8. forduló, 10. forduló, Cseresznyevirág összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2009. júl. 9. 12h:06'
EZ A 216. JÁTÉKHETED, 9. FORDULÓD
217. játékheted kezdete: júl. 14.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #1184
SZÁMLA : XXXX

CSERESZNYEVIRÁG KALANDJAI


Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [91,30] koordinátán.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+10 életerő.) Megöntözöd a szent tölgyet (-5 korty víz). Varázserőd regenerálódik. (+18 varázspont.) Mentális erőd regenerálódik. (+6 pszi pont.)

p 64 használod a 64. pszi képességet
Koncentrálsz. Megtelsz energiával. Az erőt egyetlen csomóba sűrítve, kilövöd a pszi-ernyő pszi képességet. [-6 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 166.]

m 2 2 2 mozogsz keletre, keletre, keletre
[92,30] Továbbra is síkságon vagy.

Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Nem tudod megállapítani, kinek van felszentelve.

(Továbbmész...) [93,30] Még mindig füves síkságon vagy. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy xantusz-kaktuszt. Felfedeztél egy oltárt. Nem tudod megállapítani, kinek van felszentelve. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy szent tölgyfát. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy uzbány került az utadba. {védettsége: 16 szúró, 6 vágó, 12 ütő ellen.} Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy tüskepajzs varázslatot. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a fúvócsővel. Elrepül 1 mérg. ubuk tüske. Ez mellément. Vad csatakiáltással, felemelve a mandibulakaszát ellenfeledre támadsz. Mandibulakaszával kissé megkarcolod az uzbány jobb lábát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Néhány csípés eltalálja a bal lábadat. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Mandibulakaszával megcsapod az uzbány fejét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Néhány csípés eltalálja a bal lábadat. (3 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltűnik a színről. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg.
{Csatastatisztika; sebzés: 18, sebződés: 15, gyógyulás: 0, összesen: -15 ÉP}

Hogy kerül ide egy csokivirág? Na mindegy, no problemo, lehántod az édes héját. Igazi ínyencfalat! (+1 kaja.) Itt az ebéd ideje. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [94,30] Szűnni nem akar a zöld síkság. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Szinte teljesen hozzátapadsz egy fa oldalához abbéli igyekezetedben, hogy észrevétlen maradj. Akár iskolát is nyithatnál, úgy megy a rejtőzés. A végén persze győz a kíváncsiság. Ez nem lehet más, mint egy karmos tankány. Most már nincs semmi gáz. Előbújsz.

Felfedeztél egy oltárt. Fairlight hívei emelték. Felfedeztél egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. [27 pontot használtál fel, van még 139.]

m 1 mozogsz északkeletre
[95,29] Kaptatók és lejtők váltják fel a sík terepet: dombvidék. Hirtelen mozogni kezd a föld! Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy északi aurach került az utadba. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: tüskepajzs létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Egy pukkanást hallasz, és a következő pillanatban émelyítő bűz ölel körül. Visszafojtod lélegzetedet. Elszántan ellenfeledre rohansz. Ezt a támadást elhibáztad! Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről az északi aurach, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A szörny kiszakít belőled egy kis húst, és hamm, bekapja! Még 7 életpontot vesztettél. Mandibulakaszával kissé megkarcolod az északi aurach tömpe orrát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről az északi aurach, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A szörny hatalmas darabot tép ki húsodból, és bekebelezi. Még 4 életpontot vesztettél. Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül.
{Csatastatisztika; sebzés: 5, sebződés: 18, gyógyulás: 0, összesen: -18 ÉP}

Felfedeztél egy vaskohót. Találsz egy oltárt. Fairlight híveié. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy olvasztókemencét. [9 pontot használtál fel, van még 130.]

im imádkozol
Rábukkansz az oltárra. Letérdelsz, és imádkozni kezdesz. Egy óra telik el buzgó mormolással. Aztán előveszed az 50 aranyat, és az oltárra helyezed. Hatalmas lobbanással eltűnik az áldozat - úgy látszik, elfogadta az isten! Megszólal az ismerős hang.
- Jól van, halandó, hűségesen szolgálsz! Jutalmad nem marad el. (+1 max. életerő, +4 max. varázspont.) Megtanítalak egy újabb varázslatra, melynek neve erőpajzs I. (ld. enc.) A teljesített feladat helyett kapsz egy újabbat, és természetesen továbbra is kihívás számodra a másik kettő: 1.) Fairlight követőjének mindenhez kell értenie: imádkozz úgy, hogy felderítésed 5. szintű! 2.) A második feladat: lopj egy másik kalandozótól aranyat. 3.) Mutass be nekem (nem kell feláldoznod) egy szeksztánst, bizonyítva, hogy elég intelligens vagy a komolyabb varázslatok elsajátítására. [30 pontot használtál fel, van még 100.]

