77. forduló, 79. forduló, Torgeist összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2016. nov. 5. 12h:07'
EZ A 234. JÁTÉKHETED, 78. FORDULÓD
235. játékheted kezdete: nov. 6.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 27 zsetonba került.
E-mail!
Számládra a legutóbbi forduló óta 300 zseton érkezett. Köszönjük.
KALANDOZÓ: #4523
SZÁMLA : XXXX

TORGEIST KALANDJAI


2 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [76,-53] koordinátán.
A táborozás 1. napján találkozol Bregdar. Tharr tanítványa. Egy arany papi karkötőt, egy griff nyakéket, egy két kard szimbólumot, egy lánckesztyűt, egy Métely páncélját, egy monstrum vállvédőt, egy nekrofun medált, egy obszidián karkötőt, egy optiri agysisakot, egy örökkéval.tűzopálját, egy smaragd védőgyűrűt, egy varkaudar csizmát, egy zafír erőövet és egy zafír védőgyűrűt visel. Ruházatát egy Jerome trófea, egy dombi yeti trófea és egy karmos tankány trófea teszi egyedivé. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: földbe szúrt kard. Jobb kezében egy rövid kardot, bal kezében egy harci kalapácsot tart. Málhásállata egy hegyi szamár. Mentális auráját felismered, színtelen semleges, mint Neked. Egy mesterrel találkoztál, elismerően fejet hajtasz előtte. Köszöntitek egymást, aztán tovább.
Ennivalód fogytán van, elindulsz vadászni, hogy legyen valami vacsorára. Ahogy próbálod becserkészni a kiszemelt vadat, egyszer csak valami különös érzés kerít hatalmába: mintha túlvilági erők töltenék be a levegőt. Megállsz. Monoton mormogásra leszel figyelmes. A hang irányába fordítod a fejed. Egy harcost látsz - imádkozik. Ruháját furcsa szimbólum ékesíti: izzó magmából előtörő gránit monolit. Nagy harcban vehetett részt - árulkodnak a testét borító, vérző sebek. Próbálsz halkan elosonni, nehogy megzavard a meditációban, amikor szemed hirtelen megakad valamin a földön: egy, a sártól alig felismerhető, széttört káosz szimbólum...
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+5 életerő.) Minden varázserőd visszatért. (+15 varázspont.)
(Szörnykeresés: ilyen terepen a keresett szörny nem él, ezért nem is pazarolsz most kutatásra TVP-t.)

* 1. KP: v 12 0 0 elmormolod a 12. varázslatot
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. Hamarosan összegyűlik a szükséges varázsenergia. Létrehoztad az erőpajzs I varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 243.]

m 7 7 7 mozogsz északnyugatra, északnyugatra, északnyugatra
[75,-54] Meredekebbek már a lejtők: itt már kisebb hegyek vannak. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Egy emberevő nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Elszántan a másikra támadsz. {CSTT:} Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod az emberevő ragyás irháját. (3 támadással 50 életpontot sebezve.) Az emberevő karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Iszonyatos fájdalmat érzel, ahogy a karmok kitépnek belőled egy darabot. Még 10 életpontot vesztettél. Vashegyű lándzsával felnyársalod az emberevő bal lábát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Karmait felemelve, az emberevő meglegyinti a jobb lábadat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A lény kiszakít belőled egy részt, és gyorsan behabzsolja. Még 6 életpontot vesztettél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. 378 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 72, sebződés: 23, gyógyulás: 0, összesen: -23 ÉP}

Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Sheran rúnaköve. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Sheran hívei emelték. Észreveszel egy teljesen lerombolt világítótornyot. A pusztítást biztos, hogy egy gonosz kalandozó okozta. Látsz egy vaskohót. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Messze északkeletre látsz egy világítótornyot. Keletre nézve látsz egy oltárt. Délre egy mély szakadék van. Nyugatra egy törpe bánya van. Északnyugatra egy rúnakő van. Északra egy mély szakadék van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megvizsgálod a talajt. Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) alakváltó nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 3 hetes elf nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 2 hetes törpe nyomokat, amelyek keletre, friss troll nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek északkeletre, friss törpe nyomokat, amelyek délre vezetnek.

