Karakterszám: |
8045 |
Számlaszám: |
titkos |
Fordulószám: |
84 |
Játékhét: |
522 |
E
forduló ára: |
15 zs. |
Maradék zseton: |
1033 |
Forduló típusa: |
email |
|
|
1997-99 (C) Beholder Kft. |
Betáplálás dátuma: 2017. máj. 2. 9h:02' |
A következõ
fordulód táplálható: 2017. máj. 3. |
|
E-mail!
N'AESYER A VÁMPÍR LORD KALANDJAI
Pihenésed nem telt el eseménytelenül:
**
1. NAP ** Eljön barlangodba
Púpos Peppino, egy apró termetû, érdes hanggal
megáldott, olasz informátor férfi. [aura: 10-es méretû 5-ös szintû fog.]
A Mutánsok klánjának fatty rangú tagja. A Rúvel Öklei szövetségbe tartozik.
Tárgyai: a gladiátor csizmája, bronzmedál, ében láncing, az egyensúly gyûrûje,
a sün csepp fülbevalója, szivárvány karkötõ, a sas zöld köntöse, a nyomkeresés
fejpántja, ozin fülkarika, a kalmár nyaklánca, a tárgyalás gyûrûje, Rogan
karkötõje, a titán sárgaréz nyaklánca, a Tél aranylánca. Kedvesen köszönt,
és megkérdi, van-e kedved beszélgetni. Bólintasz.
Mielõtt még baráti beszélgetésbe kezdenétek, leülteted a vendéget, és máris
elõkerül az ennivaló. Jóízûen falatoztok. Az ennivalóról eszetekbe jut,
hogy milyen eltérõek a galetkik szokásai, táplálkozástól függõen! Hüledezve
hallgatod beszélgetõtársadat. Hogy mik vannak! A hosszú parti végül véget
ér. Púpos Peppino megköszöni a vendéglátást, és hazaindul. (+5% jóllakottság)
Tudásod gyarapodott, megtudod, mi az a talriai behemót.
[ld. enc.]
**
121. NAP ** Ó, a fenébe! Amíg pihentél, valaki csendben ellopott tõled
1 velparajt. Valami igazán jó csapdára lenne szükség.
**
127. NAP ** Ez nem lehet igaz! Valaki ellopott tõled 1 velparajt. Fejlesztened
kellene az éberségedet!
**
134. NAP ** Ez nem lehet igaz! Valaki ellopott tõled 1 rémcserjét. Fejlesztened
kellene az éberségedet!
**
134. NAP ** Ez nem lehet igaz! Valaki ellopott tõled 1 rémcserjét. Fejlesztened
kellene az éberségedet!
**
143. NAP ** Átok! Pihenésed közben valaki észrevétlenül belopódzott a
barlangodba, és ellopott tõled 1 rémcserjét.
**
147. NAP ** Átok! Pihenésed közben valaki észrevétlenül belopódzott a
barlangodba, és ellopott tõled 1 rémcserjét.
**
153. NAP ** Ó, a fenébe! Amíg pihentél, valaki csendben ellopott tõled
1 rémcserjét. Valami igazán jó csapdára lenne szükség.
**
204. NAP ** Megpróbáltak kirabolni, de szerencsére elég éber voltál!
Remegve áll elõtted a tolvaj,
Lizzy Marianetta, egy majd 2 méter magas,
zöld hajú, piros szemû kék ruhás nõ. A Tolvajok klánjának tolvaj rangú
tagja. A Remény Küldöttei szövetségbe tartozik. Felszerelése: az egyensúly
gyûrûje, görényfarok, a sólyom köntöse, a sebesség csatos öve, ezüstmedál,
a mágus fekete csizmája, a bûz malachit karkötõje, platina nadrág, a lich
márványgyûrûje, ozin fülkarika, a sólyom díszes pikkelyvértje, a gladiátor
ezüst nyaklánca, a sólyom sárgaréz nyaklánca, a káosz lordjának sisakja,
a túlélés díszes karkötõje, az ügyesség gyûrûje, roxati üvegszem, a halál
fekete íja. Megkezdõdik a küzdelem.
*** 1. KÖR *** Összegyûjtve mágikus energiáit, Lizzy Marianetta elvarázsol
egy esszenciaelnyelést. Lizzy Marianetta rúnákat rajzol a levegõbe, mire
létrejön egy gránitbõr. A rovarsámán elmond egy ellenáll.megtörése varázslatot.
Néhány rövid kézmozdulat után a rovarsámán létrehoz egy jégpajzs varázslatot.
Az árnyékmester varázshatalma segítségével elmond egy tûzgolyót. Nem hat
rád. Magadban motyogva, létrehozol egy esszenciaelnyelést. (-6 vp.) Elmormolsz
egy tûzpajzs varázslatot. ( +8 tûzimmunitás.) (-5 vp.)
*** 2. KÖR *** A halál fekete íjával meglõ téged Lizzy Marianetta.
(3 találattal
120 sebzést okozott.) Összerogysz.
[A csatában összesen 0 sebzést okoztál, és 120 sebzést kaptál.] Ebben a
csatában alulmaradtál. Hosszas sötétség, majd lassan magadhoz térsz. Ellenfeled
biccent, jelezve, hogy jó küzdelem volt. Lizzy Marianetta meghajol elõtted,
majd elhagyja a barlangodat.
**
619. NAP ** Amíg aludtál, betört hozzád valaki, de szerencsére felriadtál.
Megnézed a rablót:
Kicsi Cheetah, a huncut, egy hosszú szõke hajú, ötéves
forma kislány testében reinkarnálódott nõ. A Halhatatlanok klánjának a
rend híve rangú tagja. A Protolisk Hercegek szövetségbe tartozik. Felszerelése:
a teknõs csepp fülbevalója, az egészség márványgyûrûje, az enyészet fekete
csizmája, a gepárd gyûrûje, a regenerálódás csontamulettje, a remete díszes
karkötõje, Örökkévalóság Gyémántja, a Kõ Kardja, ezüst nadrág, a gyorsaság
nehéz nyílpuskája, az ügyesség köpenye, Armageddon orgyilkos tõre, a sebezhetetlenség
csontamulettje, kék gömb, orglingbõr öv, a titán pajzsa, a szellemek malachitgyûrûje,
az enyészet csillogó fejpántja, woorgard vért, Abarrun fülbevalója, xenomorf
csuklópánt, xenóbõr karkötõ, görényfarok, a hatalom rubinja, Dorka amulettje,
vérfarkas agyar. Hajrá! Csatakiáltással vetitek magatokat egymásra.
*** 1. KÖR *** Ellõsz egy esszenciaelnyelés varázslatot. (-6 vp.) Néhány
rövid kézmozdulat után létrehozol egy sebezhetetlenség varázslatot. (+26%
védekezés.) ( +13 vastag bõr.) (-10 vp.) Kicsi Cheetah, a huncut feléd
mozog. Kicsi Cheetah, a huncut rád támad. Nagy levegõt vesz, és hatalmas
savcsóvát köp feléd.
(95 ép-t sebzõdtél). Illata elkábít
(-6 ép.) Regenerálsz
(+2 ép)
*** 2. KÖR *** Elmormolsz egy életszívás varázslatot. Kicsi Cheetah, a huncut
30 sebzést kap. Gyógyulsz 30 életpontot. (-4 vp.) Kicsi Cheetah, a huncut
téged támad. Kitátja száját, és fekete savat köp rád!
(96 ép-t sebzõdtél).
Fantasztikus illata hat rád
(-8 ép.) Eszméletedet vesztve összeesel.
[A csatában összesen 30 sebzést okoztál, és 205 sebzést kaptál.] Ebben
a csatában alulmaradtál. Hosszú idõ után térsz magadhoz. Ellenfeled meghajlással
tiszteleg. Kicsi Cheetah, a huncut elbúcsúzik, és kilép a barlang ajtaján.
Megtudod, hogy a Hegy leghíresebb galetkije
Morq Fan Gor, egy magas, vékony
testû, szikrázó szemû, kiváncsi természetû, tréfálkozó férfi. (hírneve
32700.) A te szinteden a legnevesebb
Csáth Géza, egy õsz hajú, sápadt,
enervált, ködös tekintetû férfi. (hírneve 7090.)
Pihenésed közben a szinteden történtekrõl hallottál:
*nov. 11.* Nalan Thunderwolf egy tolvaj! Szerencsére lebukott.
*nov. 11.*
Nalan Thunderwolfot rajtakapták, ahogy lopni próbált.
*nov. 25.* Nalan
Thunderwolf csatában legyõzte Skant Venzet.
*nov. 25.* Cy Bon Tom és Nalan
Thunderwolf pszi párbajt vívtak. Cy Bon Tom került ki gyõztesen.
*dec.
1.* Nalan Thunderwolf pszionikus párviadalban legyõzte Hurpit.
*dec. 1.*
Nalan Thunderwolf rangja a Pszionicisták Klánjában "meditátor" lett.
*dec.
15.* Lizzy Marianetta és Ivadék megküzdöttek egymással, és Lizzy Marianetta
gyõzött.
