TÚLÉLŐK FÖLDJE
Betáplálva: 2005. dec. 16. 10h:13'
EZ A 222. JÁTÉKHETED, 85. FORDULÓD
223. játékheted kezdete: dec. 23.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló ingyenes
E-mail!
|
KALANDOZÓ: #4996
SZÁMLA : XXXX
ingyenf: 4
|
PSZI PONTY KALANDJAI
4 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [131,35] koordinátán.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Átveszed a sikeresen eladott 1 sárga erőöv (eladási ár: 20 arany, ebből a kezelési költség: 2 arany), 1 vasvért (eladási ár: 100 arany, ebből a kezelési költség: 10 arany), 1 rövid íj (eladási ár: 30 arany, ebből a kezelési költség: 3 arany), 20 tinta (eladási ár: 80 arany, ebből a kezelési költség: 8 arany) ellenértékét.
Találkozol egy rövid aranyhajú, szürke szemű, bajuszos alakváltó férfivel. Bőre színe zöld. Ő Apa Tifusz a Jégmágusok Makker tréfamestere, ki csak "A" betűs italt iszik. Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok. Találkozol egy rövid aranyhajú, szürke szemű, bajuszos alakváltó férfivel. Bőre színe zöld. Ő Apa Tifusz a Jégmágusok Makker tréfamestere, ki csak "A" betűs italt iszik. Köszöntitek egymást, aztán tovább. Majtika, amikor összefutottatok, adott neked 17 nyílvesszőt. Felébredsz. Mintha halált hozna a baljós szél a messzeségből. Kézbe veszed távcsövedet és körülnézel. Irtózatos csata látványa bontakozik ki előtted. Chara-din híveit látod, ahogy fejvesztetten menekülnek valami elől... Aztán meglátod a sereget: emberek, elfek, törpék... és földelemek nyomulnak előre. A káosz avatárjai sorra hullanak el a harc közben, az oltárok hatalmas robbanás közepette válnak a földdel egyenlővé, a mana-fókuszáló monolitokat elementálok zúzzák porrá, s helyükbe újak emelkednek a meghasadt föld alól, az izzó magmából. Ahogy kinyitod a szemed, az álomkép szertefoszlik.
Az aranytermő erszény 32 aranyat termelt. A teremtés zsákja létrehozott 1 mérgezett tüskét. A teremtés zsákja létrehozott 1 madártollat.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+84 életerő.) Megöntözöd a szent tölgyet (-5 korty víz). Varázserőd regenerálódik. (+72 varázspont.) Mentális erőd regenerálódik. (+42 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-7 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+2 tudatpont.)
Sok időt töltöttél azzal, hogy egy tüskés harci gromak nyomára bukkanj. Sajnos sikertelenül. [8 pontot használtál fel, van még 219.]
* 1. KP: |
használod a 71. pszi képességet |
Lemész alfába. Pszi energia árad szét testedben. Kisütöd a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 214.]
* 2. KP: |
használod a 73. pszi képességet |
17 pszi-pontod van, és ahhoz, hogy ezt a pszi képességet használhasd, 20 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 214.]
* 3. KP: |
használod a 64. pszi képességet |
Gondolataidat összeszedve koncentrálsz. Megtelsz energiával. Kisütöd a pszi-ernyő pszi képességet. [-6 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 209.]
* 4. KP: |
energia fejlesztése 3 |
Tudati koncentrációval járulsz hozzá egy új tudati képesség kifejlesztéséhez. [-2 TU.] A befejezéshez még 163 TU szükséges. [20 pontot használtál fel, van még 189.]
jlk 6211 |
jelszó kimondása 6211 |
Reménykedsz, hogy a megfejtés tökéletes. A kúp belsejében kimondod a jelszót. Dübörögve félrecsusszan egy szobor. Alatta a mélybe vezető lépcsőt látsz, a falon pedig egy térkép rajzolódik ki. 150 tapasztalati pontot kaptál.
|
lépcsõk hova visznek: 1: bejárat/kijárat
|
Ez a 31. labirintus térképe. A bejárat alattad található.
[5 pontot használtál fel, van még 184.]
a 74 4153 1 |
átadod a 74. tárgyat a 4153. kalandozónak (1 darabot) |
Alkalmazod a tudatkinézist. Ok, sikeresen átadtál 1 csontkulcsot Krontel részére. [5 pontot használtál fel, van még 179.]
