Karakterszám: |
8911 |
Számlaszám: |
titkos |
Fordulószám: |
91 |
Játékhét: |
104 |
E
forduló ára: |
28 zs. |
Maradék zseton: |
166 |
Forduló típusa: |
email |
|
|
1997-99 (C) Beholder Kft. |
Betáplálás dátuma: 2003. jún. 19. 9h:10' |
A következõ
fordulód táplálható: 2003. jún. 22. |
|
E-mail!
SLAVON SIRIUS KALANDJAI
Pihenésed alatt a következõ történt:
**
1. NAP ** Lopni próbáltak tõled, de felébredtél! Végigméred a felsült
tolvajt:
Dexter Niemand, egy intellektuális tekintetû, áttetszõ kék bõrû,
igen nyúlánk alakú férfi. A Tudósok klánjának tanár rangú tagja. A Tudás
Õrzõi szövetségbe tartozik. Felszerelése: a teknõs karikaszimbóluma, az
egyensúly gyûrûje, óriás fülbevaló, szivárvány karkötõ, az elefánt díszes
köpenye, vérfarkas agyar, a természet szöges öve, a kalmár nyaklánca, a
regenerálódás fogazott kardja, a teknõs szárnyas sisakja, a szalamandra
csepp fülbevalója, a teknõs harci nyílpuskája, spanyolcsizma, a teknõs
ezüst nyaklánca, cseppkõ gyûrû, a szívósság díszes karkötõje, ében láncing,
az óriás ónixgyûrûje. Epikus csata kezdõdik.
*** 1. KÖR *** Az árnyékmester elmormol egy tûzgolyó varázslatot.
21 életpontnyit
sebzõdsz. A barlangi troll
21 ép-t sebzõdik. Dexter Niemand a mágia különös
nyelvén mormol. Létrejött egy szellemkalapács! A barlangi troll
62 sebzést
kap. A barlangi troll halálos sebet kapva a földre zuhan. Dexter Niemand
irányába mozogsz. Dexter Niemandot próbálod megsebezni. Kitátod szádat,
és beborítod jeges leheleteddel.
(11 ép-t sebeztél).
*** 2. KÖR *** Néhány rövid kézmozdulat után az árnyékmester létrehoz egy
elektromos kéz varázslatot.
Sebzõdsz 10 ép-t. Dexter Niemandot próbálod
megsebezni. Nagy levegõt veszel, és dermesztõ hideget köpsz rá.
(7 ép-t
sebeztél). Dexter Niemand téged támad. Feléd üt jobb karmával.
(3 ép-t
sebzõdtél). Tüskéid megszúrják. A regenerálódás fogazott kardjával sújt
rád.
(1 ép-t sebzõdtél). Elõrehajolva, egy vérfarkas agyarral csap le.
(31 ép-t sebzõdtél). Bûze nehezen elviselhetõ számodra.
(-19 ép.)
*** 3. KÖR *** Az árnyékmester a mágia különös nyelvén mormol. Létrejött
egy elektromos kéz!
10 ép-t sebzõdtél. Támadod Dexter Niemandot. Nagy levegõt
veszel, és dermesztõ hideget köpsz rá.
(9 ép-t sebeztél). Dexter Niemand
rád támad. Rád vág jobb karmával. Elhibázta. Elõrehajolva, egy a regenerálódás
fogazott kardjával csap le.
(1 ép-t sebzõdtél). Fegyverével, egy vérfarkas
agyarral keresi a gyenge pontodat. Elhibázta. Nehezen bírod a szagát.
(-22
ép.)
*** 4. KÖR *** Az árnyékmester varázshatalma segítségével elmond egy elektromos
kezet.
10 ép-t sebzõdtél. Ájultan a földre zuhansz.
[A csatában összesen 44 sebzést okoztál, és 128 sebzést kaptál. Szolgáid
ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: a barlangi troll: 0/83.]
Teljes vereséget szenvedtél. Hosszas sötétség, majd lassan magadhoz térsz.
Ellenfeled biccent, jelezve, hogy jó küzdelem volt. Dexter Niemand elbúcsúzik,
és kilép a barlang ajtaján.
**
3. NAP ** Épp hozzád néz be
Nyálkoid Slájm, egy nyáladzó, zöld csíkot
húzó, antennáival vadul integetõ, amorf férfi. A Mágusok klánjának varázsló-jelölt
rangú tagja. Felszerelése: a tárgyalás gyûrûje, bronzmedál, Végzetpenge,
az egyensúly gyûrûje, a kalmár nyaklánca, szivárvány karkötõ, kék gömb,
a küzdelem szárnyas sisakja, Rogan karkötõje, Õsmágus köpenye, khaldoran
öv, ozin fülkarika, az elfek nagy pajzsa, óriás fülbevaló, zöld mutációs
gyûrû, a mágia smaragdja, a gyorsaság bronz mellvértje. Kedvesen köszönt,
és megkérdi, van-e kedved beszélgetni. Bólintasz.
A baráti üdvözlések után vendégül látod Nyálkoid Slájmot, esztek-isztok
a közösen összedobott finomságokból. Így mégiscsak jobban esik az étel!
Vacsora közben barátságos vitába keveredtek kedvenc klánjaitokkal kapcsolatban;
hosszasan érveltek egyik vagy másik mellett. Amikor már álmosan ásítoztok,
vendéged végül feláll, és elköszön. (+6% jóllakottság) Ismét tanultál valamit
- megtudod, mi az a gázelementál.
