82. forduló, 84. forduló, Pszi Ponty összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2005. dec. 1. 14h:45'
EZ A 219. JÁTÉKHETED, 83. FORDULÓD
220. játékheted kezdete: dec. 2.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló ingyenes
E-mail!
KALANDOZÓ: #4996
SZÁMLA : XXXX
ingyenf: 10

PSZI PONTY KALANDJAI


2 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [120,11] koordinátán.
A játékvezető átutalt a bankszámládra 3000 aranyat. A játékvezető átadott Neked 1 derit láncvértt. A játékvezető átadott Neked 1 pszi követ.
Majtika, amikor összefutottatok, adott neked egy harci kalapácsot, 6 sünmedve tüskét, egy trikornis szarvat (ld. enc.), egy szárnyas hernyót, 10 smirglilevelet és egy mocsári penkét.
Egy ismeretlen lovag jön veled szembe, sötét vértje tündököl a napfényben. Büszkén ül lova hátán, miközben a horizontot kémleli. Mikor melléd ér, Te udvariasan meghajolsz, és jó utat kívánsz neki. Ő megállítja lovát, és rád néz, majd felnyitva sisakrostélyát, visszaköszön: "Üdvözöllek vándor! Régen hallottam már emberi szót, nagyon jól esett. Engedd meg, hogy egy csekély szívességgel viszonozzam." azzal kezét válladra teszi. A következő pillanatban érzed, hogy különös belső tűz árad szét tagjaidban, izmaid felfrissülnek, felébredsz.
Az aranytermő erszény 32 aranyat termelt. A teremtés zsákja létrehozott 1 fáklyát. A teremtés zsákja létrehozott 1 aurach fogat.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+146 életerő.) Megöntözöd a szent tölgyet (-5 korty víz). Varázserőd regenerálódik. (+72 varázspont.) Mentális erőd regenerálódik. (+44 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-6 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+2 tudatpont.) [A két forduló között 1 új/megváltoztatott Encyclopedia Fantasia-t kaptál. (ld. enc.)]
Sok időt töltöttél azzal, hogy egy arató csattanat nyomára bukkanj. Sajnos sikertelenül. [8 pontot használtál fel, van még 219.]

* 1. KP: használod a 71. pszi képességet
Mentális relaxációba kezdesz. A pszi energia pezsegve tódul szét testedben! Elcsattintod a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 214.]

* 2. KP: használod a 73. pszi képességet
18 pszi-pontod van, és ahhoz, hogy ezt a pszi képességet használhasd, 20 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 214.]

* 3. KP: használod a 64. pszi képességet
Koncentrálsz. Megtelsz pszi energiával! Kiengeded magadból a pszi-ernyő pszi képességet. [-6 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 209.]

* 4. KP: energia fejlesztése 3
Nem sajnálva az áldozatot, tudati energiáidat a KT elmetavába döntöd, az új tudati képesség kifejlesztése végett. [-3 TU.] A befejezéshez még 194 TU szükséges. [30 pontot használtál fel, van még 179.]

kf 1206 kézbeveszed/felveszed az 1206. tárgyat
Lecsatolod a vasvértet, majd magadra öltöd a derit láncvértt. [0 pontot használtál fel, van még 179.]

kut 20 kutatsz 20 pontért
Mosolygó keselyűként csapsz a borzalmas mészárlás színhelyére. Mindenhol hullahegyek. Kiégett harci szekerek, döglött csatacickányok és harci burástyák mindenfelé. Turkálni kezdesz a szemétben, a kiszáradt belek közt. Megzavartak! Bosszankodsz. Egy sírlidérc készül a lemészárlásodra.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Mélyen koncentrálva, megidézel egy lángcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 21 életpontot sebeztél. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a parittyával beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 2 kerek kő. Megsoroztad a sírlidérc foszladozó testét. (2 támadással 3 életpontot sebezve.) Meglengetve a vashegyű lándzsát a másikra támadsz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a sírlidérc bal oldalát. (3 támadással 69 életpontot sebezve.) A sírlidérc karmai majdnem eltalálnak! Véres nyál csordul ki a sírlidérc száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 530 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 93, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Hol is tartottál? Aha, fosztogatás! Tíz perc sem telik bele, és máris valami használható akad a kezedbe: Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy rövid íj. Hatodik érzéked veszélyt jelez, ezért átmenetileg felfüggeszted a fosztogatást. Egy zombi jön feléd. {egyik sebzési módja: 2x 1d6+1.}

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 14 életpontot sebeztél. A zombi összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
27 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 14, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Na, most már ideje lenne egy kis nyugalomnak! Hosszadalmasan nézelődsz. Az az egy pozitív dolog van ebben a kukázásban, hogy nincsenek erre igazán komoly szörnyek. Neszezést hallasz - úgy látszik, nem vagy egyedül! Egy nómenklatúra készül a lemészárlásodra.

Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Távolról lángcsóva varázslatot lősz a másikra. 11 életpontot sebeztél. Üdvözlésképpen egy méregfelhő varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Semmi eredménye! A parittyával ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 2 kerek kő. Nem találtad el. Ellenfeled kitátja pofáját, és savat böfög rád. Félrehajolsz, ezért csak kevésbé marja szét a bőrödet. (14 életpontot vesztettél.) Elszántan a másikra támadsz. Vashegyű lándzsával megdöfködöd a nómenklatúra testét. (3 támadással 23 életpontot sebezve.) A nómenklatúra fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A derit láncvért működik: ellenfeled sebződik 1 életpontot. Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (3 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Kritikus volt a sérülés! (-1 max. életerő.) Támadása közben ellenfeled is sebződik 1 életpontot. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a nómenklatúra testét. (3 támadással 30 életpontot sebezve.) A nómenklatúra fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Páncélod 1 életpontot sebez ellenfeleden. A nómenklatúra csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (4 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Vitális a sebzés! (-1 max. életerő.) Páncélod 3 életpontot sebez ellenfeleden. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg.
{Csatastatisztika; sebzés: 70, sebződés: 41, gyógyulás: 0, összesen: -41 ÉP}

Menekülsz, mint akit sóspuskával lőttek fenékbe. Figyelmeztetés: megterheltséged 150 % fölé emelkedett! [20 pontot használtál fel, van még 159.]

m 2 2 3 mozogsz keletre, keletre, délkeletre
[121,11] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport.
(Vándorcirkusz:) Nahát! Az orrod előtt cirkuszos sátrak emelkednek ki a földből. Izgatottan indulsz el közöttük, jobbra-balra kapva fejed a rengeteg színes dolog láttán. Mielőtt elvegyülhetnél a tömegben, egy törpe lép eléd. A tenyerébe perkálod a kért 20 aranyat, majd kíváncsian a cirkuszba lépsz.
A céllövölde felé tartasz. Az óriás, aki a hely tulajdonosa, rád mosolyog és maga előtt tolva a sátor belsejébe lökdös. Mire magadhoz térsz, már egyedül állsz a furcsa levegőjű helyiségben. A terem távolabbi sarkában egy lényt veszel észre. Egy korinthai amőba. Arckifejezéséből ítélve rendkívül finom falatnak találhat.

Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 23 életpontot sebeztél. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a parittyával. Elrepül 2 kerek kő. Megsoroztad a korinthai amőba cuppogó masszáját. (2 támadással 6 életpontot sebezve.) Meglengetve a vashegyű lándzsát a másikra ugrasz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a korinthai amőba hullámzó testét. (3 támadással 72 életpontot sebezve.) Csápjával megérint a korinthai amőba. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A lény kacagva szívja el életnedveidet. 18 életpontot vesztettél. A derit láncvért működik: ellenfeled sebződik 6 életpontot. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a korinthai amőba testét. (2 támadással 50 életpontot sebezve.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A derit láncvért működik: ellenfeled sebződik 3 életpontot. A korinthai amőba összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 729 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 160, sebződés: 32, gyógyulás: 0, összesen: -32 ÉP}

