806. forduló, 808. forduló, Napsugár összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2019. jan. 1. 17h:10'
EZ A 1241. JÁTÉKHETED, 807. FORDULÓD
1242. játékheted kezdete: jan. 5.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Számládon a zsetonok száma 64 alá esett!
Ez a forduló 27 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #4911
SZÁMLA : XXXX

NAPSUGÁR KALANDJAI


Morgan hatalma erősödött. Több élőholtat kell elpusztítanotok, különben újabb rések fognak a Negatív létsíkra nyílni.
Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [378,15] koordinátán.
Közös Tudatotok új képességet fejlesztett ki. (ld. enc.) Zsúfolásig megtelt a főtér, így erősen furakodnod kell, hogy közelebb tudj férkőzni. A tömeg hangjaiból, és a bekiabálásokból megérted, hogy elfogtak egy vámpírt, és most a nép meg akarja lincselni. A városháza erkélyén megjelenik a főbíró, és a néphez szól. - Emberek! A mi városunkban ártatlanokat nem végzünk ki. Tett ez a lény valaki ellen valami gonoszságot? - Engem gyíkká változtatott! - kiáltod. - De már elmúlt - teszed hozzá a kérdő tekinteteket látva. A nép őrjöng, kivégzést követel. - Bűnös lélek! Tisztítótűz általi halálra ítéllek! - dörgi a város bírája. Reggel, mikor felébredsz, még hosszan cseng a füledben a szerencsétlen jajgatása.
A teremtés zsákja létrehozott 1 csontkulcsot. A teremtés zsákja létrehozott 1 madártollat. Minden varázserőd visszatért. (+319 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Pszi energiáid is töltődnek. (+262 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+11 tudatpont.) A plusz TU-kat 55 TVP-re váltod. Elpárolgott a fejedből a tudás, melyet a moa varázsdoboz kinyitásának különleges élményei ültettek oda.
Reménykedsz, hogy a táborozás alatt nyomolvasással töltött idő egy albinó küklopsz nyomára vezet. Minden hiába - a kutatás eredménytelen volt. (Önanalízis: +22% szörnyismeret.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 szörnyismeret). [7 pontot használtál fel, van még 1038. Kapsz 5 VP-t.]

* 1. KP: mak 1 0 0 makró 1

ek 275 0 0 t. energia kisütése: 275
Aktiválod a mágiafókuszt: varázslataid maximális hatásfoka kör végéig 170% lesz [-24 varázspont]. [0 pontot használtál fel, van még 1038.]

ek 531 0 0 t. energia kisütése: 531
Aktiválod a mentális roncsolást. [-1 TU.] [10 pontot használtál fel, van még 1028. Kapsz 10 VP-t.]

vv 71 88 112 elmormolod a 71. varázslatot a 88. varázslatot a 112. varázslatot
Beizzik a turbómágia. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 1026. Kapsz 2 VP-t.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szopókő). [0 pontot használtál fel, van még 1026.]
Sajnos nincs meg a kellő tapasztalatod még a pszi-gyűjtés használatához. [0 pontot használtál fel, van még 1026.]

vv 19 138 224 elmormolod a 19. varázslatot a 138. varázslatot a 224. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! Kitartásod, fáradtságtűrésed megnövekedett! [-10 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 1024. Kapsz 2 VP-t.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Lépteid könnyűvé, légiessé válnak. [-15 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 1022. Kapsz 2 VP-t.]
Beizzik a turbómágia. Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Erőd TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 1022.]

vv 26 165 188 elmormolod a 26. varázslatot a 165. varázslatot a 188. varázslatot
Beizzik a turbómágia. A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 1020. Kapsz 2 VP-t.]
Szupersebesen mormolsz. Esszenciavédelem vonja be tested. [-15 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 1018. Kapsz 2 VP-t.]
Gyorsvarázsolsz! Kékes fény vonja be bőröd. [-15 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 1016. Kapsz 2 VP-t.]

vv 78 57 215 elmormolod a 78. varázslatot az 57. varázslatot a 215. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. [-7 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 1014. Kapsz 2 VP-t.]
Gyorsvarázsolsz! Lelked megacélosodik. [-32 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Erőd TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 1014.]
Gyorsvarázsolsz! A varázslat az agyadban lapul, használatra készen. [-30 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 1012. Kapsz 2 VP-t.]

vv 182 209 211 elmormolod a 182. varázslatot a 209. varázslatot a 211. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! Zöldes fényű erőtér kezd körülötted vibrálni. [-12 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 1010. Kapsz 2 VP-t.]
Beizzik a turbómágia. Felkészülsz a vadászatra. [-40 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 1008. Kapsz 2 VP-t.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Ragyogó fényaura öleli körbe a tested. [-40 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 1006. Kapsz 2 VP-t.]

vv 157 227 478 elmormolod a 157. varázslatot a 227. varázslatot a 478. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. [-24 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 1004. Kapsz 2 VP-t.]
Beizzik a turbómágia. [-36 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 1002. Kapsz 2 VP-t.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. [-50 pszi pont.] Elegendő tapasztalatra tettél szert ahhoz, hogy pszi szakértelmed megnövekedjen! (Ezt a karakterlapon * jelöli.) Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 1000. Kapsz 2 VP-t.]

vv 184 261 147 elmormolod a 184. varázslatot a 261. varázslatot a 147. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. [-9 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 998. Kapsz 2 VP-t.]
Gyorsvarázsolsz! Sötéten kavargó aura kezd vibrálni körülötted. (+150 max. ÉP következő táborozásod végéig.) [-200 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 996. Kapsz 2 VP-t.]
Fürgén varázsolsz! Csillogó energiafelhő jelzi, hogy képes vagy a mágikus teremtmények megsebzésére. [-18 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Erőd TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 996.]

hh 841 1133 1253 használod a 841. tárgyat az 1133. tárgyat az 1253. tárgyat
Használod a varkaudar csészét. Szerencsésebb lettél 1 körre (+4 szerencse következő táborozásod végéig.) Erőd TF-elődött. [1 pontot használtál fel, van még 995. Kapsz 1 VP-t.]
Kinyitod a moa varázsdobozt. Hirtelen feltárul előtted a moák hihetetlen bölcsességének egy parányi szeletje. (IQ-d a következő kör elejéig megnőtt 15-tel.) [21 pontot használtál fel, van még 974. Kapsz 21 VP-t.]
Óvatosan előszedsz a hátizsákodból egy csillezsályalevelet, és élvezni kezded a belőle áradó illatokat. Rövid ideig bódulat lesz úrrá testeden. (Nem volt maradandó hatása.) [6 pontot használtál fel, van még 968. Kapsz 6 VP-t.]

