ágán. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy mászókaromra. Ez a tevékenység 6 TVP-be kerül (22. jellempróba). Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " Hirdesse e templom a halál urának Leahnak és az Ördögi Körnek hatalmasságát. Tour-Mix. " Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy tetemember. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.
Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod a tetemember testét. (3 támadással 17 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Elszántan ellenfeledre ugrasz. {GYD:} Mandibulakaszával párszor kilyukasztod a tetemember testét. (2 támadással 38 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal megdöföd a tetemember fejét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) A szörny mancsával apró sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A tulajdonságpajzs védelmez. Véres nyál csordul ki a tetemember száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 378 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 62, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}
(Továbbmész...) [84,36] A bozótos terep dombvidékbe megy át. Egy buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod, hogy mi van ráírva: " A High Density sivatag innen 276 mérföld nyugatra. " A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Egy gyilkos tetű közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.
A közelharc előtt még megeresztesz a parittyával néhány lövedéket. Elrepül 3 kerek kő. Többször meglövöd a gyilkos tetű testét. (3 támadással 22 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Marokra fogva a mandibulakaszát a másikra rontasz. {GYD:} Mandibulakaszával kegyetlenül összevagdalod a gyilkos tetű bal hátsó lábát. (2 támadással 59 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal jól megszúrod a gyilkos tetű testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) A gyilkos tetű feléd sújt csáprágóival, de mellé! A gyilkos tetű összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 252 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 96, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
h 34 | használod a 34. tárgyat |
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: tüskepajzs létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Üdvözlésképpen egy lángcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 13 életpontot sebeztél. Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a dögkeselyű testét. (3 támadással 15 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Felkészülsz, hogy lesújts az Erő Öklével. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a dögkeselyű tollas testét. (3 támadással 114 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal jól megszurkálod a dögkeselyű tollas testét. (2 támadással 11 életpontot sebezve.) Néhány csípés eltalálja a jobb lábadat. (3 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Lehetőséget látsz a Kobraharapás bevetésére. Ököllel megcsapod a dögkeselyű bal oldalát. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal épp hogy megszúrod a dögkeselyű tollas testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A dögkeselyű néhányszor belevágja a csőrét a kezedbe. (3 támadástól 22 életpontot vesztesz.) A dögkeselyű összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 7 madártollat. 1 192 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 183, sebződés: 36, gyógyulás: 0, összesen: -36 ÉP}
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: tüskepajzs létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Mélyen koncentrálva, megidézel egy lángcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 17 életpontot sebeztél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod az orgoró nyakát. (2 támadással 11 életpontot sebezve.) A szörny megpróbálja pillantás-fegyverét alkalmazni. Agyadat megfeszítve, ellenállsz a kővéváltoztató varázsnak. Elszántan ellenfeledre rontasz. A Kobraharapás alkalmazására összpontosítasz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered az orgoró ollóját. (4 támadással 135 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal meghorzsolod az orgoró testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Az orgoró harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (3 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Túlbuzgó szabó módjára az orgoró összevagdalja az oldaladat. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Az orgoró most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 kőszemet. 1 515 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 169, sebződés: 20, gyógyulás: 0, összesen: -20 ÉP}
