90. forduló, 92. forduló, Peaky összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2021. júl. 27. 19h:29'
EZ A 135. JÁTÉKHETED, 91. FORDULÓD
136. játékheted kezdete: aug. 3.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 10 zsetonba került.
EXT - Már megkaptad az extra fordulót!
E-mail!
KALANDOZÓ: #5242
SZÁMLA : XXXX
ingyenf: 4

PEAKY KALANDJAI


Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [71,37] koordinátán.
Egy sziklás vidéken bandukolsz, amikor csata zajára leszel figyelmes. Kíváncsian a hang irányába futsz, ahol észreveszed, hogy egy hatalmas, pikkelyes bőrű rémség harcol egy nála jóval kisebb alakkal. Közelebb haladva észreveszed, hogy egy több sebből vérző törpe hadakozik vitézen a démonnal, de már nem bírja sokáig. A vörös szemű szörny hatalmas csapást mér a törpére, akit az ütés ereje messzire repít. A monstrum diadalmasan üvölteni kezd és megindul a törpe felé, hogy kivégezze. A kis alak feltérdel, ujjait a földbe mélyeszti, és számodra hallhatatlanul mormolni kezd valamit. Kisvártatva váratlan dolog történik. Hatalmas robajjal egy láthatatlan erő lesújt a démonra, a földre taszítva azt. Páncélja lerobban testéről újabb sebeket okozva ezzel neki. A csontrepesztő csapásnak még ő sem tudott ellenállni. Összetört testtel fekszik a földön a halál küszöbén. A törpe még mindig zihálva térdel, és a nyakában lévő Tharr szimbólumot markolja vérző tenyerében. Ahogy felnéz rád, észreveszed a páncéljára festett jelet: egy izzó magmából előtörő gránit monolitot ábrázol. A vízió lassan foszlik csak szét, talán csak álom volt az egész?
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+103 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+32 varázspont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+3 tudatpont.) A táborozás alatt vadászott neked a gyilkos sallank. (+3 kaja.) 3 tanítványod van, akik mindenhová követnek, lesik minden mozdulatodat.
(Szörnykeresés: ilyen terepen a keresett szörny nem él, ezért nem is pazarolsz most kutatásra TVP-t.)

* 1. KP: v 12 0 0 elmormolod a 12. varázslatot
Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Elmondtad az erőpajzs I varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 226.]

* 2. KP: v 24 0 0 elmormolod a 24. varázslatot
Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Létrehoztad a hadiszerencse II varázslatot! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 221.]

* 3. KP: v 28 0 0 elmormolod a 28. varázslatot
Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Elmondtad a csupasz izom varázslatot! Izmaid megnőnek, megdagadnak (+2 erő). [-10 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 216.]

fkt 138 6 felt. készítesz a 138. tárgyat (6 darabot)
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik.
(Feltételes készítés:) Legyártottál 4 ubuk dobónyílat. [40 pontot használtál fel, van még 176.]

fog 103 220 elfogod a 103. szörnyet a 220. tárggyal
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 176.]

ef 3 energia fejlesztése 3
Hosszan meditálsz, a többi tudattaggal egyesülve dolgozol egy új tudati képesség kifejlesztésén. [-3 TU.] Öregedtél 3 évet. [30 pontot használtál fel, van még 146.]

m 4 5 mozogsz délre, délnyugatra
[71,38] A bozótos terep dombvidékbe megy át. Elérted Maad keleti határát, a Grákó-hegyek első lankáit. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy szeppent rákfatty. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a szeppent rákfatty páncélos testét. (3 támadással 17 életpontot sebezve.) Ellenfeled ragasztót köp! Rémülten félrehajolsz. Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Elszántan ellenfeledre rontasz. Mandibulakaszával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a szeppent rákfatty testét. (2 támadással 36 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megdöfködöd a szeppent rákfatty testét. (2 támadással 16 életpontot sebezve.) Kitines ollójával a szeppent rákfatty bőrt csippent le a kézfejedről. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A szeppent rákfatty fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Mandibulakaszával megcsapod a szeppent rákfatty páncélos testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel kicsit megsebzed a szeppent rákfatty jobb hátsó lábát. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Kemény ollójával a szeppent rákfatty végigsebzi a jobb combodat és lábszáradat. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a szeppent rákfatty, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a huhogó bibét, szereztél 3 csepp rákfatty váladékot. 577 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 dobófegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 97, sebződés: 24, gyógyulás: 0, összesen: -24 ÉP}

