94. forduló, 96. forduló, Botanica összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2025. jan. 5. 13h:42'
EZ A 1011. JÁTÉKHETED, 95. FORDULÓD
1012. játékheted kezdete: jan. 6.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 25 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #2946
SZÁMLA : XXXX

BOTANICA KALANDJAI


Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [98,82] koordinátán. Egy labirintusban vagy, a 2. szinten/térképen, a 31. pontnál.
A krónikának köszönhetően optimalizálod a tevékenységeidet (+25 tvp ). A kinemfogyó tegez termelt 4 nyílvesszőt.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+42 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+181 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mentális erőd regenerálódik. (+62 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+10 tudatpont.)

* 1. KP: tps 25 0 0 TVP spórolása: 25 pontért
Félreraktunk, letiltottunk neked 25 TVP-t, addig nem használhatod fel, amíg ki nem adsz egy TPF parancsot (ill. kör végéig). [25 pontot használtál fel, van még 248.]

* 2. KP: ek 40 5 0 t. energia kisütése: 40 5
Gyurmázni kezded az összespórolt tudati energiát. Előállítottál 25 TVP-t. [-5 TU.] [0 pontot használtál fel, van még 273.]

* 3. KP: ef 5 519 0 energia fejlesztése 5
KT-dnek segédkezel egy új tudati képesség kifejlesztésében: hosszan koncentrálsz, a közös gyűjtőbe ömlesztve tudati energiáidat. [-5 TU.] [35 pontot használtál fel, van még 238. Kapsz 35 VP-t.]

mak 1 makró 1

p 71 0 0 használod a 71. pszi képességet
Gondolataidat összeszedve koncentrálsz. Tökéletes kontrollt érzel a tested felett! Kisütöd a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 233. Kapsz 5 VP-t.]

v 224 0 0 elmormolod a 224. varázslatot
Mormolni kezdesz. Energia árad testedbe. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-44 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 233.]

v 28 0 0 elmormolod a 28. varázslatot
Mormolni kezdesz. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Sikerült elmondanod a csupasz izom varázslatot! Izmaid megnőnek, megdagadnak (+5 erő). [-28 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 228. Kapsz 5 VP-t.]

v 53 0 0 elmormolod az 53. varázslatot
Varázsolni kezdesz. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Sikerült elmondanod az óriáserő varázslatot! Csapásaid erősebbek lesznek! (+4 sebzés támadásonként.) [-28 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 223. Kapsz 5 VP-t.]

v 138 0 0 elmormolod a 138. varázslatot
Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Sikerült elmondanod a széljárás varázslatot! Lépteid könnyűvé, légiessé válnak. [-28 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 218. Kapsz 5 VP-t.]

v 3 0 0 elmormolod a 3. varázslatot
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd az éber kakukk varázslatot! Kakukk! Kakukk! [-28 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 218.]

h 1100 0 0 használod az 1100. tárgyat
Használod az Éjmágus tükrét. A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) Használod az Éjmágus tükrét. Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [0 pontot használtál fel, van még 218.]

h 745 0 0 használod a 745. tárgyat
Használod a bo'adhun idolt. A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [0 pontot használtál fel, van még 218.]

h 211 0 0 használod a 211. tárgyat
Inhalálsz egy adag sáfrányport. A hatás azonnal érvényesül (+5 TVP.) [0 pontot használtál fel, van még 223.]

flh 14 108 felt. lőfegyver haszn. 14 a 108. tárggyal
FLH 14 108 parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 223.]

bb 184 351 350 beraksz a bankba a 184. tárgyat (351 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 1 ezüst kulcsot. Beraksz a bank széfjébe 15 tolmokov-koktélt. Beraksz a bank széfjébe 1 esszenciakristályt. [0 pontot használtál fel, van még 223.]

kb 111 1 kiveszel a bankból a 111. tárgyat (1 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 1 hosszú íjat. [0 pontot használtál fel, van még 223.]

hu 268 1553 276 hulladék: 268 1553 276
Hulladék, ezért nem gyűjtesz gromak bőrt. Hulladék, ezért nem gyűjtesz méregfogat. Hulladék, ezért nem gyűjtesz sárga erőövet. [0 pontot használtál fel, van még 223.]

ek 273 2 48 t. energia kisütése: 273 2 48
Ezentúl minden taumaturgia varázslatod, amelynek költsége 48 VP-nél kevesebb, 48 VP-be fog kerülni. [0 pontot használtál fel, van még 223.]

ek 40 4 t. energia kisütése: 40 4
Átalakítod a nyers tudati energiát. Előállítottál 20 TVP-t. [-4 TU.] [0 pontot használtál fel, van még 243.]

