94. forduló, 96. forduló, Könnyűkéz Ssiqua összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2016. okt. 21. 9h:11'
EZ A 493. JÁTÉKHETED, 95. FORDULÓD
494. játékheted kezdete: okt. 28.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 10 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #3411
SZÁMLA : XXXX

KÖNNYŰKÉZ SSIQUA KALANDJAI


3 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [73,26] koordinátán.
A táborozás 1. napján találkozol Vasolvasztári Glommal. Fairlight félisten hatalmú uralkodó papja. Egy fekete, rangjelzésekkel teli egyenruhát, és egy sötét színű köpönyeget hord. A fején pedig egy ryuku hadúr sisakja! Honnan szerezhette? Réginek tűnő, de nagyszerű állapotban lévő fegyverzetet visel. Rangja a Kompániában: vadász. Ruházatát egy ongóliant trófea, egy acélkolosszus trófea és egy kisebb quwarg isten trófea teszi egyedivé. Hovatartozását apró jelvény mutatja: csaták viharától tépett lobogó. Hátasa egy idomított goldugar. Holmiját egy hegyi szamár cipeli. Érzékeled auráját: semleges jellemű a hitvány! Szóba kerül a mágiaemlélet. Kiderül, hogy mindketten jártasak vagytok a taumaturgia tudományában. Alkalmi mestered tudása messze a tiéd fölött áll, ezért nem habozol kihasználni a kínálkozó alkalmat, hogy feltegyél néhány kérdést, ami régóta foglalkoztat. Mentorod felbátorodik, és mágiatörténeti kiselőadást tart neked. Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat. Astrid átadott neked a 3. napon 10 TU-t.
Nocsak, kaptál egy aranypikkelyt!
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+4 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+42 varázspont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+3 tudatpont.)
Időközben sokat nézelődtél, keresgéltél, hátha egy technokolin nyomára bukkansz. Sajnos nem jártál sikerrel - talán majd legközelebb. [8 pontot használtál fel, van még 227.]

* 1. KP: v 1 2 0 elmormolod az 1. varázslatot
Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. Hamarosan összegyűlik a szükséges varázsenergia. Befejezted a vámpirizáció varázslatot! Ellenfeled közelharcban elfüstölő életenergiájának egy részét fel tudod fogni. [-8 varázspont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). Egészséged TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 222.]

* 2. KP: tps 5 0 0 TVP spórolása: 5 pontért
Félreraktunk, letiltottunk neked 5 TVP-t, addig nem használhatod fel, amíg ki nem adsz egy TPF parancsot (ill. kör végéig). [5 pontot használtál fel, van még 217.]

ef 5 503 energia fejlesztése 5
Egy parányi tégla berakásával te is hozzájárulsz a KT új tudati képességének kifejlesztéséhez: tudati energiát ölsz a fejlesztésbe. [-5 TU.] [35 pontot használtál fel, van még 182.]

ek 116 50 10 t. energia kisütése: 116 50 10
Életszívás varázslatot fogsz használni, ha életerőd 50 százalék alá zuhan. [0 pontot használtál fel, van még 182.]

d 123 1 eldobod a 123. tárgyat (1 darabot)
Elhajítasz 1 göcsörtös bunkót. [0 pontot használtál fel, van még 182.]

a 153 2298 2 átadod a 153. tárgyat a 2298. kalandozónak (2 darabot)
Alkalmazod a tudatkinézist. Ok, sikeresen átadtál 2 pirkitet Kova részére. [5 pontot használtál fel, van még 177.]

a 152 2298 2 átadod a 152. tárgyat a 2298. kalandozónak (2 darabot)
Tudatkinézist hajtasz végre! Ok, sikeresen átadtál 2 vasércet Kova részére. [5 pontot használtál fel, van még 172.]

