91. forduló, 93. forduló, Shuran Tranzikan összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2018. aug. 28. 15h:04'
EZ A 134. JÁTÉKHETED, 92. FORDULÓD
135. játékheted kezdete: aug. 31.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 10 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #2948
SZÁMLA : XXXX

SHURAN TRANZIKAN KALANDJAI


Morgan hatalma gyengült. Csak így tovább, pusztítsátok az élőholtakat, és a Negatív létsíkra nyíló rések bezáródnak.
Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [99,-3] koordinátán.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idő ellenére is sikerült némi életerőt visszanyerni. (+7 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+16 varázspont.) Mentális erőd regenerálódik. (+6 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+3 tudatpont.) 4 tanítványod van, akik mindenhová követnek, lesik minden mozdulatodat.
(Szörnykeresés: ilyen terepen a keresett szörny nem él, ezért nem is pazarolsz most kutatásra TVP-t.)

* 1. KP: h 1167 1 0 használod az 1167. tárgyat
Ezen a tereptípuson nem tudsz/nem lenne értelme főzni! [0 pontot használtál fel, van még 262.]

* 2. KP: p 64 0 0 használod a 64. pszi képességet
Lazítani kezdesz, és lehunyod szemeidet. Mentális energia gyűlik benned. Kiengeded magadból a pszi-ernyő pszi képességet. [-6 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 257.]

* 3. KP: v 19 0 0 elmormolod a 19. varázslatot
Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a kitartó ló varázslatot! Kitartásod, fáradtságtűrésed megnövekedett! [-10 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 252.]

m 2 mozogsz keletre
[100,-3] Továbbmész a város utcáján. A város nyüzsög az élettől - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek troll testőreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat. Egy feléd lopakodó alakot pillantasz meg a túl oldalon. Hmm, csak egy orgyilkos. Ettől nincs semmi félnivalód. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Megmarkolva a mandibulakaszát a másikra rohansz. {GYD:} Mandibulakaszával többször mélyen végigmetszed az orgyilkos jobb karját. (2 támadással 53 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal felnyársalod az orgyilkos bal lábát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Hárításod megcsúszik, az orgyilkos fegyvere a bal térdedbe fúródik. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Szereztél 1 orgyilkos tőrt. 336 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 73, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}

Egy helyen egy tábla van a földbe szúrva, a következő felirattal: " Hirdesse e tábla az Élet és Halál Urának, Leahnak dicsőségét! Állította: En'Laos " Látsz egy halálbokort. A kultúra már ide is betört: Egy cikornyás betűkkel telerótt táblát pillantasz meg. Elolvasod: " Miután Zarkkal üzleteltél, számold meg az ujjaidat is!!! NeTuddKi. "
(Vándorcirkusz:) Hirtelen rengeteg összekeveredett lábnyomra leszel figyelmes az út porában. Nagyon nagy lehetett itt a forgalom az utóbbi órákban! Mikor felnézel, megérted miért. A vándorcirkusz épp az út mellé telepedett, színes sátrai hívogatóan állnak előtted. Mielőtt belépnél, egy törpe lép eléd. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " Az álmaid valóra válhatnak. De nem biztos, hogy örülsz, ha viszontlátod rémálmaidat... Az Illúzió Mesterei " Épületeket látsz: egy fegyverbolt (591. épület.) és egy vegyesbolt (594. épület.).
Összefutsz Fifikás Smuggal. Fairlight fanatikusa. Egy arany pikkelyvértet, egy bíbor erőövet, egy borostyán függőt, egy ezüst gyűrűt, egy gólem talizmánt, egy halálhozó talizmánt, egy igazgy. fülbevalót, egy Jerome köpenyét, egy kígyóbőr övet, egy kvazár sisakot, egy lánckesztyűt, egy nodonrod kitűzőt, egy obszidián karkötőt, egy örökkéval. rubinját, egy umbatari karkötőt, egy varkaudar csizmát, egy varkaudar ékkövet és egy villám szimbólumot visel. Jelvényei: Naprend (a Chara-din elleni harcért). Felszerelését egy harcos trófea, egy Lord Kovács József trófea és egy erszényes elkarog trófea ékesíti. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy árnyéktőrt tart. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd spagulár. Málhásállata egy hegyi szamár.
Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját.
Találkozol Veres Trammannal. Furcsán, betegesen sápadtnak tűnik. Egy aranyozott klipszet, egy bátorság medálját, egy denevér szimbólumot, egy Eldaran karkötőjét, egy griff nyakéket, egy gromak páncélt, egy harci maszkot, egy hatalom fülbevalóját, egy lánckesztyűt, egy nodonrod kitűzőt, egy obszidián karkötőt, egy regeneráló gyűrűt, egy smaragd védőgyűrűt, egy varkaudar csizmát, egy varkaudar szimbólumot és egy zafír erőövet visel. Jelvényei: Naprend (a Chara-din elleni harcért). Felszerelését egy varkaudar íjász trófea, egy Poomr Ko trófea és egy varkaudar varázsló trófea ékesíti. Jobb kezében egy varkaudar szablyát, bal kezében egy rövid kardot tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Holmiját egy hegyi szamár cipeli. Érzékeled auráját: semleges, mint a Tiéd.
Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok.
Találkozol Alarannal. Egy féregíz nyakpántot, egy hatalom fülbevalóját, egy hoarián bőrnadrágot, egy hoarián bőrövet, egy hoarián sarut, egy kígyóbőr övet, egy koponya szimbólumot, egy Métely páncélját, egy nekrofun medált, egy obszidián karkötőt, egy olimpiai ezüstmedált, egy örökkéval. zafírját, egy rémbőr tarkóvédőt, egy smaragd védőgyűrűt, egy szürke bőrkesztyűt, egy umbatari karkötőt és egy varkaudar szimbólumot visel. Jelvényei: Naprend (a Chara-din elleni harcért). Ruházatát egy ongóliant trófea, egy óriásféreg trófea és egy q. rohamosztagos trófea díszíti. Jobb kezében egy Brod buzogányát, bal kezében egy harci kalapácsot tart. Lőfegyvere egy gnóm nyílpuska. Tárgyainak egy részét egy zombi viszi.
Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok.
Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel előtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza betűket: " A tolvajok mindenütt körülvesznek, csak lehet, hogy Te nem látod őket...-Gilbo & Buga " [10 pontot használtál fel, van még 242.]

