85. forduló, 87. forduló, Lady Változás összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2006. ápr. 18. 15h:18'
EZ A 110. JÁTÉKHETED, 86. FORDULÓD
111. játékheted kezdete: ápr. 20.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #5098
SZÁMLA : XXXX

LADY VÁLTOZÁS KALANDJAI


4 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [73,57] koordinátán.
A táborozás 1. napján összefutsz egy fekete hajú, szürke szemű kobudera férfival. A bőre világosabb az átlagosnál. Auráját mágikus vihar övezi. Sheran bíborosa. Egy arany papi karkötőt, egy bozontfonatot, egy cetbőr válltömést, egy griff nyakéket, egy hatalom fülbevalóját, egy jing-jang fejpántot, egy obszidián karkötőt, egy örökkéval. zafírját, egy rinóbőr övet, egy ryuku nadrágot, egy smaragd védőgyűrűt, egy szirén köpenyét, egy tankány karmot, egy vark. pecsétgyűrűt, egy varkaudar csizmát, egy varkaudar szimbólumot, egy vasvértet, egy virág szimbólumot és egy vortex talizmánt visel. Fegyverzetét egy norpadolótika trófea, egy Tguarkhan trófea és egy ongóliant trófea díszíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: egy mágikus viharban meditáló varázsló. Bal kezében egy rövid kardot tart. Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: semleges jellemű, mint ahogy Te is. Összeismerkedtek. Az ő neve Lord of Nimeron. Mentális kapcsolatot vesztek fel egymással.
Az 1. napon összeakadsz Musashi Kenjiróval. Sheran kisebb papja. Egy arany papi karkötőt, egy aranygyűrűt, egy bíbor erőövet, egy borostyán függőt, egy cetbőr válltömést, egy fekete bőrcsizmát, egy griff nyakéket, egy gromak páncélt, egy Jerome köpenyét, egy jing-jang fejpántot, egy smaragd védőgyűrűt, egy tankány karmot, egy umbatari karkötőt és egy virág szimbólumot visel. Ruházatát egy vérfürdető magszim trófea, egy erszényes elkarog trófea és egy arató csattanat trófea ékesíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: Otthonát védelmező Jáde-sárkány. Bal kezében egy rövid kardot tart. Lőfegyvere egy fúvócső. Holmiját egy ragyás burástya cipeli. 4 tanítvány kíséri, lesi minden mozdulatát. Mikor elhaladsz mellettük, egy tanítvány megszólít: Láttad már a Mestert harc közben? Úgy küzd, mint a legendás Jáde-sárkányok! Az ifjoncok elköszönnek tőled, és te magadra maradsz a gondolataiddal. Kidülleszti a mellkasát, és hőstetteiről mesél. És egyszercsak elővarázsol hátizsákjából egy mákrózsa virágot, és átnyújtja neked! Egy halvány mosolyt eresztesz meg a fiú felé, de ez minden. Nem a te eseted. Musashi Kenjiró megkérte a kezedet!
Az 1. napon összefutsz egy fekete, hosszú hajú, barna szemű ember férfival. Elenios kisebb papja. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Sötét színű, rangjelzésekkel teli egyenruhát, jobb napokat látott, dísztelen acélsisakot és egy fekete köpönyeget visel. Fegyverein nem csak a temérdek használat, de a gondoskodás is meglátszik. Harcokban megedződött arcát réginek tűnő forradások borítják. Rangja a Kompániában: kopasz. Ruházatát egy velociraptor trófea, egy áeratikus hasnyák trófea és egy Földrengető trófea díszíti. Jelet látsz a ruhájára festve: csaták viharától tépett lobogó. Hátasállata egy spagulár! Holmiját egy törpemammut cipeli. Mentális auráját felismered, fehér, jelezve, hogy jó. Határozatlanul biccent feléd, de Te nem viszonzod a köszönését. Elfordulsz, és tovább totyogsz.
Elérkezett hát a várva várt nap, egybekelhettek szerelmeddel! Cras Lorg lesz a pap, aki összead benneteket. Hosszasan készülődtél a különleges alkalomra, magad varrtad a gyönyörű hófehér esküvői ruhát. A patakban megfürödtél, hajadat hosszasan fésülted, ezernyi virággal díszíted magad és bevetsz minden női fortélyt, hogy a leggyönyörűbb legyél. Musashi Kenjiró is kitett magáért, finom szövésű kelméjében, trófeákkal díszített ruhájában még délcegebb, mint máskor. Amikor megpillant téged, láthatóan eltátja a száját. A meghívott vendégek elismerően füttyöngetnek. Egymásba karolva léptek a pap elé. Elenios papja megköszörüli torkát, és megkezdődik a szertartás.