* 2. KP: vv 443 137 213 elmormolod a 443. varázslatot a 137. varázslatot a 213. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. Érzed, ahogy a harci induló ritmusára mozdul minden izmod (+7 támadás). [-50 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 966. Kapsz 2 VP-t.]
Beizzik a turbómágia. Felkészülsz a szemmelverésre. [-18 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 964. Kapsz 2 VP-t.]
Beizzik a turbómágia. Sokkal alaposabb leszel, ha kutatni kell. [-25 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Erőd TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 964.]

* 3. KP: vv 247 69 70 elmormolod a 247. varázslatot a 69. varázslatot a 70. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Érzed, ahogy egyre erősebben buzog az Elméd Dominanciája. [-20 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 962. Kapsz 2 VP-t.]
Gyorsvarázsolsz! Érzed, hogy nagyobb a kontrollod a testedben buzgó kí felett. [-14 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 960. Kapsz 2 VP-t.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Felkészülsz az agyakban való turkálásra. [-16 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [1 pontot használtál fel, van még 959. Kapsz 1 VP-t.]

* 4. KP: vv 296 63 168 elmormolod a 296. varázslatot a 63. varázslatot a 168. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. [-15 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 957. Kapsz 2 VP-t.]
Fürgén varázsolsz! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-24 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 955. Kapsz 2 VP-t.]
Ezt a varázslatot már elmondtad egyszer! [0 pontot használtál fel, van még 955.]

* 5. KP: kb 504 1 518 kiveszel a bankból az 504. tárgyat (1 darabot)
Kiveszel a KT kincstárából 1 aranytermő ládikót. [0 pontot használtál fel, van még 955.]

hu 292 hulladék: 292
Hulladékgyűjtés törölve: sárkánypikkely. [0 pontot használtál fel, van még 955.]

h 504 használod az 504. tárgyat
Nekilátsz, hogy minden szemetet beledobálj az aranytermő ládikóba: aranygyűrű (312,11)-> (24 ap), gyöngysor (312,11)-> (48 ap), nagy vaskulcs (312,11)-> (16 ap), réz papi karkötő (312,11)-> (20 ap), összesen 108 arany, 8 ÉP veszteség, 0 VP veszteség. [5 pontot használtál fel, van még 950. Kapsz 5 VP-t.]

kb 260 19 518 kiveszel a bankból a 260. tárgyat (19 darabot)
Kiveszel a KT kincstárából 19 isteni könnycseppet. [0 pontot használtál fel, van még 950.]

bb 347 11 518 beraksz a bankba a 347. tárgyat (11 darabot)
Elhelyezel a KT kincstárában 1 súlyzót. [0 pontot használtál fel, van még 950.]

kb 1525 1 518 kiveszel a bankból az 1525. tárgyat (1 darabot)
Kiveszel a KT kincstárából 1 őskristály-szilánkot. [0 pontot használtál fel, van még 950.]

h 1525 7681 7682 használod az 1525. tárgyat
Tanulni vágysz - előkapod hát a quwargok tudását rejtő őskristály piciny darabját, az őskristály-szilánkot. Mindkét tenyeredet a kristályhoz tapasztod, és lehunyt szemmel várod a csodát. Egyszer csak egy szörny képe bontakozik ki lelki szemeid előtt. A kép részleteit nyilazott, nehezen kivehető feliratok magyarázzák. Most már tudod, milyen is egy élőholt kristályq.. (ld. enc.) Ezután egy másik szörny is megjelenik a kristályban. Most már egy sziklaó. csontvázat is láttál. (ld. enc.) Nem szép dolog szemetelni, de hát mit kezdj a teljesen kisajtolt őskristály-szilánkkal? Messzire hajítod. [3 pontot használtál fel, van még 947. Kapsz 3 VP-t.]

in 2227 7681 leírod a 2227. kalandozónak a 7681. szörnyet
Mentálisan üzensz. Leírod pontosan, hogy milyen is egy élőholt kristályq.. [0 pontot használtál fel, van még 947.]

in 2227 7682 leírod a 2227. kalandozónak a 7682. szörnyet
Szemöldöködet ráncolva, mentális kapcsolatot keresel tudattársaddal. Leírod pontosan, hogy milyen is egy sziklaó. csontváz. [0 pontot használtál fel, van még 947.]

in 2428 7681 leírod a 2428. kalandozónak a 7681. szörnyet
Szemöldöködet ráncolva, mentális kapcsolatot keresel tudattársaddal. Leírod pontosan, hogy milyen is egy élőholt kristályq.. [0 pontot használtál fel, van még 947.]

in 2428 7682 leírod a 2428. kalandozónak a 7682. szörnyet
Információt küldesz tudattársadnak. Leírod pontosan, hogy milyen is egy sziklaó. csontváz. [0 pontot használtál fel, van még 947.]

h 1327 20 használod az 1327. tárgyat
Püfölni kezded a dobot, és dúdolva kíséred. Rutinos, öreg bárd módjára muzsikálsz gyakorlásképp. Eufórikus hangulatba kerülsz. (+1 sebzés.) (Önanalízis: +25% zene.) [20 pontot használtál fel, van még 927. Kapsz 20 VP-t.]

h 1534 használod az 1534. tárgyat
Forgatgatod a kezedben kicsit a hátizsákodból elővett teleportgömböt, s közben arra gondolsz, mekkora kaland lenne eljutni a quwargok városába. Hirtelen a környezeted megváltozik, elhomályosodik, majd újra kitisztul. Zárt helyre, egy quwarg boly belsejébe érkeztél! Alig szűrődik be fény, úgyhogy a quwarg-hegyek zsezsgő mocorgása még félelmetesebbnek tűnik. Most látod, hogy jónéhány sebből vérzel már (-10 életerő). Hirtelen ráébredsz, hogy miért van itt ekkora hely: egy óriási test mozdul el a fal mellől. Egy quwarg harcos!

Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 6 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a quwarg harcos bal oldalát. (6 támadással 306 életpontot sebezve.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 263 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 306, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Épphogy csak kifújod magad, máris újabb támadó liheg a nyakadba. Egy quwarg szabotőr!

Egy gigaököl varázslattal köszönt csatapartnered. 23 életpontot vesztettél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a quwarg szabotőr testét. (4 támadással 255 életpontot sebezve.) A quwarg szabotőr összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 1 676 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 255, sebződés: 23, gyógyulás: 0, összesen: -23 ÉP}

Csak ennyi? nézel körül fitymálva. NEM! - kapod a világos választ a hely egy másik lakójától. Egy quwarg parafenomén!

Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy elektromos pajzs varázslatot. Ellenfeled vakító fény varázslatot lő rád. . Az isteni védelem elnyeli a varázslatot. Ellenfeled vakító fény varázslatot lő rád. . Az isteni védelem elnyeli a varázslatot. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy vakító fény. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Távolról vakító fény varázslatot lő rád a másik. Szerencsére nem hatott rád. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 6 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a quwarg parafenomén jobb hátsó lábát. (6 támadással 388 életpontot sebezve.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3 733 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 388, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Haha, büdös quwargok! Bőszen taposod őket, miközben kincsre bukkansz. Találtál 3 quwarg tojást. Elégedetlenül konstatálod, hogy pont most, amikor a legizgalmasabb, ránt vissza a teleportgömb a jelenbe, a biztonságos helyre, ahonnan az utazásodat megkezdted. [40 pontot használtál fel, van még 887. Kapsz 40 VP-t.]

h 1387 144 61 használod az 1387. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 887.]

ff 426 951 28 felt. fegyverváltás: 426 951 28
Felt. fegyverváltás: << Raia pallosa << vámpírölő << ököl. [0 pontot használtál fel, van még 887.]

be 497 8 bemész a 497. épületbe
Nincs itt az az épület, amit keresel. [0 pontot használtál fel, van még 887.]

ff 28 951 426 felt. fegyverváltás: 28 951 426
Felt. fegyverváltás: << ököl << vámpírölő << Raia pallosa. [0 pontot használtál fel, van még 887.]

m 8 mozogsz északra
[378,14] Tovább mászol a magashegységben. Egy pillanatra megállsz pihenni, és bizarr látvány tárul eléd: mindenfelé kiégett pusztaság, sivatagok, gyilkos és halott világ képe tárul eléd. Éles, visító hangot hallasz, be kell tapasztanod a füledet, hogy meg ne süketülj. Vajon mi lehetett ez? Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy ősvortexet. Speciális mentális képességed segítségével megérzed, hogy fém (pular kristály) közelében vagy. (Önanalízis: +1% bányászat.) A ryuku kalózkendőn keresztül alaposan szemügyre veheted a környéket. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel délkeletre egy nekrofunt. Még jó, hogy ilyen remek a látásod. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy márvány sárkány. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy fehér glóbusz varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). A másik mormol valamit: egy számodra ismeretlen védekező varázslat! Az elnyelés kiolt minden védekező varázslatot. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre bo'adhun csapás varázslatot lősz. 644 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy Asylux átka. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy jégoszlop varázslat. 83 életpontot vesztettél. (-15 védekezés.) Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy pszi ragyogás varázslatot, majd rád küldi. 65 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 8 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a márvány sárkány pikkelyes testét. (8 támadással 471 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és iszonyatos hideget fúj rád. Félrehajolsz, ezért csak nem fagysz teljesen csonttá. (94 életpontot vesztettél.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre támadsz. Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel súrolod a márvány sárkány testét. (1 támadással 121 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+25 életerő). {HD:} Din cséphadarójával csak érinted a márvány sárkány bal hátsó lábát. (1 támadással 73 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Üdvözlésképpen egy tűzeső varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 194 életpontot sebeztél. Fényaurád működik (5 ép-t sebezve). Egykor volt társad szelleme támadásba lendül: 41 sebzést okoz. Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a márvány sárkány, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 60 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +12 ÉP.) A márvány sárkány farka végigsúrolja a bal karodat. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 52 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +11 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +73 életerőt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. A következő kincseket találtad: egy Mágikus Koponya [Mágikus Koponya ládikóba-> (312,11)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP], egy kristálygömb [kristálygömb ládikóba-> (312,11)-> 10 arany, -2 ÉP], egy ezüstshuriken [ezüstshuriken ládikóba-> (312,11)-> 8 arany, -2 ÉP] és egy ezüst nyaklánc [ezüst nyaklánc ládikóba-> (312,11)-> 10 arany, -2 ÉP]. Felhasználva a nerub hasítót, szereztél 6 sárkánypikkelyt. 17 567 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1549, sebződés: 374, gyógyulás: 72, összesen: -302 ÉP}

A környék hemzseg az élőholtaktól, így nem csodálkozol, amikor kettő rád támad. Az első ellenfél egy bo'adhun lidérc.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. A szilánk működik (+2 életpont). A csata nem lesz könnyű: célpontod számodra ismeretlen védekező varázslatot rak magára. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy bo'adhun csapás varázslatot. 644 életpontot sebeztél. (A varázslat 43 életerőt gyógyított.) Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy sorvasztás varázslatot, majd rád küldi. Semmi hatás! Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 8 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a bo'adhun lidérc bal karját. (8 támadással 468 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. A kí-energiák fókuszálása lehetővé tesz számodra egy Kobraharapást. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a bo'adhun lidérc testét. (7 támadással 860 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+173 életerő). {HD:} Din cséphadarójával épp hogy eltalálod a bo'adhun lidérc jobb vállát. (1 támadással 86 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerő). Ellenfeledre tűzeső varázslatot lősz. 194 életpontot sebeztél. Fényaurád működik (5 ép-t sebezve). Ellenfeled 36 pontot sebződik a mentális roncsolástól. Egy jégcsóva varázslattal köszönt csatapartnered. 21 életpontot vesztettél. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy sorvasztás varázslatot, majd rád küldi. A támadása szerencsére hatástalan volt. A bo'adhun lidérc lendületes ütése célt téveszt. A szörny hatalmas detonáció közepette darabokra robban (-72 életerő). Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 15 393 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2293, sebződés: 93, gyógyulás: 240, összesen: +147 ÉP}

Jöhet a következő! - kiáltod, és már össze is csapsz a második ellenfeleddel, aki egy élőholt szertart.m..

A csata nem lesz könnyű: célpontod számodra ismeretlen védekező varázslatot rak magára. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy pusztító végzet varázslatot. A támadása szerencsére hatástalan volt. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 8 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod az élőholt szertart.m. bal karját. (8 támadással 473 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Ököllel többször kegyetlenül megütöd az élőholt szertart.m. bal lábát. (7 támadással 854 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+171 életerő). {HD:} Din cséphadarójával párszor keményen megütöd az élőholt szertart.m. bal karját. (4 támadással 313 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+63 életerő). Fényaurád 18 sebzést okoz. Egykor volt társad szelleme támadásba lendül: 42 sebzést okoz. Az élőholt szertart.m. karma a fejed mellett suhan el! Az élőholt szertart.m. összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 7 854 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1700, sebződés: 0, gyógyulás: 236, összesen: +236 ÉP}

Találsz nála 29 aranyat.
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 341 (limit: 1750), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 34517.
[6 pontot használtál fel, van még 881. Kapsz 6 VP-t.]

ef 66 550 energia fejlesztése 66
12 varázspont felhasználásával előállítasz 1 TU-t. Nem sajnálva az áldozatot, tudati energiáidat a KT elmetavába döntöd, az új tudati képesség kifejlesztése végett. [-66 TU.] [462 pontot használtál fel, van még 419. Kapsz 462 VP-t.]

kb 347 1 518 kiveszel a bankból a 347. tárgyat (1 darabot)
Kiveszel a KT kincstárából 1 súlyzót. [0 pontot használtál fel, van még 419.]

szk 338 keresed a 338. szörnyet
Felkészülsz a terepgyakorlatra: táborozás után megpróbálsz keresni egy albinó küklopszot. [0 pontot használtál fel, van még 419.]