ee 51 57 45 eladod az 51. tárgyat az 57. tárgyat a 45. tárgyat
Eladtál 1 bőrpáncélt. 5 aranyat kaptál.
Eladtál 1 bőrsisakot. 5 aranyat kaptál.
Eladtál 1 kis bőrpajzsot. 5 aranyat kaptál.
[0 pontot használtál fel, van még 242.]

ee 71 72 73 eladod a 71. tárgyat a 72. tárgyat a 73. tárgyat
Eladtál 1 rézpáncélt. 24 aranyat kaptál.
Eladtál 1 rézsisakot. 7 aranyat kaptál.
Eladtál 1 rézpajzsot. 14 aranyat kaptál.
[0 pontot használtál fel, van még 242.]

ee 126 64 225 eladod a 126. tárgyat a 64. tárgyat a 225. tárgyat
Eladtál 6 bronzpengét. 72 aranyat kaptál.
Eladtál 1 csontszablyát. 2 aranyat kaptál.
Eladtál 7 orgyilkos tőrt. 56 aranyat kaptál.
[0 pontot használtál fel, van még 242.]

m 7 mozogsz északnyugatra
[99,-4] Folytatod sétádat a házak közt. Itt, a vadon közepén kissé meglepő megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " Kalandozók! Ez a terület mostantól az alanori királyság része, az ottani törvények érvényesek itt is, mostantól ti is Borax adófizetői vagytok. Ennek eredményeképp a városi adó mértéke is megemelkedett, a Fény Szentélyének bevétele ezentúl újabb Szentélyek építése helyett a város kincstárába folyik be. A tolvajlást szigorúbban büntetjük, a boltosok pedig önvédelmi képzésben részesültek. A lázadók büntetése halál. Aláírás: Numpet Zaks. " Találsz egy táblát, rajta a következő felirattal: " Figyelem! Nagyszabású árverés rendeztetik, melyen minden szabad erdauini kalandozó részt vehet! Részletek a városházákon és a helytartói hivatalokban [BE <épület> 1]. Krapixlon Ottomár, pénzügyminiszter. " A sarok mögött csosszanó léptek figyelmeztetnek a veszélyre. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy sötét gnóm közeledik. Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

A mészárlásra kiszemelt áldozat számodra ismeretlen védekező varázst lök magára. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy puha ütés varázslatot. Szerencsére nem hatott rád. Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. {GYD:} Mandibulakaszával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a sötét gnóm bal lábát. (2 támadással 57 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal megdöföd a sötét gnóm bal lábát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Elhajolsz a sötét gnóm ütése elől, de a fejed tetejét így is horzsolja. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A varázsló kezéből apró villámok repülnek ki. Félig megúsztad. 9 életpontot vesztettél. A sötét gnóm még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 462 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 76, sebződés: 14, gyógyulás: 0, összesen: -14 ÉP}

