93. forduló, 95. forduló, Torgeist összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2016. nov. 24. 9h:06'
EZ A 237. JÁTÉKHETED, 94. FORDULÓD
238. játékheted kezdete: nov. 27.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Számládon a zsetonok száma 64 alá esett!
Ez a forduló 10 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #4523
SZÁMLA : XXXX

TORGEIST KALANDJAI


1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [60,-46] koordinátán.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idő ellenére is sikerült némi életerőt visszanyerni. (+3 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+9 varázspont.)
(Szörnykeresés: ilyen terepen a keresett szörny nem él, ezért nem is pazarolsz most kutatásra TVP-t.)

* 1. KP: v 12 0 0 elmormolod a 12. varázslatot
Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. A forró energia testedbe áramlik. Létrehoztad az erőpajzs I varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 259.]

kf 182 kézbeveszed/felveszed a 182. tárgyat
Elrakod a rövid kardot, majd a jobb kezedbe veszed a vashegyű lándzsát. [0 pontot használtál fel, van még 259.]

kf 171 2 kézbeveszed/felveszed a 171. tárgyat a bal kezedbe
Elrakod a nagy vaspajzsot, majd a bal kezedbe veszed a rövid kardot. [0 pontot használtál fel, van még 259.]

ek 429 t. energia kisütése: 429
Túlélő üzemmódba kapcsolsz; légzésed lelassul, ösztöneid kiélesednek. (+4 támadás, +4 védekezés, +3 szerencse a forduló végéig.) [-1 TU.] [10 pontot használtál fel, van még 249.]

m 6 mozogsz nyugatra
[59,-46] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. Nemrég eshetett, mert a fűszálak végén még imitt-amott megcsillan egy esőcsepp. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Hmm, csak egy manifesztátor. Ettől nincs semmi félnivalód. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 3 bronzhegyű nyíl. A lény semmivé válik. Eltűnt! Aztán kicsit arrébb újból materializálódik. Marokra fogva a vashegyű lándzsát ellenfeledre ugrasz. A szörny köddé foszlik! Majd kisvártatva újból megjelenik. A lény semmivé válik. Eltűnt! Aztán kicsit arrébb újból materializálódik. A manifesztátor mancsa nem tudott sebet ejteni Rajtad. Mielőtt a csapás elérné a szörny testét, az semmivé foszlik. Pár pillanat múlva a lény újra megjelenik. A szörny köddé foszlik! Majd kisvártatva újból megjelenik. A szörny mancsával apró sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Túl sok sebet kaptál. Megpróbálsz lelécelni. Ellenfeled jó kedvében lehet, mert negyedórányi üldözés után úgy dönt, hogy vége a reggeli tornának, és megáll. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: -4, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

Találsz egy táblát, rajta a következő felirattal: " Vándor, hol te most állsz, az Acél Öklök szövetkeztek egykor. " Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy mínosz-kúpot. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Sheran hívei emelték. Áldod az előrelátásodat, hogy annak idején megtanultál valamennyire olvasni. Most legalább ki tudod böngészni, hogy mi van a táblára írva, amit találtál: " E szent helyről indult hódító útjára a Barátság eszméje. Igaz Barátok. " Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Előtted bújik ki egy lukból egy ürge. Puff, nincs gond a kajára! (+1 kaja.) Csillapítod az éhségedet. (-1 kaja.) Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) troll nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még friss emberi nyomokat, amelyek keletre, kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 2 hetes troll nyomokat, amelyek délre vezetnek. [10 pontot használtál fel, van még 239.]

be 23 bemész a 23. titkos labirintusba
Ahogy lepillantasz a mélybe, borzalmas balsejtelmed támad - innét sosem kerülsz ki élve. Odabent sötét honol. Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Egy végső mozdulattal előhívod a tündérfény varázslatot! A kézfejed halványan világítani kezd. [-1 varázspont.] Erőd TF-elődött. Vajon milyen titkokat rejthet ez az elhagyatott hely? Szorongva lemész a hosszú csigalépcsőn. Odalent egy szűk, körkörösen haladó folyosó van. Bár a többszintes labirintus mélyén hatalmas kincs rejtőzhet, nem vagy benne biztos, hogy érdemes lemenni. [5 pontot használtál fel, van még 234.]