lm 38 34 36 mozogsz 38 34 36
Minden rezdülésre ügyelve lépsz be a szobába. [32. PONT.] Amint belépsz, látod, hogy ez a helyiség akár egy őrposzt is lehetne. [38. PONT.] Nem lepődsz meg, hogy egy varkaudar hírnök lakik itt. {védettsége: 34 szúró, 34 vágó, 34 ütő ellen.} Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+7 max. varázspont.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 44 életpontot sebeztél. Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 2 bumeráng. Alaposan megsorozod a varkaudar hírnök testét. (2 támadással 45 életpontot sebezve.) Marokra fogva a Fókuszpengét ellenfeledre rontasz. Fókuszpengével kegyetlenül összevagdalod a varkaudar hírnök izmos felkarját. (2 támadással 126 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Nitmák pengével megcsapod a varkaudar hírnök izmos felkarját. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) A varkaudar hírnök farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Félrehajolsz, de a varkaudar hírnök karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A varkaudar hírnök összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 007 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 251, sebződés: 24, gyógyulás: 0, összesen: -24 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 5 sáfrányport. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Minden rezdülésre ügyelve lépsz be a szobába. [32. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Amikor betoppansz, éles pillantást vetsz minden sarokba. [33. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Amint belépsz, látod, hogy ez a helyiség akár egy őrposzt is lehetne. [34. PONT.] Felkészülve a legrosszabbra, belépsz. [35. PONT.] Nem lepődsz meg, hogy egy varkaudar íjász lakik itt. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.
Összetörsz 1 varázskövet. (+100 varázspont.)

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Egy energiatüskék varázslatot dobsz ellenfeledre. 30 életpontot sebeztél. Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 2 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a varkaudar íjász testét. (2 támadással 41 életpontot sebezve.) A lény gyors egymásutánban néhány nyílvesszőt lő ki rád. Sajnos nincs időd félreugrani előlük. 16 életpontot vesztettél. Megmarkolva a Fókuszpengét ellenfeledre rohansz. Fókuszpengével irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a varkaudar íjász nyakát. (3 támadással 195 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy háló varázslat. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Nitmák pengével egy hatalmas csapással felmetszed a varkaudar íjász testét. (1 támadással 44 életpontot sebezve.) Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 rövid íj és 1 nyílvessző. 1 928 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 310, sebződés: 16, gyógyulás: 0, összesen: -16 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. A szoba, amelybe belépsz, első pillantásra nagyon elhagyatottnak tűnik. [36. PONT.] Hamarosan egy varkaudar hírnököt pillantasz meg. {védettsége: 34 szúró, 34 vágó, 34 ütő ellen.} Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.
Híján vagy a varázsenergiának - gyorsan összetörsz 1 varázskövet. (+100 varázspont.)

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 46 életpontot sebeztél. Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 2 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a varkaudar hírnök bal lábát. (2 támadással 43 életpontot sebezve.) Megmarkolva a Fókuszpengét ellenfeledre rohansz. Fókuszpengével hatalmas csapásokat adva felmetszed a varkaudar hírnök izmos felkarját. (2 támadással 124 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Nitmák pengével megvágod a varkaudar hírnök testét. (1 támadással 44 életpontot sebezve.) A varkaudar hírnök farkával megérint. (1 támadástól 21 életpontot vesztesz.) A varkaudar hírnök karmai felhorzsolják a bal karodat. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 007 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 257, sebződés: 29, gyógyulás: 0, összesen: -29 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 manakristályt. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. [35 pontot használtál fel, van még 208. Kapsz 35 VP-t.]

lm 39 30 20 mozogsz 39 30 20
Mindenre felkészülve lépsz be a kis terembe. [35. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Egy kis szobába érkezel. [34. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Egy kis szobába érkezel. [33. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Amikor betoppansz, éles pillantást vetsz minden sarokba. [39. PONT.] Szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy varkaudar hírnök. {támadása: 38.} Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Üdvözlésképpen egy lángcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 45 életpontot sebeztél. Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 2 bumeráng. Alaposan megsorozod a varkaudar hírnök testét. (2 támadással 42 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra támadsz. Fókuszpengével irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a varkaudar hírnök testét. (2 támadással 121 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Nitmák pengével felnyitod a varkaudar hírnök jobb lábát. (1 támadással 42 életpontot sebezve.) Egy villámsújtás varázslatot dobsz ellenfeledre. 122 életpontot sebeztél. A varkaudar hírnök farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Karmait felemelve, a varkaudar hírnök meglegyinti a jobb lábadat. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A varkaudar hírnök összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 007 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 372, sebződés: 23, gyógyulás: 0, összesen: -23 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 5 sáfrányport. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Parányi, jelentéktelen teremnek tűnik, ahová most beléptél. [33. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Belépsz. Odabent különösen rossz levegő fogad. [32. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Amint belépsz, látod, hogy ez a helyiség akár egy őrposzt is lehetne. [31. PONT.] A belépés pillanatában felkészülsz a legrosszabbra. [30. PONT.] Úgy suhansz, mint az árnyék. Hoppsz, már itt is van a T-elágazás! [20. PONT.] [45 pontot használtál fel, van még 163. Kapsz 45 VP-t.]

