Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2006. ápr. 27. 9h:44' EZ A 240. JÁTÉKHETED, 92. FORDULÓD 241. játékheted kezdete: ápr. 28. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #4996 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | használod a 71. pszi képességet |
* 2. KP: | használod a 73. pszi képességet |
* 3. KP: | használod a 64. pszi képességet |
* 4. KP: | energia fejlesztése 3 |
* 5. KP: | használod az 1100. tárgyat |
tno 6 6 | növeled a 6. tulajdonságodat |
kpb | kezd. parancs berakása: |
h 1100 | használod az 1100. tárgyat |
m 1 8 8 | mozogsz északkeletre, északra, északra |
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy lángcsóva varázslat. 19 életpontot sebeztél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy sötét halál. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát a másikra rohansz. Vashegyű lándzsával megdöfködöd a hadroszaurusz testét. (3 támadással 49 életpontot sebezve.) A hadroszaurusz belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A hadroszaurusz farka végigsúrolja a jobb karodat. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Páncélod 2 életpontot sebez ellenfeleden. Vashegyű lándzsával jól megszurkálod a hadroszaurusz fejét. (3 támadással 48 életpontot sebezve.) A hadroszaurusz fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Siralmas támadást intéz farkával a hadroszaurusz, épp csak megsuhint. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Támadása közben ellenfeled is sebződik 1 életpontot. Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd.
{Csatastatisztika; sebzés: 119, sebződés: 19, gyógyulás: 0, összesen: -19 ÉP}
(Továbbmész...) [116,50] Még mindig sűrű bozótos van mindenfelé.
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Egy számodra ismeretlen védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Üdvözlésképpen egy lángcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 11 életpontot sebeztél. Távolról tűzgolyó varázslatot lő rád a másik. 25 életpontot vesztettél. Elszántan a másikra rontasz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a vortexmágus örvénylő köpenyét. (3 támadással 63 életpontot sebezve.) Egy tűzgolyó varázslatot dob rád a másik. 24 életpontot vesztettél. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a vortexmágus ködlő lábát. (3 támadással 58 életpontot sebezve.) Távolról tűzgolyó varázslatot lő rád a másik. 23 életpontot vesztettél. A vortexmágus még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
1088 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 132, sebződés: 72, gyógyulás: 0, összesen: -72 ÉP}
(Továbbmész...) [116,49] A bozótost ritka erdő váltja fel.
m 8 8 8 | mozogsz északra, északra, északra |
(Továbbmész...) [116,47] A terep továbbra is ritka erdő. Oldalt pillantva, meglátsz egy álomvirágot. Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy bandita közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. (ld. enc.) {védettsége: 20 szúró, 20 vágó, 20 ütő ellen.} Itt csata lesz.
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy lángcsóva varázslat. 14 életpontot sebeztél. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy káosz szava varázslatot, majd rád küldi. A támadása szerencsére hatástalan volt. Elszántan a másikra rohansz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a bandita bal oldalát. (3 támadással 70 életpontot sebezve.) Nem vagy felkészülve a bandita gyors oldaltámadására. Többször eltalálja a jobb karodat. (4 támadástól 17 életpontot vesztesz.) A derit láncvért működik: ellenfeled sebződik 5 életpontot. Vashegyű lándzsával megdöföd a bandita testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A bandita megrohamoz, és hátrébb taszít. Ahogy megperdülsz, fegyverét többször a hátadba döfi. (4 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Páncélod 4 életpontot sebez ellenfeleden. A bandita még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Átkutatod a tetemet. A következő kincseket találtad: egy vasérc. Szereztél 14 aranyat. 761 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 112, sebződés: 31, gyógyulás: 0, összesen: -31 ÉP}
(Továbbmész...) [116,46] Még mindig az erdőben vagy. Egy ismeretlen madár kezd csivitelni a közelben. Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy megsebzett khór darázs. {támadása: 17.} Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.
Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Egy lángcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 22 életpontot sebeztél. Marokra fogva a vashegyű lándzsát ellenfeledre rohansz. Vashegyű lándzsával jól megszurkálod a khór darázs nyakát. (3 támadással 23 életpontot sebezve.) Feléd sújt a khór darázs a farkával, de elhibázta! A khór darázs összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 darázsszárnyat. (ld. enc.) 433 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 45, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+6 max. varázspont.) Egy lángcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 25 életpontot sebeztél. Ellenfeled káosz szava varázslatot lő rád. A támadása szerencsére hatástalan volt. Marokra fogva a vashegyű lándzsát ellenfeledre ugrasz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a bandita fejét. (3 támadással 57 életpontot sebezve.) A bandita megrohamoz, és hátrébb taszít. Ahogy megperdülsz, fegyverét többször a hátadba döfi. (4 támadástól 15 életpontot vesztesz.) A derit láncvért működik: ellenfeled sebződik 4 életpontot. Vashegyű lándzsával eltalálod a bandita sunyi fejét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Nem vagy felkészülve a bandita gyors oldaltámadására. Többször eltalálja a bal karodat. (4 támadástól 15 életpontot vesztesz.) Támadása közben ellenfeled is sebződik 4 életpontot. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Átkutatod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy vas dobónyíl. Szereztél 12 aranyat. 761 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 105, sebződés: 30, gyógyulás: 0, összesen: -30 ÉP}
m 8 | mozogsz északra |
be 502 1 | bemész az 502. épületbe |
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Távolról lángcsóva varázslatot lősz a másikra. 7 életpontot sebeztél. Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát a másikra támadsz. Vashegyű lándzsával jól megszurkálod a quwarg királynő torát. (3 támadással 22 életpontot sebezve.) A szörny belemar a jobb térdedbe. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Páncélod 1 életpontot sebez ellenfeleden. Vashegyű lándzsával megdöfködöd a quwarg királynő bal oldalát. (3 támadással 37 életpontot sebezve.) A quwarg királynő csáprágója kisebb sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Páncélod 1 életpontot sebez ellenfeleden. Úgy döntesz, ebből elég volt. Rohansz, ahogy csak bírsz. Áldod az eget, hogy ellenfeled lustább annál, hogy kövessen.
{Csatastatisztika; sebzés: 68, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}
be 502 1 | bemész az 502. épületbe |
be 502 1 | bemész az 502. épületbe |
szk 144 | keresed a 144. szörnyet |
ef 8 | energia fejlesztése 8 |
in 1896 0 527 | leírod az 1896. kalandozónak az 527. tárgyat |
in 1896 0 1206 | leírod az 1896. kalandozónak az 1206. tárgyat |
in 4528 219 262 | leírod a 4528. kalandozónak a 219. szörnyet a 262. tárgyat |
in 4528 223 263 | leírod a 4528. kalandozónak a 223. szörnyet a 263. tárgyat |
in 4528 232 277 | leírod a 4528. kalandozónak a 232. szörnyet a 277. tárgyat |
in 4528 245 287 | leírod a 4528. kalandozónak a 245. szörnyet a 287. tárgyat |
in 4528 262 304 | leírod a 4528. kalandozónak a 262. szörnyet a 304. tárgyat |
in 4528 264 336 | leírod a 4528. kalandozónak a 264. szörnyet a 336. tárgyat |
in 4528 276 397 | leírod a 4528. kalandozónak a 276. szörnyet a 397. tárgyat |
