81. forduló, 83. forduló, Lady Változás összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2006. ápr. 3. 9h:30'
EZ A 83. JÁTÉKHETED, 82. FORDULÓD
84. játékheted kezdete: ápr. 6.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #5098
SZÁMLA : XXXX

LADY VÁLTOZÁS KALANDJAI


6 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [69,53] koordinátán.
A táborozás 3. napján találkozol Musashi Kenjiróval. Sheran eljövendő papja. Egy bíbor erőövet, egy borostyán függőt, egy cetbőr válltömést, egy fekete bőrcsizmát, egy griff nyakéket, egy gromak páncélt, egy Jerome köpenyét, egy jing-jang fejpántot, egy obszidián karkötőt, egy smaragd védőgyűrűt, egy tankány karmot, egy umbatari karkötőt és egy virág szimbólumot visel. Fegyverzetét egy vérfürdető magszim trófea, egy erszényes elkarog trófea és egy arató csattanat trófea ékesíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: Otthonát védelmező Jáde-sárkány. Bal kezében egy rövid kardot tart. Lőfegyvere egy fúvócső. Teherhordója is van: egy ragyás burástya! Szegény állat majd megszakad. Mentális auráját felismered, színtelen semleges, mint Neked. 4 tanítvány kíséri, lesi minden mozdulatát. Mikor elhaladsz mellettük, egy tanítvány megszólít: A Mesterünk tudásánál csak becsületessége irigylésre méltóbb. Az ifjoncok elköszönnek tőled, és te magadra maradsz a gondolataiddal. Ő mosolyog, elbűvölő mesékkel szórakoztat. A kitartó ostrom úgy tűnik, nem járt sikerrel: udvariasan végighallgatod, majd határozottan menni készülsz. A fiú szomorúan bámul rád.
Musashi Kenjiró, amikor összefutottatok, adott neked 9 amnioszt, egy gromak páncélt (ld. enc.), egy cetbőr válltömést (ld. enc.), egy rövid kardot, egy ezüstkardot, egy hosszú íjat (ld. enc.), 8 sallank nyilat (ld. enc.), egy ásót, 14 kaját és egy kötelet. Két fordulód között meglátogatott a húsvéti nyuszi! Örömmel teszed el a két hímes tojást (+2 kaja). Hohó, van itt egy csomag is! Gyorsan kibontod. Egy vasérc van benne! És egy cédula: sok szeretettel a <<itt egy furcsa, golyó alakú, egyszemű lény rajza látható, a feje tetején sok pici csápos szemmel>> munkatársaitól! Furcsállva csóválod a fejedet, de azért örülsz az ajándéknak. Varázserőd regenerálódik. (+45 varázspont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+2 tudatpont.) A lottó 653. hetének nyerőszámai: 6, 1, 25. 1 db 1 találatos szelvényed volt. Erre összesen 11 arany nyereményt kapsz. [A két forduló között 3 új/megváltoztatott Encyclopedia Fantasia-t kaptál. (ld. enc.)]
Időközben sokat nézelődtél, keresgéltél, hátha egy sullár nyomára bukkansz. Minden hiába - a kutatás eredménytelen volt. Figyelmeztetés: megterheltséged 150 % fölé emelkedett! [10 pontot használtál fel, van még 242.]

* 1. KP: elmormolod a 12. varázslatot
Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. Energia árad testedbe. Elmormoltad az erőpajzs I varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] [+4% teo] [5 pontot használtál fel, van még 237.]

* 2. KP: energia fejlesztése 1
Egy parányi tégla berakásával te is hozzájárulsz a KT új tudati képességének kifejlesztéséhez: tudati energiát ölsz a fejlesztésbe. [-1 TU.] A befejezéshez még 1501 TU szükséges. Egészséged TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 227.]