lm 23 25 26 mozogsz 23 25 26
A szoba, amelybe belépsz, aránylag kicsi. [21. PONT.] Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy varkaudar behemót van előtted! {védettsége: 27 szúró, 27 vágó, 27 ütő ellen.} Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.
Felhasználod egy manakristály varázserejét. (+935 varázspont.)

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre energiatüskék varázslatot lősz. 27 életpontot sebeztél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 2 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a varkaudar behemót bal lábát. (2 támadással 41 életpontot sebezve.) Marokra fogva a Fókuszpengét a másikra rohansz. Fókuszpengével párszor kilyukasztod a varkaudar behemót bal oldalát. (2 támadással 124 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Távolról háló varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Nitmák pengével végigvágod a varkaudar behemót izmos testét. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. A varkaudar behemót összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 591 tapasztalati pontot kaptál. Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy vágófegyverek szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (Ezt a karakterlapon * jelöli.)
{Csatastatisztika; sebzés: 229, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A belépés pillanatában felkészülsz a legrosszabbra. [22. PONT.] Amint belépsz, látod, hogy ez a helyiség akár egy őrposzt is lehetne. [23. PONT.] Úgy határozol, hogy körülnézel a következő teremben: [24. PONT.] Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Már látod, hogy egy varkaudar felderítő az. {védettsége: 28 szúró, 28 vágó, 28 ütő ellen.} Ismeretlen fegyvert szorongat. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Üdvözlésképpen egy energiatüskék varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 26 életpontot sebeztél. Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 2 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a varkaudar felderítő bal oldalát. (2 támadással 38 életpontot sebezve.) Máris repül feléd néhány nyílvessző. A becsapódástól 17 életpontot vesztettél. Meglengetve a Fókuszpengét a másikra támadsz. Fókuszpengével többször mélyen végigmetszed a varkaudar felderítő jobb karját. (2 támadással 122 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Nitmák pengével végigmetszed a varkaudar felderítő jobb lábát. (1 támadással 46 életpontot sebezve.) Egy villámsújtás varázslattal köszöntöd a másikat. 101 életpontot sebeztél. Jobbra-balra szökkenve osztja a varkaudar felderítő nehezen védhető csapásait. (2 támadástól 42 életpontot vesztesz.) A varkaudar felderítő összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 nyílvessző. 1 890 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 333, sebződés: 59, gyógyulás: 0, összesen: -59 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 5 tolmokov-koktélt. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Bekukkantasz a kis terembe. [25. PONT.] Hirtelen egy varkaudar behemótot veszel észre magad előtt. {védettsége: 27 szúró, 27 vágó, 27 ütő ellen.} Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy energiatüskék varázslatot. 27 életpontot sebeztél. Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 2 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a varkaudar behemót izmos testét. (2 támadással 40 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rontasz. Fókuszpengével hatalmas csapásokat adva felmetszed a varkaudar behemót izmos testét. (2 támadással 120 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy háló varázslat. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Nitmák pengével megvágod a varkaudar behemót jobb lábát. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. A varkaudar behemót összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 591 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 221, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. A felderítést egy szobával folytatod. Odabent félhomály fogad. [26. PONT.] Hirtelen egy varkaudar íjászt veszel észre magad előtt. {védettsége: 30 szúró, 30 vágó, 30 ütő ellen.} A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy energiatüskék varázslatot. 25 életpontot sebeztél. Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 2 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a varkaudar íjász testét. (2 támadással 39 életpontot sebezve.) A lény néhány nyílvesszőt lő feléd. 20 életpontot sebződsz. Elszántan ellenfeledre rohansz. Fókuszpengével irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a varkaudar íjász bal lábát. (2 támadással 116 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Nitmák pengével kilukasztod a varkaudar íjász testét. (1 támadással 49 életpontot sebezve.) A varkaudar íjász néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 54 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a varkaudar íjász száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. A következő kincseket találtad: 1 nyílvessző. 1 928 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 229, sebződés: 74, gyógyulás: 0, összesen: -74 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 2 ezüsthegyű nyilat. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. [30 pontot használtál fel, van még 133. Kapsz 30 VP-t.]

