85. forduló, 87. forduló, Dorien McGee összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2008. júl. 9. 15h:03'
EZ A 519. JÁTÉKHETED, 86. FORDULÓD
520. játékheted kezdete: júl. 13.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #1199
SZÁMLA : XXXX

DORIEN MCGEE KALANDJAI


5 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [122,114] koordinátán. Egy labirintusban vagy, az 1. szinten/térképen, a 30. pontnál.
K.T.-dnek mostantól új vezetője van: Jockey Ewing. Kétharmados többséggel lett megválasztva. A krónikának köszönhetően optimalizálod a tevékenységeidet (+14 tvp ). Miután kipihented magadat, visszaváltozol eredeti formádra.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+57 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+52 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mentális erőd regenerálódik. (+67 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+4 tudatpont.) A lottó 771. hetének nyerőszámai: 6, 20, 19. 1 db 0 találatos szelvényed volt.

* 1. KP: elmormolod a 28. varázslatot
Mormolni kezdesz. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a csupasz izom varázslatot! Izmaid megnőnek, megdagadnak (+4 erő). [-10 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 243.]

* 2. KP: elmormolod az 53. varázslatot
Nekilátsz a varázslat elmondásának. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Egy végső mozdulattal előhívod az óriáserő varázslatot! Csapásaid erősebbek lesznek! (+3 sebzés támadásonként.) [-24 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 238.]

* 3. KP: elmormolod a 24. varázslatot
Mormolni kezdesz. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Elmormoltad a hadiszerencse II varázslatot! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 233.]

* 4. KP: elmormolod a 12. varázslatot
Kántálni kezdesz. A forró energia testedbe áramlik. Sikerült elmondanod az erőpajzs I varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 228.]

av 13 alakváltás 13
Táborozás előtt használni fogod az Álcázás képességedet. [3 pontot használtál fel, van még 225.]

ek 500 5 t. energia kisütése: 500 5
A tudati entitás manifesztálására költesz 5 TU-t A tudati térben már 265 tudatpontot raktároztatok el. [5 pontot használtál fel, van még 220.]

bb 347 1 beraksz a bankba a 347. tárgyat (1 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 1 súlyzót. [0 pontot használtál fel, van még 220.]

ek 145 2 t. energia kisütése: 145 2
Sajnálom, de nem ismersz ilyen tudati képességet. [0 pontot használtál fel, van még 220.]

lm 29 20 20 mozogsz 29 20 20
Elértél a lépcsőhöz, amely a feletted levő szintre vezet. Nosza, rajta, gyerünk! Felmész. [29. PONT. --> 18. PONT.] Haladsz előre, bátor harcoshoz illően. Egy vastag, kőből faragott ajtó körvonalai bontakoznak ki előtted. Az ajtót vörösen vibráló mágikus aura védi. Megvizsgálod: Szerencsére nyitva van. A védőrúna kisül rád! Szörnyű fájdalmat érzel (-15 életpont). Parányi, jelentéktelen teremnek tűnik, ahová most beléptél. [17. PONT.] Dübörgést hallasz fentről, és látod, hogy a plafon egy része zuhanni kezd! Szerencsédnek köszönhetően csak 6 életpontot vesztettél. Félreugrasz a lezúduló kőfal-csapda elől. A fal lassan visszamegy.
Elszántan mész előre. Egy kemény tölgyből készült ajtót pillantasz meg. Elővigyázatosan próbát teszel: Szerencsére nyitva van. Nincs megállás - továbbtotyogsz. Megtorpansz: kanyarodik az út! [19. PONT.] Egy széles, magas terembe érsz. [20. PONT.] Hopp, itt van valami! A következőket találtad: 1 ketrec. Felpakolsz. Egy kétfejű trollt veszel észre magad előtt. Itt csata lesz.

Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 23 életpontot sebeztél. Meglengetve a vashegyű lándzsát ellenfeledre ugrasz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a kétfejű troll jobb fejét. (3 támadással 94 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megdöföd a kétfejű troll testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) A kétfejű troll csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (2 támadástól 18 életpontot vesztesz.) A troll teste fényleni, majd baljóslatúan pulzálni kezd. A következő pillanatban darabokra robban (-17 életpont)! A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Messze hajítod a vacak kis élőholt mágus trófeát, és kimetszel magadnak egy megfelelő kétfejű troll trófeát. 1112 tapasztalati pontot kaptál. Elmúlt az áldomás hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 139, sebződés: 46, gyógyulás: 0, összesen: -46 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 2 göcsörtös bunkót és 1 márványkulcsot. Rövid körbevizsgálódás után találsz egy bronzból öntött nagy dobozt. Sajnos zárva van. Rövid próbálkozás után kiderül, hogy a birtokodban levő márványkulcs nyitja a ládát. A láda kinyitása közben egy parányi tű szúrt meg. (-1 életerő.) Megnézed, hogy mi a zsákmány: 1 vasvért, 118 arany, 1 ametiszt medál, 32 tigroszlán fog, 1 téfea-agy és 1 galachmit. Gyorsan kiüríted a ládát. Egyhelyben toporogsz.
Figyelmeztetés: megterheltséged 100 % fölé emelkedett! [20 pontot használtál fel, van még 200.]

bb 216 123 310 beraksz a bankba a 216. tárgyat (123 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 1 ketrecet. Beraksz a bank széfjébe 2 göcsörtös bunkót. Beraksz a bank széfjébe 1 galachmitot. [0 pontot használtál fel, van még 200.]

lm 20 20 1 mozogsz 20 20 1
Egyhelyben toporogsz.
Egyhelyben toporogsz.
Néha hátra-hátranézve sietsz tovább. Egy kanyarhoz érkeztél. [19. PONT.] Haladsz előre. Elérted a következő kanyart. [16. PONT.] Kicsit meggörnyedten, meg-meglapulva mész. A térképen is jelölt hármas elágazáshoz érsz. [14. PONT.] Ssssh! Valamilyen csapdát aktiváltál. Amikor meglátod a feléd süvítő nyílvesszőket, már tudod is, hogy milyet. 2 nyílvessző talált el. 13 életpontot vesztettél. A különösen maró fájdalom oka a nyílvesszők hegyére kent méreg lehetett.
Meg-megtorpanva, lábaidat lassan, puhán egymás után rakva mész. Egy kanyarhoz érkeztél. [13. PONT.] Bármennyire is ügyelsz lépteidre, néha meg-megcsikordul lépésed egy kövön. Óvatosan lépsz be egy nagyobb terembe. [12. PONT.] Haladsz az ellenséges labirintusban. A folyosó kanyarodik. [11. PONT.] Egy kattanást hallasz, és a következő pillanatban egy hatalmas dárdahegy siklik elő a falból. Gyors reflexeidnek köszönhető, hogy félre tudtál ugrani.
Meg-megtorpanva, lábaidat lassan, puhán egymás után rakva mész. Ahová most értél, az a T-elágazás kell, hogy legyen. [6. PONT.] Meg-megtorpanva, lábaidat lassan, puhán egymás után rakva mész. A térképen is jelölt hármas elágazáshoz érsz. [3. PONT.] Távoli dübörgést hallasz, amikor egy furcsa alakú, kerek kőlapra helyezed a testsúlyodat. A következő pillanatban feltűnik az egész folyosót betöltő, óriási kőgolyó! Rohansz, ahogy a lábad bírja. Szerencsédnek köszönhetően csak 5 életpontot vesztettél. Az utolsó pillanatban ugrasz félre egy beugróba, a golyó melletted csapódik a folyosó végének!
Mosolyogva térsz vissza a kijárathoz - sikerült ép bőrrel megúszni! Kimész. [45 pontot használtál fel, van még 155.]