[ld. enc.]
Megtudod, hogy a Hegy leghíresebb galetkije
Maximilian Ûbertáp, egy tweed-öltöny
cafatot látsz a csizmája talpán. Épp az imént gyilkolt ez a férfi. (hírneve
13372.) A te szinteden a legnevesebb
Csáth Géza, egy õsz hajú, sápadt,
enervált, ködös tekintetû férfi. (hírneve 7078.)
Amíg pihentél, eljutott hozzád néhány hír a szintedrõl:
*jún. 16.* Dirten gyõzelmet aratott Polipka a"Jel Hordozója" felett.
*jún.
16.* Méregzsák felköltözött a következõ szintre.
*jún. 16.* Sivir csatában
legyõzte Szikrát.
*jún. 16.* Dirten és Dexter Niemand megküzdöttek egymással,
és Dirten gyõzött.
*jún. 16.* Sivir felköltözött a következõ szintre.
*jún. 16.* Dorth a Mérgek Ura teljesítette a 19. küldetést, amit a templomban
kapott.
*jún. 17.* Balu, az öreg és Dirten megküzdöttek egymással, és
Balu, az öreg gyõzött.
*jún. 17.* Fantusz gyõzelmet aratott Dirten felett.
*jún. 17.* Dirtent majdnem felfalta egy sziklaóriás.
*jún. 17.* Fantuszt
legyõzte harcban egy elektromancer.
Egy öreg galetki érdekes dolgokat mesélt:
*jún. 9.* Alba Regina pszionikus párviadalban legyõzte Araneát.
*jún. 9.*
Alba Regina és Elektro Modulator Dva' pszi párbajt vívtak. Alba Regina
került ki gyõztesen.
*jún. 10.* Avvocato Terrasini gyõzelmet aratott Malior
az Éjben Kacagó felett.
*jún. 10.* Nyafogó Nefelejcset legyõzte harcban
egy Bohókás Borbála.
*jún. 11.* Akadil Tel Kator és Vadmacska pszi párbajt
vívtak. Akadil Tel Kator került ki gyõztesen.
*jún. 12.* Köpködõ Méregzsákot
kis híján megölte egy sziklaóriás.
*jún. 12.* Köpködõ Méregzsákot kis
híján megölte egy quwarg élõsködõ.
*jún. 12.* Alba Regina és Nagyétvágyú
pszi párbajt vívtak. Alba Regina került ki gyõztesen.
*jún. 12.* Alba
Regina és Gennygóc Aladár pszi párbajt vívtak. Alba Regina került ki gyõztesen.
*jún. 12.* Lord Khalel pszionikus párviadalban legyõzte Ádázt.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 253.]
a 4869 228 1 |
tárgy átadása galetkinek |
Sajnos nem lehet eladni a 228. tárgyat másik játékosnak. [0 TVP-t használtál
fel, maradt még 253.]
Kedved támad egy csöpp baráti portyázgatásra. A barlangokat, amelyek között
jársz, mohatelepek borítják, kiválóan álcázva a bejáratokat. Téged azonban
nem lehet ezzel megtéveszteni. Hihetetlen dolgot látsz: egy miniatûr,
fémes felületû várkastély van elõtted! Persze miniatûr létére még így is
jóval nagyobb beltere lehet, mint bármelyik galetkibarlangnak. Vajon ki
építette? Mi célt szolgál? Találsz egy bájos kis felvonóhidas kaput. Talán
körül kéne nézni odabent! Hirtelen rossz elõérzeted támad...
(491. kaland,
összköltsége 5 TVP.) Nocsak, mit találtál! 1
liánvirág ! Óvatosan begyûjtöd.
Nem habozol sokat, választasz egy barlangot. A jelzés alapján, a lakóval
baráti társalgás lesz.
A barlang lakója
Moha a "balfék", egy zöld köpenyes, õrûlt tekintetû, arányos
testalkatú férfi. A Tudósok klánjának tanár rangú tagja. A Fényhozók szövetségbe
tartozik. Tárgyai: a gepárd csonttõre, a villám kõrisfa íja, a sólyom sárgaréz
nyaklánca, a sólyom ezüst nyaklánca, a sólyom kerek pajzsa, a sólyom átlátszó
köntöse, a sólyom csontamulettje, a sólyom vándorcsizmája, a sólyom csepp
fülbevalója, a sólyom lovagi lemezpáncélja, a sólyom malachit karkötõje,
nagyobb pókcsatos öv, a sólyom szürke maszkja, a ragadozó malachit karkötõje,
hõsi jelvény, a sólyom ezüst fülbevalója, a sebesség vívótõre, kék gömb,
a tökéletesség márványgyûrûje, görényfarok, a kobra csonttõre, a sebezhetetlenség
márványgyûrûje, a védekezés malachitgyûrûje, vörös karkötõ. Vendéglátod
hellyel kínál, amit örömmel elfogadsz. Kényelembe helyezitek magatokat,
és elõkerülnek az elemózsiás csomagok: élvezettel fogyasztotok a másik
galetki által kínált ínyencségekbõl. Degeszre tömitek magatokat, aztán
barátságos csevegés kezdõdik. Többek között a boltosról beszélgettek: feltûnõen
sokan tartják gazembernek, talán lehet valami alapja a szóbeszédnek. Megköszönöd
a vendéglátást, összeszedelõdzködsz, és a baráti búcsúzkodás után távozol.
