88. forduló, 90. forduló, Pszi Ponty összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2006. ápr. 5. 9h:31'
EZ A 237. JÁTÉKHETED, 89. FORDULÓD
238. játékheted kezdete: ápr. 7.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló ingyenes
E-mail!
KALANDOZÓ: #4996
SZÁMLA : XXXX
ingyenf: 0

PSZI PONTY KALANDJAI


75 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [122,40] koordinátán.
A táborozás 3. napján összefutsz egy barna, göndör hajú, barna szemű ember férfival. Egy Eldaran karkötőjét, egy gromak páncélt, egy kígyóbőr övet, egy obszidián karkötőt, egy ryuku kesztyűt, egy ryuku nadrágot, egy smaragd védőgyűrűt, egy sötét kámzsát, egy varkaudar csizmát és egy vassisakot visel. Fegyverzetét egy borzalmas varkaudar trófea, egy ryuku ostromteknős trófea és egy áeratikus hasnyák trófea ékesíti. Jobb kezében egy varkaudar szablyát, bal kezében egy rövid kardot tart. Lőfegyvere egy ubuk dobónyíl. Hátasa egy idomított spagulár. Teherhordója is van: egy karmos tankány! Szegény állat majd megszakad. Összebarátkoztok egymással. Az ő neve Szittya. Bizalmas homlokérintésetek lehetővé teszi, hogy a későbbiekben is kapcsolatot tarthassatok fenn. Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Átveszed a sikeresen eladott 31 ubuk tüske (eladási ár: 120 arany, ebből a kezelési költség: 12 arany), 1 mérg. vas dobónyíl (eladási ár: 35 arany, ebből a kezelési költség: 3 arany), 1 tolmokov-koktél (eladási ár: 20 arany, ebből a kezelési költség: 2 arany), 1 ubuk dobónyíl (eladási ár: 10 arany, ebből a kezelési költség: 1 arany), 3 aranyló ugarhéj (eladási ár: 300 arany, ebből a kezelési költség: 30 arany), 4 aranyló ugarhéj (eladási ár: 400 arany, ebből a kezelési költség: 40 arany), 1 bruhatagnyelv (eladási ár: 600 arany, ebből a kezelési költség: 60 arany), 1 kazmár gyökér (eladási ár: 85 arany, ebből a kezelési költség: 8 arany), 1 kazmár gyökér (eladási ár: 90 arany, ebből a kezelési költség: 9 arany), 2 lapockacsont (eladási ár: 3 arany), 1 ormánygőte csont (eladási ár: 10 arany, ebből a kezelési költség: 1 arany), 6 pirkit (eladási ár: 85 arany, ebből a kezelési költség: 8 arany), 1 pular kristály (eladási ár: 10 arany, ebből a kezelési költség: 1 arany), 1 gromak bőr (eladási ár: 2 arany) ellenértékét. Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Átveszed a sikeresen eladott 1 mutáns csont (eladási ár: 165 arany, ebből a kezelési költség: 16 arany) ellenértékét. Az ügynök visszahozta az eladhatatlan 3 orgyilkos tőrt, 1 bronzpengét, 1 kígyóbőr kesztyűt, 1 kazmár gyökeret, 1 mocsári penkét, 1 raptor karmot, 1 trikornis szarvat.
A 10. napon találkozol egy barna, copfos hajú, barna szemű, körszakállas ember férfival. A bőre kreolszínű. Fairlight főpap-jelöltje. Egy cetbőr válltömést, egy csontamulettet, egy fekete bőrcsizmát, egy halálhozó karkötőjét, egy halálhozó talizmánt, egy hatalom fülbevalóját, egy lánckesztyűt, egy Métely páncélját, egy örökkéval. zafírját, egy rinóbőr övet, egy smaragd karkötőt, egy smaragd védőgyűrűt, egy szirén köpenyét, egy varkaudar szimbólumot, egy vassisakot és egy villám szimbólumot visel. Felszerelését egy tyrannoszaurusz rex trófea, egy ongóliant trófea és egy quwarg nagymester trófea színesíti. Jobb kezében egy Mallon botját, bal kezében egy orgyilkos tőrt tart. Lőfegyvere egy bumeráng. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd mutáns pók. Holmiját egy sóhajtó dorony cipeli. Érzékeled auráját: színtelen semleges, mint Neked. Bemutatkoztok egymásnak. Az ő neve Ramirez Espanza. Kölcsönösen engedélyezitek egymás számára a további mentális kapcsolatot.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Átveszed a sikeresen eladott 2 dorony tüdő (eladási ár: 50 arany, ebből a kezelési költség: 5 arany) ellenértékét. Az Alanori Krónika kuponokért kaptál 1 Luthius karkötőjét. Találkozol egy copfos csíkos hajú, izzóan vörös szemű alakváltó férfivel. Bőre bronzként csillog. Szétfagyott teste csak nagyon lassabban mozog körülbelül, mint egy lila brekk varázslótoronnyal a hátán! Ő Krontel! Köszöntitek egymást, aztán tovább.
A 70. napon találkozol Blobzan rinpócsével. Tharr eljövendő papja. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Mellkasán a Jáde Sárkány tetoválását viseli. Egy arany papi karkötőt, egy fekete bőrcsizmát, egy gólem talizmánt, egy két kard szimbólumot, egy obszidián karkötőt, egy regeneráló gyűrűt, egy ryuku köpenyt, egy smaragd védőgyűrűt, egy tankány karmot és egy vortex talizmánt visel. Fegyverzetét egy ryuku csapásvezető trófea, egy áeratikus hasnyák trófea és egy jégtroll trófea teszi egyedivé. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: egy kolostort védelmező Jáde- sárkány. Jobb kezében egy bronzhegyű lándzsát, bal kezében egy nagy vaspajzsot tart. Tisztán érzed auráját: semleges, mint a Tiéd. Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját.
Majtika, amikor összefutottatok, adott neked egy rinóbőrt, egy sáska amulettet, 2 darázsfarkat, 2 szulfint, 4 rakolits port, 9 szulfagor agyart, 70 madártollat, egy nagy aranykulcsot, 7 gyíkfüvet és 16 aurach fogat. A legutóbbi forduló óta sok érdekes dolgot tanultál. Elmondták neked, milyen is a vark. nekromanta (ld. enc.), a gnóm szolgáló (ld. enc.), a Főmágus (ld. enc.), a tűzelementál (ld. enc.), a viharóriás (ld. enc.) és a triklem drakolder (ld. enc.). Most már tudod, hogy hogyan kell szerezni (készíteni) kis aranykulcsot (ld. enc.), szopókövet (ld. enc.), isteni könnycseppet (ld. enc.), kristálygömböt (ld. enc.), tatu ködmönt (ld. enc.) és szent kehelyt (ld. enc.). Két fordulód között meglátogatott a húsvéti nyuszi! Örömmel teszed el a két hímes tojást (+2 kaja). Hohó, van itt egy csomag is! Gyorsan kibontod. Egy magszim bél van benne! És egy cédula: sok szeretettel a <<itt egy furcsa, golyó alakú, egyszemű lény rajza látható, a feje tetején sok pici csápos szemmel>> munkatársaitól! Furcsállva csóválod a fejedet, de azért örülsz az ajándéknak. Az aranytermő erszény 34 aranyat termelt. A teremtés zsákja létrehozott 1 kazmár gyökeret. A teremtés zsákja létrehozott 1 gyíkfüvet.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+92 életerő.) Megöntözöd a szent tölgyet (-5 korty víz). Varázserőd regenerálódik. (+76 varázspont.) Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+46 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+2 tudatpont.) Sajnos túl sok idő telt el legutóbbi lépésed óta, esetleges lottónyereményed elévült. [A két forduló között 2 új/megváltoztatott Encyclopedia Fantasia-t kaptál. (ld. enc.)]
Reménykedsz, hogy a táborozás alatt nyomolvasással töltött idő egy arató csattanat nyomára vezet. Úgy látszik, ilyen szörny nem él a környező néhány négyzetmérföldes területen. [7 pontot használtál fel, van még 252.]

