7. forduló, 9. forduló, Johnny Deep összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2020. máj. 13. 9h:03'
EZ A 8. FORDULÓD
EZ A 8. FORDULÓD
INGYENES KIPRÓBÁLÁS!
(Az első 10 forduló ingyenes!)

JOHNNY DEEP KALANDJAI


1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [20,2] koordinátán. Az idő esemény nélkül telt el.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+18 életerő.)

h 3 használod a 3. tárgyat
Megforgatod a vizestömlőt a fejed fölött: az éles játékba való átkerüléskor a Klasszikus TF versenyben fogsz részt venni! [Visszadátumoztunk 1 évvel.] (ld. enc.) [0 pontot használtál fel, van még 140.]

kf 13 2 kézbeveszed/felveszed a 13. tárgyat a bal kezedbe
Elrakod a vizestömlőt, majd a bal kezedbe veszed a kőkalapácsot. [0 pontot használtál fel, van még 140.]

gyk 5 50 gyakorolsz az 5. tárggyal 50 pontért
Ütéstechnikádat fejleszted hosszas gyakorlással. A következő szinthez szükséges tudásod fele már megvan. [50 pontot használtál fel, van még 90.]

m 8 mozogsz északra
[20,1] A síkság után kisebb hegyek következnek. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Hmm, csak egy királygyík. Ettől nincs semmi félnivalód. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

A közelharc előtt még megeresztesz a parittyával néhány lövedéket. Elrepül 1 kerek kő. Telibe trafálod a királygyík pikkelyes testét. (1 támadással 1 életpontot sebezve.) Marokra fogva a bunkót ellenfeledre rohansz. Bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a királygyík jobb oldalát. (2 támadással 8 életpontot sebezve.) A királygyík nyelvét kilövellve, megropogtatja az ujjaidat! (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a királygyík pikkelyes testét. (2 támadással 7 életpontot sebezve.) A királygyík lesújt nyelvével a jobb karodra. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 királygyík bőrt. (ld. enc.) 17 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 lőfegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 16, sebződés: 16, gyógyulás: 0, összesen: -16 ÉP}

Észreveszel egy oltárt. Számodra ismeretlen istené. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. [10 pontot használtál fel, van még 80.]

kt 19 20 elkészíted a 19. tárgyat (20 darabot)
Begyűjtöttél 20 kerek követ. [20 pontot használtál fel, van még 60.]

m 3 3 2 mozogsz délkeletre, délkeletre, keletre
[21,2] A hegység kopársága után üdítő a szemnek az élettel teli síkság. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Hmm, csak egy óriás patkány. Ettől nincs semmi félnivalód. (ld. enc.) Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

A közelharc előtt még megeresztesz a parittyával néhány lövedéket. Elrepül 1 kerek kő. Telibe trafálod az óriás patkány bal oldalát. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Bunkóval egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd az óriás patkány testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Az óriás patkány kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (3 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki az óriás patkány száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 16 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 10, sebződés: 13, gyógyulás: 0, összesen: -13 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megéheztél, elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.)
Találkozol egy fekete, hosszú hajú, szürke szemű ember nővel. Bőre bronzként csillog. Ruházatát egy drótszőrű pincsi trófea teszi egyedivé. Jobb kezében egy botot, bal kezében egy vizestömlőt tart. Lőfegyvere egy parittya.
Összebarátkoztok egymással. Az ő neve @Nekhen Amunet. Telepatikus kapcsolatot létesíttek. Meleg kézfogás után elbúcsúztok.

(Továbbmész...) [22,3] A síkságot ritka erdő váltja fel. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Gyanús mozgást látsz a fák között. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy gyilkos mókus közeledik. (ld. enc.) Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

A parittyával ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 1 kerek kő. Meglövöd a gyilkos mókus jobb oldalát. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Meglengetve a bunkót a másikra rontasz. Bunkóval iszonyatosan megcsapod a gyilkos mókus testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) A gyilkos mókus megharapdálja a bal lábfejedet és a combodat. (3 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A gyilkos mókus még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 kaját. 10 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 11, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}


(Továbbmész...) [23,3] Fák, mindenütt csak fák. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Gyanús mozgást látsz a fák között. Egy grákó denevér nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a parittyával. Elrepül 1 kerek kő. Eltalálod a grákó denevér testét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra támadsz. Bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a grákó denevér jobb szárnyát. (2 támadással 14 életpontot sebezve.) A grákó denevér fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) Rádtapad, életnedvedre szomjasan! A vérszívástól még 6 életpontot vesztettél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 grákóbőrt. 16 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 16, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Magadba süllyedve megvizsgálod az aurádat, majd némi koncentrálás után foltozgatsz rajta egy kicsit. Az eredmény felülmúlta a várakozásodat. (+9 életerő.) Bekapsz pár falatot. (-1 kaja.) [60 pontot használtál fel, van még 0.]

