Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2022. jan. 7. 0h:02' EZ A 8. FORDULÓD EZ A 8. FORDULÓD |
INGYENES KIPRÓBÁLÁS! (Az első 10 forduló ingyenes!) |
kt 51 | elkészíted az 51. tárgyat |
kf 51 | kézbeveszed/felveszed az 51. tárgyat |
f 51 | kísérletezel az 51. tárggyal |
t 31 | támadod a 31. szörnyet |
Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Szöges bunkóval kegyetlenül megütöd a woor-antilop testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Vad döféseivel a woor-antilop nyilvánvalóan a földre akar dönteni. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A woor-antilop összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 antilopbőrt. 36 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 18, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}
m 6 6 5 | mozogsz nyugatra, nyugatra, délnyugatra |
Vad csatakiáltással, felemelve a szöges bunkót ellenfeledre ugrasz. Szöges bunkóval megütöd az alpesi tehén jobb oldalát. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Néhány döfést kapsz a bal karodba. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Rúgásokat kapsz a kezedre és a lábadra. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Szöges bunkóval megcsapod az alpesi tehén lila foltos testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Néhány döfést kapsz a jobb karodba. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Az alpesi tehén szinte eltipor támadásaival! (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltűnik a színről. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 21, sebződés: 39, gyógyulás: 0, összesen: -39 ÉP}
(Továbbmész...) [41,5] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. Egyelőre csak a szél susogása töri meg a csendet. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy drótszőrű pincsi. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.
Megmarkolva a szöges bunkót a másikra ugrasz. Szöges bunkóval egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a drótszőrű pincsi testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A drótszőrű pincsi megharapdálja a jobb lábfejedet és a combodat. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 5 drótszőrt. 15 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 18, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}
(Továbbmész...) [40,6] Még mindig sűrű bozótos van mindenfelé. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Csak egy garokk. Megvető mosollyal várod a találkozást. (ld. enc.) Végre egy kis testmozgás. Fincsi!
Elszántan a másikra rontasz. Szöges bunkóval kegyetlenül megütöd a garokk nyakát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Mellkasodba bök a garokk néhányszor agyarával! (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Szöges bunkóval kegyetlenül megütöd a garokk testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Mellkasodba bök a garokk néhányszor agyarával! (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 32, sebződés: 20, gyógyulás: 0, összesen: -20 ÉP}
m 6 | mozogsz nyugatra |
Marokra fogva a szöges bunkót ellenfeledre rontasz. Szöges bunkóval kegyetlenül megütöd a sünmedve testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A sünmedve mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a sünmedve, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) Túl sok sebet kaptál. Beintesz neki, majd olajra lépsz. Ellenfeled egy darabig üldöz, de aztán ráun a dologra. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 13, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}
le 51 | leveszed/lerakod az 51. tárgyat |
kt 65 | elkészíted a 65. tárgyat |
kf 51 | kézbeveszed/felveszed az 51. tárgyat |
kf 65 | kézbeveszed/felveszed a 65. tárgyat |
f 14 | kísérletezel a 14. tárggyal |
SZÖGES PÁNCÉL (65. TÁRGY) A bőrpáncélba sünmedve tüskéket szúrva, egy sokkal kevésbé támadható, védettebb felületet hozhatsz létre. A szöges páncél elkészítéséhez 16 darab sünmedve tüske, egy bőrpáncél, és 24 pont szükséges. Négyet ad a védettségedhez. |