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy tüskepajzs. Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy agykorbács pszit. 15 életpontot sebeztél. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy méregfelhő II varázslatot. 79 életpontot vesztettél. Hányni kezdesz (-8 támadás). Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 2 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a harci mágus testét. (2 támadással 29 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Marokra fogva a mandibulakaszát a másikra támadsz. {GYD:} Mandibulakaszával kegyetlenül összevagdalod a harci mágus testét. (3 támadással 81 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal többször eltalálod a harci mágus bal vállát. (2 támadással 38 életpontot sebezve.) Nem sikerült a harci mágus ravasz és erős ütései közül mindet hárítanod. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A mágus kinyújtja a kezét, és a következő pillanatban apró villámok cikáznak feléd. Alig pörkölődsz. 12 életpontot vesztettél. Elhajolsz a harci mágus ütése elől, de a fejed tetejét így is horzsolja. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A mágus kezéből láng csap feléd. Alig pörkölődsz. 12 életpontot vesztettél. {GYD:} Mandibulakaszával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a harci mágus jobb lábát. (2 támadással 59 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal megbököd a harci mágus bal lábát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) A harci mágus nem hagy pihenőt: lesújt a karodra és a mellkasodra. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A varázsló kékes villámokat küld rád. Félig megúsztad. 11 életpontot vesztettél. A harci mágus vadul, minden technika nélkül támad: csak apró sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A mágus kezéből elektromos szikrák repülnek elő! Alig pörkölődsz. 12 életpontot vesztettél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 756 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 236, sebződés: 151, gyógyulás: 0, összesen: -151 ÉP}
m 8 8 2 | mozogsz északra, északra, keletre |
A parittyával célzol és lősz. Elrepül 3 kerek kő. Néhány helyen eltalálod a manaelementál hullámzó masszáját. (3 támadással 16 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra támadsz. Fókuszálod kí-energiáidat, és minden idegszáladat megfeszítve, megindítasz egy Sziklaököl-támadást. Ököllel néhányszor súrolod a manaelementál hullámzó masszáját. (3 támadással 119 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal néhány helyen meghorzsolod a manaelementál hullámzó masszáját. (2 támadással 35 életpontot sebezve.) A manaelementál csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (4 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Energia áramlik beléd (+5 vp). A helyzet alkalmas egy Sziklaököl támadás bevitelére! Ököllel gyengén megütögeted a manaelementál hullámzó masszáját. (3 támadással 122 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal párszor épp hogy megérintgeted a manaelementál lebernyegét. (2 támadással 41 életpontot sebezve.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (4 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Bizsergető érzésed van (+9 vp). A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltűnik a színről. Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg.
{Csatastatisztika; sebzés: 333, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}
