84. forduló, 86. forduló, Torgeist összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2016. nov. 15. 15h:09'
EZ A 236. JÁTÉKHETED, 85. FORDULÓD
237. játékheted kezdete: nov. 20.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 13 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #4523
SZÁMLA : XXXX

TORGEIST KALANDJAI


2 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [45,-53] koordinátán. Fantasztikus volt a pihenés a kényelmes fogadószobában. Amíg a fogadóban töltötted az idődet, igyekeztél híreket megtudni a külvilágról. Némi infó: Jerikó utoljára másfél évvel ezelőtt fürdött, amikor véletlenül beleesett egy szopógödörbe.
Újra itt az idő a kalandozásra! Elköszönsz a fogadóstól, és kilépsz az utcára.
A fogadóban töltött idő jótékony hatása érezhető. (+60 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+17 varázspont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+2 tudatpont.)

* 1. KP: v 12 0 0 elmormolod a 12. varázslatot
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Elmormoltad az erőpajzs I varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 220.]

flh 176 11 felt. lőfegyver haszn. 176 a 11. tárggyal
A paraméterként megadott tárgy nem lövedék/dobófegyver! [0 pontot használtál fel, van még 220.]

ee 30 199 1113 eladod a 30. tárgyat a 199. tárgyat az 1113. tárgyat
Eladtál 2 varányszemet. 2 aranyat kaptál.
Eladtál 2 karbin plazmát. 20 aranyat kaptál.
Eladtál 5 varkaudar csontot. 20 aranyat kaptál.
[0 pontot használtál fel, van még 220.]

m 2 mozogsz keletre
[46,-53] Továbbmész a város utcáján. A sarok mögött csosszanó léptek figyelmeztetnek a veszélyre. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy útonálló került az utadba. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Vashegyű lándzsával teljesen átdöföd az útonálló jobb oldalát. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Az útonálló feléd sújt, de csak horzsolja a bal karodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. 89 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 24, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

Itt, a vadon közepén kissé meglepő megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " Sheeva, szeretlek, imádlak, akarlak, kívánlak. Epekedve vágyom rád: Gorin. " Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy teljesen lerombolt erődítményt. A kultúra már ide is betört: Egy cikornyás betűkkel telerótt táblát pillantasz meg. Elolvasod: " Tanya: keletre 15, délre 9 mérföld. Remetelak: keletre 12, délre 33 mérföld. " Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " Mi pusztítja el Ghallát: hatalmi harcok, idegenek, vagy a tétlenséged? -DM " Megpillantasz egy épületet. Közelebbről látod, hogy egy fegyverbolt (546. épület.). Találsz egy táblát, rajta a következő felirattal: " Raia-pap volt, ez lett a veszte, jött egy csuhás alak, és elDEMeztette. " [10 pontot használtál fel, van még 210.]

ee 72 89 107 eladod a 72. tárgyat a 89. tárgyat a 107. tárgyat
Eladtál 1 rézsisakot. 7 aranyat kaptál.
Eladtál 2 bronzpajzsot. 32 aranyat kaptál.
Eladtál 1 rövid íjat. 8 aranyat kaptál.
[0 pontot használtál fel, van még 210.]