Felfedeztél egy oltárt. Elenios hívei emelték. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy teljesen lerombolt olvasztókemencét. Felfedeztél egy vaskohót. Éktelen káromkodást hallasz. A hang gazdája egy gnóm fickó. Furcsa, idétlennek tűnő szárnyas szerkezet mellett áll és egy hatalmas csavarkulccsal a kezében szidja azt. Kiderül, hogy a fura gépezetnek eltörött a tengelye. Segíthetsz a gnómnak, ha van nálad egy fémrúd és rászánsz 15 TVP-t (47. jellempróba). Különleges érzékeid megállítanak: a közelben fém kell, hogy legyen!
(Feltételes ásás:) Egy szép, mély gödröt ástál. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 2 óndarabot! Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Nyomok után kutatsz, sikeresen! Nem túl friss (kb. 1 hetes) kobudera nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 10 kerek követ.

(Továbbmész...) [70,39] Dombra fel, dombra le. A táj nem változik.
(Feltételes foglyul ejtés:) Valahol a közelben egy mélységi grittang van - állapítod meg a nyomokból. Gyorsan előveszed a dobóhálót, a lény keresésére indulsz. Hamarosan meg is találod! Megpróbálod a hálót rádobni. Tökéletesen belegabalyodik az ügyesen dobott hálóba a mélységi grittang. Micsoda öröm! Megvan a vad. Kötéllel biztosítod, hogy ne tudjon elszökni, aztán alaposabban megnézed, mit is fogtál. Lehet, hogy megfelelő idomítással komoly ásási segédlet válna ebből a lényből! Ideje menni! [7 TVP-t emésztett fel ez a móka.]

Utad során felfedezel egy vaskohót. Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megvizsgálod a talajt. Aránylag régi (kb. 2 hetes) kobudera nyomok vezetnek északkeletre. [49 pontot használtál fel, van még 97.]

id 103 60 idomítod a 103. szörnyet 60 pontért
Hozzálátsz a mélységi grittang neveléséhez. Nehéz egy ilyen szörnyet betörni, még nehezebb bizonyos dolgokra megtanítani, de azért érzed, hogy a dolog menni fog. Aranyos kis kedvenc! Most már mindent tud, az idomítás befejeződött. Ezentúl az ásás csak 6 TVP-be kerül, mivel a szörny segít ásni. 50 tapasztalati pontot kaptál. [35 pontot használtál fel, van még 62.]

m 8 1 1 mozogsz északra, északkeletre, északkeletre
[70,38] Elmarad a göröngyös terep, sűrű bozótos váltja fel. Közeledtedre madárcsapat rebben fel. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Egy hozzád hasonló profinak igazán gyerekjáték ebben a sűrűben elbújni. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 rejtőzködés). Természetesen sikeres volt a rejtőzködés. Aztán a tudásvágy győz, és kipillantasz. Azonnal felismered, hogy ellenfeled egy tetemember volt. Amint megtisztul a terep, Te is előkerülsz.

Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy ovimon-bokrot. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy álomvirágot. Egy igazi vadász kitartását mindig siker koronázza: három zsíros pocok a zsákmány. (+1 kaja.) Jóízűen falatozol. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [71,37] Még mindig bozótos. Hűha! Ilyet sem láttál még. Ugyanis azt veszed észre, hogy Natal Tyr-sog orrából hatalmas mennyiségű zöld ektoplazma jut Chara-din fizikai manifesztációjára, de ez az istenségen meg sem látszik. Még jó hogy csak szobor az egész, különben attól félnél, hogy elnyel ez a nagy rakás trutymó... Utad során felfedezel egy oltárt. Tharr hívei emelték. Oldalt pillantva, meglátsz egy álomvirágot. Egy embert látsz, aki egy spagulárt próbál megközelíteni. Látva téged, elmondja, hogy a bátyjától kapta kölcsön a hátast, de az ledobta magáról. Sajnos nem ért az állatokhoz, hiába mondja neki, hogy hő, ahogy a bátyjától látta. Ahhoz, hogy segíthess rajta, idomítás szakértelemre és 25 TVP-re van szükség (35. jellempróba). A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy garokk. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