Ahogy tovább caplatsz, egyszercsak megakad valamin a szemed. Közelebb nyomulva meggyőződhetsz róla, hogy ez egy tábla, valamilyen felirattal. Kiböngészed: " A benned lüktető vér minket táplál. Nekünk ez az élet, de számodra a halál... Vértestvérek. " A következő épületeket látod: egy fegyvermester háza (573. épület.) és egy fekete mágustorony (598. épület.). A kultúra már ide is betört: Egy cikornyás betűkkel telerótt táblát pillantasz meg. Elolvasod: " Febr. 13-án éjjel farsangi buli a városban. Légy itt. Várunk. (V&T). " [10 pontot használtál fel, van még 232.]

vtn 31 varázslat tanulás: a 31. varázslatot
Félve közelebb óvakodsz. Remegve kopogtatsz a lapos rézkoponyával. Sokáig semmi, de aztán nyikordul az ajtó, és megjelenik egy sebekkel borított testű alak! Őt a sebek azonban cseppet sem zavarják. Talán egy lélek nélküli, emberi maradványokból összevarrt, miksziszi húsgólemmel állsz szemben? A mágus örömmel fogad, és a piszkos anyagiak megbeszélése után kezdetét veszi végre a hosszadalmas tanulás. A kézmozdulatokon, varázsszavakon, anyagi komponenseken kívül még rengeteg fontos dolgot elsajátítasz. Most már el tudod mondani a varázslatot, de másnak sajnos nem tudod megtanítani. A varázsló varázslat, amelyet kaptál: lángcsóva. (ld. enc.) A húsgólem kikísér a bejárathoz. [35 pontot használtál fel, van még 197.]

vtn 285 varázslat tanulás: a 285. varázslatot
Félve közelebb óvakodsz. Remegve kopogtatsz a lapos rézkoponyával. Sokáig semmi, de aztán nyikordul az ajtó, és megjelenik egy sebekkel borított testű alak! Őt a sebek azonban cseppet sem zavarják. Talán egy lélek nélküli, emberi maradványokból összevarrt, miksziszi húsgólemmel állsz szemben? A mágus örömmel fogad, és a piszkos anyagiak megbeszélése után kezdetét veszi végre a hosszadalmas tanulás. A kézmozdulatokon, varázsszavakon, anyagi komponenseken kívül még rengeteg fontos dolgot elsajátítasz. Most már el tudod mondani a varázslatot, de másnak sajnos nem tudod megtanítani. A varázsló varázslat, amelyet kaptál: időcsere. (ld. enc.) A húsgólem kikísér a bejárathoz. [35 pontot használtál fel, van még 162.]

m 7 8 mozogsz északnyugatra, északra
[98,-5] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy nektoraf. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Marokra fogva a mandibulakaszát ellenfeledre ugrasz. {GYD:} Mandibulakaszával kegyetlenül összevagdalod a nektoraf bal oldalát. (2 támadással 52 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal jól megszurkálod a nektoraf nyakát. (3 támadással 19 életpontot sebezve.) A nektoraf mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Megpróbál karjaival összeroppantani. Lerázod magadról! Ellenfeled regenerálódik! {GYD:} Mandibulakaszával kegyetlenül összevagdalod a nektoraf jobb oldalát. (2 támadással 51 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal megdöfködöd a nektoraf testét. (3 támadással 17 életpontot sebezve.) A nektoraf meglegyint mancsával, de csak súrol. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A szörny kitárja karjait, és megpróbál átölelni. A hatalmas karok iszonyú erővel ragadnak meg, és préselni kezdenek. 100 életpontot vesztettél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 nektoraf faggyút. (ld. enc.) 598 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 139, sebződés: 116, gyógyulás: 0, összesen: -116 ÉP}