Kihúzod magad, mielőtt az ajtó előtt álló óriáshoz fordulsz.
- Hol a nyereményem? - kérdezed. Ő elmondja, hogy a szörny legyőzéséért nem jár díj - mármint olyan értelemben, hogy ő adná -, hanem ezeknek a speciális bestiáknak van egy különleges tulajdonságuk: néha különleges kincset őriznek.
- Ha azt megtalálod a tied lehet - mosolyodik el a házigazda.
Tudatosan a szirén sátrához irányítod lépteid. Határozottan lépsz a labirintus bejáratát őrző férfi elé, és közlöd vele, hogy szerencsét próbálnál. Leadod nála a tárgyaidat, majd belépsz a sátor nyílásán. Egy szűk folyosó húzódik előtted, melynek oldalfalából rengeteg mellékjárat nyílik a különböző irányokba. Tanácstalanul indulsz el az egyiken, majd az arról nyíló másikon folytatod utad. Minden folyosó ugyanolyannak tűnik, hamar eltévedsz. Csak amikor újra a labirintus bejáratának képe rajzolódik ki előtted, könnyebbülsz meg kicsit. 224 tapasztalati pontot kaptál. Csüggedten hagyod ott a szirén sátrát, miután visszakaptad a tárgyaidat.
A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Megpróbálsz beolvadni a környezetedbe. Sikerült elbújnod. Óvatosan utánapillantasz, hogy megállapítsd mi is volt az. Amint meglátod, rögtön rájössz, hogy ez egy tetemember. Amint eltűnik szemed elől, kikecmeregsz a rejtekhelyről.

Megvizsgálod a talajt. Még egész friss mutáns nyomok vezetnek nyugatra.

(Továbbmész...) [122,11] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Ráismersz a lényre. Egy sóhajtó dorony. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. {védettsége: 14 szúró, 18 vágó, 22 ütő ellen.} Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 17 életpontot sebeztél. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a parittyával célba találj. Elrepül 2 kerek kő. A lény nagy levegőt vesz, és félrefújja lövedéket. Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát ellenfeledre támadsz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a sóhajtó dorony taraját. (3 támadással 75 életpontot sebezve.) A sóhajtó dorony feléd harap, de sikertelenül. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva 3 csepp spirituszt, szereztél 1 dorony tüdőt. 380 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 92, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Megvizsgálod a talajt. Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) kobudera nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 3 hetes kobudera nyomokat, amelyek északra, friss mutáns nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [123,12] Szűnni nem akar a zöld síkság. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy törpemammut közeledik. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Egy lángcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 15 életpontot sebeztél. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a parittyával. Elrepül 2 kerek kő. Néhány helyen eltalálod a törpemammut ormányát. (2 támadással 3 életpontot sebezve.) Megmarkolva a vashegyű lándzsát a másikra támadsz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a törpemammut testét. (3 támadással 72 életpontot sebezve.) Kisebb sebet ejt a törpemammut agyarával a testeden. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Időben félreugrasz a törpemammut rúgása elől. A törpemammut összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 6 kaját. 610 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 90, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy rát-fát. Utad során felfedezel egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Egy cserkész kobolddal találkoztál. Van nála egy térkép, de nem tudja, hogy pontosan merre van. Ha van nálad szeksztáns, akkor pontosan megmondhatod neki 5 TVP-ért (33. jellempróba). Alaposan körülnézel a földön. Aránylag régi (kb. 2 hetes) emberi nyomok vezetnek délnyugatra. Figyelmeztetés: megterheltséged 150 % fölé emelkedett! [59 pontot használtál fel, van még 100.]

m 3 3 3 mozogsz délkeletre, délkeletre, délkeletre
[124,13] Vált a terep: sűrű erdőben vagy.

Utad során felfedezel egy vapár cserjét. Csillapítod az éhségedet. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [125,14] A terep továbbra is sűrű erdő. Oldalt pillantva, meglátsz egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Leah rúnaköve.


(Továbbmész...) [126,15] Az erdőt síkság váltja fel.

Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy márványtornyot. Észreveszel egy teljesen lerombolt oltárt. Felfedeztél egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Ez hihetetlen! A szemed elé táruló látvány nem más, minthogy Scipio hatalmának elenyésző morzsájával dezintegrál egy dombnyi kupac káosz-szimbólumot. Érdekes műalkotás... Talán érdemes lenne neked is megpróbálkozni egy ilyen szoborral. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy Chara-din monolitját. Oppsz, itt járt már valaki! Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) árnymanó nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek keletre vezetnek. [45 pontot használtál fel, van még 55.]

m 4 mozogsz délre
[126,16] Továbbra is síkságon vagy.