(+8% jóllakottság) Tudásod gyarapodott, megtudod, mi az az óriás élõ cseppkõ.
[ld. enc.]
A következõ fejlõdést tapasztalod:
+1 gyógynövények; [0 TVP-t használtál
fel, maradt még 253.]
az 11604 29544 9294 29214 24054 27594 |
tárgy azonosítása |
Tüzetesen megvizsgálod a tárgyakat.
A káosz õrült karkötõje: értéke 166
arany. Hatása a képességeidre: +2 lõfegyver, +1 tûzlehelet, +3 elektr.lehelet.
A káosz õsi nyaklánca: értéke 133 arany. A következõ képességekkel rendelkezik:
+1 erõ, +1 intelligencia, +1 bûz.
A káosz földjének nyaklánca: értéke 172
arany. A tárgy érdekes tulajdonságokkal rendelkezik: +6 gyorsaság.
A káosz
árnyéktõre: értéke 111 arany, a sebzése 2D4+2. A következõ képességekkel
rendelkezik: +5% támadás ezzel a fegyverrel, +2 gyorsaság, +1 tüskés bõr.
A káosz hercegi maszkja: értéke 280 arany. A tárgy tápjai: +16% védekezés,
+2 méret, +4 egészség.
A káosz halálos láncinge: értéke 401 arany. A tárgy
tápjai: +15% védekezés, +1 lõfegyver, +2 erõ, +2 savimmunitás, -3 gyorsaság.
[12 TVP-t használtál fel, maradt még 241.]
kno 61 2 |
61. képességre 2 képességpont |
Elköltesz 2 képességpontot a pszi energia szakértelmed növelésére. A sok
gyakorlás meghozta eredményét, a pszi energia szakértelmed 3. szintre nõtt.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 241.]
h 8 1132 |
8. tárgy használata |
Elnyeled az õskövet. A hatás azonnal érezhetõ! A gyakorlásnak köszönhetõen
tudati méreg varázslatod ereje 11. szintre nõtt. [0 TVP-t használtál fel,
maradt még 241.]
Elmész dolgozni, hogy ennivalót szerezhess a szolgáidnak. Munkát vállalsz
egy építkezésnél, és robotolsz mint gép. Hej, ha már olyan nagyhatalmú
mágus lehetnél, hogy erre ne legyen szükség! A munka végeztével megkapod
a megfelelõ élelemadagot. Barlangi troll jóllakottsága 100%-kal megnõtt.
[20 TVP-t használtál fel, maradt még 221.]
var 132 9 |
132. varázslatra 9 képességpont |
Elköltesz 9 képességpontot tudati méreg varázslatod erejének növelésére.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 221.]
h 14 29 35 |
14. tárgy használata |
Reménykedve a jószerencsében, kikevered az italt. Igyekszel mindenbõl megfelelõ
mennyiséget használni. Rövidesen a kotyvalék sárga színû lesz. Kipróbálod.
Igen, ez 1 kincskeresés itala! [5 TVP-t használtál fel, maradt még 216.]
h 64 |
64. tárgy használata |
Felhörpintesz 1 kincseresés italát. [3 TVP-t használtál fel, maradt még
213.]
ism 10 |
a következõ parancs ismétlése 10 alkalommal |
Felvonulsz a felsõ barlangokba, és hozzálátsz, hogy õsi maradványok, régészeti
leletek után kutass. Észreveszel 1
rémcserjét. Szakértõ módon leszeded.
Nem foglalkozva tovább a faunával, hozzálátsz a régészeti feltáráshoz.
Torszülött támadás ér! Ellenfeled egy orgling disznó (#84).
*** 1. KÖR *** Megindulsz az orgling disznó felé. Már ott is vagy! Az orgling
disznó máris elõtted terem! A tûzféreg az orgling disznó irányába megy.
A barlangi troll elindul az orgling disznó felé. Támadod az orgling disznót.
Lekeversz egyet jobb mancsoddal.
(32 ép-t sebeztél). Érintésed rothaszt.
Megpróbálod belemélyeszteni fogaidat.
(35 ép-t sebeztél). Végzetpengével
támadsz. El sem találtad. Az orgling disznó rád veti magát. Pofáját nagyra
tátva harap fogával. Elkerülted. Iszonyú szaga benyomással van rád.
(-6
ép.) A tûzféreg az orgling disznót támadja. Az orgling disznó halálhörgés
közepette a földre zuhan.
[A csatában összesen 67 sebzést okoztál, és 6 sebzést kaptál. Szolgáid
ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: a tûzféreg: 8/0, a barlangi
troll: 0/0.] Gyõztél! Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia
(+20%). Elegendõ lélekenegiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.
Szolgáidnak 4% jut. Elrakod a zsákmányt, ami egy óriásnövés itala és 45
arany. A tûzféreg zabál. (+25% jóllakottság.) Nos, hol is tartottál az
ásatásban? Hurrá! Kiástál valamit! Közelebbrõl is megvizsgálod: a légzés
karikaszimbóluma. Hirtelen megakad a pillantásod valamin egy sarokban:
nohát, egy õskõ! Boldogan teszed el. [10 TVP-t használtál fel, maradt még
203.]