(Továbbmész...) [84,34] Síkság, továbbra is csak síkság. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy facsoport. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy szürke rinocérosz. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy tüskepajzs. Ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 21 életpontot sebeztél. Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 2 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a szürke rinocérosz vastag bőrét. (2 támadással 31 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Meglengetve a mandibulakaszát a másikra rohansz. {GYD:} Mandibulakaszával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a szürke rinocérosz testét. (2 támadással 44 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal jól megszúrod a szürke rinocérosz ormótlan fejét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Szarvaival a szürke rinocérosz megböki a jobb karodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A szürke rinocérosz patája súrolja a combodat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A szürke rinocérosz összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 640 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 dobófegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 113, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}
(Továbbmész...) [85,34] Továbbra is síkságon vagy. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy fehér szikla. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy gyöngymangó bokrot. Észreveszel egy oltárt. Leah híveié. Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő.
m 5 | mozogsz délnyugatra |
ef 11 | energia fejlesztése 11 |
* 1. BP: h 2107 0 0 | használod a 2107. tárgyat |
GYILKOS DÖFÉS A gyilkos döfés egy másik kí-képesség, amelyet fegyverrel való harc esetén használhatsz. Egy gyengébben védett pont esetén több időd van a támadás végrehajtására, és így nagyobb erőt vagy képes a döféssel (vagy ütéssel, vágással) bevinni. Ennek eredményeképpen minden támadásra lesz +fegyverszakértelem/10 sebzésed, ahol a fegyverszakértelem az éppen használt fegyvered típusát jelenti.. A Gyilkos Döfés használatát a {GYD:} felirat jelzi. |
A HATALOM FÜLBEVALÓJA (817. TÁRGY) Már kinézetével is a fenségességét hirdeti ez a csillogó fülbevaló, melyet egy zafír drágakőből hoztak létre. Használat közben lágyan duruzsol használójának fülébe, de természetesen más pozitív hatása is van: viselője minden alaptulajdonságát (erő, intelligencia, ügyesség, egészség, szerencse) kettővel növeli. A tárgy nem átadható. |
VARKAUDAR (64. FAJ) A varkaudarok keletkezésével kapcsolatban sok homályos mendemonda kering, de abban mindenki egyetért, hogy ez a legintelligensebb, legagyafúrtabb, legszámítóbb teremtmény, amely minden ilyen irányú tulajdonságát kizárólag a lehető leggonoszabb dolgok művelésére használja. Sokak szerint évszázadokkal ezelőtt, a Mirg-háborúk "alkalmából" hozták őket létre nagytudású (és sötétlelkű) mágusok. A hatékonyság érdekében megpróbálták az orkok szívósságát, a trollok erejét, a sötét tündék intelligenciáját és az árnymanók ravaszságát ötvözni. A történet szerint a "túl jól sikeredett" teremtmények később gazdáik ellen fordultak, és győzelmük után a szaporodásuk ellenőrizhetetlenné vált. Hogy ebből mi igaz, azt senki sem tudja, de tény, hogy Dornodon seregének derékhadát a varkaudarok alkották. A kincsekre, hatalomra éhes varkaudarok gyakran egy komplex labirintus mélyén vernek tanyát, de még gyakrabban indulnak hódító útra, bandákba verődve, ork seregeket vezetve. Ja igen, hogy is néz ki egy varkaudar... Bőre nagyon sötétkék, majdhogynem fekete, magassága két méter körüli, hegyes fülei vannak, rücskös, égettnek tűnő bőre, sárgán izzó, pupilla nélküli szemei, és hosszú agyarai (de harcban inkább fegyvereket használ, mint ezt). A hajdani kísérletek eredményeképpen létrejöttek nagyobb, különleges képességekkel bíró varkaudarok is, de ilyet eddig még senki sem látott. |