Két élőholtba botlasz. Ebből csata lesz! Megpróbálsz beolvadni a környezetedbe. Hiába, a tapasztalat. Ezúttal is megúsztad harc nélkül. Persze kíváncsi vagy, mi is volt az ellenfeled. Azonnal rájössz, hogy egy zombi mester ijesztett meg. Hamarosan elmúlik a veszély. Megnyugodva ugrasz elő. A kultúra már ide is betört: Egy cikornyás betűkkel telerótt táblát pillantasz meg. Elolvasod: " Tanya: keletre 15, délre 9 mérföld. Remetelak: keletre 12, délre 33 mérföld. " Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy ovimon-bokrot. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Tharr hívői építették. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy rúnakövet. Hozzáérsz, remélve a telepatikus kontaktust, de semmi. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Körbevizsgálódsz. Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) gnóm nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [98,-6] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. Kesernyés zergenye illatát hozza a szél. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy márványtornyot. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Sheran hívei emelték. A távcsővel lassan körülnézel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy patakot. Délnyugatra nézve látsz egy olvasztókemencét. Északra egy Raia oltár van. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Hirtelen mozogni kezd a föld! Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy legyengült vérszomjas csüldő közeledik. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Marokra fogva a mandibulakaszát a másikra rontasz. {GYD:} Mandibulakaszával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a vérszomjas csüldő egyik csápját. (2 támadással 52 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal jól megszúrod a vérszomjas csüldő testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a vérszomjas csüldő száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. 262 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 73, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}

[20 pontot használtál fel, van még 142.]

h 165 használod a 165. tárgyat
Minden erődet összeszedve, felhajítod a kampót (persze a kötél innenső végét fogod). A kampó megakadt odafent! Megkezded a felfelé kapaszkodást. Professzionális hegymászó-bemutatót tartasz, ahogy felmászol a sima falon, majd bemászol az ablakon. Kilihegve magadat, körbenézel a sötét toronyszobában. Fegyveredet markolva vársz, amikor valami sötét tömeg emelkedik fel előtted. Egy nyuhaj karbin! A rettegés megsokszorozza az erődet: nyaktörő sebességgel mászol le a toronyfalon. Mikor lemásztál a kötélen, egy laza rántással kiakasztod a vaskampót, és elcsomagolsz. [28 pontot használtál fel, van még 114.]

m 7 6 mozogsz északnyugatra, nyugatra
[97,-7] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy vérfürdető magszim. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 2 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a vérfürdető magszim testét. (2 támadással 11 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Megmarkolva a mandibulakaszát a másikra rohansz. {GYD:} Mandibulakaszával kegyetlenül összevagdalod a vérfürdető magszim húsos törzsét. (2 támadással 58 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal megdöfködöd a vérfürdető magszim testét. (3 támadással 18 életpontot sebezve.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (7 támadástól 17 életpontot vesztesz.) {GYD:} Mandibulakaszával végigvágod a vérfürdető magszim alsó, lágy részeit. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal megérinted a vérfürdető magszim testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Csápjaival a vérfürdető magszim lecsap a bal karodra. (7 támadástól 17 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 magszim belet. 867 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 125, sebződés: 34, gyógyulás: 0, összesen: -34 ÉP}

Két élőholtba botlasz. Ebből csata lesz! Ellenfeled ezúttal egy Thargodan csontváz.

Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 2 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a Thargodan csontváz testét. (2 támadással 11 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a göcsörtös bunkót. Vad csatakiáltással, felemelve a göcsörtös bunkót a másikra rohansz. {GYD:} Göcsörtös bunkóval többször kegyetlenül megütöd a Thargodan csontváz testét. (3 támadással 85 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal megdöfködöd a Thargodan csontváz testét. (3 támadással 19 életpontot sebezve.) A Thargodan csontváz néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 33 életpontot vesztesz.) Ellenfeled vámpirizál belőled. 10 életpontot vesztettél. {GYD:} Göcsörtös bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a Thargodan csontváz bizarr csontjait. (2 támadással 62 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal épp hogy megszúrod a Thargodan csontváz bal oldalát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) A Thargodan csontváz néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 34 életpontot vesztesz.) A Thargodan csontváz szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 057 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 182, sebződés: 77, gyógyulás: 0, összesen: -77 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. (Nincs mibe rakni 1 bomló esszenciát.) Tudati vitalizációt hajtasz végre. Gyógyultál 75 életpontot! Egy hozzád hasonló profinak igazán gyerekjáték ebben a sűrűben elbújni. Szörny esélytelen veled szemben, sehol sem talál. Kicsit később óvatosan kilesel. Ó! Hiszen ez egy drakolich. {támadása: 33.} Hamarosan elmúlik a veszély. Megnyugodva ugrasz elő. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Fairlight híveié. Zajt hallasz a közeledből. Nem is zaj ez, hanem beszéd. Fülelsz egy percig: "Gyerekikispocok! Nembántalakkispocok!" Mi lehet ez? Odasettenkedsz. Egy, az átlagnál is alacsonyabb gnóm férfi térden állva beszél egy lyukba... Köszöntöd, majd atyáskodva megkérded mi jót csinál errefelé. Elmondja, hogy az Alanori Tudományegyetem biológiaszakos novíciusza és Ghalla állatfajait tanulmányozza. Most épp egy bíborgörényt próbál kicsalogatni a vackából, de nem nagyon megy. Ha segítesz, szükség van 10 TVP-re és egy amnioszra (48. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy ryuku gárdista. {védettsége: 15 szúró, 15 vágó, 15 ütő ellen.} Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 2 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a ryuku gárdista bal lábát. (2 támadással 32 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Meglengetve a mandibulakaszát ellenfeledre rontasz. {GYD:} Mandibulakaszával hatalmas csapásokat adva felmetszed a ryuku gárdista testét. (2 támadással 46 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal megdöfködöd a ryuku gárdista testét. (2 támadással 28 életpontot sebezve.) Pengéjét vadul forgatva, a ryuku gárdista újra meg újra lecsap. (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 703 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 106, sebződés: 15, gyógyulás: 0, összesen: -15 ÉP}