*dec. 15.* Lizzy Marianetta lopni próbált, de felsült vele.
*dec.
18.* Lizzy Marianetta egy tolvaj! Szerencsére lebukott.
*dec. 18.* Lizzy
Marianettát rajtakapták, ahogy lopni próbált.
Egy futár távoli híreket hoz:
*júl. 10.* Erhij Mergen pszionikus párviadalban legyõzte Torda Táltost.
*júl. 21.* Mammuth gyõzelmet aratott Ursus Maritimus felett.
*júl. 31.*
Miss Missinget majdnem felfalta egy márvány krazit.
*aug. 7.* Jégvihart
kis híján megölte egy csontváz szolga.
*szept. 7.* Ursus Maritimus pszionikus
küzdelemben diadalt aratott Miss Missing felett.
*okt. 8.* Torda Táltos
pszionikus küzdelemben diadalt aratott Mammuth felett.
*okt. 22.* Cinege
elsõként ért el 44-es kereskedelem tulajdonságot a Hegy lakói közül!
*dec.
24.* A Remény Küldöttei szövetség fényes gyõzelmet aratott xenomorf királynõ
felett!
*jan. 21.* Torda Táltos csatában legyõzte Jégvihart.
*jan. 28.*
A Remény Küldöttei szövetség fényes gyõzelmet aratott Stizzhar felett!
Fejlõdsz:
+1 szint életszívás varázslat; [0 TVP-t használtál fel, maradt
még 287.]
kf 134 |
bekészíted a 134. tárgyat |
Felveszed az ében láncinget.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 287.]
h 52 52 52 |
52. tárgy használata |
Ledöntesz a torkodon 3 hõsiesség italát. (+3 hõsiesség pont.)
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 287.]
ep 30 50 5 |
építed a 30. épületet 50 TVPért |
[Rendben, az építkezés során
a mágia tulajdonságot ill. képességet fogod
fejleszteni.] Ott folytatod a munkát, ahol abbahagytad,
az arénát építed.
Beindítod a bányagépet. Az ósdi gnóm szerkezet zümmögni kezd. Keményebben
dolgozol, mint bármely orgling rabszolga. Persze hol is érhetne fel egy
orgling tehozzád! Az építés 66 TVP-nyit haladt, ahhoz, hogy a minimumot
beleépítsd, és az épületet használhasd, még 204 TVP-nyit kell dolgoznod.
[50 TVP-t használtál fel, maradt még 237.]
mak 3 |
3. makró definiálása/hívása |
ad 10 |
aranydukát szerzése |
Jelentkezel a dukátbanknál, dolgozni szeretnél. A felhalmozódott szemetet
kell elszállítanod. Van itt minden - lerágott csontok, piszkos rongyok,
törmelék. A kedvenc "szemeted" a bõrzsákok, amelyekben az aranydukátokat
szállítják fel. Alaposan átkutatod õket, de sajnos egyetlen pénzdarabot
sem találsz... A hulladékot a csatornaszint egy eldugott barlangjába szállítod,
majd jelentkezel a fizetségért. 1 aranydukátot kaptál.
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 227.]
be 9 5 |
meglátogatod a 9. épületet |
De hiszen nincs is rajtad átok!
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 227.]
v 154 |
154. varázslat elmondása |
Rúnákat rajzolsz a levegõbe, mire létrejön egy kisebb erõpajzs. (+12% védekezés.)
(-6 vp.)
[3 TVP-t használtál fel, maradt még 224.]
bsz 2 4 |
belépés szövetségi barlangba |
Ellátogatsz a szövetségetek barlangjába.
Nem ártana bemelegíteni a mai vadászathoz - a katonai gyakorlópályán edzel.
(+10% támadás, +4 lehelet kör végéig.) Az akadálypályán is edzel kicsit.
[3 TVP-t használtál fel, maradt még 221.]
be 3 159 |
meglátogatod a 3. épületet |
Rettegve óvakodsz el a mágusok nagyhatalmú tornyába. Az irdatlan épület
tövében álldogálsz, amíg egy szürke köpenyes figura nem kísér beljebb.
Közlöd, hogy a 159. varázslatot szeretnéd megtanulni. Leszurkolsz 50 aranyat,
és hosszas oktatás veszi kezdetét. Végül megkapod a varázskönyvet is, amelyben
a szükséges rúnák vannak leírva. Huh, ez kemény volt, de mostantól használhatod
a szellemidézés varázslatot!
[30 TVP-t használtál fel, maradt még 191.]
v 159 8931 |
159. varázslat elmondása |
Összegyûjtve a benned rejlõ mágikus energiákat, elvarázsolsz egy szellemidézést.
Megtalálod a keresett barlangot. Szellemalakként materializálva, így szólsz
a rémült figurához: "N'aesyer a vámpír lord vagyok, a Hegy csúcsának uralkodója,
az istenek ura és parancsolója! Intésemre még az Ellenség is porrá omlik.
Szolgák tízezrei lesik parancsomat, varázshatalmammal képes vagyok még
az univerzum tengelyét is meggörbíteni. Képes vagyok életet létrehozni
és elvenni, úgy, ahogy a galetki egy követ rúg odébb. Tisztelj és félj
engem, és élni hagylak, te, aki kevesebb vagy a legapróbb porszemnél is."
(-11 vp.)
[3 TVP-t használtál fel, maradt még 188.]
var 139 20 |
139. varázslatra 20 képességpont |
Elköltesz 20 képességpontot gyógyító szellõ varázslatod erejének növelésére.
A gyakorlásnak köszönhetõen gyógyító szellõ varázslatod ereje 7. szintre
nõtt.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 188.]
A barlangod már túl kicsi számodra: nekilátsz, hogy kibõvítsd! Hosszasan
dolgozol, ásol, hordod ki a köveket a bejárat elé. Végül megszemléled az
eredményt. No, így már mindjárt kényelmesebb lesz! Barlangod új mérete:
112.
[20 TVP-t használtál fel, maradt még 168.]
hp 3 139 15 162 200 |
harci program |
A következõ sor került a harci programodba: gyógyító szellõ v.var. ha ellenfeled
#162. Prioritás: 200.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 168.]
ee 1061 2 9776 |
sok-sok eladás |
Ellátogatsz a helyi "fûszerárushoz". Amíg sorra kerülsz, végignézed a kirakott
árukat, és gondolatban hozzáteszed az árat, amit ki tudnál alkudni: kemény
bõrpáncél (#3) 37 ap, törpe pikkelyvért (#4) 46 ap, kés (#5) 1 ap, fogazott
tõr (#6) 3 ap, bõrpáncél (#9) 18 ap, parittya (#10) 11 ap, kerek kõ (#11)
1 ap, harci fejsze (#12) 18 ap, sziklarepesz (#13) 5 ap, üvegcse (#14)
3 ap, bolhedor szárny (#15) 9 ap, mandolin (#19) 74 ap, kötél (#128) 18
ap, rozsdás kard (#131) 11 ap, ében tündekard (#132) 37 ap, ében nyílpuska
(#133) 55 ap, ében láncing (#134) 74 ap, díszes fejék (#135) 18 ap, üvegszimbólum
(#138) 27 ap, szivárvány karkötõ (#139) 148 ap, a füvész köpenye (#193)
74 ap, pikkelypáncél (#223) 55 ap, törpe balta (#224) 7 ap, óriás fülbevaló
(#225) 370 ap, lelakatolt ládikó (#310) 555 ap, vas lemezpáncél (#1001)
159 ap, lovagi lemezpáncél (#1002) 237 ap, könnyû pikkelyvért (#1016) 71
ap, könnyû láncing (#1031) 130 ap, bíbor láncing (#1032) 199 ap, kerek
pajzs (#1061) 42 ap, nagy pajzs (#1062) 88 ap, vassisak (#1076) 42 ap,
szarvas sisak (#1078) 164 ap, halotti maszk (#1091) 26 ap, csontmaszk (#1092)
71 ap, díszes fejpánt (#1106) 26 ap, ezüst fejpánt (#1107) 71 ap, vándorcsizma
(#1121) 26 ap, fekete csizma (#1122) 71 ap, utazóköpeny (#1136) 22 ap,
kék köpeny (#1137) 64 ap, díszes köpeny (#1138) 133 ap, zöld köntös (#1151)
26 ap, átlátszó köntös (#1152) 71 ap, díszes köntös (#1153) 142 ap, könnyû
íj (#1271) 42 ap, hosszú íj (#1272) 88 ap, könnyû nyílpuska (#1286) 71
ap, csonttõr (#1301) 26 ap, rövid tõr (#1302) 71 ap, görbekard (#1316)
42 ap, hosszúkard (#1317) 88 ap, barbár lándzsa (#1331) 42 ap, gyalogos
lándzsa (#1332) 88 ap, a tudás vas lemezpáncélja (#1901) 339 ap, az ügyesség
kõamulettje (#2546) 206 ap, az egészség bõr mellvértje (#2846) 295 ap,
az egészség csatos öve (#2966) 202 ap, a mágia könnyû pikkelyvértje (#3266)
250 ap, a pontosság görbekardja (#4466) 222 ap, a védekezés görbekardja
(#4916) 222 ap, az élet csontamulettje (#5247) 346 ap, a törpék csepp fülbevalója
(#6656) 261 ap, a kobra átlátszó köntöse (#7452) 415 ap, a kobra barbár
lándzsája (#7631) 281 ap, a harcos könnyû íja (#8021) 281 ap, az óriás
könnyû íja (#8921) 281 ap, az entek nehéz nyílpuskája (#9837) 470 ap, a
merénylõ csatos öve (#11066) 261 ap, a tudós könnyû nyílpuskája (#11636)
310 ap, a lich vándorcsizmája (#11921) 266 ap, a remete díszes fejpántja
(#12356) 266 ap, a szívósság díszes fejpántja (#14606) 266 ap, a szívósság
csepp fülbevalója (#14756) 261 ap, a szellemek malachit karkötõje (#15191)
266 ap, a szellemek könnyû nyílpuskája (#15236) 310 ap, az elefánt díszes
fejpántja (#16406) 266 ap, a bölcsesség zöld köntöse (#17801) 266 ap, a
torony zöld köntöse (#18251) 266 ap, a küzdelem bõr mellvértje (#20396)
355 ap, a küzdelem könnyû íja (#20621) 281 ap, a tûz fogazott kardja (#22468)
122 ap, a jég sárga öve (#22767) 270 ap, a méreg csepp fülbevalója (#24206)
142 ap, a méreg hosszú íja (#24222) 295 ap, a méreg könnyû nyílpuskája
(#24236) 190 ap, a sün csontmaszkja (#24942) 277 ap, a sün csonttõre (#25151)
146 ap, a sün hosszúkardja (#25167) 295 ap, a teknõs díszes fejpántja (#25406)
146 ap, a szalamandra szárnyas sisakja (#25827) 295 ap, a szalamandra fekete
csizmája (#25872) 277 ap, a sav sárgaréz nyaklánca (#26831) 155 ap, a sav
csepp fülbevalója (#26906) 142 ap, az elektromosság zöld köntöse (#27251)
146 ap, az elektromosság kõamulettje (#27296) 146 ap, a légzés halotti
maszkja (#27641) 146 ap, az angyalok hosszú íja (#28272) 295 ap, az angyalok
könnyû nyílpuskája (#28286) 190 ap, a bûz kerek pajzsa (#28961) 162 ap,
a bûz csepp fülbevalója (#29156) 142 ap, a bûz görbekardja (#29216) 162
ap, a sólyom utazóköpenye (#29486) 142 ap. Eladsz 3 kerek pajzsot 30 aranyért.