Régészeti kutatásba kezdesz az arra kijelölt területen. Már más kutatók
is dolgoznak itt, de remélhetõleg te leszel az, aki talál is valamit!
Megpillantasz egy csomó átlátszó kristályt. Hohó, egy egész hegyre való
van itt belõlük! Egy egész kristályhegy - hegy a hegyben. Igazán érdekes.
Vajon mi lehet ennek a mesés üveghegynek a tetején? Ha elég bátor vagy,
és nem félsz attól, hogy szétvágnak a kristályok, akár fel is mászhatsz.
(276. kaland, összköltsége 20 TVP.) Torszülött támadás ér! Ellenfeled
egy óriáspók (#89).
*** 1. KÖR *** A tûzféreg megközelíti az óriáspókot. Megindulsz az óriáspók
felé. Már ott is vagy! Az óriáspók máris elõtted terem! A barlangi troll
az óriáspók irányába megy. A tûzféreg az óriáspókot támadja. Megtámadod
az óriáspókot. Lendületet véve ütsz jobb mancsoddal.
(30 ép-t sebeztél).
Érintésed rothaszt. Megpróbálod megmarni. Hátraugrott a támadás elõl. Végzetpengét
forgatva támadsz. Hátraugrott a támadás elõl. Az óriáspók rád veti magát.
A csáprágójával támad.
(1 ép-t sebzõdtél). Tüskéid sebzik. Megroggyansz,
ahogy bénító méreg kerül véredbe. Gyengülsz (-24% támadás). Szagától fuldoklasz.
(-8 ép.) A barlangi troll az óriáspókot támadja. Az óriáspók kileheli lelkét.
[A csatában összesen 47 sebzést okoztál, és 9 sebzést kaptál. Szolgáid
ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: a tûzféreg: 14/0, a barlangi
troll: 22/0.] Ismét látványosan gyõzedelmeskedtél. Magadba szívod a megérdemelt
jutalmat, a lélekenergiát (+21%). Szolgáidnak 5% jut. Magadhoz veszed a
zsákmányt, ami egy háromszögszimbólum és 27 arany. A küzdelemben megéheztél.
Falni kezdesz. (+19% jóllakottság.) Nos, hol is tartottál az ásatásban?
Varázsszagot érzel! Egy tárgy bukkan elõ a földbõl: a bûz amulettje. [10
TVP-t használtál fel, maradt még 193.]
Nemrégiben egy több száz éves szentély maradványait tárták fel a közelben.
Ellátogatsz oda, és részt veszel az ásatásban - cserébe megtarthatod azt,
amit találsz. Hangot hallasz magad mögött. Megpördülsz. Ellenfeled egy
csúf gusztustalanság (#99).
*** 1. KÖR *** A csúf gusztustalanság irányába mozogsz. A tûzféreg megközelíti
a csúf gusztustalanságot. A barlangi troll a csúf gusztustalanság felé
mozog. A csúf gusztustalanság közelebb jön, hogy támadhasson. A csúf gusztustalanságot
próbálod megsebezni. Odacsapsz jobb mancsoddal.
(29 ép-t sebeztél). Fogaidat
próbálod belemélyeszteni. Elhibáztad. Végzetpengével lesújtasz. El sem
találtad. A tûzféreg a csúf gusztustalanságot támadja. A barlangi troll
a csúf gusztustalanságot támadja. A csúf gusztustalanság téged támad. Odaken
neked jobb mancsával. Hátraugrasz a támadás elõl. Ostorként csattant
bal csápjával. Nem talált. Lecsap rád jobb karmával. El sem talált, haha.
Iszonyú szaga benyomással van rád.
(-11 ép.)
*** 2. KÖR *** A tûzféreg a csúf gusztustalanságot támadja. A csúf gusztustalanságot
próbálod megsebezni. Odakensz neki jobb mancsoddal.
(31 ép-t sebeztél).
Érintésed rothaszt. (+1 méret.) Megpróbálod megmarni. El sem találtad.
Végzetpengét forgatva támadsz. Hátraugrott a támadás elõl. A csúf gusztustalanság
halálos sebet kapva a földre zuhan.
[A csatában összesen 60 sebzést okoztál, és 11 sebzést kaptál. Szolgáid
ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: a tûzféreg: 12/0, a barlangi
troll: 18/0.] Gyõztél! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod
a lélekenergiát (+24%). Szolgáidnak 5% jut. Elteszed a zsákmányt, ami
egy díszes karkötõ és 53 arany. Folytatod a munkát, mintha mi sem történt
volna. Hurrá! Kiástál valamit! Közelebbrõl is megvizsgálod: egy díszes
fejpánt. [10 TVP-t használtál fel, maradt még 183.]
Engedélyt kérsz, hogy a templom pincéjében kutathass: állítólag négy templomot
építettek itt egymás helyére, úgyhogy a keresztül-kasul vájt barlangjáratokban
bizonyosan lehet õsi relikviákat találni! Megpillantasz egy csomó átlátszó
kristályt. Hohó, egy egész hegyre való van itt belõlük! Egy egész kristályhegy
- hegy a hegyben. Igazán érdekes. Vajon mi lehet ennek a mesés üveghegynek
a tetején? Ha elég bátor vagy, és nem félsz attól, hogy szétvágnak a kristályok,
akár fel is mászhatsz.
(321. kaland, összköltsége 20 TVP.) Meglátsz valamit
a fal tövében. Hohó, ez
mézfû ! Leszedsz 1 adagot. Folytatod a lelet feltárását.