(Továbbmész...) [96,-7] Változik a vidék képe, síkságon vagy. Találsz egy mély kutat. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Fairlight hívői építették. A távcsővel lassan körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy rúnakövet. Délre nézve látsz egy Tharr oltárt. Délnyugatra egy mély kút van. Északnyugatra egy vaskohó van. Északra egy Dornodon oltár van. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy alpesi tehén közeledik. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Vad csatakiáltással, felemelve a mandibulakaszát a másikra támadsz. {GYD:} Mandibulakaszával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod az alpesi tehén lila foltos testét. (2 támadással 52 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal eltalálod az alpesi tehén testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Az alpesi tehén szarvai eltalálják a jobb térdedet. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Lábával meglök az alpesi tehén. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Az alpesi tehén még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 7 kaját. 301 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 69, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}

Észreveszel valamit a földön. Elég régi (kb. 3 hetes) gnóm nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek. [20 pontot használtál fel, van még 94.]

h 92 használod a 92. tárgyat
Keresel egy helyet, ahová a kötelet rögzítheted, azután lemászol a kútba. A kút mélyén félhomály honol. Ahogy szemed megszokja a gyenge fényt, körbenézel. Hirtelen a sötétből egy szörny ront elő! Egy százfogú! {max. életpontja: 17-18.}

Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. {GYD:} Mandibulakaszával kilukasztod a százfogú szivacsos testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal teljesen átdöföd a százfogú jobb első lábát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A százfogú megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A százfogú még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. 56 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 42, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Érdemes volt lejönni! A földön találsz 1 lapockacsontot. Miután elhagytad a sötét helyet, elpakolod a kötelet. [14 pontot használtál fel, van még 80.]

m 7 7 7 mozogsz északnyugatra, északnyugatra, északnyugatra
[95,-8] Kaptatók és lejtők váltják fel a sík terepet: dombvidék.

Összefutsz két élőholttal. Nem sokat teketóriázol, rájuk támadsz. Egy szikla mögé rejtőzöl. Kilesel, hogy jobban megvizsgálhasd a nagy ellenfelet. Ez nem lehet más, mint egy élőholt tigris. Amint megtisztul a terep, Te is előkerülsz. Felfedeztél egy vaskohót. Látsz egy oltárt. Elenios hívei emelték. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy rúnakövet. Csak egy hideg kő, nem tudod, melyik istené lehet - az biztos, hogy nem a tiedé. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy olvasztókemencét. Észreveszel egy quwargot. Rátaposol. 1 tapasztalati pontot kaptál. Séta közben felkapod az orrodat: semmi kétség, itt valahol a föld alatt fém van! Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Néhány mérföldre keletre megpillantasz egy Dornodon oltárt. Délnyugatra nézve látsz egy mély kutat. Nyugatra egy barátság szent tüze van. Északra egy Fairlight oltár van. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Észreveszel valamit a földön. Nem túl régi (maximum néhány napos) alakváltó nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 3 hetes gnóm nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 2 hetes elf nyomokat, amelyek délre vezetnek.

(Továbbmész...) [94,-9] A dombságot elhagyod, sűrű erdőbe érkeztél. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy álomvirágot. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő.

Összefutsz két élőholttal. Nem sokat teketóriázol, rájuk támadsz. Egy Thargodan csontváz áll veled szemben.

