82. forduló, 84. forduló, Xlewers összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2006. ápr. 19. 9h:42'
EZ A 539. JÁTÉKHETED, 83. FORDULÓD
540. játékheted kezdete: ápr. 22.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #4052
SZÁMLA : XXXX

XLEWERS KALANDJAI


5 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [91,69] koordinátán. Ez az idő nem múlt el esemény nélkül: Amulett, amikor összefutottatok, adott neked 9 vizestömlőt.
Hatalmába kerít a vadászszenvedély. Látod magad előtt a szörny nyomait, s bár nem túl frissek, kitartóan követed őket. Óvatosan helyezed egyik lábad a másik elé, ügyelve nehogy megreccsenjen valami a talpad alatt. Nyugalmat erőltetsz magadra, nem lehetsz már messze a sikertől. Mint külső szemlélő figyeled magadat, ahogy osonsz, bokorról bokorra, a cél felé. De hirtelen megcsúszol, és hangos robajjal gurulsz lefelé a domboldalon. Ó, a mennydörgős ménkő, legközelebb nem alszol lejtőn! De hátha tanultál valamit az álom-vadászatból, nosza, próbáld ki!
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+11 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+31 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+5 tudatpont.) A lottó 655. hetének nyerőszámai: 25, 6, 1. 1 db 0 találatos szelvényed volt. Elpárolgott a fejedből a tudás, melyet a moa varázsdoboz kinyitásának különleges élményei ültettek oda.
Reménykedsz, hogy a táborozás alatt nyomolvasással töltött idő egy sullár nyomára vezet. Úgy látszik, ilyen szörny nem él a környező néhány négyzetmérföldes területen. [10 pontot használtál fel, van még 227.]

* 1. KP: leveszed/lerakod a 309. tárgyat
Ez a tárgy már nem is volt a kezedben, ezért eleve nincs szükség erre a parancsra. [0 pontot használtál fel, van még 227.]

kpb 2 kezd. parancs berakása: 2

kf 278 kézbeveszed/felveszed a 278. tárgyat
A csuklódra húzod az umbatari karkötőt. [0 pontot használtál fel, van még 227.]
[A parancs tárolásra került.]

kf 287 144 kézbeveszed/felveszed a 287. tárgyat a 144. tárggyal
Leveszed a ritualista amulettet, majd a nyakadba akasztod a Tharr Keresztjét. [0 pontot használtál fel, van még 227.]
A nyakadba akasztod a két kard szimbólumot. [0 pontot használtál fel, van még 227.]

bb 160 127 7 beraksz a bankba a 160. tárgyat (127 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 1 vassisakot. Beraksz a bank széfjébe 1 mandibulakaszát. Beraksz a bank széfjébe 1 kőhegyű lándzsát. [0 pontot használtál fel, van még 227.]

bb 17 13 92 beraksz a bankba a 17. tárgyat (13 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 1 szögletes követ. Beraksz a bank széfjébe 1 kőkalapácsot. Beraksz a bank széfjébe 2 kötelet. [0 pontot használtál fel, van még 227.]

kpb 1 kezd. parancs berakása: 1

v 28 elmormolod a 28. varázslatot
Kántálni kezdesz. Energia árad testedbe. Befejezted a csupasz izom varázslatot! Izmaid megnőnek, megdagadnak (+1 erő). [-10 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 222.]
[A parancs tárolásra került.]

ek 273 7 403 t. energia kisütése: 273 7 403
Ezentúl minden taumaturgia varázslatod, amelynek költsége 7 VP-nél kevesebb, plusz 3 VP-be fog kerülni. [0 pontot használtál fel, van még 222.]

ek 273 6 203 t. energia kisütése: 273 6 203
Ezentúl minden teológia varázslatod, amelynek költsége 6 VP-nél kevesebb, plusz 3 VP-be fog kerülni. [0 pontot használtál fel, van még 222.]

v 6 9999 elmormolod a 6. varázslatot
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. A földből energia áramlik testedbe. Egy végső mozdulattal előhívod az áldomás varázslatot! A következő csatában pontosabban fogsz találni. (+4 támadás.) [-8 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 217.]