VARKAUDAR CSONT (1113. TÁRGY) Groteszk lények ezek a varkaudarok. Például ennek az egy csontnak a látványából nem lehet megállapítani, hogy ez most egy varkaudar lábszárának, vagy alkarjának volt része valamikor. Csak nehogy kiderüljön a végén, hogy nem is varkaudaré (hanem mondjuk egy fajtársadé, akit teszem-azt pont egy varkaudar mészárolt le)... |
BOROSTYÁN FÜGGŐ (162. TÁRGY) Ezt a kedves kis fityegőt felakaszthatod az egyik füledbe, a KF paranccsal. (Egyszerre két fajta fülbevaló lehet a füledben.) Ha nő vagy, akkor a férfiakat így könnyebben elcsábíthatod, ha férfi, akkor ezzel is gazdagságodat, hatalmadat demonstrálhatod más kalandozók szemében. És legvégül: bármikor eladhatod jó pénzért egy ékszerésznek. |
MÁRVÁNYTORONY (175. TEREPTÁRGY) A sík vidék közepén egy sudár, fehér torony emelkedik ki. Mintegy húsz méter magas lehet, és egyetlen ajtót sem látsz rajta, ablakot is csak nagyon magasan. A fala csiszolt márványból készült, és, bár vannak itt-ott kiálló kövek, a felmászás gyakorlatilag lehetetlennek tűnik. Ha mégis megpróbálod, szükséged van egy mászókampóra, amit használsz (28 TVP-ért), és legalább 8-as mászás szakértelemre. Ekkor a kampót addig dobálod, amíg beakad az ablakba, és ezután felkapaszkodsz a falon, akárcsak Fekete Tulipán. Felmerül benned az a gondolat is, hogy utat törsz magadnak a falon keresztül, de ez még lehetetlenebb feladatnak tűnik... Vajon milyen kincsek rejtőzhetnek odabent? |
CSODABAZÁR (1404. TÁRGY) Gondjaid nyomasztó súlya alatt, elgondolkodva bandukolsz, mikor egyszer csak furcsa zajra figyelsz fel. Mi lehet ez? Hegyezni kezded a füled. Hm. A vadonban nem szokás fennhangon, vidáman énekelgetni. Ahogy közelebb óvakodsz (mivel a bolondokkal nem árt vigyázni), egy hatalmas, négykerekű kordét pillantasz meg. A közelben két sullár legelészik békésen. A kordé vakító sárga ponyváján kacskaringós, festett felirat díszeleg: "Niximiliti csodabazárja". Egy aprócska gnóm sertepertél körülötte, tán épp most nyitja ki a boltot? Ahogy elnézed a kecskeszakállas, nagy orrú, hosszú fülű, földig érő köntösében botladozó figurát, egyvalamiben máris teljesen biztos lehetsz: ő bíz' nem kalandozó! Köszönsz neki... Aztán hangosabban köszönsz neki... aztán finoman megveregeted a vállát. Ha akartad volna, sem tudtad volna jobban megijeszteni! Némi udvariaskodás után megtudod, hogy személyesen Niximilitihez, a híres feltalálóhoz van szerencséd. Te ugyan még sohasem hallottál róla, de nem akarod megsérteni. Gyorsan lenyitja a kordé oldalát, és lázas sietséggel pakolja ki eléd a portékáját. Eközben alkalmad nyílik bekukkantani a szekér belsejébe, és még a szád is tátva marad az odabenn rejtőző, méregdrága alkimista labor láttán. - Ezeket a csodás kenőcsöket egytől-egyig magam kísérleteztem ki - rakosgatja elő féltő gonddal a színes tégelyeket Niximiliti - és mindet saját kezűleg készítettem! - No, és mire valók? - forgatod kétkedve az egyik lila tégelyt. - Megnyugtatlak, barátom, NAGYON hasznos holmik ezek, és nem adom ám drágán! Három egyforma cirkuszi talizmán az ára egy adagnak. Úgy teszed le a kis edényt, mintha égetné a kezed. Bolond ez a gnóm! [Ha úgy döntesz, elcserélnéd vele néhány haszontalanná vált talizmánodat, azt nem csak itt, hanem Niximiliti többi bazárjában is megteheted.] |
ESÉLYNÖVELŐ KENŐCS (1409. TÁRGY) Niximiliti mindenkinek a lila tégelyt ajánlgatja leginkább. Talán ebből van a legtöbb, vagy ezt tudja a legegyszerűbben előállítani. Végül is mindegy, mert az esélynövelő is egy igen-igen hasznos kence. A válladra és a nyakadra kell kenned, a H 1409 paranccsal, 3 TVP-ért, hogy kifejtse hatását. Fura érzést kelt benned a mentaillatú krém. Mintha még az istenek is csak a pillanatot várnák, hogy a kedvedben járhassanak! [Szerencséd annyival nő, mint a szerencséd alapértéke; a tárgyaid alapszerencse/5 plusz mentődobást kapnak; ráadásul a nálad lévő szopókövek sem fejtik ki a hatásukat.] Ha meg akarod szerezni az esélynövelőt, 3 rothasztó talizmánt kell adnod érte cserébe Niximiliti valamelyik csodabazárjában, a Küldetés Teljesítése: KT 1409 paranccsal, 5 TVP-ért. A hóbortos feltaláló minden vásárlójának szigorúan a lelkére köti a tudnivalókat: az Olimpia szervezői ajzószernek minősítették az esélynövelőt, ezért betiltották a használatát, egyébként is gyorsan elpárolog, így a hatása csak a forduló végéig tart; a csodakencék kioltják egymás erejét, ezért mindig csak egyetlen adagot kenj magadra! A második adagot (legyen az bármelyik fajta), már fel sem fogod használni, hiszen ez pazarlás volna. No és a legfontosabb: a zavaros tekintetű gnóm ünnepélyesen megesket téged, hogy a titkát a sírig megőrzöd, és az esélynövelőt soha, de soha nem adod át másnak. |