Hoppá! A valódi érmék közt 1 hamis arany lapul!
Eladsz 7 drágakövet 301 aranyért. Eladod az entek márványgyûrûjét 66 aranyért.
Hoppá! A valódi érmék közt 4 hamis arany lapul!
[5 TVP-t használtál fel, maradt még 163.]
tk 52 4505 732 732 |
52. többszemélyes kaland |
Hazamész a boltból. Itt az idõ, hogy végrehajtsd az 52. többszemélyes kalandot!
Csatlakozik hozzád Naryel, ismeretlen galetki, ismeretlen galetki.
A Vérkanyon a csatorna szint egy igen furcsa szakasza. Keskeny, de nagyon
magas folyosók kusza labirintusa. Csak igen hiányos információk vannak
róla, mivel a felderítõk nagy része nem ért vissza élve. Az idõk folyamán
olyan hellyé vált, amivel az anyukák ijesztgetik a szófogadatlan gyerekeket.
Épeszû galetki ritkán teszi be ide a lábát.
E ritka alkalmak egyikeként
már a Vérkanyon földjét tapossátok. Mivel igen ritkán jár erre valaki,
nincs nehéz dolgotok, a földön könnyen felismerhetõ nyomok mutatják, hogy
nem túl régen két galetki járt erre. A nyomokat követve egyre jobban távolodtok
az eddig ismert, biztonságos világtól. A lábnyomokat egyre gyakrabban zavarja
össze más idegen lények nyoma, de eddig sikerült mindig megállapítani a
helyes irányt. Már jó ideje haladtok, amikor nem messze magatok elõtt egy
furcsa kupacot láttok a földön. Óvatosan megközelítitek: egy galetki holtteste.
A leírás alapján Twistijé, a másik galetki harcosé. Vajon hol lehet Annayoin?
Elmenekült, elhurcolták, vagy felfalták? Megpróbáljátok a nyomok alapján
megfejteni a történteket. Elhatározzátok, hogy felosztjátok a környéket
és mindnyájan megvizsgáljátok a rátok esõ részt. Együtt talán sikerül Annayoin
nyomára bukkanni.
[Nyomkeresés-összeg próba 20-as küszöbre: sikeres]
Alaposan felderítesz minden myomdarabkát és reméled, hogy a többiek is így
tesznek. Amikor végeztetek, összeültök, és mindenki elmondja, mit tapasztalt.
Az biztos, hogy három szörny támadta meg õket, és csak kettõ távozott,
persze azok is más-más irányba. A harmadik hulláját feltehetõleg egy késõbb
arrajáró dögevõ ette meg. Megvizsgáltatok több leágazást is, de Annayoin
nyomát nem sikerült meglelni. Már majdnem feladjátok, amikor valakinek
feltûnik, hogy az egyik távolodó nyom mintha mélyebbre süllyedne, mint
a másik. Közös megegyezéssel arra a következtetésre juttok, hogy ez cipelte
el Annayoin remélhetõleg még élõ testét.
A nyomok egy kisebb, és alacsonyabb
elágazás felé vezetnek. A járat hamarosan egy nagyobb terembe érkezik,
ahol gyönyörû cseppköveket találtok. Közelebb léptek hozzájuk, hogy megcsodálhassátok
õket.
Ellenfeleitek 3 óriás élõ cseppkõ (#161).
*** 1. KÖR *** Az 1. óriás élõ cseppkõ céloz, és lõ rád.
(19 sebzést okozott.)
A 3. óriás élõ cseppkõ céloz, és lõ rád.
(2 lövéssel 37 ép-t sebzett.)
Sziklarepesszel meglõ téged a 2. óriás élõ cseppkõ. Nem talált. Naryel
varázshatalma segítségével elmond egy villámsújtást. Az 1. óriás élõ cseppkõ
72 ép-t sebzõdik. Elmondasz egy esszenciaelnyelés varázslatot. (-6 vp.)
Néhány rövid kézmozdulat után létrehozol egy sebezhetetlenség varázslatot.
(+26% védekezés.) ( +13 vastag bõr.) (-10 vp.) Ismeretlen galetki az 1.
óriás élõ cseppkõ irányába megy. Ismeretlen galetki a 2. óriás élõ cseppkövet
rohamozza. Ismeretlen galetki az 1. óriás élõ cseppkövet támadja. Az 1.
óriás élõ cseppkõ halálos sebet kapva a földre zuhan. Ismeretlen galetki
a 2. óriás élõ cseppkövet támadja. Regenerálsz (+2 ép)
*** 2. KÖR *** A 3. óriás élõ cseppkõ téged céloz, amikor a sziklarepesszel
lõ.
(8 sebzést okozott.) Néhány rövid kézmozdulat után ismeretlen galetki
létrehoz egy gránitbõr varázslatot. Ismeretlen galetki elmond egy féreg
érintése varázslatot. Magadban motyogva, létrehozol egy méregfelhõt. (-10
vp.) Naryel mágikus ereje felhasználásával elõidéz egy villámsújtást. A
2. óriás élõ cseppkõ
49 ép-t sebzõdik. A 2. óriás élõ cseppkõ halálhörgés
közepette a földre zuhan. Ismeretlen galetki
40 sebzést kap a méregfelhõtõl.
A 3. óriás élõ cseppkõ
33 ép-t sebzõdik a méregfelhõtõl. Ismeretlen galetki
50 sebzést kap a méregfelhõtõl. Ismeretlen galetki a 3. óriás élõ cseppkövet
támadja. Regenerálsz (+2 ép)
*** 3. KÖR *** Heves kézmozdulatok közepette elvarázsolsz egy animációt.
Az 1. óriás élõ cseppkõ csatasorba áll a te oldaladon. (agyatlan zombiként).
A 2. óriás élõ cseppkõ csatasorba áll a te oldaladon. (agyatlan zombiként).
(-13 vp.) Heves kézmozdulatok közepette Naryel elmormol egy villámsújtást.
A 3. óriás élõ cseppkõ
65 sebzést kap. A 3. óriás élõ cseppkõ holtan terül
el. A 2. óriás élõ cseppkõ
sebzõdik 35 ép-t a méregfelhõtõl. Ismeretlen
galetki
sebzõdik 45 ép-t a méregfelhõtõl. Az 1. óriás élõ cseppkõ
30 sebzést
kap a méregfelhõtõl. Ismeretlen galetki
45 sebzést kap a méregfelhõtõl.