JÉGVIHAR GENERÁLÁSA (407. TUDATI KÉPESSÉG) "... részletek az örökké fagyos mentális térből: - Vezírem! Izé... vezír? - szaladt végig Időn és Téren át Vemhes Guppi hangja. A Jégvezér hátán a hideg futkosott. MEGINT megzavarták. Sosem fogja így befejezni taktikai játékát a ryuku remetével. Kicsit unottan formált alakot a mentális térben: - Igen. Kedves tagom, hogy telnek a mindennapjaid? Ó, igen jól? Az remek, nekem is, köszönöm. Ezenkívül, nem, nincs pénzem, nem is adok, felesleges tudati erőm sincs, azt sem adok, de bíztatni, na igen azt talán. - Ö... vezír! A következő tudati képesség fejlesztése befejeződött... jelentem izé. - Ó! Na az más. Ezt már szeretem. És mit kíván a nép? Gigantikus Jéghártyaszaggatást? Esetleg Elemi Jégintegrációt? Na jó, azt ne, azt én sem tudom biztonságosan alkalmazni, bár nem rossz látvány ahogy a magma átalakul... ööö... elkalandoztam kicsit. Szóval. Mit szólnátok egy, hm Jégcsap Animáció?- a mentális jégvezír kérdőn nézett a Vemhesre. - Ö.. hát nem hangzik rosszul... bár... az a hártya-izé jobb volt - gondolta át a dolgokat Guppi. - Na még mit nem! - csatlakozott a mentális térben folyó beszélgetéshez Apa Tifusz. A Tudat második legerősebb tagja ő, jelentős tudati erővel felhatalmazva, na persze és véleménye szerinti beleszólási joggal is rendelkezett. - Üdv néked Apa Tifusz! Hallom az alanori csodák kútjának szelleme is "barátságos" veled. Ugye ott nem alkalmaztad az általam tanított szellemcserkésző bűbájt? Ha a királyság főmágusa megtudja, kitekeri a nyakam, de a tiéd se marad épen. - Ö, háát izé, dehogy. Csak futólag... majdnem. Izé. - Akkor rendben. Már azt hittem. Szóval mi a te problémád? - kacsintott a Vezír. - Na-ne-hogy-már jégcsapot animáljunk meg hártyákat szakítgassunk! Na jó azzal talán nincs problémám, de... na szóval! Nincs elég varázspontunk még egy jégcsóva idézéshez sem! Valami megoldás kell! - öntötte ki lelkét Tifusz. - Tehát varázspont kell. Nos erre már csak egy elcsépelt megoldást ismerek. Le kell ülni a seggetekre és várni kell. Mer tudjátok a vp az olyan, hogy jön magától. - vigyorgott a kékszemű Vezír. - Tényleg! Ez eszünkbe sem jutott! - lelkendeztek a hívek. Az öröm színei kavarogtak a mentális térben. - Nade, vezír... - komorodott el Guppi. - Ezt máskor is tudjuk ám. Ehhez nem kell tudati képesség. - Tudom. Ezért nem árt ha becsukjátok a szemeteket üldögélés közben, és akkor még szép havas képeket is láthattok majd. Na meg jön a kívánt energia is a tudati tér bővítésére felhasznált energiátok függvényében. Ujjé! - és a Jégvezír visszatért az aggodalmaskodó remete társaságába, Jégbarlangjának mélyébe." [Ez a Kasztroplanáris varázsenergia képességgel tökéletesen megegyező varázspont regeneráló képesség. Minden befejlesztett TU után +5% VP regenerációt ad a forduló elején, maximum +100%.] |
A SZIRÉN KÖPENYE (820. TÁRGY) Ez az átlátszó, halványkék színben úszó, bokáig érő köpeny nem csupán a kinézete miatt vált a szirének kedvenc ruhadarabjává. A méltóságteljesség és szépségérzet mellett, ami viselőjét övezi, a következő előnyökkel jár magadra ölteni: +5 védettséget, +2 teológiát (de csak ha már legalább 1), +2 intelligenciát ad. Ezenkívül lesz +2% esélyed, hogy egy ritka tárgyat találj egy szörnyben. A tárgy nem átadható. |
BANDITA (758. SZÖRNY) Doohnibor, a legendás bandavezér emberei mindenütt ott vannak. Ő volt az, aki az első rablószervezetet alapította, kezdetben csupán a rabolj a gazdagoktól, adj a szegényeknek szellemben. Később azonban Dornodon hite megkísértette, és a banditák csapata átalakult egy gonosztevő társasággá, akik mindenhol-mindenkit kifosztanak. Lehetsz te a legjobb tolvaj vagy Raia legelső bíborosa, a banditák szemében teljesen mindegy, alkunak helye nincs, ők csak az értékeidre hajtanak, és nem tűrnek ellentmondást. |