TEMPLOM (256. ÉPÍTMÉNY) Magas rangú, istenükhöz közel álló papok előbb-utóbb útnak indulnak, hogy végrehajtsák az egyik legszentebb küldetést, a templomépítést. Ez minden szempontból igen nehéz és időigényes feladat. Először is meg kell keresni azt a szent helyet, amely a legalkalmasabb a templomépítésre. Ehhez a papnak állandó kapcsolatot kell tartania istenével, buzgó imádságok útján. Ehhez az IM 1 parancsot kell kiadnod, egy olyan mezőn, ahol még nincs oltár, (és már istened megadta a templomépítés küldetést) instrukciókat kapsz, hogy milyen messze vagy a templomépítésre legalkalmasabb mezőtől (de az IMádkozás más előnyökkel ilyenkor nem jár). Minden nagyobb területen van egyetlen mező, amely alkalmas arra, hogy templomot építs rajta a te istened számára. Más istenek más helyszínt preferálnak. Ha megtaláltad az alkalmas helyszínt, hozzáláthatsz az építkezéshez. Az építkezés az ÉP 256 <TVP> paranccsal történik, és minden 20 TVP-nyi elvégzett munkának van látható hatása (tehát 19 TVP-ért a munka semmit sem halad). A templom teljes felépítéséhez összesen 3000 TVP szükséges. (Igen, nem 300, hanem HÁROMEZER. Elvégre nem egy hétvégi bungaló felhúzásáról van szó.) Nyilvánvaló, hogy egyetlen hívő számára egy templom felépítése majdhogynem az örökkévalóságig tartana: mindenképp szükség van több hívő együttes munkájára. Arra azonban vigyázz, hogy a munkálatban résztvevőknek legalábbis tanítványnak kell lenniük. Javasolt az építkezésben hatékonyan segíteni tudó szörnyek befogása, és használata. Ha a templom felépült, a H <szent szimbólum> paranccsal lehet felszentelni, 10 TVP-ért. A szentelés folyamán szükséged van 20 kajára, isteni áldozatnak. A szentelő pappal együtt minimum öt olyan pap jelenléte szükséges, akinek aktuális küldetése a templom felszentelése, ill. már teljesítette ezt a feladatot, és legalább 300 TVP erejéig részt vett a munkában. Mivel minden isten templomát más mezőn kell felépíteni, ezért természetesen senki elől sem lehet a fáradtságos munkával felépített oltárt "ellopni", "elszentelni" egy másik isten híve által. Ha egy templom felszentelésre kerül, minden hívőt, aki megkapta a templomépítő küldetést, és megfelelő mértékben részt vett az építkezésben, az istene úgy tekinti, mint aki teljesítette a feladatát - még akkor is, ha esetleg a templomtól távol van. [Megjegyzés: ha esetleg egyszerre istened több templomának munkálataiban akarsz részt venni nem árt, ha tudod, hogy kizárólag az a munka számít, amit a legutolsó templomnál építettél! Más isten templomába meg se próbálj építkezni, mert ezért istened nagyon haragos lesz.] Egy templom felépítése ÉS felszentelése előremenetelt jelent a papi ranglétrán minden hívő számára, bármilyen rangúak is. |
KALMÁROK KÉMGÖMBJE (1589. TÁRGY) A karaván vezetője óvatosan körülnéz, magához int, és bizalmaskodóan közelebb hajol hozzád. - Figyelj csak, kalandor, nézd mit szereztem a múltkor - súgja, és megmutatja a ruhájában rejtegetett kicsiny gömböt. - Egy hóbortos Fairlight paptól nyertem kockán, úgy egy hete - büszkélkedik. - Állítólag aki birtolkolja, beleláthat a boltok titkos raktáraiba is a segítségével. Ha érdekel, neked adom... Tudod, én állandóan úton vagyok, nemigen érek rá üzletelgetni, de te biztosan jó hasznát vennéd. Fitymálón nézegeted a semmitmondó tárgyat, de azért birizgálja a fantáziádat a dolog. - No és hogyan működik? - firtatod. - Egyszerű. A varázsgömb megmutatja neked, hogy egy bizonyos tárgyból melyik boltban épp hány darab található. Ehhez nem kell mást tenned, mint erősen koncetrálnod, és felidézned magad előtt annak a tárgynak az alakját, amire kíváncsi vagy. Felcsillan a szemed, és máris aranydukát-halmokat látsz magad előtt