Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2016. aug. 8. 12h:03' EZ A 53. JÁTÉKHETED, 9. FORDULÓD 54. játékheted kezdete: aug. 15. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 21 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #2254 SZÁMLA : XXXX |
fse 1 | felt. segítség 1 pontért |
tno 2 | növeled a 2. tulajdonságodat |
kno 14 2 | képesség-növelés 14 |
p 66 | használod a 66. pszi képességet |
fgy 45 30 1 | felt. gyógyítás 45 30 |
m 4 5 5 | mozogsz délre, délnyugatra, délnyugatra |
Mielőtt összecsapnátok, a parittyával ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 1 kerek kő. Eltalálod a sakál fejét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Megmarkolva a botot ellenfeledre ugrasz. Bottal iszonyatosan megcsapod a sakál fejét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A sakál fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Bottal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a sakál nyakát. (2 támadással 7 életpontot sebezve.) A sakál fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 15 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 13, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}
(Továbbmész...) [-340,-55] Kaptatók és lejtők váltják fel a sík terepet: dombvidék. Ezek Kaór lankái. Egy magaslatról messzire ellátsz: északra a Mirdau-hegység magasodik, keletre Rám dűnéit látod, délre a Rák-hegység masszív tömege sötétlik. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Egy tazunkaróka nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.
Megveted a lábad, és a parittyával ellenfeledre lősz. Elrepül 2 kerek kő. Meglövöd a tazunkaróka jobb oldalát. (1 támadással 1 életpontot sebezve.) Megmarkolva a botot ellenfeledre rontasz. Bottal többször kegyetlenül megütöd a tazunkaróka rőt testét. (2 támadással 12 életpontot sebezve.) A tazunkaróka a bal karodba mélyeszti hegyes fogait! (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a tazunkaróka száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 rókafarkat. Elhajítod a vacak Baar-ork trófeát, és kinyersz egy alkalmas tazunkaróka trófeát. 50 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 13, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}
(Továbbmész...) [-341,-54] Dombra fel, dombra le. A táj nem változik. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy homokvarány. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.
Elszántan ellenfeledre támadsz. Bottal gyilkos csapást mérve bezúzod a homokvarány lapos hátát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Karmait felemelve, a homokvarány meglegyinti a jobb lábadat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A homokvarány most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 2 varányszemet. 5 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 5, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}
be 8 | bemész a 8. titkos labirintusba |
lm 3 3 1 | mozogsz 3 3 1 |
Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a parittyával beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 2 kerek kő. Többször meglövöd a gyíkember jobb karját. (2 támadással 6 életpontot sebezve.) Marokra fogva a botot a másikra rohansz. Bottal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a gyíkember pikkelyes testét. (2 támadással 8 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor a gyíkember megcsapja a fejedet. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A gyíkember összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 21 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 14, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}
kt 17 | elkészíted a 17. tárgyat |
m 4 3 3 | mozogsz délre, délkeletre, délkeletre |
Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a parittyával célba találj. Elrepül 2 kerek kő. Meglövöd a spagulár testét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a botot ellenfeledre rohansz. Oopssz, ez mellément! Egyensúlyodat egy pillanatra elvesztve, oldalra fordulsz. Máris rúgások érik a hátadat és a fenekedet. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Bottal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a spagulár bal első lábát. (2 támadással 7 életpontot sebezve.) A spagulár szinte eltipor támadásaival! (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg.
{Csatastatisztika; sebzés: 9, sebződés: 17, gyógyulás: 0, összesen: -17 ÉP}
(Továbbmész...) [-340,-52] Vége a dombságnak, a terep átvált sík, de bokrokkal teli vidékbe. A derűs napsütésben vidáman csicseregnek az énekesmadarak. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy mákrózsa bokrot. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Nem tudod megállapítani, kinek van felszentelve. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Egy korhadt fatönk belseje jó búvóhelynek tűnik. Kikukucskálsz rejtekedből, és felsóhajtasz. Még szerencse, hogy elbújtál. Amint meglátod, rögtön rájössz, hogy ez egy félelem-járó. Hamarosan elmúlik a veszély. Megnyugodva ugrasz elő.