ek 302 3 t. energia kisütése: 302 3
Megidézed a fegyvermestert! Egy darabig döbbenten pislog, de aztán látja, ki is hívta, és rád mosolyog. Hozzálát oktatásodhoz, a tudást minden részecskéddel próbálod magadba szívni. Sikerült! A következő szintre léptél a megadott fegyverszakértelemben! [-2 TU.] [50 pontot használtál fel, van még 83. Kapsz 50 VP-t.]

lm 42 62 65 mozogsz 42 62 65
Úgy határozol, hogy körülnézel a következő teremben: [25. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Haladsz az ellenséges labirintusban. Ahová most értél, az a T-elágazás kell, hogy legyen. [27. PONT.] Szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy varkaudar bajnok. {max. életpontja: 86-175.} Ismeretlen fegyvert szorongat. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már fehér glóbusz vibrál körülötted. A mészárlásra kiszemelt áldozat számodra ismeretlen védekező varázst lök magára. Ellenfeledre energiatüskék varázslatot lősz. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+7 max. varázspont.) Távolról vérbeli borzongás varázslatot lő rád a másik. Semmi eredménye! Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 2 bumeráng. Alaposan megsorozod a varkaudar bajnok testét. (2 támadással 44 életpontot sebezve.) A lény tüzet köp rád. Villámgyorsan lehajolsz - a tűz csak megpörköl. (7 életpontot vesztettél.) Elszántan ellenfeledre támadsz. Fókuszpengével irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a varkaudar bajnok nyakát. (3 támadással 190 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Nitmák pengével felnyitod a varkaudar bajnok bal lábát. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) Szúrásokat kapsz a válladba és a felkarodba. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Elhajolsz a varkaudar bajnok ütése elől, de a fejed tetejét így is horzsolja. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A mágus kinyújtja a kezét, és a lángok elborítanak téged! Félig megúsztad. 14 életpontot vesztettél. A varkaudar bajnok még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 318 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 268, sebződés: 30, gyógyulás: 0, összesen: -30 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Meg-megállsz, fülelsz, miközben előrehaladsz. Innen csak egy út van: előre! [41. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Bevilágítva magad előtt az utat, lassan lépkedsz. Elérsz a T-elágazáshoz. Most vajon merre? [42. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Egy széles, magas terembe érsz. [61. PONT.] Szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy varkaudar behemót. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Üdvözlésképpen egy energiatüskék varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 20 életpontot sebeztél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 2 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a varkaudar behemót izmos testét. (2 támadással 38 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Fókuszpengével kegyetlenül összevagdalod a varkaudar behemót bikafejét. (3 támadással 173 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Nitmák pengével megcsapod a varkaudar behemót testét. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) Mielőtt észbe kapnál, a varkaudar behemót megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 18 életpontot vesztesz.) Megpróbál karjaival összeroppantani. Egymásnak feszültök, de te bizonyulsz az erősebbnek. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 591 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 268, sebződés: 18, gyógyulás: 0, összesen: -18 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. A felderítést egy szobával folytatod. Odabent félhomály fogad. [62. PONT.] Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy borzalmas varkaudar van előtted! {védettsége: 30 szúró, 30 vágó, 30 ütő ellen.} Valamilyen fegyver van nála. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Felkészülsz az esetleges mentális támadásra egy pszi-acéltorony felhúzásával. Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy lángcsóva varázslatot. 52 életpontot sebeztél. Üdvözlésképpen egy agyroppantás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Semmi hatás! (Mivel pszi-acéltorony van rajtad.) Megveted a lábad, és a gnóm nyílpuskával ellenfeledre lősz. Elrepül 4 nyílpuska lövedék. Több lövedéked átfúrja a borzalmas varkaudar testét. (4 támadással 117 életpontot sebezve.) Szikrázó energialény suhan feléd veszett gyorsasággal. Félreugrani próbálsz, de mozgásod szánalmas lassított felvételnek tűnik az élő villámcsapással szemben. Átlátva az illúzión, koncentrálni kezdesz, meggyőzni az agyadat arról, hogy a szemeddel lásson, és ne a nyúlványként a tudatodba tapadó varázslattal. Igen, úgy tűnik sikerült! Az illúzió semmivé foszlik. Elszántan a másikra rohansz. Fókuszpengével irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a borzalmas varkaudar testét. (2 támadással 112 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Nitmák pengével megvágod a borzalmas varkaudar bal lábát. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy villámsújtás varázslatot. 104 életpontot sebeztél. A borzalmas varkaudar megrohamoz, és hátrébb taszít. Ahogy megperdülsz, fegyverét többször a hátadba döfi. (4 támadástól 31 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a borzalmas varkaudar száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 nyílpuska lövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy vasérc, 2 arany és egy aranytű. 2 206 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 422, sebződés: 31, gyógyulás: 0, összesen: -31 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Egy jókora, faragott falú helyiségbe érkezel. Első pillantásra minden csendes. [61. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Egy kisebb, már-már kamraszerű helyiségbe érkeztél. [63. PONT.] Hamarosan egy borzalmas varkaudart pillantasz meg. {egyik sebzési módja: 4x 4d5+4.} Nem látod jól, milyen fegyver van nála. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Szemöldöködet összehúzva koncentrálsz, ahogy pszi-acéltorony pszi védekezést raksz fel. Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Mélyen koncentrálva, megidézel egy lángcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 52 életpontot sebeztél. Ellenfeled koncentrál, majd megindít egy agykorbács pszi támadást. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. (Köszönhetően pszi-acéltorony védelmednek.) Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a gnóm nyílpuskával beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 4 nyílpuska lövedék. Több lövedéked átfúrja a borzalmas varkaudar testét. (4 támadással 133 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Fókuszpengével párszor kilyukasztod a borzalmas varkaudar rücskös bőrét. (2 támadással 128 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Nitmák pengével végigvágod a borzalmas varkaudar jobb lábát. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) Egy villámsújtás varázslattal köszöntöd a másikat. 117 életpontot sebeztél. Szúrásokat kapsz a válladba és a felkarodba. (4 támadástól 33 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 nyílpuska lövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. A következő kincseket találtad: egy vasérc és egy ezüst karkötő. 2 206 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 467, sebződés: 33, gyógyulás: 0, összesen: -33 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Belépsz. Odabent különösen rossz levegő fogad. [64. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Egy kis szobába érkezel. [65. PONT.] Nem lepődsz meg, hogy egy varkaudar varázsló lakik itt. {támadása: 20.} Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Egy lángcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 51 életpontot sebeztél. Üdvözlésképpen egy pusztító végzet varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 185 életpontot vesztettél. A gnóm nyílpuskával célzol és lősz. Elrepül 4 nyílpuska lövedék. Lövedékeiddel perforálod a varkaudar varázsló jobb lábát. (4 támadással 126 életpontot sebezve.) Marokra fogva a Fókuszpengét a másikra támadsz. Fókuszpengével hatalmas csapásokat adva felmetszed a varkaudar varázsló jobb lábát. (3 támadással 189 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Nitmák pengével végigvágod a varkaudar varázsló testét. (1 támadással 40 életpontot sebezve.) Egy pusztító végzet varázslatot dob rád a másik. 93 életpontot vesztettél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 nyílpuska lövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 467 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 406, sebződés: 278, gyógyulás: 0, összesen: -278 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 légiós hátizsákot. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. A hatás rögtön érezhető! ( +102 életerő.) Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Már érzed is a hatást. ( +103 életerő.) Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. A hatás szinte azonnal jelentkezik. ( +116 életerő.) [50 pontot használtál fel, van még 33. Kapsz 50 VP-t.]