tornyozódni ... - Rendben van, add nekem, és én bőkezűen megfizetlek! - ajánlod mohón, és a fickó készen áll az alkura. - Tudtam én, hogy meg fogunk egyezni, barátom! Tudod, nagyon kemény dolog ám itt ülni egész nap a bakon... Ha hozol nekem egy jó puha hattyútoll vánkost, azért örömmel neked adom. [A tárgy megszerzéséhez a KT (Küldetés Teljesítése) 1589 parancsot kell kiadnod bármelyik szekérkaravánnál 5 TVP-ért. A kémgömbbel csak olyan bolt árukészletébe leszel képes belelátni, ahol már jártál annak előtte, valamint a közelben van, s egy használattal csak egy- vagy kétféle tárgyról közöl információt. Használatához a H 1589 <tárgy sorszáma> parancsot kell kiadnod 3 TVP-ért, ahol a második paraméter a fürkészendő tárgy neve. Megadhatsz harmadik paraméternek egy másik tárgyszámot is, ez esetben - változatlan TVP költségért - a másik tárgyról is kapsz infót. A kémgömböt nem adhatod át másnak.] |
Erő: | 25 (38) | Szint: | 18 | Merészség: | 6/6 | Magasság: | 131 cm |
IQ: | 20 (31) | Támadás: | 36 (38) | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 52 kg |
Ügyesség: | 18 (27) | Védekezés: | 29 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 27/138 év |
Egészség: | 15 (24) | Életpont: | 424/276 | Jellem: | semleges (+6) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 18 (29) | Varázspont: | 405/6 | Pénz: | 71 arany | Kép. pont: | 1 |
Tudatpont: | 21/10 | Pszi pont: | 101/39 | EFejl: | 21 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 17/21 (+9%) | szúrófegyverek: | 17/14 (+6%) | vágófegyverek: | 12/31 (+51%) |
lőfegyverek: | 14/15 (+12%) | dobófegyverek: | 15/3 (+32%) |
Feltételes fegyverváltás: mandibulakasza (#127) << bronzhegyű lándzsa (#87) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -3.); kerek kő (#19) (4 -7.); ubuk dobónyíl (#138) (8 -); ubuk dobónyíl (#138) ( kalandozókra); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 |
84,60 mezőn táborozol |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 86 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 493 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 3/20 | 2. nyomkövetés: | 14/16 (+25%) | 3. mászás: | 4/6 |
4. csapdakészítés: | 22/72 (+14%) | 5. csapdaészlelés: | 1/93 (+6%) | 6. gyógyítás: | 18/17 |
7. titkosírás: | 2/38 | 8. felderítés: | 3/16 | 9. szörnyidomítás: | 5/80 |
10. teológia: | 8/16 (+23%) | 11. taumaturgia: | 11/37 (+22%) | 12. versengés: | 5/6 (+20%) |
13. harcművészetek: | 21/10 (+100%) | 14. zene: | 6/50 | 15. szörnyismeret: | 7/18 |
16. pszi: | 13/52 (+15%) | 17. zárnyitás: | 2/45 | 18. vadászat: | 2/13 |
19. bányászat: | 11/63 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 20 | |||
2. támadás bónusz: 2 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 38 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 40% életpont alatt (gyógymógy (#5)) |
gyógyítasz 40% életerő alatt 30 TVP-ért |
udvarolsz az 1. fajúaknak a 2. fajúaknak |
ásol max. 24 TVP-ért |
készítesz kerek követ (#19) (max. 10 darabot ), fáklyát (#36) (max. 2 darabot ), acélpengőkét (#231) (max. 1 darabot, csak egyszer) |
elfogod mutáns pókot (#117) fedett veremmel (#219), karmos tankányt (#137) fedett veremmel (#219), sullárt (#101) fedett veremmel (#219) |
mászol max. 50 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, labirintus, szellemkastély (51) |
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 10 VP) |
hhaar burka (#32, 6 VP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
Papi varázslataid | ||
gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) | áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) |
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) |
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) | óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
erőpajzs I (#12) | hadiszerencse II (#24) | csupasz izom (#28) | tulajdonságpajzs (#26) |
szürkeáll. aktiv (#71) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
10. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 3, max: 20) | ||||||
energiatüskék (#29), lángcsóva (#31), agykorbács (#97) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 2, max: 20) | ||||||
