| Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje | ||
| Betáplálva: 2024. dec. 5. 4h:25' EZ A 1007. JÁTÉKHETED, 81. FORDULÓD 1008. játékheted kezdete: dec. 9. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 30 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #2946 SZÁMLA : XXXX ingyenf: 3 |
| * 1. KP: tps 25 0 0 | TVP spórolása: 25 pontért |
| * 2. KP: ek 40 5 0 | t. energia kisütése: 40 5 |
| h 1133 | használod az 1133. tárgyat |
| mak 1 | makró 1 |
| p 71 0 0 | használod a 71. pszi képességet |
| v 224 0 0 | elmormolod a 224. varázslatot |
| v 28 0 0 | elmormolod a 28. varázslatot |
| v 53 0 0 | elmormolod az 53. varázslatot |
| v 138 0 0 | elmormolod a 138. varázslatot |
| h 1100 0 0 | használod az 1100. tárgyat |
| h 745 0 0 | használod a 745. tárgyat |
| h 211 0 0 | használod a 211. tárgyat |
| p 73 | használod a 73. pszi képességet |
| p 70 | használod a 70. pszi képességet |
| f 201 | kísérletezel a 201. tárggyal |
| f 201 | kísérletezel a 201. tárggyal |
| fkt 29 30 1 | felt. készítesz a 29. tárgyat (30 darabot) |
| kpb | kezd. parancs berakása: |
| ef 5 519 | energia fejlesztése 5 |
| ek 215 10 | t. energia kisütése: 215 10 |
| ek 40 20 | t. energia kisütése: 40 20 |
| tf 2 | fejleszted a 2. tulajdonságodat |
| jlk 3661 | jelszó kimondása 3661 |
|
lépcsõk hova visznek: 1: bejárat/kijárat |
[5 pontot használtál fel, van még 277. Kapsz 5 VP-t.]
| be 25 | bemész a 25. titkos labirintusba |
| lm 2 3 4 | mozogsz 2 3 4 |
| lm 5 2 6 | mozogsz 5 2 6 |
| lm 7 2 9 | mozogsz 7 2 9 |
| lm 10 11 1 | mozogsz 10 11 1 |
| h 1167 5 | használod az 1167. tárgyat |
| m 6 6 6 | mozogsz nyugatra, nyugatra, nyugatra |
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy gázpajzs védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Üdvözlésképpen egy energiatüskék varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 29 életpontot sebeztél. A lény zöld felhőt fúj rád. Kacagsz a nevetséges próbálkozáson. Fegyvert váltasz: előkapod a göcsörtös bunkót. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Göcsörtös bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a liumbe testét. (2 támadással 63 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Nitmák pengével végigmetszed a liumbe vaskos szárát. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) A liumbe csápol, de mindhiába. A liumbe csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. Nyelvét a liumbe feléd löki, de eredménytelenül. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Felhasználva a mágusölőt, szereztél 1 liumbe hajtást. (** Helyet csinálsz a hátizsákodban: elhajítasz 1 vadász tatu bőrt. **) (ld. enc.) 828 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 129, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [-8,20] Az erdőt síkság váltja fel. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy facsoport. Ananászvirág illatát hozza a szél. Utad során felfedezel egy gyöngymangó bokrot. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy tűzbokrot. Döbbenetes látvány tárul a szemed elé: egy hatalmas méretű verem szélén egy óriási fa álldogál, egy vastag ágáról a verem fölé egy ketrec lóg. A ketrecben egy rémült tekintetű mutáns lapul. A verem mélyéről mocorgást hallasz. Ha segíteni akarsz a szerencsétlen mutánson, egy zárnyitó készletre, legalább 5-ös zárnyitás szakértelemre, és 14 TVP-re van szükség (43. jellempróba). Utad során felfedezel egy teljesen lerombolt oltárt. A távcsővel lassan körülnézel. Amint a kukkert délre fordítod, megpillantasz egy Sheran oltárt. Északnyugatra nézve látsz egy phua-kúpot. Északra egy rúnakő van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy szürke rinocérosz. {támadása: 20.} Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Mélyen koncentrálva, megidézel egy energiatüskék varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 42 életpontot sebeztél. Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 2 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a szürke rinocérosz testét. (2 támadással 18 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a göcsörtös bunkót. Meglengetve a göcsörtös bunkót ellenfeledre rontasz. Göcsörtös bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a szürke rinocérosz testét. (2 támadással 65 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Nitmák pengével végigmetszed a szürke rinocérosz jobb oldalát. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) A szürke rinocérosz feléd döf szarvaival, de félrehajolsz. A szürke rinocérosz megpróbál patáival letaposni, de sikertelenül. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 880 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 157, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [-9,20] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy manifesztátor közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. {védettsége: 17 szúró, 17 vágó, 17 ütő ellen.} Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 2 bumeráng. Alaposan megsorozod a manifesztátor testét. (2 támadással 34 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a göcsörtös bunkót. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Göcsörtös bunkóval gyilkos csapást mérve bezúzod a manifesztátor zsezsgő plazmáját. (1 támadással 42 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Nitmák pengével végigmetszed a manifesztátor testét. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) A manifesztátor mancsa nem tudott sebet ejteni Rajtad. Véres nyál csordul ki a manifesztátor száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a mágusölőt, szereztél 1 manifeszt.nyúlványt. 461 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 112, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
| m 6 | mozogsz nyugatra |
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+7 max. varázspont.) Egy energiatüskék varázslattal köszöntöd a másikat. 30 életpontot sebeztél. Fegyvert váltasz: előkapod a göcsörtös bunkót. Vad csatakiáltással, felemelve a göcsörtös bunkót a másikra ugrasz. Göcsörtös bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a vérszomjas csüldő szőrtés kinövését. (2 támadással 81 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Nitmák pengével egy hatalmas csapással felmetszed a vérszomjas csüldő testét. (1 támadással 43 életpontot sebezve.) A vérszomjas csüldő csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. A vérszomjas csüldő összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
721 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 154, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
| kut 5 | kutatsz 5 pontért |
| jlk 1111 | jelszó kimondása 1111 |
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy energiatüskék varázslatot. 30 életpontot sebeztél. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: jégcsóva varázslatot lő rád. 56 életpontot vesztettél. Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 2 bumeráng. A lény nagy levegőt vesz, és félrefújja lövedéket. Az óriás felemel egy nagyobb sziklát, majd feléd dobja. Eltalált téged. (3 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a göcsörtös bunkót. Elszántan ellenfeledre rohansz. Göcsörtös bunkóval többször kegyetlenül megütöd a massza jobb oldalát. (2 támadással 88 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Nitmák pengével alaposan megvágod a massza egyik karját. (1 támadással 41 életpontot sebezve.) Ütések érik a válladat és a karodat. (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) A massza karma a fejed mellett suhan el! A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a mágusölőt, szereztél 1 pirkitet. 1 185 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 159, sebződés: 75, gyógyulás: 0, összesen: -75 ÉP}
| m 1 | mozogsz északkeletre |
A szörny nagy levegőt vesz, majd tüzed okád. Félrehajolsz, ezért csak kevésbé pörkölődsz meg. (10 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a göcsörtös bunkót. Vad csatakiáltással, felemelve a göcsörtös bunkót ellenfeledre támadsz. Göcsörtös bunkóval kegyetlenül megütöd a piromenyét testét. (1 támadással 42 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Nitmák pengével egy irtózatos ütéssel felvágod a piromenyét izzó bundáját. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) A piromenyét állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A piromenyét összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Felhasználva a mágusölőt, szereztél 2 pirkitet. 273 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 76, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}