h 201 használod a 201. tárgyat
A gyíkfüvet a talpadra kened. Beturbózva érzed magad! [4 pontot használtál fel, van még 213.]

fog 85 219 elfogod a 85. szörnyet a 219. tárggyal
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 213.]

ek 7 4 4 t. energia kisütése: 7 4 4
Erőt kölcsönözve a Közös Tudattól, megnöveled szakértelmedet. (+4 csapdakészítés.) [-4 TU.] [0 pontot használtál fel, van még 213.]

m 3 3 3 mozogsz délkeletre, délkeletre, délkeletre
[92,70] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy gyöngymangó bokrot. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Hmm, csak egy rájanyék. Ettől nincs semmi félnivalód. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. A fúvócsővel ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 2 tüske. Lövedékeiddel perforálod a rájanyék hártyás szárnyát. (2 támadással 2 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát a másikra támadsz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a rájanyék nyakát. (2 támadással 48 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel teljesen átdöföd a rájanyék testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) A rájanyék melléd csap a farkával! A rájanyék karma a fejed mellett suhan el! A rájanyék még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 131 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 lőfegyver). Megújítod az áldomás varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 61, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Körbevizsgálódsz. Nem valami friss (kb. 1 hetes) troll nyomok vezetnek délkeletre.

(Továbbmész...) [93,71] Síkság, továbbra is csak síkság.

Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Sheran híveié. Itt az ebéd ideje. (-1 kaja.) Nyomok után kutatsz, sikeresen! Nem valami friss (kb. 1 hetes) troll nyomok vezetnek délkeletre.

(Továbbmész...) [94,72] A síkságot sűrű erdő váltja fel. Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy agglomerátor lehet. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát ellenfeledre ugrasz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod az agglomerátor zsezsgő matériáját. (3 támadással 60 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel jól megszúrod az agglomerátor puha masszáját. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) Vashegyű lándzsával jól megszúrod az agglomerátor testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel eltalálod az agglomerátor testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Az agglomerátor fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki az agglomerátor száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
285 tapasztalati pontot kaptál. Elmúlt az áldomás hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 97, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

Nocsak, itt van valami érdekes! Nem valami friss (kb. 1 hetes) troll nyomok vezetnek délkeletre. [30 pontot használtál fel, van még 183.]

m 3 4 4 mozogsz délkeletre, délre, délre
[95,73] Fellélegzel, ahogy az erdő nyomasztó súlya mögötted marad. Sík területre értél.

Találsz egy oltárt. Elenios hívői építették. Felfedeztél egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Chara-din rúnaköve. Eszel valamit. (-1 kaja.) Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Kicsit régi (kb. 1 hetes) elf nyomok vezetnek délre.
Összeakadsz Gondinox-szal. Tharr tanítványa. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy ezüst papi karkötőt, egy fekete bőrcsizmát, egy gólem talizmánt, egy gromak páncélt, egy két kard szimbólumot, egy sárga erőövet, egy tankány karmot, egy vassisakot és egy vortex talizmánt visel. Felszerelését egy karmos tankány trófea, egy pattanóböde trófea és egy nukleáris cickány trófea díszíti. Furcsa jelvénye van: egy véres csatabárdot nyalogató Troll. Jobb kezében egy véres csatabárdot, bal kezében egy harci kalapácsot tart. Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat.

(Továbbmész...) [95,74] Szűnni nem akar a zöld síkság. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Fairlight hívői építették. Egy női hangot hallasz: "Segítség!" Kapkodod a fejed, de csak pár másodperc múlva találod meg a hang forrását. A melletted álló magas tölgy kinyúló ágán egy gyönyörű elf nő ül. "Nézd vándor s figyeld bajom, lantom néma s nem hallhatom, csak egy kicsiny húr kéne még, egy húrért egy húron pendülnék." Nem hiába fejlesztetted az intelligenciádat: "Megpurcant egy drótszőr, mi?" Ha segíteni akarsz a bárdon, egy drótszőrre és 5 TVP-re van szükséged (49. jellempróba).

Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Még egész friss troll nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [95,75] Magasabb területen vagy, dombokkal tarkítva. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy vaskohót. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Sheran hívői építették. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Chara-din rúnaköve. Felfedeztél egy olvasztókemencét. Két tazunkarókakölyök talált egy kerek sajtot, de nem tudják megfelezni. Ahhoz, hogy segíthess nekik, szükséged van egy mérlegre és 5 TVP-re (31. jellempróba). Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy sérült trappoló dinymák. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

A fúvócsővel célzol és lősz. Elrepül 2 tüske. Több lövedéked átfúrja a trappoló dinymák farkát. (2 támadással 2 életpontot sebezve.) Fekete, nyúlós folyadék spriccel rád a lény szájából. Te persze ügyesen félreugrottál. Elszántan a másikra rontasz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a trappoló dinymák fekete testét. (2 támadással 34 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megkarcolod a trappoló dinymák testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Egyensúlyodat egy pillanatra elvesztve, oldalra fordulsz. Máris rúgások érik a hátadat és a fenekedet. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +1 ÉP.) Szarvaival a trappoló dinymák megböki a jobb karodat. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 312 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 szúrófegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 43, sebződés: 6, gyógyulás: 1, összesen: -5 ÉP}

Hogy kerül ide egy csokivirág? Na mindegy, no problemo, lehántod az édes héját. Igazi ínyencfalat! (+1 kaja.) Nocsak, itt van valami érdekes! Nem valami friss (kb. 1 hetes) mutáns nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek északra vezetnek. Csillapítod az éhségedet. (-1 kaja.) [30 pontot használtál fel, van még 153.]

m 4 6 8 mozogsz délre, nyugatra, északra
[95,76] A dombságot elhagyod, bozótos terepen vagy. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Egy garokk nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

A közelharc előtt még megeresztesz a fúvócsővel néhány lövedéket. Elrepül 2 tüske. Több lövedéked átfúrja a garokk testét. (2 támadással 2 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rohansz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a garokk testét. (2 támadással 49 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megdöföd a garokk testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Kisebb sebet ejt a garokk agyarával a testeden. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +1 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 kaját. 171 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 63, sebződés: 2, gyógyulás: 1, összesen: -1 ÉP}

Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy nekrofunt. Ez hihetetlen! A szemed elé táruló látvány nem más, minthogy Penelopé Morphilia hatalmának elenyésző morzsájával dezintegrál egy dombnyi kupac káosz-szimbólumot. Érdekes műalkotás... Talán érdemes lenne neked is megpróbálkozni egy ilyen szoborral. Utad során felfedezel egy oltárt. Tharr hívői építették. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Döbbenetes látvány tárul a szemed elé: egy hatalmas méretű verem szélén egy óriási fa álldogál, egy vastag ágáról a verem fölé egy ketrec lóg. A ketrecben egy rémült tekintetű mutáns lapul. A verem mélyéről mocorgást hallasz. Ha segíteni akarsz a szerencsétlen mutánson, egy zárnyitó készletre, legalább 5-ös zárnyitás szakértelemre, és 14 TVP-re van szükség (43. jellempróba). Egy szederbokrot találtál, megtöltöd az elemózsiás zsákodat. (+1 kaja.) Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Felismered a közeledőt. Csak egy manaelementál. Nem jelenthet különösebb problémát. (ld. enc.) Itt csata lesz.

A közelharc előtt még megeresztesz a fúvócsővel néhány lövedéket. Elrepül 2 tüske. Lövedékeiddel perforálod a manaelementál testét. (2 támadással 2 életpontot sebezve.) Megmarkolva a vashegyű lándzsát a másikra ugrasz. Vashegyű lándzsával valamennyire megsebezgeted a manaelementál lebernyegét. (3 támadással 63 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megérinted a manaelementál testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (4 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +2 ÉP.) Varázsenergiát kapsz (+4 vp). Vashegyű lándzsával néhány helyen meghorzsolod a manaelementál testét. (3 támadással 59 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel kicsit megsebzed a manaelementál bal oldalát. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Csápjaival a manaelementál csapásokat mér a hasadra. (4 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +2 ÉP.) Bizsergető érzésed van (+7 vp). Ellenfeled elmenekül. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg.
{Csatastatisztika; sebzés: 147, sebződés: 12, gyógyulás: 4, összesen: -8 ÉP}