* 1. BP: v 88 10 0 elmormolod a 88. varázslatot
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szopókő). [0 pontot használtál fel, van még 419.]

* 2. BP: h 1271 1253 0 használod az 1271. tárgyat
Előveszed Sheran cserepét, és egy csillezsályalevelet ledugdosol a benne lévő földbe. Ezután megöntözöd vízzel, majd isteni könnycseppel. Némi hajtás azonnal sarjadzani kezd, de még sok idő, míg leszüretelheted. [5 pontot használtál fel, van még 414. Kapsz 5 VP-t.]

* 3. BP: h 336 10 0 használod a 336. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [10 pontot használtál fel, van még 404. Kapsz 10 VP-t.]

* 4. BP: bb 504 1 518 beraksz a bankba az 504. tárgyat (1 darabot)
Elhelyezel a KT kincstárában 1 aranytermő ládikót. [0 pontot használtál fel, van még 404.]

* 5. BP: h 1269 0 0 használod az 1269. tárgyat
Belenézel a kaleidoszkópba. A különböző fényű üvegszilánkok hatására rögtön transzba zuhansz. Az idő dimenziói teljesen összekuszálódnak körülötted. (+5 TVP.) Gyorsan elpakolod a kaleidoszkópot. [3 pontot használtál fel, van még 406. Kapsz 3 VP-t.]

* 6. BP: kb 1554 1 518 kiveszel a bankból az 1554. tárgyat (1 darabot)
Kiveszel a KT kincstárából 1 aenouth ködkürtöt. [0 pontot használtál fel, van még 406.]

* 7. BP: h 1554 0 0 használod az 1554. tárgyat
Kigondolod, melyik dalt játszd, majd megszólaltatod a Leoneydeas ködkürtjét. Mély, búgó hang hagyja el a hangszert. Mire feleszmélsz a dallam okozta bódulatból, már sűrű köd vesz körül, s árnyszerű, imbolygó alak tart feléd. Egy rendkívül barátságtalan templomos lovag az, akit most idéztél meg a túlvilágról! A harc elkerülhetetlen!

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: tompítás létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Gyógyulsz (+2 életpont). A másik mormol valamit: egy tompítás varázslat! Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy bo'adhun csapás varázslatot. 644 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy jégoszlop varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. A manaretesz elnyeli a varázslatot. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 8 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a templomos lovag jobb lábát. (8 támadással 457 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a templomos lovag testét. (9 támadással 1062 életpontot sebezve.) {HD:} Din cséphadarójával néhányszor megcsapod a templomos lovag sisakfedte fejét. Kritikus ütés! (5 támadással 445 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy tűzeső varázslat. 205 életpontot sebeztél. Fényaurád 9 sebzést okoz. A mentális roncsolás 39 ép-t sebez. Nem vagy felkészülve a templomos lovag gyors oldaltámadására. Többször eltalálja a bal karodat. (2 támadástól 352 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +71 ÉP.) A helyzet alkalmas egy Sziklaököl támadás bevitelére! Ököllel párszor súrolva eltalálod a templomos lovag testét. (2 támadással 239 életpontot sebezve.) {HD:} Din cséphadarójával súrolod a templomos lovag lakkozott páncélját. (1 támadással 80 életpontot sebezve.) Fényaurád működik (11 ép-t sebezve). Szellemtársad az ellenfeled elméjébe tép (41 ép-t sebezve). Bár ügyesen védekezel, a templomos lovag sem kezdő, és megdöfködi a mellkasodat. (2 támadástól 346 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +70 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +73 életerőt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 27 720 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 3232, sebződés: 698, gyógyulás: 147, összesen: -551 ÉP}

A ködkürtöt a hátizsákod mélyére helyezed - egy darabig most nem lesz rá szükséged. [15 pontot használtál fel, van még 391. Kapsz 15 VP-t.]

* 8. BP: bb 1554 1 518 beraksz a bankba az 1554. tárgyat (1 darabot)
Elhelyezel a KT kincstárában 1 aenouth ködkürtöt. [0 pontot használtál fel, van még 391.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Előveszed a súlyzódat, és hosszasan pumpálod magad. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az erőd érezhetően megnövekedjen. [Még 57 TVP-t kell elköltened.] (Önanalízis: +16% testépítés.) A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Csak egy márvány sárkány. Megvető mosollyal várod a találkozást. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy fehér glóbusz varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled számodra ismeretlen védekező varázslattal készül a csatára. Az elnyelés kiolt minden védekező varázslatot. Egy bo'adhun csapás varázslattal köszöntöd a másikat. 644 életpontot sebeztél. (A varázslat 64 életerőt gyógyított.) A szilánk működik (+2 életpont). Egy Asylux átka varázslattal köszönt csatapartnered. A manaretesz elnyeli a varázslatot. Ellenfeled jégoszlop varázslatot lő rád. 98 életpontot vesztettél. (-15 védekezés.) Egy pszi ragyogás varázslatot dob rád a másik. 61 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 8 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a márvány sárkány testét. (8 támadással 469 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd borzalmasan hideg levegőt okád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (85 életpontot vesztettél.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manővert. Ököllel súrolod a márvány sárkány bal oldalát. (1 támadással 120 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+25 életerő). {HD:} Din cséphadarójával épp hogy eltalálod a márvány sárkány jobb hátsó lábát. (1 támadással 77 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy tűzeső. 198 életpontot sebeztél. Fényaurád működik (7 ép-t sebezve). Szellemtársad az ellenfeled elméjébe tép (30 ép-t sebezve). Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a márvány sárkány, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 24 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) A márvány sárkány farkával a kezedre csap. (1 támadástól 19 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A márvány sárkány csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 46 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +10 ÉP.) A márvány sárkány összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +73 életerőt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy réz papi karkötő, 2 ezüst nyaklánc, 5 fekete gyöngy, egy szent jogar, egy ezüstshuriken, egy ametiszt medál, egy vasérc [vasérc -> a felesleges 1 db-ot eldobod] és egy obszidián függő. Felhasználva a nerub hasítót, szereztél 5 sárkánypikkelyt. 17 567 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1545, sebződés: 333, gyógyulás: 130, összesen: -203 ÉP}

[40 pontot használtál fel, van még 351. Kapsz 40 VP-t.]

