Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2024. júl. 3. 0h:02' EZ A 8. FORDULÓD EZ A 8. FORDULÓD |
INGYENES KIPRÓBÁLÁS! (Az első 10 forduló ingyenes!) |
tno 5 | növeled az 5. tulajdonságodat |
kno 2 | képesség-növelés 2 |
m 1 | mozogsz északkeletre |
Mielőtt összecsapnátok, a parittyával ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 1 kerek kő. Eltalálod a drótszőrű pincsi fémes szőrű testét. (1 támadással 1 életpontot sebezve.) Meglengetve a bunkót a másikra rohansz. Bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a drótszőrű pincsi farkát. (2 támadással 13 életpontot sebezve.) A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A drótszőrű pincsi most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 5 drótszőrt. 15 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 14, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}
kt 19 20 | elkészíted a 19. tárgyat (20 darabot) |
gy 30 | gyógyítás 30 pontért |
e 20 | élelemszerzés 20 pontért |
Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a parittyával. Elrepül 1 kerek kő. Meglövöd a homokvarány fejét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Bunkóval kegyetlenül megütöd a homokvarány testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) A homokvarány néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 kerek követ találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 varányszemet. 5 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 7, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}
A parittyával ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 1 kerek kő. Meglövöd a bakkura apró lábait. (1 támadással 1 életpontot sebezve.) Marokra fogva a bunkót a másikra támadsz. Bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a bakkura jobb oldalát. (2 támadással 7 életpontot sebezve.) A bakkura csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Bunkóval gyilkos csapást mérve bezúzod a bakkura testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Csápjaival a bakkura lecsap a jobb karodra. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A bakkura még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 bakkura bőrt. 28 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 13, sebződés: 21, gyógyulás: 0, összesen: -21 ÉP}
m 3 2 | mozogsz délkeletre, keletre |
A parittyával ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 1 kerek kő. Telibe trafálod a rambó bogár testét. (1 támadással 1 életpontot sebezve.) Marokra fogva a bunkót ellenfeledre rohansz. Bunkóval egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a rambó bogár jobb vállát. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) A rambó bogár csáprágója kisebb sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 5 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 9, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
(Továbbmész...) [23,4] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy lila brekk közeledik. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.
Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a parittyával. Elrepül 1 kerek kő. Telibe trafálod a lila brekk fejét. (1 támadással 1 életpontot sebezve.) Megmarkolva a bunkót a másikra ugrasz. Bunkóval egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a lila brekk testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A lila brekk belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 kaját. 4 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 7, sebződés: 1, gyógyulás: 0, összesen: -1 ÉP}
gy 20 | gyógyítás 20 pontért |
m 3 2 | mozogsz délkeletre, keletre |
Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a parittyával célba találj. Elrepül 1 kerek kő. Eltalálod a szárnyas gömböc bal vállát. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a bunkót ellenfeledre ugrasz. Bunkóval egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a szárnyas gömböc jobb oldalát. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) A szárnyas gömböc belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 5 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 lőfegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 11, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
(Továbbmész...) [25,5] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. Feltámadt a szél. Komor, sötét felhők száguldanak az égen. A földben egy tökszerű valamit pillantasz meg. Közelebbről látod, hogy egy alakváltó feje! Elkínzott arccal néz rád, segítségért könyörögve. A nyomorultat egy hangyabolyba ásták bele! Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy ásóra és 20 TVP-re (9. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy vízionár. (ld. enc.) No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.
