93. forduló, 95. forduló, Shuran Tranzikan összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2018. aug. 29. 12h:09'
EZ A 134. JÁTÉKHETED, 94. FORDULÓD
135. játékheted kezdete: aug. 31.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 10 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #2948
SZÁMLA : XXXX

SHURAN TRANZIKAN KALANDJAI


Morgan hatalma gyengült. Csak így tovább, pusztítsátok az élőholtakat, és a Negatív létsíkra nyíló rések bezáródnak.
Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [82,-8] koordinátán.
Már csak két kajád maradt. Nem baj, az egyiket odaadod örökké éhes szörnyecskédnek. De amikor odaérsz a fához, amelyhez kötötted, döbbenten látod, hogy a kötél el van szakítva, s a lény sehol. Dühösen követed a nyomait, de azok elvesznek az aljnövényzetben. Rosszkedvűen térsz nyugovóra. Éjszaka elered az eső, arcodat verik a cseppek. Arra ébredsz, látod, hogy elcsavargott társad nyalogatja az arcodat.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idő ellenére is sikerült némi életerőt visszanyerni. (+140 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+18 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Pszi energiáid is töltődnek. (+8 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-2 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+3 tudatpont.) 4 tanítványod van, akik mindenhová követnek, lesik minden mozdulatodat.
Reménykedsz, hogy a táborozás alatt nyomolvasással töltött idő egy óriás patkány nyomára vezet. Már majdnem feladod, amikor egy kifejlett példányra bukkansz!

Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Elszántan ellenfeledre rohansz. {GYD:} Mandibulakaszával egy irtózatos ütéssel felvágod az óriás patkány testét. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod az óriás patkány bal oldalát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Az óriás patkány megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Az óriás patkány még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
16 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 50, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 szörnyismeret). [8 pontot használtál fel, van még 266.]

* 1. KP: h 1167 1 0 használod az 1167. tárgyat
Ma egy adag főtt ételt támad kedved főzni. Profi módra készíted el. Nyami-fali, nagyon finomra sikeredett! Finom nagyon, és egy időre minden éhségedet elmulasztotta. 161 tapasztalati pontot kaptál. [3 pontot használtál fel, van még 263.]

* 2. KP: p 64 0 0 használod a 64. pszi képességet
5 pszi-pontod van, és ahhoz, hogy ezt a pszi képességet használhasd, 6 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 263.]

* 3. KP: v 19 0 0 elmormolod a 19. varázslatot
Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Megidézted a kitartó ló varázslatot! Kitartásod, fáradtságtűrésed megnövekedett! [-10 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 258.]

f 166 kísérletezel a 166. tárggyal
Tudós munkába kezdesz, hátha feltalálsz valami kézzelfoghatót. Eltelik egy óra... Semmi újra nem jöttél rá. [10 pontot használtál fel, van még 248.]

f 166 kísérletezel a 166. tárggyal
Csendet parancsolva a közelben izgatottan kibicelő vikócmajmoknak, dolgozni kezdesz egy új tárgy kifejlesztésén. Hosszú idő telik el... Semmi eredmény - minden kísérlet újra és újra csak a korábbi találmányokra vezet vissza! [10 pontot használtál fel, van még 238.]

m 5 mozogsz délnyugatra
[81,-7] Síkság, továbbra is csak síkság. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy márványtornyot. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Dornodon hívei emelték. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amint a kukkert délkeletre fordítod, megpillantasz egy rúnakövet. Délre nézve látsz egy vaskohót. Délnyugatra egy Tharr oltár van. Nyugatra egy vaskohó van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy ork sámán. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

A másik mormol valamit: egy számodra ismeretlen védekező varázslat! Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy lángcsóva varázslat. 7 életpontot vesztettél. Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Meglengetve a mandibulakaszát a másikra rohansz. {GYD:} Mandibulakaszával kegyetlenül összevagdalod az ork sámán testét. (2 támadással 63 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal jól megszúrod az ork sámán testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy lángcsóva varázslatot, majd rád küldi. 6 életpontot vesztettél. Az ork sámán szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. 425 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 78, sebződés: 13, gyógyulás: 0, összesen: -13 ÉP}