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Előveszed a súlyzódat, és hosszasan pumpálod magad. A befektetett munka meghozza eredményét. (+1 erő.) (Önanalízis: +16% testépítés.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 testépítés). [40 pontot használtál fel, van még 311. Kapsz 40 VP-t.]

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Óriási súlyzóddal fekve- és ülvenyomást végzel. Szinte érzed, ahogy izmaid hatalmasra duzzadnak. Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az erőd észrevehetően fejlődjön. (Önanalízis: +16% testépítés.) [40 pontot használtál fel, van még 271. Kapsz 40 VP-t.]

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Hatalmas súlyzóddal váll- és bicepszgyakorlatokat végzel. Érzed, hogy erősödsz! Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az erőd komolyan megnőjön. (Önanalízis: +16% testépítés.) Csillapítod az éhségedet. (-1 kaja.) [40 pontot használtál fel, van még 231. Kapsz 40 VP-t.]

tf 1 31 fejleszted az 1. tulajdonságodat 31 pontért
Előveszed a súlyzódat, és hosszasan pumpálod magad. Ez még édeskevés ahhoz, hogy az erőd komolyan megnőjön. (Önanalízis: +12% testépítés.) [31 pontot használtál fel, van még 200. Kapsz 31 VP-t.]
(Önanalízis: +9% csapdakészítés.) Sheran cserepében jókora, szüretelhető növény nőtt. Szereztél 3 csillezsályalevelet. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 10, 15, 27.
Figyelem: 2 forduló múlva az EFelésed nullázódik! Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 3 kaját töm magába a sivatagi doareg. Egy kaját fal föl a smaragd őrsárkány. Kimerülve a megpróbáltatásoktól, találsz egy helyet, amely táborozásra alkalmasnak tűnik. Hamarosan alámerülsz az álom tengerébe. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (+1 max. életerő.) Elmúlt a kitartó ló hatása. Elmúlt a széljárás hatása. Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a vadászat hatása. Elmúlt az agyletapogatás hatása.
Ebben a körben 200 pontod maradt, ebből a következő körre 200 pontot vihetsz át. Kapsz még 780 pontot. A következő körben tehát 980 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


PAJZSHASZNÁLAT III. (549. TUDATI KÉPESSÉG)
Képességfának ezen a szintjén végre beavatást nyerhetsz a pajzshasználat magasiskolájába. Gondolom, tudod, hogy az egykor volt lovagrendek majdnem ugyanannyi időt és energiát szántak a pajzshasználat oktatásának, mint a fegyveres gyakorlásnak, és a kitüntetett figyelemnek nem csak hagyományőrző okai voltak. Se szeri se száma a vadonban azoknak a rémséges szörnyetegeknek, amelyek mindenféle, az ocsmánynál is ocsmányabb képességekkel rendelkeznek, kezdve a varázstárgyak tönkretételétől, egészen az életenergia elrablásáig. Ez pedig régebben is így volt, és ha egy lovag sikeresen akart kikeveredni egy rémséggel folytatott ádáz küzdelemből, nem ártott tudnia, hogy annak melyik csapását érdemes a pajzsával és melyiket a fegyverével hárítania. Ha elértél erre a szintre, már nem csak az elődök emlékeiből táplálkozó technikai fogások jutnak el könnyedén az elmédig, de a tudás is, ami hozzájuk kapcsolódik. Mostantól hatásosabban fel fogod ismerni a szörnyek ártó képességeit, és így pajzsoddal hatékonyabban fogsz tudni védekezni is ellenük. [Mostantól, ha pajzsot használsz, a szörnyek támadásai közül az utolsó nem fog ellened működni, hasonlóan az izomernyesztés hatásához (amivel a pajzshasználat III. összeadódik), de legalább egyféle támadási formája a szörnynek biztosan működni fog. Ez a tudati képesség nem védhető ki, hatása permanens, aktivizálást vagy TU elköltését nem igényli.]

ÉLŐHOLT KRISTÁLYQUWARG (7681. SZÖRNY)
Erről a lényről egyből az élőholt quwarg jut eszedbe, amivel gyakran találkoztál a csatorna nyugati partja környékén. Persze ez nagyobb, és szemmel láthatólag nem egy sima quwarg, hanem valamiféle kristályquwarg lehetett életében, talán egy rengéskeltő. Mindenesetre a teste zombiszerűen puha, rothadó, a kristálypáncélja felpuhult, így nem jelent különösebb védelmet a számára. Mivel élőholtként nem érez fájdalmat, ezért a szétverése, -szabdalása, -szúrása időigényes folyamatnak tűnik, de egy magadfajta tapasztalt síkvándornak, aki már sok lényt legyőzött a Föld síkján, nem okozhat gondot...

SZIKLAÓRIÁS CSONTVÁZ (7682. SZÖRNY)
Egy gigászi óriáscsontvázzal hozott össze a balszerencse. Nyilván valamiféle sziklaóriásból animált csontvázról van szó. Ez már csak abból is látszik, hogy a csontjai nem olyanok, mint Ghalla óriásaié, inkább csontalakú kövek, mint csontanyagú csontok. Az ütőfegyverek meg gyakran lepattannak róla, pedig azokkal nyilván egyszerűbb lenne szétverni ezt a gigászi kőcsontvázat, mint szétszúrni-vágni. Valószínűleg az őt animáló nekromanta mágia adott neki valami féle védelmet az ütőfegyverekkel szemben. Vigyázz! A Föld síkjának több teremtményéhez hasonlóan ő is kövé tud változtatni téged egyetlen pillantással! Ezenkívül csak a kábító erejű csapásaira kell felkészülnöd. Ha fosztottál már ki sziklavárat, akkor nem jelenthet komoly problémát számodra egy sziklaóriás csontváz.

KARAKTERLAP

Napsugár, egy vörös, hosszú hajú, szürke szemű alakváltó nő vagy. A bőröd sötétebb az átlagosnál. Elenios pásztora vagy. Az Idő Porszemei (#9130) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 807. fordulód.