m 2 1 1 mozogsz keletre, északkeletre, északkeletre
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

m 1 mozogsz északkeletre
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 0.]
Szerencsére van még víz a kulacsodban. Csillapítod szomjadat. Kezd sötétedni, ideje lepihenni. Kiliheged magad, majd táborhelyet keresel. A fáradtság a legjobb altatómester: szinte azonnal elalszol. Karaktered megállíthatatlanul fejlődik, a tapasztalatoknak köszönhetően. (+1 max. életerő.) Mostantól külön állíthatod a kalandozókkal és a szörnyekkel szembeni merészségedet. (ld. enc.)
Ebben a körben 0 pontod maradt. Most kapsz 143 pontot. A következő körben tehát 143 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


KLASSZIKUS TF
Sikeresen beneveztél a Klasszikus TF versenyre! A normál TF-hez képest a következő eltérő szabályok vannak:
- A 10. forduló után, amikor átrakod az éles játékba a karaktert, visszadátumozunk 1 évvel, vagyis rögtön kapsz több, mint 50 extra fordulót.
- Az ingyenes 10 forduló után a következő 50 fordulód ára egységesen 10 zsetonba kerül a normál ár helyett (de a fordulót csak e-mailben kérheted, és nem léphetsz 20-nál több parancsot tartalmazó fordulót vagy beállítás fordulót).
- Nem használhatók azok a parancsok, amik a TF Freeben sem. Azaz: A, AA, FA, FAA, PBE, L, FL, VE, TK, IN, FU.
- Az eldobott, elrejtett tárgyak nem kerülnek le a térképmezőkre. Klasszikus karakter nem vehet fel eldobott, vagy eldugott tárgyat sem rálépéssel, sem KUT-tal, sem FV paranccsal.
- Klasszikus karakter nem léphet KT-ba, nem alapíthat KT-t. Ezt kompenzálva, ha a klasszikus vége után tovább játszik a karakterrel, és belép egy KT-ba, fixen 14 MXTU-val indul.
- Amikor egy klasszikus karakter rálép egy mezőre, a rálépés előtt minden szörnyet törlünk a mezőről, kivéve a szörnyfészkeket. A klasszikus karakter fordulója kezdetekor is törlünk minden szörnyet arról a mezőről, ahol táborozott.
- A klasszikus karaktereknek nem fejlődik a fegyverszakértelme, ha játékos karakterrel csatázik. Illetve, ha egy klasszikus karakter megöl egy bármely másik karaktert, akkor nem veszi el annak tárgyait.
- A bűvölés varázslatot nem használhatja klasszikus karakter. Minden klasszikus karakter megkapja az Isteni küldetés varázslatot akkor, amikor a TF Freeből átkerül az éles játékba. A varázslat csak akkor íródik ki a karakterlapon, ha már tud varázsolni.
- Klasszikus karakter számára nem vehető bónusz. - Az első 60 fordulóban teljes az ÉP- és VP-regeneráció, függetlenül attól, hogy mennyi idő telt el az utolsó forduló óta.
- A 10+50 forduló lelépésére 3 hónapod van. A 3 hónap elteltével futtatunk egy olimpiát az összes Klasszikusban résztvevő karakter számára. Az olimpiára a H 1 50 paranccsal tudsz nevezni, ugyanúgy, mint egy normál olimpiára. Amit még a 60. forduló vége előtt kell kiadnod. Nem lesznek kategóriaőrök, csak egyetlen kategória lesz, speciális díjakkal, és a dobogós hely nem zár ki a normál olimpia egy kategóriájából sem!
- A 60. fordulód lelépése után nem kell megvárnod a Klasszikus TF végét és az Olimpiát, tovább játszhatsz a karaktereddel a normál játék szabályai szerint, szabadon adhatsz át tárgyakat, használhatsz 40 soros és beállítás UL-t, normál árat fizetsz stb. Ráadásul kapsz újabb 1 év lemaradást. A Klasszikus TF és az Olimpia jutalmait viszont csak annak lezárulása után kapod meg.
A Klasszikus TF-ről további, pontosabb leírást és szabályokat a honlapon találsz!

KIRÁLYGYÍK BŐR (44. TÁRGY)
Ha sikerül legyőznöd egy királygyíkot, természetesen nem fogod hátrahagyni csak úgy a tetemet: először is lenyúzod a finom, rugalmas és ellenálló bőrét a hüllőnek. Ha ügyes vagy, az eredmény egy hat-nyolc tenyérnyi bőrdarab. Kiszárítod, kikészíted: Jó lesz majd pajzsnak.