Körbevizsgálódsz. Friss gnóm nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még friss gnóm nyomokat, amelyek északnyugatra, friss mutáns nyomokat, amelyek délnyugatra, friss elf nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 1 hetes gnóm nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes mutáns nyomokat, amelyek nyugatra, friss alakváltó nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek.
Összeakadsz egy fekete, hosszú hajú, szürke szemű mutáns nővel. A bőre sötétebb az átlagosnál. Tharr követője. Egy bakkura csizmát, egy gromak páncélt, egy két kard szimbólumot, egy kígyóbőr kesztyűt, egy obszidián karkötőt és egy vassisakot visel. Felszerelését egy alpesi tehén trófea, egy uzbány trófea és egy sörényes ubuk trófea díszíti. Jobb kezében egy mandibulakaszát, bal kezében egy kőkést tart. Tisztán érzed auráját: semleges, mint a Tiéd. Összeismerkedtek. Az ő neve Lady Salina. Homlokérintéssel biztosítjátok a későbbi telepatikus összeköttetést. Meleg kézfogás után elbúcsúztok.

(Továbbmész...) [94,76] Változik a vidék képe, síkságon vagy. A hőségtől a távolban meg-megremeg a levegő.
(Feltételes foglyul ejtés:) Hatodik érzéked egy gyilkos sallank jelenlétét jelzi. Nekiállsz, és ásol egy gödröt, fél szemmel állandóan a környéket pásztázva. Amikor kész vagy, befeded a vermet gallyakkal. Felkutatod a lényt - sikerrel! Megpróbálod a csapdádba csalni. Buta lény ez a gyilkos sallank - simán belesétált a csapdába! Most ott üldögél tehetetlenül a verem alján. Micsoda öröm! Megvan a vad. Kötéllel biztosítod, hogy ne tudjon elszökni, aztán alaposabban megnézed, mit is fogtál. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 csapdakészítés). (ld. enc.) A kajaellátásodat meglehetősen javítaná, ha meg tudnád szelidíteni ezt a szörnyet. Megvilágosodik előtted, hogyan is kéne az idomításhoz hozzálátni. (ld. enc.) Büszkén indulsz tovább. [24 TVP-t emésztett fel ez a móka.]

Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy mély kutat. Észreveszel egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Elenios hívei emelték. Két tazunkarókakölyök talált egy kerek sajtot, de nem tudják megfelezni. Ahhoz, hogy segíthess nekik, szükséged van egy mérlegre és 5 TVP-re (31. jellempróba). Jóízűen falatozol. (-1 kaja.) Alaposan körülnézel a földön. Nem túl régi (maximum néhány napos) gnóm nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még friss alakváltó nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes mutáns nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek.

(Továbbmész...) [94,75] Továbbra is síkságon vagy. Látsz egy tűzbokrot. Döbbenetes látvány tárul a szemed elé: egy hatalmas méretű verem szélén egy óriási fa álldogál, egy vastag ágáról a verem fölé egy ketrec lóg. A ketrecben egy rémült tekintetű mutáns lapul. A verem mélyéről mocorgást hallasz. Ha segíteni akarsz a szerencsétlen mutánson, egy zárnyitó készletre, legalább 5-ös zárnyitás szakértelemre, és 14 TVP-re van szükség (43. jellempróba). Találsz egy szent tölgyfát. Utad során felfedezel egy barátság szent tüzét. Találsz egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Hopp! Egy örvénylő porfelhőből kialakuló szoborral találkoztál, mely Chardonnay formáját vette fel, amint éppen egy megfelelőnek látszó Chara-din trófeát tűz az övébe! Ezt az alkotást! Te vajon milyen szobrot csinálnál? Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Raia hívei emelték. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Ráismersz a lényre. Egy uzbány. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Mielőtt összecsapnátok, a fúvócsővel ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 2 tüske. Lövedékeiddel perforálod az uzbány bal lábát. (2 támadással 2 életpontot sebezve.) Megmarkolva a vashegyű lándzsát a másikra rohansz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod az uzbány jobb oldalát. (2 támadással 23 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel épp hogy megszúrod az uzbány bal lábát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Az uzbány megcsípi a bal füledet. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +1 ÉP.) Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd az uzbány pikkelyes nyakát. (3 támadással 36 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megkarcolod az uzbány testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Az uzbány belecsíp a jobb térdedbe. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +1 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 uzbány csőrt. 334 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 71, sebződés: 6, gyógyulás: 2, összesen: -4 ÉP}

Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Egy manaelementál közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+7 max. varázspont.) Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a fúvócsővel. Elrepül 2 tüske. Lövedékeiddel perforálod a manaelementál hullámzó masszáját. (2 támadással 2 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Vashegyű lándzsával párszor épp hogy megérintgeted a manaelementál testét. (3 támadással 76 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megkarcolod a manaelementál hullámzó masszáját. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (4 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +2 ÉP.) Bizsergető érzésed van (+4 vp). Vashegyű lándzsával kicsit megbökdösöd a manaelementál testét. (3 támadással 69 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel épp hogy megszúrod a manaelementál lebernyegét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Csápjaival a manaelementál lecsap a bal karodra. (4 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +1 ÉP.) Bizsergető érzésed van (+8 vp). Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 172, sebződés: 11, gyógyulás: 3, összesen: -8 ÉP}

Oppsz, itt járt már valaki! Még egész friss elf nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még friss mutáns nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek délre, kb. 2 hetes troll nyomokat, amelyek északnyugatra, friss alakváltó nyomokat, amelyek délkeletre, friss alakváltó nyomokat, amelyek délre, friss gnóm nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek.
Összefutsz egy barna, hosszú hajú, zöld szemű gnóm férfival. Tharr hűséges követője. Egy arany papi karkötőt, egy bíbor erőövet, egy griff nyakéket, egy két kard szimbólumot, egy Khór maszkját, egy obszidián karkötőt, egy smaragd védőgyűrűt, egy szürke bőrkesztyűt, egy varkaudar csizmát, egy varkaudar szimbólumot, egy vassisakot és egy vasvértet visel. Ruházatát egy uzbány trófea, egy sóhajtó dorony trófea és egy proteinfecske trófea teszi egyedivé. Jobb kezében egy varkaudar szablyát, bal kezében egy rövid kardot tart. Lőfegyvere egy fúvócső. Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: színtelen semleges, mint Neked. Összebarátkoztok egymással. Az ő neve Dávid . Kölcsönösen engedélyezitek egymás számára a további mentális kapcsolatot. Aztán elköszöntök egymástól.
Összeakadsz egy fekete, kontyos hajú, szürke szemű troll nővel. Bőre bronzként csillog. Sheran tanítványa. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy arany papi karkötőt, egy ezüst papi karkötőt, egy griff nyakéket, egy kvazár sisakot, egy lánckesztyűt, egy Métely páncélját, egy monstrum vállvédőt, egy ryuku köpenyt, egy smaragd védőgyűrűt, egy varkaudar csizmát, egy virág szimbólumot és egy zafír erőövet visel. Fegyverzetét egy ragyás burástya trófea, egy nukleáris cickány trófea és egy ork bérgyilász trófea teszi egyedivé. Furcsa jelvénye van: MOSOLYGÓ RETTENET RÓZSASZÍN BUGYIBAN. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy méregfogat tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Mentális auráját felismered, az ő jelleme is semleges. Összebarátkoztok egymással. Az ő neve Trolli. Kölcsönösen engedélyezitek egymás számára a további mentális kapcsolatot. Aztán elbúcsúztok, és mindenki megy tovább a maga útján.
[54 pontot használtál fel, van még 99.]

szk 101 keresed a 101. szörnyet
A táborozás ideje alatt majd megpróbálsz nyomokat kutatni, hátha találsz egy sullárt. Bár nem emlékszel, hogy ilyen tereptípuson találkoztál-e azzal a szörnnyel. [0 pontot használtál fel, van még 99.]

