Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2006. jún. 20. 9h:23' EZ A 248. JÁTÉKHETED, 95. FORDULÓD 249. játékheted kezdete: jún. 23. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló ingyenes E-mail! Számládra a legutóbbi forduló óta 560 zseton érkezett. Köszönjük. |
KALANDOZÓ: #4996 SZÁMLA : XXXX ingyenf: 2 |
* 1. KP: | használod a 71. pszi képességet |
* 2. KP: | használod a 73. pszi képességet |
* 3. KP: | használod a 64. pszi képességet |
* 4. KP: | energia fejlesztése 3 |
* 5. KP: | használod az 1100. tárgyat |
tv 97 | támadó/véd. varázslat a 97. varázslatot |
tv 29 32 101 | támadó/véd. varázslat a 29. varázslatot a 32. varázslatot a 101. varázslatot |
kf 278 708 | kézbeveszed/felveszed a 278. tárgyat a 708. tárggyal |
kpk 3 | kezd. parancs kivétele: 3 |
kpb 3 | kezd. parancs berakása: 3 |
v 19 | elmormolod a 19. varázslatot |
kno 11 7 | képesség-növelés 11 |
m 4 | mozogsz délre |
a 147 2572 2 | átadod a 147. tárgyat a 2572. kalandozónak (2 darabot) |
aa 153 277 225 | átadod a 153. tárgyat a 277. tárgyat a 225. tárgyat |
aa 129 281 152 | átadod a 129. tárgyat a 281. tárgyat a 152. tárgyat |
aa 198 148 36 | átadod a 198. tárgyat a 148. tárgyat a 36. tárgyat |
m 7 7 8 | mozogsz északnyugatra, északnyugatra, északra |
Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy energiatüskék varázslatot. 21 életpontot sebeztél. A rövid íjjal célzol és lősz. Elrepül 2 nyílvessző. Több lövedéked átfúrja a ragyás burástya bal vállát. (2 támadással 11 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és savat böfög rád. A savtámadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad. (11 életpontot vesztettél.) Megmarkolva a vashegyű lándzsát a másikra rontasz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a ragyás burástya jobb lábát. (3 támadással 63 életpontot sebezve.) A ragyás burástya csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A ragyás burástya melléd csap a farkával! A ragyás burástya csápol, de mindhiába. A ragyás burástya még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. 691 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 szúrófegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 95, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}
Egy energiatüskék varázslattal köszöntöd a másikat. 29 életpontot sebeztél. A szörny ragacsos lét öklend rád. Rémülten félrehajolsz. Meglengetve a vashegyű lándzsát a másikra támadsz. Vashegyű lándzsával megdöfködöd az epokitféreg egyik ízületét. (3 támadással 23 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről az epokitféreg, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A derit láncvért működik: ellenfeled sebződik 2 életpontot. Siralmas támadást intéz farkával az epokitféreg, épp csak megsuhint. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Vashegyű lándzsával jól megszurkálod az epokitféreg testét. (3 támadással 28 életpontot sebezve.) Az epokitféreg fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Páncélod 1 életpontot sebez ellenfeleden. Siralmas támadást intéz farkával az epokitféreg, épp csak megsuhint. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltűnik a színről.
{Csatastatisztika; sebzés: 83, sebződés: 17, gyógyulás: 0, összesen: -17 ÉP}
(Továbbmész...) [106,39] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. Kesernyés zergenye illatát hozza a szél. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy süvítő rája. {max. életpontja: 37-40.} Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.
Mélyen koncentrálva, megidézel egy energiatüskék varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 21 életpontot sebeztél. A rövid íjjal célzol és lősz. Elrepül 2 nyílvessző. Több lövedéked átfúrja a süvítő rája lebernyegét. (2 támadással 4 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát ellenfeledre rontasz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a süvítő rája testét. (2 támadással 13 életpontot sebezve.) A süvítő rája feléd harap, de sikertelenül. A süvítő rája farkával melletted a levegőbe suhint. A süvítő rája összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 388 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 38, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [106,38] Szűnni nem akar a zöld síkság. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy nagyobb cserje. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Leah híveié. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy nukleáris cickány került az utadba. {max. életpontja: 94-103.} Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.
Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy energiatüskék varázslat. 26 életpontot sebeztél. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a rövid íjjal. Elrepül 2 nyílvessző. Lövedékeiddel perforálod a nukleáris cickány jobb oldalát. (2 támadással 6 életpontot sebezve.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-6 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 13 aranyad. Marokra fogva a vashegyű lándzsát a másikra ugrasz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a nukleáris cickány testét. (3 támadással 59 életpontot sebezve.) A nukleáris cickány belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Támadása közben ellenfeled is sebződik 1 életpontot. A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-8 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 11 aranyad. Vashegyű lándzsával megdöföd a nukleáris cickány testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A nukleáris cickány állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-6 életerő.) A dolgot még 14 aranyad bánja. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 pirkitet. 775 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 111, sebződés: 25, gyógyulás: 0, összesen: -25 ÉP}
m 7 7 7 | mozogsz északnyugatra, északnyugatra, északnyugatra |
(Továbbmész...) [104,36] Bozótok, bokrok, cserjék továbbra is mindenütt. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Dornodon híveié. Egy embert látsz, aki egy spagulárt próbál megközelíteni. Látva téged, elmondja, hogy a bátyjától kapta kölcsön a hátast, de az ledobta magáról. Sajnos nem ért az állatokhoz, hiába mondja neki, hogy hő, ahogy a bátyjától látta. Ahhoz, hogy segíthess rajta, idomítás szakértelemre és 25 TVP-re van szükség (35. jellempróba).
(Továbbmész...) [103,35] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel.
m 7 7 7 | mozogsz északnyugatra, északnyugatra, északnyugatra |
Üdvözlésképpen egy energiatüskék varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 25 életpontot sebeztél. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a rövid íjjal. Elrepül 2 nyílvessző. Pár lövedéked átjárja a ryuku gárdista testét. (2 támadással 5 életpontot sebezve.) Megmarkolva a vashegyű lándzsát a másikra támadsz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a ryuku gárdista bal vállát. (3 támadással 55 életpontot sebezve.) A ryuku gárdista megvágja a bal lábadat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Támadása közben ellenfeled is sebződik 2 életpontot. Vashegyű lándzsával jól megszúrod a ryuku gárdista testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Nem sikerült tökéletesen félreszökkenned: a ryuku gárdista vágásával megsebezte a bal oldaladat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 723 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 102, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}
Távolról energiatüskék varázslatot lősz a másikra. 23 életpontot sebeztél. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a rövid íjjal. Elrepül 2 nyílvessző. Alaposan megsorozod a halálhozó testét. (2 támadással 4 életpontot sebezve.) A szörny savat lehel! A savtámadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad. (5 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a halálhozó bőrszárnyát. (3 támadással 60 életpontot sebezve.) A halálhozó karmai felhorzsolják a jobb karodat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A derit láncvért működik: ellenfeled sebződik 1 életpontot. A halálhozó karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A szörny önbizalmadból merítve huhog. 23 életpontot vesztettél. Páncélod 8 életpontot sebez ellenfeleden. A halálhozó csőre feléd sújt, de Te könnyedén félrehajolsz. Vashegyű lándzsával megdöföd a halálhozó hosszú csőrét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) A halálhozó karmai felhorzsolják a bal karodat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Támadása közben ellenfeled is sebződik 1 életpontot. A halálhozó karmai felhorzsolják a bal karodat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A szörny önbizalmadból merítve huhog. 22 életpontot vesztettél. Támadása közben ellenfeled is sebződik 7 életpontot. A halálhozó megcsípi a bal füledet. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Rádtapad, életnedvedre szomjasan! A vérszívástól még 18 életpontot vesztettél. Páncélod 6 életpontot sebez ellenfeleden. A halálhozó szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 1023 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 137, sebződés: 88, gyógyulás: 0, összesen: -88 ÉP}
(Továbbmész...) [101,33] A bozótost sűrű erdő váltja fel. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy óriás liánt.
(Továbbmész...) [100,32] A fák között tocsogók, nádasok jelennek meg: a terep mocsarasra vált. Észreveszel egy nekrofunt.