(Továbbmész...) [74,-55] A vidék továbbra is alacsonyhegység. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy manaelementál. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Megveted a lábad, és a rövid íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 2 nyílvessző. Pár lövedéked átjárja a manaelementál testét. (2 támadással 23 életpontot sebezve.) Megmarkolva a vashegyű lándzsát ellenfeledre rohansz. Vashegyű lándzsával gyengén megszurkálod a manaelementál testét. (3 támadással 69 életpontot sebezve.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (4 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Vashegyű lándzsával párszor épp hogy megérintgeted a manaelementál testét. (3 támadással 74 életpontot sebezve.) A manaelementál csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (4 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Ellenfeled elmenekül. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 szúrófegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 166, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}

Felfedeztél egy rúnakövet. Hozzáérsz, remélve a telepatikus kontaktust, de semmi. Észreveszel egy vaskohót. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy világítótornyot. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Sheran hívei emelték. Felfedeztél egy olvasztókemencét. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Messze északkeletre látsz egy sziklafészket. Keletre nézve látsz egy mély szakadékot. Délre egy törpe bánya van. Délnyugatra egy oltár van. Nyugatra egy főutca van. Északnyugatra egy fény szentélye van. Északra egy főutca van. Elrakod a távcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Nocsak, itt van valami érdekes! Nem valami friss (kb. 1 hetes) törpe nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes árnymanó nyomokat, amelyek délre, friss törpe nyomokat, amelyek északkeletre, friss troll nyomokat, amelyek északra, friss alakváltó nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek északra vezetnek.
Összefutsz Vörös Gondróval. Fairlight eljövendő papja. Egy fekete bőrcsizmát, egy grifftoll kesztyűt, egy hatalom fülbevalóját, egy láncinget, egy vassisakot és egy villám szimbólumot visel. Fegyverzetét egy nukleáris cickány trófea, egy nómenklatúra trófea és egy troll ritualista trófea ékesíti. Ő is a te K.T.-dbe tartozik. Jobb kezében egy csatabárdot, bal kezében egy méregfogat tart. Hátasa egy idomított garokk. Teherhordója is van: egy hegyi rák! Szegény állat majd megszakad.
Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat.

(Továbbmész...) [73,-56] Lakott területre érkeztél. Elérted Maad keleti határát, a Grákó-hegyek első lankáit. Egy buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod, hogy mi van ráírva: " Ez itt egy koszos porfészek, Szénaszag, ahova nézek... " Találsz egy fény szentélyét. Felfedeztél egy főutcát. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy teljesen lerombolt vaskohót. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy teljesen lerombolt oltárt. A pusztítást biztos, hogy egy gonosz kalandozó okozta. Utad során felfedezel egy fellegvárat. (no:1. építését deanaal kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Látsz egy városi kutat, melynek tisztaságára a polgárőrség ügyel. Miután ittál, megtöltöd a vizestömlődet is. Itt, a vadon közepén kissé meglepő megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " Febr. 13-án éjjel farsangi buli a városban. Légy itt. Várunk. (V&T). " Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Egy kapualjban gyanús árnyat pillantasz meg. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy sérült orgyilkos került az utadba. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Megmarkolva a vashegyű lándzsát ellenfeledre rontasz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod az orgyilkos jobb lábát. (2 támadással 45 életpontot sebezve.) Az orgyilkos megböki fegyverével az oldaladat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Az orgyilkos összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Szereztél 1 orgyilkos tőrt. 252 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 45, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}

Egy feléd lopakodó alakot pillantasz meg a túl oldalon. Felismered a közeledőt. Csak egy útonálló. Nem jelenthet különösebb problémát. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a rövid íjjal célba találj. Elrepül 2 nyílvessző. Pár lövedéked átjárja az útonálló bal karját. (2 támadással 21 életpontot sebezve.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 89 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 21, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Itt, a vadon közepén kissé meglepő megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " Sheran szeret téged - miért fordulsz el tőle mégis? " Van itt egy fogadó a Zöldfülű Kalandozóhoz. (684. épület.), egy városháza (685. épület.) és egy piroslámpás ház (696. épület.). Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " Melyik tárggyal menjen el, melyik tárgy az, ami érdekel... ÁRNYMENŐK by U.M.A. " [27 pontot használtál fel, van még 216.]