ALPESI TEHÉN (91. SZÖRNY) Az alpesi tehén egy nagy, lilafoltos kérődző, oldalán gyakran látható MILKA felirathoz hasonló minta. A legtöbb bölcs azt állítja, hogy a bőrelszíneződés ilyetén pigmentációja aligha lehet véletlen, de eddig még egyikük sem tudta a különös rúnasor jelentését megfejteni. Tény, hogy a vérszomjas szörny húsa igen ízletes. Sajnos ennek megszerzése komoly harci tapasztalatot igényel, ugyanis az amúgy békés szörny bőszen védi magát, ha megtámadják. Főként síkságon és alacsonyhegységben fordul elő. [Kaptunk néhány levelet, amelyek a játék "bugyuta" humorával kapcsolatban fejezik ki elégedetlenségüket (a szörnyön nincs sapka, lemész bétába, stb.). Ezért úgy döntöttük, hogy kell egy igazi, klasszikus fantasy szörny, így legalább valami komoly dolog is szerepel a játékban.] |
GAROKK (73. SZÖRNY) A bozótok mélyéről minden figyelmeztetés nélkül előugró oroszlán méretű vaddisznók a garokkok. Hatalmas agyaraikkal képesek akár egy lovat is felnyársalni. Talán ez az oka, hogy bár húsuk ízletes, aránylag kevesen mernek rájuk vadászni. A garokk közeledésére jó előre fel lehet készülni, mert általában hangos röfögéssel túrja a bokrokat ehető gyökerek után. |
SZÖGES BŐRPAJZS (66. TÁRGY) A szögekkel kivert bőrpajzs kiváló védelmet nyújt, nemcsak csökkenti az ellenfél csapásának erejét, a fegyvert meg is akaszthatja a sok tüske. Oké, de honnét szedd a tüskét? Kézenfekvő a dolog: az acélkemény sünmedve tüskéket használod. Ehhez legalább 10 ilyen tüskére van szükség, és persze egy kis bőrpajzsra. A készítése 18 pontba kerül, és kettővel javítja a védekezésedet. |
KALANDOZÓKKAL SZEMBENI MERÉSZSÉG Úgy tűnik, hogy szükség lehet arra, hogy különböző legyen a merészséged szörnyekkel és kalandozókkal szemben. Például elképzelhető, hogy bár 6. szintű vagy, de legfeljebb 4. szintű szörnyekkel szeretnél harcolni. Erre ugye a megoldás VI 3. Szeretnél azonban megküzdeni még a 6-7. szintű kalandozókkal is! Ehhez viszont VI 6 lenne szükséges. Mostantól használhatod a Viselkedés Kalandozókkal szemben: VIK parancsot. Ennek a VI-vel ellentétben csak egyetlen paramétere van, a merészség. A VIK-kel megadott merészséged ezentúl a kalandozókra fog vonatkozni (értéke 1-10 között lehet), a VI-vel megadott pedig kizárólag a szörnyekre (ebbe beleértendők az épületek lakói is). A fenti példára tehát a megoldás VI 3 és VIK 6. Ez a karakterlapon 3/6 formában fog megjelenni, tehát első a szörnyekkel szembeni merészség, második a kalandozókkal szembeni. Ha azonos értéket állítasz be mindkettőre, csak egy számot fogsz látni. |
Erő: | 20 | Szint: | 5 | Merészség: | 6/6 | Magasság: | 254 cm |
IQ: | 8 | Támadás: | 4 | Agresszió: | 5 | Testsúly: | 476 kg |
Ügyesség: | 11 | Védekezés: | 2 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 16/16 év |
Egészség: | 15 | Életpont: | 89/24 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 2 |
Szerencse: | 8 | Varázspont: | 0/0 | Pénz: | 0 arany | Kép. pont: | 4 |
HARCI ISMERETEK | |||||
szúrófegyverek: | 3 | ütőfegyverek: | 3 |
39,24 mezőn táborozol |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 43 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 61 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 1 | 2. nyomkövetés: | 1 | 3. gyógyítás: | 5 (+1) |
4. vadászat: | 1 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 49 lehet) |
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért (max. 2 alkalommal) |
NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve) | ||||||||
Páncélok és pajzsok | ||||||||
1 | * | bőrpáncél (#51) | ||||||
Fegyverek és lövedékek | ||||||||
1 | bunkósbot (#9) | 1 | csontszurony (#12) | 1 | kőkés (#6) | |||
1 | * | szöges bunkó (#8) | 2 | szögletes kő (#17) | ||||
Ékszerek és egyéb csecsebecsék | ||||||||
1 | * | aranygyűrű (#193) | 1 | * | obszidián függő (#195) | |||
Eszközök, használati tárgyak, készletek | ||||||||
1 | kötél (#92) | |||||||
Löttyök és porok, tartóstul | ||||||||
1 | * | vizestömlő (#3) | [benne 4 korty víz (#27), fér még: 16] | |||||
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok | ||||||||
1 | antilopbőr (#48) | 26 | drótszőr (#37) | 1 | halcsont (#390) | |||
1 | királygyík bőr (#44) | 2 | mandibulapenge (#125) | 14 | sünmedve tüske (#14) | |||
1 | surranó kígyó bőr (#47) | 1 | vadász tatu bőr (#15) |
Összsúly: 24.74 kg | Megterheltség: 49% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 131 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
2 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | bőrpáncél (#51) | 5 | drótszőr (#37) |
38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | |
4 | |
|
|
|
|
|
|
5 | |
|
|
|
|
|
|
6 | |
|
|
|
|
|
|
7 | |
|
|
|
|
|
|