Rúnákra bukkansz, õseid írására. Szerencsére elég képzett vagy, így el
tudod olvasni: 290. A khadil kristálynak köszönhetõen a civilizáció fejlõdése
felgyorsul, és ez sajnos jelentõs környezetszennyezéssel jár. A Sheran
papok hiába tiltakoznak, a telepek kialakulásakor még igen jelentõs befolyásuk
mára elenyészett. [10 TVP-t használtál fel, maradt még 173.]
Felvonulsz a felsõ barlangokba, és hozzálátsz, hogy õsi maradványok, régészeti
leletek után kutass. Valamiben megakad a szemed. Nocsak, itt
tejfonál
nõ! 1 darabot sikerül begyûjteni. Nem foglalkozva tovább a faunával, hozzálátsz
a régészeti feltáráshoz. Vésett kõdarabokat találsz. Talán valamilyen fajta
régi pénz lehet? (+1 õsi relikvia.) [10 TVP-t használtál fel, maradt még
163.]
Engedélyt kérsz, hogy a templom pincéjében kutathass: állítólag négy templomot
építettek itt egymás helyére, úgyhogy a keresztül-kasul vájt barlangjáratokban
bizonyosan lehet õsi relikviákat találni! Apró üveggyöngyökre bukkansz.
Ékszernek nem értékesek, de muzeológiai értékük számodra igen jelentõs!
(+2 õsi relikvia.) [10 TVP-t használtál fel, maradt még 153.]
Nemrégiben egy több száz éves szentély maradványait tárták fel a közelben.
Ellátogatsz oda, és részt veszel az ásatásban - cserébe megtarthatod azt,
amit találsz. Megfeketedett, ismeretlen rendeltetésû, hosszúkás tárgyakra
bukkansz. Elég hegyesek! (+3 õsi relikvia.) [10 TVP-t használtál fel, maradt
még 143.]
Keresel a szint távoli végében egy elhagyatott, csontokkal teli barlangot,
és nekilátsz, hogy aprólékos munkával régi leletek után kutass. Meglátsz
valamit a fal tövében. Hohó, ez
elfu moha ! Leszedsz 1 adagot. Miután a
zsebedbe gyûrted a növényt, hozzálátsz az igazi régészkedéshez. Hurrá!
Kiástál valamit! Közelebbrõl is megvizsgálod: egy méregellenállás itala.
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 133.]
Felvonulsz a felsõ barlangokba, és hozzálátsz, hogy õsi maradványok, régészeti
leletek után kutass. A fenébe, megzavartak! Ellenfeleid egy nedonkutya
(#76) és egy ichinedar (#75).
*** 1. KÖR *** Összegyûjtve mágikus energiáit, az ichinedar elvarázsol egy
agyroppantást. A varázslat nem hatott rád. A nedonkutya irányába mozogsz.
A nedonkutya közelebb jön, hogy támadhasson. A tûzféreg az ichinedar irányába
megy. A barlangi troll megközelíti az ichinedart. A nedonkutyát próbálod
megsebezni. Odakensz neki jobb mancsoddal.
(23 ép-t sebeztél). Tüskés
a bõre
(-8 ép) Elõrehajolva harapni próbálsz.
(32 ép-t sebeztél). A tüskés
bõr megsebez
(-8 ép) Végzetpengével támadsz.
(8 ép-t sebeztél). A nedonkutya
halálhörgés közepette a földre zuhan. A tûzféreg az ichinedart támadja.
Az ichinedar hörögve elterül.
[A csatában összesen 63 sebzést okoztál, és 16 sebzést kaptál. Szolgáid
ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: a tûzféreg: 14/0, a barlangi
troll: 0/0.] Gyõzelmet arattál! Nagy szikrázás közepette beléd áramlik
némi lélekenergia (+26%). Szolgáidnak is jut 6%. Elrakod a zsákmányt, ami
35 arany. Ez bizony nem hiányzott! Hol is tartottál? Nicsak, képírás! Értelmezed
a szöveget: 96. Szenzációs hír röppen fel: repülõ alakváltót lát valaki!
A hírt hamarosan megerõsítik. A különleges képességgel bíró ifjú bár birtokol
némi mutáns örökséget, túlélte a ragályt, és képes volt megtörni a régi
hiedelmet, miszerint az alakváltók a világégéssel együtt végleg elvesztették
képességüket. Ismét tanultál valamit:
+1 bal mancs szakértelem; [10 TVP-t
használtál fel, maradt még 123.]
Felvonulsz a felsõ barlangokba, és hozzálátsz, hogy õsi maradványok, régészeti
leletek után kutass. Menet közben botanikus gyûjteményed szaporodik: leszedsz
1
rémcserjét. Folytatod a régészkedést. Úgy tûnik, valami használhatóra
bukkantál! Törött és egész cserépedények. Kiválogatod, hogy mi az, ami
értékes. (+1 õsi relikvia.) [10 TVP-t használtál fel, maradt még 113.]
sza 2 2 2 |
2 db 2 tárgy átadása 2. szolgának |
Szolgádnak ajándékozol 2 drágakövet. Barlangi troll morálja 20%-kal nõtt.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 113.]
Fáradtan a megpróbáltatásoktól, nyugovóra térsz. Ebben a körben +5 galetki
erõt kaptál. A kör során összesen 281 sebzést okoztál, és 170 sebzést kaptál.