Erő: 94 (115) Szint: 52 Merészség: 20/5 Magasság: 164 cm
IQ: 73 (101) Támadás: 116 (122) Agresszió: 3 Testsúly: 69 kg
Ügyesség: 73 (90) Védekezés: 184 (194) Menekülés: 30 % Életkor: 52/52 év
Egészség: 73 (104) Életpont: 2203/1933 Jellem: jó (777) Tul. pont: 73
Szerencse: 83 (113) Varázspont: 4034/3878 Pénz: 66843 arany Kép. pont: 95
Tudatpont: 66/0 Pszi pont: 874/205 Halhatatlanság: 23 % EFejl: 30
Eddig összesen 8414 szörnyet (8 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 93 773 TP-t kaptál. Jelenleg 37 893 141 TP-d van. A következő szinthez még 3 106 859 TP szükséges. Trófeáid: tengeri parazita, triklem drakolder, trakuun lidérc. A 765. fordulódban 5902 arany került a bankszámládra. 7141 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 12 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 9/30 ökölvívás: 41/75 (+2%) szúrófegyverek: 36/12
vágófegyverek: 30/17 ütőfegyverek: 41/65 (+1%) lőfegyverek: 20/34
dobófegyverek: 46/23 (+5%)

Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) (200%) << vámpírölő (#951) (200%) << Raia pallosa (#426) (200%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); vashegyű nyíl (#176) (1 -13.); vas dobónyíl (#189) (14 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
378,14 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 423
Kedvenc táborhely: 291,12
Kisebb kívánság: legutóbb 2018. évben 12. hónapban.
Legfeljebb 90 TU-t válthatsz TVP-re.
JLKzott minoszkúpok: 61, 60, 58, 65, 59, 64, 63, 62

SZÁMLÁLÓK
Földanya gyümölcse 20/20 Pszi katalizátor 50/50 Max életkor 182 év
Átcsoportosítási és instabil keret: 388 030 TVP Az alábbi olimpiai fáklyák jártak nálad: 8.

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 85/45 2. nyomkövetés: 135/0 3. mászás: 21/17
4. csapdakészítés: 54/30 (+9%) 5. csapdaészlelés: 22/2 6. gyógyítás: 42/31
7. titkosírás: 30/50 8. felderítés: 33/16 9. szörnyidomítás: 7/99
10. teológia: 153/69 (+25%) 11. taumaturgia: 132/50 (+20%) 12. szerencsejáték: 15/65
13. versengés: 35/52 14. harcművészetek: 39/1 15. zene: 75/44 (+25%)
16. szörnyismeret: 117/19 (+22%) 17. pszi: *69/100 (+7%) 18. zárnyitás: 27/25
19. vadászat: 23/88 20. vitalitás: 7/51 21. bányászat: 35/49 (+1%)
22. testépítés: 96/56 (+76%) 23. úszás: 10/72 24. főzés: 40/64
25. csapatmunka: 8/0

FEJLESZTÉSI PONTOK
Felhasználatlan fejlesztési pont: 11
1. sebzés bónusz: 1 2. támadás bónusz: 1 3. védekezés: 1 5. varázslat sebzés: 1
6. regeneráció: 1 9. gyors fejlődés: 3 10. vp regeneráció: 4(5) 11. kincskeresés: 1

FELTÉTELES PARANCSOK (még 40 lehet)
deus ex machinád 3 mezőre repítsen
totem 70% életpont alatt (szent jogar (#150))
gyógyítasz 35% életerő alatt 40 TVP-ért
segítesz max. 1 TVP-ért
készítesz tükröt (#43) (max. 40 darabot ), amnioszt (#203) (max. 20 darabot ), csalánvirágot (#582) (max. 50 darabot ), lótuszvirágot (#447) (max. 30 darabot ), fokhagymát (#403) (max. 20 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 10 darabot )
mászol max. 100 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (127)
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 5, max: 50)
szintszívó lények (#9097), öregedést okozó lények (#9095), armageddont lövő lények (#9099), halált okozó lények (#9098), ml'othag szürcsölő (#415) (csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 6, max: 50)
bámulatos zombi (#896), apró lidércfi (#930), árnyékfoltozó (#932), szolgalidérc (#931), ml'othag szürcsölő (#415), nekrobestia (#933)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP)
varázsvédelem (#34, 8 VP) védelem sav ellen (#36, 12 VP) tompítás (#40, 8 VP)
jégcsóva (#41, 15 VP) örvénykerítés (#42, 10 VP) fehér glóbusz (#47, 13 VP)
gigaököl (#49, 16 VP) villámcsapás (#50, 18 VP) elektromos pajzs (#51, 14 VP)
varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP)
fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
varázsital főzése (#100, 30 VP) tükörpajzs (#101, 26 VP) varázsvédelem II (#108, 18 VP)
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) tűzgolyó (#155, 25 VP) tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP)
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP)
hhaar burka II (#162, 10 VP) dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP)
Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP)
háló (#186, 24 VP) állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP)
minta formázása (#237, 120 VP, 10 TVP) Thargodan illúzió (#242, 50 VP) éjfattyak végzete (#260, 100 VP)
Techiulan aurája (#261, 200 VP, 5 TVP) tl'urlang formázás (#262, 500 VP) érckonverzió (#275, 3 VP, 5 TVP)
időcsere (#285, 5 VP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) manók idézése (#360, 60 VP, 60 TVP)
tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) múltidézés (#369, 150 VP, 10 TVP) oldás (#372, 15 VP)
harci induló (#443, 50 VP, 5 TVP) Trinigan rúnája (#453, 10 VP, 3 TVP) gázpajzs (#467, 20 VP)
kinematurgia (#482, 36 VP, 5 TVP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP)
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) csábmosoly (#16, 9 VP, 5 TVP)
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) bűvölés (#20, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP)
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP)
vakító fény (#43, 7 VP) tisztítótűz (#44, 13 VP) kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP)
gyóntatás (#56, 10 VP) a lélek védelme (#57, 32 VP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP)
hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) puha ütés (#60, 18 VP) erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP)
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szörnyészlelés (#82, 20 VP, 5 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP)
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) bájital kreálása (#87, 25 VP, 5 TVP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP)
agyburok (#90, 11 VP) agyroppantás (#91, 16 VP) fürgülés (#92, 22 VP)
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP)
élőholt pozdorja (#134, 40 VP) tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) energiafolyam (#136, 24 VP)
szemmelverés (#137, 18 VP, 5 TVP) széljárás (#138, 15 VP, 5 TVP) alku (#139, 20 VP, 5 TVP)
fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP) mágikus ütés (#147, 18 VP) esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP)
pszi ragyogás (#166, 21 VP) oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) feltámadás (#168, 50 VP, 5 TVP)
isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) gyorsvarázslás (#179, 0 VP)
kényszerport (#183, 8 VP) esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) méregfelhő II (#193, 20 VP)
megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP)
vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) fényaura (#211, 40 VP, 5 TVP) menekülés (#212, 12 VP)
fürkésző szemek (#213, 25 VP) lélektisztulás (#215, 30 VP, 5 TVP) áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP)
armageddon (#218, 100 VP) csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP) mágia megértése (#226, 0 VP)
Solisar aurája (#240, 18 VP) bo'adhun csapás (#266, 60 VP) ősi gyógyítás (#267, 30 VP, 5 TVP)
bo'adhun gyógyítás (#272, 0 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)
agybénítás (#114, 10 PP) pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP)
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) teljes őrület (#118, 12 PP) térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP)
nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) direkt kontaktus I (#121, 35 PP) direkt kontakt. II (#122, 45 PP)
az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP) a möszék kiirtása (#189, 8 PP, 5 TVP) igazlátás (#190, 3 PP)
ragály (#191, 5 PP, 5 TVP) gyors pihenés (#194, 0 PP) pszi-konverzió II (#195, 20 PP, 15 TVP)
az agy kifacsarása (#197, 14 PP) agybénítás II (#246, 15 PP) elme dominanciája (#247, 20 PP, 5 TVP)
fehérál.roncsolása (#248, 22 PP) spirituális ext. (#249, 0 PP) pszi fejlesztés II (#295, 100 PP, 100 TVP)
önanalízis (#296, 15 PP, 5 TVP) mentálturbó (#478, 50 PP, 5 TVP) próba elemzése (#485, 20 PP, 10 TVP)
Alakváltó és tudati képességeid
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP) nagyobb tűzlehelet (#150, 5 ÉP) pszi kő kreálása (#151, 30 ÉP, 30 TVP)
A varázslatok tanulására elkölthető: 150 kör eleji VP regeneráció.

