78. forduló, 80. forduló, Torgeist összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2016. nov. 6. 12h:50'
EZ A 235. JÁTÉKHETED, 79. FORDULÓD
236. játékheted kezdete: nov. 13.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 25 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #4523
SZÁMLA : XXXX

TORGEIST KALANDJAI


1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [72,-51] koordinátán.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idő ellenére is sikerült némi életerőt visszanyerni. (+6 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+8 varázspont.)
(Szörnykeresés: ilyen terepen a keresett szörny nem él, ezért nem is pazarolsz most kutatásra TVP-t.)

* 1. KP: v 12 0 0 elmormolod a 12. varázslatot
Nekilátsz a varázslat elmondásának. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Sikerült elmondanod az erőpajzs I varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 211.]

kno 9 képesség-növelés 9
Hosszú időt töltesz gyakorlással. (+1 szörnyidomítás.)
[0 pontot használtál fel, van még 211.]

kno 3 képesség-növelés 3
Hosszú időt töltesz gyakorlással. (+1 mászás.)
[0 pontot használtál fel, van még 211.]

tno 1 növeled az 1. tulajdonságodat
A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Erősebbnek érzed magad. [0 pontot használtál fel, van még 211.]

tno 2 növeled a 2. tulajdonságodat
A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Okosabbnak érzed magad. [0 pontot használtál fel, van még 211.]

tf 1 fejleszted az 1. tulajdonságodat
Rendben, ha a kör végén az átvihetőnél több tvp-d marad, TF-elni fogod az erőd. [0 pontot használtál fel, van még 211.]

v 26 elmormolod a 26. varázslatot
Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. A forró energia testedbe áramlik. Egy végső mozdulattal előhívod a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 206.]

t 110 támadod a 110. szörnyet
FT 110 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 206.]

m 5 4 4 mozogsz délnyugatra, délre, délre
[71,-50] Meredek és hatalmas hegyekkel teli vidéken vagy továbbra is. Utad során felfedezel egy világítótornyot.
(Vándorcirkusz:) Már messziről megpillantod a cirkuszos sátrakat, és izgatottan, de határozott léptekkel feléjük indulsz. Mielőtt azonban közéjük léphetnél, egy izgága törpe állja utad, aki jegyet osztogat. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Néhány mérföldre keletre megpillantasz egy művészi porolitot. Délkeletre nézve látsz egy vaskohót. Délre egy Chara-din monolitja van. Délnyugatra egy oltár van. Nyugatra egy Sheran oltár van. Északnyugatra egy Sheran oltár van. Északra egy rúnakő van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő.
(Feltételes támadás:) Egy nyuhaj karbin! Ezt kerested. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Meglengetve a vashegyű lándzsát a másikra rontasz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a nyuhaj karbin fejét. (2 támadással 51 életpontot sebezve.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A tulajdonságpajzs védelmez. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Felhasználva 3 csepp spirituszt, szereztél 1 karbin plazmát. (ld. enc.) 359 tapasztalati pontot kaptál. Elmúlt az áldomás hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 51, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}

Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy bibircsók-óriás. Itt csata lesz.