- Gyermekeim, azért gyűltünk ma itt össze, hogy tanúi lehessünk eme két ifjú egybekelésének. Musashi Kenjiró, a vadon nemes vándora összeköti ma sorsát az erdők szépséges leányával, kinek neve Lady Változás. Elenios istennő örömmel látja, hogy a hűség kötelékével akarjátok szerelmeteket megpecsételni. - Ezzel felemel egy bársonykendőt. - A házasság bilincse édes kötelék, amely összekapcsol benneteket a sírig - közben átveti a kezeteken a bársonykendőt. - Mondd, Musashi Kenjiró, akarod-e feleségedül eme ifjú leányzót?
- Igen. - mondja Musashi Kenjiró határozottan.
- És te, leányom, Lady Változás, akarod e hitvesedül ezt a férfit?
- Igen! - mondod kicsit elpirulva.
- Az ígéret, amit egymásnak tesztek, szív ígérete, záloga pedig a karikagyűrű, amelyet egymás ujjára húztok. - Ekkor előveszed a korábban megvásárolt aranygyűrűt, és párod ujjára húzod, ő pedig az ő gyűrűjét a te ujjadra csúsztatja. A pap felelemi kezét, és zengő hangon így szól.
- Eleniostól kapott hatalmamnál fogva, ezennel házastársaknak nyilvánítalak benneteket! Mostantól összetartoztok, amíg a halál el nem választ! Most pedig csókoljátok meg egymást. - mosolyodik el Cras Lorg. Teljesen elmerültök egymás szemében, ahogy átölelitek egymást, és hosszú, érzéki csók veszi kezdetét. A vendégek éljenezni kezdenek. A rövid szertartást vidám eszem-iszom, tánc követi, ahol persze az első táncot ti ropjátok. Ez a nap életed végéig emlékezetes lesz!
A 4. napon összeakadsz egy hosszú aranyhajú, kék szemű mutáns nővel. Dornodon bíborosa. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy denevér szimbólumot, egy fekete bőrcsizmát, egy gólem talizmánt, egy gromak páncélt, egy lánckesztyűt, egy nodonrod kitűzőt, egy obszidián karkötőt, egy örökkéval. rubinját, egy sárga erőövet, egy smaragd koszorút, egy smaragd védőgyűrűt, egy szirén köpenyét és egy vortex talizmánt visel. Ruházatát egy fagymágus trófea, egy óriásféreg trófea és egy ongóliant trófea színesíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: egybeolvadó szent szimbólumok. Övén 1 kalandozóskalp fityeg! Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy ezüsttőrt tart. Lőfegyvere egy ubuk dobónyíl. Mentális auráját felismered, feketén vibrál. Egy alattomos gonosz! Határozatlanul biccent feléd, de Te nem viszonzod a köszönését. Továbbmész. Tara Mortalis elszívott tőled 4 varázspontot a táborozásod #. napján.
A 4. napon összeakadsz Lord of Nimeronnal. A kalandozót mágikus örvények veszik körbe. Sheran bíborosa. Egy arany papi karkötőt, egy bozontfonatot, egy cetbőr válltömést, egy griff nyakéket, egy hatalom fülbevalóját, egy jing-jang fejpántot, egy obszidián karkötőt, egy örökkéval. zafírját, egy rinóbőr övet, egy ryuku nadrágot, egy smaragd védőgyűrűt, egy szirén köpenyét, egy tankány karmot, egy vark. pecsétgyűrűt, egy varkaudar csizmát, egy varkaudar szimbólumot, egy vasvértet, egy virág szimbólumot és egy vortex talizmánt visel. Felszerelését egy norpadolótika trófea, egy Tguarkhan trófea és egy ongóliant trófea ékesíti. Jelet látsz a ruhájára festve: egy mágikus viharban meditáló varázsló. Bal kezében egy rövid kardot tart.
Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját.
Megöntözöd a szent tölgyet (-5 korty víz). Minden varázserőd visszatért. (+58 varázspont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+2 tudatpont.) A lottó 655. hetének nyerőszámai: 25, 6, 1. 2 db 0 találatos szelvényed volt. 1 db 1 találatos szelvényed volt. Erre összesen 12 arany nyereményt kapsz.
A táborozás ideje alatt hosszú időt töltöttél azzal, hogy orgyilkos nyomok után kutattál. Sajnos sikertelenül. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 szörnyismeret). Döbbenetes, hogy micsoda világosság gyúl hirtelen az agyadban: mostantól képes vagy élve elfogni szörnyeket! (ld. enc.) [10 pontot használtál fel, van még 246.]