lm 7 14 19 mozogsz 7 14 19
Tovább osonsz. A folyosó kanyarodik. [2. PONT] Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy mérges nyukmár van előtted! Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 3 bronzhegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a mérges nyukmár testét. (2 támadással 20 életpontot sebezve.) Meglengetve a vashegyű lándzsát a másikra rohansz. {CSTT:} Vashegyű lándzsával nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a mérges nyukmár fejét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Rövid karddal kilukasztod a mérges nyukmár zöld kitinpáncélját. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Csáprágó csattan csípőd közelében. Karmaival a mérges nyukmár megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kavadu iszákot, szereztél 4 csepp gyenge mérget. (Nincs mibe rakni 4 gyenge mérget.) 107 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 53, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.
A járat lejt. Újabb kanyar - hamarosan el fogsz szédülni! [3. PONT] A következő lépésednél egy kattanást hallasz, és a szemközti falból nyílvesszők süvítenek feléd! Szerencsére egy sem talált el.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.
Ahogy a szűk járatban mész, tudod, semmi esélyed sem lenne, ha egyszerre két irányból támadnának rád. [4. PONT] Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy mérges nyukmár van előtted! Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 2 bronzhegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a mérges nyukmár testét. (2 támadással 30 életpontot sebezve.) Véres nyál csordul ki a mérges nyukmár száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kavadu iszákot, szereztél 4 csepp gyenge mérget. (Nincs mibe rakni 4 gyenge mérget.) 107 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 30, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő.
Ahogy továbbmész, észreveszed, hogy a plafon egyre alacsonyabb, minél mélyebben jársz az körkörös úton. [5. PONT] Balsejtelem kerít hatalmába, de a végzetes lépést megtetted: egy csapdát aktiváltál! Az egyik falból nyílvesszők repülnek feléd. Szerencsére egy sem talált el.
Mész, mész. [6. PONT]
Elérkeztél az első lefelé vezető lépcsőhöz. Óvatosan lejjebb mész, az alsóbb szintre. [1. SZINT 7. PONT -> 1. SZINT 8. PONT]
A második szint belső kanyarjához érkezel. [9. PONT]
Amint tovább mész, a sötétség egyre sűrűsödik körülötted, bár a fáklyád továbbra is ég. [10. PONT] Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Már látod, hogy egy varkaudar az. Fegyvere egy csontszurony. Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 2 bronzhegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a varkaudar jobb karját. (2 támadással 33 életpontot sebezve.) A varkaudar összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a bronzkardot, szereztél 1 varkaudar csontot. 128 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 33, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 csontszuronyt.
Kanyar, kanyar után - caplatsz, annak biztos tudatában, hogy még sok meglepetés vár idelent rád. [11. PONT] Egyszercsak eltűnik a lábad alatti kőlap, és egy hegyes karókkal teli verembe esel! Szerencsédnek köszönhetően csak 3 életpontot vesztettél. Megkapaszkodsz a verem szélében, és felhúzód magad.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.
Folytatod utadat a sötét járatban. [12. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő.
Ennél a kanyarnál már nagyon szűk a folyosó - a harc igencsak ügyes-bajos lesz, ha arra kerül a sor. [13. PONT] Egy surranó hang, és egy óriási és hegyes dárda csusszan elő az oldalsó falból! Gyors reflexeidnek köszönhető, hogy félre tudtál ugrani.
Elértél a legalsó szinthez vezető lépcsőhöz. A szíved a torkodban dobog! Erőt gyűjtve leóvakodsz. [1. SZINT 14. PONT -> 1. SZINT 15. PONT]
A legalsó szint, ahol most vagy, már ki tudja, milyen mélyen a föld alatt van. Legszívesebben elfutnál, vissza a felszínre, de nem teheted. [16. PONT]
A folyosó kanyarodik, és te követed. [17. PONT] Szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy téfea magoflux. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Megveted a lábad, és a fúvócsővel ellenfeledre lősz. Elrepül 3 ubuk tüske. Több lövedéked átfúrja a téfea magoflux jobb oldalát. (3 támadással 25 életpontot sebezve.) Marokra fogva a vashegyű lándzsát ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Vashegyű lándzsával felnyársalod a téfea magoflux bal lábát. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Rövid karddal felnyitod a téfea magoflux jobb lábát. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) A téfea magoflux nyelve nem tudott sebet ejteni Rajtad. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. 257 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 59, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}


