Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2005. dec. 1. 14h:45' EZ A 219. JÁTÉKHETED, 83. FORDULÓD 220. játékheted kezdete: dec. 2. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló ingyenes E-mail! |
KALANDOZÓ: #4996 SZÁMLA : XXXX ingyenf: 10 |
* 1. KP: | használod a 71. pszi képességet |
* 2. KP: | használod a 73. pszi képességet |
* 3. KP: | használod a 64. pszi képességet |
* 4. KP: | energia fejlesztése 3 |
kf 1206 | kézbeveszed/felveszed az 1206. tárgyat |
kut 20 | kutatsz 20 pontért |
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Mélyen koncentrálva, megidézel egy lángcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 21 életpontot sebeztél. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a parittyával beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 2 kerek kő. Megsoroztad a sírlidérc foszladozó testét. (2 támadással 3 életpontot sebezve.) Meglengetve a vashegyű lándzsát a másikra támadsz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a sírlidérc bal oldalát. (3 támadással 69 életpontot sebezve.) A sírlidérc karmai majdnem eltalálnak! Véres nyál csordul ki a sírlidérc száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 530 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 93, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 14 életpontot sebeztél. A zombi összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
27 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 14, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Távolról lángcsóva varázslatot lősz a másikra. 11 életpontot sebeztél. Üdvözlésképpen egy méregfelhő varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Semmi eredménye! A parittyával ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 2 kerek kő. Nem találtad el. Ellenfeled kitátja pofáját, és savat böfög rád. Félrehajolsz, ezért csak kevésbé marja szét a bőrödet. (14 életpontot vesztettél.) Elszántan a másikra támadsz. Vashegyű lándzsával megdöfködöd a nómenklatúra testét. (3 támadással 23 életpontot sebezve.) A nómenklatúra fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A derit láncvért működik: ellenfeled sebződik 1 életpontot. Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (3 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Kritikus volt a sérülés! (-1 max. életerő.) Támadása közben ellenfeled is sebződik 1 életpontot. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a nómenklatúra testét. (3 támadással 30 életpontot sebezve.) A nómenklatúra fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Páncélod 1 életpontot sebez ellenfeleden. A nómenklatúra csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (4 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Vitális a sebzés! (-1 max. életerő.) Páncélod 3 életpontot sebez ellenfeleden. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg.
{Csatastatisztika; sebzés: 70, sebződés: 41, gyógyulás: 0, összesen: -41 ÉP}
m 2 2 3 | mozogsz keletre, keletre, délkeletre |
Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 23 életpontot sebeztél. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a parittyával. Elrepül 2 kerek kő. Megsoroztad a korinthai amőba cuppogó masszáját. (2 támadással 6 életpontot sebezve.) Meglengetve a vashegyű lándzsát a másikra ugrasz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a korinthai amőba hullámzó testét. (3 támadással 72 életpontot sebezve.) Csápjával megérint a korinthai amőba. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A lény kacagva szívja el életnedveidet. 18 életpontot vesztettél. A derit láncvért működik: ellenfeled sebződik 6 életpontot. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a korinthai amőba testét. (2 támadással 50 életpontot sebezve.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A derit láncvért működik: ellenfeled sebződik 3 életpontot. A korinthai amőba összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 729 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 160, sebződés: 32, gyógyulás: 0, összesen: -32 ÉP}
(Továbbmész...) [122,11] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Ráismersz a lényre. Egy sóhajtó dorony. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. {védettsége: 14 szúró, 18 vágó, 22 ütő ellen.} Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 17 életpontot sebeztél. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a parittyával célba találj. Elrepül 2 kerek kő. A lény nagy levegőt vesz, és félrefújja lövedéket. Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát ellenfeledre támadsz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a sóhajtó dorony taraját. (3 támadással 75 életpontot sebezve.) A sóhajtó dorony feléd harap, de sikertelenül. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva 3 csepp spirituszt, szereztél 1 dorony tüdőt. 380 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 92, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [123,12] Szűnni nem akar a zöld síkság. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy törpemammut közeledik. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Egy lángcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 15 életpontot sebeztél. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a parittyával. Elrepül 2 kerek kő. Néhány helyen eltalálod a törpemammut ormányát. (2 támadással 3 életpontot sebezve.) Megmarkolva a vashegyű lándzsát a másikra támadsz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a törpemammut testét. (3 támadással 72 életpontot sebezve.) Kisebb sebet ejt a törpemammut agyarával a testeden. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Időben félreugrasz a törpemammut rúgása elől. A törpemammut összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 6 kaját. 610 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 90, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}
m 3 3 3 | mozogsz délkeletre, délkeletre, délkeletre |
(Továbbmész...) [125,14] A terep továbbra is sűrű erdő. Oldalt pillantva, meglátsz egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Leah rúnaköve.