* 1. KP: használod a 71. pszi képességet
Összpontosítani kezdesz. Mentális energia gyűlik benned. Kiengeded magadból a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 247.]

* 2. KP: használod a 73. pszi képességet
Hozzákezdesz az agyi energia gyűjtéséhez. A pszi energia pezsegve tódul szét testedben! Az erőt egyetlen csomóba sűrítve, kilövöd a pszi fejlesztés pszi képességet. Pszi energiádat próbálod megismerni különböző gyakorlatok útján. [-20 pszi pont.] [10 pontot használtál fel, van még 237.]

* 3. KP: használod a 64. pszi képességet
Megtisztítod tudatodat. Megtelsz pszi energiával! Az erőt egyetlen csomóba sűrítve, kilövöd a pszi-ernyő pszi képességet. [-6 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 232.]

* 4. KP: energia fejlesztése 3
A fejlesztés már befejeződött, egyenlőre nincs szükség további fejlesztésre. [0 pontot használtál fel, van még 232.]

kut 20 kutatsz 20 pontért
Turkálni, kutatni kezdesz a friss csatamezőn. A vért már felszívta a föld, de a bűz még nem oszlott el. Itt egy átvágott torkú elf hever, amott egy kibelezett törpe. Szisztematikusan motozod meg a nem teljesen undorító hullákat. Valami motoszkál melletted! Minden eshetőségre készen lazítod el izmaidat. Egy tetemember védelmezi a vadászterületét. Jó stratéga módjára a megfontolt visszavonulást választod. [20 pontot használtál fel, van még 212.]

m 5 5 5 mozogsz délnyugatra, délnyugatra, délnyugatra
[121,41] A sík vidék bozótos terepbe vált át.

Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy smirglibokrot. Utad során felfedezel egy félig kész oltárt. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 200 pontot kell rákölteni.) Zajt hallasz a közeledből. Nem is zaj ez, hanem beszéd. Fülelsz egy percig: "Gyerekikispocok! Nembántalakkispocok!" Mi lehet ez? Odasettenkedsz. Egy, az átlagnál is alacsonyabb gnóm férfi térden állva beszél egy lyukba... Köszöntöd, majd atyáskodva megkérded mi jót csinál errefelé. Elmondja, hogy az Alanori Tudományegyetem biológiaszakos novíciusza és Ghalla állatfajait tanulmányozza. Most épp egy bíborgörényt próbál kicsalogatni a vackából, de nem nagyon megy. Ha segítesz, szükség van 10 TVP-re és egy amnioszra (48. jellempróba). Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Csodálatos érzés kerít hatalmába, miközben virágeső hull az égből. Vidáman gyűjtöd csokorba a szépséges virágokat, ami egy mocsári penke és néhány mákrózsa.
(Vándorcirkusz:) Kisebb-nagyobb sátrak tömegét látod magad előtt felsorakozni, és felismered, a vándorcirkusszal találkoztál. Egy hosszú szakállú törpe sétál eléd, s szívélyesen a cirkusz területére invitál.
- Tedd próbára tudásod, kalandozó! - hív a tömzsi alak. Elveszi a belépőre szánt 20 aranyérmét, majd az utat mutatva előreenged.
- Ilyen szörnyekkel még sehol másutt nem találkozhattatok - hallatszik egy érces férfihang a távolból, te pedig sietősen arra veszed az irányt. A céllövöldét irányító óriás felvidul érdeklődésed láttán, és pillanatok alatt rábeszél a sátorba lépésre. Éles szemed azonnal kiszúrja a terem távolabbi sarkából támadó lényt. Egy smaragdgólem.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Üdvözlésképpen egy lángcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 18 életpontot sebeztél. A parittyával célzol és lősz. Elrepül 2 kerek kő. Megsoroztad a smaragdgólem testét. (2 támadással 2 életpontot sebezve.) Marokra fogva a vashegyű lándzsát ellenfeledre rontasz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a smaragdgólem smaragd testét. (3 támadással 54 életpontot sebezve.) Mielőtt észbe kapnál, a smaragdgólem megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 23 életpontot vesztesz.) A szörny kitárja karjait, és megpróbál átölelni. A hatalmas karok iszonyú erővel ragadnak meg, és préselni kezdenek. 66 életpontot vesztettél. Támadása közben ellenfeled is sebződik 26 életpontot. Vashegyű lándzsával jól megszúrod a smaragdgólem testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A smaragdgólem Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 24 életpontot vesztesz.) Megpróbál megragadni. Iszonyatos erővel kezdi el a szörny a testedet összepréselni. 44 életpontot vesztettél. A derit láncvért működik: ellenfeled sebződik 20 életpontot. A smaragdgólem összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 940 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 140, sebződés: 157, gyógyulás: 0, összesen: -157 ÉP}


- És a díj? - kérdezed az ajtó előtt álló óriástól. Ő hanyagul megvonja a vállát:
- Nem találtál kincset a szörnyben?!? Vagy nem volt szerencséd, vagy nem kutattad át elég alaposan a maradványait - feleli, majd miközben elmosolyodik, biztatva a válladra rakja a kezét: - De ne csüggedj! A következő alkalommal biztos nyersz valamit!
Hirtelen a szirén labirintusát rejtő sátor bukkan fel az orrod előtt. Kedved támad újra próbára tenni tudásod és szerencséd. Átadod az ajtónál álló férfinak a tárgyaidat, majd belépsz az útvesztőbe. Egy szűk embermagasságú folyosóra jutottál. Megpróbálsz a világosabb vége felé haladni, ami hamarosan egy még sötétebb járatba vezet. Még hosszú percekig bolyongsz az útvesztőben, majd fáradtan adod fel meghódítását. 255 tapasztalati pontot kaptál. Visszakéred a tárgyaidat az ajtónálló férfitól, majd szomorúan búcsút intesz neki. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 versengés).
Jóízűen falatozol. (-1 kaja.) Észreveszel valamit a földön. Nagyon régi (kb. 3 hetes) emberi nyomok vezetnek keletre. Találsz még friss elf nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek.

(Továbbmész...) [120,42] Az aljnövényzet megritkul, megszaporodnak a fák: ritka erdőben vagy. Felfedeztél egy korongfát.

Nocsak, itt van valami érdekes! Még egész friss elf nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek.

(Továbbmész...) [119,43] Az erdőt síkság váltja fel. A derűs napsütésben vidáman csicseregnek az énekesmadarak. Egy barna csuhás öregemberrel találkozol, aki egy szem szimbólumot visel a nyakában. Elmondja, hogy ő Elenios papja, és éppen szent küldetésen van. Azt a feladatot kapta, hogy keressen és áldozzon fel két mocsári penkét. Egyet már talált, de szükség lenne még egyre. Ha van nálad egy, akkor nem kell TVP-t költened a segítségre (37. jellempróba). Oldalt pillantva, meglátsz egy teljesen lerombolt oltárt. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Ráismersz a lényre. Egy uzbány. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy lángcsóva varázslat. 11 életpontot sebeztél. Megveted a lábad, és a parittyával ellenfeledre lősz. Elrepül 2 kerek kő. Párszor kipécézted az uzbány pikkelyes nyakát. (2 támadással 2 életpontot sebezve.) Meglengetve a vashegyű lándzsát ellenfeledre rohansz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod az uzbány jobb szárnyát. (3 támadással 36 életpontot sebezve.) Az uzbány csőre feléd sújt, de Te könnyedén félrehajolsz. Vashegyű lándzsával megdöföd az uzbány jobb oldalát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Csőrével az uzbány nem tudott megsebezni. Az uzbány most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 kerek követ találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 uzbány csőrt. 310 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 64, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Némi melóval hozzáférsz egy nagyobb tőrvirág édes gyökeréhez. (+1 kaja.) Megvizsgálod a talajt. Még egész friss elf nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még friss elf nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek. Figyelmeztetés: megterheltséged 150 % fölé emelkedett! [62 pontot használtál fel, van még 150.]