A szuper-labirintus szívének közelében jársz. [18. PONT] Dübörgést hallasz fentről, és látod, hogy a plafon egy része zuhanni kezd! Szerencsédnek köszönhetően csak 2 életpontot vesztettél. Iszonyatos ütést érzel, ahogy a lecsapó kőfal-csapda telibe talál.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.
Befordulsz a szűk kanyaron. [19. PONT]
[80 pontot használtál fel, van még 154.]

lm 20 15 8 mozogsz 20 15 8
Elszántan mész előre. Egy kemény tölgyből készült ajtót pillantasz meg. Találsz egy kilincset: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő csontkulcs nyitja az ajtót. Elérkeztél úticélodhoz, a labirintus mélyére! Itt már egy óriásira nőtt, sötétlelkű varkaudar sem állíthat meg. És aztán kutathatsz a kincs után... [20. PONT] Szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy varkaudar. Fegyvere egy csontszurony. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 3 bronzhegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a varkaudar testét. (3 támadással 40 életpontot sebezve.) Marokra fogva a vashegyű lándzsát a másikra támadsz. {CSTT:} Vashegyű lándzsával teljesen átszúrod a varkaudar bal oldalát. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Rövid karddal egy hatalmas csapással felmetszed a varkaudar testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Hárításod megcsúszik, a varkaudar fegyvere a jobb térdedbe fúródik. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a bronzkardot, szereztél 1 varkaudar csontot. 128 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 84, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 csontszuronyt. Rövid körbevizsgálódás után találsz egy bronzból öntött nagy dobozt. Sajnos zárva van. Rövid próbálkozás után kiderül, hogy a birtokodban levő kis vaskulcs nyitja a ládát. Fura, kék tűznyelvek csapnak fel, amikor a ládát felnyitod. Bár aprók, de nagyon forróak. Vízkészleted egy része gőzzé válva párolog el. (-2 életerő.) Megnézed, hogy mi a zsákmány: 1 bronzkulcs, 30 arany, 1 deus ex machina és 1 borostyán függő. Gyorsan kiüríted a ládát. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.
Befordulsz a szűk kanyaron. [19. PONT]
A szuper-labirintus szívének közelében jársz. [18. PONT]
A folyosó kanyarodik, és te követed. [17. PONT]
A legalsó szint, ahol most vagy, már ki tudja, milyen mélyen a föld alatt van. Legszívesebben elfutnál, vissza a felszínre, de nem teheted. [16. PONT]
A középső szintre vezető lépcső aljánál vagy. Felmész. [1. SZINT 15. PONT -> 1. SZINT 14. PONT]
Ennél a kanyarnál már nagyon szűk a folyosó - a harc igencsak ügyes-bajos lesz, ha arra kerül a sor. [13. PONT] Egy surranó hang, és egy óriási és hegyes dárda csusszan elő az oldalsó falból! Gyors reflexeidnek köszönhető, hogy félre tudtál ugrani.
Folytatod utadat a sötét járatban. [12. PONT]
Kanyar, kanyar után - caplatsz, annak biztos tudatában, hogy még sok meglepetés vár idelent rád. [11. PONT] Az utolsó lépésed után egy kattanást hallasz. Balsejtelem kezd gyötörni, de már későn: zuhansz a rejtett üregbe, amelynek alján hegyes karók vannak! Szerencsédnek köszönhetően csak 2 életpontot vesztettél. Megkapaszkodsz a verem szélében, és felhúzód magad.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.
Amint tovább mész, a sötétség egyre sűrűsödik körülötted, bár a fáklyád továbbra is ég. [10. PONT]
A második szint belső kanyarjához érkezel. [9. PONT]
A felső szintre vezető lépcsőhöz érsz. Habozás nélkül felkapaszkodsz. [1. SZINT 8. PONT -> 1. SZINT 7. PONT]
Figyelmeztetés: megterheltséged 100 % fölé emelkedett! [60 pontot használtál fel, van még 94.]