Látsz egy tűzbokrot. Egy tiszta vizű tóra bukkantál. Egy kis patak táplálja vizével. Ivás után megtöltöd a vizestömlőt is. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy teljesen lerombolt oltárt. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy szent tölgyfát. Vándorlásod során egy különös szoborra bukkansz. Milliárdnyi színes, apró porszem kavargásából áll össze. A szobor magát Chara-dint ábrázolja, amint behódol egy nála nagyobb istennek, ami nem más, mint Lao-Ce. Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.) Alaposan körülnézel a földön. Kicsit régi (kb. 1 hetes) árnymanó nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek. [15 pontot használtál fel, van még 40.]

szk 144 keresed a 144. szörnyet
A táborozás ideje alatt majd megpróbálsz nyomokat kutatni, hátha találsz egy arató csattanatot. [0 pontot használtál fel, van még 40.]

a 248 4153 1 átadod a 248. tárgyat a 4153. kalandozónak (1 darabot)
Tudatkinézissel küldesz tárgyat. Ok, sikeresen átadtál 1 pszi követ Krontel részére. [5 pontot használtál fel, van még 35.]

a 159 4153 1 átadod a 159. tárgyat a 4153. kalandozónak (1 darabot)
Alkalmazod a tudatkinézist. Ok, sikeresen átadtál 1 kis vaspajzsot Krontel részére. [5 pontot használtál fel, van még 30.]

a 164 4153 1 átadod a 164. tárgyat a 4153. kalandozónak (1 darabot)
Nincs elég TU pontod ennek a parancsnak a végrehajtásához. [0 pontot használtál fel, van még 30.]

a 92 32000 1 átadod a 92. tárgyat a 32000. kalandozónak (1 darabot)
Sajnálom, de nincs ilyen sorszámú kalandozó. [0 pontot használtál fel, van még 30.]

a 336 4153 5 átadod a 336. tárgyat a 4153. kalandozónak (5 darabot)
Tudatkinézissel küldesz tárgyat. Ok, sikeresen átadtál 5 pukkanó tűcsapdát Krontel részére. [5 pontot használtál fel, van még 25.]

a 396 4153 18 átadod a 396. tárgyat a 4153. kalandozónak (18 darabot)
Alkalmazod a tudatkinézist. Ok, sikeresen átadtál 18 álomport Krontel részére. [5 pontot használtál fel, van még 20.]

a 212 4153 2 átadod a 212. tárgyat a 4153. kalandozónak (2 darabot)
Alkalmazod a tudatkinézist. Ok, sikeresen átadtál 2 dorony tüdőt Krontel részére. [5 pontot használtál fel, van még 15.]

a 116 4153 3 átadod a 116. tárgyat a 4153. kalandozónak (3 darabot)
Tudatkinézissel küldesz tárgyat. Ok, sikeresen átadtál 3 móri gyümölcsöt Krontel részére. [5 pontot használtál fel, van még 10.]

a 153 4153 20 átadod a 153. tárgyat a 4153. kalandozónak (20 darabot)
Tudatkinézist hajtasz végre! Ok, sikeresen átadtál 19 pirkitet Krontel részére. [5 pontot használtál fel, van még 5.]

a 152 4153 5 átadod a 152. tárgyat a 4153. kalandozónak (5 darabot)
Tudatkinézist hajtasz végre! Ok, sikeresen átadtál 1 vasércet Krontel részére. [5 pontot használtál fel, van még 0.]

a 75 4153 1 átadod a 75. tárgyat a 4153. kalandozónak (1 darabot)
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

a 40 4153 1 átadod a 40. tárgyat a 4153. kalandozónak (1 darabot)
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

a 2 4153 17 átadod a 2. tárgyat a 4153. kalandozónak (17 darabot)
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

a 657 5317 10 átadod a 657. tárgyat az 5317. kalandozónak (10 darabot)
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 0.]
Szomjadat csillapítod, a kulacsodból kortyolva. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 22, 16, 28.
Kissé nyúzott állapotban a mai fáradalmaktól, egy helyet keresel, ahol aránylag biztonságban pihenhetsz. Hamarosan alámerülsz az álom tengerébe. Némi fejlődést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (+1 max. életerő.) Elmúlt a szürkeáll. aktiv hatása. Elmúlt a pszi-ernyő hatása.
Ebben a körben 0 pontod maradt. Most kapsz 224 pontot. A következő körben tehát 224 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


TRIKORNIS SZARV (198. TÁRGY)
Leölve a csodálatos és kedves trikornist (még rágondolni is szörnyű!) hozzájuthatsz a középső, szépen ívelt és csavaros szarvhoz, amely sokak szerint mágikus erővel bír.