[132,36] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy fehér szikla. Ananászvirág illatát hozza a szél. Látsz egy friss csatamezőt. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy teljesen lerombolt oltárt. A távolban egy gigászi csatajelenetet ábrázoló szoborcsoportot látsz. A részleteket is alaposan kiértékelve feltűnik a nagy kavarodás közepén egy apró alak. Ez nem más, mint Gábor a Kalandozó, amint Chara-din hordáit szecskázza apróra. A torz lények tömege sem bírja legyűrni, mert Ghalla hét valódi istene támogatja. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy szent tölgyfát.
Megvizsgálod a talajt. Friss alakváltó nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 3 hetes elf nyomokat, amelyek keletre, kb. 3 hetes kobudera nyomokat, amelyek keletre, kb. 3 hetes kobudera nyomokat, amelyek északra, friss mutáns nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 3 hetes árnymanó nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek. [12 pontot használtál fel, van még 167.]
kut 20 |
kutatsz 20 pontért |
Turkálni, kutatni kezdesz a friss csatamezőn. Tetemek százai hevernek mindenfelé. Vajon milyen homályos célért folyhatott a küzdelem? Nem mintha nagyon izgatna. Szisztematikusan motozod meg a nem teljesen undorító hullákat. Hatodik érzéked veszélyt jelez, ezért átmenetileg felfüggeszted a fosztogatást. Egy sírlidérc védelmezi a vadászterületét.
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Távolról lángcsóva varázslatot lősz a másikra. 20 életpontot sebeztél. Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát ellenfeledre ugrasz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a sírlidérc bal oldalát. (3 támadással 78 életpontot sebezve.) A sírlidérc karma a fejed mellett suhan el! A sírlidérc szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
530 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 98, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
No, lehet folytatni a munkát! Pár perc kérdése csupán, és máris valami hasznosra bukkansz: Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy sallank nyíl. Zajt hallasz a hátad mögött, és megpördülsz. Egy tetemember támad rád. {védettsége: 28 szúró, 22 vágó, 12 ütő ellen.} Futsz, mint az őrült, átugrálva az akadályokon. Megúsztad! Lihegsz, huhuhu. [20 pontot használtál fel, van még 147.]
[131,36] Síkság, továbbra is csak síkság. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy fehér szikla.
Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy friss csatamezőt. Látsz egy szent tölgyfát. Találsz egy oltárt. Sheran hívei emelték. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Hopp! Egy örvénylő porfelhőből kialakuló szoborral találkoztál, mely Iron Cross formáját vette fel, amint éppen egy megfelelőnek látszó Chara-din trófeát tűz az övébe! Ezt az alkotást! Te vajon milyen szobrot csinálnál? Egy tiszta vizű tóra bukkantál. Egy kis patak táplálja vizével. Ivás után megtöltöd a vizestömlőt is. Észreveszel egy barátság szent tüzét.
(Vándorcirkusz:) Hirtelen egy törpe ugrik eléd a semmiből. Épp rácsodálkoznál, de még abban a pillanatban észreveszed a mögötte táborozó szekérkaravánt és az azon integető embereket.
- Gyere vándor! Vegyél részt játékainkban! - kiáltja neked a vándorcirkusz személyzete. Csak addig foglalkozik veled, amíg kifizeted a neki járó 20 aranyat, majd eltűnik a tömegben.
Az egyik sátorban különleges szörnyekkel való harcra hívják fel figyelmed. A céllövölde tulajdonosa, aki egy óriás, könnyedén rábeszél a sátorba lépésre, hiszen feltámadt kíváncsiságodat el sem tudod titkolni előle. Tehát belépsz. A terem távolabbi sarkában egy lényt veszel észre. Egy vortexmágus. Arckifejezéséből ítélve rendkívül finom falatnak találhat. {védettsége: 15 szúró, 15 vágó, 15 ütő ellen.}
Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. A csata nem lesz könnyű: célpontod számodra ismeretlen védekező varázslatot rak magára. Távolról lángcsóva varázslatot lősz a másikra. 18 életpontot sebeztél. Ellenfeled tűzgolyó varázslatot lő rád. 23 életpontot vesztettél. Marokra fogva a vashegyű lándzsát ellenfeledre ugrasz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a vortexmágus örvénylő köpenyét. (3 támadással 77 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy tűzgolyó varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 45 életpontot vesztettél. Vashegyű lándzsával jól megszúrod a vortexmágus testét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Egy tűzgolyó varázslattal köszönt csatapartnered. 47 életpontot vesztettél. A vortexmágus még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
945 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 121, sebződés: 115, gyógyulás: 0, összesen: -115 ÉP}
Az ajtó előtt még mindig ott álldogál az óriás.