lm 1 mozogsz 1
Mész, mész. [6. PONT]
Ahogy továbbmész, észreveszed, hogy a plafon egyre alacsonyabb, minél mélyebben jársz az körkörös úton. [5. PONT] A következő lépésednél egy kattanást hallasz, és a szemközti falból nyílvesszők süvítenek feléd! Szerencsére egy sem talált el.
Ahogy a szűk járatban mész, tudod, semmi esélyed sem lenne, ha egyszerre két irányból támadnának rád. [4. PONT]
A járat lejt. Újabb kanyar - hamarosan el fogsz szédülni! [3. PONT] Balsejtelem kerít hatalmába, de a végzetes lépést megtetted: egy csapdát aktiváltál! Az egyik falból nyílvesszők repülnek feléd. Szerencsére egy sem talált el.
Tovább osonsz. A folyosó kanyarodik. [2. PONT]
Elhagyod a mély labirintusrendszert.
[36 pontot használtál fel, van még 58.]

m 3 2 2 mozogsz délkeletre, keletre, keletre
[60,-45] Változik a vidék képe, síkságon vagy. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy littara bozótos. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy rát-fát. Zajt hallasz a közeledből. Nem is zaj ez, hanem beszéd. Fülelsz egy percig: "Gyerekikispocok! Nembántalakkispocok!" Mi lehet ez? Odasettenkedsz. Egy, az átlagnál is alacsonyabb gnóm férfi térden állva beszél egy lyukba... Köszöntöd, majd atyáskodva megkérded mi jót csinál errefelé. Elmondja, hogy az Alanori Tudományegyetem biológiaszakos novíciusza és Ghalla állatfajait tanulmányozza. Most épp egy bíborgörényt próbál kicsalogatni a vackából, de nem nagyon megy. Ha segítesz, szükség van 10 TVP-re és egy amnioszra (48. jellempróba). Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Messze keletre látsz egy Leah oltárt. Délkeletre nézve látsz egy vaskohót. Nyugatra egy rúnakő van. Elteszed a látcsövet. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy ork sámán. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy számodra ismeretlen védekező varázst. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy lángcsóva varázslatot. 7 életpontot vesztettél. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 2 bronzhegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod az ork sámán tömzsi testét. (2 támadással 29 életpontot sebezve.) Meglengetve a vashegyű lándzsát a másikra rohansz. {CSTT:} Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod az ork sámán bibircsókos orrát. (2 támadással 55 életpontot sebezve.) Rövid karddal megvágod az ork sámán testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Távolról lángcsóva varázslatot lő rád a másik. 6 életpontot vesztettél. Az ork sámán összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 sámán erszény. 425 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 94, sebződés: 13, gyógyulás: 0, összesen: -13 ÉP}


(Továbbmész...) [61,-45] Síkság, továbbra is csak síkság. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy csupasz kenyérfa. Kesernyés zergenye illatát hozza a szél. Egyszercsak megmozdul alattad a talaj! Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy megsebzett vérszomjas csüldő került az utadba. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Elszántan a másikra rontasz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a vérszomjas csüldő hájas testét. (2 támadással 57 életpontot sebezve.) Rövid karddal végigvágod a vérszomjas csüldő egyik csápját. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A vérszomjas csüldő összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. 393 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 70, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}

Oldalt pillantva, meglátsz egy gumifát. Egy ormánygőte sántikál oda hozzád. Egy tüske fúródott a talpába, és már alig tud járni. Ahhoz, hogy kihúzd a tüskét a talpából, 3 TVP-t kell elköltened (29. jellempróba). Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Leah hívői építették. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy Leah oltárt. Keletre nézve látsz egy Chara-din oltárt. Délre egy vaskohó van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Egy szederbokrot találtál, megtöltöd az elemózsiás zsákodat. (+1 kaja.) Bekapsz pár falatot. (-1 kaja.) Észreveszel valamit a földön. Még egész friss emberi nyomok vezetnek északnyugatra.