A körben szerzett tapasztalatok eredményeképp
7 képességpontot kapsz. Errõl
a fordulóról 113 TVP-t viszel át a következõre. Azzal együtt, amit a következõ
fordulóban kapsz, összesen
362 TVP-t költhetsz majd el.
KARAKTERLAP
Slavon Sirius, egy közepes testalkatú ezüst bõrû, rövid,
fekete hajú, mogorva kinézetû férfi vagy. Jelenlegi lakóhelyed: kutyaszint
(5. szint). Táplálkozásod: rovarevõ. Ez a 91. fordulód.
|
[1] erõ: |
8 (12) / 2.31 |
[2] IQ: |
14 (16) / 10.18 |
[3] ügyesség: |
4 (6) / 1.55 |
[4] egészség: |
8 / 1.56 |
[5] mágia: |
10 / 2.01 |
[6] gyorsaság: |
9 (12) / 4.24 |
[9] Méret/ép: |
121 (122) / 79 |
Min. méret: |
122 |
Barlangméret: |
126 |
|
|
Varázspont: |
111 / 111 |
Képességpont: |
8 / 86% |
Hõsi pont: |
37 (10) |
Tám.bónusz: |
0% |
Véd.bónusz: |
25% |
Galetki erõ: |
439 / 270 |
Hírnév : |
592 |
Jóllakottság: |
88% |
Életkor: |
13
/ 13 |
|
|
Galetki csaták: |
24 (1) |
Galetki gyõzelmek: |
10 (0) |
Torzsz. csaták: |
541 (4) |
Torzsz.
gyõzelmek: |
508 (4) |
Leölt torzszülött: |
719 (5) |
Pszi csaták: |
3 (0) |
Pszi gyõzelmek: |
2
(0) |
Ájulások száma: |
17 (0) |
|
A Tudósok Klánjának (#11) tagja vagy.
Rangod: tanársegéd (24)
Speciális
képességeid:
+4 gyógynövények, +4 v.ital fõzés, +24% varázstárgy találására;
95%, hogy v.ital fõzés kudarckor a komponensek megmaradnak. Képességek
gyorsabban fejlõdnek a harcban.
Aktív Klánküldetéseid:
1.) Hozz tíz barna
manakövet. 2.) Pusztíts el öt szárazföldi uborkát! [számláló: 2] 3.) Gyõzz
le egyet a mutáns klán tagjai közül. |
|
HARCI SZAKÉRTELMEK |
|
|
[11] jéglehelet: |
11 (15) / 2.13 |
[16] tüskés bõr: |
15 (17) / 0 |
[17] vastag bõr: |
15 / 0 |
|
EGYÉB SZAKÉRTELMEK |
|
|
[45] csapdakészítés: |
3 / 0.45 |
[46] csapdaészlelés: |
5 / 0.95 |
[47] zárnyitás: |
5 / 2.30 |
[48] mászás: |
6 / 1.98 |
[49] rugalmasság: |
4 / 0.10 |
[50] meggyõzõkészség: |
6 (8) / 5.69 |
[52] auraészlelés: |
2 / 0.05 |
[53] ékszerészet: |
1 / 0.10 |
[54] kereskedelem: |
4 (7) / 1.64 |
[55] szívósság: |
3 / 0.20 |
[56] varázsitalfõzés: |
4 (8) / 0.80 |
[57] gyógynövények: |
7 (11) / 0.54 |
[58] nyomkeresés: |
3 / 0.45 |
[59] vezetõkészség: |
2 (3) / 0.15 |
[60] pszi támadás: |
6 / 1.16 |
[61] pszi energia: |
3 / 0.16 |
[62] lopás: |
4 / 1 |
[63] éberség: |
1 / 0.84 |
[64] átokszórás: |
5 / 0.80 |
[65] álcázás: |
7 / 1.16 |
[66] lopakodás: |
3 / 0.35 |
[67] régészet: |
14 (15) / 5.59 |
[68] zene: |
5 / 0.20 |
[69] tanulás: |
7 / 0.74 |
[70] idézés: |
1 / 0 |
[71] javítás: |
5 / 2.80 |
[72] építés: |
1 / 0 |
|
VÉGTAGOK |
|
|
jobb mancs |
[100] méret: |
17 (16) / 0 |
[101] szakért.: |
9 (10) / 5.99 |
[102] rothasztás: |
10
/ 0 |
|
fog |
[103] méret: |
17 (15) / 0 |
[104] szakért.: |
8 / 3.87 |
[105] kontaktméreg: |
10
/ 0 |
|
bal mancs |
[106] méret: |
1 (0) / 0 |
[107] szakért.: |
6 / 0.01 |
|
|
Végzetpenge |
|
VARÁZSLATOK & PSZIK |
|
|
[147] alkímia: |
3 / 0.80 |
[36] csábmosoly: |
1 / 0 |
[48] ellenáll.megtörése: |
1 / 0 |
[29] életszívás: |
3 / 2.58 |
[15] jégpajzs: |
5 / 0.12 |
[146] kontakt.õseiddel: |
3 / 0.36 |
[159] szellemidézés: |
1 / 0.40 |
[132] tudati méreg: |
11 / 10.24 |
[14] vakító fény: |
1 / 0 |
|
SZOLGÁID |
|
|
név |
méret/ép |
morál |
jóllakottság |
szint |
állapot |
[1] tûzféreg |
21/21 |
110% |
195% |
6 / 1.01 |
harcol |
[2] barlangi troll |
45/45 |
126% |
100% |
2 / 1.27 |
harcol |
lélekenergia rész |
20% |
jóllakottság határ |
150% |
gyógyítás: |
2 |
|
HARCI PROGRAMOD |
1: életszívás t.var. ha egy ellenfél ép-je 7 alatt van. Prioritás: 100.