m 4 mozogsz délre
[46,-52] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. Hirtelen elhallgatnak a qwargok állandó ciripelése. Vajon mi történhetett? Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy púpos burástya. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a fúvócsővel. Elrepül 3 ubuk tüske. Alaposan megsorozod a púpos burástya jobb karját. (2 támadással 23 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rontasz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a púpos burástya jobb oldalát. (2 támadással 47 életpontot sebezve.) A púpos burástya csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A púpos burástya farkával melletted a levegőbe suhint. A púpos burástya még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. 246 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 70, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Ahogy tovább caplatsz, egyszercsak megakad valamin a szemed. Közelebb nyomulva meggyőződhetsz róla, hogy ez egy tábla, valamilyen felirattal. Kiböngészed: " Tanya: keletre 15, délre 9 mérföld. Remetelak: keletre 12, délre 33 mérföld. " Felfedeztél egy móricserjét. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Dornodon hívői építették. Azanya! Olyan szobrot fedeztél fel, aminek láttán nem hiszel a szemednek. Alaposabb nézelődés után inkább mégis. Látod, hogy Nathan egy győztes csata után jóízűen falatozik egy Thargodan hercegből. Az étvágygerjesztő alkotást nézve a te szádban is összefut a nyál... Mindenesetre kicsit elborult lehetett a művész. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy varkaudar falut. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy varkaudar barlangot. Oppsz, itt járt már valaki! Nem valami friss (kb. 1 hetes) emberi nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek keletre, kb. 2 hetes troll nyomokat, amelyek északra vezetnek. Egyszercsak megpillantod egy kopasz, csillogó szemű troll férfi táborát. A bőre kreolszínű. Tharr tanítványa. Egy arany papi karkötőt, egy arany pikkelyvértet, egy bíbor erőövet, egy hősiesítő medált, egy két kard szimbólumot, egy kreiton fókuszt, egy mind. ametisztjét, egy mithril kesztyűt, egy obszidián függőt, egy obszidián karkötőt, egy saválló fülbevalót, egy smaragd védőgyűrűt, egy varkaudar csizmát, egy varkaudar szimbólumot, egy vassisakot és egy zafír védőgyűrűt visel. Felszerelését egy varkaudar bajnok trófea, egy szutykos remák trófea és egy varkaudar behemót trófea teszi egyedivé. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: mindent elsöprő hömpölygő ármádia. Jobb kezében egy pásztorbotot, bal kezében egy harci kalapácsot tart. Lőfegyvere egy fúvócső. Érzékeled auráját: semleges, mint a Tiéd. Rögtön látod, hogy senki és semmi vagy az ő hatalmához képest. Semmi esélyed sem lenne harcban. Elkerülöd a táborhelyet, mielőtt a másik még észrevenne.
Utad során felfedezed egy tüsi ezüsthajú, kék szemű, körszakállas árnymanó férfi táborát. A bőre kreolszínű. Tharr követője. Egy arany papi karkötőt, egy Eldaran karkötőjét, egy hősiesítő medált, egy Jerome köpenyét, egy két kard szimbólumot, egy kreiton fókuszt, egy kvazár kesztyűt, egy kvazár páncélt, egy mind. ametisztjét, egy optiri agysisakot, egy ryuku nadrágot, egy saválló fülbevalót, egy smaragd védőgyűrűt, egy trix amulettet, egy varkaudar csizmát, egy varkaudar szimbólumot, egy zafír erőövet és egy zafír védőgyűrűt visel. Felszerelését egy varkaudar behemót trófea, egy varkaudar bajnok trófea és egy szutykos remák trófea színesíti. Jelet látsz a ruhájára festve: mindent elsöprő hömpölygő ármádia. Jobb kezében egy mágusölőt, bal kezében egy pengepajzsot tart. Lőfegyvere egy bumeráng. Nálad ő jóval tapasztaltabbnak látszik - a harcban biztos, hogy alulmaradnál. Nagy ívben elkerülöd a táborhelyét, mielőtt még felfigyelne rád.
[10 pontot használtál fel, van még 200.]

be 53 bemész az 53. titkos labirintusba
Megkezded a felderítést. Munkádat siker koronázta! Megvan a bejárat. Bepillantasz: teljes a sötétség. Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Elmormoltad a tündérfény varázslatot! A kézfejed halványan világítani kezd. [-1 varázspont.] Erőd TF-elődött. Vajon milyen titkokat rejthet ez az elhagyatott hely? Istenedhez imádkozva, szemedet a sötétséghez szoktatva lépsz be. [5 pontot használtál fel, van még 195.]

lm 4 22 19 mozogsz 4 22 19
Vigyázó léptekkel mozogsz tovább. Egy pillanatra megállsz fülelni. [2. PONT.] Bevilágítva magad előtt az utat, lassan lépkedsz. Elérsz a T-elágazáshoz. Most vajon merre? [3. PONT.] Minden neszre ügyelve folytatod a felderítést. A térképen is jelölt hármas elágazáshoz érsz. [4. PONT.] Néha hátra-hátranézve sietsz tovább. Az egyenes folyosó közepén vagy. [23. PONT.] Mész tovább, előre. Kétségbeesetten tapasztalod, hogy a tájékozódást tovább bonyolítandó, egy kereszteződéshez értél. [22. PONT.] Mész tovább, előre. Elérsz a T-elágazáshoz. Most vajon merre? [18. PONT.] Mindenfelé figyelve haladsz tovább. Az út egy nagy szobába torkollik. [19. PONT.] Hamarosan egy vadász varkaudart pillantasz meg. Nem látod jól, milyen fegyver van nála. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát a másikra ugrasz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a vadász varkaudar jobb lábát. (2 támadással 63 életpontot sebezve.) Ellenfeled nagyon fürge: döféseket kapsz a lábadba és a lábfejedbe. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A vadász varkaudar összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. 388 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 63, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. [35 pontot használtál fel, van még 160.]