* 3. KP: elmormolod a 24. varázslatot
Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Befejezted a hadiszerencse II varázslatot! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse forduló végéig.) [-6 varázspont.] [+4% teo] [5 pontot használtál fel, van még 222.]

kt 138 5 elkészíted a 138. tárgyat (5 darabot)
Legyártottál 5 ubuk dobónyílat. [50 pontot használtál fel, van még 172.]

a 34 1367 1 átadod a 34. tárgyat az 1367. kalandozónak (1 darabot)
Ok, sikeresen átadtál 1 ásót Musashi Kenjiró részére. [0 pontot használtál fel, van még 172.]

aa 327 23 1264 átadod a 327. tárgyat a 23. tárgyat az 1264. tárgyat
Ok, sikeresen átadtál 2 ezüstshurikent Musashi Kenjiró részére. Ok, sikeresen átadtál 16 mérgezett tüskét Musashi Kenjiró részére. Ok, sikeresen átadtál 1 vadászkést Musashi Kenjiró részére. [0 pontot használtál fel, van még 172.]

aa 131 176 105 átadod a 131. tárgyat a 176. tárgyat a 105. tárgyat
Ok, sikeresen átadtál 17 ubuk tüskét Musashi Kenjiró részére. Ok, sikeresen átadtál 4 vashegyű nyilat Musashi Kenjiró részére. Ok, sikeresen átadtál 1 evaporőr hájat Musashi Kenjiró részére. [0 pontot használtál fel, van még 172.]

aa 114 24 112 átadod a 114. tárgyat a 24. tárgyat a 112. tárgyat
Ok, sikeresen átadtál 17 kaktusztüskét Musashi Kenjiró részére. Ok, sikeresen átadtál 2 kavadu lebenyt Musashi Kenjiró részére. Ok, sikeresen átadtál 6 madártollat Musashi Kenjiró részére. [0 pontot használtál fel, van még 172.]

aa 56 207 128 átadod az 56. tárgyat a 207. tárgyat a 128. tárgyat
Ok, sikeresen átadtál 2 mákrózsa virágot Musashi Kenjiró részére. Ok, sikeresen átadtál 7 ovimon-bogyót Musashi Kenjiró részére. Ok, sikeresen átadtál 24 sallank karmot Musashi Kenjiró részére. [0 pontot használtál fel, van még 172.]

aa 203 270 1091 átadod a 203. tárgyat a 270. tárgyat az 1091. tárgyat
Ok, sikeresen átadtál 9 amnioszt Musashi Kenjiró részére. Ok, sikeresen átadtál 1 gromak páncélt Musashi Kenjiró részére. Ok, sikeresen átadtál 1 cetbőr válltömést Musashi Kenjiró részére. [0 pontot használtál fel, van még 172.]

aa 171 325 111 átadod a 171. tárgyat a 325. tárgyat a 111. tárgyat
Ok, sikeresen átadtál 1 rövid kardot Musashi Kenjiró részére. Ok, sikeresen átadtál 1 ezüstkardot Musashi Kenjiró részére. Ok, sikeresen átadtál 1 hosszú íjat Musashi Kenjiró részére. [0 pontot használtál fel, van még 172.]

aa 129 209 323 átadod a 129. tárgyat a 209. tárgyat a 323. tárgyat
Ok, sikeresen átadtál 8 sallank nyilat Musashi Kenjiró részére. Ok, sikeresen átadtál 1 szuperkötelet Musashi Kenjiró részére. Ok, sikeresen átadtál 3 ezüsthegyű nyilat Musashi Kenjiró részére. [0 pontot használtál fel, van még 172.]

a 40 1367 1 átadod a 40. tárgyat az 1367. kalandozónak (1 darabot)
Ok, sikeresen átadtál 1 kis vaskulcsot Musashi Kenjiró részére. [0 pontot használtál fel, van még 172.]

a 92 1367 1 átadod a 92. tárgyat az 1367. kalandozónak (1 darabot)
Ok, sikeresen átadtál 1 kötelet Musashi Kenjiró részére. [0 pontot használtál fel, van még 172.]

a 185 1367 1 átadod a 185. tárgyat az 1367. kalandozónak (1 darabot)
Ok, sikeresen átadtál 1 nagy bronzkulcsot Musashi Kenjiró részére. [0 pontot használtál fel, van még 172.]

a 75 1367 1 átadod a 75. tárgyat az 1367. kalandozónak (1 darabot)
Ok, sikeresen átadtál 1 rézkulcsot Musashi Kenjiró részére. [0 pontot használtál fel, van még 172.]

a 32 1367 1 átadod a 32. tárgyat az 1367. kalandozónak (1 darabot)
Ok, sikeresen átadtál 1 szeksztánst Musashi Kenjiró részére. [0 pontot használtál fel, van még 172.]

m 3 8 6 mozogsz délkeletre, északra, nyugatra
[70,54] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Raia híveié.

Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) kobudera nyomok vezetnek délre. Eszel valamit. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [70,53] Továbbra is síkságon vagy. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Leah rúnaköve. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Leah híveié. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy sóhajtó dorony közeledik. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. [+4% tau] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+5 max. varázspont.) Távolról lángcsóva varázslatot lősz a másikra. 9 életpontot sebeztél. [+3% tau] Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 3 vas dobónyíl. A szörny nagyot fúj, eltérítve a gyenge lövést. Meglengetve a vasalt bunkót ellenfeledre rohansz. Vasalt bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a sóhajtó dorony testét. (2 támadással 22 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal súrolod a sóhajtó dorony testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy tűzkéz varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 2 életpontot sebeztél. [+6% tau] Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Vasalt bunkóval néhányszor megcsapod a sóhajtó dorony farkát. (2 támadással 14 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal csak érinted a sóhajtó dorony pofáját. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Távolról tűzkéz varázslatot lősz a másikra. 3 életpontot sebeztél. [+6% tau] A sóhajtó dorony állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A sóhajtó dorony összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva 3 csepp spirituszt, szereztél 1 dorony tüdőt. (ld. enc.) 380 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 57, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}

Hirtelen mozogni kezd a föld! Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy vérszomjas csüldő. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. [+4% tau] Távolról lángcsóva varázslatot lősz a másikra. 10 életpontot sebeztél. [+3% tau] Marokra fogva a vasalt bunkót ellenfeledre ugrasz. Vasalt bunkóval többször kegyetlenül megütöd a vérszomjas csüldő hájas testét. (3 támadással 36 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal súrolod a vérszomjas csüldő egyik csápját. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (3 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Vasalt bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a vérszomjas csüldő egyik csápját. (2 támadással 40 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal csak érinted a vérszomjas csüldő testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Csápjaival a vérszomjas csüldő lecsap a bal karodra. (3 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
500 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 93, sebződés: 17, gyógyulás: 0, összesen: -17 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) A mezei mekkencs igen ritka állat. Ennek az az oka, hogy frissen lenyúzott bőrének erős gyógyhatása van. Kettőtök közül te vagy a szerencsésebb, ezért módod van kipróbálni a sokat hallott módszert. Homlokodra rakod a gőzölgő bőrt, és vársz. Pár perc múlva már áramlik is beléd a mekkencs gyógyenergiája. (+38 életerő.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 gyógyítás).
Találkozol egy fekete, hosszú hajú, kék szemű troll férfival. A bőre kreolszínű. Dornodon követője. Egy bőrsisakot, egy bronzpáncélt és egy denevér szimbólumot visel. Fegyverzetét egy alpesi tehén trófea és egy gyilkos tetű trófea díszíti. Jobb kezében egy szöges bunkót, bal kezében egy kőkalapácsot tart. Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: sötét, jelezve, hogy a másik gonosz. Barátságosnak néz ki, de Te nem vagy túl barátkozós kedvedben. Otthagyod a másik kalandozót.

(Továbbmész...) [69,53] A sík vidék bozótos terepbe vált át.

Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Sheran híveié. Valakinek nem tetszett a vikócmajmok kibicelése, ugyanis közéjük dobott egy nagy követ. Az egyiket el is találta, és most ott nyöszörög előtted egy nagy sebbel a feje tetején. Ha segíteni akarsz rajta, 10 TVP-t kell elköltened (25. jellempróba). Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) kobudera nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még friss alakváltó nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés).
Összefutsz Musashi Kenjiróval. Sheran eljövendő papja. Egy bíbor erőövet, egy borostyán függőt, egy fekete bőrcsizmát, egy griff nyakéket, egy Jerome köpenyét, egy jing-jang fejpántot, egy obszidián karkötőt, egy smaragd védőgyűrűt, egy tankány karmot, egy umbatari karkötőt és egy virág szimbólumot visel. Ruházatát egy vérfürdető magszim trófea, egy erszényes elkarog trófea és egy arató csattanat trófea díszíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: Otthonát védelmező Jáde-sárkány. Lőfegyvere egy fúvócső. Málhásállata egy ragyás burástya. 4 tanítvány kíséri, lesi minden mozdulatát. Mikor elhaladsz mellettük, egy tanítvány megszólít: Nézd csak meg a Mestert! Energikus mozgása látványnak sem utolsó! Az ifjoncok elköszönnek tőled, és te magadra maradsz a gondolataiddal. Kedvesen, de sután meghajol, dicséri a szemed, a hajad, az illatod. Pironkodva hallgatod. És egyszercsak elővarázsol hátizsákjából egy mákrózsa virágot, és átnyújtja neked! Mielőtt még rátérhetne a lényegre, szomorúan a fejedet ingatod. Nem vonz a fickó igazán.
Találkozol Myrmillával. Tharr felszentelt papja. Egy fekete, rangjelzésekkel teli egyenruhát, és egy sötét színű köpönyeget hord. A fején pedig egy ryuku hadúr sisakja! Honnan szerezhette? Réginek tűnő, de nagyszerű állapotban lévő fegyverzetet visel. Rangja a Kompániában: ágyútöltelék. Fegyverzetét egy törpemammut trófea, egy szürke rinocérosz trófea és egy bibircsók-óriás trófea színesíti. Furcsa jelvénye van: csaták viharától tépett lobogó. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd garokk. Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok.
[67 pontot használtál fel, van még 105.]

a 76 137 1 átadod a 76. tárgyat a 137. szörnynek (1 darabot)
Sajnálom, de nincs ilyen sorszámú kalandozó. [0 pontot használtál fel, van még 105.]

aa 2 108 165 átadod a 2. tárgyat a 108. tárgyat a 165. tárgyat
Ebben a körben még nem adtál át tárgyat senkinek sem ill. a legutóbbi A parancs kudarcot vallott. [0 pontot használtál fel, van még 105.]

m 8 8 8 mozogsz északra, északra, északra
[69,52] Egyre több a fa. Ritka erdőben vagy. Ez Hrók erdejének a széle. A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Egy karmazsin huhogó nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Teli erőből mérg. ubuk dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 2 mérg. ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod a karmazsin huhogó egyik csápját. (2 támadással 14 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Vasalt bunkóval többször kegyetlenül megütöd a karmazsin huhogó levelét. (3 támadással 54 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal gyengén megütöd a karmazsin huhogó levelét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A lény elhuhogja magát. 11 életpontot vesztettél. A karmazsin huhogó összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 mérg. ubuk dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 huhogó bibét. 300 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 71, sebződés: 15, gyógyulás: 0, összesen: -15 ÉP}

Nocsak, itt van valami érdekes! Nem túl friss (kb. 1 hetes) troll nyomok vezetnek délkeletre. Megéheztél, elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [69,51] A terep továbbra is ritka erdő. Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy kardfogú fülemüle. (ld. enc.) Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 3 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a kardfogú fülemüle jobb lábát. (3 támadással 38 életpontot sebezve.) A szörny fültépő hangon sivítozni kezd. Hiszen ez kibírhatatlan! Túl sok sebet kaptál. Rohansz, ahogy csak bírsz. Áldod az eget, hogy ellenfeled lustább annál, hogy kövessen.
{Csatastatisztika; sebzés: 38, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Némi melóval hozzáférsz egy nagyobb tőrvirág édes gyökeréhez. (+1 kaja.) Alaposan körülnézel a földön. Nem valami friss (kb. 1 hetes) troll nyomok vezetnek délre.

(Továbbmész...) [69,50] Az utolsó fák is mögötted maradnak. Feltárul előtted a hullámzó, zöld füves síkság. Szikrázóan süt a nap. A türkizkék égen csak néhány bárányfelhő bóklászik. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy mély kutat. Észreveszel egy oltárt. Tharr hívői építették.
(Feltételes mászás:) A kötelet egy erősebb bokorhoz kötöd a kút mellett, és erősen kapaszkodva leereszkedsz. A kút mélyén félhomály honol. Vigyázva vizsgálódni kezdesz. Rosszat sejtve megfordulsz - valami megindult feléd! Egy mérges nyukmár!

Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 3 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a mérges nyukmár zöld kitinpáncélját. (3 támadással 10 életpontot sebezve.) Meglengetve a vasalt bunkót ellenfeledre rohansz. Vasalt bunkóval gyilkos csapást mérve bezúzod a mérges nyukmár zöld kitinpáncélját. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a mérges nyukmár csáprágóját. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a jobb bokádon. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Félrehajolsz, de a mérges nyukmár karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a mérges nyukmár száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kavadu iszákot, szereztél 3 csepp gyenge mérget. 102 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 36, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}

Találtál valamit! Közelebbről megvizsgálod - szereztél 3 óndarabot. Miután kijöttél, elrakod a kötelet. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy uzbány. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Mérg. ubuk dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 mérg. ubuk dobónyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted az uzbány testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rontasz. Vasalt bunkóval többször kegyetlenül megütöd az uzbány jobb oldalát. (3 támadással 43 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal gyengén megütöd az uzbány fejét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Belecsipked az uzbány a bal karodba és a nyakadba. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Az uzbány most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 mérg. ubuk dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 uzbány csőrt. 310 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 52, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}

A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy evaporőr került az utadba. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 3 bumeráng. Alaposan megsorozod az evaporőr gumiszerű szenzorát. (3 támadással 26 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Meglengetve a mandibulakaszát ellenfeledre ugrasz. Mandibulakaszával egy irtózatos ütéssel felvágod az evaporőr testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal gyilkos csapást mérve bezúzod az evaporőr testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Az evaporőr csápja eltalálja a bokádat. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) Érzed, ahogy a csápok a tested víztartalmát szívják el. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 evaporőr hájat. 112 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 51, sebződés: 1, gyógyulás: 0, összesen: -1 ÉP}

Nocsak, itt van valami érdekes! Nem valami friss (kb. 1 hetes) mutáns nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 1 hetes mutáns nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek délre vezetnek. Itt az ebéd ideje. (-1 kaja.) [41 pontot használtál fel, van még 64.]

m 2 3 4 mozogsz keletre, délkeletre, délre
[70,50] Továbbra is síkságon vagy. Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Raia hívei emelték.
(Feltételes támadás:) Egy bo-skorpió! Ezt kerested. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 3 bumeráng. Alaposan megsorozod a bo-skorpió kitinpáncélját. (3 támadással 15 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Elszántan a másikra ugrasz. Mandibulakaszával egy irtózatos ütéssel felvágod a bo-skorpió csáprágóját. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal kegyetlenül megütöd a bo-skorpió testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) A bo-skorpió csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A bo-skorpió farkával melletted a levegőbe suhint. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kavadu iszákot, szereztél 7 csepp gyenge mérget. 52 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 36, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Megvizsgálod a talajt. Nem túl friss (kb. 1 hetes) mutáns nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 1 hetes mutáns nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [71,51] A sík vidéket bozótos váltja fel. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy smirglibokrot. Felfedeztél egy oltárt. Raia híveié. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. A feléd közeledő sérült púpos burástya mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 2 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a púpos burástya bal karját. (2 támadással 22 életpontot sebezve.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 117 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 22, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Nem valami friss (kb. 1 hetes) mutáns nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 1 hetes mutáns nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [71,52] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. Az apróbb rovarok ijedten szaladnak szét a lábad elől. Oldalt pillantva, meglátsz egy amniosz-fát. Egy barna csuhás öregemberrel találkozol, aki egy szem szimbólumot visel a nyakában. Elmondja, hogy ő Elenios papja, és éppen szent küldetésen van. Azt a feladatot kapta, hogy keressen és áldozzon fel két mocsári penkét. Egyet már talált, de szükség lenne még egyre. Ha van nálad egy, akkor nem kell TVP-t költened a segítségre (37. jellempróba). Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Tharr hívői építették. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy süvítő rája került az utadba. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Teli erőből mérg. ubuk dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 mérg. ubuk dobónyíl. Ez mellément. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Vasalt bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a süvítő rája lebernyegét. (3 támadással 25 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal csak érinted a süvítő rája testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A süvítő rája állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A süvítő rája hosszú farkával rávág a bokádra és a térdedre. (4 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Vasalt bunkóval néhányszor megcsapod a süvítő rája jobb oldalát. (2 támadással 9 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal súrolod a süvítő rája lapos testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A süvítő rája feléd harap, de sikertelenül. Farokcsapások csattannak a hasadon. (3 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A süvítő rája összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 mérg. ubuk dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 360 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 40, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}