A parittyával célzol és lősz. Elrepül 3 kerek kő. Megsoroztad a garokk bal oldalát. (3 támadással 22 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Meglengetve a mandibulakaszát a másikra rohansz. Mandibulakaszával végigmetszed a garokk testét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a garokk varacskos hátát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Agyarával a garokk felkarcolja a combodat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A garokk összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 2 kaját. 166 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 67, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

Egy satnya hangyauborka-bokrot találsz. Van rajta néhány érett gumó. (+1 kaja.) Nocsak, itt van valami érdekes! Nem túl régi (maximum néhány napos) kobudera nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek északra vezetnek.
Összefutsz Durcival. Tharr misszionáriusa. Egy ezüst papi karkötőt, egy fekete bőrcsizmát, egy hatalom fülbevalóját, egy két kard szimbólumot, egy rejtőköpenyt, egy sárga erőövet, egy smaragd védőgyűrűt, egy tankány karmot, egy umbatari karkötőt, egy varkaudar szimbólumot és egy vassisakot visel. Ruházatát egy q. rohamosztagos trófea, egy vadász quwarg trófea és egy quwarg nagymester trófea ékesíti. Furcsa jelvénye van: egy kolostort védelmező Jáde- sárkány. Bal kezében egy orgyilkos tőrt tart. Hátasállata egy mutáns pók! Tárgyainak egy részét egy ragyás burástya viszi.
Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat.

(Továbbmész...) [72,36] Épületek tűnnek fel. Egy kapualjban gyanús árnyat pillantasz meg. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy útonálló. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Megveted a lábad, és a parittyával ellenfeledre lősz. Elrepül 3 kerek kő. Megsoroztad az útonálló testét. (3 támadással 17 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Meglengetve a mandibulakaszát ellenfeledre rohansz. Mandibulakaszával egy hatalmas csapással felmetszed az útonálló testét. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel felnyársalod az útonálló jobb lábát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Könnyedén félreszökkensz az útonálló csapása elől. Az útonálló még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 89 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 63, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy főutcát. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy fellegvárat. (no:1. építését magenta Jade kezdte, eddig 10750 TVP épült bele.)
(Vándorcirkusz:) Először egy törpét pillantasz meg, amint egy kátyúba szorult szekér előtt parancsokat osztogat az ott szorgoskodó embereknek. Aztán észreveszed a kicsit arrébb felhúzott sátoregyüttest, és rájössz, kik ezek: a vándorcirkusz. A törpe, amint észrevesz, eléd siet, és pirospozsgás arccal befelé mutogat. Egyesével átadod neki a 20 aranyat.
- Ilyen szörnyekkel még sehol másutt nem találkozhattatok - hallatszik egy érces férfihang a távolból, te pedig sietősen arra veszed az irányt. A céllövöldét irányító óriás felvidul érdeklődésed láttán, és pillanatok alatt rábeszél a sátorba lépésre. Az odabent lapuló halálhozó harciasan megindul feléd.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy tüskepajzs. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy lángcsóva. 17 életpontot sebeztél. Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a halálhozó bőrszárnyát. (2 támadással 24 életpontot sebezve.) A szörny savat lehel! Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (7 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Elszántan a másikra rontasz. Mandibulakaszával hatalmas csapásokat adva felmetszed a halálhozó bal lábát. (2 támadással 55 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel többször eltalálod a halálhozó jobb lábát. (2 támadással 34 életpontot sebezve.) A halálhozó karmai felhorzsolják a jobb karodat. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A halálhozó karmai felhorzsolják a jobb karodat. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A lény elhuhogja magát. 11 életpontot vesztettél. Apró csípést ejt rajtad a halálhozó csőrével. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A szörny az artériádra tapasztja magát. A vérszívástól még 20 életpontot vesztettél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 126 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 130, sebződés: 66, gyógyulás: 0, összesen: -66 ÉP}