lm 61 67 70 mozogsz 61 67 70
Belépsz. Odabent különösen rossz levegő fogad. [64. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Egy kisebb, már-már kamraszerű helyiségbe érkeztél. [63. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Mindenre felkészülve lépsz be az előtted levő nagy terembe. [61. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Halvány fényt látsz magad előtt: habozva mész tovább. Egy nagyobb terem! [66. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Egy kis szobába érkezel. [67. PONT.] Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy borzalmas varkaudar van előtted! Ismeretlen fegyvert szorongat. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Egy pszi-acéltorony felrakása sosem árthat. Védekezően feszül agyad köré. Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 45 életpontot sebeztél. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: mágiatörés varázslatot lő rád. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. A közelharc előtt még megeresztesz a gnóm nyílpuskával néhány lövedéket. Elrepül 4 nyílpuska lövedék. Pár lövedéked átjárja a borzalmas varkaudar bal oldalát. (4 támadással 123 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Meglengetve a Fókuszpengét a másikra ugrasz. Fókuszpengével hatalmas csapásokat adva felmetszed a borzalmas varkaudar rücskös bőrét. (2 támadással 125 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Nitmák pengével felnyitod a borzalmas varkaudar testét. (1 támadással 43 életpontot sebezve.) Nem vagy felkészülve a borzalmas varkaudar gyors oldaltámadására. Többször eltalálja a jobb karodat. (4 támadástól 30 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 nyílpuska lövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy nagy bronzkulcs (ld. enc.). 2 206 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 336, sebződés: 30, gyógyulás: 0, összesen: -30 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. A levegőbe szimatolva mész előre. Egy aránylag nagy terembe léptél be. [66. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő.
Nincs elég pontod ahhoz, hogy tovább tudj menni. [30 pontot használtál fel, van még 3. Kapsz 30 VP-t.]