m 8 1 1 mozogsz északra, északkeletre, északkeletre
[73,25] Tovább barangolsz a fák között. Látsz egy korongfát. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy nekrofunt. Érdekes dolgot veszel észre a távolban: Chara-din egyik hitvány szolgáját látod, amint éppen kegyelemért könyörög Kharón Nan Akherón előtt. Mikor közelebb érsz, akkor veszed csak észre, hogy mindez egy művészien megformált szobor. Pár pillanat erejéig azon spekulálsz, hogy te milyen jelenetet építenél. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. A feléd közeledő lajhárlord mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. (ld. enc.) Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: tüskepajzs létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Mélyen koncentrálva, megidézel egy energiatüskék varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 2 életpontot sebeztél. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy puha ütés varázslatot, majd rád küldi. Kevesebbet fognak csapásaid sebezni! Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a tünde íjjal. Elrepül 1 sallank nyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a lajhárlord bamba arcát. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a bronzkardot. Vad csatakiáltással, felemelve a bronzkardot ellenfeledre támadsz. Bronzkarddal többször mélyen végigmetszed a lajhárlord testét. (3 támadással 25 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Orgyilkos tőrrel meghorzsolod a lajhárlord szőrcsomós testét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). A lajhárlord mancsával eltalálja a bal lábadat. (1 támadástól 27 életpontot vesztesz.) Bronzkarddal néhányszor megcsapod a lajhárlord szőrcsomós testét. (2 támadással 15 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Orgyilkos tőrrel megkarcolod a lajhárlord bamba arcát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Egy tockost nyomat Neked a lajhárlord! (1 támadástól 33 életpontot vesztesz.) Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 sallank nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 59, sebződés: 60, gyógyulás: 7, összesen: -53 ÉP}


(Továbbmész...) [74,24] A fákat magad mögött hagyva, szelíd lejtőjű, lankás vidékre érkeztél. Ezek a lankák alkotják Maad gyűrűjét, amely Maad Szívét, a rejtélyes mocsarat veszi körbe. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy olvasztókemencét. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy vaskohót. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Egy trappoló dinymák közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Itt csata lesz.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy tüskepajzs. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a fúvócsővel. Elrepül 3 tüske. Több lövedéked átfúrja a trappoló dinymák jobb oldalát. (3 támadással 19 életpontot sebezve.) Fekete lét köp feléd a szörny! Szerencsére féreugrottál. Fegyvert váltasz: előkapod a bronzkardot. Meglengetve a bronzkardot ellenfeledre támadsz. Bronzkarddal megvagdalod a trappoló dinymák testét. (2 támadással 12 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Orgyilkos tőrrel megbököd a trappoló dinymák testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). A trappoló dinymák rúgásaival megsorozza a jobb lábadat. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A trappoló dinymák sorozatos szúrás-támadásai egyre hátrébb szorítanak. (2 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Bronzkarddal néhányszor megcsapod a trappoló dinymák testét. (2 támadással 16 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Orgyilkos tőrrel eltalálod a trappoló dinymák jobb oldalát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). A trappoló dinymák szinte eltipor támadásaival! (3 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A trappoló dinymák szarvai apró sebet okoznak a bal lábadon. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 65, sebződés: 18, gyógyulás: 7, összesen: -11 ÉP}

