94. forduló, 96. forduló, Pszi Ponty összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2006. jún. 20. 9h:23'
EZ A 248. JÁTÉKHETED, 95. FORDULÓD
249. játékheted kezdete: jún. 23.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló ingyenes
E-mail!
Számládra a legutóbbi forduló óta 560 zseton érkezett. Köszönjük.
KALANDOZÓ: #4996
SZÁMLA : XXXX
ingyenf: 2

PSZI PONTY KALANDJAI


28 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [108,40] koordinátán. [Két fordulód között sor került az olimpiai játékokra. Az ezzel kapcsolatos információkat ld. a soronkívüli fordulódban, amit már postáztunk.]
Apa Tifusz átadott neked a 16. napon 10 TU-t.
A táborozás 17. napján összefutsz Majtikával. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy fekete bőrcsizmát, egy hatalom fülbevalóját, egy kvazár sisakot, egy lánckesztyűt, egy örökkéval.smaragdját, egy szirén köpenyét, egy vasvértet és egy zafír erőövet visel. Ruházatát egy quwarg harcos trófea, egy élőholt quwarg trófea és egy tüskés harci gromak trófea díszíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: denevérek gyűrűjében fekete obszidián koponya. Övén 2 kalandozóskalp fityeg! Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy árnyéktőrt tart. Elég egy mentális pillantás aurájára: sötét, jelezve, hogy a másik gonosz. Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerősítése után elbúcsúztok egymástól.
A 17. napon Majtika lopni próbált tőled, szerencsére sikertelenül. Rögtön elszaladt a sunyi. Az Olimpián kaptál 2 tudatpontot, és 300 tapasztalati pontot.
Ez az idő nem múlt el esemény nélkül:
A legutóbbi forduló óta sok érdekes dolgot tanultál. Elmondták neked, milyen is a tesh alligátor (ld. enc.). Most már tudod, hogy hogyan kell szerezni (készíteni) Xanathal karkötőjét (ld. enc.). Az aranytermő erszény 33 aranyat termelt. A teremtés zsákja létrehozott 1 acélpengőkét. A teremtés zsákja létrehozott 1 álomport.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+83 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+75 varázspont.) Pszi energiáid is töltődnek. (+53 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+2 tudatpont.) A lottó 661. hetének nyerőszámai: 12, 3, 22. 1 db 1 találatos szelvényed volt. Erre összesen 12 arany nyereményt kapsz. [A két forduló között 1 új/megváltoztatott Encyclopedia Fantasia-t kaptál. (ld. enc.)]
Sok időt töltöttél azzal, hogy egy szeppent rákfatty nyomára bukkanj. A keresgélés eredménytelen volt. [7 pontot használtál fel, van még 258.]

* 1. KP: használod a 71. pszi képességet
Hozzákezdesz az agyi energia gyűjtéséhez. Mentális energia gyűlik benned. Akaratoddal irányítva, létrehozod a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 253.]

* 2. KP: használod a 73. pszi képességet
Mélyen koncentrálni kezdesz. Érzed, hogy testedben szétáramlik az erő! Az erőt egyetlen csomóba sűrítve, kilövöd a pszi fejlesztés pszi képességet. Alapvető gyakorlatokat végzel, amelyek pszi szakértelmedet fejlesztik. [-20 pszi pont.] [10 pontot használtál fel, van még 243.]

* 3. KP: használod a 64. pszi képességet
Koncentrálsz. Elméd megnyílik, utat adva a pszi elsöprő erejének. Kisütöd a pszi-ernyő pszi képességet. [-6 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 238.]

* 4. KP: energia fejlesztése 3
Hosszan meditálsz, a többi tudattaggal egyesülve dolgozol egy új tudati képesség kifejlesztésén. [-3 TU.] A befejezéshez még 248 TU szükséges. [30 pontot használtál fel, van még 208.]