id 85 50 idomítod a 85. szörnyet 50 pontért
Megkezded a gyilkos sallank idomítását. A szörny bizalmatlanságát apró falatokkal, dicséretekkel igyekszel feloldani. Mindketten kimerültek vagytok, mire befejezitek. (Még 10 TVP szükséges ahhoz, hogy a szörny teljesen be legyen idomítva.) Valami egészen új dolgot tanultál, egy új képességet szereztél (szörnyidomítás: 1. szint). (ld. enc.) [50 pontot használtál fel, van még 49.]

bpb 2 bef. parancs berakása: 2

h 211 használod a 211. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 49.]
[A parancs tárolásra került.]

* 1. BP: használod a 396. tárgyat
Kibontod az álomvirág szirmait és beszippantod az álomport, remélve, hogy nyugodtabb éjszakád lesz. [Lopás parancsaid, nem szörnyekre vonatkozó támadás parancsaid törlődtek, agressziód 3 lett, kaptál egy BA parancsot jókra és semlegesekre.] [0 pontot használtál fel, van még 49.]

* 3. BP: kézbeveszed/felveszed a 309. tárgyat
Leveszed az umbatari karkötőt, majd a csuklódra húzod az arany papi karkötőt. [0 pontot használtál fel, van még 49.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 4 19 fejleszted a 4. tulajdonságodat 19 pontért
Fogat mosol egy darab fával, napozol egy kicsit, és egyéb módokon növeled szervezeted ellenálló képességét. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az egészséged érezhetően megnövekedjen. [Még 57 TVP-t kell elköltened.] [19 pontot használtál fel, van még 30.]
Előkapod a zsákból a vizestömlőt, és csillapítod szomjadat. A sötét tekercsek szaporodnak. Micsoda öröm! [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 30, 20, 21.
A főnixtollak szaporodnak. Micsoda öröm! Etetési idő! Megeteted a szörnyedet. 2 kaját fal föl a gyilkos sallank. Fáradtan a napi megpróbáltatásoktól, keresel egy helyet, ahol letáborozhatsz. Hamarosan alámerülsz az álom tengerébe. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (+1 max. életerő.)
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebből a következő körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 224 pontot. A következő körben tehát 254 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


MANAELEMENTÁL (290. SZÖRNY)
Gigantikus méretű, tömény mágikus esszenciából álló entitások, amelyek valamilyen dimenziótörésnek köszönhetően átkerültek a mi világunkra. Ártalmatlan teremtmények, amelyek jelenlétének a varázslók még örülnek is, hiszen fokozzák a világ mágikus potenciálját. Sajnos, minden bizonnyal lesznek olyan barbár kalandozók, akik nekilátnak a manaelementálok kiirtásának, csak azért, hogy lássák, "hogy néz ki belülről". Persze, a több tonnányi fénylő esszencia, annak ellenére, hogy ezen a létsíkon normál fegyverekkel is megsebezhető, nem olyan könnyen elpusztítható, mint sokan gondolják.

ELFOGTÁL EGY SZÖRNYET...
Brávó! És most mit kezdesz vele? Amíg ezt kitalálod, néhány információ: egyszerre maximum 6 elfogott szörnyed lehet (kezdetben azonban, amíg még nincs nagy tapasztalatod a fogoly szörnyek tartásában, még kevesebb). A magasabb intelligenciájú lények elfogásával ne is próbálkozz, ők úgysem sétálnak bele a csapdádba! Labirintusban nem érdemes az elfogással próbálkozni, mert csak nagyon kevés csapda van (van egyáltalán?) amelyet ott is használni tudsz. Egy elfogott szörnyet a Szörny Elengedése: SZE <szörny> paranccsal engedhetsz szabadon, "rakhatsz le" egy adott mezőn. Megölni a Szörny Megölése: SZM <szörny> paranccsal lehet. Ilyenkor a szörnyet szintén lerakod az adott mezőn, csak azonnal meg is küzdesz vele. A szörnyet rabsága alatt etetned kell - minél nagyobb, annál több kaját eszik a körben (az etetést mindig a legéhesebb szörnnyel kezded). Hosszú éhezéstől a szörnyed éhenhalhat, és ezért gonoszságpont jár. A fogoly szörnyeid italszükségletükről maguk gondoskodnak.