Egyszercsak megpillantod egy fekete hajú, kék szemű, bajuszos gnóm férfi táborát. A bőre világosabb az átlagosnál. Raia bíborosa. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy fejvadász medált, egy féregíz nyakpántot, egy halálhozó talizmánt, egy hatalom fülbevalóját, egy Huddens alkarvédőjét, egy kígyóbőr övet, egy koponya gyűrűt, egy lajstrom medált, egy Métely páncélját, egy nap szimbólumot, egy obszidián karkötőt, egy örökkévaló ametiszét, egy q. ölő éremet, egy ritualista amulettet, egy ryuku sisakot, egy saválló fülbevalót, egy smaragd védőgyűrűt, egy tankány karmot, egy tirik-hun medált, egy vark. pecsétgyűrűt, egy varkaudar csizmát, egy varkaudar szimbólumot és egy varkaudarölő éremet visel. Fegyverzetét egy Brod trófea, egy Rodrig trófea és egy ongóliant trófea teszi egyedivé. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: Aranysárkány. Bal kezében egy méregfogat tart. Lőfegyvere egy gnóm nyílpuska. Hátasa egy idomított sullár. Tárgyainak egy részét egy törpemammut viszi. A hátizsákja tetején egy apró aranysárkány napozik. De vajon honnan szerzett magának keresztrejtvényt? Tisztán érzed auráját: visszataszítóan tiszta, jelezve, hogy jó. Nálad ő jóval tapasztaltabbnak látszik - a harcban biztos, hogy alulmaradnál. Vigyázva elkerülöd a veszélyes kalandozó táborhelyét.
Megéheztél, elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.)
(Feltételes készítés:) Legyártottál 4 rézgolyót.

(Továbbmész...) [75,23] A dombságot elhagyod, bozótos terepen vagy. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy grok-képződményt. Utad során felfedezel egy oltárt. Sheran hívői építették. Egy barna csuhás öregemberrel találkozol, aki egy szem szimbólumot visel a nyakában. Elmondja, hogy ő Elenios papja, és éppen szent küldetésen van. Azt a feladatot kapta, hogy keressen és áldozzon fel két mocsári penkét. Egyet már talált, de szükség lenne még egyre. Ha van nálad egy, akkor nem kell TVP-t költened a segítségre (37. jellempróba).
(Feltételes gonoszkodás:) Miféle isten az, amelyiknek a papjai virágszedéssel töltik az idejüket?! Ez tűrhetetlen! Miután könnyedén végeztél az öreggel, átkutatod a holmiját. Csupán egy mocsári penke van nála és egy szem szimbólum, de az megégeti a kezedet, amikor megérinted, sajnos azt itt kell hagynod. (+2 gonoszság.) Szereztél egy mocsári penkét.
(Feltételes mászás:) Óvatosan, minden repedést kihasználva kezdesz felfelé mászni a grok-képződmény oldalán. Az oszlopot koronázó burok alján találsz egy nyílást, itt bemászol. Idebent félhomály van. Egy pillanatig vársz, hogy szemed hozzászokjon. Azonnal látod, hogy a burok nem lakatlan, és a főbérlő azonnal meg is indul feléd. Egy bundás csirmáz! (ld. enc.)

Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Göcsörtös bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a bundás csirmáz bal oldalát. (2 támadással 25 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Orgyilkos tőrrel teljesen átdöföd a bundás csirmáz jobb vállát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). A bundás csirmáz mancsával feléd csap, de Te résen vagy. A bundás csirmáz belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. 105 tapasztalati pontot kaptál. Elmúlt a vámpirizáció hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 36, sebződés: 2, gyógyulás: 5, összesen: +3 ÉP}