lm 20 21 15 mozogsz 20 21 15
Mindenre felkészülve lépsz be a kis terembe. [20. PONT.] Szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy varkaudar kölyök. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Meglengetve a vashegyű lándzsát ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a varkaudar kölyök bal vállát. (3 támadással 81 életpontot sebezve.) Siralmas támadást intéz farkával a varkaudar kölyök, épp csak megsuhint. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A varkaudar kölyök összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. 352 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 81, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Egy nagyobb terembe érkezel. [19. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Bekukkantasz a kis terembe. [21. PONT.] Szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy varkaudar kölyök. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát ellenfeledre ugrasz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a varkaudar kölyök fejét. (2 támadással 71 életpontot sebezve.) A varkaudar kölyök farkával melletted a levegőbe suhint. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. 352 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 71, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Egy széles, magas terembe érsz. [19. PONT.] Úgy suhansz, mint az árnyék. Elérsz a T-elágazáshoz. Most vajon merre? [18. PONT.] Haladsz az ellenséges labirintusban. Hoppsz, már itt is van a T-elágazás! [14. PONT.] Vacak kis szoba ez - állapítod meg, amint körülnézel. [15. PONT.] Hamarosan egy vadász varkaudart pillantasz meg. Nem látod jól, milyen fegyver van nála. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát ellenfeledre rohansz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a vadász varkaudar jobb oldalát. (3 támadással 66 életpontot sebezve.) Szúrásokat kapsz a válladba és a felkarodba. (3 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A vadász varkaudar most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. 388 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 66, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. [35 pontot használtál fel, van még 125.]

lm 17 16 12 mozogsz 17 16 12
Minden rezdülésre ügyelve lépsz be a szobába. [17. PONT.] Szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy varkaudar kölyök. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Elszántan ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a varkaudar kölyök bal vállát. (3 támadással 84 életpontot sebezve.) A varkaudar kölyök farkával melletted a levegőbe suhint. A varkaudar kölyök szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. 352 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 84, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 2 vas dobónyilat. Parányi, jelentéktelen teremnek tűnik, ahová most beléptél. [15. PONT.] Parányi, jelentéktelen teremnek tűnik, ahová most beléptél. [16. PONT.] Hirtelen egy varkaudar kölyköt veszel észre magad előtt. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a varkaudar kölyök fejét. (3 támadással 72 életpontot sebezve.) A varkaudar kölyök farkával megérint. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A varkaudar kölyök még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. 352 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 72, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 2 vas dobónyilat. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Úgy határozol, hogy körülnézel a következő teremben: [15. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Folytatod az utat. Egy T-elágazáshoz érkeztél. [14. PONT.] Nincs megállás - továbbtotyogsz. Innen csak egy út van: előre! [13. PONT.] Tudod, hogy itt senkire és semmire nem számíthatsz - a sötétség bármikor magába fogadhat. Továbbmész. Elérsz a T-elágazáshoz. Most vajon merre? [12. PONT.] Hamarosan egy varkaudart pillantasz meg. Nem látod jól, milyen fegyver van nála. Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Megmarkolva a vashegyű lándzsát a másikra támadsz. {CSTT:} Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a varkaudar testét. (2 támadással 57 életpontot sebezve.) A varkaudar feléd döf, de csak ijesztésképp. A varkaudar összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Felhasználva a bronzkardot, szereztél 1 varkaudar csontot. 128 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 57, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

[35 pontot használtál fel, van még 90.]

lm 50 46 51 mozogsz 50 46 51
Folytatod az utat. Egy T-elágazáshoz érkeztél. [47. PONT.] Egy jókora, faragott falú helyiségbe érkezel. Első pillantásra minden csendes. [48. PONT.] Hirtelen egy vadász varkaudart veszel észre magad előtt. Nem látod jól, milyen fegyver van nála. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát a másikra támadsz. {CSTT:} Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a vadász varkaudar testét. (3 támadással 71 életpontot sebezve.) Kisebb sebet ejt oldaladon a vadász varkaudar. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. 388 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 71, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

Az út egy széles, tágas szobába torkollik. [49. PONT.] Szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy vadász varkaudar. Ismeretlen fegyvert szorongat. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Elszántan a másikra ugrasz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a vadász varkaudar bal oldalát. (3 támadással 76 életpontot sebezve.) A vadász varkaudar megböki fegyverével az oldaladat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. 388 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 76, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

Egy jókora, faragott falú helyiségbe érkezel. Első pillantásra minden csendes. [50. PONT.] Nem lepődsz meg, hogy egy ork sámán lakik itt. Itt csata lesz.