* 5. KP: használod az 1100. tárgyat
Használod az Éjmágus tükrét. A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [0 pontot használtál fel, van még 208.]

tv 97 támadó/véd. varázslat a 97. varázslatot
Támadó varázslatok listájára került: agykorbács. [0 pontot használtál fel, van még 208.]

tv 29 32 101 támadó/véd. varázslat a 29. varázslatot a 32. varázslatot a 101. varázslatot
Támadó varázslatok listájára került: energiatüskék. 32. varázslat listáról törölve. Védekező varázslatok listájára került: tükörpajzs. [0 pontot használtál fel, van még 208.]

kf 278 708 kézbeveszed/felveszed a 278. tárgyat a 708. tárggyal
A csuklódra húzod az umbatari karkötőt. [0 pontot használtál fel, van még 208.]
A nyakadba akasztod a ritualista amulettet. [0 pontot használtál fel, van még 208.]

kpk 3 kezd. parancs kivétele: 3
P 64 parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 208.]

kpb 3 kezd. parancs berakása: 3

v 19 elmormolod a 19. varázslatot
Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a kitartó ló varázslatot! Kitartásod, fáradtságtűrésed megnövekedett! [-10 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 203.]
[A parancs tárolásra került.]

kno 11 7 képesség-növelés 11
Hosszú időt töltesz gyakorlással. (+1 taumaturgia.) Varázsenergiád fejlődik. (+6 max. varázspont.)
Hosszú időt töltesz gyakorlással. (+1 taumaturgia.) Varázsenergiád fejlődik. (+6 max. varázspont.)
Hosszú időt töltesz gyakorlással. (+1 taumaturgia.) Varázsenergiád fejlődik. (+6 max. varázspont.)
Hosszú időt töltesz gyakorlással. (+1 taumaturgia.) Varázsenergiád fejlődik. (+6 max. varázspont.)
Hosszú időt töltesz gyakorlással. (+1 taumaturgia.) Varázsenergiád fejlődik. (+6 max. varázspont.)
Hosszú időt töltesz gyakorlással. (+1 taumaturgia.) Varázsenergiád fejlődik. (+6 max. varázspont.)
Hosszú időt töltesz gyakorlással. (+1 taumaturgia.) Varázsenergiád fejlődik. (+6 max. varázspont.)
[0 pontot használtál fel, van még 203.]

m 4 mozogsz délre
[108,41] A dombság átmegy hegységbe. Felfedeztél egy törpe bányát. Felfedeztél egy vaskohót.


Találkozol egy fekete, göndör hajú, kék szemű árnymanó nővel. Bőre színe zöld. Egy fekete bőrcsizmát, egy örökkéval. rubinját, egy vassisakot és egy vasvértet visel. Fegyverzetét egy vízionár trófea díszíti. Jobb kezében egy bronzhegyű lándzsát, bal kezében egy nagy vaspajzsot tart. Lőfegyvere egy ubuk dobónyíl. {egészsége: 15.} Mentális auráját felismered, sötét, mert gonosz. Nincs beszédes kedvében, csak mosolytalanul rádnéz. Folytatod utadat.
[12 pontot használtál fel, van még 191.]

a 147 2572 2 átadod a 147. tárgyat a 2572. kalandozónak (2 darabot)
Ok, sikeresen átadtál 2 hebrencs csapdát Sziriusz részére. [0 pontot használtál fel, van még 191.]

aa 153 277 225 átadod a 153. tárgyat a 277. tárgyat a 225. tárgyat
Ok, sikeresen átadtál 3 pirkitet Sziriusz részére. Ok, sikeresen átadtál 1 rejtőköpenyt Sziriusz részére. Ok, sikeresen átadtál 5 orgyilkos tőrt Sziriusz részére. [0 pontot használtál fel, van még 191.]

aa 129 281 152 átadod a 129. tárgyat a 281. tárgyat a 152. tárgyat
Ok, sikeresen átadtál 1 sallank nyilat Sziriusz részére. Ok, sikeresen átadtál 1 raptor karmot Sziriusz részére. Ok, sikeresen átadtál 1 vasércet Sziriusz részére. [0 pontot használtál fel, van még 191.]