* 1. KP: elmormolod a 12. varázslatot
Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Megidézted az erőpajzs I varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] [+4% teo] [5 pontot használtál fel, van még 241.]

* 2. KP: energia fejlesztése 1
Tudati koncentrációval járulsz hozzá egy új tudati képesség kifejlesztéséhez. [-1 TU.] A befejezéshez még 1376 TU szükséges. Egészséged TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 231.]

* 3. KP: elmormolod a 24. varázslatot
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Megidézted a hadiszerencse II varázslatot! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse forduló végéig.) [-6 varázspont.] [+4% teo] [5 pontot használtál fel, van még 226.]

m 3 mozogsz délkeletre
[74,58] Továbbmész a város utcáján. Elérted Maad keleti határát, a Grákó-hegyek első lankáit. Veszélyt érzel az utca végén feltűnő alakból. Megpróbálsz eggyé válni egy árnyékos kapualjjal. Természetesen sikeres volt a rejtőzködés. Aztán a tudásvágy győz, és kipillantasz. Ez nem lehet más, mint egy szintszívó. Amikor elhal a zaj, előmászol.

Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy vaskohót. Utad során felfedezel egy főutcát. Felfedeztél egy oltárt. Elenios híveié. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy teljesen lerombolt olvasztókemencét. Nyilván valamilyen gonosz fickó műve. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy villát. (no:1. építését magenta Jade kezdte, eddig 5200 TVP épült bele.)
(Vándorcirkusz:) Már messziről észreveszed a felhúzott sátrak égnek meredő csúcsait, majd hamarosan a cirkuszosok kiabálását is meghallod, amint fennhangon hirdetik mennyi-mennyi próba vár a bátor kalandozókra náluk. Örömmel vegyes érdeklődéssel kezded szemlélni a ténykedésüket, míg egy törpe eléd nem lép, hogy elkérje szórakozásod árát. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] Megpillantasz egy épületet. Közelebbről látod, hogy egy Ördögi Kör (709. épület.).
Összeakadsz egy kopasz, zöld szemű ember férfival. Kecskeszakálla és bajsza van. Fekete a bőre. Dornodon hűséges követője. Egy bíbor erőövet, egy denevér szimbólumot, egy fekete bőrcsizmát, egy gromak páncélt, egy lánckesztyűt, egy obszidián karkötőt és egy vassisakot visel. Felszerelését egy Quirov trófea, egy bibircsók-óriás trófea és egy törpemammut trófea ékesíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: egybeolvadó szent szimbólumok. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy orgyilkos tőrt tart. Lőfegyvere egy fúvócső. Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: sötét, akárcsak a lelke. Csak néhány pillantásra méltatjátok egymást. Továbbmész.
[9 pontot használtál fel, van még 217.]

ep 400 200 1 építed a 400. tárgyat 200 pontért
[Teljesíted a városházán kapott küldetést:] Folytatod az építést. Hosszasan gyűjtöd a szögletes köveket, és egymásra rakod őket. A munka egyharmada már megvan, hogy elkészüljön a ház. 750 tapasztalati pontot kaptál. [200 pontot használtál fel, van még 17.]

m 5 mozogsz délnyugatra
[73,59] Továbbmész a város utcáján. Egy kapualjban gyanús árnyat pillantasz meg. Hmm, csak egy orgyilkos. Ettől nincs semmi félnivalód. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. [+4% tau] Ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 10 életpontot sebeztél. [+3% tau] Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, mérg. ubuk dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 mérg. ubuk dobónyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad az orgyilkos testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Meglengetve a vasalt bunkót ellenfeledre ugrasz. Vasalt bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered az orgyilkos testét. (3 támadással 53 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal eltalálod az orgyilkos jobb lábát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre tűzkéz varázslatot lősz. 3 életpontot sebeztél. [+6% tau] Ellenfeled nagyon fürge: döféseket kapsz a lábadba és a lábfejedbe. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Az orgyilkos még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 mérg. ubuk dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 1 orgyilkos tőrt. 320 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 90, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}