Kihúzod magad, mielőtt az ajtó előtt álló óriáshoz fordulsz.
- Hol a nyereményem? - kérdezed. Ő elmondja, hogy a szörny legyőzéséért nem jár díj - mármint olyan értelemben, hogy ő adná -, hanem ezeknek a speciális bestiáknak van egy különleges tulajdonságuk: néha különleges kincset őriznek.
- Ha azt megtalálod a tied lehet - mosolyodik el a házigazda.
Megállsz egy sátor előtt, melynek a bejárata fölött nagybetűkkel írva a következő szó áll: "Ötpróba". Egy fiatal alakváltó siet eléd, hogy elmondja, az egyes területeken szerzett tudásod teheted próbára náluk. Legyen! Úgy döntesz, kipróbálod, mit tudsz. Nekiveselkedsz a feladatként kapott súlyzó felemelésének, az viszont mégsem olyan pehelykönnyű, mint kívülről látszik. Pár percnyi izzasztó erőlködés után kénytelen vagy feladni. 323 tapasztalati pontot kaptál. Nem volt szerencséd. Megfogadod magadban, hogy egyszer még visszatérsz, és megmutatod, mit tudsz.
Tudatosan a szirén sátrához irányítod lépteid. Határozottan lépsz a labirintus bejáratát őrző férfi elé, és közlöd vele, hogy szerencsét próbálnál. Leadod nála a tárgyaidat, majd belépsz a sátor nyílásán. A továbbvezető utat három ajtó zárja le. Egyesével kinyitogatod őket, és bekukkantasz a mögöttük húzódó sötét átjárókba. Végül úgy döntesz, mindig az első megérzés a jó, úgyhogy a baloldali járatban folytatod utad. Olyan hirtelen tör rád az éhség, hogy ijedten a hasadhoz kapod a kezed. Aztán megnyugodsz, egy rutinos kalandozó még a legszokatlanabb helyzetekben is tudja, hol találhat élelmet: kezeiddel feltúrod a folyosó puha talaját, majd egy elszáradt trollfa-gumót emelsz ki a földből. Körmeiddel lekaparod a külső réteget, majd a nedvdús belső részt rágcsálni kezded. Gyomrod lassan újra megnyugszik. Hárfa hangjával keveredő női éneklésre leszel figyelmes. Hallottál már a szirénekről, akik ezzel a módszerrel próbálták kisajátítani a bátor kalandozók szívét és lelkét. Nem szeretnél a sorsukra jutni, ezért tenyered a füledre tapasztod, míg a dal szól. A sötét folyosó hirtelen egy megvilágított terembe torkollik, melynek közepén egy alak fekszik. Közelebb lépve már azt is meg tudod állapítani ki az: a szirén. Rosszul van. Gyógymasszázst alkalmazol, de semmi nem változik. Aztán - éppen akkor, amikor már feladnád - a beteged megmozdul és rád mosolyog. Úgy néz ki, mégis használt!
- Segíts nekem - mondja, és a háta mögött lévő kőhalomra mutat. Nem nehéz kitalálnod a kövek elrendeződéséből, hogy ez az építmény oltárnak készült. A jutalom reményében nekiveselkedsz, és a négyszögletesre csiszolt köveket a helyére hordod. Egy órányi kimerítő munka után, büszkén húzod ki magad az előtted magasodó épületre mosolyogva. 323 tapasztalati pontot kaptál.
- Sikerült - örül sikerednek a szirén. - Végre valaki végigküszködte magát a próbákon. - Ajándékul a szirén köpenyét kapod, boldogan indulsz vele utadra. (ld. enc.)
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpillantasz egy épületet. Közelebbről látod, hogy egy Fossilium Occidentalis (818. épület.). [60 pontot használtál fel, van még 2.]

m 8 8 mozogsz északra, északra
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 2.]

ea 152 8 eladod a 152. tárgyat 8
Sajnálom, de itt nincs semmilyen bolt. [0 pontot használtál fel, van még 2.]

ea 97 eladod a 97. tárgyat
Sajnálom, de itt nincs semmilyen bolt. [0 pontot használtál fel, van még 2.]

ea 1230 eladod az 1230. tárgyat
Sajnálom, de itt nincs semmilyen bolt. [0 pontot használtál fel, van még 2.]

ea 170 10 eladod a 170. tárgyat 10
Sajnálom, de itt nincs semmilyen bolt. [0 pontot használtál fel, van még 2.]

pki 750 kiveszel a bankból 750 aranyat
Sajnálom, de ezen a helyszínen nincs ilyen sorszámú épület. [0 pontot használtál fel, van még 2.]

m 2 mozogsz keletre
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 2.]

be 685 bemész a 685. épületbe
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 2.]

h 248 használod a 248. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 2.]

tno 3 növeled a 3. tulajdonságodat
A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Ügyesebbnek, fürgébbnek érzed magad. [0 pontot használtál fel, van még 2.]

ef 10 energia fejlesztése 10
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 2.]

szk 130 keresed a 130. szörnyet
Elhatározod, hogy táborozás alatt megpróbálsz felkutatni egy útonállót. [0 pontot használtál fel, van még 2.]