Ellenfeled sziklát dob rád. Nem talált! Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a bibircsók-óriás ragyás testét. (3 támadással 81 életpontot sebezve.) A bibircsók-óriás lendületes ütése célt téveszt. Vashegyű lándzsával jól megszúrod a bibircsók-óriás bal karját. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) A bibircsók-óriás lendületes ütése célt téveszt. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Felhasználva a bronzkardot, szereztél 5 aranyat. 645 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 107, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) törpe nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 2 hetes troll nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [71,-49] Továbbra is magashegységben vagy. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Egy nyuhaj karbin nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a nyuhaj karbin fejét. (2 támadással 48 életpontot sebezve.) A nyuhaj karbin elhibázza az ütést csápjával. A nyuhaj karbin összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Felhasználva 3 csepp spirituszt, szereztél 1 karbin plazmát. 359 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 48, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " Chara-din: gonoszság, pusztítás, káosz! <Dur Yazil Abbad, a Lord> " Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy Chara-din monolitját. Ez hihetetlen! A szemed elé táruló látvány nem más, minthogy Shanon Dhar Wermon hatalmának elenyésző morzsájával dezintegrál egy dombnyi kupac káosz-szimbólumot. Érdekes műalkotás... Talán érdemes lenne neked is megpróbálkozni egy ilyen szoborral. Utad során felfedezel egy világítótornyot. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy rúnakövet. Hozzáérsz, remélve a telepatikus kontaktust, de semmi. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Messze északkeletre látsz egy művészi porolitot. Keletre nézve látsz egy vaskohót. Délkeletre egy Raia oltár van. Délre egy világítótorony van. Délnyugatra egy vaskohó van. Nyugatra egy oltár van. Északnyugatra egy Sheran oltár van. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Jóízűen falatozol. (-1 kaja.) Oppsz, itt járt már valaki! Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) törpe nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek délre vezetnek. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés).

(Továbbmész...) [71,-48] Meredek és hatalmas hegyekkel teli vidéken vagy továbbra is. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy megrongált világítótornyot. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 78 pontot kell rákölteni.) Ilyen értelmetlen pusztítást csak egy gonosz karakter okozhat. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy vaskohót. Keletre nézve látsz egy Raia oltárt. Délkeletre egy oltár van. Délre egy törpe bánya van. Délnyugatra egy vaskohó van. Nyugatra egy vaskohó van. Északnyugatra egy oltár van. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy emberevő közeledik. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Marokra fogva a vashegyű lándzsát ellenfeledre ugrasz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod az emberevő ragyás irháját. (3 támadással 75 életpontot sebezve.) Karmait felemelve, az emberevő meglegyinti a jobb lábadat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. 378 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 75, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

Észreveszel valamit a földön. Elég régi (kb. 3 hetes) alakváltó nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek délre, kb. 3 hetes troll nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 2 hetes törpe nyomokat, amelyek északra vezetnek. [24 pontot használtál fel, van még 182.]

m 4 4 4 mozogsz délre, délre, délre
[71,-47] Még mindig magashegység, hófödte sipkákkal. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy nyuhaj karbin. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát a másikra támadsz. {CSTT:} Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a nyuhaj karbin bal oldalát. (2 támadással 59 életpontot sebezve.) Csápjaival a nyuhaj karbin lecsap a bal karodra. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A tulajdonságpajzs védelmez. Véres nyál csordul ki a nyuhaj karbin száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. 359 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 59, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}

Találsz egy törpe bányát. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy teljesen lerombolt világítótornyot. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy csillezsályát. A táj egyhangúságát egy különös szobor töri meg. Milliónyi színes porszem kavargásából a következő kép bontakozik ki szemed előtt: Saját magadat látod a szobor tövében békésen pihenni, a háttérben egy Krogan, a pusztító irtja Chara-din híveit, mintegy vigyázva az álmodat. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy Raia oltárt. Keletre nézve látsz egy oltárt. Délre egy Chara-din oltár van. Délnyugatra egy vaskohó van. Nyugatra egy vaskohó van. Északnyugatra egy vaskohó van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.) Nyomok után kutatsz, sikeresen! Elég régi (kb. 3 hetes) troll nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 2 hetes törpe nyomokat, amelyek északra, kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északra, friss elf nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 2 hetes troll nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek délre vezetnek.

(Továbbmész...) [71,-46] Magad mögött hagyod a hófödte csúcsokat. A terep már csak alacsonyhegység. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Úgy gondolod, hogy a közeledő csontlepke nem jelenthet komoly veszélyt. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Vashegyű lándzsával nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a csontlepke színes szárnyát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) A csontlepke megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A csontlepke most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. 56 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 15, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Chara-din hívei emelték. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy teljesen lerombolt világítótornyot. A pusztítást biztos, hogy egy gonosz kalandozó okozta. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy vaskohót. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy oltárt. Délkeletre nézve látsz egy Leah oltárt. Délre egy Tharr oltár van. Nyugatra egy vaskohó van. Északnyugatra egy vaskohó van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Észreveszel valamit a földön. Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) törpe nyomok vezetnek északra. Találsz még friss árnymanó nyomokat, amelyek délre, friss elf nyomokat, amelyek északra, kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 2 hetes troll nyomokat, amelyek délre, kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek.