Találsz egy táblát, rajta a következő felirattal: " Ez itt egy koszos porfészek, Szénaszag, ahova nézek... " Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy fény szentélyét. Utad során felfedezel egy főutcát. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy teljesen lerombolt vaskohót. Utad során felfedezel egy teljesen lerombolt oltárt. A pusztítást biztos, hogy egy gonosz kalandozó okozta. Találsz egy fellegvárat. (no:1. építését deanaal kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Látsz egy városi kutat, melynek tisztaságára a polgárőrség ügyel. Ivás után megtöltöd a vizestömlőt is. Itt, a vadon közepén kissé meglepő megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " Febr. 13-án éjjel farsangi buli a városban. Légy itt. Várunk. (V&T). " Bekapsz pár falatot. (-1 kaja.) A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " Sheran szeret téged - miért fordulsz el tőle mégis? " Épületeket látsz: egy fogadó a Zöldfülű Kalandozóhoz. (684. épület.), egy városháza (685. épület.) és egy piroslámpás ház (696. épület.). Találsz egy táblát, rajta a következő felirattal: " Melyik tárggyal menjen el, melyik tárgy az, ami érdekel... ÁRNYMENŐK by U.M.A. " [9 pontot használtál fel, van még 8.]

be 684 30 3 bemész a 684. épületbe
Belépsz a fogadó ajtaján. Bent viszonylagos tisztaság és rend fogad, nyoma sincs füstnek, alkoholbűznek, a legutóbbi verekedés nyomainak. És a legnagyobb meglepetés: a fogadós rögtön eléd siet! Úgy látszik, még nem elég nagy a forgalom.
- Szeretnék megszállni a fogadódban, és természetesen a legjobb szobádat kérem!
- Van egy szobám, ami épp meg fog Önnek felelni. - mondja a fogadós. Kifizetsz 10 aranyat a szállásért. A fickó int, hogy kövesd, megmutatja a szállásodat. A szoba valóban mindent igényt kielégítő, puha ágyikóval, mosdótállal. Megkapod a szobakulcsot. A szállás megtekintése után visszatérsz a söntésbe. [0 pontot használtál fel, van még 8.]

* 1. BP: használod a 147. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [3 pontot használtál fel, van még 5.]
[KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 30, 29, 26.
Elfogyasztod a vacsorát, ami sült csirke vörösborral, majd visszavonulsz a szobádba. Megmosakszol, és hamarosan álomba merülsz a puha ágyikóban. A fogadós közben feljegyezte, hogy majd ébresztést kérsz, hiszen szeretnél a vendégekkel szkanderezni és dartozni. A heti megpróbáltatások megedzették a szervezetedet. (+1 max. életerő.) Elmúlt az erőpajzs I hatása. Elmúlt a hadiszerencse II hatása.
Ebben a körben 5 pontod maradt, ebből a következő körre 5 pontot vihetsz át. Kapsz még 227 pontot. A következő körben tehát 232 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


SZÖRNYEK ÉLVE ELFOGÁSA
Bizonyára már hosszú ideje izgatja a fantáziádat, hogy mi lenne, ha képes lennél élve elfogni valamilyen szörnyet. Most, hogy már elég járatos vagy a csapdakészítés tudományában, és a szörnyismeretek szakértelmed sem elhanyagolható, erre lehetőséged nyílik! Ahhoz, hogy egy szörnyet el tudjál fogni, legtöbbször szükséged van valamilyen ravasz csapdákra. Nem árt tehát, ha elkezdez Feltalál parancsokat kiadni olyan tárgyakra, amelyeknek ilyetén jellegű felhasználására eddig nem gondolhattál. Adtál már ki például sikertelen F parancsot kötélre? Igen? Talán most érdemes újból megpróbálni...
Persze többféle csapda létezik, van, amelyet úgy használsz, hogy odaszaladsz a szörnyhöz, és megpróbálod vele elfogni, de a legtöbbet fel kell állítani, és türelmesen kell várakozni - ez pedig sok időbe kerül... A csapdahasználatban egy új feltételes parancs segít: a szörny FOGlyul ejtés: FOG <szörny> <csapda>. Az első paraméter a szörny, amelyet el akarsz fogni, a második paraméter a szörnycsapda, amelyet használni akarsz erre. Mindig olvasd el figyelmesen a csapdák leírásait, és döntsd el, hogy egy adott szörny elfogására melyik a legalkalmasabb. Ha a paraméterként megadott szörnnyel találkozol, és elég TVP-d van még, automatikusan megpróbálod elfogni. Ennek sikere függ attól, hogy milyen csapdát használsz, mekkora a csapdakészítés szakértelmed, és hogy mekkora a szörny csapdaészlelése. Egy trikornis nehezebben sétál bele egy csapdába, mint egy rambó bogár. Egy adott FOG parancs törlődik, ha SIKERES végrehajtásra kerül, ill. kiderül, hogy teljesen értelmetlen. Te ugyanúgy tudsz törölni összes/egy bizonyos FOG parancsot, ahogy az FT esetén.
A legtöbb csapdát, bár van sorszáma, nem kell külön KT paranccsal elkészíteni: automatikusan összerakod/elkészíted a FOG parancs végrehajtásakor.
Hogy mi a teendő, ha sikeresen elfogtál egy szörnyet? Nos, ez már más lapra tartozik...