m 6 mozogsz nyugatra
[72,-56] Továbbmész a város utcáján. Veszélyt érzel az utca végén feltűnő alakból. Felismered a közeledőt. Csak egy útonálló. Nem jelenthet különösebb problémát. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a rövid íjjal. Elrepül 2 nyílvessző. Több lövedéked átfúrja az útonálló bal oldalát. (2 támadással 21 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rontasz. Vashegyű lándzsával teljesen átszúrod az útonálló jobb lábát. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Az útonálló csapása csak a levegőt találja. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 89 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 45, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Áldod az előrelátásodat, hogy annak idején megtanultál valamennyire olvasni. Most legalább ki tudod böngészni, hogy mi van a táblára írva, amit találtál: " Kedves kalandozótárs! A Barátság negyedében jársz. " Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy xantusz-kaktuszt. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy mákrózsa bokrot. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy főutcát. Utad során felfedezel egy teljesen lerombolt oltárt. A pusztítást biztos, hogy egy gonosz kalandozó okozta. Találsz egy nekrofunt. Találsz egy táblát, rajta a következő felirattal: " Szeresd a sört, igyál sokat barátom; Ámlin vagyok, a Korsókat komálom! " Áldod az előrelátásodat, hogy annak idején megtanultál valamennyire olvasni. Most legalább ki tudod böngészni, hogy mi van a táblára írva, amit találtál: " Végzetfelhő fagyos moraja, kristálynyíl ezüst villanása végül. " A következő épületeket látod: egy Fehér Bérc Plaza (669. épület.), egy bank (697. épület.) és egy kvazár kohó (755. épület.). Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel előtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza betűket: " Kevés már a dupla VP? Vár az Illúzió Mesterei KT. " [9 pontot használtál fel, van még 207.]

ee 225 eladod a 225. tárgyat
Eladtál 2 orgyilkos tőrt. 16 aranyat kaptál.
[0 pontot használtál fel, van még 207.]

ea 70 16 eladod a 70. tárgyat 16
Eladtál 16 rézdarabot. 16 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 207.]

ea 85 13 eladod a 85. tárgyat 13
Eladtál 13 óndarabot. 26 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 207.]

ve 212 3 megveszed a 212. tárgyat 3
Vásároltál 3 dorony tüdőt. 36 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 207.]

ve 2 10 megveszed a 2. tárgyat 10
Vásároltál 10 kaját. 10 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 207.]

m 4 4 mozogsz délre, délre
[72,-55] Még mindig a városban vagy. Találsz egy főutcát. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy teljesen lerombolt oltárt. Felfedeztél egy fellegvárat. (no:1. építését magenta Jade kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy kastélyt. (no:2. építését magenta Jade kezdte, eddig 7450 TVP épült bele.) Hatodik érzéked veszélyt jelez. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy orgyilkos lehet. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Meglengetve a vashegyű lándzsát ellenfeledre támadsz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod az orgyilkos nyakát. (3 támadással 83 életpontot sebezve.) Az orgyilkos fegyvere végigkarcolja a jobb válladat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki az orgyilkos száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Szereztél 1 orgyilkos tőrt. 336 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 83, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}

Előpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [72,-54] Még mindig a városban vagy. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy megrongált vaskohót. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 70 pontot kell rákölteni.) A rombolás csak valami alattomos lény műve lehet. Észreveszel egy főutcát. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy teljesen lerombolt oltárt. A pusztítást biztos, hogy egy gonosz kalandozó okozta. Észreveszel egy házat. (no:1. építését magenta Jade kezdte, eddig 2450 TVP épült bele.) A sarok mögött csosszanó léptek figyelmeztetnek a veszélyre. Egy útonálló nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

A rövid íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 2 nyílvessző. Pár lövedéked átjárja az útonálló bal lábát. (2 támadással 13 életpontot sebezve.) Meglengetve a vashegyű lándzsát a másikra támadsz. {CSTT:} Vashegyű lándzsával teljesen átdöföd az útonálló jobb karját. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) Az útonálló csapása csak a levegőt találja. Az útonálló most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 89 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 47, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Azt gondolnád, nincs már olyan dolog a félszigeten, melynek láttán szemöldököd akár csak egy kicsit is megemelkedne, a szemed előtt magasodó képződménytől azonban mégis elcsodálkozol. Legalább tíz méter magas, hihetetlenül réginek tűnő kőszobor előtt állsz. Először nem tudod kivenni, mit ábrázol, de amikor elhátrálsz, gyorsan kibontakozik a monumentális ? jel. (818. épület.)
Jóízűen falatozol. (-1 kaja.) [16 pontot használtál fel, van még 191.]