(Továbbmész...) [71,-45] Laposodnak a hegyek, most már dombok között vagy. Elérted Maad keleti határát, a Grákó-hegyek első lankáit. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Hmm, csak egy gyilkos tetű. Ettől nincs semmi félnivalód. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

A fúvócsővel ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 2 ubuk tüske. Lövedékeiddel perforálod a gyilkos tetű fejét. (2 támadással 13 életpontot sebezve.) Megmarkolva a vashegyű lándzsát ellenfeledre rontasz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a gyilkos tetű testét. (2 támadással 51 életpontot sebezve.) A szörny belemar a bal térdedbe. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 252 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 64, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}

Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " Ezen tábla mondá tova, itten Nessy alapíta, mások vagyona gazdáját, a Mesterek Bandáját! " Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Tharr hívői építették. Hopp! Egy örvénylő porfelhőből kialakuló szoborral találkoztál, mely Borzas Ámlin formáját vette fel, amint éppen egy megfelelőnek látszó Chara-din trófeát tűz az övébe! Ezt az alkotást! Te vajon milyen szobrot csinálnál? Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy vaskohót. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy rúnakövet. Bár megérinted, hideg marad, akár a jég - nyilván nem a te istenedé. Oldalt pillantva, meglátsz egy olvasztókemencét. A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " Vándor! Tudd meg: te most a törpék szent hegyét járod! - Vashegyek Nemzete " Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Néhány mérföldre keletre megpillantasz egy Leah oltárt. Délkeletre nézve látsz egy olvasztókemencét. Délre egy művészi porolit van. Délnyugatra egy Sheran oltár van. Északnyugatra egy vaskohó van. Elrakod a távcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Áldod az előrelátásodat, hogy annak idején megtanultál valamennyire olvasni. Most legalább ki tudod böngészni, hogy mi van a táblára írva, amit találtál: " Jöttek a hősök, s futott a galád Quwarg, ki fölött tort ül a halál <<Vasalt Bunkók>> " Megpillantasz egy épületet. Közelebbről látod, hogy egy szürke kastély (551. épület.). Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Friss árnymanó nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még friss elf nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes árnymanó nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes árnymanó nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 2 hetes törpe nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek. Ahogy tovább caplatsz, egyszercsak megakad valamin a szemed. Közelebb nyomulva meggyőződhetsz róla, hogy ez egy tábla, valamilyen felirattal. Kiböngészed: " A gyűlölet tesz legyőzhetetlen ellenféllé az ellenségünk szemében. Nightmare. " [24 pontot használtál fel, van még 158.]

be bemész
Rövid habozás után odalépsz a mintás kapuhoz, és bekopogtatsz. Nyikorogva nyílik ki egy oldalajtó, és egy vörösen izzó szemű lidérc jelenik meg! Hátrahőkölsz, mire a lidérc közelebb suhan. Mögötte újabb vöröslő szempárok jelennek meg! Bekopogtatsz, mire elősuhan a lidérc. Még mindig borzongva, de követed a gróf színe elé. Mesélsz arról, hogy mi mindent láttál kalandjaid során. A gróf mosolyog, amikor elmondod, hogy megtaláltad a rejtekhelyet. [210 tapasztalati pontot kaptál.] - Itt van a negyedik ektoplazma, ha minden igaz, egy élő szintszívóban! Ne rettenj meg a feladattól, ha visszatérsz a négy darab ektoplazmával (akár itt szerzed meg, akár máshol) akkor tied a varázslatos védőgyűrű! - látod, hogy ez a térkép, az előző hárommal ellentétben, egy romvárost ábrázol.