|
2: Közelharc támadás ha ellenfeled #91. Prioritás: 200. |
3: jéglehelet itala v.var. ha ellenfeled #160. Prioritás: 180. |
4: védelem itala v.var. ha ellenfeled #160. Prioritás: 180. |
FELTÉTELES PARANCSAID GY 60 0 15 50 61;
VI erõ:300% ép:25%;
PV 3 5
8;
PSZ 65;
BA 4669 4869 9006 6855;
HE 3;
AKTUÁLIS KÜLDETÉSEID: #4 (1. épület), #6 (3. épület), #14 (7. épület),
#17 (9. épület), #51 (20. épület), #284 (90. forduló), #473 (88. forduló),
#331 (90. forduló), #273 (90. forduló), #249 (90. forduló), #470 (88.
forduló), #425 (90. forduló), #320 (90. forduló), #276 (91. forduló),
#455 (90. forduló), #444 (90. forduló), #491 (91. forduló), #263 (89.
forduló), #321 (91. forduló), #212 (89. forduló), #237 (90. forduló),
#271 (89. forduló), #240 (89. forduló), #352 (90. forduló), #316 (89.
forduló).
TÁRGYAID |
Páncélok, ruhák |
|
1 az egészség kék köpenye (#2937) |
|
1 a káosz istennõjének csizmája
(#31284) |
|
1 a káosz halálos láncinge (#27594) |
|
1 suhanó csizma (#195) |
|
1 khaldoran öv (#137) |
|
1 a füvész köpenye
(#193) |
|
2 utazóköpeny (#1136) |
|
1 az entek nagy pajzsa (#9612) |
|
1 csatos öv
(#1166) |
|
2 törpe pikkelyvért (#4) |
|
1 a szalamandra sisakja (#25825) |
|
1 halotti
maszk (#1091) |
|
1 a regenerálódás bõr mellvértje (#24446) |
* |
1 a Tél aranylánca (#175)
|
|
1 a regenerálódás vassisakja (#24476) |
|
1 az erõ utazóköpenye (#1586) |
|
1 a szellemek csatos öve (#15116) |
|
2 csontmaszk (#1092) |
|
1 a kígyó vas lemezpáncélja (#19001) |
|
1 bõr mellvért (#1046) |
|
1 a
szívósság vas lemezpáncélja (#14501) |
* |
4 ében láncing (#134) |
|
1 a regenerálódás köntöse (#24550) |
|
1 vas
lemezpáncél (#1001) |
* |
1 a gólem kék köpenye (#8337) |
|
1 bíbor pikkelyvért (#1018) |
* |
2 spanyolcsizma
(#201) |
|
1 kerek pajzs (#1061) |
|
1 az elefánt ezüst fejpántja (#16407) |
|
1 a
sav vassisakja (#26726) |
|
1 a merénylõ öve (#11065) |
|
1 a mágus lovagi lemezpáncélja (#10002)
|
|
1 az ellenállás kerek pajzsa (#28511) |
|
1 a káosz hercegi maszkja (#24054) |
|
1 díszes fejpánt (#1106) |
Ékszerek,
kincsek |
|
6852 arany (#1) |
|
1 kristályamulett (#130) |
* |
1 az egyensúly gyûrûje
(#213) |
|
108 drágakõ (#2) |
|
1 az angyalok malachit karkötõje (#28241) |
|
3 karikaszimbólum
(#1211) |
* |
1 a tudás zafírja (#150) |
|
1 szivárvány karkötõ (#139) |
|
2 kõamulett
(#1196) |
* |
1 a jég amulettje (#22795) |
* |
1 a tárgyalás gyûrûje (#144) |
* |
1 a
kalmár nyaklánca (#142) |
|
3 malachitgyûrû (#1227) |
|
1 a bûz ezüst fülbevalója (#29157) |
* |
1 Rogan
karkötõje (#145) |
|
1 a tolvaj csepp fülbevalója (#9356) |
|
1 kék gömb (#143) |
|
1 a regenerálódás
malachit karkötõje (#24641) |
|
1 a légzés karikaszimbóluma (#27761) |
|
1 a káosz földjének nyaklánca
(#9294) |
|
3 ezüst fülbevaló (#1257) |
|
1 a szalamandra csontamulettje (#25947) |
|
1 az enyészet malachit karkötõje
(#23291) |
* |
1 ozin fülkarika (#211) |
|
1 a káosz õsi nyaklánca (#29544) |
|
2 sárgaréz nyaklánc (#1181) |
|
1
az elektromosság ezüst nyaklánca (#27282) |
|
1 a szalamandra ezüst nyaklánca (#25932) |
|
1 a mentát karikaszimbóluma
(#12911) |
|
1 szimbólum (#1210) |
|
1 ezüst nyaklánc (#1182) |
|
1 a törpék karkötõje (#6640) |
|
1 a káosz
õrült karkötõje (#11604) |
|
2 háromszögszimbólum (#1212) |
|
1 a sav nyaklánca (#26830) |
|
1 a bûz
amulettje (#29095) |
|
1 díszes karkötõ (#1242) |
Felszerelés |
|
1 díszes rézkulcs (#129) |
|
3 fekete dukát (#218) |
|
1 õskõ (#8) |
|
1 varázskõ (#210) |
|
1 harmadik kulcsdarab (#228) |
Fegyverek |
|
2 tõr (#1300) |
|
12 fogazott tõr (#6) |
|
16 kerek kõ (#11) |
|
2 lándzsa (#1330) |
|
3 harci fejsze (#12) |
|
5 csonttõr (#1301) |
|
1 könnyû nyílpuska (#1286) |