A másik mormol valamit: egy számodra ismeretlen védekező varázslat! Egy lángcsóva varázslattal köszönt csatapartnered. 15 életpontot vesztettél. Marokra fogva a vashegyű lándzsát ellenfeledre rontasz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd az ork sámán fejét. (3 támadással 82 életpontot sebezve.) Ellenfeled lángcsóva varázslatot lő rád. 7 életpontot vesztettél. Az ork sámán még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. 425 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 82, sebződés: 22, gyógyulás: 0, összesen: -22 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 20 drótszőrt. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Az út egy széles, tágas szobába torkollik. [49. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Bármennyire is ügyelsz lépteidre, néha meg-megcsikordul lépésed egy kövön. Óvatosan lépsz be egy nagyobb terembe. [48. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Minden neszre ügyelve folytatod a felderítést. Egy T-elágazáshoz érkeztél. [47. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Hangot hallasz szemből - megtorpansz, figyelsz, de aztán semmi. Még óvatosabban mész tovább. Kanyarodik a járat. [46. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Haladsz az ellenséges labirintusban. Ellenőrzöd a térképen, hogy hol is vagy. [45. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Minden neszre ügyelve folytatod a felderítést. Ahová most értél, az a T-elágazás kell, hogy legyen. [44. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Folytatod az utat. Az út itt elkanyarodik. [51. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. [55 pontot használtál fel, van még 35.]

lm 53 55 mozogsz 53 55
Kicsit meggörnyedten, meg-meglapulva mész. A térképen is jelölt hármas elágazáshoz érsz. [52. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Belépsz a térképen is jelölt szobába. [53. PONT.] Szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy vark. nekromanta. (ld. enc.) Nem látod jól, milyen fegyver van nála. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Egy sötét halál varázslatot dob rád a másik. 75 életpontot vesztettél. Meglengetve a vashegyű lándzsát a másikra ugrasz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a vark. nekromanta fejét. (3 támadással 86 életpontot sebezve.) A vark. nekromanta kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A mágus kezéből láng csap feléd. 21 életpontot vesztettél. Vashegyű lándzsával jól megszúrod a vark. nekromanta bal lábát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) A vark. nekromanta nem hagy pihenőt: lesújt a karodra és a mellkasodra. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A varázsló tenyeréből lángnyelvek csapnak elő. 18 életpontot vesztettél. A vark. nekromanta összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Eldobod az értéktelenné vált Métely trófeát, és kinyersz egy alkalmas vark. nekromanta trófeát. 976 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 108, sebződés: 134, gyógyulás: 0, összesen: -134 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 szvó-ektoplazmát, 1 karbin plazmát, 1 xirnox szivet (ld. enc.), 1 trikornis szarvat (ld. enc.), 1 manifeszt.nyúlványt (ld. enc.), 1 purifikátor hájat (ld. enc.) és 1 remák szivet (ld. enc.). Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Testsúlyodat a lábujjhegyeidre helyezve, nesztelenül lopakodsz tovább. Ahová most értél, az a T-elágazás kell, hogy legyen. [52. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Tudod, hogy itt senkire és semmire nem számíthatsz - a sötétség bármikor magába fogadhat. Továbbmész. Elérsz a T-elágazáshoz. Most vajon merre? [54. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Belépsz a térképen is jelölt szobába. [55. PONT.] Nem lepődsz meg, hogy egy vark. nekromanta lakik itt. Ismeretlen fegyvert szorongat. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Ellenfeled számodra ismeretlen védekező varázslattal készül a csatára. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy sorvasztás. Meglengetve a vashegyű lándzsát ellenfeledre rontasz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a vark. nekromanta fejét. (3 támadással 63 életpontot sebezve.) A vark. nekromanta pusztító erejű támadást indít, félresöpörve védekezésedet. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A varázsló kékes villámokat küld rád. Alig pörkölődsz. 12 életpontot vesztettél. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a vark. nekromanta nyakát. (2 támadással 51 életpontot sebezve.) A vark. nekromanta újból meg újból lesújt rád. (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) A varázsló kékes villámokat küld rád. Alig pörkölődsz. 7 életpontot vesztettél. A vark. nekromanta szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. 976 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 114, sebződés: 46, gyógyulás: 0, összesen: -46 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 szvó-ektoplazmát, 1 karbin plazmát, 1 xirnox szivet, 1 trikornis szarvat, 1 manifeszt.nyúlványt, 1 purifikátor hájat és 1 remák szivet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Sorvadsz (-1 életerő). [25 pontot használtál fel, van még 10.]