A parittyával ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 1 kerek kő. Telibe kaptad a vízionár bal lábát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Félelmetes, démoni lény jelenik meg előtted. Majdnem négy méter magas, ébenfekete karmai fél méter hosszúak. Rád emeli vörösen izzó szemeit, kitátja savas nyáltól csöpögő pofáját, és rád ront. Agyad, tudatod egy pillanattal a biztos halál bekövetkezte előtt mondja fel a szolgálatot. Ahogy az igazi fájdalom beléd hasít, tudatod lassan ráébred, hogy alaposan átejtették. A legrosszabb azonban már bekövetkezett. [4 életpontod maradt.] Elmegy a kedved a harctól. A lábizmaid talán még segíthetnek. Megindulsz, mint a tájfun, és reménykedsz. Sikerült! Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 4, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
VÍZIONÁR (66. SZÖRNY) Ha a bozótos mélyéről hatalmas halszemek guvadnak rád, takard el a szemed! Aki ugyanis sokáig farkasszemet néz egy vízionárral, illúzióképeket lát, fantom-harcba kezd, akár az életét is veszélybe sodorva, nem törődve az áldozatát leső szörnnyel. Ha az illúziók hatottak, már nem tudod merre vagy, honnét érnek a támadások, és a vízionár menthetetlenül elpusztít. Ha leküzdöd az illúziókat, már aránylag könnyen legyőzheted a puha testű, fizikailag gyenge szörnyeteget. |
KALANDOZÓKKAL SZEMBENI MERÉSZSÉG Úgy tűnik, hogy szükség lehet arra, hogy különböző legyen a merészséged szörnyekkel és kalandozókkal szemben. Például elképzelhető, hogy bár 6. szintű vagy, de legfeljebb 4. szintű szörnyekkel szeretnél harcolni. Erre ugye a megoldás VI 3. Szeretnél azonban megküzdeni még a 6-7. szintű kalandozókkal is! Ehhez viszont VI 6 lenne szükséges. Mostantól használhatod a Viselkedés Kalandozókkal szemben: VIK parancsot. Ennek a VI-vel ellentétben csak egyetlen paramétere van, a merészség. A VIK-kel megadott merészséged ezentúl a kalandozókra fog vonatkozni (értéke 1-10 között lehet), a VI-vel megadott pedig kizárólag a szörnyekre (ebbe beleértendők az épületek lakói is). A fenti példára tehát a megoldás VI 3 és VIK 6. Ez a karakterlapon 3/6 formában fog megjelenni, tehát első a szörnyekkel szembeni merészség, második a kalandozókkal szembeni. Ha azonos értéket állítasz be mindkettőre, csak egy számot fogsz látni. |
Erő: | 18 | Szint: | 4 | Merészség: | 5/5 | Magasság: | 259 cm |
IQ: | 7 | Támadás: | 3 | Agresszió: | 5 | Testsúly: | 523 kg |
Ügyesség: | 11 | Védekezés: | 0 | Menekülés: | 50 % | Életkor: | 18/18 év |
Egészség: | 15 | Életpont: | 78/8 | Jellem: | semleges (+4) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 11 | Varázspont: | 0/0 | Pénz: | 0 arany | Kép. pont: | 0 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ütőfegyverek: | 5 | lőfegyverek: | 3 (+1) |
25,55 mezőn táborozol |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 25 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 70 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 1 | 2. nyomkövetés: | 2 (+1) | 3. gyógyítás: | 6 (+1) |
4. vadászat: | 3 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 49 lehet) |
gyógyítasz 60% életerő alatt 40 TVP-ért |
NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve) | ||||||||
1 | * | bunkó (#5) | 23 | kerek kő (#19) | 1 | kőkés (#6) | ||
1 | * | parittya (#18) | 2 | szögletes kő (#17) | ||||
1 | fáklya (#36) | 6 | kaja (#2) | |||||
2 | bakkura bőr (#95) | 15 | drótszőr (#37) | 4 | madártoll (#112) | |||
6 | varányszem (#30) | |||||||
1 | * | vizestömlő (#3) | [benne 16 korty víz (#27), fér még: 4] |
Összsúly: 13.02 kg | Megterheltség: 28% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 157 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 170 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
2 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | bakkura bőr (#95) | 5 | drótszőr (#37) | 14 | kerek kő (#19) | |||
2 | varányszem (#30) |
19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | |
2 | |
|
|
|
|
|
|
|
3 | |
|
|
|
|
|
|
|
4 | |
|
|
|
|
|
|
|
5 | |
|
|
|
|
|
|
|
6 | |
|
|
|
|
|
|
|