(Továbbmész...) [-339,-51] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy mély kutat. Egy haldokló gnómra bukkansz egy tisztás közepén. Látszik rajta, hogy hatalmas csatában vett részt. Már az utolsókat rúgja... Egyetlen megoldás az, hogyha adsz neki egy deus ex machinát. Ez a tevékenység nem kerül TVP-be (30. jellempróba). Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Nem tudod megállapítani, kinek van felszentelve. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Csak egy woor-antilop. Megvető mosollyal várod a találkozást. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.
A parittyával ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 2 kerek kő. Meglövöd a woor-antilop jobb első lábát. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Bottal gyilkos csapásokat szórva összezúzod a woor-antilop testét. (2 támadással 8 életpontot sebezve.) A woor-antilop sorozatos szúrás-támadásai egyre hátrébb szorítanak. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Úgy döntesz, ebből elég volt. Egy kis futás még segíthet. Eliramodsz, és felsóhajtasz, amikor a hátad mögött elhalkul az üldöződ lihegése. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 10, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}
be | bemész |
m 5 | mozogsz délnyugatra |
PSZI-REGENERÁCIÓ (66. PSZI KÉPESSÉG) A pszi-regeneráció egy igen hasznos képesség, amellyel a környéken tartózkodó kalandozók életenergiájának egy részét saját sebeid regenerálására fordíthatod. A P 66 parancs kiadásakor a veled azonos mezőn levő összes kalandozó elveszíti aktuális életpontjainak 5-10%-át (pszi szakértelmedtől függ, hogy mennyit), és az így nyert összes életpontot te megkapod (de nem mehetsz max. életerő fölé). Ennek a képességnek a használata 12 pszi pontba kerül. Főként frekventált helyeken (város, varázslóház, stb.) érdemes alkalmazni. Labirintusokban nem használhatod, bár elszívhatod labirintusban tartózkodók életenergiáját is. Nagyon vigyázz, hogy mikor használod e képességet, ugyanis mindenki tudni fogja, hogy te voltál! |
FELEJTÉS (68. PSZI KÉPESSÉG) Ezt a pszi képességet a P 68 <kalandozó/faj/vallás/KT> paranccsal, 5 TVP-ért és 5 pszi pontért használhatod. (Vallásnál 991: Leah, 992: Dornodon, 993: Raia, 994: Elenios, 995: Sheran, 996: Tharr, 997: Fairlight.) A felejtés inaktívan lapul mindaddig, amíg a megadott kalandozóval/fajjal össze nem futsz. Ekkor a pszi működésbe lép, és ellenfeled elfelejti 1.) hogyan nézel ki te (vagyis kalandozószámodat nem használhatja parancsainak paramétereként), 2.) törlődnek feltételes parancsai (azok, amelyek a Feltételes Parancsok alatt vannak felsorolva, tehát nem tartozik ide pl. a Feltételes Lőfegyverhasználat). A támadás nem sikerül, ha ellenfeled megdobja mentális mentődobását. Mivel egyszerre csak egy mentális trükk alkalmazható egy találkozás folyamán, ha ellenfeledre egy másik inaktív pszi/varázslat is aktiválódik előbb, akkor a felejtés nem hajtódik végre. Mivel a felejtés némi mentális előkészületet igényel, csak akkor tudod alkalmazni, ha te lépsz rá egy kalandozó táborára, fordítva nem. |