f 333 kísérletezel a 333. tárggyal
A szokásosnál is intenzívebb fejtörésbe kezdesz, hogy kitalálj valami korszakalkotót. Telik múlik az idő... Brávó! Feltaláltad, hogy hogyan csinálhatsz acéltűt. (ld. enc.) 48 tapasztalati pontot kaptál. [10 pontot használtál fel, van még 0.]

* 1. BP: h 147 0 0 használod a 147. tárgyat
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [3 pontot használtál fel, van még -3.]

* 2. BP: ext 0 0 0 visszadátumozás kérelem
Még nem telt el egy hónap (legutóbb 2016. évben 11. hónapban adtad ki) a parancs utolsó használata óta. [0 pontot használtál fel, van még -3.]

* 3. BP: szk 10 0 0 keresed a 10. szörnyet
Szörnyet keresni csak a szabadban lehet. [0 pontot használtál fel, van még -3.]
Egy kis vizet iszol a kulacsodból. Méreg fejti ki gyilkos hatását a szervezetedben (-4 életerő.) Figyelem: 2 forduló múlva az EFelésed nullázódik! Etetési idő! Megeteted a szörnyedet. 2 kaját habzsol be a sullár. Energiáid már fogytán vannak, tested pihenésért kiált. A környéket felderítve, találsz egy helyet, amely táborozásra alkalmasnak tűnik. A fáradtság a legjobb altatómester: szinte azonnal elalszol. A heti megpróbáltatások megedzették a szervezetedet. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a sorvasztás hatása.
Ebben a körben -3 pontod maradt, ebből a következő körre -3 pontot vihetsz át. Kapsz még 226 pontot. A következő körben tehát 223 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


VARKAUDAR NEKROMANTA (173. SZÖRNY)
A varkaudar nekromanták az igazán gonosz, és igazán hatalmas mesterei a mágiának. Nekromanta varázslataikkal magát az életet támadják, és az ilyen ellen igen nehéz védekezni. A varkaudar nekromanták valamivel több védőrúnával rendelkeznek, ezért jóval nehezebb az elpusztításuk, mint más varázslóké - bunkósbotjukat is gyakran tisztelnivaló hatékonysággal forgatják.

XIRNOX SZÍV (213. TÁRGY)
Előveszed kőkésed, és kimetszed a xirnox csillogó szívét! Majd két csepp spirituszt csöpögtetsz rá, és tartósítod. Ez a tárgy különösen erős mágikus erővel bír, számos varázstárgyhoz és varázslathoz anyagi komponens.

TRIKORNIS SZARV (198. TÁRGY)
Leölve a csodálatos és kedves trikornist (még rágondolni is szörnyű!) hozzájuthatsz a középső, szépen ívelt és csavaros szarvhoz, amely sokak szerint mágikus erővel bír.

MANIFESZTÁTOR NYÚLVÁNY (214. TÁRGY)
Ha nagy nehezen sikerül leölnöd egy manifesztátort, kivághatod a nyúlványát. Ez fontos alkotóelem az eltűnéssel kapcsolatos varázslatokhoz és varázsitalokhoz.

PURIFIKÁTOR HÁJ (269. TÁRGY)
Finom és ügyes ezeket kívánó művelet a purifikátor hártyavékony hájának lemetszése. A különlegesen ritka anyagért a legtöbb város vegyesboltjában igen magas árat fizetnek, mivel állítólag mágikus képességekkel rendelkezik.

REMÁK SZÍV (264. TÁRGY)
Egy szutykos remákot leölni szinte a lehetetlennel határos - azonban valakinek nyilvánvalóan mégiscsak sikerült. Ennek nyilván az az oka, hogy a remák speciális képessége - ha nagyon ritkán is - de néha csődöt mond. A remák szív a deus ex machina készítés egyik fontos alkotóeleme, ezért igen magas értéket képvisel.