aa 198 148 36 átadod a 198. tárgyat a 148. tárgyat a 36. tárgyat
Ok, sikeresen átadtál 1 trikornis szarvat Sziriusz részére. Ok, sikeresen átadtál 2 mocsári penkét Sziriusz részére. Ok, sikeresen átadtál 5 fáklyát Sziriusz részére. [0 pontot használtál fel, van még 191.]

m 7 7 8 mozogsz északnyugatra, északnyugatra, északra
[107,40] A sziklák elmaradoznak mögötted. Bozótos területre érkeztél. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy ragyás burástya közeledik. {egyik sebzési módja: 2x 2d4+1.} A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy energiatüskék varázslatot. 21 életpontot sebeztél. A rövid íjjal célzol és lősz. Elrepül 2 nyílvessző. Több lövedéked átfúrja a ragyás burástya bal vállát. (2 támadással 11 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és savat böfög rád. A savtámadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad. (11 életpontot vesztettél.) Megmarkolva a vashegyű lándzsát a másikra rontasz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a ragyás burástya jobb lábát. (3 támadással 63 életpontot sebezve.) A ragyás burástya csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A ragyás burástya melléd csap a farkával! A ragyás burástya csápol, de mindhiába. A ragyás burástya még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. 691 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 szúrófegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 95, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}

Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy smirglibokrot. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy szent tölgyfát. Megmozdul alattad a föld! Valamilyen szörny jön fölfelé! Egy epokitféreg nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. {max. életpontja: 115-124.} Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Egy energiatüskék varázslattal köszöntöd a másikat. 29 életpontot sebeztél. A szörny ragacsos lét öklend rád. Rémülten félrehajolsz. Meglengetve a vashegyű lándzsát a másikra támadsz. Vashegyű lándzsával megdöfködöd az epokitféreg egyik ízületét. (3 támadással 23 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről az epokitféreg, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A derit láncvért működik: ellenfeled sebződik 2 életpontot. Siralmas támadást intéz farkával az epokitféreg, épp csak megsuhint. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Vashegyű lándzsával jól megszurkálod az epokitféreg testét. (3 támadással 28 életpontot sebezve.) Az epokitféreg fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Páncélod 1 életpontot sebez ellenfeleden. Siralmas támadást intéz farkával az epokitféreg, épp csak megsuhint. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltűnik a színről.
{Csatastatisztika; sebzés: 83, sebződés: 17, gyógyulás: 0, összesen: -17 ÉP}


(Továbbmész...) [106,39] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. Kesernyés zergenye illatát hozza a szél. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy süvítő rája. {max. életpontja: 37-40.} Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Mélyen koncentrálva, megidézel egy energiatüskék varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 21 életpontot sebeztél. A rövid íjjal célzol és lősz. Elrepül 2 nyílvessző. Több lövedéked átfúrja a süvítő rája lebernyegét. (2 támadással 4 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát ellenfeledre rontasz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a süvítő rája testét. (2 támadással 13 életpontot sebezve.) A süvítő rája feléd harap, de sikertelenül. A süvítő rája farkával melletted a levegőbe suhint. A süvítő rája összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 388 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 38, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}


(Továbbmész...) [106,38] Szűnni nem akar a zöld síkság. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy nagyobb cserje. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Leah híveié. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy nukleáris cickány került az utadba. {max. életpontja: 94-103.} Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy energiatüskék varázslat. 26 életpontot sebeztél. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a rövid íjjal. Elrepül 2 nyílvessző. Lövedékeiddel perforálod a nukleáris cickány jobb oldalát. (2 támadással 6 életpontot sebezve.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-6 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 13 aranyad. Marokra fogva a vashegyű lándzsát a másikra ugrasz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a nukleáris cickány testét. (3 támadással 59 életpontot sebezve.) A nukleáris cickány belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Támadása közben ellenfeled is sebződik 1 életpontot. A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-8 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 11 aranyad. Vashegyű lándzsával megdöföd a nukleáris cickány testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A nukleáris cickány állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-6 életerő.) A dolgot még 14 aranyad bánja. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 pirkitet. 775 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 111, sebződés: 25, gyógyulás: 0, összesen: -25 ÉP}

Lepihensz, és eszel. (-1 kaja.) [36 pontot használtál fel, van még 155.]

m 7 7 7 mozogsz északnyugatra, északnyugatra, északnyugatra
[105,37] A sík vidék bozótos terepbe vált át.