(Továbbmész...) [62,-45] Szűnni nem akar a zöld síkság. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy fehér szikla. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Chara-din hívei emelték. Utad során felfedezel egy rúnakövet. Bár megérinted, hideg marad, akár a jég - nyilván nem a te istenedé. Csatazajra leszel figyelmes. Közelebb lopózva látod, hogy egy iszonytató ragyás burástya magasodik egy kalandozó fölé. Pajzsát az elf a feje fölé emeli, de látod, hogy nem sok esélye van, mivel a hátizsákjából egy szopókő kandikál ki, amit bizonyára még észre sem vett. Egy módon segíthetsz: ha odarohansz, és elveszed tőle a szopókövet! [ettől a szerencséd 1 lesz!] Ez 5 TVP-be kerül (44. jellempróba). Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy Dornodon oltárt. Keletre nézve látsz egy Tharr oltárt. Délkeletre egy mély kút van. Délnyugatra egy vaskohó van. Északra egy Leah oltár van. Elrakod a távcsövet. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy ryuku légiós. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 1 bronzhegyű nyíl. Lövedéked átfúrja a ryuku légiós páncélos testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a ryuku légiós jobb lábát. (3 támadással 57 életpontot sebezve.) Rövid karddal súrolod a ryuku légiós testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A ryuku légiós újból meg újból lesújt rád. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a ryuku légiós testét. (3 támadással 51 életpontot sebezve.) Rövid karddal megkarcolod a ryuku légiós páncélos testét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) A ryuku légiós nem hagy pihenőt: lesújt a karodra és a mellkasodra. (2 támadástól 19 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 808 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 119, sebződés: 31, gyógyulás: 0, összesen: -31 ÉP}

A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy kavadu. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Vashegyű lándzsával teljesen átdöföd a kavadu jobb szárnyát. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Rövid karddal egy irtózatos ütéssel felvágod a kavadu testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) A kavadu feléd csap csőrével, de sikertelenül. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Felhasználva a bronzkardot, szereztél 1 kavadu lebenyt. 16 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 39, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) emberi nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még friss emberi nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek. [36 pontot használtál fel, van még 22.]

m 2 2 2 mozogsz keletre, keletre, keletre
[63,-45] Síkság, továbbra is csak síkság. Nemrég eshetett, mert a fűszálak végén még imitt-amott megcsillan egy esőcsepp. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Tharr híveié. Oldalt pillantva, meglátsz egy Chara-din monolitját. Egyszercsak megpillantasz egy vermet. Egy kövér ember nő üldögél benne. Elhaló nyöszörgéssel próbálja a segítségedet kérni. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy szuperkötélre és 8 TVP-re (42. jellempróba). Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Messze északkeletre látsz egy mély kutat. Keletre nézve látsz egy Raia oltárt. Délkeletre egy Elenios oltár van. Délre egy mély kút van. Északnyugatra egy Leah oltár van. Északra egy Dornodon oltár van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő.
(Feltételes támadás:) Egy sörényes ubuk! Ezt kerested. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Mielőtt összecsapnátok, a fúvócsővel ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 3 ubuk tüske. Több lövedéked átfúrja a sörényes ubuk tüskés hátát. (3 támadással 17 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a sörényes ubuk bal hátsó lábát. (2 támadással 59 életpontot sebezve.) Rövid karddal megvágod a sörényes ubuk testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) A sörényes ubuk feléd harap, de sikertelenül. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ubuk tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a bronzkardot, szereztél 6 ubuk tüskét. 304 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 86, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy megsebesített törpemammut. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Megmarkolva a vashegyű lándzsát ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a törpemammut jobb oldalát. (2 támadással 58 életpontot sebezve.) Rövid karddal súrolod a törpemammut testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Kisebb sebet ejt a törpemammut agyarával a testeden. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Patájával a törpemammut többször megrúgja az oldaladat. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Felhasználva a bronzkardot, szereztél 6 kaját. 320 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 67, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}

Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Még egész friss emberi nyomok vezetnek nyugatra.

(Továbbmész...)
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [12 pontot használtál fel, van még 10.]

* 1. BP: h 147 0 0 használod a 147. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [3 pontot használtál fel, van még 7.]

* 2. BP: ext 0 0 0 visszadátumozás kérelem
Még nem telt el egy hónap (legutóbb 2016. évben 11. hónapban adtad ki) a parancs utolsó használata óta. [0 pontot használtál fel, van még 7.]

* 3. BP: szk 10 0 0 keresed a 10. szörnyet
A táborozás ideje alatt majd megpróbálsz nyomokat kutatni, hátha találsz egy vadász tatut. Bár nem emlékszel, hogy ilyen tereptípuson találkoztál-e azzal a szörnnyel. [0 pontot használtál fel, van még 7.]
Uhhh, de megszomjaztál! Mohón kortyolsz a vizestömlőből. Etetési idő! Megeteted a szörnyedet. 2 kaját fal föl a sullár. Itt az ideje a pihenésnek. A környéken körülnézel, keresel egy helyet, ahol letáborozhatsz. Egyet fordulsz fektedben, és már alszol is. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (+1 max. életerő.)
Ebben a körben 7 pontod maradt, ebből a következő körre 7 pontot vihetsz át. Kapsz még 235 pontot. A következő körben tehát 242 pontot költhetsz el.