KARAKTERLAP

Lady Változás, egy vörös, göndör hajú, barna szemű alakváltó nő vagy. A bőröd kreolszínű. Fairlight hittérítője vagy. Papi hited: 57. Az Ezüst Kígyó Szövetsége (#9107) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 86. fordulód.

Erő: 19 (20) Szint: 14 Merészség: 6/5 Magasság: 166 cm
IQ: 21 Támadás: 13 Agresszió: 5 Testsúly: 81 kg
Ügyesség: 15 (17) Védekezés: 20 Menekülés: 30 % Életkor: 39/39 év
Egészség: 18 Életpont: 204/98 Jellem: semleges (+1) Tul. pont: 0
Szerencse: 13 Varázspont: 112/81 Pénz: 541 arany Kép. pont: 7
Tudatpont: 14/5 EFejl: 2
Eddig összesen 443 szörnyet (1 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 1070 TP-t kaptál. Jelenleg 59143 TP-d van. A következő szinthez még 15857 TP szükséges. Trófeáid: karmos tankány, nukleáris cickány, dombi yeti. A 76. fordulódban 1000 arany került a bankszámládra. 1120 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
vágófegyverek: 2/15 ütőfegyverek: 17/14 (+2%) dobófegyverek: 17/72 (+3%)

Feltételes fegyverváltás: mandibulakasza (#127) (200%) << vasalt bunkó (#181)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -1.); bumeráng (#249) (2 -4.); ubuk dobónyíl (#138) (5 -6.); mérg. ubuk dobónyíl (#188) (7 .); vas dobónyíl (#189) (8 -996.); ezüstshuriken (#327) (997 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 4/109 (+10%) 2. nyomkövetés: 16/75 3. lopás: 1/7
4. mászás: 3/73 5. csapdakészítés: 8/32 (+5%) 6. csapdaészlelés: 3/4
7. gyógyítás: 27/90 8. titkosírás: 1/40 9. felderítés: 5/71
10. teológia: 4/52 (+8%) 11. taumaturgia: 3/80 (+13%) 12. szerencsejáték: 1/61
13. versengés: 1/23 14. szörnyismeret: 3/6 (+8%) 15. vadászat: 8/72
16. bányászat: 16/91

FELTÉTELES PARANCSOK (még 8 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért
udvarolsz az 1. fajúaknak
ásol max. 30 TVP-ért
készítesz smirglilevelet (#29) (max. 3 darabot ), fáklyát (#36) (max. 2 darabot ), móri gyümölcsöt (#116) (max. 1 darabot ), kötelet (#92) (max. 1 darabot )
mászol max. 20 TVP-ért
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 9, max: 12)
mérges pók (#20), drótszőrű pincsi (#22), bo-skorpió (#54), gyilkos sallank (#85), móleon (#68) (csak egyszer), technokolin (#50), fabontó szójer (#71), acéldarázs (#140), szőrlajhár (#141)

VARÁZSLATAID
Varázslói varázslataid
lángcsóva (#31, 5 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
Papi varázslataid
alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
7. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10)
lángcsóva (#31)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10)
hhaar burka (#32)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Hah, ezt nem fogod egyhamar megcsinálni! Ölj meg egy ragyás burástyát.
2.) A második feladat: lopj egy másik kalandozótól aranyat.
3.) Nem árt, ha kitanulod a szörnyelfogás tudományát: áldozz fel oltáromnál egy élő hegyi rákot!

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 kaja (#2)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
2 arany (#50) 1 orgyilkos tőr (#225) 3 víz (#27)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(73,59) orgyilkos (#131), fogadó # (#684), városháza (#685), piroslámpás ház (#696), fény szentélye (#376), főutca (#399), vaskohó (#155), oltár, ház (#400), városi kút
(74,58) szintszívó (#96), Ördögi Kör (#709), vaskohó (#155), főutca (#399), Elenios oltár, olvasztókemence (#86), ház (#400), egy ember férfi

Üzenet küldése a karakternek