tüskepajzs (#30), hhaar burka (#32) | ||||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 1, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
pszi-acéltorony (#98) | >> | pszi elementál (#221) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
gyilkos sallank (#85) (vadászik) státusz: OK |
mélységi grittang (#103) (ásó: ásás csak 6 TVP-be kerül) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Remélem már komoly tapasztalatod van a vas megmukálásával. Áldozz egy nagy vaspajzsot oltáromnál! |
2.) Nemcsak az egy erős ellenféllel szembeni hősies harc, hanem a sok gyengével szembeni kitartás is fontos. Ennek gyakorlásaképp ölj hét vadász tatut! (számláló: 0) |
3.) Tharr papjaira a varázslathasználók különösen veszélyesek! Ölj meg két varkaudar mágust. (számláló: 0) |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
szürke házikó (504): kész. kastély (528): 10. labirintus (32,22). városháza (Shaddar) (539): kész. szürke kastély (547): kész. cseréptetős torony (549): kész. városháza (685): kész. |
ISMERT LABIRINTUSOK |
2, 5, 6, 8, 9, 10, 19, 25, 27, 33, 34, 35, 41, 42. |
HŐSTETTEID | ||
Miniesemény statisztikák | ||
Jelenlegi miniesemény: | ||
Megölt szörnyek: 136. Szerzett pont: 18156. Beállított erő: 0 Összpont: 18156 |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
konc. könnyítés (132) |
keményebb bicepsz (149) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
kasztrop.kitágulás (197) |
a hatalom rúnája (215) |
sárkánybölcsesség (230) |
önismeret (236) |
kritikus ütés (240) |
a butaság ára (273) |
tanítványok (284) |
harci mágia (334) |
kétkezes harc (338) |
időfolyamok (394) |
megvilágosodás (421) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) belefejlesztettél: 15 TU. szükséges még: 15 TU. |
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
a hit ereje (516) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
hitbéli mentor (523) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
isteni védelem (530) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
a hit ereje II (537) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
tudati ostrom II (539) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
pajzshasználat II (542) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
gyógyítómester (544) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
tudati védelem (546) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
pajzshasználat III (549) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
isteni ítélet (551) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
totemmester (553) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
pajzshasználat IV (556) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
varázslómester V (557) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
isteni áldás (558) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
tudatunk hatalma (560) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
tudati segítség II (567) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU. |
makróbővítés I (568) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU. |
korlátlan tudat (574) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 660 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 2860 TU szükséges.) |
NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve) | ||||||||
Szúrófegyverek | ||||||||
2 | bronzhegyű lándzsa (#87) | 1 | csontkés (#11) | 2 | csontszurony (#12) | |||
1 | kőhegyű lándzsa (#7) | 1 | * | méregfog (#1553) | 2 | orgyilkos tőr (#225) | ||
Vágófegyverek | ||||||||
2 | csontszablya (#64) | 1 | mandibulakasza (#127) | |||||
Ütőfegyverek | ||||||||
1 | kőkalapács (#13) | |||||||
Lőfegyverek | ||||||||
1 | fúvócső (#20) | 1 | parittya (#18) | |||||
Lövedékek | ||||||||
7 | kerek kő (#19) | 2 | mérg. ubuk tüske (#137) | 7 | mérgezett tüske (#23) | |||
7 | ubuk tüske (#131) | 1 | vashegyű nyíl (#176) | |||||
Dobófegyverek | ||||||||
2 | mérg. ubuk dobónyíl (#188) | 2 | ubuk dobónyíl (#138) | 1 | vas dobónyíl (#189) | |||
Páncélok | ||||||||
1 | * | láncing (#222) | ||||||