Észreveszel valamit a földön. Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) törpe nyomok vezetnek északra. [10 pontot használtál fel, van még 228.]

h 165 használod a 165. tárgyat
Megforgatod a mászókampót, és felhajítod. Első alkalommal nem, de másodjára stabilan megakad az ablakban. Mászni kezdesz. Professzionális hegymászó-bemutatót tartasz, ahogy felmászol a sima falon, majd bemászol az ablakon. Meghatottan nézel körbe az ősi torony legfelső szobájában. Mielőtt hozzálátnál az alaposabb kutatáshoz, a torony lakóját a másvilágra kell küldened. Egy nyuhaj karbin! Ráébredsz, hogy itt semmi esélyed sem lenne. Mielőtt a szörny cafatokra tépne, gyorsan lemászol. Mikor lemásztál a kötélen, egy laza rántással kiakasztod a vaskampót, és elcsomagolsz. [28 pontot használtál fel, van még 200.]

m 5 5 4 mozogsz délnyugatra, délnyugatra, délre
[80,-6] Még mindig füves síkságon vagy. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy csupasz kenyérfa. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Egy nukleáris cickány nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 vas dobónyíl. Becsapódva, megdöfi a nukleáris cickány testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-2 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 6 aranyad is. Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Marokra fogva a mandibulakaszát ellenfeledre ugrasz. {GYD:} Mandibulakaszával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a nukleáris cickány jobb oldalát. (2 támadással 56 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal több döféssel felnyársalod a nukleáris cickány bal hátsó lábát. (2 támadással 41 életpontot sebezve.) A nukleáris cickány megharapdálja a bal lábfejedet és a combodat. (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-4 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 10 aranyad is. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 pirkitet. 753 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 dobófegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 111, sebződés: 21, gyógyulás: 0, összesen: -21 ÉP}

Már éppen azon kezdtél gondolkozni, hogy ideje lenne némi élőholt pusztításnak, amikor rábukkansz kettőre. Na, ezeknek is meszeltek! Egy zombi áll veled szemben.

Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Elszántan a másikra rontasz. {GYD:} Mandibulakaszával egy hatalmas csapással felmetszed a zombi testét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Méregfoggal nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a zombi rotható húsát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) A zombi karmai majdnem eltalálnak! A zombi összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. 30 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 49, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. (Nincs mibe rakni 1 bomló esszenciát.) A következő ellenfél egy óriás csontváz.

Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked átfúrja az óriás csontváz sárga bordáit. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Fegyvert váltasz: előkapod a göcsörtös bunkót. Elszántan a másikra támadsz. {GYD:} Göcsörtös bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod az óriás csontváz sárga bordáit. (3 támadással 89 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal megdöfködöd az óriás csontváz bal lábát. (3 támadással 20 életpontot sebezve.) Az óriás csontváz karmait belevágja a jobb lábszáradba. (1 támadástól 38 életpontot vesztesz.) {GYD:} Göcsörtös bunkóval megütöd az óriás csontváz bal lábát. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal megérinted az óriás csontváz testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Az óriás csontváz karmait belevágja a bal lábszáradba. (1 támadástól 37 életpontot vesztesz.) Az óriás csontváz még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 956 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 151, sebződés: 75, gyógyulás: 0, összesen: -75 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. (Nincs mibe rakni 1 bomló esszenciát.) Találsz nála 2 spirituszt.
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 334 (limit: 1125), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 20841.
Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Tharr híveié. Döbbenetes látvány tárul a szemed elé: egy hatalmas méretű verem szélén egy óriási fa álldogál, egy vastag ágáról a verem fölé egy ketrec lóg. A ketrecben egy rémült tekintetű mutáns lapul. A verem mélyéről mocorgást hallasz. Ha segíteni akarsz a szerencsétlen mutánson, egy zárnyitó készletre, legalább 5-ös zárnyitás szakértelemre, és 14 TVP-re van szükség (43. jellempróba). Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amint a kukkert keletre fordítod, megpillantasz egy vaskohót. Délkeletre nézve látsz egy Elenios oltárt. Délre egy rúnakő van. Északnyugatra egy rúnakő van. Északra egy vaskohó van. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő.