| kut 5 | kutatsz 5 pontért |
| jlk 2222 | jelszó kimondása 2222 |
Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Távolról lángcsóva varázslatot lősz a másikra. 61 életpontot sebeztél. Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 2 bumeráng. Alaposan megsorozod a massza fejét. (2 támadással 32 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a göcsörtös bunkót. Elszántan ellenfeledre támadsz. Göcsörtös bunkóval kegyetlenül megütöd a massza jobb hátsó lábát. (1 támadással 39 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Nitmák pengével végigmetszed a massza nyitott pofáját. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) Ütések érik a mellkasodat. (4 támadástól 20 életpontot vesztesz.) Vad döféseivel a massza nyilvánvalóan a földre akar dönteni. (3 támadástól 19 életpontot vesztesz.) A massza összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 323 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 168, sebződés: 39, gyógyulás: 0, összesen: -39 ÉP}
| m 7 | mozogsz északnyugatra |
Fegyvert váltasz: előkapod a göcsörtös bunkót. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Göcsörtös bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a kaffogó hebrencs fejét. (2 támadással 82 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Nitmák pengével kilukasztod a kaffogó hebrencs jobb első lábát. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) A kaffogó hebrencs megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A kaffogó hebrencs összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Felhasználva a mágusölőt, szereztél 1 hebrencs állkapcsot. [Betelt a hátizsákod, így ezt a tárgyat már nem veheted fel.] 273 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 107, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
| kut 5 | kutatsz 5 pontért |
| jlk 3333 | jelszó kimondása 3333 |
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Egy lángcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 49 életpontot sebeztél. Egy tűzeső varázslattal köszönt csatapartnered. 103 életpontot vesztettél. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a gnóm nyílpuskával. Elrepül 4 nyílpuska lövedék. Lövedékeiddel perforálod a massza bal oldalát. (4 támadással 121 életpontot sebezve.) A massza még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 nyílpuska lövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a mágusölőt, szereztél 1 bakkura bőrt. 2 560 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 170, sebződés: 103, gyógyulás: 0, összesen: -103 ÉP}
| m 1 | mozogsz északkeletre |
| kut 5 | kutatsz 5 pontért |
| jlk 4444 | jelszó kimondása 4444 |
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. A csata nem lesz könnyű: célpontod számodra ismeretlen védekező varázslatot rak magára. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy lángcsóva. 51 életpontot sebeztél. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy lángcsóva varázslatot, majd rád küldi. 47 életpontot vesztettél. A közelharc előtt még megeresztesz a rövid íjjal néhány lövedéket. Elrepül 3 nyílvessző. Lövedékeiddel perforálod a massza fejét. (3 támadással 67 életpontot sebezve.) A massza összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a mágusölőt, szereztél 1 púderkövet. 1 741 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 118, sebződés: 47, gyógyulás: 0, összesen: -47 ÉP}
| szk 186 | keresed a 186. szörnyet |
| * 1. BP: h 2107 0 0 | használod a 2107. tárgyat |
| * 2. BP: tpf 25 1 0 | TVP elővétele: 25 pontért |
| * 3. BP: tf 4 10 0 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 10 pontért |