Sisakok | ||||||||
1 | bőrsisak (#57) | 1 | rézsisak (#72) | 2 | * | vassisak (#160) | ||
Köpenyek | ||||||||
1 | * | szirén köpenye (#820) | ||||||
Kesztyűk | ||||||||
1 | mászókarom (#78) | 2 | * | tankány karom (#237) | ||||
Fülbevalók (max. felvehető: 2, felvéve: 0) | ||||||||
1 | borostyán függő (#162) | 1 | hatalom fülbevalója (#817) | |||||
Nyakláncok (max. felvehető: 2, felvéve: 0+1) | ||||||||
1 | aranylánc (#191) | 1 | * | két kard szimbólum (#144) | ||||
Karkötők/karvédők (max. felvehető: 2, felvéve: 0) | ||||||||
1 | ezüst karkötő (#158) | |||||||
Gyűrűk (max. felvehető: 2, felvéve: 0) | ||||||||
1 | aranygyűrű (#193) | 1 | ezüst gyűrű (#180) | |||||
Ékszerek/ruhadíszek (max. felvehető: 5, felvéve: 0+1) | ||||||||
1 | * | mind. jádeköve (#2565) | ||||||
Löttyök és porok, tartóstul | ||||||||
6 | aranyló ugarhéj (#100) | [bennük 10 csepp tinta (#101), fér még: 50] | ||||||
2 | fűszertartó (#210) | [bennük 1 csepp sáfránypor (#211), fér még: 9] | ||||||
4 | huhogó bibe (#332) | [bennük 18 csepp rákfatty váladék (#333), fér még: 30] | ||||||
2 | kavadu iszák (#25) | [bennük 5 csepp gyenge méreg (#26), fér még: 15] | ||||||
2 | sullár hólyag (#168) | [bennük 5 csepp spiritusz (#170), fér még: 35] | ||||||
4 | uzbány csőr (#169) | [bennük 13 csepp ugh méreg (#166), fér még: 35] | ||||||
1 | vizestömlő (#3) | [benne 1 korty víz (#27), fér még: 19] | ||||||
4 | zöld üveg (#82) | [bennük 9 csepp ragasztó (#83), fér még: 71] | ||||||
Eszközök, használati tárgyak | ||||||||
4 | aranypikkely (#415) | 1 | argum szörnymágnes (#2503) | 1 | ásó (#34) | |||
1 | + | Beholder csapda (#2107) | 4 | csontkulcs (#74) | 6 | + | deus ex machina (#1) | |
1 | dobóháló (#221) | 2 | fáklya (#36) | 1 | furulya (#233) | |||
43 | kaja (#2) | 1 | kötél (#92) | 2 | leviatán hólyag (#2182) | |||
1 | nagy bronzkulcs (#185) | 1 | nagy vaskulcs (#186) | 3 | ork csodaszer (#1228) | |||
1 | rézkulcs (#75) | 12 | titanitdukát (#1480) | 2 | vaskulcs (#183) | |||
1 | zárnyitó készlet (#39) | |||||||
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok | ||||||||
36 | álompor (#396) | 2 | amniosz (#203) | 3 | antilopbőr (#48) | |||
6 | argumérc (#2632) | 3 | bakkura bőr (#95) | 1 | berzerker tüske (#713) | |||
3 | csillezsályalevél (#1253) | 2 | darázsszárny (#652) | 1 | dorony tüdő (#212) | |||
1 | dözmöng szív (#122) | 7 | drótszőr (#37) | 4 | evaporőr háj (#105) | |||
1 | fekete gyöngy (#99) | 2 | fémrúd (#104) | 6 | főnixtoll (#563) | |||
1 | grákóbőr (#41) | 17 | kaktusztüske (#114) | 1 | kavadu lebeny (#24) | |||
2 | királygyík bőr (#44) | 2 | kőszem (#304) | 1 | lajhár csont (#236) | |||
1 | liumbe hajtás (#655) | 29 | madártoll (#112) | 3 | magszim bél (#103) | |||
7 | mákrózsa virág (#56) | 2 | mandibulapenge (#125) | 1 | moa gyémánt (#385) | |||
1 | moa jádekő (#382) | 1 | nektoraf faggyú (#667) | 10 | óndarab (#85) | |||
2 | ormánygőte csont (#21) | 14 | pirkit (#153) | 14 | rézdarab (#70) | |||
5 | sallank karom (#128) | 1 | smirglilevél (#29) | 11 | sünmedve tüske (#14) | |||
6 | szulfagor agyar (#677) | 1 | szuperkötél (#209) | 4 | szvó-ektoplazma (#151) | |||
2 | vadász tatu bőr (#15) | 4 | varányszem (#30) | 1 | varkaudar csont (#1113) | |||
12 | vasérc (#152) | 2 | vízionár szem (#102) |
Összsúly: 92.97 kg | Megterheltség: 87% |
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 150% alatt van. | |
Még 37 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | ubuk dobónyíl (#138) | 19 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
2 | arany (#50) | 1 | borostyán függő (#162) | 1 | bőrsisak (#57) | |||
1 | csontszurony (#12) | 1 | ezüst gyűrű (#180) | 1 | fűszertartó (#210) | |||
1 | hatalom fülbevalója (#817) | 1 | kaja (#2) | 2 | kerek kő (#19) | |||
1 | kőszem (#304) | 7 | madártoll (#112) | 1 | mérg. ubuk dobónyíl (#188) | |||
1 | nagy bronzkulcs (#185) | 2 | szulfagor agyar (#677) | 1 | szvó-ektoplazma (#151) | |||
7 | ubuk tüske (#131) | 1 | varkaudar csont (#1113) | 2 | vasérc (#152) |
83 | 84 | 85 | 86 | 87 | |
33 | |
|
|
|
|
34 | |
|
|
|
|
35 | |
|
|
|
|
36 | |
|
|
|
|
37 | |
|
|
|
|