m 1 1 8 mozogsz északkeletre, északkeletre, északra
[123,113] Még mindig sűrű bozótos van mindenfelé. Látsz egy móricserjét. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy phua-kúpot. Egy Baar-ork lány szalad oda hozzád, és sírva meséli, hogy elvesztette az egyik bakkura csizmáját. Leesett a lábáról, és nem is vette észre. Biztosan a környéken veszett el. 18 TVP és legalább kettes felderítés kell ahhoz, hogy segíthess neki (36. jellempróba). Utad során egy különös szoborra bukkansz, ami apró, színes porszemek kavargásából épül össze. A szobor Chara-din egy hívét ábrázolja, amint alamizsnáért kuncsorog egy bávatag golombár előtt.
(Vándorcirkusz:) Hirtelen egy törpe ugrik eléd a semmiből. Épp rácsodálkoznál, de még abban a pillanatban észreveszed a mögötte táborozó szekérkaravánt és az azon integető embereket.
- Gyere vándor! Vegyél részt játékainkban! - kiáltja neked a vándorcirkusz személyzete. Csak addig foglalkozik veled, amíg kifizeted a neki járó 20 aranyat, majd eltűnik a tömegben.
A céllövöldéhez sétálsz. Egy nálad három fejjel magasabb óriás befelé invitál, s közben fennhangon az odabent rád váró veszedelmekről mesél. El sem jutnak agyadig intelmei, s már a sátor belsejében találod magad. A smaragdgólem csak a pillanatra várt, hogy belépj hozzá. Már látod magad előtt szétmarcangolt tested, úgyhogy inkább amellett döntesz, nem bocsátkozol harcba ezzel a lénnyel. Kirohansz a céllövöldéből.
Az ötpróbás sátor felé veszed az irányt. Az előtte álló alakváltó fiúcska - felfigyelve érdeklődésedre - rögtön befelé tessékel. Úgy döntesz, próbát teszel. Az első próba következik. A súlyzó nem tűnik nehéznek, mégse tudod mellmagasság fölé emelni. Kimerülten ejted vissza a földre. 328 tapasztalati pontot kaptál. Nem volt szerencséd. Megfogadod magadban, hogy egyszer még visszatérsz, és megmutatod, mit tudsz.
Hamar felfedezed a sátrat, melyben a boszi a legutóbbi küldetésed adta. A boszorka tüzetesen átvizsgálja a cókmókod, mielőtt bármit is mondhatnál. Amikor a fülemüle agyar a kezébe akad, elmosolyodik, de ez nem tart sokáig. Amint rájön, hogy nem hoztál el mindent, amit kért, mérgesen rád rivall. A boszi kis morgolódás után úgy dönt, más tárgyakat kér tőled. Mielőtt kilépnél az ajtón, emlékezetedbe vésed, miket kell hoznod: 5 bot, 10 szopókő, 1 bunthar bőr, 1 szöges bunkó, 5 gyöngymangó.
Az egyik sátor előtt egy magában passziánszozó árnymanót pillantasz meg. Amikor közelebb osonsz, meglátod a kiírást: "Aki legyőzi a cirkusz legjobb HKK-játékosát, mesés jutalomban részesül!" Kedved támad kipróbálni. Az árnymanó felszólít, hogy rakj 100 aranyat az asztalra. 1. kör: Kíváncsian megvizsgálod, mi került a kezedbe: 2 Orzag bilincse, 1 Sötét motyogó, 1 Influenza, 1 Garokk. Ez egy pár! Az ellenfél emeli a tétet. Határozatlan viselkedésed láttán bemérgesedik, te pedig ebből levonod a következtetést: jó lapjai vannak. Úgy találod, nem érdemes kockáztatni, az árnymanó dühös tekintetétől vezérelve az asztalra hajítod lapjaidat. 328 tapasztalati pontot kaptál. 43 arannyal könnyebben hagyod ott nevető ellenfeled.
Lépteidet tudatosan a szirén sátrához irányítod. Most is kisebb tömeg várakozik a bejáratnál, így beállsz a sorba. Rögtön kiderül, hogy nem is a belépésre várnak, hanem csak kíváncsiak, milyen bátor lelkű kalandozókat sodor erre a balszerencséjük. Büszkén kihúzod magad, és peckesen a bejáratot őrző cirkuszos férfihez lépsz, majd közlöd vele, hogy megpróbálnád. Miután leadtad tárgyaid, még egy-két elismerő pillantást elcsípve a sátorba lépsz. Egy sötét folyosó végében állsz, a másik végén némi fény pislákolására leszel figyelmes. A mellékjáratokat figyelmen kívül hagyva egyenesen indulsz, míg nyilvánvalóvá nem válik számodra, hogy zsákutcába kerültél. Visszasétálsz az első elágazásig, majd abba az irányba folytatod utad. Hamarosan újra lezárt falba botlasz. Miután következő próbálkozásaid sem koronázza siker, kedveszegetten visszasétálsz a kiindulási pontra. 328 tapasztalati pontot kaptál. A férfi, aki a sátorba engedett, szomorúan megjegyzi:
- Még egy kalandor, akinek nem sikerült. - Elteszed a tárgyaidat, majd megígéred, hogy egyszer még visszatérsz.
Remegést érzel a föld alól... Valami jön föl! Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy megsebesített epokitféreg. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy lángcsóva. 13 életpontot sebeztél. A szörny ragacsos lét öklend rád. Még idejében félreszökkensz. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre támadsz. Ököllel többször eltalálod az epokitféreg farkát. (2 támadással 26 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megkarcolod az epokitféreg egyik ízületét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Az epokitféreg feléd harap, de sikertelenül. Siralmas támadást intéz farkával az epokitféreg, épp csak megsuhint. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Az epokitféreg most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
526 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 49, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