Fegyvert váltasz: előkapod a göcsörtös bunkót. Meglengetve a göcsörtös bunkót a másikra rohansz. Göcsörtös bunkóval többször kegyetlenül megütöd a gyilkos tetű szőrös potrohát. (2 támadással 81 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Nitmák pengével egy irtózatos ütéssel felvágod a gyilkos tetű szőrös potrohát. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámsújtás varázslatot lősz. 145 életpontot sebeztél. A gyilkos tetű feléd sújt csáprágóival, de mellé! Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. 346 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 258, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
| * 4. BP: tf 4 10 0 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 10 pontért |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
| tf 2 1 | fejleszted a 2. tulajdonságodat 1 pontért |
| EZÜSTHEGYŰ LÁNDZSA (324. TÁRGY) Az ezüsthegyű lándzsa az ezüsttőrnél jóval hatékonyabb, bizonyos mágikus lények megsebzésére alkalmas fegyver. Természetesen csak a hegyét kell ezüstből készíteni - ehhez négy ezüstdarab szükséges - a nyeléhez bőven elegendő egy bot. A lándzsa hegyének kikalapálásához természetesen szükség van egy olvasztókemencére, és a KT 324 parancs kiadására, 40 TVP-ért. Ennek a szúrófegyvernek a sebzése 3d6. |
TUDATROMBOLÁS (111. PSZI TÁMADÓ KÉPESSÉG)A Tudatrombolást csak harcban, a TV listákkal használhatod. Ha ellenfeled nem képes sikeres mentális ellenállásra (szerencse és kis részben IQ által meghatározott mentődobás), és nem rendelkezik megfelelő pszi védelemmel (pl. Pszi-Acéltorony), elveszíti összes Tudatpontját, Pszi pontját és varázspontjainak 50%-át. A Tudatrombolást csak akkor fogod használni, ha a célpont a felsoroltak valamelyikével rendelkezik. Ha azonban ezek mértéke aránylag csekély, és van sebzést okozó varázslat is a TV listában, a program inkább azt fogja választani. A Tudatrombolás használata 25 pszi pontot igényel, csak kalandozókkal szemben fogod használni. |
| TRALMUKKSÓK KEDVENCE (5. RECEPT) Végy egy fülemüle agyart! Süsd meg 4 csepp vízben! Ezután tegyél az étel levébe két kisebb, nedvedző gyíkfűszárat. Tralmukksók kedvence hamarosan kész, mindösszesen 10 TVP-nyi idő alatt. Ha elkészíted, és elfogyasztod ezt a tipikusan gnóm ételt, a fordulód végéig megvilágosodnak előtted a phua-kúp működésének elvei. Ennek köszönhetően bármilyen JLK kódot is mondasz ki a phua-kúp mezőjén, a kúp feltárul előtted, valamint ha megbirkózol a bent generált borzalommal, dupla esélyed lesz moa ékszer találására. Arról nem is beszélve, hogy így, a kúp belsejében időzve, jóval többet megtudhatsz a moa társadalomról. [Az étel elkészítéséhez legalább 3-as szintű főzés szakértelemre van szükség.] |
LIUMBE (349. SZÖRNY) A liumbék az erdők mélyén élő, növényszerű lények. Leginkább egy óriási, színpompás virágra hasonlítanak, amely halálos csapdává válik, aki elég közel megy hozzá, hogy megcsodálja. Mérges gázzal elbódítja, majd csápjaival és nyelvével pillanatok alatt magához ragadja áldozatát, és elevenen megemészti! Szerencsére, a liumbe igencsak korlátozott helyváltoztatásra képes csak, ezért könnyű előle elszaladni, ha idejében felfigyelsz a veszélyre. Ha mégis a harcot választod, nos, természetesen a vágófegyver a legpraktikusabb ellene. |
| LIUMBE HAJTÁS (655. TÁRGY) Legyőzve az óriásnövényt, lemetszhetsz róla egy zsenge hajtást - láthatóan, a fantasztikus regeneráló képességű lény folyamatosan növeszti az újabb és újabb csápokat! |
| KÍGYÓBŐR KESZTYŰ (49. TÁRGY) A kígyóbőr kesztyű készítéséhez két surranó kígyó bőrére van szükséged. Nemcsak kényelmes és divatos viselet, hanem valamennyire védi is a kezedet. Ha a KF paranccsal viseled, akkor egyet ad a Védelmedhez. Készítése 20 pontba kerül. |
REJTŐKÖPENY (277. TÁRGY)Ez a szürke színű, dísztelen köpeny viseléskor (KF 277) mutatja meg igazi értékét: segít beleolvadni, belelapulni a környezetbe azáltal, hogy bizonyos mértékben felveszi a környezet mintázatát. Ez annyit jelent, hogy amíg a köpenyt viseled, rejtőzködés szakértelmed kettővel magasabb. |