m 5 5 5 mozogsz délnyugatra, délnyugatra, délnyugatra
[118,44] A sík vidéket bozótos váltja fel. Utad során felfedezel egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Elenios rúnaköve. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy sullár. {védettsége: 7 szúró, 18 vágó, 14 ütő ellen.} Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 15 életpontot sebeztél. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a parittyával. Elrepül 2 kerek kő. Többször meglövöd a sullár lihegő pofáját. (2 támadással 2 életpontot sebezve.) Megmarkolva a vashegyű lándzsát a másikra rontasz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a sullár fejét. (3 támadással 55 életpontot sebezve.) Utolsó pillanatban ugrasz félre a sullár öklelő szarvai elől. Időben félreugrasz a sullár rúgása elől. A sullár még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 sullár hólyagot. 404 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 72, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Vastag, ízletes pondrót emelsz le egy galagonyabokor leveléről. (+1 kaja.) Egyszercsak megmozdul alattad a talaj! Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy sérült epokitféreg került az utadba. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Egy lángcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 22 életpontot sebeztél. A szörny ragacsos lét öklend rád. Még idejében félreszökkensz. Megmarkolva a vashegyű lándzsát ellenfeledre rontasz. Vashegyű lándzsával többször eltalálod az epokitféreg szelvényes testét. (3 támadással 24 életpontot sebezve.) Az epokitféreg megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Az epokitféreg farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Az epokitféreg most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Felhasználva a zöld üveget, szereztél 4 csepp ragasztót. 440 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 46, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

Körbevizsgálódsz. Kicsit régi (kb. 1 hetes) kobudera nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még friss elf nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek.

(Továbbmész...) [117,45] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy rát-fát. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Egy embert látsz, aki egy spagulárt próbál megközelíteni. Látva téged, elmondja, hogy a bátyjától kapta kölcsön a hátast, de az ledobta magáról. Sajnos nem ért az állatokhoz, hiába mondja neki, hogy hő, ahogy a bátyjától látta. Ahhoz, hogy segíthess rajta, idomítás szakértelemre és 25 TVP-re van szükség (35. jellempróba).

Jóízűen falatozol. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [116,46] A síkság nyíltsága után valamivel bátrabban érzed magad egy ritka erdőbe belépve. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy Chara-din monolitját. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. A táj egyhangúságát egy különös szobor töri meg. Milliónyi színes porszem kavargásából a következő kép bontakozik ki szemed előtt: Saját magadat látod a szobor tövében békésen pihenni, a háttérben Beren Peredhil irtja Chara-din híveit, mintegy vigyázva az álmodat. Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Egy khór darázs nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Távolról lángcsóva varázslatot lősz a másikra. 14 életpontot sebeztél. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a parittyával célba találj. Elrepül 2 kerek kő. Megsoroztad a khór darázs bal első lábát. (2 támadással 2 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát ellenfeledre rohansz. Vashegyű lándzsával megdöfködöd a khór darázs csíkos potrohát. (3 támadással 22 életpontot sebezve.) A khór darázs farkával melletted a levegőbe suhint. Vashegyű lándzsával jól megszurkálod a khór darázs csíkos potrohát. (3 támadással 16 életpontot sebezve.) A khór darázs melléd csap a farkával! A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg.
{Csatastatisztika; sebzés: 54, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

[45 pontot használtál fel, van még 105.]

m 5 5 mozogsz délnyugatra, délnyugatra
[115,47] Fellélegzel, ahogy az erdő nyomasztó súlya mögötted marad. Sík területre értél. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Elenios rúnaköve. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy Chara-din monolitját. Észreveszel egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Utad során felfedezel egy oltárt. Leah hívői építették. Két tazunkarókakölyök talált egy kerek sajtot, de nem tudják megfelezni. Ahhoz, hogy segíthess nekik, szükséged van egy mérlegre és 5 TVP-re (31. jellempróba).


(Továbbmész...) [114,48] Továbbra is síkságon vagy. Fehér nyárfavirág szállong a levegőben. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy uzbány. {támadása: 9.} Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy lángcsóva varázslatot. 24 életpontot sebeztél. A parittyával ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 2 kerek kő. Többször meglövöd az uzbány testét. (2 támadással 2 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod az uzbány bal lábát. (3 támadással 30 életpontot sebezve.) Az uzbány csőre feléd sújt, de Te könnyedén félrehajolsz. Vashegyű lándzsával eltalálod az uzbány testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Az uzbány csőre feléd sújt, de Te könnyedén félrehajolsz. Az uzbány még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 uzbány csőrt. 310 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 66, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Utad során felfedezel egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Raia rúnaköve. Egy női hangot hallasz: "Segítség!" Kapkodod a fejed, de csak pár másodperc múlva találod meg a hang forrását. A melletted álló magas tölgy kinyúló ágán egy gyönyörű elf nő ül. "Nézd vándor s figyeld bajom, lantom néma s nem hallhatom, csak egy kicsiny húr kéne még, egy húrért egy húron pendülnék." Nem hiába fejlesztetted az intelligenciádat: "Megpurcant egy drótszőr, mi?" Ha segíteni akarsz a bárdon, egy drótszőrre és 5 TVP-re van szükséged (49. jellempróba). Megéheztél, elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.) [30 pontot használtál fel, van még 75.]