KARAKTERLAP

Torgeist, egy szőke, hosszú hajú, szürke szemű ember férfi vagy. Körszakállad és rövid bajuszod van. Tharr hittérítője vagy. A Túlélők (#9172) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 94. fordulód.

Erő: 26 (28) Szint: 15 Merészség: 5/5 Magasság: 169 cm
IQ: 19 Támadás: 20 Agresszió: 5 Testsúly: 90 kg
Ügyesség: 22 Védekezés: 26 Menekülés: 30 % Életkor: 22/22 év
Egészség: 20 Életpont: 232/220 Jellem: semleges (+2) Tul. pont: 0
Szerencse: 18 (21) Varázspont: 107/46 Pénz: 550 arany Kép. pont: 0
Tudatpont: 15/14
Eddig összesen 619 szörnyet (11 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 2 993 TP-t kaptál. Jelenleg 112 385 TP-d van. A következő szinthez még 7 615 TP szükséges. Trófeáid: varkaudar bajnok, vark. nekromanta, arató csattanat.

HARCI ISMERETEK
szúrófegyverek: *19/100 vágófegyverek: 6/75 (+18%) ütőfegyverek: 11/58
lőfegyverek: 13/99 (+32%) dobófegyverek: 2/12

Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -3.); nyílvessző (#108) (4 -5.); ubuk tüske (#131) (6 .); mérgezett tüske (#23) (7 -10.); vashegyű nyíl (#176) (11 .); bronzhegyű nyíl (#94) (12 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0
63,70 mezőn táborozol

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 104 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 6/9 2. nyomkövetés: 19/71 (+20%) 3. mászás: 7/30
4. csapdakészítés: 10/26 (+5%) 5. csapdaészlelés: 5/71 (+55%) 6. gyógyítás: 13/39
7. titkosírás: 2/10 8. felderítés: 4/25 9. szörnyidomítás: 5/42
10. teológia: 4/81 (+4%) 11. szörnyismeret: 5/70 12. zárnyitás: 1/6
13. vadászat: 5/44 14. bányászat: 15/12

FELTÉTELES PARANCSOK (még 48 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
ásol max. 72 TVP-ért
mászol max. 40 TVP-ért
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 4, max: 50)
sörényes ubuk (#89), piromenyét (#99), vadász tatu (#10), szintszívó (#96) (csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 2, max: 50)
semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID
Papi varázslataid
gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP)
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP)
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP)
puha ütés (#60, 18 VP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK
erőpajzs I (#12)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
sullár (#101) (hátas: 9 lépés/kör; +3 védettség;) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Nemcsak az egy erős ellenféllel szembeni hősies harc, hanem a sok gyengével szembeni kitartás is fontos. Ennek gyakorlásaképp ölj hét vadász tatut! (számláló: 1)
2.) Áldozz fel oltáromnál egy élő ragyás burástyát.
3.) Remélem már komoly tapasztalatod van a vas megmukálásával. Áldozz egy nagy vaspajzsot oltáromnál!

HŐSTETTEID
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 3 felderítő, 4 szabotőr, 7 harcos, 7 királynő, 3 élőholt.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
energia-csapolás (167)
beszéd állatokkal (171)
tudati őrjárat (183)
kasztrop.kitágulás (197)
csonttörés (219)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
düh (289)
fegyvermester (302)
pszionikus védelem (307)
kétkezes harc (338)
az ősök hite (362)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
túlélő életmód (429)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 514 TU szükséges.)
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.

NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Páncélok és pajzsok
1 * bakkura csizma (#96) 1 * kígyóbőr kesztyű (#49) 1 * láncing (#222)
1 mászókarom (#78) 1 nagy vaspajzs (#161) 1 * vassisak (#160)
Fegyverek és lövedékek
1 bronzkard (#2083) 1 bumeráng (#249) 2 csontszurony (#12)
1 ezüsthegyű nyíl (#323) 1 fúvócső (#20) 1 * hosszú íj (#111)
1 kőkalapács (#13) 2 kőkés (#6) 1 mérgezett vasnyíl (#187)
1 * rövid kard (#171) 9 ubuk tüske (#131) 4 vas dobónyíl (#189)
1 * vashegyű lándzsa (#182)
Ékszerek és egyéb csecsebecsék
1 aranylánc (#191) 2 borostyán függő (#162) 1 ezüst gyűrű (#180)
1 ezüst karkötő (#158) 1 ezüst nyaklánc (#117) 1 * két kard szimbólum (#144)
1 * koponya gyűrű (#1733) 1 saválló fülbevaló (#1552)
Eszközök, használati tárgyak, készletek
2 ásó (#34) 3 bronzkulcs (#76) 4 csontkulcs (#74)
4 + deus ex machina (#1) 1 dobóháló (#221) 1 fáklya (#36)
1 + hebrencs csapda (#147) 15 kaja (#2) 1 kis vaskulcs (#40)
1 kötél (#92) 1 mászókampó (#165) 1 nagy bronzkulcs (#185)
4 rézkulcs (#75) 1 távcső (#42) 2 vaskulcs (#183)
Löttyök és porok, tartóstul
4 aranyló ugarhéj (#100) [bennük 29 csepp tinta (#101), fér még: 11]
2 fűszertartó (#210) [üres, kapacitás: 10]
1 huhogó bibe (#332) [benne 8 csepp rákfatty váladék (#333), fér még: 4]
2 kavadu iszák (#25) [bennük 20 csepp gyenge méreg (#26), fér még: 0]
3 sullár hólyag (#168) [üres, kapacitás: 60]
4 uzbány csőr (#169) [bennük 33 csepp ugh méreg (#166), fér még: 15]
2 vizestömlő (#3) [bennük 18 korty víz (#27), fér még: 22]
1 zöld üveg (#82) [benne 20 csepp ragasztó (#83), fér még: 0]
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
3 acélpengőke (#231) 1 alligátorbőr (#661) 1 alligátorfog (#663)
1 darázsszárny (#652) 25 drótszőr (#37) 4 ezüstdarab (#326)
3 fabontó (#106) 9 fekete gyöngy (#99) 1 grifftojás (#179)
2 gyöngymangó (#135) 3 karbin plazma (#199) 1 kavadu lebeny (#24)
21 madártoll (#112) 3 magszim bél (#103) 6 mákrózsa virág (#56)
2 mandibulapenge (#125) 3 manifeszt.nyúlvány (#214) 1 mocsári penke (#148)
1 Morgan kristálya (#659) 1 móri gyümölcs (#116) 10 óndarab (#85)
3 pirkit (#153) 1 púderkő (#119) 3 purifikátor háj (#269)
3 remák szív (#264) 16 rézdarab (#70) 5 sallank karom (#128)
1 sámán erszény (#650) 1 smirglilevél (#29) 1 szuperkötél (#209)
7 szvó-ektoplazma (#151) 8 tigroszlán fog (#63) 3 trikornis szarv (#198)
6 varkaudar csont (#1113) 3 vasérc (#152) 4 vízionár szem (#102)
3 xirnox szív (#213)

Összsúly: 71.21 kg Megterheltség: 107%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 57 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
4 bronzhegyű nyíl (#94) 1 csuklyavirág (#133) 13 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
30 arany (#50) 1 borostyán függő (#162) 1 bronzkulcs (#76)
2 csontszurony (#12) 1 deus ex machina (#1) 4 kaja (#2)
1 kavadu lebeny (#24) 1 sámán erszény (#650) 3 ubuk tüske (#131)
2 varkaudar csont (#1113)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

58 59 60 61 62 63 64
-47
-46
-45
-44
(59,-46) manifesztátor (#124), a 23. labirintus bejárata, mínosz-kúp (#178), Sheran oltár, mérges nyukmár (#95), varkaudar (#64), téfea magoflux (#98)
(60,-45) rát-fa (#77, belőle készíthető: #69), 48. jellempróba, ork sámán (#345)
(61,-45) vérszomjas csüldő (#114), gumifa (#38), 29. jellempróba, Leah oltár
(62,-45) oltár, egy ismeretlen isten rúnaköve, 44. jellempróba, ryuku légiós (#361), kavadu (#19)
(63,-45) Tharr oltár, Chara-din monolitja (#534), 42. jellempróba, sörényes ubuk (#89), törpemammut (#115)

Üzenet küldése a karakternek