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
méregsemlegesítés (#14) állatvédelem (#192) vámpirizáció (#1) (8106,10) áldomás (#6) (9721,45)
Pörhemór köre (#205) (111,10,1) feltámadás (#168) lélektisztulás (#215) szürkeáll. aktiv (#71)
tulajdonságpajzs (#26) esszenciavédelem (#165) esszenciavédelem 2 (#188) láth. észlelése (#78)
a lélek védelme (#57) Symulf rúnája (#182) fényaura (#211) tűzmágia (#157)
villámmágia (#227) mentálturbó (#478) varázsszem (#184) Techiulan aurája (#261)
mágikus ütés (#147) hadiszerencse III (#59) harci induló (#443) szemmelverés (#137)
fürkésző szemek (#213) elme dominanciája (#247) kí koncentráció (#69) önanalízis (#296)
erőpajzs II (#63)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
35. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 4, max: 20)
éjfattyak végzete (#260), bo'adhun csapás (#266), tűzgolyó (#155), izomernyesztés (#33)
Védekező varázslatok (aktív: 6, max: 20)
hhaar burka (#32), védelem sav ellen (#36), tompítás (#40), fehér glóbusz (#47), elektromos pajzs (#51), oldás (#372)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 24, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
energiatüskék (#29) >> pszi elementál (#221) bo'adhun csapás (#266) >> férfiak (#998)
bo'adhun csapás (#266) >> nők (#999) tűzgolyó (#155) >> varkaudar che-pap (#704)
direkt kontaktus I (#121) >> zafír sárkány (#329) tűzgolyó (#155) >> sötét kaszás (#591)
tűzgolyó (#155) >> Alkotó (#578) tűzgolyó (#155) >> Teremtő (#579)
halálos érintés (#271) >> ml'othag szürcsölő (#415)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 24, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt)
fürgülés (#92) >> ősi csontvázúr (#623) fürgülés (#92) >> ezeréves lélek (#634)
fürgülés (#92) >> kyorg őrgólem (#567) védelem sav ellen (#36) >> varkaudar őslich (#402)
tompítás (#40) >> Teremtő (#579) tompítás (#40) >> Alkotó (#578)
tükörpajzs (#101) >> őshonos sziklozug (#447) oldás (#372) >> élőholt pöffeteg (#557)
elektromos pajzs (#51) >> zafír sárkány (#329) fürgülés (#92) >> ködmedúza (#449)
fürgülés (#92) >> varkaudar che-pap (#704) fürgülés (#92) >> Quwaxotix (#961)
elektromos pajzs (#51) >> nők (#999) elektromos pajzs (#51) >> férfiak (#998)
tompítás (#40) >> massza (#217)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
smaragd őrsárkány (#344) státusz: OK
sivatagi doareg (#240) (málhás: +41 kg teher) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Keress magadnak tanítványt, aki legalább 10-zel alacsonyabb szintű nálad (de 20-nál nem alacsonyabb szintű), és add át neki szent szimbólumodat, majd ő adja vissza. Ha tanítványod legalább 3 szintet lépett, IMádkozz oltáramnál! (A valódi, szintszívás nélküli szint számít).
2.) A jóság és a fény mindig győzedelmeskedik a sötétség és halál felett. Töröld el Dornodon avatárját!
3.) A pszi elementálok sok mentálmágus életét keserítik meg. Téríts el hármat attól a szándékától, hogy még egyszer Ghallára merészkedjen! (számláló: 0)

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke házikó (504): kész. városháza (Qvill) (527): kész. törpe házikó (532): kész. városháza (Shaddar) (539): kész. városháza (Gatin) (540): új. szürke kastély (547): kész. cseréptetős torony (549): kész. gnóm kutatóállomás (550): új. helytartói hivatal (563): 46. labirintus (98,12). sötét kastplom (566): új. fényűző villa (600): kész. királyi palota (650): kész. kőtorony (664): kész. erdei bölcs háza (666): kész. a Borzalom Fellegvára (671): kész. városháza (685): új. Invázióügyi Minisztérium (687): kész. történelemkutató intézet (691): kész. barbár barlang (692): kész. karbionális látomás (693): 111. labirintus (270,57). Zarknod ónixpiramisa (695): többek közt 980. tárgyat kell leadnod. bányászház (700): kész. cirkuszi fősátor (713): 357. szörnyet kell befognod. kémhálózat (744): kész. tündérpalota (750): kész. tündérpalota (751): kész. tündérpalota (752): kész. tündérpalota (753): új. tündérpalota (754): kész. Toborzóiroda (759): 192. labirintus (98,24). Toborzóiroda (762): kész. Fősátor (770): kész. tündérpalota (830): új.

ISMERT LABIRINTUSOK
2, 5, 6, 15, 16, 22, 25, 26, 27, 33, 34, 35, 36, 41, 42, 46, 58, 59, 60, 61, 62, 63, 64, 65, 67, 68, 70, 71, 72, 73, 74, 75, 76, 77, 78, 79, 80, 94, 95, 97, 98, 99, 100, 101, 103, 104, 105, 106, 107, 108, 109, 110, 111, 121, 122, 123, 124, 125, 126, 127, 128, 129, 130, 131, 134, 165, 166, 192, 193, 200, 201, 202, 203, 245.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 4, 12, 13, 15, 26, 33, 34, 35, 36, 44, 46, 47, 49, 51, 52.
Kész: 3, 6, 11, 16, 17, 18, 19, 20, 23, 40, 41, 42.