DERIT LÁNCVÉRT (1206. TÁRGY)
A Sötét Földön üzemelő deritbányák még jóval a kalandozók erre a létsíkra érkezése előtt bezártak. A Thargodan ásatások olyannyira kimerítették a föld nyersanyagkészleteit, hogy nem is maradt ebből az anyagból több a földkéreg alatt, amit pedig a felszínre hoztak, az idők folyamán fokozatosan szétszóródott, majd eltűnt a világban. Könnyen el is feledkeztünk volna róla örökre, hogy létezik derit, ha a közelmúltban eseményei (a derit láncszemek előkerülése az egyik varkaudar látógömb által megmutatott helyről) nem fordítja a figyelmet újra e mesés érc felé. Alanor a történteken felbuzdulva összeállított egy expedíciót a legjobb királyi katonákból, élükre Thornnt, a Sötét Földet már többször megjárt neves kalandort jelölte ki, majd útjára indította őket. A csapat a királyi könyvtár hátsó polcairól előkerült, amúgy elfeledett térképek útmutatásai alapján választotta ki úticéljait, a tizenhat régészeti célpontot. Hónapok teltek el, és nem sokan tértek vissza. A kincs azonban, melyre bukkantak, kárpótolta őket az elveszített életekért. Értékes tárgyak, eddig sosem látott relikviák kerültek elő a múltból. A derit láncvért is egy volt ezek közül.
A nép először a XXI. olimpián hallhatott a régészeti expedícióról, na meg a kincsként hazahurcolt tárgyakról, melyek egy részét (több derit láncvértet is) színpompás ceremónia keretében elárverezték a gazdag kalandozók között. Arról még a palotában sem beszélnek, maradtak-e még derit láncvértek a királyi raktárakban, így nem lehet tudni, a jövőben bukkannak-e elő majd újabb darabok ebből a vértből.
A vért maga apró láncszemekből áll, melyek mérete és összekapcsolódása a tárgy különböző pontjain nagyon eltér. A kicsiny egységek hol vízszintesen csatlakoznak, hol egymással párhuzamosak, és egy keresztlánc tartja össze őket. Furcsa egy szövés, eddig még nem igazán láthattunk ilyet. Elképzelhetetlenül magas hőfok kellett ahhoz, hogy a deritet ilyenre lehessen hajtogatni. A vért láncszemek alkotta vázára egy vékony, átlátszó mágikus réteget húztak, mely összetartja az egészet. Az ősi mágia amellett, hogy ruganyossá és ezáltal könnyed viseletté teszi a derit láncvértet, egy különleges hatással bünteti a vértet illetéktelenül érintőket: leginkább az áramütéshez hasonlítható sebzéssel. Ez a tulajdonsága teszi a tárgyat igazán különlegessé, hiszen a vért gazdáját támadó szörnyek sebzésük 30%-át elszenvedik sérülésként is. Kalandozókkal való harc esetén sajnos nem produkálja a vért a sebző hatást. Ezenkívül a mágiaimmúnis teremtmények is bizonyos szempontból kivételek, ezeken a vért csak feleannyit képes sebezni. Mellesleg a tárgy +20 védettséget és +5 támadást is ad. A derit láncvért értékesebb annál, mint hogy boltban eladd, vagy másik kalandozónak adományozd, így ilyesmi meg sem fordulhat fejedben. Most, hogy elérted, hogy ilyen vértet hordhass, kezdődhet az ácsingózás az újabb derit páncéldarabok után. Ki tudja, mit hoz a jövő, talán a Thargodanok földje rejt még párat a múlt becses derit relikviái közül, és eljön az idő, hogy te is teljes derit páncélszettben pompázhass.

KARAKTERLAP

Pszi Ponty, egy barna, hosszú hajú, zöld szemű mutáns nő vagy. Sheran tanítványa vagy. A Jégmágusok Szövetsége (#9169) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 83. fordulód.