| MOA ANTIGRAV (2204. TÁRGY) Egy apró, kb. 10 cm hosszú, szürke, fémes színű anyagból készült hengert tartasz a kezedben. Nem igazán tudod, hogy mire lehet jó, de az oldalán apró írásjelek sorakoznak. Titkosírás szakértelmedet felhasználva megfejted a vélhetően moa feliratot: antigrav. Fogalmad sincs róla, hogy mi lehet az az antigrav, de elnevezed a tárgyat moa antigravnak. Hamarosan azt a kellemes felfedezést teszed az antigravval kapcsolatban, hogy amikor nálad van, sokkal könnyebbek lépteid, jobban elbírod felszerelésed súlyát. Talán érdemes többet is begyűjtened belőle. (Minden nálad levő moa antigrav eggyel növeli a zsákodba férő tárgyak számát, és 2 kg-mal csökkenti a megterheltségedet. Maximum 30 moa antigrav hatása adódik össze.) |
| RÉZPÁNCÉL (71. TÁRGY) A bőrpáncélra rézdarabokat illesztve, egy sokkal ellenállóbb, keményebb védelmet kapsz. Ez egy 5-ös védettséget adó páncél. Készítéséhez egy bőrpáncélon kívül elengedhetetlenül szükséges 8 rézdarab, egy olvasztókemence és egy kőkalapács. Ahhoz, hogy egyet csinálj, a KT 71 parancsot kell kiadnod, 40 pontért. |
| BAKKURA CSIZMA (96. TÁRGY) Négy bakkura bőrből kiváló csizmát készíthetsz, a lábad védelmére. A mezítláb gyaloglással szemben nyújtotta előnyeit azt hiszem, nem kell ecsetelnem, de emellett nem árt, ha tudod, hogy ez a 36 pontért elkészíthető tárgy 2-vel javítja a védettségedet is! |
| MÉRGEZETT UBUK DOBÓNYÍL (188. TÁRGY) Kézenfekvő a megoldás, hogyha van ubuk dobónyilad, akkor be is mérgezheted. Ehhez a KT 188 parancsot kell kiadnod, 2 TVP-ért, és az ubuk dobónyílon kívül szükséges egy csepp gyenge méreg is. Az így kapott dobófegyver sebzése d8+10. Kisebb eséllyel szerezheted vissza, mint a sima dobónyilat, mert a szörnyek az égető fájdalomtól a földön fetrengve könnyen összetörik. |
VARKAUDAR LÁNDZSA (224. TÁRGY)Ezt a nagyon könnyű, ismeretlen állat csontjából készült lándzsát gyakran használják a varkaudarok. Sebzése 3d4+3, és +2-vel támadsz, amikor használod. Ahhoz, hogy kellő jártassággal tudd forgatni ezt a fegyvert, minimum 7-es szúrófegyver szakértelem szükséges. |
| Erő: | 32 (54) | Szint: | 24 | Merészség: | 8/5 | Magasság: | 106 cm |
| IQ: | 29 (53) | Támadás: | 52 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 50 kg |
| Ügyesség: | 17 (28) | Védekezés: | 41 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 84/84 év |
| Egészség: | 20 (26) | Életpont: | 436/386 | Jellem: | semleges (+1) | Tul. pont: | 1 |
| Szerencse: | 19 (28) | Varázspont: | 1004/561 | Pénz: | 423 arany | Kép. pont: | 14 |
| Tudatpont: | 60/18 | Pszi pont: | 148/48 |
| HARCI ISMERETEK | |||||
| szúrófegyverek: | 2/100 | vágófegyverek: | 26/5 (+1%) | ütőfegyverek: | 14/86 (+27%) |
| lőfegyverek: | 22/29 (+4%) | dobófegyverek: | 8/73 (+18%) | ||
| Feltételes fegyverváltás: göcsörtös bunkó (#123) |
| Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -6.); bumeráng (#249) (7 -13.); nyílvessző (#108) (14 -18.); nyílpuska lövedék (#547) (19 -23.); stukilövedék (#414) (24 -); ezüsthegyű nyíl (#323) (997 .); |
| Óvatosság (labirintusokban): 0 |
| 57,73 mezőn táborozol |
| Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 79 |
| Legfeljebb 14 TU-t válthatsz TVP-re. |
| Feltételes varázskő használat: 10 százalék varázspont alatt. |
| SZÁMLÁLÓK | ||
| Max életkor 947 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP | |
| EGYÉB ISMERETEK | |||||
| 1. rejtőzködés: | 2/74 | 2. nyomkövetés: | 12/51 (+10%) | 3. mászás: | 2/15 |
| 4. csapdakészítés: | 23/84 (+11%) | 5. csapdaészlelés: | 2/7 (+48%) | 6. gyógyítás: | 24/3 |
| 7. titkosírás: | 2/72 (+73%) | 8. felderítés: | 4/13 (+49%) | 9. szörnyidomítás: | 5/78 |
| 10. teológia: | 27/83 (+24%) | 11. taumaturgia: | 53/54 (+90%) | 12. versengés: | 1/39 |
| 13. szörnyismeret: | 15/93 (+22%) | 14. pszi: | 17/9 (+26%) | 15. zárnyitás: | 7/14 (+6%) |
| 16. vadászat: | 7/64 | 17. bányászat: | 11/84 (+18%) | 18. testépítés: | 14/44 |
| 19. főzés: | 6/5 (+24%) | ||||
| FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
| Felhasználatlan fejlesztési pont: 0 | |||
| 10. vp regeneráció: 5 | 11. kincskeresés: 5 | ||
| FELTÉTELES PARANCSOK (még 36 lehet) |
| deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
| totem 70% életpont alatt (gyógykenőcs (#313)) |
| gyógyítasz 45% életerő alatt 40 TVP-ért |
| kutatsz max. 100 TVP-ért |
| ásol max. 16 TVP-ért |