(Továbbmész...) [79,-5] A talaj süppedős, nedves: mocsaras terepen vagy. Ezt a mocsarat sokan Maad szívének tartják, a mágia és boszorkányság eleven termőtalajának. Megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Úgy gondolod, hogy a közeledő téfea magoflux nem jelenthet komoly veszélyt. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Meglengetve a mandibulakaszát ellenfeledre rohansz. {GYD:} Mandibulakaszával hatalmas csapásokat adva felmetszed a téfea magoflux testét. (2 támadással 61 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal teljesen átszúrod a téfea magoflux testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) A téfea magoflux nyelve feléd kap, de Te félrehajolsz! A téfea magoflux szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Felhasználva 2 csepp spirituszt, szereztél 1 téfea-agyat. 257 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 85, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A környék hemzseg az élőholtaktól, így nem csodálkozol, amikor kettő rád támad. Elsőnek egy élőholt mirg száll szembe veled.

Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. {GYD:} Mandibulakaszával többször mélyen végigmetszed az élőholt mirg tollas testét. (2 támadással 48 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal teljesen átdöföd az élőholt mirg tollas testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Az élőholt mirg belecsíp a jobb térdedbe. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Az élőholt mirg most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 madártollat. 186 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 64, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. (Nincs mibe rakni 1 bomló esszenciát.) Második ellenfeled egy láplidérc.

A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a láplidérc bal lábát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Megmarkolva a mandibulakaszát ellenfeledre támadsz. {GYD:} Mandibulakaszával hatalmas csapásokat adva felmetszed a láplidérc sáros testét. (2 támadással 63 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal nagy lendületekkel át- meg átszúrod a láplidérc sáros testét. (2 támadással 40 életpontot sebezve.) A láplidérc belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A láplidérc néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 803 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 122, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. (Nincs mibe rakni 1 bomló esszenciát.) Ellenfeled hullájáról zsákmányolsz 1 Korrum pálcáját.
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 336 (limit: 1125), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 20951.
Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Messze keletre látsz egy rúnakövet. Délre nézve látsz egy lápi hajlékot. Északnyugatra egy Chara-din monolitja van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő.

(Továbbmész...) [79,-4] Véget nem akar érni a dögletes bűzű mocsár. Úgy érzed, mintha TÉGED nézne valaki párolgó trutyiból. Néhány zsombék között megpróbálsz láthatatlanná válni. Szörny esélytelen veled szemben, sehol sem talál. Kicsit később óvatosan kilesel. Ó! Hiszen ez egy szintszívó. Amint megtisztul a terep, Te is előkerülsz.

Mindenfelé nyüzsögnek az élőholtak, így te is rövidesen találkozol párral. Elsőnek egy élőholt mágus száll szembe veled.

Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Üdvözlésképpen egy jégcsóva varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 37 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 vas dobónyíl. Becsapódva, megdöfi az élőholt mágus testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Megmarkolva a mandibulakaszát a másikra rohansz. {GYD:} Mandibulakaszával többször mélyen végigmetszed az élőholt mágus fejét. (2 támadással 49 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal nagy lendületekkel át- meg átszúrod az élőholt mágus fejét. (3 támadással 63 életpontot sebezve.) Az élőholt mágus nem hagy pihenőt: lesújt a karodra és a mellkasodra. (3 támadástól 20 életpontot vesztesz.) A varázsló kitárja kezét, néhány szót mormol, és pusztító tüzet lő rád. Alig pörkölődsz. 12 életpontot vesztettél. Az élőholt mágus összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 064 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 130, sebződés: 69, gyógyulás: 0, összesen: -69 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. (Nincs mibe rakni 1 bomló esszenciát.) Egy nádcsomó mögött próbálsz elrejtőzni. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 rejtőzködés). Szerencsére sikerült észrevétlennek maradnod. Kiváncsian kinézel, mi is zavarta meg nyugalmadat. Azonnal felismered, hogy ellenfeled egy tetemember volt. Amikor elhal a zaj, előmászol. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy lápi hajlékot. Megtudod, hogyan szerezhetsz hibátlan gyémántot. (ld. enc.) Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy rúnakövet. Délre nézve látsz egy Fairlight oltárt. Délnyugatra egy rúnakő van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. [30 pontot használtál fel, van még 170.]