Fegyvert váltasz: előkapod a göcsörtös bunkót. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. {GYD:} Göcsörtös bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a Thargodan csontváz testét. (3 támadással 96 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal jól megszurkálod a Thargodan csontváz görbe csontjait. (3 támadással 20 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 36 életpontot vesztesz.) A lény elszívja életenergiádat, és magát gyógyítja! 11 életpontot vesztettél. {GYD:} Göcsörtös bunkóval többször kegyetlenül megütöd a Thargodan csontváz testét. (2 támadással 54 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal megbököd a Thargodan csontváz bizarr csontjait. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor a Thargodan csontváz megcsapja a fejedet. (2 támadástól 27 életpontot vesztesz.) A Thargodan csontváz összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. 1 057 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 177, sebződés: 74, gyógyulás: 0, összesen: -74 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. (Nincs mibe rakni 1 bomló esszenciát.) A sűrű aljnövényzet megbízhatóan rejt el a figyelő szemek elől. Kikukucskálsz rejtekedből, és felsóhajtasz. Még szerencse, hogy elbújtál. Ó! Hiszen ez egy szubreális vámpír. Amint eltűnik szemed elől, kikecmeregsz a rejtekhelyről. Kiásol a földből pár vadhagyma-gubót. (+1 kaja.) Megvizsgálod a talajt. Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) kobudera nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 3 hetes gnóm nyomokat, amelyek délkeletre, friss alakváltó nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek.

(Továbbmész...) [93,-10] Tovább barangolsz a fák között. Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy pókvadász. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Elszántan ellenfeledre rohansz. {GYD:} Mandibulakaszával alaposan megvágod a pókvadász jobb oldalát. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal teljesen átdöföd a pókvadász fekete lebernyegét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) A pókvadász nyelvét a nyakad köré tekeri, de Te gyorsan kiszabadítod magad. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. 94 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 56, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

Már éppen azon kezdtél gondolkozni, hogy ideje lenne némi élőholt pusztításnak, amikor rábukkansz kettőre. Na, ezeknek is meszeltek! Ellenfeled ezúttal egy dermesztő lidérc.

Elszántan ellenfeledre rontasz. A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a dermesztő lidérc jobb vállát. (4 támadással 148 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal megkarcolod a dermesztő lidérc testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor a dermesztő lidérc megcsapja a fejedet. (4 támadástól 33 életpontot vesztesz.) Tagjaid ledermednek (-5 védettség). A dermesztő lidérc szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Átvizsgálod a testet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 lidércesszencia (ld. enc.). 1 408 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 162, sebződés: 33, gyógyulás: 0, összesen: -33 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. (Nincs mibe rakni 1 bomló esszenciát.) Találsz nála 1 éjkövet. Tudati vitalizációt hajtasz végre. Gyógyultál 75 életpontot! A sűrű aljnövényzet megbízhatóan rejt el a figyelő szemek elől. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 rejtőzködés). Kilesel, hogy jobban megvizsgálhasd a nagy ellenfelet. Felismered. Ez egy szubreális vámpír. A szörny távoztával előkerülsz búvóhelyedről. Látsz egy rúnakövet. Hozzáérsz, remélve a telepatikus kontaktust, de semmi. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy szent tölgyfát. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy álomvirágot. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Körbevizsgálódsz. Aránylag régi (kb. 2 hetes) kobudera nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 3 hetes gnóm nyomokat, amelyek délkeletre, friss alakváltó nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek. [30 pontot használtál fel, van még 50.]

m 7 mozogsz északnyugatra
[92,-11] Az erdőt síkság váltja fel.

Mindenfelé nyüzsögnek az élőholtak, így te is rövidesen találkozol párral. Szinte teljesen hozzátapadsz egy fa oldalához abbéli igyekezetedben, hogy észrevétlen maradj. Akár iskolát is nyithatnál, úgy megy a rejtőzés. A végén persze győz a kíváncsiság. Ráismersz a távolodóra. Egy élőholt quwarg. Amikor elhal a zaj, előmászol. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Tharr hívői építették. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy halálbokort. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy Sheran oltárt. Keletre nézve látsz egy Tharr oltárt. Nyugatra egy Fairlight oltár van. Északnyugatra egy Fairlight templom van. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megvizsgálod a talajt. Nem valami friss (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek keletre. [10 pontot használtál fel, van még 40.]

v 15 68 6 elmormolod a 15. varázslatot
Nekilátsz a varázslat elmondásának. A földből energia áramlik testedbe. Elmondtad a szaporítás varázslatot! Gyorsan növekedni kezd, és már a kezedben is van 6 új kék orchidea. [-42 varázspont.] [30 pontot használtál fel, van még 10.]

* 1. BP: h 242 0 0 használod a 242. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [1 pontot használtál fel, van még 9.]