DARÁZSSZÁRNY (652. TÁRGY) Szép kis trófea a gyűjteményedbe, ha már az egész darazsat nem rakhatod el. Talán egy szép napon irtózatos erejű mágikus relikviát tudsz belőle kovácsolni, de ha azt nem, talán jó lesz valamilyen varázslathoz. |
Erő: | 16 (22) | Szint: | 15 | Merészség: | 5/1 | Magasság: | 129 cm |
IQ: | 24 (28) | Támadás: | 24 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 40 kg |
Ügyesség: | 16 (20) | Védekezés: | 43 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 3/3 év |
Egészség: | 16 (22) | Életpont: | 265/94 | Jellem: | semleges (+2) | Tul. pont: | 2 |
Szerencse: | 21 (29) | Varázspont: | 295/19 | Pénz: | 3112 arany | Kép. pont: | 7 |
Tudatpont: | 20/6 | Pszi pont: | 111/19 | EFejl: | 5 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 1 | szúrófegyverek: | 18 | vágófegyverek: | 1 |
ütőfegyverek: | 1 | lőfegyverek: | 5 | dobófegyverek: | 2 |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -3.); bumeráng (#249) (4 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 5 |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 14 (+1) | 2. nyomkövetés: | 13 (+1) | 3. lopás: | 1 |
4. mászás: | 5 | 5. csapdakészítés: | 6 | 6. csapdaészlelés: | 1 |
7. gyógyítás: | 23 (+1) | 8. titkosírás: | 1 | 9. felderítés: | 5 |
10. teológia: | 3 | 11. taumaturgia: | 16 (+1) | 12. szerencsejáték: | 1 |
13. versengés: | 5 | 14. szörnyismeret: | 11 | 15. pszi: | 13 |
16. zárnyitás: | 1 | 17. vadászat: | 4 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 11 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
gyógyítasz 35% életerő alatt 20 TVP-ért (max. 3 alkalommal) |
készítesz kerek követ (#19) (max. 20 darabot ) |
elfogod mutáns pókot (#117) fedett veremmel (#219) |
mászol max. 20 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus (31) |
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 12) |
gyilkos sallank (#85) |
Barátságosság (aktív: 8, max: 12) |
manifesztátor (#124), árnymanó (#4), Ördögi Kör (#9116), Leah hívők (#991), férfiak (#998), gonoszok (#988), semlegesek (#989), jók (#990) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) | |
Papi varázslataid | ||
gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) | tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
felejtés (#68) (4996) | méregsemlegesítés (#14) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
2. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
lángcsóva (#31) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
hhaar burka (#32) |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Egy igen komoly misszió: likvidálj egy mosolygó rettenetet. |
2.) Az óriás patkányok betegséget terjesztenek. Ölj meg hatot e rágcsálók közül! (számláló: 0) |
3.) Bizonyítsd be, hogy nem a mohóság, a tárgyak gyűjtögetése vezérel, amikor engem követsz: imádkozz hozzám úgy, hogy a megterheltséged 50% alatt van! |
HŐSTETTEID |
Olimpiai helyezéseid: második hely az 1. kategóriában a XXI. olimpián. |
Összsúly: 63.36 kg | Megterheltség: 117% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 61 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
4 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
30 | arany (#50) | 1 | aranyló ugarhéj (#100) | 1 | darázsszárny (#652) | |||
1 | szirén köpenye (#820) | 1 | vas dobónyíl (#189) | 1 | vasérc (#152) |