Észreveszel valamit a földön. Nem valami friss (kb. 1 hetes) mutáns nyomok vezetnek északra. Itt az ebéd ideje. (-1 kaja.) [27 pontot használtál fel, van még 37.]

szk 115 keresed a 115. szörnyet
Úgy készülsz, hogy a táborozási időd egy részében keresni próbálsz egy törpemammutot. [0 pontot használtál fel, van még 37.]

* 1. BP: használod a 147. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [3 pontot használtál fel, van még 34.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 4 4 fejleszted a 4. tulajdonságodat 4 pontért
Kitartóan, órákon át légzőgyakorlatokat végzel. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az egészséged észrevehetően fejlődjön. [Még 87 TVP-t kell elköltened.] [4 pontot használtál fel, van még 30.]
Előveszed a kulacsodat, és csillapítod szomjadat. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 12, 29, 22.
Figyelem: 2 forduló múlva az EFelésed nullázódik! Energiáid már fogytán vannak, tested pihenésért kiált. A környéket felderítve, egy helyet keresel, ahol aránylag biztonságban pihenhetsz. Hamarosan alámerülsz az álom tengerébe. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (+1 max. életerő.) Elmúlt az erőpajzs I hatása. Elmúlt a hadiszerencse II hatása.
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebből a következő körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 223 pontot. A következő körben tehát 253 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


GROMAK PÁNCÉL (270. TÁRGY)
Sikerült egy nagyszerű páncélt feltalálnod! Elkészítéséhez először is tíz csepp spiritusz segítségével készíts ki két gromak bőrt. Ezután a kissé felpuhult (de továbbra is hihetetlenül ellenálló) bőröket össze kell varrnod, viselhető páncélformára. Ehhez egy rostjaira bontott szuperkötelet kell felhasználnod. A gromak páncél nem nehezebb a bronzpáncélnál, mégis 9-el növeli a védettségedet - a tüskés bőrfelületen ugyanis nehezen talál az ellenfél sebezhető pontot. Emellett ellenállóbb a savval szemben, és nem tudják felfalni a fémbontó lények. Elkészítése mindössze 50 TVP-be kerül.

CETBŐR VÁLLTÖMÉS (1091. TÁRGY)
A lábascetek rugalmas bőre tökéletes szigetelőanyag, sem hideget, sem fájdalmat nem ereszt át. Kézenfekvő az ötlet, hogy a lábascet bőréből egy kiváló válltömést készíts. Persze, ez így önmagában még semmi - véd a hidegtől, véd az ütésektől... Mi kéne még? Hát persze, egy kis mágikus beütés! Felhasználva egy lidércesszenciát, a cetbőr máris a Jég Elemi Létsíkjának vibráló relikviájává válik, amely nemcsak védettségedet és hideg elleni mentődobásodat növeli meg kettővel, de ezenfelül ad még egyet támadásodhoz is, és ezenfelül szinte elpusztíthatatlanná válik! A cetbőr válltömés elkészítéséhez a KT 1091 parancsot add ki, 10 TVP árán, és válltárgyként viselheted, a KF 1091 paranccsal.

HOSSZÚ ÍJ (111. TÁRGY)
A vapár ágat két smirglilevéllel ledörzsölve, és egy magszim belet ráerősítve, korszakalkotó találmányhoz jutsz: a hosszú íjhoz. Ehhez a KT 111 parancsot kell kiadnod, 50 pontért. A hosszú íjjal nagyon jól lehet célozni: 2-t ad a támadásodhoz. Sajnos a fanyilak nem jók a hosszú íjhoz lövedékként, mert túl rövidek, túl könnyűek. Fémhegyű nyilakat kell használnod. A KF 111 <nyíl sorszám> paranccsal adhatod meg, hogy éppen melyik nyilat akarod a hosszú íjhoz használni. A hosszú íjat automatikusan használod élelemszerzésnél, anélkül, hogy a nyilaid fogynának.