in 1896 325 675 leírod az 1896. kalandozónak a 325. szörnyet a 675. tárgyat
Információt küldesz tudattársadnak. Leírod pontosan, hogy milyen is egy Ovgun. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) sáfránykristályt. [0 pontot használtál fel, van még 75.]

in 1896 0 1116 leírod az 1896. kalandozónak az 1116. tárgyat
Szemöldöködet ráncolva, mentális kapcsolatot keresel tudattársaddal. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) örökkéval. zafírját. [0 pontot használtál fel, van még 75.]

in 1896 0 1206 leírod az 1896. kalandozónak az 1206. tárgyat
Szemöldöködet ráncolva, mentális kapcsolatot keresel tudattársaddal. Szegény túl buta hozzá, hogy megértse a dolgot. [0 pontot használtál fel, van még 75.]

in 1896 0 1207 leírod az 1896. kalandozónak az 1207. tárgyat
Szemöldöködet ráncolva, mentális kapcsolatot keresel tudattársaddal. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) örökkéval.kristályát. [0 pontot használtál fel, van még 75.]

in 1896 0 1247 leírod az 1896. kalandozónak az 1247. tárgyat
Mentálisan üzensz. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) örökkéval. topázát. [0 pontot használtál fel, van még 75.]

in 5271 0 60 leírod az 5271. kalandozónak a 60. tárgyat
Információt küldesz tudattársadnak. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) ködkaput. [0 pontot használtál fel, van még 75.]

in 5271 0 492 leírod az 5271. kalandozónak a 492. tárgyat
Szemöldöködet ráncolva, mentális kapcsolatot keresel tudattársaddal. Szegény túl buta hozzá, hogy megértse a dolgot. [0 pontot használtál fel, van még 75.]

in 5271 0 675 leírod az 5271. kalandozónak a 675. tárgyat
Mentálisan üzensz. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) sáfránykristályt. [0 pontot használtál fel, van még 75.]

in 5271 0 1206 leírod az 5271. kalandozónak az 1206. tárgyat
Információt küldesz tudattársadnak. Szegény túl buta hozzá, hogy megértse a dolgot. [0 pontot használtál fel, van még 75.]

in 5271 0 1247 leírod az 5271. kalandozónak az 1247. tárgyat
Szemöldöködet ráncolva, mentális kapcsolatot keresel tudattársaddal. Szegény túl buta hozzá, hogy megértse a dolgot. [0 pontot használtál fel, van még 75.]

in 5271 0 1526 leírod az 5271. kalandozónak az 1526. tárgyat
Információt küldesz tudattársadnak. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) Mallon botját. [0 pontot használtál fel, van még 75.]

in 5271 0 1527 leírod az 5271. kalandozónak az 1527. tárgyat
Információt küldesz tudattársadnak. Sajnos neked sincs információd arról a tárgyról. [0 pontot használtál fel, van még 75.]

in 4528 209 60 leírod a 4528. kalandozónak a 209. szörnyet a 60. tárgyat
Információt küldesz tudattársadnak. Leírod pontosan, hogy milyen is egy kneopatikus mollusk. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) ködkaput. [0 pontot használtál fel, van még 75.]

in 4528 211 262 leírod a 4528. kalandozónak a 211. szörnyet a 262. tárgyat
Információt küldesz tudattársadnak. Leírod pontosan, hogy milyen is egy joviális m.szockó. Szegény túl buta hozzá, hogy megértse a dolgot. [0 pontot használtál fel, van még 75.]

in 4528 214 263 leírod a 4528. kalandozónak a 214. szörnyet a 263. tárgyat
Mentálisan üzensz. Leírod pontosan, hogy milyen is egy quwarg nagymester. Szegény túl buta hozzá, hogy megértse a dolgot. [0 pontot használtál fel, van még 75.]

szk 137 keresed a 137. szörnyet
Felkészülsz a terepgyakorlatra: táborozás után megpróbálsz keresni egy karmos tankányt. [0 pontot használtál fel, van még 75.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 2 40 fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért
Komplex elméleti feladványokon gondolkodsz, logikai feladványokat próbálsz kiötleni, és rögtön meg is oldani. Ez még édeskevés ahhoz, hogy az IQ-d érezhetően megnövekedjen. [40 pontot használtál fel, van még 35.]

tf 2 5 fejleszted a 2. tulajdonságodat 5 pontért
Teljes kényelembe helyezkedsz (már amennyire itt lehet), és töprengeni kezdesz a világ dolgain. Még nagyon sok kell ahhoz, hogy az IQ-d komolyan megnőjön. [5 pontot használtál fel, van még 30.]
Alaposan elfáradtál, jól esne egy kis innivaló. Kortyolsz a vizestömlőből. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 14, 29, 27.
Kezd sötétedni, ideje lepihenni. Kiliheged magad, majd egy helyet keresel, ahol aránylag biztonságban pihenhetsz. Percek sem kellenek hozzá, hogy mély álomba merülj. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a szürkeáll. aktiv hatása. Elmúlt a pszi-ernyő hatása.
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebből a következő körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 230 pontot. A következő körben tehát 260 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


VARKAUDAR NEKROMANTA (173. SZÖRNY)
A varkaudar nekromanták az igazán gonosz, és igazán hatalmas mesterei a mágiának. Nekromanta varázslataikkal magát az életet támadják, és az ilyen ellen igen nehéz védekezni. A varkaudar nekromanták valamivel több védőrúnával rendelkeznek, ezért jóval nehezebb az elpusztításuk, mint más varázslóké - bunkósbotjukat is gyakran tisztelnivaló hatékonysággal forgatják.