| készítesz stukilövedéket (#414) (max. 30 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 10 darabot ), nyílvesszőt (#108) (max. 30 darabot ), amnioszt (#203) (max. 10 darabot ), nyílpuska lövedéket (#547) (max. 30 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 50 darabot ), kristályfolyadékot (#449) (max. 1 darabot ), ezüsthegyű nyilat (#323) (max. 15 darabot ), bumerángot (#249) (max. 20 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 30 darabot ) |
| cirkusz: céllövölde, labirintus (17) |
| vásárolsz nyílvesszőt (#108) (max. 50 darabot ), sallank karmot (#128) (max. 20 darabot ), rézdarabot (#70) (max. 30 darabot ), madártollat (#112) (max. 20 darabot ), deus ex machinát (#1) (max. 5 darabot ), ramit követ (#226) (max. 10 darabot ), drótszőrt (#37) (max. 50 darabot ), fokhagymát (#403) (max. 5 darabot ), zöld üveget (#82) (max. 2 darabot ), óndarabot (#85) (max. 30 darabot ), lajhár csontot (#236) (max. 10 darabot ), pirkitet (#153) (max. 30 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 20 darabot ), vasércet (#152) (max. 30 darabot ), bumerángot (#249) (max. 20 darabot ), gyíkfüvet (#201) (max. 20 darabot ), fülemüle agyart (#267) (max. 10 darabot ), ezüsthegyű nyilat (#323) (max. 15 darabot ) |
| maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled |
| Feltételes támadás (aktív: 1, max: 50) |
| szintszívó (#96) |
| Barátságosság (aktív: 4, max: 50) |
| kardfogú fülemüle (#146), Pikoló (#7010), semlegesek (#989), jók (#990) |
| VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
| Varázslói varázslataid | ||
| energiatüskék (#29, 5 VP) | lángcsóva (#31, 10 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
| izomernyesztés (#33, 6 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) | tompítás (#40, 8 VP) |
| jégcsóva (#41, 15 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) |
| elektromos pajzs (#51, 14 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
| varázsital főzése (#100, 30 VP) | varázsvédelem II (#108, 18 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) |
| városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | ryuku átokvarázs (#280, 45 VP) |
| ryuku teremtőerő (#281, 200 VP, 50 TVP) | időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) |
| sebfertőzés (#333, 100 VP) | oldás (#372, 15 VP) | gázpajzs (#467, 20 VP) |
| Papi varázslataid | ||
| vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) | áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) |
| erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
| vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) |
| tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) |
| óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) | puha ütés (#60, 18 VP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) |
| oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | széljárás (#138, 15 VP, 5 TVP) |
| Pszi képességeid | ||
| pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
| felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
| mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
| agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) | tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
| térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) | tudatrombolás (#111, 25 PP) |
| Butaság ára beállítás: teológia: 24 vp; taumaturgia: 40 vp; | ||
| JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
| méregsemlegesítés (#14) | áldomás (#6) (963,24) | vámpirizáció (#1) (999,80) | szürkeáll. aktiv (#71) |
| csupasz izom (#28) | óriáserő (#53) | hadiszerencse II (#24) | erőpajzs III (#127) |
| tulajdonságpajzs (#26) | |||
| TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
| Feltételes varázslat-használat | ||||||
| 8. és magasabb szintűek ellen | ||||||
| Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20) | ||||||
| energiatüskék (#29) | ||||||
| Védekező varázslatok (aktív: 7, max: 20) | ||||||
| pszi-acéltorony (#98), hhaar burka (#32), gázpajzs (#467), oldás (#372), elektromos pajzs (#51), fehér glóbusz (#47), tompítás (#40) | ||||||
| Feltételes támadó varázslatok (aktív: 11, max: 299 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
| izomernyesztés (#33) | >> | nómenklatúra (#158) | lángcsóva (#31) | >> | 13. szintű lényekre | |