(Továbbmész...) [104,36] Bozótok, bokrok, cserjék továbbra is mindenütt. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Dornodon híveié. Egy embert látsz, aki egy spagulárt próbál megközelíteni. Látva téged, elmondja, hogy a bátyjától kapta kölcsön a hátast, de az ledobta magáról. Sajnos nem ért az állatokhoz, hiába mondja neki, hogy hő, ahogy a bátyjától látta. Ahhoz, hogy segíthess rajta, idomítás szakértelemre és 25 TVP-re van szükség (35. jellempróba).


(Továbbmész...) [103,35] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel.

Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy xantusz-kaktuszt. [36 pontot használtál fel, van még 119.]

m 7 7 7 mozogsz északnyugatra, északnyugatra, északnyugatra
[102,34] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy ryuku gárdista közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. {támadása: 22.} Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Üdvözlésképpen egy energiatüskék varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 25 életpontot sebeztél. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a rövid íjjal. Elrepül 2 nyílvessző. Pár lövedéked átjárja a ryuku gárdista testét. (2 támadással 5 életpontot sebezve.) Megmarkolva a vashegyű lándzsát a másikra támadsz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a ryuku gárdista bal vállát. (3 támadással 55 életpontot sebezve.) A ryuku gárdista megvágja a bal lábadat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Támadása közben ellenfeled is sebződik 2 életpontot. Vashegyű lándzsával jól megszúrod a ryuku gárdista testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Nem sikerült tökéletesen félreszökkenned: a ryuku gárdista vágásával megsebezte a bal oldaladat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 723 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 102, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}

Oldalt pillantva, meglátsz egy móricserjét. Egy embert látsz, aki egy spagulárt próbál megközelíteni. Látva téged, elmondja, hogy a bátyjától kapta kölcsön a hátast, de az ledobta magáról. Sajnos nem ért az állatokhoz, hiába mondja neki, hogy hő, ahogy a bátyjától látta. Ahhoz, hogy segíthess rajta, idomítás szakértelemre és 25 TVP-re van szükség (35. jellempróba).
(Vándorcirkusz:) Hirtelen rengeteg összekeveredett lábnyomra leszel figyelmes az út porában. Nagyon nagy lehetett itt a forgalom az utóbbi órákban! Mikor felnézel, megérted miért. A vándorcirkusz épp az út mellé telepedett, színes sátrai hívogatóan állnak előtted. Mielőtt belépnél, egy törpe lép eléd. Vonakodva válsz meg a belépőre szánt 20 aranytól.
- Ilyen szörnyekkel még sehol másutt nem találkozhattatok - hallatszik egy érces férfihang a távolból, te pedig sietősen arra veszed az irányt. A céllövöldét irányító óriás felvidul érdeklődésed láttán, és pillanatok alatt rábeszél a sátorba lépésre. Az odabent lapuló halálhozó harciasan megindul feléd. {max. életpontja: 106.}