- Legyőztem - mondod neki lihegve, majd a tenyered az orra alá tartod, remélve, hogy a kívánt jutalmat megkaphatod tőle. Ő megrázza a fejét.
- Hát nem elég neked az élvezet, ami az iménti testmozgásodat kísérte? - kérdezi, majd morcos arckifejezésedre pillantva, folytatja: - A kincset nem tőlem kapod! Minden legyőzött bestia egy különös ékszert tartogat számodra, csak az a kérdés, megtalálod-e nála.
- Ahamm - dörmögöd, majd hátat fordítasz, és továbbindulsz.
Tudatosan a szirén sátrához irányítod lépteid. Határozottan lépsz a labirintus bejáratát őrző férfi elé, és közlöd vele, hogy szerencsét próbálnál. Leadod nála a tárgyaidat, majd belépsz a sátor nyílásán. Sétálsz egy darabig az össze-vissza kanyargó folyosókon. Hamar kiismered a labirintus építője milyen elvet követett a járatok kialakítása során, így az egyetlen továbbvezető útra is könnyedén rábukkansz. Az egyik pillanatról a másikra megéhezel. Kétségbeesetten kutatsz finom falatok után, de az ismeretlen hely semmilyen rágcsálnivalót nem tartogat számodra. A következő gondolatod az odakint hagyott zsákodra terelődik, amiben biztos maradt még valamilyen ennivaló. Engedsz fantáziád csábításának, és visszafordulsz. 224 tapasztalati pontot kaptál. Visszakéred a tárgyaidat az ajtónálló férfitól, majd szomorúan búcsút intesz neki.
Megvizsgálod a talajt. Nem túl régi (maximum néhány napos) mutáns nyomok vezetnek keletre. Találsz még friss mutáns nyomokat, amelyek délkeletre, friss alakváltó nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek délre, friss mutáns nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes árnymanó nyomokat, amelyek délnyugatra, friss alakváltó nyomokat, amelyek északra vezetnek.
Összefutsz Oedy el Keewyvel. Sheran félisten hatalmú személyes tanácsadója. Egy arany papi karkötőt, egy korinthai talizmánt, egy obszidián karkötőt, egy sárga erőövet, egy tankány karmot, egy varkaudar csizmát, egy vasvértet és egy virág szimbólumot visel. Fegyverzetét egy eszkimó óriás trófea, egy quwarg nagymester trófea és egy mammut zombi trófea ékesíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: MOSOLYGÓ RETTENET RÓZSASZÍN BUGYIBAN. Bal kezében egy rövid kardot tart. Lőfegyvere egy vas dobónyíl. Hátasa egy idomított spagulár. Tárgyainak egy részét egy sivatagi doareg viszi. Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerősítése után elbúcsúztok egymástól.
Összefutsz egy hosszú ezüsthajú, kék szemű elf nővel. Bőre gránitszürke. Tharr eljövendő papja. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy arany papi karkötőt, egy halálhozó talizmánt, egy gránit szimbólumot, egy regeneráló gyűrűt, egy rinóbőr övet, egy ryuku csizmát, egy ryuku karvédőt, egy ryuku kesztyűt, egy ryuku köpenyt, egy ryuku mellvértet, egy ryuku nadrágot, egy ryuku sisakot, egy smaragd védőgyűrűt és egy Tharr Keresztjét visel. Fegyverzetét egy élőholt quwarg trófea, egy ryuku csapásvezető trófea és egy bunthar trófea színesíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: Izzó magmából előtörő gránit monolit. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy orgyilkos tőrt tart. Lőfegyvere egy ubuk dobónyíl. Egy gyerek van vele! Elég egy mentális pillantás aurájára: ő is semleges. Összebarátkoztok egymással. Az ő neve Laria. Bizalmas homlokérintésetek lehetővé teszi, hogy a későbbiekben is kapcsolatot tarthassatok fenn. Meleg kézfogás után elbúcsúztok.