SALLANK NYÍL (129. TÁRGY)
Ha egy fanyíl végére egy csepp ragasztóval egy sallank karmot erősítesz, fémhegyű sallank nyilat kapsz, amelyet a hosszú íjhoz használhatsz lövedékként (a KF 111 129 paranccsal). A sallank nyíl sebzése 2d8+2, készítése 3 pontba kerül. Sallank nyilat természetesen csak akkor készíthetsz, ha van már nálad hosszú íj.

BRONZKULCS (76. TÁRGY)
Ez a szépen megmunkált, bronzból készített kulcs igazi értéket annak jelent, aki nem rendelkezik más, zárt ládák kinyitására alkalmas eszközzel.

NYÍLVESSZŐ (108. TÁRGY)
A fa nyílvessző a rövid íjhoz használható lövedék. Készítéséhez bozótos vagy erdős terepen kell a KT 108 parancsot kiadnod, 4 pontért (feltétel, hogy legyen nálad madártoll). A nyílvessző sebzése d8+2.

ÓRIÁS LIÁN (208. NÖVÉNY)
A sűrű erdők mélyén nő az ujjnyi vastagságú óriás lián. Kőkéseddel, 12 TVP-ért lenyiszálhatod az egyik indát, ha szuper minőségű kötélhez akarsz jutni. Ehhez a KT 209 parancsot kell kiadnod. A szuperkötél ugyan nem alkalmas arra, hogy fel-le másszál rajta, mert nem esik rajta jó fogás, de szinte eltéphetetlen, ezért nagyon jó különösen erős szörnyek fogvatartására.

DORONY TÜDŐ (212. TÁRGY)
Három csepp spiritusz felhasználásával kinyerheted és tartósíthatod a dorony különösen erős tüdejét. Majd csak jó lesz valamire.

KARDFOGÚ FÜLEMÜLE (146. SZÖRNY)
A kardfogú fülemüle, az erdők első pillantásra békésnek tűnő énekesmadara igen veszélyes ragadozó. Ezek az aránylag apró, szende kinézetű madarak először fülrepesztő sivításukkal kergetik áldozatukat az őrületbe. Ez ellen csak egyetlen védekezés van: ha zene szakértelmed elég magas, és van a birtokodban valamilyen zeneszerszám, ellensúlyozni tudod az iszonyatos rikácsolást. Ellenkező esetben nincs más megoldás, mint a menekülés. Ha a madár látja, hogy hangtámadása hatástalan, döbbenetes és irtóztató kardfogával, agyarával támad. A csontszerű nyúlvány úgy lékeli a koponyát, mint kés a dinnyét. Ha egyáltalán eljutsz odáig, hogy fegyvert használj, a fülemüle halott hús - bármilyen fegyverrel egyforma könnyű leölni.

KARAKTERLAP

Lady Változás, egy vörös, göndör hajú, barna szemű alakváltó nő vagy. A bőröd kreolszínű. Fairlight tanítványa vagy. Papi hited: 55. Az Ezüst Kígyó Szövetsége (#9107) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 82. fordulód.

Erő: 19 (20) Szint: 14 Merészség: 6/5 Magasság: 166 cm
IQ: 21 Támadás: 13 Agresszió: 5 Testsúly: 81 kg
Ügyesség: 15 (17) Védekezés: 20 Menekülés: 30 % Életkor: 39/39 év
Egészség: 17 Életpont: 201/83 Jellem: semleges (+3) Tul. pont: 0
Szerencse: 13 Varázspont: 112/2 Pénz: 644 arany Kép. pont: 7
Tudatpont: 14/1 EFejl: 18
Eddig összesen 426 szörnyet (9 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 2233 TP-t kaptál. Jelenleg 54377 TP-d van. A következő szinthez még 20623 TP szükséges. Trófeáid: karmos tankány, nukleáris cickány, dombi yeti. A 76. fordulódban 1000 arany került a bankszámládra. 1075 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
vágófegyverek: 1/93 (+24%) ütőfegyverek: 16/97 (+24%) dobófegyverek: 17/21 (+21%)