kt 671 elkészíted a 671. tárgyat
Az összegyűjtött tárgyakért cserébe kaptál 1 nyomkereső talizmánt. 300 tapasztalati pontot kaptál. Megtudod, hogyan szerezhetsz csontamulettet. (ld. enc.) [5 pontot használtál fel, van még 165.]

m 7 7 8 mozogsz északnyugatra, északnyugatra, északra
[78,-5] Tovább lépkedsz a zsombékok, nádcsomók között a mocsárban. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Messze nyugatra látsz egy rúnakövet. Északnyugatra nézve látsz egy Raia oltárt. Északra egy Chara-din monolitja van. Elrakod a távcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. A mocsári sás zizegése veszélyt jelez. Egy varkaudar nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. {GYD:} Mandibulakaszával kilukasztod a varkaudar testét. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a varkaudar nyakát. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) A varkaudar feléd döf, de csak ijesztésképp. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 varkaudar csontot. 128 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 59, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Már éppen azon kezdtél gondolkozni, hogy ideje lenne némi élőholt pusztításnak, amikor rábukkansz kettőre. Na, ezeknek is meszeltek! Néhány zsombék között megpróbálsz láthatatlanná válni. Most is Te voltál a jobb, sikerült elbújnod. Megszemléled a "legyőzött" szörnyet. Ó! Hiszen ez egy szintszívó. A szörny távoztával előkerülsz búvóhelyedről.

(Továbbmész...) [77,-6] A terep változik: ismét síkságon vagy. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy littara bozótos. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy tűzbokrot. Látsz egy oltárt. Raia hívei emelték. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy Raia oltárt. Keletre nézve látsz egy Chara-din monolitját. Délre egy rúnakő van. Délnyugatra egy Raia oltár van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy süvítő rája. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. {GYD:} Mandibulakaszával hatalmas csapásokat adva felmetszed a süvítő rája testét. (2 támadással 57 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal jól megszúrod a süvítő rája testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) A süvítő rája állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Több csapást kapsz a süvítő rája farkától. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. 378 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 66, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}

Mindenfelé nyüzsögnek az élőholtak, így te is rövidesen találkozol párral. Ellenfeled ezúttal egy csontváz.

Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. {GYD:} Mandibulakaszával kilukasztod a csontváz zörgő csontjait. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal teljesen átdöföd a csontváz sárga koponyáját. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Karmaival a csontváz megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. 53 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 30, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. (Nincs mibe rakni 1 bomló esszenciát.) Felkészülten várod a másik ellenfeledet, aki egy csontváz.

Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. {GYD:} Mandibulakaszával alaposan megvágod a csontváz zörgő csontjait. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal teljesen átszúrod a csontváz testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) A csontváz karmai megsebesítik a bal kezedet. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A csontváz szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. 53 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 41, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. (Nincs mibe rakni 1 bomló esszenciát.) Ellenfeled hullájáról zsákmányolsz 1 dorony tüdőt.
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 339 (limit: 1125), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 21116.
Egy szederbokrot találtál, megtöltöd az elemózsiás zsákodat. (+1 kaja.) Megvizsgálod a talajt. Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) alakváltó nyomok vezetnek északra. Találsz még friss alakváltó nyomokat, amelyek délre, kb. 3 hetes kobudera nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [77,-7] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Raia hívei emelték. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy púpos burástya. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Meglengetve a mandibulakaszát ellenfeledre ugrasz. {GYD:} Mandibulakaszával többször mélyen végigmetszed a púpos burástya farkát. (2 támadással 59 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal teljesen átdöföd a púpos burástya jobb lábát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) A szörny belemar a bal térdedbe. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A púpos burástya farka végigsúrolja a jobb karodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A szörny a testedre tapasztja tojócsövét. Letéped magadról. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. 246 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 80, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}

Két élőholtba botlasz. Ebből csata lesz! Ellenfeled ezúttal egy csontváz.

Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Marokra fogva a mandibulakaszát ellenfeledre rohansz. {GYD:} Mandibulakaszával egy hatalmas csapással felmetszed a csontváz bal karját. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal felnyársalod a csontváz bal karját. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Karmaival a csontváz megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. 53 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 36, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. (Nincs mibe rakni 1 bomló esszenciát.) Megpróbálsz beolvadni a környezetedbe. Még szerencse, hogy az elrejtőzés mellett döntöttél. Ráismersz a távolodóra. Egy tetemember. Amikor elhal a zaj, előmászol. Megvizsgálod a talajt. Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) alakváltó nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még friss alakváltó nyomokat, amelyek délre vezetnek. [30 pontot használtál fel, van még 135.]

m 7 mozogsz északnyugatra
[76,-8] Változik a vidék képe, síkságon vagy. Vad szamóca illatát hozza a szél.

Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy mély kutat. Találsz egy szent tölgyfát. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Fairlight hívei emelték. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy Dornodon oltárt. Keletre nézve látsz egy Chara-din oltárt. Délnyugatra egy rúnakő van. Északnyugatra egy Chara-din monolitja van. Északra egy Chara-din oltár van. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Oppsz, itt járt már valaki! Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) alakváltó nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északra, friss alakváltó nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 3 hetes kobudera nyomokat, amelyek délre vezetnek. [10 pontot használtál fel, van még 125.]

h 92 használod a 92. tárgyat
A kötelet a kút széléhez rögzíted, és óvatosan leereszkedsz. Szerencsére pont elég hosszú volt a kötél. Köves talajra érkezel. Ahogy szemed megszokja a gyenge fényt, körbenézel. Rosszat sejtve megfordulsz - valami megindult feléd! Egy topránypolip!

Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Megmarkolva a mandibulakaszát a másikra rontasz. {GYD:} Mandibulakaszával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a topránypolip puha testét. (2 támadással 56 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal felnyársalod a topránypolip puha testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) A topránypolip csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 3 kaját. 198 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 70, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Találtál valamit! Közelebbről megvizsgálod - szereztél 9 aranyat. Miután elhagytad a sötét helyet, elpakolod a kötelet. [14 pontot használtál fel, van még 111.]

m 7 8 mozogsz északnyugatra, északra
[75,-9] Továbbra is síkságon vagy. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy teljesen lerombolt oltárt. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy Chara-din monolitját. Egy barna csuhás öregemberrel találkozol, aki egy szem szimbólumot visel a nyakában. Elmondja, hogy ő Elenios papja, és éppen szent küldetésen van. Azt a feladatot kapta, hogy keressen és áldozzon fel két mocsári penkét. Egyet már talált, de szükség lenne még egyre. Ha van nálad egy, akkor nem kell TVP-t költened a segítségre (37. jellempróba). Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Messze keletre látsz egy Chara-din oltárt. Délnyugatra nézve látsz egy rúnakövet. Nyugatra egy vaskohó van. Északnyugatra egy Chara-din monolitja van. Északra egy Raia oltár van. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő.

Már éppen azon kezdtél gondolkozni, hogy ideje lenne némi élőholt pusztításnak, amikor rábukkansz kettőre. Na, ezeknek is meszeltek! Az első ellenfél egy sírlidérc.

Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a sírlidérc rothadó húsát. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Meglengetve a mandibulakaszát ellenfeledre támadsz. {GYD:} Mandibulakaszával hatalmas csapásokat adva felmetszed a sírlidérc jobb karját. (2 támadással 62 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal jól megszúrod a sírlidérc rothadó húsát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A sírlidérc most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 612 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 103, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. (Nincs mibe rakni 1 bomló esszenciát.) Felkészülten várod a másik ellenfeledet, aki egy sírlidérc.

Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked átfúrja a sírlidérc rothadó húsát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Vad csatakiáltással, felemelve a mandibulakaszát ellenfeledre rohansz. {GYD:} Mandibulakaszával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a sírlidérc testét. (2 támadással 57 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal több döféssel felnyársalod a sírlidérc nyakát. (2 támadással 35 életpontot sebezve.) A sírlidérc csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 612 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 109, sebződés: 14, gyógyulás: 0, összesen: -14 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. (Nincs mibe rakni 1 bomló esszenciát.) Ellenfeled hullájáról zsákmányolsz 1 ork csodaszert.
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 342 (limit: 1125), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 21281.
Körbevizsgálódsz. Elég régi (kb. 3 hetes) kobudera nyomok vezetnek délkeletre.