szk 353 | keresed a 353. szörnyet |
ef 10 | energia fejlesztése 10 |
in 1896 0 1206 | leírod az 1896. kalandozónak az 1206. tárgyat |
in 2735 168 60 | leírod a 2735. kalandozónak a 168. szörnyet a 60. tárgyat |
in 2735 219 336 | leírod a 2735. kalandozónak a 219. szörnyet a 336. tárgyat |
TESH ALLIGÁTOR (353. SZÖRNY) A mocsarak veszélyes ragadozói az alligátorok, szerencsére a tesh fajba tartozók az apróbbak. Persze ezek a kétméteres "apróságok" is elég nagyot tudnak harapni, különösen, ha nem vigyázol, és sikerül egynek meglepnie. A tesh alligátor ellen a szúró a legjobb, az ütő a legkevésbé hatékonyabb, és harcművészeknek különösen kellemetlen ellenfél, a bőrén meredező tüskék miatt. |
XANATHAL KARKÖTŐJE (956. TÁRGY) Kromhor Xanathal valamikor régen az árnytündérek vezetője volt, talán még ekkor tett szert erre a fénylő csontokból kirakott karkötőre, amely a benne rejlő mágikus esszenciáknak köszönhetően csodás képességgel ruházza fel viselőjét: +30 VP-t regenerál kör elején, valamint a varázslatok sebzését 10%-kal növeli (de max. 50-nel), de csakis akkor, ha gazdájának teológia és taumaturgia szakértelme is 200 alatt van. Viseléséhez legalább 30. szintűnek kell lenned. |
AZ ÖRÖKKÉVALÓSÁG TŰZOPÁLJA (1518. TÁRGY) Titkon remélted, hogy az Örökkévalóság Topáza képes lesz még tovább fejlődni. És igen! Döbbenetes, de most újabb transzformációra kerül sor. Már alig várod a napot, amikor a kristály végleges formáját elérve, kétlábon járó gólemként minden kívánságodat teljesíti. De addig is, meg kell elégedned ezzel a gyönyörű tűzopállal. A tűzopál speciális ékszerként KF-elhető, tehát nem foglalja el más ékszerek helyét. Viselésekor kapsz +70 max. ÉP-t, +70 max. VP-t, +3-t minden tulajdonságodra, +6 támadást, ezenkívül kör elején több életpontot regenerálsz, és tárgyaid kapnak +4 mentődobást - ami azt jelenti, hogy kisebb eséllyel mennek tönkre. |
Erő: | 16 (25) | Szint: | 15 | Merészség: | 5/1 | Magasság: | 129 cm |
IQ: | 25 (32) | Támadás: | 25 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 40 kg |
Ügyesség: | 16 (22) | Védekezés: | 49 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 3/3 év |
Egészség: | 16 (23) | Életpont: | 275/118 | Jellem: | semleges (+2) | Tul. pont: | 2 |
Szerencse: | 21 (33) | Varázspont: | 347/118 | Pénz: | 3136 arany | Kép. pont: | 0 |
Tudatpont: | 20/10 | Pszi pont: | 120/40 | EFejl: | 19 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 1 | szúrófegyverek: | 19 (+1) | vágófegyverek: | 1 |
ütőfegyverek: | 1 | lőfegyverek: | 6 | dobófegyverek: | 2 |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -3.); bumeráng (#249) (4 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 5 |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 12 | 2. nyomkövetés: | 13 | 3. lopás: | 1 |
4. mászás: | 5 | 5. csapdakészítés: | 6 | 6. csapdaészlelés: | 1 |
7. gyógyítás: | 24 | 8. titkosírás: | 1 | 9. felderítés: | 6 |
10. teológia: | 5 | 11. taumaturgia: | 23 (+7) | 12. szerencsejáték: | 1 |
13. versengés: | 5 | 14. szörnyismeret: | 12 | 15. pszi: | 14 |
16. zárnyitás: | 1 | 17. vadászat: | 4 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 12 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
gyógyítasz 35% életerő alatt 20 TVP-ért (max. 3 alkalommal) |
elfogod mutáns pókot (#117) fedett veremmel (#219) |
mászol max. 20 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus (31) |
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 12) |
gyilkos sallank (#85) |
Barátságosság (aktív: 8, max: 12) |
manifesztátor (#124), árnymanó (#4), Ördögi Kör (#9116), Leah hívők (#991), férfiak (#998), gonoszok (#988), semlegesek (#989), jók (#990) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) | |
Papi varázslataid | ||
gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) | tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
felejtés (#68) (4996) | méregsemlegesítés (#14) | szürkeáll. aktiv (#71) | pszi-ernyő (#64) |
hadiszerencse II (#24) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
2. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 3, max: 10) | ||||||
lángcsóva (#31), agykorbács (#97), energiatüskék (#29) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
tükörpajzs (#101) |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Egy igen komoly misszió: likvidálj egy mosolygó rettenetet. |
2.) Az óriás patkányok betegséget terjesztenek. Ölj meg hatot e rágcsálók közül! (számláló: 0) |
3.) Bizonyítsd be, hogy nem a mohóság, a tárgyak gyűjtögetése vezérel, amikor engem követsz: imádkozz hozzám úgy, hogy a megterheltséged 50% alatt van! |
HŐSTETTEID |
Olimpiai helyezéseid: második hely az 1. kategóriában a XXI. olimpián. |
Összsúly: 62.12 kg | Megterheltség: 103% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 66 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
13 | arany (#50) | 5 | fáklya (#36) | 2 | hebrencs csapda (#147) | |||
1 | kaja (#2) | 6 | kaktusztüske (#114) | 2 | mocsári penke (#148) | |||
7 | nyílvessző (#108) | 5 | orgyilkos tőr (#225) | 1 | pirkit (#153) | |||
1 | raptor karom (#281) | 1 | rejtőköpeny (#277) | 1 | sallank nyíl (#129) | |||
1 | trikornis szarv (#198) | 1 | vasérc (#152) | 4 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | acélpengőke (#231) | 1 | álompor (#396) | 4 | ugh méreg (#166) |