Feltételes fegyverváltás: mandibulakasza (#127) (200%) << vasalt bunkó (#181)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -1.); bumeráng (#249) (2 -4.); ubuk dobónyíl (#138) (5 -6.); mérg. ubuk dobónyíl (#188) (7 .); vas dobónyíl (#189) (8 -996.); ezüstshuriken (#327) (997 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 4/99 2. nyomkövetés: 16/27 (+22%) 3. mászás: 3/67 (+6%)
4. csapdakészítés: 8/12 (+5%) 5. csapdaészlelés: 3/4 6. gyógyítás: 26/41 (+43%)
7. titkosírás: 1/40 8. felderítés: 5/71 9. teológia: 4/20 (+8%)
10. taumaturgia: 3/24 (+16%) 11. szerencsejáték: 1/61 12. versengés: 1/23
13. szörnyismeret: 2/68 (+18%) 14. vadászat: 8/72 15. bányászat: 16/91

FELTÉTELES PARANCSOK (még 8 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
lopsz az 1367. karaktertől (1367) aranyat (#50)
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért
ásol max. 30 TVP-ért
készítesz smirglilevelet (#29) (max. 3 darabot ), fáklyát (#36) (max. 2 darabot ), móri gyümölcsöt (#116) (max. 1 darabot ), kötelet (#92) (max. 1 darabot )
mászol max. 20 TVP-ért
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 9, max: 12)
mérges pók (#20), drótszőrű pincsi (#22), bo-skorpió (#54), gyilkos sallank (#85), móleon (#68) (csak egyszer), technokolin (#50), fabontó szójer (#71), acéldarázs (#140), szőrlajhár (#141)

VARÁZSLATAID
Varázslói varázslataid
lángcsóva (#31, 5 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
Papi varázslataid
alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
7. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10)
lángcsóva (#31)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10)
hhaar burka (#32)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Hah, ezt nem fogod egyhamar megcsinálni! Ölj meg egy ragyás burástyát.
2.) A második feladat: lopj egy másik kalandozótól aranyat.
3.) Nem árt, ha kitanulod a szörnyelfogás tudományát: áldozz fel oltáromnál egy élő hegyi rákot!

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 ásó (#34) 2 ezüstshuriken (#327) 1 kaja (#2)
17 kaktusztüske (#114) 2 kavadu lebeny (#24) 1 kis vaskulcs (#40)
1 kötél (#92) 11 madártoll (#112) 1 mákrózsa virág (#56)
1 mérg. ubuk dobónyíl (#188) 16 mérgezett tüske (#23) 1 nagy bronzkulcs (#185)
7 ovimon-bogyó (#207) 1 rézkulcs (#75) 24 sallank karom (#128)
3 spiritusz (#170) 5 sünmedve tüske (#14) 1 szeksztáns (#32)
22 ubuk tüske (#131) 1 vadászkés (#1264) 3 vas dobónyíl (#189)
4 vashegyű nyíl (#176) 4 víz (#27) 3 ezüsthegyű nyíl (#323)
1 szuperkötél (#209) 8 sallank nyíl (#129) 1 hosszú íj (#111)
1 ezüstkard (#325) 1 rövid kard (#171) 1 cetbőr válltömés (#1091)
1 gromak páncél (#270) 9 amniosz (#203)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
11 arany (#50) 1 dorony tüdő (#212) 10 gyenge méreg (#26)
1 huhogó bibe (#332) 3 óndarab (#85) 5 ubuk dobónyíl (#138)
1 uzbány csőr (#169) 1 vasérc (#152)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(69,50) mély kút (#93), Tharr oltár, mérges nyukmár (#95), uzbányok (#102), evaporőr (#69)
(69,51) kardfogú fülemüle (#146)
(69,52) karmazsin huhogó (#185)
(69,53) Sheran oltár, 25. jellempróba, Musashi Kenjiró (1367. kalandozó), Myrmilla (5522. kalandozó)
(70,50) Raia oltár, bo-skorpiók (#54)
(70,53) Leah rúnaköve, Leah oltár, sóhajtó dorony (#112), vérszomjas csüldő (#114), egy troll férfi
(70,54) Raia oltár
(71,51) smirglibokor (#31, belőle készíthető: #29), Raia oltár, púpos burástyák (#92)
(71,52) amniosz-fa (#202, belőle készíthető: #203), 37. jellempróba, Tharr oltár, süvítő rája (#113)

Üzenet küldése a karakternek