4
3 12
10
2
11
1
6 5
13 15
14
7
16
8 9
lépcsõk hova visznek:
1: bejárat/kijárat

Ez a 36. labirintus térképe. A bejárat innét keletre 21, délre 27 mérföldre található.

Elhagyod a kastélyt, még mindig csodálkozva: hogyan úszhattad meg ép bőrrel ezt a találkozást? [5 pontot használtál fel, van még 153.]

m 5 3 3 mozogsz délnyugatra, délkeletre, délkeletre
[70,-44] A buckák mögötted maradnak, síkságon vagy. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy szomorúfűz.

Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Sheran híveié. A távcsővel lassan körülnézel. Messze keletre látsz egy művészi porolitot. Délkeletre nézve látsz egy oltárt. Nyugatra egy mély kút van. Északnyugatra egy Sheran oltár van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Mint béka a lesben, úgy ülsz egy órán át, mozdulatlanul. Az eredmény: négy óvatlan szitakötő. (+1 kaja.) Korgó gyomrodra hallgatva, megállsz enni. (-1 kaja.) Megvizsgálod a talajt. Friss árnymanó nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek.

(Továbbmész...) [71,-43] Szűnni nem akar a zöld síkság. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy fehér szikla. Találsz egy gyöngymangó bokrot. Érett termése van. Begyűjtesz 1 gyöngymangót. Találsz egy oltárt. Valamilyen ismeretlen istené lehet. Utad során felfedezel egy rúnakövet. Csak egy hideg kő, nem tudod, melyik istené lehet - az biztos, hogy nem a tiedé. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy olvasztókemencét. Keletre nézve látsz egy olvasztókemencét. Délre egy Sheran oltár van. Délnyugatra egy oltár van. Északra egy művészi porolit van. Elrakod a távcsövet.
(Feltételes támadás:) Egy piromenyét! Ezt kerested. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

A fúvócsővel ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 2 ubuk tüske. Több lövedéked átfúrja a piromenyét bal oldalát. (2 támadással 16 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd tüzed okád. Villámgyorsan lehajolsz - a tűz csak megpörköl. (9 életpontot vesztettél.) Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát ellenfeledre rontasz. Vashegyű lándzsával teljesen átszúrod a piromenyét izzó bundáját. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) A piromenyét fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A piromenyét most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a bronzkardot, szereztél 2 pirkitet. 199 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 42, sebződés: 14, gyógyulás: 0, összesen: -14 ÉP}

Megvizsgálod a talajt. Kicsit régi (kb. 1 hetes) emberi nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még friss árnymanó nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 2 hetes troll nyomokat, amelyek keletre, kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek.

(Továbbmész...) [72,-42] A sík vidéket bozótos váltja fel.

Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy rúnakövet. Csak egy hideg kő, nem tudod, melyik istené lehet - az biztos, hogy nem a tiedé. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Valamilyen ismeretlen istené lehet. Egyszercsak megpillantasz egy vermet. Egy kövér ember nő üldögél benne. Elhaló nyöszörgéssel próbálja a segítségedet kérni. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy szuperkötélre és 8 TVP-re (42. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Eszel valamit. (-1 kaja.) Megvizsgálod a talajt. Nagyon régi (kb. 3 hetes) alakváltó nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még friss árnymanó nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek.
Összeakadsz egy fekete, hosszú hajú, szürke szemű alakváltó férfival. Bőre bronzként csillog. Tharr tanítványa. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy bronzsisakot, egy ezüst papi karkötőt, egy két kard szimbólumot, egy kígyóbőr kesztyűt, egy Métely páncélját, egy obszidián karkötőt, egy örökkéval.gyémántját, egy varkaudar csizmát és egy varkaudarölő éremet visel. Fegyverzetét egy ragyás burástya trófea, egy rőtmanó berzerker trófea és egy törpemammut trófea színesíti. Jelet látsz a ruhájára festve: Lelkekben élő Igaz Barátság. Jobb kezében egy mandibulakaszát, bal kezében egy bronzpajzsot tart. Málhásállata egy hegyi szamár. Érzékeled auráját: semleges, mint a Tiéd.
Bemutatkoztok egymásnak. Az ő neve Nim'rod, a Morfo. Bizalmas homlokérintésetek lehetővé teszi, hogy a későbbiekben is kapcsolatot tarthassatok fenn. Bye-bye-t és csocsit mondtok egymásnak, aztán továbbállsz.
[24 pontot használtál fel, van még 129.]