GNÓM SZOLGÁLÓ (181. ELLENFÉL)
Az öreg, púpos, béna, félszemű gnóm szolgáló első pillantásra teljesen ártalmatlannak tűnik, azonban az, hogy egy nagyhatalmú elf harcost szolgál, óvatosságra int. Az ember sohasem lehet biztos benne, hogy minden az, aminek látja. A gnóm szolgáló nem visel semmilyen páncélt, nincs semmilyen fegyvere. Mindössze egy deus ex machina fityeg az oldalán. Vajon hogyan képes ártani neked, főleg úgy, hogy a fél keze hátra van kötve? Hmmm... Valószínűleg csak egy buta tréfa az egész.

FŐMÁGUS (273. ELLENFÉL)
A nagy tudású Főmágusok a varázslótornyok teljhatalmú urai, a halhatatlanságra aspiráló, Thargodanokat megidéző több száz éves emberek. Egy Főmágust kihívni balga ötlet, hiszen olyan mágikus arzenált képes rád zúdítani egy pillanat alatt, hogy molekulákra robbansz mielőtt felemelnéd a kardod. Persze ez nemigen fordul elő, hiszen a Főmágust a kalandozók békés konzultáció, tanulni vágyás céljából keresik fel. Probléma csak akkor van, ha Főmágus úgy érzi, MEGZAVARTÁK. Ilyenkor aztán az istenek kegyelmezzenek még a békés tanítványnak is!

TŰZELEMENTÁL (276. SZÖRNY)
A tűzelementálok szellemek a Tűz elemi létsíkjáról, óriási, lángoló oszlopok alakjában jelennek meg. Kizárólag mágikus fegyverrel és varázslatokkal lehet őket megsebezni, persze legjobbak a hideg alapú varázslatok. A tűzelementál legyőzése igen nagy kihívás egy kalandozó számára, szerencsére igen ritkán kell szembenéznie vele: egy ilyen nagyhatalmú lényt legfeljebb egy mágus vagy egy triklem drakolder képes az anyagi síkra megidézni és hosszú ideig befolyása alatt tartani.

VIHARÓRIÁS (278. SZÖRNY)
A viharóriások a legnagyobb hatalmú szabad óriások közé tartoznak, sokak szerint erejük még az ongóliantokét is felülmúlja. Ez valószínűleg mágikus örökségükből adódik, ugyanis közvetlen kapcsolatban állnak a Levegő létsíkjával, így bármikor képesek villámokat megidézni, vagy örvényt kelteni, még ha testi erejük nem lenne elég, hogy bármely halandó lényt egyetlen csapással agyonsújtsanak. A viharóriás legyőzése a legtöbb kalandozó számára örökké lehetetlen feladat marad.

TRIKLEM DRAKOLDER (275. SZÖRNY)
Ghalla szuperintelligens, hihetetlen hatalmú lényei, mégis, egyesek szerint nem egyebek, mint egy mágikus kísérlet eredményei, amelyet a fiatal Dornodon hajtott végre, a tökéletes élőlény utáni kutatás során. A történet szerint a mágus egyesíteni akarta a trollok regenerálódó képességét, a quickling nevű szupergyors lények gyorsaságát, a gólemek sebezhetetlenségét, a sárkányok hatalmát és a mára már eltűnt mágikus lények, a beholderek varázsképességét. A kísérlet túlzottan is jól sikerült. Dornodon nem akart a lénynek több intelligenciát adni, mint amennyi az optimális pusztításhoz szükséges, mégis, a lény hihetetlen hatékonysággal használta ki agyát, és így gyorsan mestere fejére nőtt. Dornodon megpróbálta elpusztítani az immár irányíthatatlan teremtményeket, de végül neki kellett menekülnie. Az elszabaduló lények mágikus képességeik révén szolgákat idéztek meg és hoztak létre, és ezek lévén lassan-lassan kiépítették befolyásukat. Mára már mindegyik óriási várakban, egész hegyet behálózó labirintusrendszerekben lakik, sőt, a leghíresebb, Zarknod saját repülő ónixpiramissal rendelkezik. A triklem drakolderrel nagyon ritkán találkozhatsz, és ezen ritka esetekben is a találkozás alapját valószínűleg az jelenti, hogy: 1.) rabszolga, 2.) mágikus kísérlet alapanyaga, ill. 3.) táplálék vagy éppen a drakolder számára. Amióta Zarknod megszerezte az árnyéktűz varázslatot, még a leghatalmasabb mágusok sem mernek ezekkel a lényekkel szembeszállni, hiszen ki tudja, melyik másik drakolder birtokolja még ezt a kivédhetetlen, biztos győzelmet jelentő varázslatot?