Regenerálsz (+2 ép)
Az 1. óriás élõ cseppkõ zombija hangtalanul összecsuklik. A 2. óriás élõ
cseppkõ zombija hangtalanul összecsuklik. [A csatában összesen 278 sebzést
okoztál, és 64 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott
sebzés: Naryel: 186/0, ismeretlen galetki: 61/85, ismeretlen galetki: 51/95.]
Ismét látványosan gyõzedelmeskedtél. Magadba szívod a megérdemelt jutalmat,
a lélekenergiát (+99%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz,
hogy kapj egy képességpontot. Elrakod a zsákmányt, ami 9 sziklarepesz,
41 arany és 2 hamis arany. Naryel is kap a tárgyakból, övé lesz egy cseppkõ
gyûrû.
[ld. enc.]
(Feltételes gyógyítás 1 alkalommal:) Húh! Lefekszel egy kicsit, és várod,
hogy meginduljon a természetes regenerálódás. (+23 életpont.)
ismeretlen galetki feltételes gyógyítást használ.
Na igen, most már érthetõ, hogy a nyomok miért maradtak szorosan a fal mellett.
Gazdájuk nyilván tudta, hogy a "cseppkövek" kevéssé vendégszeretõk. Mivel
a terem hátsó végében láttok még néhányat, inkább ti is a falhoz lapulva
folytatjátok utatokat. Egy, a terem végében levõ kis tóhoz értek. Hamar
rájöttök, hogy újabb nyomszakértõi vizsgálatra lesz szükség.
Naryel a csapatból a legjobb, így õ próbálkozik.
[Nyomkeresés próba 16-os
küszöbre: 3 hõsiesség pont árán sikeres] Naryel mint a csapat nyomolvasó
bajnoka felderíti a tó környékét, természetesen gondosan ügyel a cseppkövektõl
való megfelelõ távolságtartásra. A tó partján sajnos kevés nyom maradt
meg, de egy mesternek ez is elég.
- A következõ történt: ide lerakta Annayoin
testét, majd lemerült a tóba. Amikor kijött, akkor ismét felkapta Annayoin
testét, és idejött a falhoz. Ha jól megnézitek a nyomokat, akkor láthatjátok,
hogy ezen a helyen egy titkos ajtó nyílt ki, és ezen keresztül hagyták
el a termet. A fentiekbõl egyértelmû, hogy az ajtót a tó fenekén elrejtett
kapcsolóval lehet kinyitni. - hitetlenkedve nézel társadra. Vajon honnan
tudhatta mindezt?
A tó hirtelen mélyül, a feneke nem is látszik. Ha az alján van a titkos
kapcsoló, akkor igen csak nagy levegõt kell venni annak, aki meg akarja
keresni.
ismeretlen galetki a csapatból a legjobb, így õ próbálkozik.
[Egészség
próba 20-as küszöbre: 5 hõsiesség pont árán sikeres] A villámgyorsan megszervezett
kis versenyt ismeretlen galetki nyeri, így az õ merülhet le a tóba. ismeretlen
galetki megszabadul néhány felesleges ruhadarabtól, ami akadályozná a merülésében,
nagy levegõt vesz, majd beugrik a vízbe. Azonnal elsüllyed. Egy darabig
még látjátok az egyik kezében tartott milgand fényét, idõnként buborékok
borzolják a víz felszínét, aztán a fény elhalványodik, majd teljesen eltûnik.
Már kezdtek aggódni a barátotokért, amikor a hátatok mögött valami zajt
hallotok. A titkos ajtó nyílt ki! Pár pillanat múlva újra felbukkan a milgand
fénye a tóban, majd követi õt ismeretlen galetki is nagy vigyorral az arcán:
- Megcsináltam!
A titkos ajtó mögött egy szûk folyosó vezet tovább. Óvatosan lopakodtok,
fel vagytok készülve minden váratlan támadásra. Egy kanyar után a folyosó
kiszélesedik, és egy nagyobbacska teremben végzõdik. A földön megpillantjátok
Annayoin megkötözött testét. Nincs egyedül.
Ellenfeleitek egy elit törpe harcos (#162), 2 törpe útonálló (#149) [aura:
4-es méretû 18-as szintû jobb mancs.] és 2 harci törpe (#36).
*** 1. KÖR *** Naryel varázshatalma segítségével elmond egy tûzfalat. Mágikus
erõd felhasználásával elõidézel egy gyógyító szellõt. 21 ép-t gyógyított
rajtad. Ismeretlen galetki visszanyer 16 életpontot. (-10 vp.) Elõhívsz
egy esszenciaelnyelés varázslatot. (-6 vp.) Az elit törpe harcos Naryel
felé mozog. Az elit törpe harcost védi rezisztanciája. Ismeretlen galetki
megközelíti az 1. harci törpét. Az 1. törpe útonálló közelebb jön, hogy
támadhasson. Az 1. törpe útonállót védi rezisztanciája. A 2. törpe útonálló
ismeretlen galetkit rohamozza. Ismeretlen galetki elindul a 2. törpe útonálló
felé. A 2. harci törpe megközelíti ismeretlen galetkit. Az 1. harci törpe
elindul ismeretlen galetki felé. Az elit törpe harcos Naryelt támadja.
Ismeretlen galetki és az 1. harci törpe egymással harcolnak. Az 1. harci
törpe halálos sebet kapva a földre zuhan. Az 1. törpe útonálló rád veti
magát. Elõrehajolva, egy törpe baltával csap le.
(15 ép-t sebzõdtél). A
2. törpe útonálló és ismeretlen galetki egymással harcolnak. A 2. harci
törpe és ismeretlen galetki egymással harcolnak. Regenerálsz (+2 ép)
*** 2. KÖR *** Ellõsz egy gyógyító szellõ varázslatot. Gyógyulsz 19 életpontot.
Naryel gyógyul 20 ép-t. Gyógyítja ismeretlen galetkit (+19 ép). Ismeretlen
galetki gyógyul 11 ép-t. (-10 vp.) Naryel ellõ egy gránitbõr varázslatot.
Néhány rövid kézmozdulat után Naryel létrehoz egy ellenáll.megtörése varázslatot.
Ismeretlen galetki mágikus ereje felhasználásával elõidéz egy gránitbõrt.
Ismeretlen galetki elmond egy féreg érintése varázslatot. Ismeretlen galetki
és a 2. harci törpe egymással harcolnak. A 2. harci törpe holtan terül
el. Az elit törpe harcos Naryelt támadja. A 2. törpe útonálló ismeretlen
galetkit támadja. Az 1. törpe útonálló rád veti magát. Törpe baltával sújt
rád.
(14 ép-t sebzõdtél). Regenerálsz (+2 ép)
*** 3. KÖR *** Összegyûjtve a benned rejlõ mágikus energiákat, elvarázsolsz
egy gyógyító szellõt. Ennek eredményeképp gyógyulsz 15 ép-t. Naryel visszanyer
19 életpontot. Ismeretlen galetki gyógyul 26 ép-t. (-10 vp.) Heves kézmozdulatok
közepette Naryel elmormol egy életszívást. A 2. törpe útonálló
16 sebzést
kap. Naryel visszanyer 16 életpontot. A 2. törpe útonálló holtan terül
el. Ismeretlen galetki megközelíti az 1. törpe útonállót. Ismeretlen galetki
75 ép-t sebzõdik a tûzfaltól. Ismeretlen galetki az elit törpe harcos irányába
megy. Ismeretlen galetki
69 ép-t sebzõdik a tûzfaltól. Az elit törpe harcos
Naryelt támadja. Ismeretlen galetki az 1. törpe útonállót támadja. Az 1.
törpe útonálló rád veti magát. Törpe baltával sújt rád.
(16 ép-t sebzõdtél).
Ismeretlen galetki az elit törpe harcost támadja. Regenerálsz (+2 ép)
*** 4. KÖR *** Mormolsz a mágia különös nyelvén. Létrejött egy gyógyító
szellõ! Ennek eredményeképp gyógyulsz 19 ép-t. Naryel gyógyul 12 ép-t.
Ismeretlen galetki visszanyer 16 életpontot. Ismeretlen galetki visszanyer
20 életpontot. (-10 vp.) Naryel a mágia különös nyelvén mormol. Létrejött
egy gránitbõr! Az elit törpe harcos Naryelt támadja. Ismeretlen galetki
az 1. törpe útonállót támadja. Az 1. törpe útonálló halálos sebet kapva
a földre zuhan. Ismeretlen galetki az elit törpe harcost támadja.
*** 5. KÖR *** Mormolsz a mágia különös nyelvén. Létrejött egy gyógyító
szellõ!. Ismeretlen galetki gyógyul 17 ép-t. Ismeretlen galetki gyógyul
17 ép-t. (-10 vp.) Összegyûjtve mágikus energiáit, Naryel elvarázsol egy
villámsújtást. Az elit törpe harcost védi rezisztanciája. Ismeretlen galetki
az elit törpe harcost támadja. Az elit törpe harcos Naryelt támadja. Ismeretlen
galetki az elit törpe harcost támadja.