(Továbbmész...) [126,15] Az erdőt síkság váltja fel.
m 4 | mozogsz délre |
szk 144 | keresed a 144. szörnyet |
a 248 4153 1 | átadod a 248. tárgyat a 4153. kalandozónak (1 darabot) |
a 159 4153 1 | átadod a 159. tárgyat a 4153. kalandozónak (1 darabot) |
a 164 4153 1 | átadod a 164. tárgyat a 4153. kalandozónak (1 darabot) |
a 92 32000 1 | átadod a 92. tárgyat a 32000. kalandozónak (1 darabot) |
a 336 4153 5 | átadod a 336. tárgyat a 4153. kalandozónak (5 darabot) |
a 396 4153 18 | átadod a 396. tárgyat a 4153. kalandozónak (18 darabot) |
a 212 4153 2 | átadod a 212. tárgyat a 4153. kalandozónak (2 darabot) |
a 116 4153 3 | átadod a 116. tárgyat a 4153. kalandozónak (3 darabot) |
a 153 4153 20 | átadod a 153. tárgyat a 4153. kalandozónak (20 darabot) |
a 152 4153 5 | átadod a 152. tárgyat a 4153. kalandozónak (5 darabot) |
a 75 4153 1 | átadod a 75. tárgyat a 4153. kalandozónak (1 darabot) |
a 40 4153 1 | átadod a 40. tárgyat a 4153. kalandozónak (1 darabot) |
a 2 4153 17 | átadod a 2. tárgyat a 4153. kalandozónak (17 darabot) |
a 657 5317 10 | átadod a 657. tárgyat az 5317. kalandozónak (10 darabot) |
TRIKORNIS SZARV (198. TÁRGY) Leölve a csodálatos és kedves trikornist (még rágondolni is szörnyű!) hozzájuthatsz a középső, szépen ívelt és csavaros szarvhoz, amely sokak szerint mágikus erővel bír. |
DERIT LÁNCVÉRT (1206. TÁRGY) A Sötét Földön üzemelő deritbányák még jóval a kalandozók erre a létsíkra érkezése előtt bezártak. A Thargodan ásatások olyannyira kimerítették a föld nyersanyagkészleteit, hogy nem is maradt ebből az anyagból több a földkéreg alatt, amit pedig a felszínre hoztak, az idők folyamán fokozatosan szétszóródott, majd eltűnt a világban. Könnyen el is feledkeztünk volna róla örökre, hogy létezik derit, ha a közelmúltban eseményei (a derit láncszemek előkerülése az egyik varkaudar látógömb által megmutatott helyről) nem fordítja a figyelmet újra e mesés érc felé. Alanor a történteken felbuzdulva összeállított egy expedíciót a legjobb királyi katonákból, élükre Thornnt, a Sötét Földet már többször megjárt neves kalandort jelölte ki, majd útjára indította őket. A csapat a királyi könyvtár hátsó polcairól előkerült, amúgy elfeledett térképek útmutatásai alapján választotta ki úticéljait, a tizenhat régészeti célpontot. Hónapok teltek el, és nem sokan tértek vissza. A kincs azonban, melyre bukkantak, kárpótolta őket az elveszített életekért. Értékes tárgyak, eddig sosem látott relikviák kerültek elő a múltból. A derit láncvért is egy volt ezek közül. A nép először a XXI. olimpián hallhatott a régészeti expedícióról, na meg a kincsként hazahurcolt tárgyakról, melyek egy részét (több derit láncvértet is) színpompás ceremónia keretében elárverezték a gazdag kalandozók között. Arról még a palotában sem beszélnek, maradtak-e még derit láncvértek a királyi raktárakban, így nem lehet tudni, a jövőben bukkannak-e elő majd újabb darabok ebből a vértből. A vért maga apró láncszemekből áll, melyek mérete és összekapcsolódása a tárgy különböző pontjain nagyon eltér. A kicsiny egységek hol vízszintesen csatlakoznak, hol egymással párhuzamosak, és egy keresztlánc tartja össze őket. Furcsa egy szövés, eddig még nem igazán láthattunk ilyet. Elképzelhetetlenül magas hőfok kellett ahhoz, hogy a deritet ilyenre lehessen hajtogatni. A vért láncszemek alkotta vázára egy vékony, átlátszó mágikus réteget húztak, mely összetartja az egészet. Az ősi mágia amellett, hogy ruganyossá és ezáltal könnyed viseletté teszi a derit láncvértet, egy különleges hatással bünteti a vértet illetéktelenül érintőket: leginkább az áramütéshez hasonlítható sebzéssel. Ez a tulajdonsága teszi a tárgyat igazán különlegessé, hiszen a vért gazdáját támadó szörnyek sebzésük 30%-át elszenvedik sérülésként is. Kalandozókkal való harc esetén sajnos nem produkálja a vért a sebző hatást. Ezenkívül a