be bemész
Nem bírsz a kíváncsiságoddal, megközelíted a helyet. A valóság átmenet nélkül változik furcsa, ködszerű közeggé. Mély hang szólal meg az elmédben:
- Üdvözöllek, Halandó! Fajtád elnyerte a jogot, hogy megtanulhassa, amit népem tanítani tud neked.
Furcsa beszélgetésbe elegyedsz a testetlen hanggal, elég csak rágondolnod a kérdésedre, máris hallod a rá adott választ. Megtudod, hogy Ghalla egy több száz éve eltűnt fajának képviselőjével hozott össze a sorsod. Civilizációjuk rég elsüllyedt a föld alatt, azonban a közelmúltban High Density sivatagi khm... "expedíciója" a felszínre hozta ezt a kődarabot lakóival együtt. A Vajákos gyorsan felismerte a benne rejlő lehetőségeket és a Szabad Kompánia megállapodást kötött velük. A kő lakói képesek új, eleddig ismeretlen pszi képességek tanítására, természetesen súlyos aranyhalmokért cserébe. Jelenlegi mentális képzettséged mellett az alábbi képességeket tudod megtanulni (amennyiben kiadod a VTN <képesség száma> parancsot, és rendelkezel a megfelelő összeggel is).
A monument lakója mentálisan közli veled, hogy nem állsz készen újabb képesség megtanulására. Persze szívesen fogad el előleget a későbbi tanulmányok biztosítására, de új képességek elsajátítása mindenképp képzettebb pszi tudást követel. Vegyes érzelmekkel lelkedben hagyod ott a monumentet. [5 pontot használtál fel, van még 186.]

m 5 mozogsz délnyugatra
[71,-53] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. Azanya! Olyan szobrot fedeztél fel, aminek láttán nem hiszel a szemednek. Alaposabb nézelődés után inkább mégis. Látod, hogy Natal Tyr-sog egy győztes csata után jóízűen falatozik egy Thargodan hercegből. Az étvágygerjesztő alkotást nézve a te szádban is összefut a nyál... Mindenesetre kicsit elborult lehetett a művész. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Tharr híveié. Csatazajra leszel figyelmes. Közelebb lopózva látod, hogy egy iszonytató ragyás burástya magasodik egy kalandozó fölé. Pajzsát az elf a feje fölé emeli, de látod, hogy nem sok esélye van, mivel a hátizsákjából egy szopókő kandikál ki, amit bizonyára még észre sem vett. Egy módon segíthetsz: ha odarohansz, és elveszed tőle a szopókövet! [ettől a szerencséd 1 lesz!] Ez 5 TVP-be kerül (44. jellempróba). Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy Métely került az utadba. (ld. enc.) A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

A szörny nagy levegőt vesz, majd savfelhőt okád. Eláraszt a sav. (26 életpontot vesztettél.) Elszántan ellenfeledre rohansz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a Métely jobb vállát. (3 támadással 75 életpontot sebezve.) Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a jobb bokádon. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A Métely farka végigsúrolja a bal karodat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A szörny tojócsövét a sebre nyomja. Gyorsan félrelököd. Csápjaival a Métely csapásokat mér a hasadra. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Vashegyű lándzsával megdöföd a Métely jobb lábát. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) A Métely csáprágója kisebb sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Lehet, hogy a csípés mérgező volt? A Métely farkával megérint. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A szörny tojócsövét a sebre nyomja. Gyorsan félrelököd. Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A Métely összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Átkutatod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 saválló fülbevaló (ld. enc.). Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 6 csepp ugh mérget. Elhajítod a vacak rőtmanó berzerker trófeát, és kinyersz egy alkalmas Métely trófeát. 766 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 103, sebződés: 59, gyógyulás: 0, összesen: -59 ÉP}

Oppsz, itt járt már valaki! Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) emberi nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északra, kb. 2 hetes törpe nyomokat, amelyek északkeletre, friss törpe nyomokat, amelyek délre, friss törpe nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek. Előpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.) [8 pontot használtál fel, van még 178.]