[A csatában összesen 0 sebzést okoztál, és 45 sebzést kaptál. Szolgáid
ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Naryel: 160/67, ismeretlen
galetki: 229/91, ismeretlen galetki: 160/83.] Huh, nem bírtok egymással!
Az eredmény döntetlen.
[48 TVP-t használtál fel, maradt még 115.]
be 9 1 100 |
meglátogatod a 9. épületet |
A szint temploma egy cseppkövekkel teli, gyertyákkal kivilágított barlangban
foglal helyet. Nagyon hangulatos! Áhítattal lépsz be. Papok fogadnak. Gyógyíttatni
szeretnéd magad.
Jelenleg nincs szükséged gyógyulásra. [0 TVP-t használtál fel, maradt még
115.]
(11. kaland:) A csomagocskával odarohansz a feljáratnál õrködõ lényekhez.
[Tárgyhasználat: kék gömb]
Amikor felmutatod a kék gömböt, kinyílik egy titkos ajtó. Gyorsan besurransz
rajta. Egy sötét járatban találod magad! Izgatottan, elindulsz lefelé.
A folyosó kiszélesedik, és egy hatalmas terembe érsz. Kis habozás után
elindulsz a terem túlsó vége felé.
[Éberség próba 10-es küszöbre: sikeres]
Néhány lépés után megtorpansz: nagyon halk zajt hallasz. Mintha a fejed
felõl jönne! Felnézel. Apró kürtõk vannak a falon, messze fölötted. A hang
egyre erõsödik. Valami, nagyon sok valami közeledik! Gyorsan visszafutsz
a folyosóba, és elbújsz egy kõ mögé. Hamarosan hatalmas denevércsorda zúdul
a terembe. Egy darabig keringenek, majd beözönlenek a túloldalon nyíló
üregbe, és továbbrepülnek. Huh, ezt megúsztad!
A terem túlsó végén jársz
már, amikor valami megmozdul. Nyomorult torzszülöttek vártak rád, lesben!
Ellenfeleid 2 zöld ekinda (#74) [aura: imm.mérg.gázra: 4.].
*** 1. KÖR *** Az 1. zöld ekinda elõhív egy óriáserõ varázslatot. Az 1.
zöld ekinda elmormol egy tombolás varázslatot. A 2. zöld ekinda ellõ egy
óriáserõ varázslatot. A 2. zöld ekinda ellõ egy tombolás varázslatot. Ellõsz
egy életszívás varázslatot. Az 1. zöld ekinda
sebzõdik 31 ép-t. (-4 vp.)
*** 2. KÖR *** Ellõsz egy életszívás varázslatot. Az 1. zöld ekinda
31 ép-t
sebzõdik. (-4 vp.) Az 1. zöld ekinda hörögve elterül. A 2. zöld ekinda
feléd mozog. A 2. zöld ekinda rád veti magát. Lesújt rád bal csápjával.
(12 ép-t sebzõdtél). Lesújt rád jobb csápjával. Nem talált. Regenerálsz
(+2 ép)
*** 3. KÖR *** Mormolsz a mágia különös nyelvén. Létrejött egy életszívás!
A 2. zöld ekinda
31 ép-t sebzõdik. Gyógyulsz 10 életpontot. (-4 vp.) A
2. zöld ekinda rád veti magát. Lecsap rád bal csápjával. Mellé! Lecsap
rád jobb csápjával. Elkerülted.
*** 4. KÖR *** Rúnákat rajzolsz a levegõbe, mire létrejön egy életszívás.
A 2. zöld ekinda
31 sebzést kap. (-4 vp.) A 2. zöld ekinda halálhörgés
közepette a földre zuhan.
[A csatában összesen 124 sebzést okoztál, és 12 sebzést kaptál.] Gyõzelmet
arattál! Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+146%).
Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.
Magadhoz veszed a zsákmányt, ami egy hatalom kék itala, 2 ekinda haj,
23 arany és 2 hamis arany.
Haha, ez nem volt nehéz csata. Mosolyogva mész tovább. A kanyargós, tágas
járatot valószínûleg gyakran használják a szintek vezetõi a Hegyben való
közlekedésre, annak ellenére, hogy nem túl gyakran tévednek ide vadászó
galetki ifjak. Töprengésedbõl újabb torzszülött támadás riaszt fel. Ellenfeleid
egy csontváz harcos (#68), egy quwarg katona (#69) [aura: méret: 52.]
és egy nekropoid (#70).
*** 1. KÖR *** Néhány rövid kézmozdulat után a nekropoid létrehoz egy sorvasztás
varázslatot. Nem hat rád. Rúnákat rajzolsz a levegõbe, mire létrejön egy
esszenciaelnyelés. (-6 vp.) Varázshatalmad segítségével elmondasz egy tûzpajzsot.
( +8 tûzimmunitás.) (-5 vp.) A quwarg katona odajön hozzád. A csontváz
harcos máris elõtted terem! A quwarg katona rád támad. Csáprágóját próbálja
beléd mélyeszteni. Elkerülted. Feléd üt bal karmával.
(7 ép-t sebzõdtél).
A csontváz harcos téged támad. Egy nevetséges rozsdás karddal próbál lecsapni
rád.
(7 ép-t sebzõdtél). Regenerálsz (+2 ép)
*** 2. KÖR *** Mormolsz a mágia különös nyelvén. Létrejött egy méregfelhõ!
(-10 vp.) Magában motyogva, a nekropoid létrehoz egy életszívást.
14 ép-t
sebzõdtél. Rezisztálod a varázslatot. A csontváz harcos
23 sebzést kap
a méregfelhõtõl. A quwarg katona
33 ép-t sebzõdik a méregfelhõtõl. A csontváz
harcos rád támad. Egy nevetséges rozsdás karddal próbál lecsapni rád. Mellétrafált
a balfácán. A quwarg katona rád támad. Megpróbál megmarni.
(7 ép-t sebzõdtél).
Elõre szúr bal karmával.
(8 ép-t sebzõdtél). Regenerálsz (+2 ép)
*** 3. KÖR *** A nekropoid elmond egy életszívás varázslatot. Rezisztálod
a varázslatot. Néhány rövid kézmozdulat után létrehozol egy életszívás
varázslatot. A quwarg katona
31 sebzést kap. Ennek eredményeképp gyógyulsz
31 ép-t. (-4 vp.) A quwarg katona halálhörgés közepette a földre zuhan.
Sebzõdsz 30 ép-t a méregfelhõtõl. A csontváz harcos
18 ép-t sebzõdik a
méregfelhõtõl. A csontváz harcos rád támad. Rozsdás karddal sújt rád.
(8
ép-t sebzõdtél). Regenerálsz (+2 ép)
*** 4. KÖR *** Elmondasz egy életszívás varázslatot. A csontváz harcos
31
sebzést kap. Ennek eredményeképp gyógyulsz 31 ép-t. (-4 vp.) A csontváz
harcos halálhörgés közepette a földre zuhan. A nekropoid varázshatalma
segítségével elmond egy életszívást. Ellenállsz a varázslatnak.
Sebzõdsz
31 ép-t a méregfelhõtõl. Regenerálsz (+2 ép)
*** 5. KÖR *** Magadban motyogva, létrehozol egy animációt. A csontváz harcos
csatasorba áll a te oldaladon. (agyatlan zombiként). A quwarg katona csatasorba
áll a te oldaladon. (agyatlan zombiként). (-13 vp.) Néhány rövid kézmozdulat
után a nekropoid létrehoz egy életszívás varázslatot.
14 ép-t sebzõdtél.
Ellenállsz a varázslatnak. A quwarg katona a nekropoid felé mozog. A csontváz
harcos elindul a nekropoid felé. A quwarg katona a nekropoidot támadja.
A csontváz harcos a nekropoidot támadja. Regenerálsz (+2 ép)
A csontváz harcos zombija hangtalanul összecsuklik. A quwarg katona zombija
hangtalanul összecsuklik. [A csatában összesen 136 sebzést okoztál, és
126 sebzést kaptál.] A küzdelem eredménye döntetlen.
(Feltételes gyógyítás 1 alkalommal:) Lepihensz, sebeidet nyalogatod, amelyek
hamarosan gyógyulni kezdenek. (+23 életpont.)
[48 TVP-t használtál fel, maradt még 67.]
bb 3 5 |
több épület meglátogatása |
[be 3:] Elmész a varázslótoronyhoz. Fekete, magas épület, hegyes karmokkal.
Egyedi tervezés! Egy csontos lény fogad. Megkapod a szinten megtanulható
új varázslatok listáját. Ezeken felül persze minden, korábbi szinten is
ismert varázslat tanulható (ha volt ilyen). Zárójelben a varázslat sorszáma,
a szükséges Intelligencia szint, és az arany ár látható: tûzgolyó (#12,
IQ3, 250ap) energiafolyam (#24, IQ0, 300ap) elemek parancsa (#41, IQ1,
220ap) csendvarázs (#42, IQ-3, 250ap) direkt kontaktus (#47, IQ5, 450ap)
mérges csípés (#141, IQ0, 350ap) sárkánylehelet (#151, IQ-1, 300ap) dermesztés
(#164, IQ0, 320ap) Ismét megpillantod a kék köpenyes varázslót, aki a manaköves
küldetéssel bízott meg a múltkor. Közben megtudtad, hogy Fórgulnak hívják.