[32 pontot használtál fel, van még 115.]
kut 20 |
kutatsz 20 pontért |
Keresgélni kezdesz a csatamező területén. Mindenhol hullahegyek. A legtöbben úgy hevernek, ahogy levágták őket - vagy nem volt túlélő, aki tömegsírba hordta volna őket, vagy senki nem foglalkozott ilyesmivel. Eleget nézelődtél, elkezded a hullákat felfordítgatni, értékek után kutatva. Neszezést hallasz - úgy látszik, nem vagy egyedül! Egy sírlidérc támad rád. {támadása: 19.}
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Üdvözlésképpen egy lángcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 13 életpontot sebeztél. Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát a másikra ugrasz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a sírlidérc foszladozó testét. (3 támadással 68 életpontot sebezve.) Karmait felemelve, a sírlidérc meglegyinti a bal lábadat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Páncélod 1 életpontot sebez ellenfeleden. Vashegyű lándzsával megdöföd a sírlidérc jobb lábát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) A sírlidérc csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A derit láncvért működik: ellenfeled sebződik 3 életpontot. A sírlidérc összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
530 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 100, sebződés: 17, gyógyulás: 0, összesen: -17 ÉP}
Hátrahagyva a tetemet, folytatod a turkálást. Még semmi! Azért nem adod fel. Hopsz, szünet! Ellenfél a láthatáron! Egy sírlidérc készül a lemészárlásodra. {támadása: 19.}
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy lángcsóva. 20 életpontot sebeztél. Megmarkolva a vashegyű lándzsát ellenfeledre rontasz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a sírlidérc foszladozó testét. (3 támadással 68 életpontot sebezve.) A sírlidérc karmai majdnem eltalálnak! A sírlidérc összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
530 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 88, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Na, most már ideje lenne egy kis nyugalomnak! Benézel minden szétloccsantott koponya és kipréselt bél alá. Még szerencse, hogy a temetőt uraló főszörnnyel nem akadtál össze. Hohó, nem úszod meg a dolgot harc nélkül, valami agresszív dolog közeleg! Egy élőholt mágus védelmezi a vadászterületét. {védettsége: 18 szúró, 18 vágó, 18 ütő ellen.}
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Ellenfeled számodra ismeretlen védekező varázslattal készül a csatára. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 14 életpontot sebeztél. Üdvözlésképpen egy jégcsóva varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 14 életpontot vesztettél. Elszántan a másikra támadsz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod az élőholt mágus bal oldalát. (3 támadással 70 életpontot sebezve.) Az élőholt mágus nem hagy pihenőt: lesújt a karodra és a mellkasodra. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A varázsló kékes villámokat küld rád. Félig megúsztad. 11 életpontot vesztettél. Páncélod 6 életpontot sebez ellenfeleden. Vashegyű lándzsával jól megszúrod az élőholt mágus bal karját. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Az élőholt mágus pusztító erejű támadást indít, félresöpörve védekezésedet. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A varázsló kezéből apró villámok repülnek ki. Félig megúsztad. 8 életpontot vesztettél. Támadása közben ellenfeled is sebződik 4 életpontot. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Mosolyogva kidobod a nevetséges nukleáris cickány trófeát, és kinyersz egy alkalmas élőholt mágus trófeát. 922 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 117, sebződés: 51, gyógyulás: 0, összesen: -51 ÉP}
Hirtelen ötlettől vezérelve, arra kutakodsz, amerről a szörny támadott. Igen, ez egy jó ötlet volt! Hehe. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy bronzpenge, egy tolmokov-koktél (ld. enc.), egy nyílvessző és egy bőrsisak. A távolban nagyobb csapat élőhalottat látsz közeledni. Itt az ideje, hogy lelépj! Felsóhajtasz, amint újra tiszta levegőt szívhatsz.
(Feltételes gyógyítás:) Amikor észreveszed a miksziszi fakopácsot a fa tetején, már tudod, hogy nyert ügyed van. Két perc múlva a kis állat a tenyeredben ül, és te a nagyapádtól tanult módszerrel elkezded gyógyítani magad a fakopács mentális energiasugarainak segítségével. Mikor a kissé elpilledt madár ismét a fa tetején csücsül, te már sokkal jobban érzed magad. (+23 életerő.) [40 pontot használtál fel, van még 75.]
m 5 5 |
mozogsz délnyugatra, délnyugatra |
[130,37] Még mindig füves síkságon vagy.
Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy márványtornyot. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Raia hívői építették. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy Chara-din monolitját. Hűha! Ilyet sem láttál még. Ugyanis azt veszed észre, hogy Scipio orrából hatalmas mennyiségű zöld ektoplazma jut Chara-din fizikai manifesztációjára, de ez az istenségen meg sem látszik. Még jó hogy csak szobor az egész, különben attól félnél, hogy elnyel ez a nagy rakás trutymó... Megéheztél, elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.) Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) alakváltó nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 3 hetes kobudera nyomokat, amelyek északra, kb. 3 hetes árnymanó nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 3 hetes kobudera nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes árnymanó nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délkeletre, friss mutáns nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek.
(Továbbmész...) [129,38] Szűnni nem akar a zöld síkság. Utad során felfedezel egy ősi csatamezőt. Észreveszel egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Vándorlásod során egy különös szoborra bukkansz. Milliárdnyi színes, apró porszem kavargásából áll össze. A szobor magát Chara-dint ábrázolja, amint behódol egy nála nagyobb istennek, ami nem más, mint Beornegaar. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Dornodon híveié. Látsz egy szent tölgyfát. Egy öregasszonyt pillantasz meg. Egy rakás fát próbál a hátára emelni, de nem sikerül neki. Ha segítesz neki, 6 TVP-t kell elköltened (32. jellempróba). Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy régészeti lelőhelyet. Vigyázol, nehogy belecsússz valamelyik gödörbe! Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy megsebzett quwarg harcos került az utadba. {egyik sebzési módja: 2x 4d6+6.} Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 17 életpontot sebeztél. Marokra fogva a vashegyű lándzsát ellenfeledre rohansz. Vashegyű lándzsával megdöfködöd a quwarg harcos bal hátsó lábát. (3 támadással 41 életpontot sebezve.) Csípéseket kapsz a lábaidba. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) A szörny hatalmas darabot tép ki húsodból, és bekebelezi. Még 16 életpontot vesztettél. Páncélod 8 életpontot sebez ellenfeleden. Véres nyál csordul ki a quwarg harcos száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Eldobod az értéktelenné vált ryuku légiós trófeát, és diadalmasan beszerzel egy quwarg harcos trófeát. 510 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 66, sebződés: 30, gyógyulás: 0, összesen: -30 ÉP}
(Feltételes gyógyítás:) Te még soha nem láttál nagyenergiájú részecskegyorsítót, azonban nincs is erre szükség ahhoz, hogy a ghallai óriás méh lépes mézének gyógyerejét a magad javára fordítsd. Megszerzése ugyan egy kicsit veszélyes a hatalmas fullánkok miatt, de mindenképpen megéri. (+24 életerő.)
(Feltételes gyógyítás:) Szerencsére találsz néhány alkalmas mungrotüskét. Hanyattfekszel, relaxálsz egy kicsit, majd a tüskéket óvatosan beszurkálod a kézfejedbe és a hónod alá. Az eredmény csodálatos! (+22 életerő.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 gyógyítás). Egy satnya hangyauborka-bokrot találsz. Van rajta néhány érett gumó. (+1 kaja.) Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy nukleáris cickány. {max. életpontja: 94-103.} Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 22 életpontot sebeztél. A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-8 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 8 aranyad. Megmarkolva a vashegyű lándzsát ellenfeledre rohansz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a nukleáris cickány testét. (3 támadással 66 életpontot sebezve.) A nukleáris cickány fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Páncélod 1 életpontot sebez ellenfeleden. A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-7 életerő.) A dolgot még 8 aranyad bánja. Vashegyű lándzsával jól megszúrod a nukleáris cickány jobb hátsó lábát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Harapásokat kapsz a bal karodba és kezedbe! (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Támadása közben ellenfeled is sebződik 3 életpontot. A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-2 életerő.) A dolgot még 8 aranyad bánja. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Felhasználva a kőkést, szereztél 2 pirkitet. 718 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 110, sebződés: 34, gyógyulás: 0, összesen: -34 ÉP}
Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Nem túl friss (kb. 1 hetes) elf nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek keletre, friss mutáns nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 3 hetes árnymanó nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 3 hetes kobudera nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek keletre vezetnek. [64 pontot használtál fel, van még 11.]