* 1. BP: h 2107 0 0 használod a 2107. tárgyat
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [5 pontot használtál fel, van még -2. Kapsz 5 VP-t.]

* 2. BP: tpf 25 1 0 TVP elővétele: 25 pontért
Felszabadítottunk neked 25 TVP-t a korábban letiltottból. [0 pontot használtál fel, van még 23.]

* 3. BP: tf 2 10 0 fejleszted a 2. tulajdonságodat 10 pontért
Gyermekkorodban tanult verseket próbálsz felidézni, és hangosan elmondani. A jó memória egyik feltétele a magas IQ-nak. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az IQ-d komolyan megnőjön. [Még 121 TVP-t kell elköltened.] [10 pontot használtál fel, van még 13. Kapsz 10 VP-t.]

* 4. BP: tf 2 10 0 fejleszted a 2. tulajdonságodat 10 pontért
Intelligenciádat csiszolandó, fejben sakkozol. Borzalmas vereséget szenvedsz saját magadtól... Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az IQ-d észrevehetően fejlődjön. [Még 111 TVP-t kell elköltened.] [10 pontot használtál fel, van még 3. Kapsz 10 VP-t.]
Előkapod a zsákból a vizestömlőt, és csillapítod szomjadat. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 4, 6, 29.
Egy pillanatra a "testen kívüliség" érzete fut át tudatodon, ahogy kapcsolatba lépsz az Élet Forrásával. (+1 max. ép.) Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. Egy kaját habzsol be a goldugar. 2 kaját töm magába a hegyi szamár. Fáradtan a napi megpróbáltatásoktól, egy helyet keresel, ahol aránylag biztonságban pihenhetsz. Hamarosan alámerülsz az álom tengerébe. A heti megpróbáltatások megedzették a szervezetedet. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a széljárás hatása.
Ebben a körben 3 pontod maradt, ebből a következő körre 3 pontot vihetsz át. Kapsz még 236 pontot. A következő körben tehát 239 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


NAGY BRONZKULCS (185. TÁRGY)
A nagy bronzkulccsal egészen bonyolult zárakat is ki tudsz nyitni. Hátránya viszont, hogy egyszerűeket viszont nem. Ahhoz, hogy ezt a kulcsot zárnyitó készlettel helyettesítsd, már egész komoly zárnyitással kell rendelkezned.

KARAKTERLAP

Botanica, egy fekete, göndör hajú, kék szemű gnóm nő vagy. Tharr hittérítője vagy. Papi hited: 103. A Ősi Hajnal Lovagjai (#9167) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 95. fordulód.

Erő: 32 (54) Szint: 25 Merészség: 8/5 Magasság: 106 cm
IQ: 32 (41) Támadás: 56 Agresszió: 3 Testsúly: 50 kg
Ügyesség: 19 (30) Védekezés: 44 Menekülés: 30 % Életkor: 84/84 év
Egészség: 20 (26) Életpont: 485/437 Jellem: semleges Tul. pont: 4
Szerencse: 20 (31) Varázspont: 1157/398 Pénz: 2541 arany Kép. pont: 17
Tudatpont: 60/9 Pszi pont: 170/163
Eddig összesen 1284 szörnyet (14 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 26 943 TP-t kaptál. Jelenleg 1 630 563 TP-d van. A következő szinthez még 69 437 TP szükséges. Trófeáid: Mnebolath, borzalmas varkaudar, varkaudar varázsló. A 67. fordulódban 7976 arany került a bankszámládra. 8431 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
szúrófegyverek: 2/100 vágófegyverek: 27/11 (+20%) ütőfegyverek: 19/15
lőfegyverek: 23/35 (+4%) dobófegyverek: 11/71 (+40%)

Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -6.); bumeráng (#249) (7 -18.); nyílpuska lövedék (#547) (19 -23.); stukilövedék (#414) (24 -27.); gránátlövedék (#526) (28 -); ezüsthegyű nyíl (#323) (997 .); ezüsttollú nyíl (#363) (998 .);
Óvatosság (labirintusokban): 0
98,82 mezőn táborozol, az 54. labirintusban, 2. szinten, 66. ponton
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 98
Legfeljebb 9 TU-t válthatsz TVP-re.
Feltételes varázskő használat: 10 százalék varázspont alatt.