mágiaimmúnis teremtmények is bizonyos szempontból kivételek, ezeken a vért csak feleannyit képes sebezni. Mellesleg a tárgy +20 védettséget és +5 támadást is ad. A derit láncvért értékesebb annál, mint hogy boltban eladd, vagy másik kalandozónak adományozd, így ilyesmi meg sem fordulhat fejedben. Most, hogy elérted, hogy ilyen vértet hordhass, kezdődhet az ácsingózás az újabb derit páncéldarabok után. Ki tudja, mit hoz a jövő, talán a Thargodanok földje rejt még párat a múlt becses derit relikviái közül, és eljön az idő, hogy te is teljes derit páncélszettben pompázhass. |
Erő: | 16 (22) | Szint: | 14 | Merészség: | 5/5 | Magasság: | 129 cm |
IQ: | 23 (27) | Támadás: | 23 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 40 kg |
Ügyesség: | 16 (20) | Védekezés: | 41 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 3/3 év |
Egészség: | 16 (22) | Életpont: | 258/165 | Jellem: | semleges (+2) | Tul. pont: | 5 |
Szerencse: | 21 (29) | Varázspont: | 269/6 | Pénz: | 332 arany | Kép. pont: | 5 |
Tudatpont: | 15/0 | Pszi pont: | 93/12 | EFejl: | 9 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 1 | szúrófegyverek: | 17 | vágófegyverek: | 1 |
ütőfegyverek: | 1 | lőfegyverek: | 4 | dobófegyverek: | 2 |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -3.); bumeráng (#249) (4 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 5 |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 13 | 2. nyomkövetés: | 11 | 3. lopás: | 1 |
4. mászás: | 5 | 5. csapdakészítés: | 6 | 6. csapdaészlelés: | 1 |
7. gyógyítás: | 21 | 8. titkosírás: | 1 | 9. felderítés: | 3 |
10. teológia: | 3 | 11. taumaturgia: | 14 | 12. szerencsejáték: | 1 |
13. versengés: | 4 | 14. szörnyismeret: | 9 | 15. pszi: | 11 |
16. zárnyitás: | 1 | 17. vadászat: | 3 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 11 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
gyógyítasz 35% életerő alatt 20 TVP-ért (max. 3 alkalommal) |
készítesz kerek követ (#19) (max. 20 darabot ) |
elfogod mutáns pókot (#117) fedett veremmel (#219) |
mászol max. 20 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus (31) |
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 12) |
gyilkos sallank (#85) |
Barátságosság (aktív: 8, max: 12) |
manifesztátor (#124), árnymanó (#4), Ördögi Kör (#9116), Leah hívők (#991), férfiak (#998), gonoszok (#988), semlegesek (#989), jók (#990) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) | |
Papi varázslataid | ||
gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) | tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
felejtés (#68) (4996) | méregsemlegesítés (#14) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
2. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
lángcsóva (#31) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
hhaar burka (#32) |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Egy igen komoly misszió: likvidálj egy mosolygó rettenetet. |
2.) Az óriás patkányok betegséget terjesztenek. Ölj meg hatot e rágcsálók közül! (számláló: 0) |
3.) Bizonyítsd be, hogy nem a mohóság, a tárgyak gyűjtögetése vezérel, amikor engem követsz: imádkozz hozzám úgy, hogy a megterheltséged 50% alatt van! |
HŐSTETTEID |
Olimpiai helyezéseid: második hely az 1. kategóriában a XXI. olimpián. |
Összsúly: 77.63 kg | Megterheltség: 143% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 55 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
15 | álompor (#396) | 1 | dorony tüdő (#212) | 10 | kerek kő (#19) | |||
1 | kis vaspajzs (#159) | 3 | móri gyümölcs (#116) | 19 | pirkit (#153) | |||
5 | pukkanó tűcsapda (#336) | 3 | spiritusz (#170) | 1 | vasérc (#152) | |||
1 | pszi kő (#248) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
12 | arany (#50) | 1 | aurach fog (#657) | 1 | fáklya (#36) | |||
4 | kaja (#2) | 1 | rövid íj (#107) | 24 | víz (#27) |