Erő: 16 (22) Szint: 14 Merészség: 5/5 Magasság: 129 cm
IQ: 23 (27) Támadás: 23 Agresszió: 3 Testsúly: 40 kg
Ügyesség: 16 (20) Védekezés: 41 Menekülés: 30 % Életkor: 3/3 év
Egészség: 16 (22) Életpont: 258/165 Jellem: semleges (+2) Tul. pont: 5
Szerencse: 21 (29) Varázspont: 269/6 Pénz: 332 arany Kép. pont: 5
Tudatpont: 15/0 Pszi pont: 93/12 EFejl: 9
Eddig összesen 305 szörnyet (5 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 2500 TP-t kaptál. Jelenleg 71399 TP-d van. A következő szinthez még 3601 TP szükséges. Trófeáid: nukleáris cickány, arató csattanat, kérődző etra. A 83. fordulódban 4122 arany került a bankszámládra. 4122 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 1 szúrófegyverek: 17 vágófegyverek: 1
ütőfegyverek: 1 lőfegyverek: 4 dobófegyverek: 2

Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -3.); bumeráng (#249) (4 -);
Óvatosság (labirintusokban): 5

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 13 2. nyomkövetés: 11 3. lopás: 1
4. mászás: 5 5. csapdakészítés: 6 6. csapdaészlelés: 1
7. gyógyítás: 21 8. titkosírás: 1 9. felderítés: 3
10. teológia: 3 11. taumaturgia: 14 12. szerencsejáték: 1
13. versengés: 4 14. szörnyismeret: 9 15. pszi: 11
16. zárnyitás: 1 17. vadászat: 3

FELTÉTELES PARANCSOK (még 11 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
gyógyítasz 35% életerő alatt 20 TVP-ért (max. 3 alkalommal)
készítesz kerek követ (#19) (max. 20 darabot )
elfogod mutáns pókot (#117) fedett veremmel (#219)
mászol max. 20 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus (31)
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 12)
gyilkos sallank (#85)
Barátságosság (aktív: 8, max: 12)
manifesztátor (#124), árnymanó (#4), Ördögi Kör (#9116), Leah hívők (#991), férfiak (#998), gonoszok (#988), semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 5 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) tükörpajzs (#101, 26 VP)
Papi varázslataid
gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP)
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP) tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
felejtés (#68) (4996) méregsemlegesítés (#14)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
2. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10)
lángcsóva (#31)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10)
hhaar burka (#32)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Egy igen komoly misszió: likvidálj egy mosolygó rettenetet.
2.) Az óriás patkányok betegséget terjesztenek. Ölj meg hatot e rágcsálók közül! (számláló: 0)
3.) Bizonyítsd be, hogy nem a mohóság, a tárgyak gyűjtögetése vezérel, amikor engem követsz: imádkozz hozzám úgy, hogy a megterheltséged 50% alatt van!

HŐSTETTEID
Olimpiai helyezéseid: második hely az 1. kategóriában a XXI. olimpián.

Összsúly: 77.63 kg Megterheltség: 143%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 55 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
15 álompor (#396) 1 dorony tüdő (#212) 10 kerek kő (#19)
1 kis vaspajzs (#159) 3 móri gyümölcs (#116) 19 pirkit (#153)
5 pukkanó tűcsapda (#336) 3 spiritusz (#170) 1 vasérc (#152)
1 pszi kő (#248)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
12 arany (#50) 1 aurach fog (#657) 1 fáklya (#36)
4 kaja (#2) 1 rövid íj (#107) 24 víz (#27)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(120,11) sírlidérc (#172), zombi (#49), nómenklatúra (#158)
(121,11) álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), korinthai amőba (#420), tetememberek (#123)
(122,11) sóhajtó dorony (#112)
(123,12) törpemammut (#115), rát-fa (#77, belőle készíthető: #69), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), 33. jellempróba
(124,13) vapár cserje (#109, belőle készíthető: #110)
(125,14) Leah rúnaköve
(126,15) márványtorony (#175), oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), művészi porolit (#720), Chara-din monolitja (#534)
(126,16) tűzbokor (#35, belőle készíthető: #36), tavacska, oltár, szent tölgyfa (#393), művészi porolit (#720)

Üzenet küldése a karakternek