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 947 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 2/74 2. nyomkövetés: 13/16 3. mászás: 3/8
4. csapdakészítés: 25/20 (+6%) 5. csapdaészlelés: 2/7 6. gyógyítás: 24/3
7. titkosírás: 3/20 8. felderítés: 4/41 9. szörnyidomítás: 5/78
10. teológia: 31/51 (+24%) 11. taumaturgia: 64/46 (+156%) 12. versengés: 2/99
13. szörnyismeret: 18/46 14. pszi: 19/73 (+8%) 15. zárnyitás: 7/14
16. vadászat: 8/40 17. bányászat: 13/46 18. testépítés: 14/44
19. főzés: 6/94

FEJLESZTÉSI PONTOK
Felhasználatlan fejlesztési pont: 0
10. vp regeneráció: 5 11. kincskeresés: 5

FELTÉTELES PARANCSOK (még 35 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 70% életpont alatt (gyógykenőcs (#313))
gyógyítasz 45% életerő alatt 40 TVP-ért
kutatsz max. 100 TVP-ért
ásol max. 16 TVP-ért
készítesz stukilövedéket (#414) (max. 30 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 10 darabot ), nyílvesszőt (#108) (max. 30 darabot ), amnioszt (#203) (max. 15 darabot ), nyílpuska lövedéket (#547) (max. 30 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 50 darabot ), kristályfolyadékot (#449) (max. 1 darabot ), ezüsthegyű nyilat (#323) (max. 15 darabot ), bumerángot (#249) (max. 20 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 30 darabot ), gránátlövedéket (#526) (max. 30 darabot )
cirkusz: céllövölde, labirintus (17)
vásárolsz nyílvesszőt (#108) (max. 50 darabot ), sallank karmot (#128) (max. 20 darabot ), rézdarabot (#70) (max. 30 darabot ), madártollat (#112) (max. 20 darabot ), deus ex machinát (#1) (max. 5 darabot ), ramit követ (#226) (max. 30 darabot ), drótszőrt (#37) (max. 50 darabot ), fokhagymát (#403) (max. 5 darabot ), zöld üveget (#82) (max. 2 darabot ), óndarabot (#85) (max. 30 darabot ), lajhár csontot (#236) (max. 10 darabot ), pirkitet (#153) (max. 30 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 20 darabot ), vasércet (#152) (max. 30 darabot ), bumerángot (#249) (max. 20 darabot ), gyíkfüvet (#201) (max. 20 darabot ), fülemüle agyart (#267) (max. 10 darabot ), ezüsthegyű nyilat (#323) (max. 15 darabot )
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 50)
szintszívó (#96)
Barátságosság (aktív: 4, max: 50)
kardfogú fülemüle (#146), Pikoló (#7010), semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 10 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
izomernyesztés (#33, 6 VP) védelem sav ellen (#36, 12 VP) tompítás (#40, 8 VP)
jégcsóva (#41, 15 VP) fehér glóbusz (#47, 13 VP) villámcsapás (#50, 18 VP)
elektromos pajzs (#51, 14 VP) varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
varázsital főzése (#100, 30 VP) varázsvédelem II (#108, 18 VP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP)
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) ryuku átokvarázs (#280, 45 VP)
ryuku teremtőerő (#281, 200 VP, 50 TVP) időcsere (#285, 5 VP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP)
sebfertőzés (#333, 100 VP) oldás (#372, 15 VP) gázpajzs (#467, 20 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP)
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP)
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP)
puha ütés (#60, 18 VP) erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP)
vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) széljárás (#138, 15 VP, 5 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP) tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) tudatrombolás (#111, 25 PP)
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP)
Butaság ára beállítás: teológia: 28 vp; taumaturgia: 48 vp;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
méregsemlegesítés (#14) áldomás (#6) (955,24) vámpirizáció (#1) (999,80) szürkeáll. aktiv (#71)
csupasz izom (#28) óriáserő (#53) éber kakukk (#3) hadiszerencse II (#24)
erőpajzs III (#127) tulajdonságpajzs (#26)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
9. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20)
energiatüskék (#29)
Védekező varázslatok (aktív: 7, max: 20)
pszi-acéltorony (#98), hhaar burka (#32), gázpajzs (#467), oldás (#372), elektromos pajzs (#51), fehér glóbusz (#47), tompítás (#40)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 12, max: 299 - védekező varázslatokkal együtt)
izomernyesztés (#33) >> nómenklatúra (#158) ryuku átokvarázs (#280) >> férfiak (#998)
ryuku átokvarázs (#280) >> nők (#999) lángcsóva (#31) >> szintszívó (#96)
lángcsóva (#31) >> pszi elementál (#221) ryuku átokvarázs (#280) >> 21. szintű lényekre
lángcsóva (#31) >> 18. szintű lényekre
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 12, max: 299 - támadó varázslatokkal együtt)
fehér glóbusz (#47) >> nők (#999) fehér glóbusz (#47) >> férfiak (#998)
gázpajzs (#467) >> harci mágus (#265) varázsvédelem II (#108) >> orgoró (#170)
varázsvédelem II (#108) >> Poomr Ko (#957)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
hegyi szamár (#7168) (málhás: +31 kg teher) státusz: OK
goldugar (#65) (hátas: 10 lépés/kör; +6 védettség;) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Sebezz egy szörnyön egyetlen kör alatt legalább 85 életpontot jobbkezes fegyverrel! (teljesítve)
2.) Nem mondom, hogy egyszerű feladat. Ölj meg három tüskés harci gromakot! (számláló: 0)
3.) Szerezd meg és mutasd be Tharr Keresztjét!