A FÉNY ÚTJA Ahh, szóval a fény útját választottad! Az erkölcsösség, a tisztaság jól kitaposott ösvényét járni nagyon bölcs gondolat. Mint mindenhol a világban, a vezető szerep a törvényeket betartó, tiszta lelkű lényeké. A Túlélők Földjén számos előny illeti meg a jó jelleműeket. A jó istenek követőiknek különlegesen jó varázslatokat adnak. Bizonyos helyeken csak a jó (de legalábbis nem gonosz) jelleműek kaphatnak információt, segítséget, küldetéseket. A sötétség hívei persze nem rettennek vissza még attól sem, hogy mágiával elferdítsék aurájukat, másokat megtévesztendő, de neked fel kell ismerned a fekete bárányt a nyájban! A jellemednél, a "jó" után zárójelben látod jóságpontjaid számát - ez adja meg, hogy hány jellempontot gyűjtöttél azóta, hogy jóvá váltál. Minél több ilyen pontod van, annál ellenállóbb vagy az energiatámadásokkal szemben, és annál nagyobb erővel tudod választott istened varázslatait elmondani. Még egy előnnyel jár a fehér aura: gonoszok ellen vívott csatában minden egyes ütésedhez kapsz +1 sebzést. Ez az előny mindaddig él, amíg jellemed meg nem változik. |
Erő: | 18 | Szint: | 5 | Merészség: | 4/5 | Magasság: | 246 cm |
IQ: | 16 | Támadás: | 4 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 370 kg |
Ügyesség: | 16 | Védekezés: | 1 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 1/1 év |
Egészség: | 17 | Életpont: | 94/34 | Jellem: | jó (2) | Tul. pont: | 1 |
Szerencse: | 15 | Varázspont: | 0/0 | Pénz: | 1 arany | Kép. pont: | 1 |
Pszi pont: | 19/7 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 1 | ökölvívás: | 1 | szúrófegyverek: | 1 |
vágófegyverek: | 1 | ütőfegyverek: | 5 | lőfegyverek: | 5 |
dobófegyverek: | 1 |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); kerek kő (#19) max. 1 db (1 .); kerek kő (#19) (2 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
24,23 mezőn táborozol |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 75 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 2 | 2. nyomkövetés: | 1 | 3. mászás: | 1 |
4. csapdakészítés: | 1 | 5. csapdaészlelés: | 1 | 6. gyógyítás: | 3 |
7. titkosírás: | 1 | 8. felderítés: | 1 | 9. szörnyidomítás: | 1 |
10. szerencsejáték: | 1 | 11. versengés: | 1 | 12. zene: | 1 |
13. szörnyismeret: | 1 | 14. pszi: | 3 (+2) | 15. zárnyitás: | 1 |
16. vadászat: | 1 | 17. vitalitás: | 1 | 18. bányászat: | 2 |
19. testépítés: | 1 | 20. főzés: | 1 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 48 lehet) |
gyógyítasz 45% életerő alatt 30 TVP-ért (max. 1 alkalommal) |
segítesz max. 1 TVP-ért |
Barátságosság (aktív: 2, max: 50) |
vízionár (#66), fabontó szójer (#71) |
PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) |
NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve) | ||||||||
Fegyverek és lövedékek | ||||||||
4 | * | bot (#4) | 1 | csontszablya (#64) | 2 | * | kerek kő (#19) | |
1 | kőhegyű lándzsa (#7) | 3 | kőkés (#6) | 1 | * | parittya (#18) | ||
1 | szögletes kő (#17) | |||||||
Eszközök, használati tárgyak, készletek | ||||||||
1 | fáklya (#36) | 13 | kaja (#2) | 1 | kis vaskulcs (#40) | |||
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok | ||||||||
1 | bordacsont (#16) | 10 | drótszőr (#37) | 4 | kaktusztüske (#114) | |||
2 | királygyík bőr (#44) | 2 | ormánygőte csont (#21) | 1 | rókafarok (#124) | |||
1 | tükör (#43) | 16 | varányszem (#30) |
Összsúly: 28.18 kg | Megterheltség: 61% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 132 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | fáklya (#36) | 1 | kaja (#2) | 9 | kerek kő (#19) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | rókafarok (#124) | 1 | szögletes kő (#17) | 2 | varányszem (#30) |
-342 | -341 | -340 | -339 | -338 | |
-58 | |
|
|
|
|
-57 | |
|
|
|
|
-56 | |
|
|
|
|
-55 | |
|
|
|
|
-54 | |
|
|
|
|
-53 | |
|
|
|
|
-52 | |
|
|
|
|
-51 | |
|
|
|
|
-50 | |
|
|
|
|
-49 | |
|
|
|
|