A vizsgálódás meghozza eredményét - kincs! Találtál 1 ezüst nyakláncot. Elhagyod a furcsa képződményt.
(Vándorcirkusz:) Egyszercsak vidám beszéd és nyikorgó szekérkerék hangja üti meg füledet. Hamar megpillantod az út mellett táborozó cirkuszkaravánt. Hirtelen, szinte a semmiből, előtted terem egy szívélyes törpe és arra kér, vegyél részt valamelyik játékukban. Vonakodva válsz meg a belépőre szánt 20 aranytól.
Egy tizenéves alakváltó siet eléd, hogy az ötpróba nyújtotta feladatok megoldására unszoljon. A beígért jutalom reményében követed őt, és az általa mutatott sátorba lépsz. Az első próba a súlyemelés. Az alakváltó fiú kiválaszt neked egyet a rúdra szúrt vastömbök közül, majd megkér, hogy emeld fel. Két kézzel nekirugaszkodsz, és elégedetten konstatálod, hogy nem is olyan nehéz, mint gondoltad. Tovább... Egy gnóm állja utad, mielőtt bármit is tehetnél. Valami fogadóról hablatyol, három vándorról, meg 12 elköltött aranyról, aztán azt mondja mégsem annyi, hanem 5-tel kevesebb. Nem egészen érted, mit is akart ezzel mondani, így elbuksz az intelligenciád tesztelő akadályon. 168 tapasztalati pontot kaptál. Hát ez most nem jött össze.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Úgy gondolod, hogy a közeledő sullár nem jelenthet komoly veszélyt. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy tüskepajzs. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a parittyával beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 3 rézgolyó. Megsoroztad a sullár hatalmas testét. (2 támadással 9 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a bronzkardot. Elszántan ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Bronzkarddal párszor kilyukasztod a sullár testét. (3 támadással 22 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel eltalálod a sullár hatalmas testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Szarvaival a sullár megböki a jobb karodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A sullár rúgásaival megsorozza a bal lábadat. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Bronzkarddal végigvagdosod a sullár jobb oldalát. (2 támadással 18 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megdöföd a sullár jobb első lábát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Húsodat át- meg átjárja a sullár szarva. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A sullár rúgásaival megsorozza a jobb lábadat. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 rézgolyót találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a bronzkardot, szereztél 1 sullár hólyagot. 424 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 72, sebződés: 19, gyógyulás: 0, összesen: -19 ÉP}


(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 3 tüskét. Figyelmeztetés: megterheltséged 100 % fölé emelkedett! [88 pontot használtál fel, van még 84.]

h 34 használod a 34. tárgyat
Kiásol egy nagy gödröt. Semmi használhatót nem találtál néhány gilisztán kívül. [8 pontot használtál fel, van még 76.]

m 1 1 8 mozogsz északkeletre, északkeletre, északra
[76,22] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy fehér szikla. Egyelőre csak a szél susogása töri meg a csendet. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Egy gyilkos sallank nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Marokra fogva a göcsörtös bunkót ellenfeledre rontasz. Göcsörtös bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a gyilkos sallank bal első lábát. (2 támadással 31 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a gyilkos sallank testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Karmaival a gyilkos sallank megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. Véres nyál csordul ki a gyilkos sallank száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Felhasználva a bronzkardot, szereztél 5 sallank karmot. 163 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 43, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Látsz egy oltárt. Elenios híveié. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Nyakon csípsz egy majomdisznó-macát. Bár a húsa emészthetetlen, a teje majdnem olyan finom, mint a tehéné! Gyorsan megfejed. (+2 kaja.) Korgó gyomrodra hallgatva, megállsz enni. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [77,21] A sík vidék mocsarassá válik. Ezt a mocsarat sokan Maad szívének tartják, a mágia és boszorkányság eleven termőtalajának.
(Feltételes támadás:) Egy szintszívó! Ezt kerested. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a parittyával. Elrepül 3 rézgolyó. Megsoroztad a szintszívó jobb oldalát. (3 támadással 15 életpontot sebezve.) Megmarkolva a göcsörtös bunkót ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Göcsörtös bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a szintszívó testét. (2 támadással 9 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel teljesen átszúrod a szintszívó bal lábát. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) A szintszívó karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A szintszívó összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 rézgolyót találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a bronzkardot, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 294 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 31, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Kiásol a földből pár vadhagyma-gubót. (+1 kaja.)