ÓRIÁS PATKÁNY (42. SZÖRNY)
Ezek a majd méteres, hegyes fogú rágcsálók a magasfüvű síkságok ragadozói. Nem is inkább támadásuk erejével, hanem lendületével, gyorsaságával érik el a hatékonyságot. Az óriás patkányok mindenféle dögöt és sötét, nevenincs dolgokat is megzabálnak: e miatt harapásuk néha betegséget okozhat.

GYILKOS MÓKUS (29. SZÖRNY)
Az erdők e vérszomjas ragadozója ártatlan külsejével megtéveszti a gyanútlan utazókat. Amikor azonban valakinek a nyakába ugrik ez a csupa fog-karom harapógép, gyakran megváltozik az ember véleménye. Feltéve, ha túléli a támadást. Öreg, tapasztalt vándorok szerint a gyilkos mókus húsa ehető.

KALANDOZÓKKAL SZEMBENI MERÉSZSÉG
Úgy tűnik, hogy szükség lehet arra, hogy különböző legyen a merészséged szörnyekkel és kalandozókkal szemben. Például elképzelhető, hogy bár 6. szintű vagy, de legfeljebb 4. szintű szörnyekkel szeretnél harcolni. Erre ugye a megoldás VI 3. Szeretnél azonban megküzdeni még a 6-7. szintű kalandozókkal is! Ehhez viszont VI 6 lenne szükséges. Mostantól használhatod a Viselkedés Kalandozókkal szemben: VIK parancsot. Ennek a VI-vel ellentétben csak egyetlen paramétere van, a merészség. A VIK-kel megadott merészséged ezentúl a kalandozókra fog vonatkozni (értéke 1-10 között lehet), a VI-vel megadott pedig kizárólag a szörnyekre (ebbe beleértendők az épületek lakói is). A fenti példára tehát a megoldás VI 3 és VIK 6. Ez a karakterlapon 3/6 formában fog megjelenni, tehát első a szörnyekkel szembeni merészség, második a kalandozókkal szembeni. Ha azonos értéket állítasz be mindkettőre, csak egy számot fogsz látni.

KARAKTERLAP

Johnny Deep, egy kopasz, barna szemű troll férfi vagy. Hosszú szakállad és harcsabajuszod van. Ez a 8. fordulód.

Erő: 20 Szint: 4 Merészség: 6/6 Magasság: 255 cm
IQ: 8 Támadás: 3 Agresszió: 5 Testsúly: 487 kg
Ügyesség: 11 Védekezés: 0 Menekülés: 30 % Életkor: 18/18 év
Egészség: 15 Életpont: 86/60 Jellem: semleges Tul. pont: 1
Szerencse: 9 Varázspont: 0/0 Pénz: 0 arany Kép. pont: 3
Eddig összesen 28 szörnyet (4 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 59 TP-t kaptál. Jelenleg 393 TP-d van. A következő szinthez még 107 TP szükséges. Trófeád: sünmedve.

HARCI ISMERETEK
ütőfegyverek: 5 lőfegyverek: 2 (+1)

23,115 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 23

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 76 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 1 2. nyomkövetés: 1 3. gyógyítás: 4
4. vadászat: 1

FELTÉTELES PARANCSOK (még 49 lehet)
gyógyítasz 60% életerő alatt 30 TVP-ért

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke mágustorony (500): 1. labirintus (26,47).

ISMERT LABIRINTUSOK
1.

NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Fegyverek és lövedékek
1 * bunkó (#5) 19 * kerek kő (#19) 1 * kőkalapács (#13)
1 kőkés (#6) 1 * parittya (#18)
Eszközök, használati tárgyak, készletek
2 fáklya (#36) 2 kaja (#2)
Löttyök és porok, tartóstul
1 vizestömlő (#3) [benne 11 korty víz (#27), fér még: 9]
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
6 drótszőr (#37) 2 grákóbőr (#41) 1 kaktusztüske (#114)
1 királygyík bőr (#44) 4 madártoll (#112) 1 rókafarok (#124)
5 sünmedve tüske (#14) 1 surranó kígyó bőr (#47) 2 varányszem (#30)

Összsúly: 13.01 kg Megterheltség: 26%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 132 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 kaja (#2) 2 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 grákóbőr (#41) 16 kerek kő (#19) 1 királygyík bőr (#44)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

19 20 21 22 23 24
0
1
2
3
4
(20,1) királygyík (#26), oltár
(21,2) óriás patkány (#42), @Nekhen Amunet (1690. kalandozó)
(22,3) gyilkos mókus (#29)
(23,3) grákó denevér (#25)

Üzenet küldése a karakternek