(Továbbmész...) [75,-10] Még mindig füves síkságon vagy.

Két élőholtba botlasz. Ebből csata lesz! Egy élőholt mirg áll veled szemben.

Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Vad csatakiáltással, felemelve a mandibulakaszát ellenfeledre ugrasz. {GYD:} Mandibulakaszával kegyetlenül összevagdalod az élőholt mirg farkát. (2 támadással 51 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal jól megszúrod az élőholt mirg bal oldalát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Apró csípést ejt rajtad az élőholt mirg csőrével. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Az élőholt mirg összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 madártollat. 186 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 64, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. (Nincs mibe rakni 1 bomló esszenciát.) Jöhet a következő! - kiáltod, és már össze is csapsz a második ellenfeleddel, aki egy élőholt mágus.

A csata nem lesz könnyű: célpontod számodra ismeretlen védekező varázslatot rak magára. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy vérbeli borzongás varázslatot, majd rád küldi. Semmi eredménye! Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 vas dobónyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted az élőholt mágus jobb karját. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Vad csatakiáltással, felemelve a mandibulakaszát ellenfeledre rontasz. {GYD:} Mandibulakaszával többször mélyen végigmetszed az élőholt mágus testét. (2 támadással 55 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal több döféssel felnyársalod az élőholt mágus bal oldalát. (2 támadással 44 életpontot sebezve.) Az élőholt mágus pusztító erejű támadást indít, félresöpörve védekezésedet. (3 támadástól 23 életpontot vesztesz.) A mágus kinyújtja a kezét, és a következő pillanatban apró villámok cikáznak feléd. Alig pörkölődsz. 12 életpontot vesztettél. Az élőholt mágus összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 064 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 vágófegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 124, sebződés: 35, gyógyulás: 0, összesen: -35 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. (Nincs mibe rakni 1 bomló esszenciát.) Találsz nála 5 aranyat.
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 344 (limit: 1125), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 21391.
Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy amniosz-fát. Utad során felfedezel egy oltárt. Raia híveié. Utad során felfedezel egy álomvirágot. Ahogy lenézel, egy quwargot látsz, amint éppen azon iparkodik, hogy megcsípjen. Mély undorral taposod el. 1 tapasztalati pontot kaptál. A távcsővel lassan körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy mély kutat. Délkeletre nézve látsz egy Chara-din oltárt. Délnyugatra egy vaskohó van. Nyugatra egy Chara-din monolitja van. Északnyugatra egy vaskohó van. Északra egy Elenios oltár van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Egy satnya hangyauborka-bokrot találsz. Van rajta néhány érett gumó. (+1 kaja.) Észreveszel valamit a földön. Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) alakváltó nyomok vezetnek északra. [20 pontot használtál fel, van még 91.]

bpb bef. parancs berakása:

v 15 396 1 elmormolod a 15. varázslatot
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Egy végső mozdulattal előhívod a szaporítás varázslatot! Gyorsan növekedni kezd, és már a kezedben is van 1 új álompor. [-7 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 86.]
[A parancs tárolásra került.]

bpb bef. parancs berakása:

h 396 használod a 396. tárgyat
Békésebb álom reményében belélegzel egy adag álomport. [Lopás parancsaid, nem szörnyekre vonatkozó támadás parancsaid törlődtek, agressziód 3 lett, kaptál egy BA parancsot jókra és semlegesekre.] [0 pontot használtál fel, van még 86.]
[A parancs tárolásra került.]

ef 8 513 energia fejlesztése 8
Tudati koncentrációval járulsz hozzá egy új tudati képesség kifejlesztéséhez. [-8 TU.] [56 pontot használtál fel, van még 30.]

* 1. BP: h 242 0 0 használod a 242. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [1 pontot használtál fel, van még 29.]