(Továbbmész...) [77,20] Tovább gyalogolsz a lápvidéken. Gyanús csobbanást hallasz a latyakból. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy xirnox. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a parittyával célba találj. Elrepül 1 rézgolyó. Telibe trafálod a xirnox lila hasát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd savfelhőt okád. A savtámadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad. (14 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a bronzkardot. Marokra fogva a bronzkardot ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Bronzkarddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a xirnox lila hasát. (3 támadással 46 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel kicsit megsebzed a xirnox vékony nyelvét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Néhány döfést ejt rajtad a xirnox agyarával. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A xirnox nyelve feléd kap, de Te félrehajolsz! Bronzkarddal megcsapod a xirnox farkát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel meghorzsolod a xirnox lila hasát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Sikeres döféseket ejt testeden a xirnox. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Nyelvét a xirnox feléd löki, de eredménytelenül. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva 2 csepp spirituszt, szereztél 1 xirnox szivet. (ld. enc.) 504 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 76, sebződés: 28, gyógyulás: 0, összesen: -28 ÉP}

Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy nekrofunt. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy rúnakövet. Csak egy hideg kő, nem tudod, melyik istené lehet - az biztos, hogy nem a tiedé. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. [36 pontot használtál fel, van még 40.]

h 34 használod a 34. tárgyat
Egy szép, mély gödröt ástál. Semmi használhatót nem találtál néhány gilisztán kívül. [8 pontot használtál fel, van még 32.]

m 7 2 4 mozogsz északnyugatra, keletre, délre
[76,19] A terep változik: ismét síkságon vagy.

Egy embert látsz, aki egy spagulárt próbál megközelíteni. Látva téged, elmondja, hogy a bátyjától kapta kölcsön a hátast, de az ledobta magáról. Sajnos nem ért az állatokhoz, hiába mondja neki, hogy hő, ahogy a bátyjától látta. Ahhoz, hogy segíthess rajta, idomítás szakértelemre és 25 TVP-re van szükség (35. jellempróba). Látsz egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Találsz egy teljesen lerombolt oltárt. Megpillantasz a földön egy csúszó-mászó quwargot. Rálépsz - reccs! Vége. 1 tapasztalati pontot kaptál. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Eszel valamit. (-1 kaja.) Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Nem valami friss (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek délkeletre.

(Továbbmész...) [77,19] Még mindig füves síkságon vagy.

Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy tűzbokrot. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy Chara-din monolitját. Utad során felfedezel egy oltárt. Raia híveié. Egy női hangot hallasz: "Segítség!" Kapkodod a fejed, de csak pár másodperc múlva találod meg a hang forrását. A melletted álló magas tölgy kinyúló ágán egy gyönyörű elf nő ül. "Nézd vándor s figyeld bajom, lantom néma s nem hallhatom, csak egy kicsiny húr kéne még, egy húrért egy húron pendülnék." Nem hiába fejlesztetted az intelligenciádat: "Megpurcant egy drótszőr, mi?" Ha segíteni akarsz a bárdon, egy drótszőrre és 5 TVP-re van szükséged (49. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Egy órába is beletelik, amíg kiásod egy hatalmas maglórium vastag, húsos gyökereit, de ilyen csemegéért megérte! (+2 kaja.) Nocsak, itt van valami érdekes! Nem túl friss (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek északra.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 2 fáklyát.

(Továbbmész...)
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [30 pontot használtál fel, van még 2.]

tf 2 40 fejleszted a 2. tulajdonságodat 2 pontért
A porba hevenyészett műszaki rajzokat próbálsz készíteni összetett technikai újításokról. Elméd csiszolódik... Még nagyon sok kell ahhoz, hogy az IQ-d komolyan megnőjön. [2 pontot használtál fel, van még 0.]

tf 2 30 fejleszted a 2. tulajdonságodat
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani.

szk 96 keresed a 96. szörnyet
A táborozás ideje alatt majd megpróbálsz nyomokat kutatni, hátha találsz egy szintszívót. Bár nem emlékszel, hogy ilyen tereptípuson találkoztál-e azzal a szörnnyel. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

* 1. BP: tpf 5 0 0 TVP elővétele: 5 pontért
Felszabadítottunk neked 5 TVP-t a korábban letiltottból. [0 pontot használtál fel, van még 5.]