kut 30 |
kutatsz 11 pontért |
Keresni, kutatni kezdesz. Végül kimerülten feladod: semmi eredmény. [11 pontot használtál fel, van még 0.]
szk 137 |
keresed a 137. szörnyet |
Elhatározod, hogy táborozás alatt megpróbálsz felkutatni egy karmos tankányt. [0 pontot használtál fel, van még 0.]
a 657 5317 10 |
átadod a 657. tárgyat az 5317. kalandozónak (10 darabot) |
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 0.]
a 147 4153 1 |
átadod a 147. tárgyat a 4153. kalandozónak (1 darabot) |
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 0.]
a 168 4153 2 |
átadod a 168. tárgyat a 4153. kalandozónak (2 darabot) |
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 0.]
a 3 4153 2 |
átadod a 3. tárgyat a 4153. kalandozónak (2 darabot) |
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 0.]
a 21 4153 1 |
átadod a 21. tárgyat a 4153. kalandozónak (1 darabot) |
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 0.]
dd 72 14 69 |
eldobod a 72. tárgyat a 14. tárgyat a 69. tárgyat |
Elhajítasz 1 rézsisakot. Elhajítasz 6 sünmedve tüskét. Elhajítasz 1 szárnyas hernyót. [0 pontot használtál fel, van még 0.]
a 148 4153 1 |
átadod a 148. tárgyat a 4153. kalandozónak (1 darabot) |
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 0.]
a 212 4153 2 |
átadod a 212. tárgyat a 4153. kalandozónak (2 darabot) |
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 0.]
a 205 4153 1 |
átadod a 205. tárgyat a 4153. kalandozónak (1 darabot) |
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 0.]
a 33 4153 1 |
átadod a 33. tárgyat a 4153. kalandozónak (1 darabot) |
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 0.]
a 331 4153 1 |
átadod a 331. tárgyat a 4153. kalandozónak (1 darabot) |
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 0.]
Szomjadat csillapítod, a kulacsodból kortyolva. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 11, 27, 10.
Kimerülve a megpróbáltatásoktól, táborhelyet keresel. A fáradtság a legjobb altatómester: szinte azonnal elalszol. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (+1 max. életerő.)
Gratulálok, a következő szintbe léptél! A minősítésed mostantól öreg róka a szakmában helyett rutinos, rafinált kalandozó. Ennek eredményeképp, karaktered a következő fejlődést tapasztalja: +14 max. varázspont, +5 max. életerő, +1 támadás, eloszthatsz 2 tulajdonság-pontot, és 2 képesség-pontot.
Elmúlt a szürkeáll. aktiv hatása. Elmúlt a pszi-ernyő hatása.
Ebben a körben 0 pontod maradt. Most kapsz 226 pontot. A következő körben tehát 226 pontot költhetsz el.
ENCYCLOPEDIA FANTASIA
TOLMOKOV-KOKTÉL (351. TÁRGY)
Ez az igen hatékony dobófegyvert annak idején Ivanek Tolmokov, egy hírneves ember kalandozó találta ki. A recept: önts öt csepp spirituszt egy zöld üvegbe, és zárd le az üveget megfelelő fojtással (ehhez bozótos terepen kell állnod, ugyanis ott találsz megfelelő alapanyagot). Mindehhez a KT 351 parancsot kell kiadnod, 5 TVP-ért. A Tolmokov-koktél brutális sebzésű dobófegyver, a harc előtt meggyújtod, és az ellenfélhez vágódva felrobban. 6D6 pontnyi sebzést okoz, viszont harc után 100% az esélye, hogy nem fogod megtalálni. A Tolmokov-koktél olyan lények ellen is hatásos, amelyeket csak ezüst vagy mágikus fegyverrel lehet megsebezni. |
KARAKTERLAP
Pszi Ponty, egy barna, hosszú hajú, zöld szemű mutáns nő vagy. Sheran tanítványa vagy. A Jégmágusok Szövetsége (#9169) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 85. fordulód.