Megszólítod.
- Ó, nagyhatalmú Fórgul, jelentkeznék a következõ feladatért!
- Hmm hogy mit khmm hmm? Ja, hogy az, igen persze. - mivel látszik rajta,
hogy fogalma sincs, hova tehetne, segítesz, megemlíted a manaköveket. Fórgul
szemében felismerés csillan.
- Igen, igen, persze emlékeztem! Nos, a
küldetés,... ööö... Ez az, megvan! Nagyon elszaporodtak a kártevõk a szobámban,
meg olyan a rendetlenség ott, elég régóta már be sem tudok oda menni, akkora
a kosz... Ha volnál olyan kedves, kitakarítani?
Látszik az arcodon a
csalódottság, hogy miféle bagatell küldetéssel bíztak meg. Fórgul igyekszik
megnyugtatni.
- Ne aggódj, barátom, bõséges jutalomban részesülsz, egy
saját készítésû varázstárgyat kapsz tõlem! - ez mondjuk nem dob fel annyira,
de azért mulatsz az apró varázslón, és mosolyogva bólintasz. (
7. kaland,
összesen 50 TVP-t igényel.
[be 5:] Elmész az arénába. Ez egy hatalmas barlang, középen üres térséggel,
oldalt sziklapadokkal. Jelenleg üres. Odamész az arénamester kabinjához.
A vén galetki feléd fordul. Köszöntöd, és 25 arany kifizetése után már
vezetik is elõ a soron következõ teremtményt. Közben elmondták, hogy a
szint legjobbja jelenleg Kék Hadúr, amit õ legyõzött: 2 gortangu (#258).
És már kezdõdik az összecsapás. Ellenfeleid 3 harci törpe (#36).
*** 1. KÖR *** Rúnákat rajzolsz a levegõbe, mire létrejön egy esszenciaelnyelés.
(-6 vp.) Mormolsz a mágia különös nyelvén. Létrejött egy sebezhetetlenség!
(+26% védekezés.) ( +13 vastag bõr.) (-10 vp.) Az 1. harci törpe feléd
rohan. A 3. harci törpe odajön hozzád. A 2. harci törpe feléd rohan. Az
1. harci törpe rád támad. Egy nevetséges harci fejszével próbál lecsapni
rád. Ez mellément. A 3. harci törpe téged támad. Harci fejszével támad.
(1 ép-t sebzõdtél). A 2. harci törpe téged támad. Harci fejszével sújt
rád. Nem talált. Regenerálsz (+2 ép)
*** 2. KÖR *** Néhány rövid kézmozdulat után létrehozol egy méregfelhõ varázslatot.
(-10 vp.) Rezisztálod a varázslatot. A 2. harci törpét védi rezisztanciája.
Az 1. harci törpe
sebzõdik 27 ép-t a méregfelhõtõl. A 3. harci törpe ellenáll
a varázslatnak. A 2. harci törpe rád veti magát. Harci fejszét forgatva
támad. Elkerülted. Az 1. harci törpe rád támad. Harci fejszével támad.
Elkerülted. A 3. harci törpe rád támad. Fegyverével, egy harci fejszével
keresi a gyenge pontodat.
(1 ép-t sebzõdtél). Regenerálsz (+2 ép)
*** 3. KÖR *** Mormolsz a mágia különös nyelvén. Létrejött egy életszívás!
Az 1. harci törpe rezisztálja. (-4 vp.)
Sebzõdsz 33 ép-t a méregfelhõtõl.
A 3. harci törpe
sebzõdik 22 ép-t a méregfelhõtõl. Az 1. harci törpe ellenáll
a varázslatnak. A 2. harci törpe
sebzõdik 26 ép-t a méregfelhõtõl. A 3.
harci törpe téged támad. Meglengetve egy harci fejszét, megpróbál eltalálni.
(1 ép-t sebzõdtél). Az 1. harci törpe rád veti magát. Fegyverével, egy
harci fejszével keresi a gyenge pontodat. Mellétrafált a balfácán. A 2.
harci törpe téged támad. Harci fejszét forgatva támad. Mellé! Regenerálsz
(+2 ép)
*** 4. KÖR *** Magadban motyogva, létrehozol egy életszívást. Az 1. harci
törpe ellenáll a varázslatnak. (-4 vp.)
32 életpontnyit sebzõdsz a méregfelhõtõl.
A 2. harci törpe rezisztálja. Az 1. harci törpét védi rezisztanciája. A
3. harci törpe
24 sebzést kap a méregfelhõtõl. A 3. harci törpe holtan
terül el. A 2. harci törpe téged támad. Harci fejszével próbál megsebezni.
Elkerülted. Az 1. harci törpe rád támad. Meglengetve egy harci fejszét,
megpróbál eltalálni. El sem talált, haha. Regenerálsz (+2 ép)
*** 5. KÖR *** Varázshatalmad segítségével elmondasz egy életszívást. Az
1. harci törpe
31 ép-t sebzõdik. 31 ép-t gyógyított rajtad. (-4 vp.) Az
1. harci törpe holtan terül el. Ellenállsz a varázslatnak. A 2. harci törpe
sebzõdik 18 ép-t a méregfelhõtõl. A 2. harci törpe halálhörgés közepette
a földre zuhan. Regenerálsz (+2 ép)
[A csatában összesen 148 sebzést okoztál, és 68 sebzést kaptál.] Ezt a
csatát te nyerted! Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát
(+165%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.
Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.
Magadhoz veszed a zsákmányt, ami 3 törpe pikkelyvért és 3 harci fejsze.
A harc alatt nézõközönség gyûlt össze, tapsolnak, teljesítményedet látva.
Az arénamester átadja a jutalmat, 95 aranyat.
(Feltételes gyógyítás 1 alkalommal:) Pihenni térsz, és hagyod, hogy tested
természetes regenerációja gyógyítsa be a sebeidet. (+23 életpont.)
[23 TVP-t használtál fel, maradt még 44.]
ism 5 |
a következõ parancs ismétlése 5 alkalommal |
Régészeti kutatásba kezdesz az arra kijelölt területen. Már más kutatók
is dolgoznak itt, de remélhetõleg te leszel az, aki talál is valamit!
Egy mély aknát pillantasz meg, amely szabályos négyzet alakú. A mélybe
apró kapaszkodók vezetnek. Nyilván nem a magadfajta lények számára tervezték.
Aha, torzszülött rejtekhely! Elhatározod, hogy késõbb alaposan felkészülsz
és visszatérsz, hogy megvizsgáld a helyszínt.
(479. kaland, összköltsége
20 TVP.) Útközben észreveszel egy
winropu mohát. Fáradtságod nem kímélve,
megközelíted, és sikeresen begyûjtesz 3 darabot. Folytatod a régészkedést.
Bár most nem találtál semmit, nem idegeskedsz: egy régésznek türelmesnek
kell lennie.
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 34.]
Egy több száz éve elhagyatott barlangot választasz az ásatás színhelyéül:
régen állítólag itt éltek õseitek vezetõi. Talán találsz valami érdekeset!
Megpillantasz egy mészkõbõl épített házat, persze a torzszülöttekre jellemzõ
hanyagsággal van összetákolva. Ami igazán érdekes, hogy az épületet mintha
halvány mágikus aura lengené körül. Talán érdemes lenne majd egy kicsit
körülnézni odabent...
(380. kaland, összköltsége 10 TVP.) [A kaland során
varázslatpróbával is szembe kell nézned.] Észreveszel 2
tejfonalat. Szakértõ
módon leszeded. Miután a zsebedbe gyûrted a növényt, hozzálátsz az igazi
régészkedéshez. Sajnálatos találkozás zökkent vissz a jelenbe. Ellenfeled
egy orgling disznó (#84).
*** 1. KÖR *** Varázshatalmad segítségével elmondasz egy esszenciaelnyelést.
(-6 vp.) Összegyûjtve a benned rejlõ mágikus energiákat, elvarázsolsz egy
sebezhetetlenséget. (+26% védekezés.) ( +13 vastag bõr.) (-10 vp.) Az orgling
disznó feléd rohan. Az orgling disznó rád támad. Megpróbál megmarni fogával.
El sem talált, haha. Regenerálsz (+2 ép)
*** 2. KÖR *** Mormolsz a mágia különös nyelvén. Létrejött egy életszívás!
Az orgling disznó
sebzõdik 31 ép-t. Gyógyulsz 31 életpontot. (-4 vp.) Az
orgling disznó rád támad. Pofáját nagyra tátva harap fogával. Elkerülted.
Regenerálsz (+2 ép)
*** 3. KÖR *** Mágikus erõd felhasználásával elõidézel egy életszívást.
Az orgling disznó
sebzõdik 31 ép-t. (-4 vp.) Az orgling disznó téged támad.