|
1 a bölcsesség csonttõre (#17951) |
|
1
a sav tõre (#26950) |
|
1 az élet könnyû nyílpuskája (#5336) |
|
1 a káosz árnyéktõre (#29214)
|
|
1 a majom kõrisfa íja (#14323) |
|
7 rozsdás kard (#131) |
|
6 sziklarepesz (#13) |
|
2 íj (#1270) |
* |
1 Végzetpenge (#215) |
|
1 fogazott kard (#1318) |
|
2 rövid tõr (#1302)
|
|
3 kard (#1315) |
|
1 a harcos rövid tõre (#8052) |
|
1 a természet nehéz
nyílpuskája (#17037) |
|
1 az elektromosság hosszúkardja (#27417) |
|
1 a sólyom hosszúkardja (#29667)
|
|
2 könnyû íj (#1271) |
|
4 ében nyílpuska (#133) |
|
1 a sav könnyû íja (#26921) |
|
4 ében tündekard
(#132) |
|
1 a természet rövid tõre (#17052) |
|
1 a titán nyílpuskája (#5785) |
|
1 a légzés könnyû íja (#27821) |
|
1 görbekard (#1316) |
Varázsitalok és füvek |
|
16 sötét mák (#23) |
|
14 csótányláb (#25) |
|
21 liánvirág (#24) |
|
4 winropu moha (#22) |
|
5 óriásnövés itala (#60) |
|
21 elonotichlan (#31)
|
|
13 ragálygomba (#26) |
|
16 mátekel gomba (#21) |
|
28 tejfonál (#28) |
|
7 méregellenállás itala (#51) |
|
8 mitulen fû (#20) |
|
2 kihívás itala
(#68) |
|
6 üvegcse (#14) |
|
29 gyilkos boróka (#27) |
|
3 védelem itala (#59) |
|
15 mézfû (#29) |
|
2 gázlehelet itala (#57) |
|
1 kincskeresés itala (#64)
|
|
1 velparaj (#35) |
|
7 elfu moha (#33) |
|
6 hónakkupók (#30) |
|
8 sárkányvirág (#32) |
|
2 hatalom kék itala (#58) |
|
1 immunitás itala
(#71) |
|
4 zöld manaital (#63) |
|
1 csapdaészlelés itala (#65) |
|
11 rémcserje
(#34) |
|
1 mágiaellenállás (#76) |
Egyéb kacatok |
|
2 bolhedor szárny (#15) |
|
14 nordkristály (#146) |
|
342 õsi relikvia
(#17) |
|
14 pirgamit (#152) |
|
8 elektronit (#141) |
|
4 yeti csont (#160) |
|
4 molad púp (#16) |
|
8 mandibula (#157) |
|
2 húsevõ bibe (#151) |
|
16 ekinda haj (#147) |
|
1 barna manakõ (#149) |
|
Tönkrement tárgyaid (zárójelben a szükséges javítás szakértelem): az egészség
fejpántja #2905 (4), a sün keresztszimbóluma #25063 (12), a méreg szárnyas
sisakja #24027 (9), a bölcsesség pajzsa #17710 (5), a sün kõamulettje #25046
(5).
AZ ÕSÖK CSARNOKA
0 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
5 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
6 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
7 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
8 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
9 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
10 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
11 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
12 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
13 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
0 |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
13 |
14 |
15 |
16 |
17 |
18 |
19 |
ENCYCLOPEDIA FANTASIA
GÁZELEMENTÁL (155. LÉNY) Egy örvénylõ gázforgatag, amely valójában egy
félig intelligens lény, egyenesen a levegõ létsíkjáról. A gáztámadásokra,
bûzre immunis és a lõfegyverek kevés kárt tesznek benne, azonban közelharcban
és mágiával legyõzhetõ, mágikus természete ellenére. Viszont óvakodj attól,
hogy túl közel merészkedj hozzá - irtózatos gázleheletével pillanatok leforgása
alatt képes megölni ellenfelét. A gázelementálból visszamaradó esszencia
piromádok számára fogyasztható.
ÓRIÁS ÉLÕ CSEPPKÕ (161. LÉNY) Ha egy élõ cseppkõ elég sokáig életben
tudd maradni, és elég sok arra járót tud megtéveszteni, majd felfalni,
akkor elõbb-utóbb óriás cseppkõ lesz belõle, annak minden elõnyével együtt.
Az óriás cseppkõ természetesen sokkal életképesebb, repesze messzebb repül,
és nagyobbat sebez. Vastag külsõ rétegén keresztül nehéz megsebezni, sõt
állítólag a mágiahasználóknak is komoly gondot okozhat a legyõzése.