SZÖRNYEK IDOMÍTÁSA
Ha sikerül egy szörnyet élve elfognod, ez még nem jelenti azt, hogy ezzel minden problémád megoldódott. Hiszen hacsak nem gúzsbakötözve cipeled a lényt, (márpedig így biztos, hogy előbb-utóbb elpusztul) számítanod kell rá, hogy azonnal megtámad, amint nagyobb szabadságot adsz neki. Lehetőség van azonban arra, hogy idomítsd a befogott szörnyet. Erre szolgál a szörnyIDomítás: ID <szörny> <TVP> parancs.
Minden szörny beidomítása adott TVP-be kerül. Az ID kiadásakor meghatározhatod, hogy mennyit foglalkozol a szörnyeddel. Ha ez a TVP elegendő volt, attól kezdve a szörny meg van szelidítve. Ha nem, akkor megtudod, hogy még kb. mennyi időt kell a szelidítéssel tölteni. Ha egy szörnyet meggszelidítettél, beidomítottál, automatikusan végzi attól kezdve a feladatot, amelyre legalkalmasabb. A málhás a holmid egy részét fogja cipelni, a hátason lovagolhatsz, és ez plusz lépést, kevesebb TVP-be kerülő lépést, sőt, a harcban való nagyobb védettséget is jelenthet. Van olyan szörny, amely táborozás alatt őrzi a holmidat, ezáltal csökkentve a lopás esélyét, más szörny az élelemeszerzésben, ásásban vagy építkezésben tud segíteni.
Egy adott funkcióra egyszerre csak egy szörnyed lehet betanítva (tehát nem lehet pl. két teherhordód).
Egy pillanatra felmerül benned a gondolat, hogy a szörnyedet harcra is idomíthatod, de aztán rájössz, hogy ezzel pont azokat a vérszomjas ösztönöket szabadítanád fel, amelyeknek az idomítással gátat akarsz szabni.

SZÖRNYIDOMÍTÁS
Megkezdted hát egy elfogott szörnyed beidomítását. Az idomítás fáradtságos és nehéz feladat, de minél nagyobb a tapasztalatod, annál könnyebben megy. Azt, hogy egy szörny beidomítása mennyi ideig tart (hány TVP-be kerül), alapvetően a szörny faja és a feladat határozza meg, amelyre idomítod, de ezt komolyan befolyásolja a szörnyidomítás szakértelmed is (de minimum 20 TVP). Vannak szörnyek, amelyeket elegendő tapasztalat híján eleve nem vagy képes beidomítani. A szörnyidomítás határozza meg, hogy mennyire vagy képes az állatkertedet kordában tartani: 1-2. szinten egy elfogott állatod lehet, 3-4. szinten kettő, stb. egészen a maximális 6 elfogott szörnyig. Magas szörnyidomítás esetén kisebb az esélye, hogy egy állatod megvadul, és rád támad.

KARAKTERLAP

Xlewers, egy barna, hosszú hajú, félszemű gnóm férfi vagy. Hosszú szakállad és bajuszod van. A bőröd kreolszínű. Tharr követője vagy. A Mágia Örökösei (#9135) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 83. fordulód.

Erő: 18 (24) Szint: 9 Merészség: 10/1 Magasság: 121 cm
IQ: 27 Támadás: 12 Agresszió: 3 Testsúly: 56 kg
Ügyesség: 20 Védekezés: 29 Menekülés: 30 % Életkor: 97/97 év
Egészség: 14 Életpont: 145/117 Jellem: semleges (+10) Tul. pont: -1
Szerencse: 17 (20) Varázspont: 117/19 Pénz: 0 arany Kép. pont: 8
Tudatpont: 35/9
Eddig összesen 208 szörnyet (5 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 1233 TP-t kaptál. Jelenleg 11410 TP-d van. A következő szinthez még 590 TP szükséges. Trófeáid: ryuku gárdista, purifikátor, trappoló dinymák. A 82. fordulódban 7324 arany került a bankszámládra. 7360 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 1/2 szúrófegyverek: 16/18 (+28%) vágófegyverek: 1/0
ütőfegyverek: 2/15 lőfegyverek: 8/31 (+36%) dobófegyverek: 3/87