Acsarogva harapni próbál fogával. Ez mellément.
*** 4. KÖR *** Mormolsz a mágia különös nyelvén. Létrejött egy életszívás!
Az orgling disznó
31 sebzést kap. (-4 vp.) Az orgling disznó holtan terül
el.
[A csatában összesen 93 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál.] Gyõzelmet
arattál! Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+95%).
Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.
Viszed, ami mozdítható: 32 arany és 2 hamis arany. Folytatod az ásatást,
bár kétséges, hogy vissza tudod nyerni korábbi koncentrációdat. Furcsa
szimbólumokra bukkansz: denevér, szem, villám... vajon mire lehettek jók?
(+1 õsi relikvia.)
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 24.]
Keresel a szint távoli végében egy elhagyatott, csontokkal teli barlangot,
és nekilátsz, hogy aprólékos munkával régi leletek után kutass. Észreveszel
3
rémcserjét. Szakértõ módon leszeded. Folytatod a régészkedést. Az izzadságos
munkád nem jár eredménnyel. Talán nem jó helyen keresgéltél...
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 14.]
Felvonulsz a felsõ barlangokba, és hozzálátsz, hogy õsi maradványok, régészeti
leletek után kutass. Észreveszel 2
hónakkupókot. Szakértõ módon leszeded.
Folytatod a régészkedést. Hmmm, mi van itt! Ép és egész csontok, valamilyen
õsi fajtól! (+2 õsi relikvia.)
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 4.]
Ezt a parancsot nincs sok értelme 10 TVP-nél kevesebbért kiadni. [0 TVP-t
használtál fel, maradt még 4.]
dk 474 |
dobása 474. kalandnak |
Rendben, 474. kaland törölve. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 4.]
Fáradtan a megpróbáltatásoktól, nyugovóra térsz. Ebben a körben +7 galetki
erõt és +4 hírnevet kaptál. A kör során összesen 809 sebzést okoztál, és
640 sebzést kaptál. A körben szerzett tapasztalatok eredményeképp
14 képességpontot
kapsz. Errõl a fordulóról 4 TVP-t viszel át a következõre. Azzal együtt,
amit a következõ fordulóban kapsz, összesen
291 TVP-t költhetsz majd el.
KARAKTERLAP
N'aesyer a vámpír lord, egy az álmaiból felébredõ, méltatlanul
elfelejtett õs, kinek hatalma egyre inkabb nõ vagy. Jelenlegi lakóhelyed:
kutyaszint (5. szint). Táplálkozásod: mágiafaló. Ez a 84. fordulód.
|
[1] erõ: |
8 (10) / 3.40 |
[2] IQ: |
12 (14) / 4.55 |
[3] ügyesség: |
5 (11) / 0.85 |
[4] egészség: |
10 / 0.81 |
[5] mágia: |
12 (28) / 2.38 |
[6] gyorsaság: |
7 / 2.10 |
[9] Méret/ép: |
109 (113) / 113 |
Min. méret: |
78 |
Barlangméret: |
112 |
|
|
Varázspont: |
320 / 84 |
Képességpont: |
20 / 48% |
Hõsi pont: |
15 (10) |
Tám.bónusz: |
0% |
Véd.bónusz: |
29% |
Galetki erõ: |
561 / 154 |
Hírnév : |
467 |
Jóllakottság: |
160% |
Életkor: |
13 / 13 |
|
|
Galetki csaták: |
8 (2) |
Galetki gyõzelmek: |
3 (0) |
Torzsz. csaták: |
538 (6) |
Torzsz.
gyõzelmek: |
405 (4) |
Leölt torzszülött: |
752 (15) |
Pszi csaták: |
53 (0) |
Pszi gyõzelmek: |
19
(0) |
Ájulások száma: |
34 (0) |
|
A Mágusok Klánjának (#12) tagja vagy.
Rangod: varázsló-jelölt (31)
Speciális
képességeid:
+31 max. varázspont, +3 minden varázslat szintedre. +1 auraészlelés.
Aktív Klánküldetéseid:
1.) Hajtsd végre a 18-as Klánkalandot (KK 18)!
(összesen 40 TVP-t igényel) 2.) Érj el 12-es auraészlelést! 3.) Használd
a szellemidézés varázslatot 20 alkalommal! [számláló: 1] |
|
HARCI SZAKÉRTELMEK |
|
|
[12] savlehelet: |
18 (21) / 4.66 |
[15] regeneráció: |
4 / 0 |
[17] vastag bõr: |
3 / 0 |
[18] tûzimmunitás: |
7 (8) / 0.40 |
[22] imm.mérg.gázra: |
6 (7) / 0 |
[23] imm.ktkt.méreg: |
5 / 0 |
[24] rezisztencia: |
20 (23) / 0.20 |
[25] illat: |
5 (7) / 0 |
|
|
|
EGYÉB SZAKÉRTELMEK |
|
|
[45] csapdakészítés: |
4 / 1.46 |
[46] csapdaészlelés: |
5 / 1.39 |
[47] zárnyitás: |
5 / 1.29 |
[48] mászás: |
7 / 3.94 |
[49] rugalmasság: |
4 / 0.10 |
[50] meggyõzõkészség: |
5 / 1 |
[51] transzformáció: |
6 / 0.60 |
[52] auraészlelés: |
4 (7) / 1.26 |
[53] ékszerészet: |
3 / 0.89 |
[54] kereskedelem: |
6 / 2.18 |
[55] szívósság: |
10 / 0.10 |
[56] varázsitalfõzés: |
6 / 1.55 |
[57] gyógynövények: |
6 (8) / 2.30 |
[58] nyomkeresés: |
8 / 0.30 |
[59] vezetõkészség: |
3 / 0.25 |
[60] pszi támadás: |
6 / 0.41 |
[61] pszi energia: |
6 / 2.51 |
[62] lopás: |
3 / 0.15 |
[63] éberség: |
6 / 0.99 |
[64] átokszórás: |
7 / 0.40 |
[65] álcázás: |
22 / 0.10 |
[66] lopakodás: |
8 / 0.45 |
[67] régészet: |
7 / 4.71 |
[68] zene: |
5 / 0.20 |
[69] tanulás: |
5 / 4.05 |
[70] idézés: |
1 / 0 |
[71] javítás: |
4 / 0.40 |
[72] építés: |
6 / 4.70 |
|
|
|
|
|
VÉGTAGOK |
|
|
jobb karom |
[100] méret: |
1 / 0 |
[101] szakért.: |
4 / 2.63 |
|
|
gyalogos
lándzsa |
bal mancs |
[103] méret: |
1 / 0 |
[104] szakért.: |
2 / 0.40 |
|
|
hosszúkard |
|
VARÁZSLATOK & PSZIK |
|
|
[147] alkímia: |
1 (4) / 0.24 |
[32] animáció: |
4 (7) / 0.80 |
[149] dimenziókapu: |
3 (6) / 0.12 |
[37] egokínzás: |
1 (4) / 0 |
[11] elektromos kéz: |
5 (8) / 0.40 |
[48] ellenáll.megtörése: |
4 (7) / 2.98 |
[10] energiatüske: |
5 (8) / 1.18 |
[160] esszenciaelnyelés: |
7 (10) / 6.18 |
[29] életszívás: |
24 (27) / 0.75 |
[152] felejtés: |
3 (6) / 0.16 |
[172] gázpajzs: |
2 (5) / 0.06 |
[17] gránitbõr: |
5 (8) / 1.87 |
[139] gyógyító szellõ: |
7 (10) / 0.40 |
[33] halál csókja: |
3 (6) / 0 |
[15] jégpajzs: |
4 (7) / 0.12 |
[163] kineport: |
1 (4) / 0.08 |
[154] kisebb erõpajzs: |
5 (8) / 1.12 |
[27] kisebb gyógyítás: |
8 (11) / 0 |
[146] kontakt.õseiddel: |
6 (9) / 5.32 |
[294] kristályfókuszálás: |
1 (4) / 0 |
[158] láth. észlelése: |
3 (6) / 0.06 |
[157] láthatatlanság: |
1 (4) / 0.06 |
[165] manafókuszálás: |
2 (5) / 0.18 |
[129] mentális robbanás: |
6 / 1.06 |
[34] méregfelhõ: |
18 (21) / 3.56 |
[28] óriáserõ: |
1 (4) / 0.06 |
[128] pszi csáp: |
8 / 1.04 |
[161] sebezhetetlenség: |
10 (13) / 5 |
[30] sorvasztás: |
2 (5) / 0.40 |
[159] szellemidézés: |
1 (4) / 0.08 |
[16] tûzpajzs: |
1 (4) / 0.16 |
[14] vakító fény: |
2 (5) / 0.18 |
|
|
MAKRÓID |
1. Makró |
pta 129 129 129 129 129 |
pv 7 8 |
p 4505 |
p 4505 |
pv 7 4 3 5 8 |
pta 129 128 128 128 128 |
|
|
3. Makró |
ad 10 |
be 9 5 |
v 154 |
bsz 2 4 |
|
HARCI PROGRAMOD |
1: savlehelet használata ha ellenfeled #85. Prioritás: 150. |
2: méregfelhõ t.var. ha ellenfeled #1901. Prioritás: 180. |
3: sebezhetetlenség v.var. ha a harc 1. köre van. Prioritás: 117. |
4: esszenciaelnyelés v.var. ha a harc 1. köre van. Prioritás: 119. |
5: animáció t.var. ha 2 vagy több hulla van (mx. rez.átlag: 0) Prioritás:
100. |
6: életszívás t.var. ha ellf. 24. képessége 17 v. kevesebb. |
9: életszívás t.var. a harc 2. körétõl. Prioritás: 90. |
14: életszívás t.var. ha ellenfeled #74. Prioritás: 200. |
15: gyógyító szellõ v.var. ha ellenfeled #162. Prioritás: 200. |
7: méregfelhõ t.var. ha a harc 2. köre van, Prioritás: 110, és ha 2 vagy
több ellenfél van. |
10: tûzpajzs v.var. ha a harc 1. köre van, Prioritás: 118, és ha ellenfeled
#1900. |
12: jégpajzs v.var. ha a harc 1. köre van, Prioritás: 118, és ha ellenfeled
#1903. |
ELLENFÉL LISTÁK 1900: quwarg katona (#69), tûzszalamandra (#72), tûzgyík
(#40), árnyékmester (#71).