* 2. BP: szk 42 0 0 keresed a 42. szörnyet
Felkészülsz a terepgyakorlatra: táborozás után megpróbálsz keresni egy óriás patkányt. [0 pontot használtál fel, van még 9.]
Szomjadat csillapítod, a kulacsodból kortyolva. Végtagjaid felengednek, ahogy a dermedtség elmúlik. Etetési idő! Megeteted a szörnyedet. 2 kaját habzsol be a hegyi szamár. Alaposan elfáradva, táborhelyet keresel. Percek sem kellenek hozzá, hogy mély álomba merülj. A heti megpróbáltatások megedzették a szervezetedet. (+1 max. életerő.) Elmúlt a kitartó ló hatása.
Ebben a körben 9 pontod maradt, ebből a következő körre 9 pontot vihetsz át. Kapsz még 233 pontot. A következő körben tehát 242 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


LÁNGCSÓVA (31. TÁMADÓ VARÁZSLAT)
A lángcsóva elmormolásakor a kezedből egy hosszú tűznyelv csap ki, leégetve ellenfeled irháját és szemöldökét. Azokon, akik semmilyen módon nem védettek a tűz ellen, taumaturgia szint/2*D5 sebzést okoz. Ha az ellenfélnek sikerül félreugrania, akkor csak a fele sebzést szenvedi el. A varázslat elmondása 10 VP-be kerül, anyagi komponense nincs.

IDŐCSERE (285. VARÁZSLÓ VARÁZSLAT)
Ezzel a meglepően egyszerűen megidézhető varázslattal még egy mágustanonc is képes mikronnyit manipulálni az idő folyamát. A varázslatot, ha egyszer megtanultad, többé ki sem vagy képes kapcsolni: attól kezdve minden fordulód elején automatikusan elmondod, 5 varázspont árán, és cserébe kapsz 10 TVP-t.

NEKTORAF FAGGYÚ (667. TÁRGY)
A nektoraf bőréről lekapargatva a dús faggyút, félreteheted egy tetszőleges koszos edénybe vagy üvegcsébe, nem lesz semmi baja a dús zsiradéknak. Hogy mire jó? Hát, enni azt biztos nem...

LIDÉRCESSZENCIA (1074. TÁRGY)
A lidércek legyőzése után általában semmi nem marad ezekből a lényekből, nagy ritkán viszont előfordul, hogy egy kis kupac nyálkaszerű anyagot kaparhatsz össze a földről. Ez a lidérc visszamaradt esszenciája, amit valamikor talán még felhasználhatsz valami nemesebb célra.

KARAKTERLAP

Shuran Tranzikan, egy kopasz, barna szemű kobudera férfi vagy. A bőröd világosabb az átlagosnál. Sheran elsőáldozója vagy. Az Acél Öklök (#9123) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 92. fordulód.

Erő: 16 (28) Szint: 17 Merészség: 4/3 Magasság: 150 cm
IQ: 21 (28) Támadás: 37 (38) Agresszió: 3 Testsúly: 52 kg
Ügyesség: 19 (31) Védekezés: 24 (27) Menekülés: 30 % Életkor: 31/31 év
Egészség: 15 (24) Életpont: 422/273 Jellem: semleges (-3) Tul. pont: 0
Szerencse: 22 (29) Varázspont: 276/175 Pénz: 1456 arany Kép. pont: 0
Tudatpont: 21/2 Pszi pont: 15/9
Eddig összesen 842 szörnyet (12 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 7 202 TP-t kaptál. Jelenleg 233 885 TP-d van. A következő szinthez még 26 115 TP szükséges. Trófeáid: dermesztő lidérc, élőholt sullár, quwarg királynő.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 19/20 (+2%) szúrófegyverek: 13/24 (+12%) vágófegyverek: 9/62 (+45%)
ütőfegyverek: 15/54 (+6%) lőfegyverek: 8/79 dobófegyverek: 11/68 (+12%)

Feltételes fegyverváltás: mandibulakasza (#127) << bronzhegyű lándzsa (#87) << göcsörtös bunkó (#123)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -7.); ubuk tüske (#131) (8 -9.); vas dobónyíl (#189) (10 -);
Óvatosság (labirintusokban): 5
92,72 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 100

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 479 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 51/22 (+90%) 2. nyomkövetés: 15/51 (+27%) 3. mászás: 8/49 (+15%)
4. csapdakészítés: 7/62 (+6%) 5. csapdaészlelés: 1/34 6. gyógyítás: 8/7
7. titkosírás: 2/71 8. felderítés: 3/17 9. szörnyidomítás: 4/82
10. teológia: 5/82 (+14%) 11. taumaturgia: 3/31 12. harcművészetek: 23/0
13. zene: 3/20 14. szörnyismeret: 5/76 15. pszi: 2/28 (+4%)
16. zárnyitás: 1/17 17. vadászat: 3/7 18. bányászat: 7/79 (+17%)
19. főzés: 5/10