KIS ARANYKULCS (240. TÁRGY)
Ez az apró kulcs egy lakatos és egy aranyműves együttdolgozásának remekműve. Tolla különösen bonyolult, valószínűleg igen komplex zárak kinyitására alkalmas.

SZOPÓKŐ (259. TÁRGY)
Eleged van már abból, hogy nálad erősebb kalandozók elől kell menekülnöd, mások pedig kirabolnak, és nem tudsz kellőképpen bosszút állni? Most végre kitaláltad a megoldást, ami a Szopókő. Ezt az undorító, ám mégis varázserejű tárgyat egy szopógödörnél készítheted el, ha egy kerek követ bekensz ragasztóval, és egy kötél segítségével leengeded a fekete iszapba. Ehhez a KT 259 parancsot kell kiadnod, 3 TVP-ért. Ezután nincs más hátra, mint hogy megkeresd áldozatod tárgyát, és átadd neki "ajándékodat". Vigyázz! A szopókő mindig a nagyobb hatalmú gazdát keresi, így ha találkozol egy nálad magasabb szintű kalandozóval, a kő könnyen elhagy az új hatalom kedvéért, ha csak nem őrzöd eléggé (KF <kő> 3). Ezért nem lehet a kőtől egykönnyen megszabadulni: ha megpróbálod eldobni, eladni, elásni, vagy bármi módon megsemmisíteni, kellemetlen meglepetések érhetnek. Igazándiból kevés biztos módszer ismert. Annyi bizonyos, hogy 1.) átadhatsz az A paranccsal egy darabot egy másik kalandozónak, ha még nincs szopókő a birtokában [ne feledd - átadni lehet olyan kalandozónak is, akit hivatalosan "nem ismersz"]; 2.) ha lopnak tőled, a lopott tárgyhoz néha egy-egy szopókő is hozzáragad; 3.) bizonyos mágikus metódusokkal a szopókő végleg megsemmisíthető. Ezenkívül, ha egy nálad magasabb szintű kalandozó táborára lépsz, és barátságosak vagytok egymással, akkor van esély rá, hogy egy szopókő átugrik hozzá. (Ez az esély főként a szintjeitek különbségétől és az áldozatnál levő szopókövek számától függ.)
Hogy miért szolgált rá ez a kisméretű tárgy a nevére? Nos, amíg valakinél egy ilyen kő található, az ezután vonzani fogja a bajt - szerencséje ugyanis átmenetileg 1-es lesz. Hogy ez mit is jelent, az talán már Te is tudod, ha találkoztál már fabontó szójerrel, xirnoxszal, vagy más hasonló speciális szörnnyel...

ISTENI KÖNNYCSEPP (260. TÁRGY)
Az isteni könnycsepp szent folyadék, amely közvetlenül istenedtől származik. Jónéhány varázslat van, amelynek anyagi komponense egy vagy több csepp ebből a kivételes nedűből. Tárolásához szent kehely szükséges.

KRISTÁLYGÖMB (265. TÁRGY)
Átlátszó üveggömb, amely mágikus képességekkel bír. Ha erősen koncentrálsz egy kalandozóra, és a kristálygömböt a két kezedbe fogod, megpillanthatod a kalandozót, és azt is megtudhatod, jelenleg hol tartózkodik. Ehhez a H 265 <kalandozó> parancsot kell kiadnod, 5 TVP-ért. A használattól a kristálygömb mágikus képessége megfogyatkozik: minden ilyen használat után van 10% esély, hogy a gömb elveszti mágikus képességét.

TATU KÖDMÖN (255. TÁRGY)
Gyakran összefagysz a Kiégett Föld irányából fújó hideg, kegyetlen szelek miatt? Puha bőrödet könnyedén megkarmolják a leggyengébb szörnyek is? A megoldás: varrj magadnak tatu ködmönt! Ehhez mindössze három vadász tatu bőrre van szükséged. A KT 255 parancs kiadásával, 25 TVP-ért megvarrhatod ezt a kiváló páncélt, amely, ha a KF 255 paranccsal magadra öltöd, kettővel javítja a védettségedet (persze nem viselhető egyszerre más páncélokkal).

SZENT KEHELY (257. TÁRGY)
A szent kelyhek speciális kegytárgyak, amelyeket magas rangú papok hordanak maguknál. A szent kelyhet istened templománál vagy oltáránál automatikusan használod, ha kiadod az IM parancsot. Ilyenkor a kelyhet az oltárra (templomnál a belső szentély oltárára) helyezed, és ha hű papja voltál istenednek, az ima meghallgatásra kerül, és a kehely megtelik isteni könnycseppel. Ez a felszentelt folyadék akkor sem ömlik ki a szent kehelyből, ha azt fejjel lefelé fordítod. Egy szent kehelybe 10 isteni könnycsepp fér. A szent kelyhet lehetetlen ellopni.

ZAFÍR ERŐÖV (397. TÁRGY)
Csodálatosan csillogó, valamilyen ismeretlen, kék kristállyal befont fémöv: hihetetlen mágikus ereje révén viselőjének az erejét megnöveli hárommal! Ehhez a KF 397 parancsot kell kiadnod.