Távolról energiatüskék varázslatot lősz a másikra. 23 életpontot sebeztél. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a rövid íjjal. Elrepül 2 nyílvessző. Alaposan megsorozod a halálhozó testét. (2 támadással 4 életpontot sebezve.) A szörny savat lehel! A savtámadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad. (5 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a halálhozó bőrszárnyát. (3 támadással 60 életpontot sebezve.) A halálhozó karmai felhorzsolják a jobb karodat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A derit láncvért működik: ellenfeled sebződik 1 életpontot. A halálhozó karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A szörny önbizalmadból merítve huhog. 23 életpontot vesztettél. Páncélod 8 életpontot sebez ellenfeleden. A halálhozó csőre feléd sújt, de Te könnyedén félrehajolsz. Vashegyű lándzsával megdöföd a halálhozó hosszú csőrét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) A halálhozó karmai felhorzsolják a bal karodat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Támadása közben ellenfeled is sebződik 1 életpontot. A halálhozó karmai felhorzsolják a bal karodat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A szörny önbizalmadból merítve huhog. 22 életpontot vesztettél. Támadása közben ellenfeled is sebződik 7 életpontot. A halálhozó megcsípi a bal füledet. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Rádtapad, életnedvedre szomjasan! A vérszívástól még 18 életpontot vesztettél. Páncélod 6 életpontot sebez ellenfeleden. A halálhozó szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 1023 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 137, sebződés: 88, gyógyulás: 0, összesen: -88 ÉP}

Az ajtó előtt még mindig ott álldogál az óriás.
- Legyőztem - mondod neki lihegve, majd a tenyered az orra alá tartod, remélve, hogy a kívánt jutalmat megkaphatod tőle. Ő megrázza a fejét.
- Hát nem elég neked az élvezet, ami az iménti testmozgásodat kísérte? - kérdezi, majd morcos arckifejezésedre pillantva, folytatja: - A kincset nem tőlem kapod! Minden legyőzött bestia egy különös ékszert tartogat számodra, csak az a kérdés, megtalálod-e nála.
- Ahamm - dörmögöd, majd hátat fordítasz, és továbbindulsz.
(Feltételes gyógyítás:) Gyanús mozgásra figyelsz fel egy bokor levelein. Ahogy közelebbről megvizsgálod, látod, hogy szürke roppantó bogarak roppantják a bokor ágait. Nagyapád tanácsát követve, óvatosan megfogsz egyet, és mielőtt ő roppantaná el az ujjadat, te roppantod össze őt. Vigyázva befalod, és várod a gyógyhatást. (+27 életerő.)
(Feltételes gyógyítás:) Magadba süllyedve megvizsgálod az aurádat, majd némi koncentrálás után foltozgatsz rajta egy kicsit. Az eredmény felülmúlta a várakozásodat. (+26 életerő.)
(Feltételes gyógyítás:) Kifinomult érzékeid segítségével kiválasztod azt a helyet, ahol a legerősebb a földsugárzás. Karodon egy kis bemetszést csinálsz, hogy az áttranszformált sugárzást minél hatékonyabban használhasd fel életenergiád növelésére. Még a nagyanyádnak sem sikerült soha ilyen jól ez a művelet. (+29 életerő.)

(Továbbmész...) [101,33] A bozótost sűrű erdő váltja fel. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy óriás liánt.


(Továbbmész...) [100,32] A fák között tocsogók, nádasok jelennek meg: a terep mocsarasra vált. Észreveszel egy nekrofunt.

[106 pontot használtál fel, van még 13.]

szk 353 keresed a 353. szörnyet
Felkészülsz a terepgyakorlatra: táborozás után megpróbálsz keresni egy tesh alligátort. [0 pontot használtál fel, van még 13.]

ef 10 energia fejlesztése 10
Hosszan meditálsz, a többi tudattaggal egyesülve dolgozol egy új tudati képesség kifejlesztésén. [-1 TU.] A befejezéshez még 247 TU szükséges. [10 pontot használtál fel, van még 3.]

in 1896 0 1206 leírod az 1896. kalandozónak az 1206. tárgyat
Szemöldöködet ráncolva, mentális kapcsolatot keresel tudattársaddal. Szegény túl buta hozzá, hogy megértse a dolgot. [0 pontot használtál fel, van még 3.]

in 2735 168 60 leírod a 2735. kalandozónak a 168. szörnyet a 60. tárgyat
Szemöldöködet ráncolva, mentális kapcsolatot keresel tudattársaddal. Leírod pontosan, hogy milyen is egy halálosztó kain. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) ködkaput. [0 pontot használtál fel, van még 3.]