HŐSTETTEID
Büszkén hordod a varkaudar invázió vas emlékérmét.
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 341 (limit: 1750), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 34517.
A Varkaudar-Thargodan Invázióban megölt ellenfeleid száma: 193, a megölt vezérek száma: 0, a pontszámod: 22 555.
A masszainvázióban megölt ellenfeleid száma: 38, a sikeresen kikutatott kinyílt phua-kúpok száma: 1, a pontszámod: 5 453.
A III. quwarg rajzásban megölt quwargjaid száma: 8, pontszámod: 152.

MAKRÓID (jelenleg 4 lehet)
1. makró parancsai: ek 275, ek 531, vv 71 88 112, vv 19 138 224, vv 26 165 188, vv 78 57 215, vv 182 209 211, vv 157 227 478, vv 184 261 147, hh 841 1133 1253.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
aranyszámla (126)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
átcsoportosítás (189)
kasztrop.kitágulás (197)
a hatalom rúnája (215)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
mágiafókusz (275)
fejleszt.gyümölcse (292)
harci mágia (334)
új remény, új élet (369)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
elmetágítás (504) OK
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) OK
kőbőr (507) OK
varázslómester (508) OK
közös ima (509) OK
tudati retesz (510) OK
tudatkinézis II (511) OK
mentális felfrissülés (512) OK
tudati gyorsítás II (513) OK
tudati kitérés I (514) OK
manaszívás (515) OK
a hit ereje (516) OK
tudati kontaktus I (517) OK
tudati kincstár (518) OK
tudati ismétlés (519) OK
tudati gyorsítás III (520) OK
tudati kitérés II (521) OK
taumaturgia mentor (522) OK
hitbéli mentor (523) OK
pszi regeneráció II (524) OK
tudati ostrom (525) OK
vakmerőség (526) OK
tudati erősítés (527) OK
regeneráció (528) OK
manaretesz (529) OK
isteni védelem (530) OK
mentális roncsolás (531) OK
tudati segítség (532) OK
gyűjtögető életmód (533) OK
tudati erősítés II (534) OK
pajzshasználat I (535) OK
varázslómester II (536) OK
a hit ereje II (537) OK
tudati kontaktus II (538) OK
tudati ostrom II (539) OK
halhatatlanság (540) OK
a düh vérvörös köde (541) OK
pajzshasználat II (542) OK
mágikus vámpirizáció (543) OK
gyógyítómester (544) OK
elmerombolás (545) OK
tudati védelem (546) OK
nyakláncviselés (547) OK
kritikus találat (548) OK
pajzshasználat III (549) OK
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 66 TU. szükséges még: 124 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 1726 TU szükséges.)
elmemester (552) OK
tudati cserkészés (554) OK
bénító sebzés (555) OK
tudatáthelyezés (559) OK
kincsvadászat (561) OK

TÁRGYAK A KT KINCSTÁRÁBAN KELETEN
5 aenouth ködkürt (#1554) 10 alakformáló főzet (#1644) 969 álompor (#396)
362 angolna szálka (#1465) 1 aranytermő ládikó (#504) 1050 azúrharmat (#1161)
1 bányászlámpa (#1687) 346 dinó szaru (#1385) 28 dramoan talizmán (#968)
19 ében manakő (#2047) 43 éjkulcs (#1777) 72 Eldereth szilánk (#512)
183 esszenciakristály (#350) 24 esthari gyöngykulcs (#1710) 1 fejsze (#1240)
5 feneketlen bugyor (#570) 11 galócapálinka (#1474) 5 hollókrist. prizma (#1268)
$176 íjászkence ($1225) 551 isteni könnycsepp (#260) 10 kamikáze fejfedő (#1592)
2 karomkesztyű (#1771) 3 krapixlon fürdőruha (#454) 91 kreiton agy (#1142)
11 kreommat varázsital (#926) 23 kristály kulcs (#1818) 1053 lélekesszencia (#619)
1 lélekharang (#1607) 6 lidérckorona (#531) 321 mágusok itala (#1610)
164 manakristály (#500) 3 mászó-karperec (#392) 4 mentát korona (#1559)
9 moa kémlelő (#1333) 1483 nothar bogyó (#923) 2 olló (#335)
550 ork csodaszer (#1228) 5 őselemek köpenye (#560) 5758 őskristály-szilánk (#1525)
3 ősmágus fülbevalója (#608) 1 pókkarmok (#886) 2050 purifikátor háj (#269)
581 quwarg igazgyöngy (#912) 2 Ramirez feszítővasa (#1261) 7 súlyzó (#347)
11 sziránusz szigony (#1937) 1600 Thargodan esszencia (#328) 2900 tinta (#101)
12 titanit kulcs (#1811) 72 titkos teleportkő (#1387) 213 tleikan életkő (#1143)
9 törpe bakancs (#475) 6 Trákin csákánya (#367) 300 tűzbimbó (#623)
111 tűzsárkány ital (#1400) 36 tűztagadó (#1979) 4 tűzúr csizmája (#533)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
2 amniosz (#203) 2 aranygyűrű (#193) 2 ezüstdarab (#326)
1 gyöngysor (#192) 17 kaja (#2) 1 kaktuszbogyó (#429)
1 mocsári penke (#148) 1 nagy vaskulcs (#186) 1 nyílvessző (#108)
1 purifikátor háj (#269) 1 szögletes kő (#17) 1 tükör (#43)
1 varányszem (#30) 1 varázskő (#305) 2 vas dobónyíl (#189)
10 víz (#27) 1 vízionár szem (#102)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
145 arany (#50) 1 ametiszt medál (#275) 1 csillezsályalevél (#1253)
1 csontkulcs (#74) 2 ezüst nyaklánc (#117) 1 ezüstshuriken (#327)
5 fekete gyöngy (#99) 11 isteni könnycsepp (#260) 1 obszidián függő (#195)
2 quwarg tojás (#360) 11 sárkánypikkely (#292) 3 spiritusz (#170)
1 szent jogar (#150)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

377 378 379
13
14
15
16
(378,14) ősvortex (#587), érclelőhely, márvány sárkány (#328), bo'adhun lidérc (#467), élőholt szertart.m. (#7145), templomos lovag (#587)
(378,15) quwarg harcos (#201), quwarg szabotőr (#301), quwarg parafenomén (#248)

ÜZENET A JÁTÉKVEZETŐTŐL


2019.01.01 17:02 Változások a számládon! 27 zsetont átutaltak a(z) 2753. számláról!
˙

Üzenet küldése a karakternek