* 1. BP: h 2107 0 0 használod a 2107. tárgyat
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [5 pontot használtál fel, van még -3.]
Egy kis vizet iszol a kulacsodból. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 26, 30, 27.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 2 kaját bezabál a mélységi grittang. Túl fáradt vagy már, hogy tovább menj. Utolsó erőddel egy helyet keresel, ahol aránylag biztonságban pihenhetsz. Egyet fordulsz fektedben, és már alszol is. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (+1 max. életerő.)
Ebben a körben -3 pontod maradt, ebből a következő körre -3 pontot vihetsz át. Kapsz még 232 pontot. A következő körben tehát 229 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


A SZIRÉN KÖPENYE (820. TÁRGY)
Ez az átlátszó, halványkék színben úszó, bokáig érő köpeny nem csupán a kinézete miatt vált a szirének kedvenc ruhadarabjává. A méltóságteljesség és szépségérzet mellett, ami viselőjét övezi, a következő előnyökkel jár magadra ölteni: +5 védettséget, +2 teológiát (de csak ha már legalább 1), +2 intelligenciát ad. Ezenkívül lesz +2% esélyed, hogy egy ritka tárgyat találj egy szörnyben. A tárgy nem átadható.

KARAKTERLAP

Peaky, egy szőke, rövid hajú, csillogó szemű kobudera nő vagy. Bőröd bronzként csillog. Tharr elsőáldozója vagy. Az Acél Öklök (#9123) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 91. fordulód.

Erő: 23 (34) Szint: 17 Merészség: 6/6 Magasság: 131 cm
IQ: 20 (27) Támadás: 31 (33) Agresszió: 3 Testsúly: 52 kg
Ügyesség: 17 (24) Védekezés: 22 Menekülés: 30 % Életkor: 27/126 év
Egészség: 15 (22) Életpont: 380/330 Jellem: semleges (+6) Tul. pont: 0
Szerencse: 18 (27) Varázspont: 349/0 Pénz: 230 arany Kép. pont: 13
Tudatpont: 21/10 EFejl: 9
Eddig összesen 648 szörnyet (4 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 2 654 TP-t kaptál. Jelenleg 255 244 TP-d van. A következő szinthez még 4 756 TP szükséges. Trófeáid: orgoró, vark. nekromanta, élőholt quwarg. A 87. fordulódban 751 arany került a bankszámládra. 751 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 16/79 szúrófegyverek: 16/72 (+4%) vágófegyverek: 11/20 (+16%)
lőfegyverek: 13/83 (+8%) dobófegyverek: 14/7 (+8%)

Feltételes fegyverváltás: mandibulakasza (#127) << bronzhegyű lándzsa (#87)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -3.); kerek kő (#19) (4 -7.); ubuk dobónyíl (#138) (8 -); ubuk dobónyíl (#138) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 0
72,61 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 79

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 493 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 3/5 (+15%) 2. nyomkövetés: 13/62 (+14%) 3. mászás: 4/6
4. csapdakészítés: 22/22 (+22%) 5. csapdaészlelés: 1/87 6. gyógyítás: 16/52 (+11%)
7. titkosírás: 2/38 8. felderítés: 3/16 9. szörnyidomítás: 5/80 (+38%)
10. teológia: 5/60 (+12%) 11. taumaturgia: 10/86 (+4%) 12. versengés: 4/68 (+27%)
13. harcművészetek: 15/10 14. zene: 6/50 (+11%) 15. szörnyismeret: 6/78
16. zárnyitás: 2/45 17. vadászat: 2/13 (+11%) 18. bányászat: 11/35 (+16%)