LUTHIUS KARKÖTŐJE (527. TÁRGY)
A legendák szerint Luthius mágikus karkötőjének köszönhette, hogy mindig tapasztaltabb, mindentudóbb volt kalandozótársainál. Bizony, ha Luthius karkötőjét viseled, minden alkalommal, amikor tapasztalati pontot kapsz, 8%-al többet kapsz! És ha ez még nem lenne elég, állítólag több karkötő hatása is összeadódik, de hogy mennyi a maximális hatásfok, arról nem szól a fáma. A karkötőnek csak egy kellemetlen tulajdonsága van: igencsak nehéz tőle megszabadulni.

KARAKTERLAP

Pszi Ponty, egy barna, hosszú hajú, zöld szemű mutáns nő vagy. Sheran tanítványa vagy. A Jégmágusok Szövetsége (#9169) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 89. fordulód.

Erő: 16 (22) Szint: 15 Merészség: 5/5 Magasság: 129 cm
IQ: 24 (28) Támadás: 24 Agresszió: 3 Testsúly: 40 kg
Ügyesség: 16 (20) Védekezés: 40 Menekülés: 30 % Életkor: 3/3 év
Egészség: 16 (22) Életpont: 265/106 Jellem: semleges (+3) Tul. pont: 7
Szerencse: 21 (29) Varázspont: 289/133 Pénz: 3068 arany Kép. pont: 7
Tudatpont: 15/2 Pszi pont: 102/7 EFejl: 19
Eddig összesen 328 szörnyet (5 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 2659 TP-t kaptál. Jelenleg 86333 TP-d van. A következő szinthez még 33667 TP szükséges. Trófeáid: élőholt mágus, burástya királynő, quwarg harcos. A 88. fordulódban 2878 arany került a bankszámládra. 2906 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 1 szúrófegyverek: 18 vágófegyverek: 1
ütőfegyverek: 1 lőfegyverek: 5 dobófegyverek: 2

Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -3.); bumeráng (#249) (4 -);
Óvatosság (labirintusokban): 5

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 13 2. nyomkövetés: 12 3. lopás: 1
4. mászás: 5 5. csapdakészítés: 6 6. csapdaészlelés: 1
7. gyógyítás: 22 8. titkosírás: 1 9. felderítés: 5
10. teológia: 3 11. taumaturgia: 15 12. szerencsejáték: 1
13. versengés: 5 (+1) 14. szörnyismeret: 11 15. pszi: 12
16. zárnyitás: 1 17. vadászat: 3

FELTÉTELES PARANCSOK (még 11 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
gyógyítasz 35% életerő alatt 20 TVP-ért (max. 3 alkalommal)
készítesz kerek követ (#19) (max. 20 darabot )
elfogod mutáns pókot (#117) fedett veremmel (#219)
mászol max. 20 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus (31)
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 12)
gyilkos sallank (#85)
Barátságosság (aktív: 8, max: 12)
manifesztátor (#124), árnymanó (#4), Ördögi Kör (#9116), Leah hívők (#991), férfiak (#998), gonoszok (#988), semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 5 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) tükörpajzs (#101, 26 VP)
Papi varázslataid
gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP)
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP) tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
felejtés (#68) (4996) méregsemlegesítés (#14)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
2. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10)
lángcsóva (#31)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10)
hhaar burka (#32)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Egy igen komoly misszió: likvidálj egy mosolygó rettenetet.
2.) Az óriás patkányok betegséget terjesztenek. Ölj meg hatot e rágcsálók közül! (számláló: 0)
3.) Bizonyítsd be, hogy nem a mohóság, a tárgyak gyűjtögetése vezérel, amikor engem követsz: imádkozz hozzám úgy, hogy a megterheltséged 50% alatt van!

HŐSTETTEID
Olimpiai helyezéseid: második hely az 1. kategóriában a XXI. olimpián.

Összsúly: 81.10 kg Megterheltség: 150%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 49 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
8 kerek kő (#19) 9 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
14 arany (#50) 3 álompor (#396) 1 gyíkfű (#201)
1 kaja (#2) 1 kazmár gyökér (#205) 1 magszim bél (#103)
10 mákrózsa virág (#56) 1 mocsári penke (#148) 4 ragasztó (#83)
1 sullár hólyag (#168) 2 uzbány csőr (#169)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(114,48) uzbányok (#102), Raia rúnaköve, 49. jellempróba
(115,47) Elenios rúnaköve, Chara-din monolitja (#534), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), Leah oltár, 31. jellempróba
(116,46) Chara-din monolitja (#534), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), művészi porolit (#720), khór darázs (#348)
(117,45) rát-fa (#77, belőle készíthető: #69), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), 35. jellempróba
(118,44) Elenios rúnaköve, oltár, sullárok (#101), epokitféreg (#147)
(119,43) 37. jellempróba, oltár, uzbányok (#102)
(120,42) korongfa (#79, belőle készíthető: #80)
(121,41) smirglibokor (#31, belőle készíthető: #29), oltár, 48. jellempróba, tündöklő szobor (#1587), smaragdgólem (#417)

Változások a Túlélők Földjén a legutóbbi fordulód óta...


* Amennyiben elvesztetted szent szimbólumodat (pl. mert egy szörny lehelete elégette), fohászkodhatsz istenedhez az IM 5 paranccsal, hogy adjon egy újat.

Üzenet küldése a karakternek