1901: elektromancer (#98), káoszmágus (#91), kék-vörös atya (#86), manapoid
(#92), gonosz banya (#93), sötét elf harcos (#83), zöld ekinda (#74).
1902: zöld ekinda (#74).
1903: nagyobb elementál fatty (#100).
FELTÉTELES PARANCSAID GY 60 0 20 61 50 29;
VI erõ:300% ép:10%;
PV 7
4 3 5 8;
PSZ 45 46 47 48;
PTA 129 128 128 128 128;
I 40 3 30 63 1;
ÁTADÁS PARANCSAID: A 9911 211 1; A 9911 145 1;
SPECIALIZÁCIÓD: Kuporgató. (Drágakövek és õsi relikviák eladásakor több
pénzt kapsz, nagyobb eséllyel találsz gyógyfüvet, és többet. Tudsz aranyat
és elrohadó tárgyat rakni a feneketlen zsákba.)
Az
Orgling lázadás során
általad legyõzött orglingok száma: 4.
AKTUÁLIS KÜLDETÉSEID: #7 (3. épület), #11 (9. épület), #14 (7. épület),
#18 (8. épület), #52 (20. épület), #479 (84. forduló), #380 (84. forduló).
SZÖVETSÉGED:
Rúvel Öklei (#15125). Szavazataid száma: 0. A te szavazatod
jelenleg a 6669. karakternél van. Jelenleg az aréna építésén dolgozol,
eddig 146 TVP-t költöttél rá. Szövetségetek jelenlegi legendás ellenfele:
Takaidia. Még 2 alkalommal gyõzhetitek le. Jelenleg 10 legenda pontod van.
TÁRGYAID |
Páncélok, ruhák |
* |
1 a füvész köpenye (#193) |
* |
1 a mágus vassisakja (#10076) |
|
1 a méreg
sárga öve (#24117) |
* |
1 a sebesség csizmája (#13270) |
|
1 a sólyom sisakja (#29425) |
* |
1
az ellenállás sárga öve (#28617) |
|
1 díszes köpeny (#1138) |
* |
4 ében láncing (#134) |
* |
1 ezüst nadrág
(#176) |
|
1 fejpánt (#1105) |
|
1 fekete nadrág (#171) |
|
1 könnyû láncing (#1031)
|
|
4 törpe pikkelyvért (#4) |
|
1 vándorcsizma (#1121) |
Ékszerek, kincsek |
* |
1 a hatalom csepp fülbevalója (#7106) |
|
1 a kalmár nyaklánca (#142)
|
* |
1 a mágia malachitgyûrûje (#3477) |
* |
1 a mágia sárgaréz nyaklánca (#3431) |
* |
1 a mágia smaragdja (#153)
|
* |
1 a mágia szimbóluma (#3460) |
|
1 a tárgyalás gyûrûje (#144) |
|
1177 arany (#1) |
* |
1 az egyensúly gyûrûje
(#213) |
* |
1 az energia karikaszimbóluma (#18761) |
|
1 az Érzés Gyûrûje (#569)
|
* |
1 az ügyesség csepp fülbevalója (#2606) |
|
1 csepp fülbevaló (#1256) |
|
1 csontamulett (#1197) |
* |
1 görényfarok
(#189) |
|
235 hamis arany (#809) |
|
1 kék gömb (#143) |
|
2 malachit karkötõ (#1241)
|
|
1 ozin fülkarika (#211) |
|
1 Rogan karkötõje (#145) |
* |
1 szivárvány
karkötõ (#139) |
Felszerelés |
|
26 aranydukát (#437) |
|
1 díszes rézkulcs (#129) |
|
2 fekete dukát (#218)
|
|
1 garling kristály (#209) |
|
1 hebrencs csapda (#582) |
|
3 kötél (#128)
|
|
17 Krónika (#783) |
|
1 varázskõ (#210) |
Fegyverek |
|
4 ében nyílpuska (#133) |
|
4 ében tündekard (#132) |
|
1 görbekard (#1316)
|
* |
1 gyalogos lándzsa (#1332) |
|
3 harci fejsze (#12) |
* |
1 hosszúkard
(#1317) |
|
1 rozsdás kard (#131) |
|
13 sziklarepesz (#13) |
Varázsitalok és füvek |
|
8 csótányláb (#25) |
|
5 elfu moha (#33) |
|
9 elonotichlan (#31) |
|
18 gyilkos boróka (#27) |
|
1 hatalom kék itala (#58) |
|
11 hónakkupók
(#30) |
|
1 kalmárok itala (#66) |
|
6 liánvirág (#24) |
|
16 mátekel gomba (#21)
|
|
13 mézfû (#29) |
|
19 mitulen fû (#20) |
|
16 ragálygomba (#26) |
|
10 rémcserje (#34) |
|
16 sárkányvirág (#32) |
|
20 tejfonál (#28) |
|
37 üvegcse (#14) |
|
1 velparaj (#35) |
|
9 winropu moha (#22) |
|
3 zöld manaital (#63) |
Egyéb kacatok |
|
6 barna manakõ (#149) |
|
20 ekinda haj (#147) |
|
7 elektronit (#141)
|
|
2 húsevõ bibe (#151) |
|
3 lemúr hártya (#161) |
|
6 mandibula (#157) |
|
1 molitár háj (#165) |
|
2 nohnetár gumó (#212) |
|
8 nordkristály (#146)
|
|
24 õsi relikvia (#17) |
|
3 pirgamit (#152) |
A szürkével jelölt tárgyakra
szerintünk már nincs szükséged, csak a helyet foglalják. Ha az EE parancs
egyik paraméterének 7-est adsz meg, az összes ilyen tárgyadat eladod (ami
nem eladható, azt eldobod). Természetesen nem adsz el / dobsz el KF-elt,
vagy feneketlen zsákban levõ tárgyat. |
|
Tönkrement tárgyaid (zárójelben a szükséges javítás szakértelem): a tökéletesség
vassisakja #21776 (11).
Ebben a fordulódban szerzett tárgyaid: 2 hónakkupók (#30), 2 tejfonál
(#28), 11 hamis arany (#809), 3 winropu moha (#22), 1 aranydukát (#437),
3 rémcserje (#34), 508 arany (#1), 9 sziklarepesz (#13), 1 hatalom
kék itala (#58), 2 ekinda haj (#147), 3 harci fejsze (#12), 3 törpe
pikkelyvért (#4), 3 õsi relikvia (#17).
Ebben a fordulódban elhasznált tárgyaid: 7 drágakõ (#2), 3 kerek pajzs
(#1061), 3 hõsiesség itala (#52), 1 az entek márványgyûrûje (#9776).
AZ ÕSÖK CSARNOKA
0 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
5 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
6 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
7 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
8 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
9 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
10 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
11 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
12 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
13 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
0 |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
13 |
14 |
15 |
16 |
17 |
18 |
19 |
ENCYCLOPEDIA FANTASIA
TALRIAI BEHEMÓT (106. LÉNY) A talriai behemótok óriási, féregszerû lények,
amelyeket nagyhatalmú mágusok és halhatatlanok más dimenziókból idéznek
meg. A behemót óriási teste már megjelenéskor járatokat omlaszt be, ezért
a hegy belsejében csak a legfelelõtlenebb káoszmágusok merik megidézni.
A talriai behemót szinte sebezhetetlen, hiszen majd minden elemi támadásra
immúnis, bõre iszonyatosan vastag, és teste olyan hatalmas, hogy ha tövig
vágsz bele néhány dárdát, azt sem érzi meg. Bár nagyon lassú, de ha közeledbe
ér... kevés élõlény van, akit nem tud azonnal kettéharapni!