Körbevizsgálódsz. Kicsit régi (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek délnyugatra.

(Továbbmész...) [124,112] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Úgy gondolod, hogy a közeledő törpemammut nem jelenthet komoly veszélyt. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Elszántan a másikra ugrasz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a törpemammut oszlopos lábát. (3 támadással 99 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel jól megszúrod a törpemammut oszlopos lábát. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Sikeres döféseket ejt testeden a törpemammut. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Patájával a törpemammut többször megrúgja az oldaladat. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 10 kaját. 729 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 122, sebződés: 16, gyógyulás: 0, összesen: -16 ÉP}

Látsz egy oltárt. Fairlight hívői építették. Egy lebegő porszemekből álló műalkotást látsz. Épp új formát ölt, mégpedig ezt: Chara-din néhány satnya híve megpróbál elmenekülni egy rájuk dőlő ocsmány monolit alól, de ez szerencsére nem sikerül nekik. Az összeomló tákolmány másik oldalán Moloch vigyorog kajánul. Egyszercsak megpillantasz egy vermet. Egy kövér ember nő üldögél benne. Elhaló nyöszörgéssel próbálja a segítségedet kérni. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy szuperkötélre és 8 TVP-re (42. jellempróba). Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Messze északkeletre látsz egy Sheran oltárt. Délkeletre nézve látsz egy Dornodon oltárt. Nyugatra egy Tharr templom van. Északnyugatra egy ősi csatamező van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz.

(Továbbmész...) [124,111] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. Egy-két magányos fa töri meg a nehezen járható terep egyhangúságát.

Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy móricserjét. Egyszercsak megpillantasz egy vermet. Egy kövér ember nő üldögél benne. Elhaló nyöszörgéssel próbálja a segítségedet kérni. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy szuperkötélre és 8 TVP-re (42. jellempróba). Figyelmeztetés: megterheltséged 100 % fölé emelkedett! [74 pontot használtál fel, van még 81.]

m 8 8 mozogsz északra, északra
[124,110] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. A távcsővel lassan körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel keletre egy friss csatamezőt. Délkeletre nézve látsz egy Sheran oltárt. Délnyugatra egy ősi csatamező van. Északnyugatra egy vaskohó van. Északra egy friss csatamező van. Elrakod a távcsövet.

Eszel valamit. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [124,109] Még mindig füves síkságon vagy. Fehér nyárfavirág szállong a levegőben. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Egy nukleáris cickány nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 2 bronzhegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a nukleáris cickány testét. (2 támadással 29 életpontot sebezve.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-7 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a nukleáris cickány rothadó testét. (2 támadással 49 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel eltalálod a nukleáris cickány jobb vállát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) A nukleáris cickány megharapdálja a jobb lábfejedet és a combodat. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-6 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. Véres nyál csordul ki a nukleáris cickány száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 pirkitet. 858 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 100, sebződés: 27, gyógyulás: 0, összesen: -27 ÉP}

Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy friss csatamezőt. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy teljesen lerombolt oltárt. Ilyen értelmetlen pusztítást csak egy gonosz karakter okozhat. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy rúnakövet. Délkeletre nézve látsz egy friss csatamezőt. Nyugatra egy vaskohó van. Elteszed a látcsövet. Figyelmeztetés: megterheltséged 100 % fölé emelkedett! [18 pontot használtál fel, van még 63.]

kut 20 kutatsz 20 pontért
Turkálni, kutatni kezdesz a friss csatamezőn. Tetemek százai hevernek mindenfelé. Nem szívesen vettél volna részt ebben az öldöklésben! Szisztematikusan motozod meg a nem teljesen undorító hullákat. Valami motoszkál melletted! Minden eshetőségre készen lazítod el izmaidat. Egy zombi jön feléd.

Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre rontasz. Ököllel gyilkos csapást mérve bezúzod a zombi foszladozó testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel teljesen átdöföd a zombi testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) A zombi karmai majdnem eltalálnak! Véres nyál csordul ki a zombi száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
31 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 46, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Hátrahagyva a tetemet, folytatod a turkálást. Egyelőre még semmi. Megzavartak! Bosszankodsz. Egy tetemember támad rád. Jó stratéga módjára a megfontolt visszavonulást választod. [20 pontot használtál fel, van még 43.]

m 7 mozogsz északnyugatra
[123,108] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. Szikrázóan süt a nap. A türkizkék égen csak néhány bárányfelhő bóklászik. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy móricserjét. Utad során felfedezel egy templomot. Leah hívei emelték. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Nyilván valamilyen gonosz fickó műve. Találsz egy szent tölgyfát. Egy manólányt veszel észre, amint egy odvas fa előtt sír. A kedvenc gonyolék babáját beledobta a faodúba egy árnymanó. Sajnos az odúban méhek laknak. Ahhoz, hogy segíthess rajta, szükséged van egy kígyóbőr kesztyűre. Ez a tevékenység 3 TVP-be kerül (21. jellempróba).

[9 pontot használtál fel, van még 34.]

szk 124 keresed a 124. szörnyet
Úgy készülsz, hogy a táborozási időd egy részében keresni próbálsz egy manifesztátort. [0 pontot használtál fel, van még 34.]

* 1. BP: használod a 73. pszi képességet
Megtisztítod tudatodat. Elméd megnyílik, utat adva a pszi elsöprő erejének. Akaratoddal irányítva, létrehozod a pszi fejlesztés pszi képességet. Alapvető gyakorlatokat végzel, amelyek pszi szakértelmedet fejlesztik. [-20 pszi pont.] [10 pontot használtál fel, van még 24.]

* 2. BP: használod a 147. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [3 pontot használtál fel, van még 21.]

* 3. BP: kiveszel a bankból a 347. tárgyat (1 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 1 súlyzót. [0 pontot használtál fel, van még 21.]
Megszomjaztál, azonban a vized már elfogyott. Hajjaj! [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 20, 6, 29.
Figyelem: 1 forduló múlva az EFelésed nullázódik! A legtökéletesebb rejtőzködést alkalmazod: cserjévé alakulva olvadsz bele tökéletesen a környezetedbe. Mára elég volt a kalandozásból. Rutinos öreg rókaként keresel egy helyet, ahol letáborozhatsz. Amint ledőlsz, szemeid lecsukódnak, és a következő percben már a lóbőrt húzod. Karaktered megállíthatatlanul fejlődik, a tapasztalatoknak köszönhetően. (+1 max. életerő.)
Ebben a körben 21 pontod maradt, ebből a következő körre 21 pontot vihetsz át. Kapsz még 227 pontot. A következő körben tehát 248 pontot költhetsz el.

KARAKTERLAP

Dorien McGee, egy fekete, copfos hajú, barna szemű alakváltó nő vagy. Fekete a bőröd. Tharr eljövendő papja vagy. A Mesterek Bandája (#9112) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 86. fordulód.

Erő: 23 (35) Szint: 16 Merészség: 4/4 Magasság: 167 cm
IQ: 21 Támadás: 25 Agresszió: 3 Testsúly: 71 kg
Ügyesség: 18 (21) Védekezés: 27 Menekülés: 30 % Életkor: 3/3 év
Egészség: 18 Életpont: 237/105 Jellem: semleges Tul. pont: 0
Szerencse: 21 (26) Varázspont: 262/48 Pénz: 1370 arany Kép. pont: 10
Tudatpont: 28/17 Pszi pont: 125/69 EFejl: 30
Eddig összesen 437 szörnyet (5 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 4240 TP-t kaptál. Jelenleg 164153 TP-d van. A következő szinthez még 15847 TP szükséges. Trófeáid: orgoró, kétfejű troll, quwarg királynő. A 63. fordulódban 8796 arany került a bankszámládra. 9807 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 10/28 (+12%) szúrófegyverek: 17/32 (+5%) vágófegyverek: 9/32
ütőfegyverek: 1/0 lőfegyverek: 8/40 (+5%) dobófegyverek: 15/61

Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) (160%) << mandibulakasza (#127) (160%) << vashegyű lándzsa (#182) (160%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -4.); sallank nyíl (#129) (5 -10.); bronzhegyű nyíl (#94) (11 -12.); vas dobónyíl (#189) (13 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 13/14 2. nyomkövetés: 22/106 (+4%) 3. lopás: 1/3
4. mászás: 3/28 5. csapdakészítés: 11/83 (+5%) 6. csapdaészlelés: 1/71 (+25%)
7. gyógyítás: 12/99 8. titkosírás: 1/52 9. felderítés: 2/52 (-890%)
10. szörnyidomítás: 1/1 11. teológia: 19/92 (+16%) 12. taumaturgia: 12/33 (+8%)
13. versengés: 4/84 (+40%) 14. harcművészetek: 4/78 15. zene: 6/31
16. szörnyismeret: 14/100 17. pszi: 20/10 (+8%) 18. zárnyitás: 1/0
19. vadászat: 1/68 20. bányászat: 5/5 21. főzés: 2/53

FELTÉTELES PARANCSOK (még 14 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért (max. 1 alkalommal)
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63)
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 12)
trikornis (#104)
Barátságosság (aktív: 3, max: 12)
pszi elementál (#221), semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) időcsere (#285, 5 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP)
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)
Butaság ára beállítás: teológia: +1 vp 6 költség alatt; taumaturgia: +1 vp 6 költség alatt;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
csupasz izom (#28) óriáserő (#53) hadiszerencse II (#24) erőpajzs I (#12)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
12. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10)
lángcsóva (#31)
Védekező varázslatok (aktív: 2, max: 10)
hhaar burka (#32), tüskepajzs (#30)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 2, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
lángcsóva (#31) >> manaelementál (#290)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 2, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
hhaar burka (#32) >> manaelementál (#290)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Pusztítsd el egy másik isten oltárát!
2.) Tharr papjaira a varázslathasználók különösen veszélyesek! Ölj meg két varkaudar mágust. (számláló: 0)
3.) Szerezd meg és mutasd be Tharr Keresztjét!

TUDADI ENTITÁS MANIFESZTÁLÁSA
A tudati térben összegyűjtött TU-k: 265. A kt-d által összegyűjtött TU-k: 265..

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 bronzhegyű nyíl (#94) 4 fülemüle agyar (#267) 1 sallank karom (#128)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
55 arany (#50) 1 álompor (#396) 1 ametiszt medál (#275)
9 kaja (#2) 1 márványkulcs (#245) 2 pirkit (#153)
1 téfea-agy (#172) 32 tigroszlán fog (#63) 1 vasvért (#164)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(122,114) kétfejű troll (#163)
(123,108) móricserje (#115, belőle készíthető: #116), Leah oltár, oltár, szent tölgyfa (#393), 21. jellempróba
(123,113) móricserje (#115, belőle készíthető: #116), oltár, phua-kúp (#372), 36. jellempróba, művészi porolit (#720), epokitféreg (#147)
(124,109) nukleáris cickány (#155), friss csatamező (#262), oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), zombi (#49)
(124,111) móricserje (#115, belőle készíthető: #116), 42. jellempróba
(124,112) törpemammutok (#115), Fairlight oltár, művészi porolit (#720), 42. jellempróba

ÜZENET A JÁTÉKVEZETŐTŐL


2008.07.07. Számládról 40 zsetont levontunk a Krónika külön postázása miatt.
˙

Változások a Túlélők Földjén a legutóbbi fordulód óta...


* A 13 kifejlesztett képességgel rendelkező KT-k jelenleg nem tudják használni az EF parancsot a tudati teret blokkoló entitás kártékony jelenléte miatt. Ők az EK 500 <TU> paranccsal tudnak tudati energiát gyűjteni az entitás manifesztálásához.

Üzenet küldése a karakternek