in 2735 219 336 leírod a 2735. kalandozónak a 219. szörnyet a 336. tárgyat
Szemöldöködet ráncolva, mentális kapcsolatot keresel tudattársaddal. Leírod pontosan, hogy milyen is egy északi tűzsárkány. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) pukkanó tűcsapdát. [0 pontot használtál fel, van még 3.]
Szomjadat csillapítod, a kulacsodból kortyolva. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 5, 7, 13.
Kimerülve a megpróbáltatásoktól, táborhelyet keresel. Egyet fordulsz fektedben, és már alszol is. A heti megpróbáltatások megedzették a szervezetedet. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a kitartó ló hatása.
Ebben a körben 3 pontod maradt, ebből a következő körre 3 pontot vihetsz át. Kapsz még 236 pontot. A következő körben tehát 239 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


TESH ALLIGÁTOR (353. SZÖRNY)
A mocsarak veszélyes ragadozói az alligátorok, szerencsére a tesh fajba tartozók az apróbbak. Persze ezek a kétméteres "apróságok" is elég nagyot tudnak harapni, különösen, ha nem vigyázol, és sikerül egynek meglepnie. A tesh alligátor ellen a szúró a legjobb, az ütő a legkevésbé hatékonyabb, és harcművészeknek különösen kellemetlen ellenfél, a bőrén meredező tüskék miatt.

XANATHAL KARKÖTŐJE (956. TÁRGY)
Kromhor Xanathal valamikor régen az árnytündérek vezetője volt, talán még ekkor tett szert erre a fénylő csontokból kirakott karkötőre, amely a benne rejlő mágikus esszenciáknak köszönhetően csodás képességgel ruházza fel viselőjét: +30 VP-t regenerál kör elején, valamint a varázslatok sebzését 10%-kal növeli (de max. 50-nel), de csakis akkor, ha gazdájának teológia és taumaturgia szakértelme is 200 alatt van. Viseléséhez legalább 30. szintűnek kell lenned.

AZ ÖRÖKKÉVALÓSÁG TŰZOPÁLJA (1518. TÁRGY)
Titkon remélted, hogy az Örökkévalóság Topáza képes lesz még tovább fejlődni. És igen! Döbbenetes, de most újabb transzformációra kerül sor. Már alig várod a napot, amikor a kristály végleges formáját elérve, kétlábon járó gólemként minden kívánságodat teljesíti. De addig is, meg kell elégedned ezzel a gyönyörű tűzopállal.
A tűzopál speciális ékszerként KF-elhető, tehát nem foglalja el más ékszerek helyét. Viselésekor kapsz +70 max. ÉP-t, +70 max. VP-t, +3-t minden tulajdonságodra, +6 támadást, ezenkívül kör elején több életpontot regenerálsz, és tárgyaid kapnak +4 mentődobást - ami azt jelenti, hogy kisebb eséllyel mennek tönkre.

KARAKTERLAP

Pszi Ponty, egy barna, hosszú hajú, zöld szemű mutáns nő vagy. Sheran tanítványa vagy. A Jégmágusok Szövetsége (#9169) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 95. fordulód.

Erő: 16 (25) Szint: 15 Merészség: 5/1 Magasság: 129 cm
IQ: 25 (32) Támadás: 25 Agresszió: 3 Testsúly: 40 kg
Ügyesség: 16 (22) Védekezés: 49 Menekülés: 30 % Életkor: 3/3 év
Egészség: 16 (23) Életpont: 275/118 Jellem: semleges (+2) Tul. pont: 2
Szerencse: 21 (33) Varázspont: 347/118 Pénz: 3136 arany Kép. pont: 0
Tudatpont: 20/10 Pszi pont: 120/40 EFejl: 19
Eddig összesen 351 szörnyet (5 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 3600 TP-t kaptál. Jelenleg 104522 TP-d van. A következő szinthez még 15478 TP szükséges. Trófeáid: kétfejű troll, dehidrátor, quwarg harcos. A 88. fordulódban 2878 arany került a bankszámládra. 3079 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 1 szúrófegyverek: 19 (+1) vágófegyverek: 1
ütőfegyverek: 1 lőfegyverek: 6 dobófegyverek: 2

Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -3.); bumeráng (#249) (4 -);
Óvatosság (labirintusokban): 5

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 12 2. nyomkövetés: 13 3. lopás: 1
4. mászás: 5 5. csapdakészítés: 6 6. csapdaészlelés: 1
7. gyógyítás: 24 8. titkosírás: 1 9. felderítés: 6
10. teológia: 5 11. taumaturgia: 23 (+7) 12. szerencsejáték: 1
13. versengés: 5 14. szörnyismeret: 12 15. pszi: 14
16. zárnyitás: 1 17. vadászat: 4

FELTÉTELES PARANCSOK (még 12 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
gyógyítasz 35% életerő alatt 20 TVP-ért (max. 3 alkalommal)
elfogod mutáns pókot (#117) fedett veremmel (#219)
mászol max. 20 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus (31)
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 12)
gyilkos sallank (#85)
Barátságosság (aktív: 8, max: 12)
manifesztátor (#124), árnymanó (#4), Ördögi Kör (#9116), Leah hívők (#991), férfiak (#998), gonoszok (#988), semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 5 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) tükörpajzs (#101, 26 VP)
Papi varázslataid
gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP)
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP) tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
felejtés (#68) (4996) méregsemlegesítés (#14) szürkeáll. aktiv (#71) pszi-ernyő (#64)
hadiszerencse II (#24)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
2. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 3, max: 10)
lángcsóva (#31), agykorbács (#97), energiatüskék (#29)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10)
tükörpajzs (#101)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Egy igen komoly misszió: likvidálj egy mosolygó rettenetet.
2.) Az óriás patkányok betegséget terjesztenek. Ölj meg hatot e rágcsálók közül! (számláló: 0)
3.) Bizonyítsd be, hogy nem a mohóság, a tárgyak gyűjtögetése vezérel, amikor engem követsz: imádkozz hozzám úgy, hogy a megterheltséged 50% alatt van!

HŐSTETTEID
Olimpiai helyezéseid: második hely az 1. kategóriában a XXI. olimpián.

Összsúly: 62.12 kg Megterheltség: 103%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 66 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
13 arany (#50) 5 fáklya (#36) 2 hebrencs csapda (#147)
1 kaja (#2) 6 kaktusztüske (#114) 2 mocsári penke (#148)
7 nyílvessző (#108) 5 orgyilkos tőr (#225) 1 pirkit (#153)
1 raptor karom (#281) 1 rejtőköpeny (#277) 1 sallank nyíl (#129)
1 trikornis szarv (#198) 1 vasérc (#152) 4 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 acélpengőke (#231) 1 álompor (#396) 4 ugh méreg (#166)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(100,32) nekrofun (#173)
(101,33) óriás lián (#208, belőle készíthető: #209)
(102,34) ryuku gárdista (#360), móricserje (#115, belőle készíthető: #116), 35. jellempróba, halálhozó (#419)
(103,35) xantusz-kaktusz (#113, belőle készíthető: #114)
(104,36) Dornodon oltár, 35. jellempróba
(106,38) Leah oltár, nukleáris cickány (#155)
(106,39) süvítő rája (#113)
(107,40) ragyás burástya (#111), smirglibokor (#31, belőle készíthető: #29), szent tölgyfa (#393), epokitféreg (#147)
(108,41) törpe bánya (#435), vaskohó (#155), egy árnymanó nő

ÜZENET A JÁTÉKVEZETŐTŐL


2006.06.19 10:46 Változások a számládon! Zseton hozzáadása: 0 If. hozzáadása : 1 Oka: Kincsvadaszat
2006.06.19 10:46 Változások a számládon! Zseton hozzáadása: 0 If. hozzáadása : 1 Oka: Kincsvadaszat
˙

Üzenet küldése a karakternek