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
városháza (Qvill) (527): új. városháza (685): új.

ISMERT LABIRINTUSOK
21, 22, 23, 25, 32, 53, 54.

HŐSTETTEID
Olimpiai helyezéseid: második hely az 1. kategóriában a(z) 62. olimpián.
2024. évi Kalandozók versenyében elért pontszámod: 56870
Miniesemény statisztikák
Jelenlegi miniesemény: Yaurri mászóverseny
Megölt szörnyek: 27. Szerzett pont: 2869. Beállított erő: 0 Összpont: 2869

MAKRÓID (jelenleg 1 lehet)
1. makró parancsai: p 71, v 224, v 28, v 53, v 138, v 3, h 1100, h 745, h 211.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
kasztrop.kitágulás (197)
profizmus (200)
a hatalom rúnája (215)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
vallási öntudat (290)
fegyvermester (302)
harci mágia (334)
az élet forrása (337)
illúziópáncél (354)
az ősök hite (362)
az ügyess. jutalma (377)
időfolyamok (394)
testvéri segítség (411)
csillagapród idézés (412)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
elmetágítás (504) OK
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) OK
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
a hit ereje (516) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 75 TU. szükséges még: 15 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
hitbéli mentor (523) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
isteni védelem (530) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a hit ereje II (537) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati ostrom II (539) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
pajzshasználat II (542) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
gyógyítómester (544) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
tudati védelem (546) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
pajzshasználat III (549) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
isteni ítélet (551) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
totemmester (553) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
pajzshasználat IV (556) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
varázslómester V (557) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
isteni áldás (558) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatunk hatalma (560) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudati segítség II (567) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU.
makróbővítés I (568) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU.
korlátlan tudat (574) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 660 TU.
gyűrűviselés (575) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 660 TU.
turbó turbó (581) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 720 TU.
makróbővítés II (582) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 720 TU.
tudatunk hatalma II (588) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 780 TU.
fülbevalóviselés (589) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 780 TU.
korlátlan táborhely (595) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 840 TU.
karkötőviselés (596) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 840 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 2146 TU szükséges.)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 amniosz (#203) 1 esszenciakristály (#350) 1 ezüst kulcs (#184)
3 gyógykenőcs (#313) 3 kaja (#2) 7 kaktusztüske (#114)
1 madártoll (#112) 1 nyílpuska lövedék (#547) 1 sallank karom (#128)
10 tolmokov-koktél (#351) 2 varázskő (#305) 3 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
2 arany (#50) 1 aranytű (#272) 1 ezüst karkötő (#158)
2 ezüsthegyű nyíl (#323) 1 hosszú íj (#111) 1 légiós hátizsák (#1560)
1 nagy bronzkulcs (#185) 7 nyílvessző (#108) 1 rövid íj (#107)
9 sáfránypor (#211) 2 vasérc (#152)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

97 98 99
81
82
83
(98,82) az 54. labirintus bejárata, varkaudar hírnök (#686), varkaudar íjász (#687), varkaudar behemót (#189), varkaudar felderítő (#7133), varkaudar bajnok (#190), borzalmas varkaudar (#166), varkaudar varázsló (#271)

Üzenet küldése a karakternek