Erő: |
16 (22) |
Szint: |
15 |
Merészség: |
5/5 |
Magasság: |
129 cm |
IQ: |
23 (27) |
Támadás: |
24 |
Agresszió: |
3 |
Testsúly: |
40 kg |
Ügyesség: |
16 (20) |
Védekezés: |
41 |
Menekülés: |
30 % |
Életkor: |
3/3 év |
Egészség: |
16 (22) |
Életpont: |
265/87 |
Jellem: |
semleges (+2) |
Tul. pont: |
7 |
Szerencse: |
21 (29) |
Varázspont: |
283/43 |
Pénz: |
195 arany |
Kép. pont: |
7 |
Tudatpont: |
15/0 |
Pszi pont: |
93/11 |
|
|
EFejl: |
13 |
Eddig összesen 315 szörnyet (7 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 5059 TP-t kaptál. Jelenleg 77974 TP-d van. A következő szinthez még 42026 TP szükséges. Trófeáid:
élőholt mágus,
arató csattanat,
quwarg harcos. A 84. fordulódban 3900 arany került a bankszámládra. 3939 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.
HARCI ISMERETEK |
ökölvívás: |
1 |
szúrófegyverek: |
17 |
vágófegyverek: |
1 |
ütőfegyverek: |
1 |
lőfegyverek: |
4 |
dobófegyverek: |
2 |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -3.); bumeráng (#249) (4 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 5 |
EGYÉB ISMERETEK |
1. rejtőzködés: |
13 |
2. nyomkövetés: |
11 |
3. lopás: |
1 |
4. mászás: |
5 |
5. csapdakészítés: |
6 |
6. csapdaészlelés: |
1 |
7. gyógyítás: |
22 (+1) |
8. titkosírás: |
1 |
9. felderítés: |
4 |
10. teológia: |
3 |
11. taumaturgia: |
14 |
12. szerencsejáték: |
1 |
13. versengés: |
4 |
14. szörnyismeret: |
10 |
15. pszi: |
11 |
16. zárnyitás: |
1 |
17. vadászat: |
3 |
|
|
FELTÉTELES PARANCSOK (még 11 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
gyógyítasz 35% életerő alatt 20 TVP-ért (max. 3 alkalommal) |
készítesz kerek követ (#19) (max. 20 darabot ) |
elfogod mutáns pókot (#117) fedett veremmel (#219) |
mászol max. 20 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus (31) |
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 12) |
gyilkos sallank (#85) |
Barátságosság (aktív: 8, max: 12) |
manifesztátor (#124), árnymanó (#4), Ördögi Kör (#9116), Leah hívők (#991), férfiak (#998), gonoszok (#988), semlegesek (#989), jók (#990) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID |
Varázslói varázslataid |
energiatüskék (#29, 5 VP) |
lángcsóva (#31, 5 VP) |
hhaar burka (#32, 6 VP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
tükörpajzs (#101, 26 VP) |
|
Papi varázslataid |
gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) |
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) |
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
tündérfény (#25, 1 VP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) |
revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) |
|
Pszi képességeid |
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) |
auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) |
pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) |
agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) |
pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) |
pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA |
Feltételes varázslat-használat |
2. és magasabb szintűek ellen |
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10) |
lángcsóva (#31) |
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10) |
hhaar burka (#32) |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Egy igen komoly misszió: likvidálj egy mosolygó rettenetet. |
2.) Az óriás patkányok betegséget terjesztenek. Ölj meg hatot e rágcsálók közül! (számláló: 0) |
3.) Bizonyítsd be, hogy nem a mohóság, a tárgyak gyűjtögetése vezérel, amikor engem követsz: imádkozz hozzám úgy, hogy a megterheltséged 50% alatt van! |
HŐSTETTEID |
Olimpiai helyezéseid: második hely az 1. kategóriában a XXI. olimpián. |
Összsúly: 70.19 kg |
Megterheltség: 129% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. |
Még 56 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE
(129,38) ősi csatamező (#263), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), művészi porolit (#720), Dornodon oltár, szent tölgyfa (#393), 32. jellempróba, régészeti lelőhely (#1208), quwarg harcos (#201), nukleáris cickány (#155)
(130,37) márványtorony (#175), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), Raia oltár, Chara-din monolitja (#534), művészi porolit (#720)
(131,36) friss csatamező (#262), szent tölgyfa (#393), Sheran oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), művészi porolit (#720), tavacska, barátság szent tüze (#484), vortexmágus (#418), Oedy el Keewy (1186. kalandozó), Laria (4138. kalandozó), sírlidérc (#172), élőholt mágus (#175)
(132,36) friss csatamező (#262), oltár, művészi porolit (#720), szent tölgyfa (#393), sírlidérc (#172)