* 2. BP: h 243 0 0 használod a 243. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [5 pontot használtál fel, van még 0.]
A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 csapdakészítés). Előveszed a kulacsodat, és csillapítod szomjadat. Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. Egy kaját fal föl a királygyík. 2 kaját fal föl a garokk. A nap kalandjaitól megfáradtan, táborozásra alkalmas helyet keresel. Betakaródzva, gyorsan álomba merülsz. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (+1 max. életerő.)
Ebben a körben 0 pontod maradt. Most kapsz 236 pontot. A következő körben tehát 236 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


LAJHÁRLORD (757. SZÖRNY)
Bár a szőrlajhárok nem élnek, és soha nem is éltek hierarchikus társadalomban, mégis vannak egyedeik, akik valahogy mások, előkelőbbek társaiknál. A napjaikat a fák ágairól csimpaszkodással töltik, és nem is igazán vágynak többre, így az erdőkön kívül kicsi az esélye, hogy találkoznál velük. A lajhárok lordjai jóval nagyobbat ütnek alacsonyabbrendű fajtársainál, ráadásul némi mentális képességekkel is rendelkeznek, legyőzésüket nehezítendő.

BUNDÁS CSIRMÁZ (93. SZÖRNY)
A bundás csirmáz, ez a kisebb medve méretű, vastag bundájú lény kiválóan tud mászni. Fészkét leginkább megközelíthetetlen helyeken (mély, földalatti üreg, grok-képződmény burka) veri fel. Gyakran gyűjt mindenféle csecsebecsét, úgyhogy fészkéből való kifüstöléskor könnyen előfordulhat, hogy találsz nála valamilyen tárgyat. Ha megtámadják, foggal-körömmel védekezik. Legkevésbé hatékony ellene az ütőfegyver.

XIRNOX SZÍV (213. TÁRGY)
Előveszed kőkésed, és kimetszed a xirnox csillogó szívét! Majd két csepp spirituszt csöpögtetsz rá, és tartósítod. Ez a tárgy különösen erős mágikus erővel bír, számos varázstárgyhoz és varázslathoz anyagi komponens.

KARAKTERLAP

Könnyűkéz Ssiqua, egy szőke, hosszú hajú, kék szemű, rövid bajszú elf férfi vagy. Fekete a bőröd. Leah hűséges követője vagy. A Túlélők (#9172) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 95. fordulód.

Erő: 17 (18) Szint: 12 Merészség: 6/4 Magasság: 157 cm
IQ: 19 Támadás: 11 Agresszió: 4 Testsúly: 49 kg
Ügyesség: 25 Védekezés: 20 Menekülés: 30 % Életkor: 159/159 év
Egészség: 16 Életpont: 189/144 Jellem: gonosz (39) Tul. pont: -2
Szerencse: 15 Varázspont: 63/3 Pénz: 469 arany Kép. pont: 2
Tudatpont: 18/12
Eddig összesen 521 szörnyet (5 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 1 659 TP-t kaptál. Jelenleg 30 720 TP-d van. A következő szinthez még 2 280 TP szükséges. Trófeáid: trikornis, dombi yeti, rőtmanó berzerker.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 1/22 szúrófegyverek: 17/91 (+3%) vágófegyverek: 13/28 (+12%)
ütőfegyverek: 9/93 (+15%) lőfegyverek: 15/62 (+20%) dobófegyverek: 8/8

Feltételes fegyverváltás: bronzhegyű lándzsa (#87) << göcsörtös bunkó (#123) << bronzkard (#2083)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -6.); rézgolyó (#343) (7 -9.); sallank nyíl (#129) (10 -); ezüstshuriken (#327) (997 .);
Óvatosság (labirintusokban): 0
77,77 mezőn táborozol

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 1312 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 8/8 2. nyomkövetés: 25/10 (+10%) 3. lopás: 4/60
4. mászás: 6/39 (+6%) 5. csapdakészítés: 11/6 (+16%) 6. csapdaészlelés: 2/36
7. gyógyítás: 12/17 8. titkosírás: 2/10 9. felderítés: 3/42
10. szörnyidomítás: 3/53 11. teológia: 8/13 (+14%) 12. taumaturgia: 1/91 (+9%)
13. versengés: 1/44 (+9%) 14. szörnyismeret: 7/37 (+20%) 15. zárnyitás: 2/99
16. vadászat: 12/36 17. bányászat: 9/9