* 2. BP: szk 42 0 0 keresed a 42. szörnyet
Elhatározod, hogy táborozás alatt megpróbálsz felkutatni egy óriás patkányt. [0 pontot használtál fel, van még 29.]
Kiszáradt torkod mohón magába fogadja a vizet, amelyet a kulacsból beletöltesz. Etetési idő! Megeteted a szörnyedet. 2 kaját fal föl a hegyi szamár. Kezd sötétedni, ideje lepihenni. Kiliheged magad, majd egy helyet keresel, ahol aránylag biztonságban pihenhetsz. Egyet fordulsz fektedben, és már alszol is. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (+1 max. életerő.) Elmúlt a kitartó ló hatása.
Ebben a körben 29 pontod maradt, ebből a következő körre 29 pontot vihetsz át. Kapsz még 235 pontot. A következő körben tehát 264 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


HIBÁTLAN GYÉMÁNT (680. TÁRGY)
Egy tökéletesen csiszolt, a fényt a szivárvány ezer színében visszaverő gyémánt - csodálatos! Vajon honnan jutott hozzá a gnóm? Mohó tekintetedet látva, a gnómocska gyorsan visszasüllyeszti a gyémántot a zsebébe.
- Ha meg akarod kapni, hozz el nekem néhány apróságot! Szükségem lenne egy darázsfarokra, egy aurach bőrre, és egy alligátor fogra! [Ha a szükséges tárgyakat megszerezted, a lápi hajlékon add ki a Küldetés Teljesítése: KT 680 parancsot, és a gnómtól megkapod a gyémántot.]
De vajon mire lehet jó ez a csodálatos gyémánt azon kívül, hogy értékes?

CSONTAMULETT (711. TÁRGY)
A remete már ismerősként üdvözöl.
- Ismét van valami, amit el tudnék készíteni számodra, kalandor! A legendás csontamulett! Szükségem lesz hozzá egy ritualista amulettre, és 1-1 mutáns, elf, troll, kobudera és gnóm csontra. Remélem, minél hamarabb sikerül ezeket megszerezned!
A csontamulett átvételéhez a Küldetés Teljesítése: KT 711 parancsot add ki, 5 TVP-ért a lápi hajlékon. A csontamulettet ha a nyakadba akasztod a KF 711 paranccsal, 2-vel megnöveli a szerencsédet, eggyel a védettségedet, és a tolvajoknak kisebb az esélye arra, hogy lopjanak tőled - lopás szakértelmük 25%-kal kevesebbnek számít.

KARAKTERLAP

Shuran Tranzikan, egy kopasz, barna szemű kobudera férfi vagy. A bőröd világosabb az átlagosnál. Sheran elsőáldozója vagy. Az Acél Öklök (#9123) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 94. fordulód.

Erő: 16 (28) Szint: 17 Merészség: 4/3 Magasság: 150 cm
IQ: 21 (28) Támadás: 37 (38) Agresszió: 3 Testsúly: 52 kg
Ügyesség: 19 (31) Védekezés: 24 (27) Menekülés: 30 % Életkor: 31/31 év
Egészség: 15 (24) Életpont: 424/268 Jellem: semleges (-2) Tul. pont: 0
Szerencse: 22 (29) Varázspont: 276/129 Pénz: 1416 arany Kép. pont: 0
Tudatpont: 21/0 Pszi pont: 15/5
Eddig összesen 876 szörnyet (20 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 8 535 TP-t kaptál. Jelenleg 250 239 TP-d van. A következő szinthez még 9 761 TP szükséges. Trófeáid: dermesztő lidérc, élőholt sullár, quwarg királynő.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 19/24 szúrófegyverek: 13/60 (+20%) vágófegyverek: 11/2 (+76%)
ütőfegyverek: 15/57 (+3%) lőfegyverek: 8/79 dobófegyverek: 12/24 (+28%)

Feltételes fegyverváltás: mandibulakasza (#127) << bronzhegyű lándzsa (#87) << göcsörtös bunkó (#123)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -7.); ubuk tüske (#131) (8 -9.); vas dobónyíl (#189) (10 -);
Óvatosság (labirintusokban): 5
75,73 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 100

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 479 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 52/42 (+60%) 2. nyomkövetés: 15/80 (+25%) 3. mászás: 8/63 (+14%)
4. csapdakészítés: 7/89 (+5%) 5. csapdaészlelés: 1/34 6. gyógyítás: 8/7
7. titkosírás: 2/71 8. felderítés: 3/30 9. szörnyidomítás: 5/26
10. teológia: 6/11 (+9%) 11. taumaturgia: 3/31 12. harcművészetek: 23/0
13. zene: 3/20 14. szörnyismeret: 6/29 (+33%) 15. pszi: 2/32
16. zárnyitás: 1/17 17. vadászat: 3/7 18. bányászat: 7/79
19. főzés: 5/44 (+17%)