m 2 3 mozogsz keletre, délkeletre
[96,29] A dombvidék után ismét sík terepen vagy. Hirtelen mozogni kezd a föld! Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy gátvakond. {védettsége: 6 szúró, 3 vágó, 0 ütő ellen.} No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Gyorsan felraksz egy tüskepajzs varázslatot. Elszántan a másikra ugrasz. Mandibulakaszával egy hatalmas csapással felmetszed a gátvakond szőrös testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A gátvakond karmai felhorzsolják a jobb karodat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A gátvakond összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
54 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 17, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

Itt, a vadon közepén kissé meglepő megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " Szállni szeretnék szabadon, szelek szárnyán szerelemben. -Gizi a Hódító " Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy gyöngymangó bokrot. Felfedeztél egy oltárt. Valamilyen ismeretlen istené lehet. Előpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [97,30] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Ráismersz a lényre. Egy megsebesített sullár. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Gyorsan felraksz egy tüskepajzs varázslatot. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a fúvócsővel. Elrepül 1 mérg. ubuk tüske. Becsapódva, megdöfi a sullár testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Meglengetve a mandibulakaszát a másikra ugrasz. Mandibulakaszával kissé megkarcolod a sullár testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A sullár meglök a szarvával. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A sullár rúgásaival megsorozza a bal lábadat. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Gyenge támadás volt - meg sem sikerült sebezned! A sullár feléd döf szarvaival, de félrehajolsz. A sullár rúgásaival megsorozza a bal lábadat. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg.
{Csatastatisztika; sebzés: 10, sebződés: 19, gyógyulás: 0, összesen: -19 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Kifinomult érzékeid segítségével kiválasztod azt a helyet, ahol a legerősebb a földsugárzás. Karodon egy kis bemetszést csinálsz, hogy az áttranszformált sugárzást minél hatékonyabban használhasd fel életenergiád növelésére. Még a nagyanyádnak sem sikerült soha ilyen jól ez a művelet. (+14 életerő.) Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Számodra ismeretlen istené.
(Vándorcirkusz:) Először egy törpét pillantasz meg, amint egy kátyúba szorult szekér előtt parancsokat osztogat az ott szorgoskodó embereknek. Aztán észreveszed a kicsit arrébb felhúzott sátoregyüttest, és rájössz, kik ezek: a vándorcirkusz. A törpe, amint észrevesz, eléd siet, és pirospozsgás arccal befelé mutogat. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy garokk. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy tüskepajzs. A közelharc előtt még megeresztesz a fúvócsővel néhány lövedéket. Elrepül 1 mérg. ubuk tüske. Becsapódva, megdöfi a garokk jobb oldalát. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Mandibulakaszával egy hatalmas csapással felmetszed a garokk varacskos hátát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Agyarával a garokk felkarcolja a combodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Mandibulakaszával végigvágod a garokk varacskos hátát. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Sikeres döféseket ejt testeden a garokk. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Ellenfeled elmenekül. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg.
{Csatastatisztika; sebzés: 36, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}


(Feltételes lopás:) Némi keresés után megtalálod azt a helyet, ahol a nő letáborozott. Kivárod az alkalmas pillanatot. Csendben megpróbálod megközelíteni a másik holmiját. Hoppsz, lebuktál! Sajna túl nagy zajt csaptál. Futás a tett színhelyéről! Valami egészen új dolgot tanultál, egy új képességet szereztél (lopás: 1. szint). (ld. enc.) [53 pontot használtál fel, van még 47.]

szk 25 keresed a 25. szörnyet
A táborozás ideje alatt majd megpróbálsz nyomokat kutatni, hátha találsz egy grákó denevért. [0 pontot használtál fel, van még 47.]

kut 30 kutatsz 30 pontért
Átkutatod a környéket. A felderítő munka nem vezetett eredményre. [30 pontot használtál fel, van még 17.]

tf 1 30 fejleszted az 1. tulajdonságodat 17 pontért
Gondos edzéstervet állítasz össze, majd gyakorolni kezdesz. Fekvőtámaszokkal, helybenfutással, guggolásokkal gyötröd testedet. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az erőd észrevehetően fejlődjön. [Még 42 TVP-t kell elköltened.] [17 pontot használtál fel, van még 0.]