FELTÉTELES PARANCSOK (még 49 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 50% életpont alatt ( tudati vitalizációval)
elfogod sullárt (#101) fedett veremmel (#219)
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 10 VP)
időcsere (#285, 5 VP)
Papi varázslataid
gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
tündérfény (#25, 1 VP) revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
pszi-ernyő (#64)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
10. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20)
energiatüskék (#29)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
hegyi szamár (#7168) (málhás: +31 kg teher) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Egy igen komoly misszió: likvidálj egy mosolygó rettenetet.
2.) Egy érdekes próba: kövess egy nyomot folyamatosan [egy parancsból], hat mezőn keresztül.
3.) Az óriás patkányok betegséget terjesztenek. Ölj meg hatot e rágcsálók közül! (számláló: 1)

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke mágustorony (500): kész. kobudera lak (533): kész. városháza (Gatin) (540): 20. labirintus (45,91). helytartói hivatal (563): új. sötét kastplom (566): 50. labirintus (98,19). városháza (685): új. fejvadászház (757): kész. fejvadászcéh (758): új. Toborzóiroda (759): új.

ISMERT LABIRINTUSOK
1, 17, 18, 20, 50.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 1, 6.

HŐSTETTEID
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 325 (limit: 1120), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 20346.
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 1 felderítő, 1 harcos.

MAKRÓID (jelenleg 0 lehet)
1. makró parancsai: vv 71 112 377, p 69 15, vv 88 165 147, vv 188 28 53, vv 363 220 26, vv 224 161 209, vv 300, le 823, kf 836 1041, h 1602 27 50.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
konc. könnyítés (132)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
kasztrop.kitágulás (197)
a hatalom rúnája (215)
sárkánybölcsesség (230)
önismeret (236)
kritikus ütés (240)
a butaság ára (273)
tanítványok (284)
harci mágia (334)
kétkezes harc (338)
időfolyamok (394)
megvilágosodás (421)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudati gyorsítás (506) OK
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati ostrom II (539) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 99 TU szükséges.)
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.

Összsúly: 79.71 kg Megterheltség: 62%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 58 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 bőrpáncél (#51) 1 bőrsisak (#57) 6 bronzpenge (#126)
1 csontszablya (#64) 1 kis bőrpajzs (#45) 6 orgyilkos tőr (#225)
1 rézpajzs (#73) 1 rézpáncél (#71) 1 rézsisak (#72)
3 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
65 arany (#50) 1 éjkő (#2369) 6 kaja (#2)
6 kék orchidea (#68) 1 lapockacsont (#33) 1 lidércesszencia (#1074)
1 magszim bél (#103) 1 nektoraf faggyú (#667) 3 spiritusz (#170)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101
-12
-11
-10
-9
-8
-7
-6
-5
-4
-3
-2
(92,-11) Tharr oltár, halálbokor (#2370, belőle készíthető: #2371)
(93,-10) pókvadászok (#59), dermesztő lidérc (#645), egy ismeretlen isten rúnaköve, szent tölgyfa (#393), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396)
(94,-9) álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), Thargodan csontváz (#297)
(95,-8) vaskohó (#155), Elenios oltár, egy ismeretlen isten rúnaköve, olvasztókemence (#86), érclelőhely
(96,-7) mély kút (#93), Fairlight oltár, alpesi tehén (#91), százfogú (#53)
(97,-7) vérfürdető magszim (#148), Thargodan csontváz (#297), Fairlight oltár, 48. jellempróba, ryuku gárdista (#360)
(98,-6) márványtorony (#175), Sheran oltár, vérszomjas csüldő (#114)
(98,-5) nektoraf (#355), ovimon-bokor (#206, belőle készíthető: #207), Tharr oltár, egy ismeretlen isten rúnaköve
(99,-4) fegyvermester háza (#573), fekete mágustorony (#598), sötét gnóm (#132)
(99,-3) az 50. labirintus bejárata
(100,-3) orgyilkos (#131), fegyverbolt (#591), vegyesbolt (#594), halálbokor (#2370, belőle készíthető: #2371), Fifikás Smug (6125. kalandozó), Veres Tramman (6126. kalandozó), Alaran (6127. kalandozó)

Üzenet küldése a karakternek