| ryuku átokvarázs (#280) | >> | férfiak (#998) | ryuku átokvarázs (#280) | >> | nők (#999) | |
| lángcsóva (#31) | >> | szintszívó (#96) | lángcsóva (#31) | >> | pszi elementál (#221) | |
| Feltételes védekező varázslatok (aktív: 11, max: 299 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
| fehér glóbusz (#47) | >> | nők (#999) | fehér glóbusz (#47) | >> | férfiak (#998) | |
| gázpajzs (#467) | >> | harci mágus (#265) | varázsvédelem II (#108) | >> | orgoró (#170) | |
| varázsvédelem II (#108) | >> | Poomr Ko (#957) | ||||
| ELFOGOTT SZÖRNYEID |
| hegyi szamár (#7168) (málhás: +31 kg teher) státusz: OK |
| goldugar (#65) (hátas: 10 lépés/kör; +6 védettség;) státusz: OK |
| ISTENI KÜLDETÉSEID |
| 1.) Nemcsak az egy erős ellenféllel szembeni hősies harc, hanem a sok gyengével szembeni kitartás is fontos. Ennek gyakorlásaképp ölj hét vadász tatut! (számláló: 1) |
| 2.) Követőim a legtapasztaltabbak, legcselekvésképesebbek közé tartoznak. Imádkozz úgy, hogy az imádkozás pillanatában pontosan 238 TVP áll rendelkezésedre! |
| 3.) Szerezd meg és mutasd be Tharr Keresztjét! |
| ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
| városháza (Qvill) (527): új. városháza (685): új. |
| ISMERT LABIRINTUSOK |
| 21, 22, 23, 25, 32, 53. |
| HŐSTETTEID | ||
| Olimpiai helyezéseid: második hely az 1. kategóriában a(z) 62. olimpián. | ||
| 2024. évi Kalandozók versenyében elért pontszámod: 56870 | ||
| Miniesemény statisztikák | ||
| Jelenlegi miniesemény: Yaurri mászóverseny | ||
| Megölt szörnyek: 0. Szerzett pont: 0. Beállított erő: 0 Összpont: 0 | ||
| MAKRÓID (jelenleg 1 lehet) |
| 1. makró parancsai: p 71, v 224, v 28, v 53, v 138, h 1100, h 745, h 211. |
| KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
| gyógyító totem (116) |
| keményebb bicepsz (149) |
| kaszt.kiteljesedés (166) |
| kasztrop.kitágulás (197) |
| profizmus (200) |
| a hatalom rúnája (215) |
| önismeret (236) |
| a butaság ára (273) |
| vallási öntudat (290) |
| fegyvermester (302) |
| harci mágia (334) |
| az élet forrása (337) |
| illúziópáncél (354) |
| az ősök hite (362) |
| az ügyess. jutalma (377) |
| időfolyamok (394) |
| testvéri segítség (411) |
| csillagapród idézés (412) |
| Tudati képességfa: |
| tudati portya (501) OK |
| auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
| kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
| elmetágítás (504) OK |
| tudatforrás (505) OK |
| tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
| kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
| varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
| közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
| tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
| tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
| mentális felfrissülés (512) OK |
| tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
| tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
| manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
| a hit ereje (516) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
| tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
| tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
| tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 5 TU. szükséges még: 85 TU. |
| tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
| tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
| taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
| hitbéli mentor (523) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
| pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
| tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
| vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
| tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
| regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
| manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
| isteni védelem (530) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
| mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
| tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
| gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
| tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
| pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
| varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
| a hit ereje II (537) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
| tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
| tudati ostrom II (539) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
| halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
| a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
| pajzshasználat II (542) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
| mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
| gyógyítómester (544) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
| elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
| tudati védelem (546) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
| nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
| kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
| pajzshasználat III (549) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
| varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
| isteni ítélet (551) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
| elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
| totemmester (553) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
| tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
| bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
| pajzshasználat IV (556) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
| varázslómester V (557) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
| isteni áldás (558) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
| tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
| tudatunk hatalma (560) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
| kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
| tudati segítség II (567) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU. |
| makróbővítés I (568) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU. |
| korlátlan tudat (574) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 660 TU. |
| gyűrűviselés (575) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 660 TU. |
| turbó turbó (581) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 720 TU. |
| makróbővítés II (582) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 720 TU. |
| tudatunk hatalma II (588) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 780 TU. |
| fülbevalóviselés (589) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 780 TU. |
| korlátlan táborhely (595) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 840 TU. |
| karkötőviselés (596) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 840 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 4506 TU szükséges.) |
| A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
| 2 | antilopbőr (#48) | 1 | bordacsont (#16) | 2 | csontszurony (#12) | |||
| 1 | dorony tüdő (#212) | 1 | fülemüle agyar (#267) | 2 | gyíkfű (#201) | |||
| 1 | gyógykenőcs (#313) | 4 | kaktusztüske (#114) | 1 | madártoll (#112) | |||
| 1 | magszim bél (#103) | 2 | mandibulapenge (#125) | 1 | sallank karom (#128) | |||
| 1 | tükör (#43) | 1 | vadász tatu bőr (#15) | 2 | víz (#27) | |||
| EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
| 19 | arany (#50) | 1 | bakkura bőr (#95) | 1 | bakkura csizma (#96) | |||
| 1 | bronzhegyű lándzsa (#87) | 2 | bumeráng (#249) | 2 | dözmöng szív (#122) | |||
| 1 | ezüst karkötő (#158) | 1 | igazgy. fülbevaló (#197) | 1 | liumbe hajtás (#655) | |||
| 1 | manifeszt.nyúlvány (#214) | 1 | mérg. ubuk dobónyíl (#188) | 1 | moa antigrav (#2204) | |||
| 2 | nyílvessző (#108) | 3 | pirkit (#153) | 1 | púderkő (#119) | |||
| 2 | rejtőköpeny (#277) | 2 | rézdarab (#70) | 1 | rézpáncél (#71) | |||
| 1 | sallank nyíl (#129) | 28 | smirglilevél (#29) | 9 | sünmedve tüske (#14) | |||
| 7 | ubuk tüske (#131) | 1 | varkaudar lándzsa (#224) | 1 | vas dobónyíl (#189) | |||
| 1 | vasérc (#152) | |||||||
| -11 | -10 | -9 | -8 | -7 | -6 | -5 | |
| 16 | |
|
|
|
|
|
|
| 17 | |
|
|
|
|
|
|
| 18 | |
|
|
|
|
|
|
| 19 | |
|
|
|
|
|
|
| 20 | |
|
|
|
|
|
|
| 21 | |
|
|
|
|
|
|