kt 108 9 elkészíted a 108. tárgyat (9 darabot)
Legyártottál 9 nyílvesszőt. [36 pontot használtál fel, van még 93.]

kt 4 2 elkészíted a 4. tárgyat (2 darabot)
Begyűjtöttél 2 botot. Figyelmeztetés: megterheltséged 100 % fölé emelkedett! [16 pontot használtál fel, van még 77.]

gyk 2083 40 gyakorolsz a 2083. tárggyal 40 pontért
Vívóleckéket adsz magadnak. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 vágófegyver). [40 pontot használtál fel, van még 37.]

h 396 használod a 396. tárgyat
Békésebb álom reményében belélegzel egy adag álomport. [Lopás parancsaid, nem szörnyekre vonatkozó támadás parancsaid törlődtek, agressziód 3 lett, kaptál egy BA parancsot jókra és semlegesekre.] [0 pontot használtál fel, van még 37.]

* 1. BP: h 147 0 0 használod a 147. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [3 pontot használtál fel, van még 34.]

* 2. BP: ext 0 0 0 visszadátumozás kérelem
Még nem telt el egy hónap (legutóbb 2016. évben 11. hónapban adtad ki) a parancs utolsó használata óta. [0 pontot használtál fel, van még 34.]

* 3. BP: szk 10 0 0 keresed a 10. szörnyet
Úgy készülsz, hogy a táborozási időd egy részében keresni próbálsz egy vadász tatut. [0 pontot használtál fel, van még 34.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 1 4 fejleszted az 1. tulajdonságodat 4 pontért
Száz guggolást-felállást, és száz fekvőtámaszt csinálsz. Huh, huh! Még nagyon sok kell ahhoz, hogy az erőd észrevehetően fejlődjön. [4 pontot használtál fel, van még 30.]
A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 csapdakészítés). Iszol a vizestömlőből. A szervezetedet méreg pusztítja (-4 életerő.) A méreg feloldódott a szervezetedben. Etetési idő! Sajnos egy szem kajád sincsen, amit kioszthatnál az éhes szörnyeid között! Itt az ideje a pihenésnek. A környéken körülnézel, táborhelyet keresel. Percek sem kellenek hozzá, hogy mély álomba merülj. Karaktered megállíthatatlanul fejlődik, a tapasztalatoknak köszönhetően. (+1 max. életerő.)
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebből a következő körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 220 pontot. A következő körben tehát 250 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


KARBIN PLAZMA (199. TÁRGY)
A karbin agyplazmájára kivágása után azonnal rá kell csöpögtetned 3 csepp spirituszt, mert különben nagyon gyorsan megromlik. A tartósított (és igen undorító) massza egyenlőre teljesen hasznavehetetlen lomnak tűnik.

KARAKTERLAP

Torgeist, egy szőke, hosszú hajú, szürke szemű ember férfi vagy. Körszakállad és rövid bajuszod van. A bőröd világosabb az átlagosnál. Tharr tanítványa vagy. A Túlélők (#9172) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 79. fordulód.

Erő: 23 (25) Szint: 15 Merészség: 5/5 Magasság: 169 cm
IQ: 19 Támadás: 14 Agresszió: 3 Testsúly: 90 kg
Ügyesség: 22 Védekezés: 27 Menekülés: 30 % Életkor: 21/21 év
Egészség: 20 Életpont: 228/220 Jellem: semleges (+2) Tul. pont: 0
Szerencse: 18 Varázspont: 104/65 Pénz: 552 arany Kép. pont: 0
Tudatpont: 15/15
Eddig összesen 509 szörnyet (8 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 2 817 TP-t kaptál. Jelenleg 79 227 TP-d van. A következő szinthez még 40 773 TP szükséges. Trófeáid: kérődző etra, Métely, ragyás burástya.