ACÉLTŰ (334. TÁRGY)
Egy csepp rákfatty váladékot pöttyentve egy kaktusztüskére, acélkeménységű tűhöz juthatsz. Ehhez a KT 334 parancsot kell kiadnod, 1 TVP-ért. Varrni ugyan nem tudsz vele (túl rövid, és nincs a végén luk), lövedéknek pedig túl apró és könnyű, viszont néhány új csapda ötletét sugalmazza.

KARAKTERLAP

Torgeist, egy szőke, hosszú hajú, szürke szemű ember férfi vagy. Körszakállad és rövid bajuszod van. Tharr tanítványa vagy. A Túlélők (#9172) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 85. fordulód.

Erő: 24 (26) Szint: 15 Merészség: 5/5 Magasság: 169 cm
IQ: 19 Támadás: 14 Agresszió: 5 Testsúly: 90 kg
Ügyesség: 22 Védekezés: 30 Menekülés: 30 % Életkor: 22/22 év
Egészség: 20 Életpont: 230/51 Jellem: semleges (+2) Tul. pont: 0
Szerencse: 18 Varázspont: 104/29 Pénz: 599 arany Kép. pont: 0
Tudatpont: 15/15
Eddig összesen 575 szörnyet (14 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 5 848 TP-t kaptál. Jelenleg 99 687 TP-d van. A következő szinthez még 20 313 TP szükséges. Trófeáid: varkaudar bajnok, vark. nekromanta, arató csattanat.

HARCI ISMERETEK
szúrófegyverek: 19/64 (+26%) vágófegyverek: 6/9 ütőfegyverek: 11/58
lőfegyverek: 12/39 (+4%) dobófegyverek: 2/12

Feltételes fegyverváltás: vashegyű lándzsa (#182) << bronzkard (#2083) << göcsörtös bunkó (#123)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -3.); nyílvessző (#108) (4 -5.); ubuk tüske (#131) (6 .); mérgezett tüske (#23) (7 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0
46,63 mezőn táborozol, az 53. labirintusban, 1. szinten, 55. ponton

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 104 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 6/9 2. nyomkövetés: 18/64 (+5%) 3. mászás: 7/25
4. csapdakészítés: 9/69 (+8%) 5. csapdaészlelés: 5/16 6. gyógyítás: 11/85
7. titkosírás: 1/88 8. felderítés: 4/1 9. szörnyidomítás: 5/42
10. teológia: 4/37 (+3%) 11. szörnyismeret: 5/70 12. zárnyitás: 1/6
13. vadászat: 5/44 14. bányászat: 13/97

FELTÉTELES PARANCSOK (még 48 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
ásol max. 72 TVP-ért
mászol max. 40 TVP-ért
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 4, max: 50)
sörényes ubuk (#89), piromenyét (#99), vadász tatu (#10), szintszívó (#96) (csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 2, max: 50)
semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID
Papi varázslataid
gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP)
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP)
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK
erőpajzs I (#12)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
sullár (#101) (hátas: 9 lépés/kör; +3 védettség;) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Nemcsak az egy erős ellenféllel szembeni hősies harc, hanem a sok gyengével szembeni kitartás is fontos. Ennek gyakorlásaképp ölj hét vadász tatut! (számláló: 1)
2.) Tharr papjaira a varázslathasználók különösen veszélyesek! Ölj meg két varkaudar mágust. (számláló: 0)
3.) Remélem már komoly tapasztalatod van a vas megmukálásával. Áldozz egy nagy vaspajzsot oltáromnál!

HŐSTETTEID
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 3 felderítő, 4 szabotőr, 7 harcos, 7 királynő, 3 élőholt.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
energia-csapolás (167)
beszéd állatokkal (171)
tudati őrjárat (183)
kasztrop.kitágulás (197)
csonttörés (219)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
düh (289)
fegyvermester (302)
pszionikus védelem (307)
kétkezes harc (338)
az ősök hite (362)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
túlélő életmód (429)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 690 TU szükséges.)
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.

NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Páncélok és pajzsok
1 * bakkura csizma (#96) 1 * kígyóbőr kesztyű (#49) 1 * láncing (#222)
1 mászókarom (#78) 1 * nagy vaspajzs (#161) 1 * vassisak (#160)
Fegyverek és lövedékek
1 bronzkard (#2083) 1 bumeráng (#249) 1 ezüsthegyű nyíl (#323)
1 * fúvócső (#20) 1 hosszú íj (#111) 1 kőkalapács (#13)
1 kőkés (#6) 1 mérgezett vasnyíl (#187) 1 ubuk tüske (#131)
4 vas dobónyíl (#189) 1 * vashegyű lándzsa (#182) 7 vashegyű nyíl (#176)
Ékszerek és egyéb csecsebecsék
1 aranylánc (#191) 1 borostyán függő (#162) 1 ezüst gyűrű (#180)
1 ezüst karkötő (#158) 1 ezüst nyaklánc (#117) 1 * két kard szimbólum (#144)
1 saválló fülbevaló (#1552)
Eszközök, használati tárgyak, készletek
2 ásó (#34) 2 bronzkulcs (#76) 4 csontkulcs (#74)
3 + deus ex machina (#1) 1 dobóháló (#221) 1 fáklya (#36)
1 + hebrencs csapda (#147) 5 kaja (#2) 1 kis vaskulcs (#40)
1 kötél (#92) 1 mászókampó (#165) 1 nagy bronzkulcs (#185)
3 rézkulcs (#75) 1 távcső (#42) 2 vaskulcs (#183)
Löttyök és porok, tartóstul
4 aranyló ugarhéj (#100) [bennük 29 csepp tinta (#101), fér még: 11]
2 fűszertartó (#210) [üres, kapacitás: 10]
1 huhogó bibe (#332) [benne 4 csepp rákfatty váladék (#333), fér még: 8]
2 kavadu iszák (#25) [bennük 20 csepp gyenge méreg (#26), fér még: 0]
2 sullár hólyag (#168) [üres, kapacitás: 40]
4 uzbány csőr (#169) [bennük 29 csepp ugh méreg (#166), fér még: 19]
2 vizestömlő (#3) [bennük 38 korty víz (#27), fér még: 2]
1 zöld üveg (#82) [benne 12 csepp ragasztó (#83), fér még: 8]
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
3 acélpengőke (#231) 1 alligátorbőr (#661) 1 alligátorfog (#663)
1 darázsszárny (#652) 25 drótszőr (#37) 4 ezüstdarab (#326)
3 fabontó (#106) 3 fekete gyöngy (#99) 1 grifftojás (#179)
2 karbin plazma (#199) 17 madártoll (#112) 2 magszim bél (#103)
6 mákrózsa virág (#56) 2 manifeszt.nyúlvány (#214) 1 mocsári penke (#148)
1 Morgan kristálya (#659) 1 móri gyümölcs (#116) 12 óndarab (#85)
13 pirkit (#153) 1 púderkő (#119) 2 purifikátor háj (#269)
2 remák szív (#264) 14 rézdarab (#70) 5 sallank karom (#128)
1 smirglilevél (#29) 1 szuperkötél (#209) 6 szvó-ektoplazma (#151)
2 trikornis szarv (#198) 1 varkaudar csont (#1113) 4 vízionár szem (#102)
2 xirnox szív (#213)

Összsúly: 52.67 kg Megterheltség: 84%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 65 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
2 bronzpajzs (#89) 2 kaja (#2) 1 rézsisak (#72)
1 rövid íj (#107) 2 ubuk tüske (#131) 2 varányszem (#30)
4 varkaudar csont (#1113) 2 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
89 arany (#50) 20 drótszőr (#37) 2 manifeszt.nyúlvány (#214)
2 purifikátor háj (#269) 2 remák szív (#264) 2 szvó-ektoplazma (#151)
2 trikornis szarv (#198) 4 vas dobónyíl (#189) 2 xirnox szív (#213)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

44 45 46 47
-54
-53
-52
-51
(45,-53) vegyesbolt (#526), városháza (Qvill) (#527), fogadó # (#608)
(46,-53) útonálló (#130), fegyverbolt (#546), erődítmény (#488)
(46,-52) púpos burástya (#92), az 53. labirintus bejárata, móricserje (#115, belőle készíthető: #116), Dornodon oltár, művészi porolit (#720), varkaudar falu (#1109), varkaudar barlang (#2200), egy troll férfi, egy árnymanó férfi, vadász varkaudar (#108), varkaudar kölyök (#685), varkaudar (#64), ork sámán (#345), vark. nekromanta (#173)

Üzenet küldése a karakternek