Feltételes fegyverváltás: kőhegyű lándzsa (#7) << kőkés (#6) << kőkalapács (#13)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); tüske (#22) (1 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 8/29 2. nyomkövetés: 23/71 (+36%) 3. mászás: 1/9
4. csapdakészítés: 9/3 (+216%) 5. csapdaészlelés: 2/54 6. gyógyítás: 30/39
7. titkosírás: 4/82 8. felderítés: 2/18 9. szörnyidomítás: 1/49 (+149%)
10. teológia: 1/55 (+26%) 11. taumaturgia: 5/5 (+21%) 12. szörnyismeret: 4/46 (+18%)
13. vadászat: 9/35 14. bányászat: 1/97

FELTÉTELES PARANCSOK (még 14 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 60% életpont alatt (gyógykenőcs (#313))
elfogod goldugart (#65) háló-csapdával (#220), spagulárt (#82) fedett veremmel (#219)
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 3, max: 12)
móleon (#68) (csak egyszer), purifikátor (#157), autentikus vámpír (#154) (csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 2, max: 12)
semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT)

VARÁZSLATAID
Varázslói varázslataid
tüskepajzs (#30, 4 VP) hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP)
időcsere (#285, 5 VP)
Papi varázslataid
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP)
Butaság ára beállítás: teológia: +3 vp 6 költség alatt; taumaturgia: +3 vp 7 költség alatt;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK
csupasz izom (#28)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
0. és magasabb szintűek ellen
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10)
hhaar burka (#32)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
gyilkos sallank (#85) (idomítás alatt) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Egy szörny elpusztításánál is nagyobb tett, ha el tudod fogni, és élve áldozod fel! Az első ilyen áldozat legyen egy gyilkos sallank.
2.) Egy sörényes ubuk elejtésével bebizonyíthatod, hogy méltó vagy hitemre.
3.) Ejts el egy napon [értsd egy fordulón belül] legalább egy szörnyet ütő, egyet vágó, és egyet szúrófegyverrel!

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
2 gyíkfű (#201) 2 kaja (#2) 1 kőhegyű lándzsa (#7)
1 kőkalapács (#13) 2 kötél (#92) 1 mandibulakasza (#127)
1 szögletes kő (#17) 11 tüske (#22) 1 vassisak (#160)
3 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
2 álompor (#396) 2 főnixtoll (#563) 2 sötét tekercs (#535)
1 uzbány csőr (#169)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(92,70) gyöngymangó bokor (#134, belőle készíthető: #135), rájanyékek (#58)
(93,71) Sheran oltár
(94,72) agglomerátor (#138)
(94,75) tűzbokor (#35, belőle készíthető: #36), 43. jellempróba, szent tölgyfa (#393), barátság szent tüze (#484), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), művészi porolit (#720), Raia oltár, uzbányok (#102), manaelementál (#290), Dávid (3300. kalandozó), Trolli (3754. kalandozó)
(94,76) gyilkos sallank (#85), mély kút (#93), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), Elenios oltár, 31. jellempróba
(95,73) Elenios oltár, egy ismeretlen isten rúnaköve, Gondinox (4063. kalandozó)
(95,74) Fairlight oltár, 49. jellempróba
(95,75) vaskohó (#155), Sheran oltár, egy ismeretlen isten rúnaköve, olvasztókemence (#86), 31. jellempróba, trappoló dinymák (#118)
(95,76) garokkok (#73), nekrofun (#173), művészi porolit (#720), Tharr oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), 43. jellempróba, manaelementál (#290), Lady Salina (1843. kalandozó)

ÜZENET A JÁTÉKVEZETŐTŐL


2006.04.18 09:29 Változások a számládon! 56 zseton átutalása a(z) 3385. számlára!
˙

Üzenet küldése a karakternek