FELTÉTELES PARANCSOK (még 29 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
totem 50% életpont alatt (életszívás (#10))
lopsz az elfektől (2) bármit, a törpéktől (3) bármit, az árnymanóktól (4) bármit, a trolloktól (5) bármit, az alakváltóktól (7) bármit, a kobuderáktól (8) bármit
gyógyítasz 30% életerő alatt 30 TVP-ért
kutatsz max. 15 TVP-ért
ásol max. 24 TVP-ért
készítesz smirglilevelet (#29) (max. 4 darabot ), fáklyát (#36) (max. 3 darabot ), mérgezett tüskét (#23) (max. 6 darabot ), tüskét (#22) (max. 8 darabot ), rézgolyót (#343) (max. 4 darabot ), távcsövet (#42) (max. 1 darabot, csak egyszer), kaktusztüskét (#114) (max. 4 darabot ), nyílvesszőt (#108) (max. 3 darabot ), sallank nyilat (#129) (max. 3 darabot )
gonoszkodsz max. 15 TVP-ért
mászol max. 16 TVP-ért
cirkusz: ötpróba (2)
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 2, max: 50)
szintszívó (#96), trikornis (#104)
Barátságosság (aktív: 1, max: 50)
pszi elementál (#221)

VARÁZSLATAID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP)
beszéd a holtakkal (#17, 10 VP, 5 TVP) jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
7. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20)
energiatüskék (#29)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 20)
tüskepajzs (#30)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
garokk (#73) (hátas: 9 lépés/kör;) státusz: OK
királygyík (#26) (málhás: +3 kg teher) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Beszélgess egy halott lelkével.
2.) Zúzz apróra az oltáromnál három szent jogart!
3.) Áldozz fel az oltáromnál három trikornis szarvat.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
energia-csapolás (167)
beszéd állatokkal (171)
tudati őrjárat (183)
elnyomók gyűlölete (190)
kasztrop.kitágulás (197)
csonttörés (219)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
düh (289)
fegyvermester (302)
pszionikus védelem (307)
kétkezes harc (338)
az ősök hite (362)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 20 TU. szükséges még: 30 TU.
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 415 TU szükséges.)
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.

Összsúly: 50.90 kg Megterheltség: 103%
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 150% alatt van.
Még 67 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
20 arany (#50) 1 göcsörtös bunkó (#123) 1 kaja (#2)
1 kaktusztüske (#114) 2 pirkit (#153) 4 rézdarab (#70)
2 spiritusz (#170) 2 vasérc (#152) 3 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 álompor (#396) 1 ezüst nyaklánc (#117) 2 fáklya (#36)
1 mocsári penke (#148) 5 sallank karom (#128) 1 sullár hólyag (#168)
1 szvó-ektoplazma (#151) 1 xirnox szív (#213)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

72 73 74 75 76 77 78
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
(73,25) korongfa (#79, belőle készíthető: #80), nekrofun (#173), művészi porolit (#720), lajhárlord (#757)
(74,24) olvasztókemence (#86), oltár, vaskohó (#155), trappoló dinymák (#118), egy gnóm férfi
(75,23) grok-képződmény (#149), Sheran oltár, 37. jellempróba, bundás csirmáz (#93), sullár (#101)
(76,19) 35. jellempróba, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), oltár
(76,22) gyilkos sallank (#85), Elenios oltár
(77,19) tűzbokor (#35, belőle készíthető: #36), Chara-din monolitja (#534), Raia oltár, 49. jellempróba
(77,20) xirnox (#122), nekrofun (#173), egy ismeretlen isten rúnaköve
(77,21) szintszívó (#96)

Üzenet küldése a karakternek