HARCI ISMERETEK
szúrófegyverek: 18/36 (+21%) vágófegyverek: 6/3 (+14%) ütőfegyverek: 11/58
lőfegyverek: 11/79 (+8%) dobófegyverek: 2/12

Feltételes fegyverváltás: vashegyű lándzsa (#182) << bronzkard (#2083) << göcsörtös bunkó (#123)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -3.); nyílvessző (#108) (4 -5.); ubuk tüske (#131) (6 .); mérgezett tüske (#23) (7 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0
72,73 mezőn táborozol

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 104 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 6/9 2. nyomkövetés: 17/31 (+37%) 3. mászás: 7/21 (+100%)
4. csapdakészítés: 9/7 (+10%) 5. csapdaészlelés: 5/10 6. gyógyítás: 11/85
7. titkosírás: 1/88 8. felderítés: 3/49 9. szörnyidomítás: 2/54 (+100%)
10. teológia: 4/2 (+12%) 11. szörnyismeret: 5/17 12. zárnyitás: 1/6
13. vadászat: 4/36 14. bányászat: 13/32

FELTÉTELES PARANCSOK (még 47 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
ásol max. 72 TVP-ért
elfogod sullárt (#101) fedett veremmel (#219)
mászol max. 40 TVP-ért
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 3, max: 50)
sörényes ubuk (#89), piromenyét (#99), vadász tatu (#10)
Barátságosság (aktív: 2, max: 50)
semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID
Papi varázslataid
gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP)
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP)
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK
erőpajzs I (#12) tulajdonságpajzs (#26)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
spagulár (#82) (hátas: 9 lépés/kör; 8 TVP/lépés;) státusz: éhes

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Nemcsak az egy erős ellenféllel szembeni hősies harc, hanem a sok gyengével szembeni kitartás is fontos. Ennek gyakorlásaképp ölj hét vadász tatut! (számláló: 0)
2.) Tharr papjaira a varázslathasználók különösen veszélyesek! Ölj meg két varkaudar mágust. (számláló: 0)
3.) Remélem már komoly tapasztalatod van a vas megmukálásával. Áldozz egy nagy vaspajzsot oltáromnál!

HŐSTETTEID
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 3 felderítő, 4 szabotőr, 7 harcos, 7 királynő, 3 élőholt.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
energia-csapolás (167)
beszéd állatokkal (171)
tudati őrjárat (183)
elnyomók gyűlölete (190)
kasztrop.kitágulás (197)
csonttörés (219)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
düh (289)
fegyvermester (302)
pszionikus védelem (307)
kétkezes harc (338)
az ősök hite (362)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 690 TU szükséges.)
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.

NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Páncélok és pajzsok
1 * bakkura csizma (#96) 1 * bronzpajzs (#89) 1 * kígyóbőr kesztyű (#49)
1 * láncing (#222) 1 mászókarom (#78) 1 * vassisak (#160)
Fegyverek és lövedékek
2 bot (#4) 1 bronzkard (#2083) 1 ezüsthegyű nyíl (#323)
1 * fúvócső (#20) 1 göcsörtös bunkó (#123) 1 kőkalapács (#13)
1 kőkés (#6) 3 mérg. ubuk dobónyíl (#188) 1 mérgezett vasnyíl (#187)
16 nyílvessző (#108) 1 orgyilkos tőr (#225) 1 rövid íj (#107)
2 ubuk dobónyíl (#138) 5 ubuk tüske (#131) 1 * vashegyű lándzsa (#182)
1 vashegyű nyíl (#176)
Ékszerek és egyéb csecsebecsék
1 borostyán függő (#162) 1 ezüst gyűrű (#180) 1 ezüst karkötő (#158)
1 ezüst nyaklánc (#117) 1 * két kard szimbólum (#144) 1 saválló fülbevaló (#1552)
Eszközök, használati tárgyak, készletek
2 ásó (#34) 2 bronzkulcs (#76) 4 csontkulcs (#74)
3 + deus ex machina (#1) 1 dobóháló (#221) 1 fáklya (#36)
1 + hebrencs csapda (#147) 1 kis vaskulcs (#40) 1 kötél (#92)
1 mászókampó (#165) 1 nagy bronzkulcs (#185) 3 rézkulcs (#75)
1 távcső (#42) 2 vaskulcs (#183)
Löttyök és porok, tartóstul
4 aranyló ugarhéj (#100) [bennük 20 csepp tinta (#101), fér még: 20]
2 fűszertartó (#210) [üres, kapacitás: 10]
1 huhogó bibe (#332) [üres, kapacitás: 12]
2 kavadu iszák (#25) [bennük 20 csepp gyenge méreg (#26), fér még: 0]
2 sullár hólyag (#168) [üres, kapacitás: 40]
4 uzbány csőr (#169) [bennük 24 csepp ugh méreg (#166), fér még: 24]
2 vizestömlő (#3) [bennük 34 korty víz (#27), fér még: 6]
1 zöld üveg (#82) [benne 12 csepp ragasztó (#83), fér még: 8]
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
3 acélpengőke (#231) 8 álompor (#396) 3 aurach fog (#657)
1 darázsszárny (#652) 5 drótszőr (#37) 4 ezüstdarab (#326)
3 fabontó (#106) 2 fekete gyöngy (#99) 1 fémrúd (#104)
2 grákóbőr (#41) 1 grifftojás (#179) 3 gyöngymangó (#135)
2 karbin plazma (#199) 10 madártoll (#112) 3 magszim bél (#103)
6 mákrózsa virág (#56) 1 mocsári penke (#148) 1 Morgan kristálya (#659)
1 móri gyümölcs (#116) 10 óndarab (#85) 2 pirkit (#153)
1 púderkő (#119) 10 rézdarab (#70) 3 smirglilevél (#29)
1 szuperkötél (#209) 3 szvó-ektoplazma (#151) 4 vadász tatu bőr (#15)
2 varányszem (#30) 1 varkaudar csont (#1113) 7 vasérc (#152)
2 vízionár szem (#102)

Összsúly: 60.84 kg Megterheltség: 101%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 64 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 álompor (#396) 3 kaja (#2) 9 madártoll (#112)
6 spiritusz (#170) 4 ubuk tüske (#131) 3 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
5 arany (#50) 2 bot (#4) 1 gyöngymangó (#135)
2 karbin plazma (#199) 9 nyílvessző (#108) 2 pirkit (#153)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

69 70 71 72 73
-52
-51
-50
-49
-48
-47
-46
-45
-44
-43
-42
-41
(70,-44) Sheran oltár
(71,-50) világítótorony (#156), nyuhaj karbin (#110), bibircsók-óriás (#120)
(71,-49) nyuhaj karbin (#110), Chara-din monolitja (#534), művészi porolit (#720), világítótorony (#156), egy ismeretlen isten rúnaköve
(71,-48) világítótorony (#156), emberevő (#119)
(71,-47) nyuhaj karbin (#110), törpe bánya (#435), világítótorony (#156), csillezsálya (#1252, belőle készíthető: #1253), művészi porolit (#720)
(71,-46) csontlepke (#746), oltár, világítótorony (#156), vaskohó (#155)
(71,-45) gyilkos tetű (#116), szürke kastély (#551), Tharr oltár, művészi porolit (#720), vaskohó (#155), egy ismeretlen isten rúnaköve, olvasztókemence (#86)
(71,-43) gyöngymangó bokor (#134, belőle készíthető: #135), oltár, egy ismeretlen isten rúnaköve, piromenyétek (#99)
(72,-42) egy ismeretlen isten rúnaköve, oltár, 42. jellempróba, Nim'rod, a Morfo (4467. kalandozó)

Üzenet küldése a karakternek