FEJLESZTÉSI PONTOK
Felhasználatlan fejlesztési pont: 20
2. támadás bónusz: 2

FELTÉTELES PARANCSOK (még 39 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 40% életpont alatt (gyógymógy (#5))
gyógyítasz 40% életerő alatt 30 TVP-ért
udvarolsz az 1. fajúaknak a 2. fajúaknak
ásol max. 24 TVP-ért
készítesz kerek követ (#19) (max. 10 darabot ), fáklyát (#36) (max. 2 darabot ), acélpengőkét (#231) (max. 1 darabot, csak egyszer)
elfogod mutáns pókot (#117) fedett veremmel (#219), karmos tankányt (#137) fedett veremmel (#219)
mászol max. 50 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, labirintus, szellemkastély (51)
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled

VARÁZSLATAID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 10 VP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
Papi varázslataid
gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP)
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP)
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK
erőpajzs I (#12) hadiszerencse II (#24) csupasz izom (#28)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
10. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 20)
energiatüskék (#29), lángcsóva (#31)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 20)
tüskepajzs (#30)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
gyilkos sallank (#85) (vadászik) státusz: OK
mélységi grittang (#103) (ásó: ásás csak 6 TVP-be kerül) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Remélem már komoly tapasztalatod van a vas megmukálásával. Áldozz egy nagy vaspajzsot oltáromnál!
2.) Nemcsak az egy erős ellenféllel szembeni hősies harc, hanem a sok gyengével szembeni kitartás is fontos. Ennek gyakorlásaképp ölj hét vadász tatut! (számláló: 0)
3.) Tharr papjaira a varázslathasználók különösen veszélyesek! Ölj meg két varkaudar mágust. (számláló: 0)

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke házikó (504): kész. kastély (528): 10. labirintus (32,22). városháza (Shaddar) (539): kész. szürke kastély (547): 35. labirintus (81,23). cseréptetős torony (549): kész. városháza (685): többek közt 50. tárgyat kell leadnod.

ISMERT LABIRINTUSOK
2, 5, 6, 8, 9, 10, 19, 25, 27, 33, 34, 35, 41, 42.

HŐSTETTEID
Miniesemény statisztikák
Jelenlegi miniesemény:
Megölt szörnyek: 121. Szerzett pont: 15700. Beállított erő: 0 Összpont: 15700

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
konc. könnyítés (132)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
kasztrop.kitágulás (197)
a hatalom rúnája (215)
sárkánybölcsesség (230)
önismeret (236)
kritikus ütés (240)
a butaság ára (273)
tanítványok (284)
harci mágia (334)
kétkezes harc (338)
időfolyamok (394)
megvilágosodás (421)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) belefejlesztettél: 15 TU. szükséges még: 15 TU.
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
a hit ereje (516) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
hitbéli mentor (523) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
isteni védelem (530) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a hit ereje II (537) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati ostrom II (539) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
pajzshasználat II (542) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
gyógyítómester (544) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
tudati védelem (546) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
pajzshasználat III (549) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
isteni ítélet (551) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
totemmester (553) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
pajzshasználat IV (556) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
varázslómester V (557) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
isteni áldás (558) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatunk hatalma (560) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudati segítség II (567) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU.
makróbővítés I (568) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU.
korlátlan tudat (574) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 660 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 2860 TU szükséges.)

NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Szúrófegyverek
2 bronzhegyű lándzsa (#87) 1 csontkés (#11) 1 csontszurony (#12)
1 kőhegyű lándzsa (#7) 1 * orgyilkos tőr (#225)
Vágófegyverek
2 csontszablya (#64) 1 mandibulakasza (#127)
Ütőfegyverek
1 kőkalapács (#13)
Lőfegyverek
1 fúvócső (#20) 1 parittya (#18)
Lövedékek
4 kerek kő (#19) 2 mérg. ubuk tüske (#137) 7 mérgezett tüske (#23)
1 vashegyű nyíl (#176)
Dobófegyverek
1 mérg. ubuk dobónyíl (#188) 5 ubuk dobónyíl (#138) 1 vas dobónyíl (#189)
Páncélok
1 * láncing (#222)
Sisakok
1 rézsisak (#72) 2 * vassisak (#160)
Köpenyek
1 szirén köpenye (#820)
Kesztyűk
1 mászókarom (#78) 2 * tankány karom (#237)
Nyakláncok (max. felvehető: 2, felvéve: 0+1)
1 aranylánc (#191) 1 * két kard szimbólum (#144)
Karkötők/karvédők (max. felvehető: 2, felvéve: 0)
1 ezüst karkötő (#158)
Gyűrűk (max. felvehető: 2, felvéve: 0)
1 aranygyűrű (#193)
Ékszerek/ruhadíszek (max. felvehető: 5, felvéve: 0+1)
1 * mind. kristálya (#2264)
Löttyök és porok, tartóstul
5 aranyló ugarhéj (#100) [bennük 10 csepp tinta (#101), fér még: 40]
1 fűszertartó (#210) [üres, kapacitás: 5]
4 huhogó bibe (#332) [bennük 18 csepp rákfatty váladék (#333), fér még: 30]
2 kavadu iszák (#25) [bennük 5 csepp gyenge méreg (#26), fér még: 15]
2 sullár hólyag (#168) [bennük 18 csepp spiritusz (#170), fér még: 22]
4 uzbány csőr (#169) [bennük 10 csepp ugh méreg (#166), fér még: 38]
1 vizestömlő (#3) [üres, kapacitás: 20]
4 zöld üveg (#82) [bennük 6 csepp ragasztó (#83), fér még: 74]
Eszközök, használati tárgyak
4 aranypikkely (#415) 1 argum szörnymágnes (#2503) 1 ásó (#34)
1 + Beholder csapda (#2107) 4 csontkulcs (#74) 6 + deus ex machina (#1)
1 dobóháló (#221) 2 fáklya (#36) 1 furulya (#233)
43 kaja (#2) 1 kötél (#92) 2 leviatán hólyag (#2182)
1 nagy vaskulcs (#186) 3 ork csodaszer (#1228) 1 rézkulcs (#75)
12 titanitdukát (#1480) 2 vaskulcs (#183) 1 zárnyitó készlet (#39)
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
36 álompor (#396) 2 amniosz (#203) 3 antilopbőr (#48)
6 argumérc (#2632) 3 bakkura bőr (#95) 1 bruhatagnyelv (#1230)
3 csillezsályalevél (#1253) 2 darázsszárny (#652) 1 dözmöng szív (#122)
7 drótszőr (#37) 4 evaporőr háj (#105) 1 fekete gyöngy (#99)
2 fémrúd (#104) 6 főnixtoll (#563) 1 grákóbőr (#41)
9 kaktusztüske (#114) 1 kavadu lebeny (#24) 2 királygyík bőr (#44)
1 kőszem (#304) 1 lajhár csont (#236) 1 liumbe hajtás (#655)
14 madártoll (#112) 2 magszim bél (#103) 7 mákrózsa virág (#56)
2 mandibulapenge (#125) 1 moa gyémánt (#385) 1 moa jádekő (#382)
1 nektoraf faggyú (#667) 9 óndarab (#85) 2 ormánygőte csont (#21)
10 pirkit (#153) 1 rákpáncél (#97) 8 rézdarab (#70)
1 smirglilevél (#29) 11 sünmedve tüske (#14) 4 szulfagor agyar (#677)
3 szvó-ektoplazma (#151) 2 vadász tatu bőr (#15) 4 varányszem (#30)
18 vasérc (#152) 2 vízionár szem (#102)

Összsúly: 80.96 kg Megterheltség: 82%
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 150% alatt van.
Még 49 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
20 arany (#50) 4 madártoll (#112) 4 sünmedve tüske (#14)
4 ubuk tüske (#131) 2 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
4 kaja (#2) 4 kerek kő (#19) 2 óndarab (#85)
3 rákfatty váladék (#333) 1 szirén köpenye (#820) 3 ubuk dobónyíl (#138)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

69 70 71 72 73
35
36
37
38
39
40
(70,38) tetemember (#123), ovimon-bokor (#206, belőle készíthető: #207), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396)
(70,39) mélységi grittangok (#103), vaskohó (#155)
(71,37) művészi porolit (#720), Tharr oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), 35. jellempróba, garokk (#73), Durci (1599. kalandozó)
(71,38) szeppent rákfatty (#186), Elenios oltár, olvasztókemence (#86), vaskohó (#155), 47. jellempróba, érclelőhely
(72,36) útonálló (#130), Fossilium Occidentalis (#818), főutca (#399), ház (#400), halálhozó (#419)

Üzenet küldése a karakternek