FELTÉTELES PARANCSOK (még 49 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 50% életpont alatt ( tudati vitalizációval)
elfogod sullárt (#101) fedett veremmel (#219)
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Barátságosság (aktív: 2, max: 50)
semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 10 VP)
időcsere (#285, 5 VP)
Papi varázslataid
gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
tündérfény (#25, 1 VP) revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
méregsemlegesítés (#14)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
10. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20)
energiatüskék (#29)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
hegyi szamár (#7168) (málhás: +31 kg teher) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Egy igen komoly misszió: likvidálj egy mosolygó rettenetet.
2.) Egy érdekes próba: kövess egy nyomot folyamatosan [egy parancsból], hat mezőn keresztül.
3.) Az óriás patkányok betegséget terjesztenek. Ölj meg hatot e rágcsálók közül! (számláló: 2)

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke mágustorony (500): kész. kobudera lak (533): kész. városháza (Gatin) (540): 20. labirintus (45,91). helytartói hivatal (563): új. sötét kastplom (566): 50. labirintus (98,19). városháza (685): új. fejvadászház (757): kész. fejvadászcéh (758): új. Toborzóiroda (759): új.

ISMERT LABIRINTUSOK
1, 17, 18, 20, 50, 170.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 1, 6.

HŐSTETTEID
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 344 (limit: 1125), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 21391.
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 1 felderítő, 1 harcos.

MAKRÓID (jelenleg 0 lehet)
1. makró parancsai: vv 71 112 377, p 69 15, vv 88 165 147, vv 188 28 53, vv 363 220 26, vv 224 161 209, vv 300, le 823, kf 836 1041, h 1602 27 50.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
konc. könnyítés (132)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
kasztrop.kitágulás (197)
a hatalom rúnája (215)
sárkánybölcsesség (230)
önismeret (236)
kritikus ütés (240)
a butaság ára (273)
tanítványok (284)
harci mágia (334)
kétkezes harc (338)
időfolyamok (394)
megvilágosodás (421)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudati gyorsítás (506) OK
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 8 TU. szükséges még: 82 TU.
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati ostrom II (539) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 57 TU szükséges.)
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.

Összsúly: 82.95 kg Megterheltség: 65%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 50 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
2 arany (#50) 12 elkarog szőr (#665) 2 rókafarok (#124)
1 Tiume batyuja (#660) 8 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 dorony tüdő (#212) 2 kaja (#2) 1 Korrum pálcája (#1545)
4 madártoll (#112) 1 nyomkereső talizmán (#671) 1 ork csodaszer (#1228)
2 pirkit (#153) 1 szvó-ektoplazma (#151) 1 téfea-agy (#172)
1 varkaudar csont (#1113)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

74 75 76 77 78 79 80 81 82 83
-11
-10
-9
-8
-7
-6
-5
-4
-3
(75,-10) élőholt mirg (#135), élőholt mágus (#175), amniosz-fa (#202, belőle készíthető: #203), Raia oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396)
(75,-9) oltár, Chara-din monolitja (#534), 37. jellempróba, sírlidérc (#172)
(76,-8) mély kút (#93), szent tölgyfa (#393), Fairlight oltár, topránypolip (#86)
(77,-7) Raia oltár, púpos burástyák (#92), csontváz (#48)
(77,-6) tűzbokor (#35, belőle készíthető: #36), Raia oltár, süvítő rája (#113), csontváz (#48)
(78,-5) varkaudar (#64)
(79,-5) téfea magoflux (#98), élőholt mirg (#135), láplidérc (#352)
(79,-4) szintszívó (#96), élőholt mágus (#175), lápi hajlék (#670)
(80,-6) nukleáris cickány (#155), zombi (#49), óriás csontváz (#176), Tharr oltár, 43. jellempróba
(81,-7) márványtorony (#175), Dornodon oltár, ork sámán (#345)
(82,-8) óriás patkány (#42)

Üzenet küldése a karakternek