* 1. BP: használod a 242. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 0.]
Vizet kortyolsz a vizestömlőből. Lestrapálva a nap eseményeitől, találsz egy helyet, amely táborozásra alkalmasnak tűnik. Hamarosan alámerülsz az álom tengerébe.
Ebben a körben 0 pontod maradt. Most kapsz 143 pontot. A következő körben tehát 143 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


ERŐPAJZS I. (12. VARÁZSLAT)
Az erőpajzs I. javítja ellenállásodat a fizikai támadásokkal szemben: 2-vel jobb lesz a védettséged. A varázslat elmondása 6 VP-be kerül, és egészen a következő táborozás végéig tart. Ez egy láthatatlan burok, amely körbeveszi egész testedet. Párhuzamosan létezhet mágia ellen védő pajzsokkal és páncélokkal, de más erőpajzsokkal nem.

LOPÁS
Lopni nem igazán etikus dolog egy kultúrált társadalomban, de a vadonban a vadon törvényei uralkodnak. Valamit ellopni pedig mindenképpen szolidabb, mint elvenni... A lopás sikere nem csak ettől a tulajdonságodtól függ, hanem az áldozat szintjétől is: egy profi kalandozótól nehezebb lopni, mint egy zöldfülűtől. Minél magasabb ez a képességed, annál sikeresebbek lesznek a L és FL feltételes parancsok.

KARAKTERLAP

Cseresznyevirág, egy hosszú ezüsthajú, kék szemű alakváltó nő vagy. A bőröd világosabb az átlagosnál. Fairlight követője vagy. Ez a 9. fordulód.

Erő: 18 Szint: 6 Merészség: 7/5 Magasság: 179 cm
IQ: 19 Támadás: 5 Agresszió: 3 Testsúly: 67 kg
Ügyesség: 14 (16) Védekezés: 18 Menekülés: 30 % Életkor: 1/1 év
Egészség: 18 Életpont: 97/41 Jellem: semleges (+11) Tul. pont: 0
Szerencse: 15 Varázspont: 35/3 Pénz: 291 arany Kép. pont: 0
Pszi pont: 30/24
Eddig összesen 12 szörnyet (1 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 54 TP-t kaptál. Jelenleg 1392 TP-d van. A következő szinthez még 608 TP szükséges. Trófeáid: drasmólyom, tintacsiga.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 1 ökölvívás: 1 szúrófegyverek: 1
vágófegyverek: 3 ütőfegyverek: 1 lőfegyverek: 3
dobófegyverek: 1

Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 4 2. nyomkövetés: 1 3. lopás: 1 (+1)
4. mászás: 2 5. csapdakészítés: 1 6. csapdaészlelés: 1
7. gyógyítás: 2 8. titkosírás: 1 9. felderítés: 1
10. szörnyidomítás: 1 11. taumaturgia: 1 12. versengés: 1
13. harcművészetek: 1 14. zene: 1 15. szörnyismeret: 1
16. pszi: 4 17. zárnyitás: 1 18. vadászat: 1
19. bányászat: 1 20. főzés: 1

FELTÉTELES PARANCSOK (még 7 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
lopsz az elfektől (2) aranyat (#50), a törpéktől (3) aranyat (#50), az árnymanóktól (4) aranyat (#50), a trolloktól (5) aranyat (#50), a gnómoktól (6) aranyat (#50), az alakváltóktól (7) aranyat (#50), a kobuderáktól (8) aranyat (#50), a mutánsoktól (9) aranyat (#50)
gyógyítasz 40% életerő alatt 30 TVP-ért

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
tüskepajzs (#30, 4 VP)
Papi varázslataid
alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
pszi-ernyő (#64)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
0. és magasabb szintűek ellen
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10)
tüskepajzs (#30)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Fairlight követőjének mindenhez kell értenie: imádkozz úgy, hogy felderítésed 5. szintű!
2.) A második feladat: lopj egy másik kalandozótól aranyat.
3.) Mutass be nekem (nem kell feláldoznod) egy szeksztánst, bizonyítva, hogy elég intelligens vagy a komolyabb varázslatok elsajátítására.

Összsúly: 30.72 kg Megterheltség: 54%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 126 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
50 arany (#50) 1 kaja (#2) 3 mérg. ubuk tüske (#137)
8 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 álompor (#396)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(92,30) oltár
(93,30) xantusz-kaktusz (#113, belőle készíthető: #114), oltár, szent tölgyfa (#393), uzbányok (#102)
(94,30) karmos tankány (#137), Fairlight oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396)
(95,29) északi aurach (#350), vaskohó (#155), Fairlight oltár, olvasztókemence (#86)
(96,29) gátvakondok (#57), gyöngymangó bokor (#134, belőle készíthető: #135), oltár
(97,30) sullárok (#101), oltár, garokk (#73), egy ember nő

Üzenet küldése a karakternek