im imádkozol
Megtalálod az oltárt, és imádkozni kezdesz. Egy óra telik el buzgó mormolással. Aztán előveszed a 3 dorony tüdőt, és az oltárra helyezed. Hatalmas lobbanással eltűnik az áldozat - úgy látszik, elfogadta az isten! Megszólal az ismerős hang.
- Jól van, halandó, hűségesen szolgálsz! Jutalmad nem marad el. (+1 max. életerő, +4 max. varázspont.) Megtanítalak egy újabb varázslatra, melynek neve tulajdonságpajzs. (ld. enc.) A teljesített feladat helyett kapsz egy újabbat, és természetesen továbbra is kihívás számodra a másik kettő: 1.) Nemcsak az egy erős ellenféllel szembeni hősies harc, hanem a sok gyengével szembeni kitartás is fontos. Ennek gyakorlásaképp ölj hét vadász tatut! 2.) Tharr papjaira a varázslathasználók különösen veszélyesek! Ölj meg két varkaudar mágust. 3.) Remélem már komoly tapasztalatod van a vas megmukálásával. Áldozz egy nagy vaspajzsot oltáromnál! [30 pontot használtál fel, van még 148.]

m 3 4 mozogsz délkeletre, délre
[72,-52] A bozótos terep átvált hegyvidékre. Látsz egy oltárt. Leah híveié. Látsz egy teljesen lerombolt világítótornyot. A pusztítást biztos, hogy egy gonosz kalandozó okozta. Látsz egy vaskohót. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy elhagyott bányát. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy Chara-din monolitját.
(Feltételes mászás:) Egyetlen módon juthatsz le a bányába, ha lemászol a bejárati mélyedésbe. Odalent világítanak a falak, a sűrűn növő különleges moszattól. Rögvest rá kell döbbenned, hogy nem vagy egyedül. Ez egy orgoró! (ld. enc.)

A szörny megpróbálja pillantás-fegyverét alkalmazni. A varázslat hatni kezd! Lassan kővéválsz... És bekerülsz a lény szoborgyűjteményébe. Hosszasan várakozol, kőbörtönödbe zárva. (-80 TVP.) Szerencséd van: erre téved néhány KÖVGEO varázsló, és visszaváltoztat. Megköszönöd nekik. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő.

Elszántan kezdesz mászni, hogy mielőbb a hátad mögött hagyd a helyet. Ha nem így tennél, ez a szörny pillanatok alatt darabokra tépne. Végre elhagyhatod e helyet. Szakértő mozdulatokkal mászol felfelé a bejáratig. Nocsak, egy quwarg! Rálépsz, és mész tovább. 1 tapasztalati pontot kaptál. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy oltárt. Keletre nézve látsz egy világítótornyot. Délkeletre egy Sheran oltár van. Délnyugatra egy rúnakő van. Nyugatra egy oltár van. Északra egy művészi porolit van. Elrakod a távcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő.

Oppsz, itt járt már valaki! Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) törpe nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek. Bekapsz pár falatot. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [72,-51] Már a hóhatár közelében jársz! A hegyek itt már nagyon magasak.

Oldalt pillantva, meglátsz egy teljesen lerombolt világítótornyot. A távcsővel lassan körülnézel. Messze északkeletre látsz egy világítótornyot. Keletre nézve látsz egy Sheran oltárt. Délkeletre egy művészi porolit van. Délre egy művészi porolit van. Délnyugatra egy világítótorony van. Nyugatra egy rúnakő van. Északnyugatra egy oltár van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Csillapítod az éhségedet. (-1 kaja.) Észreveszel valamit a földön. Aránylag régi (kb. 2 hetes) troll nyomok vezetnek délnyugatra. [48 pontot használtál fel, van még 20.]

v 6 elmormolod a 6. varázslatot
Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Sikerült elmondanod az áldomás varázslatot! A következő csatában pontosabban fogsz találni. (+4 támadás.) [-5 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 15.]

v 28 elmormolod a 28. varázslatot
Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a csupasz izom varázslatot! Izmaid megnőnek, megdagadnak (+2 erő). [-10 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 10.]

v 13 elmormolod a 13. varázslatot
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Elmondtad a hadiszerencse I varázslatot! A hatás azonnal érezhető (+1 szerencse következő táborozásod végéig.) [-4 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 5.]

h 1 50 használod az 1. tárgyat
Háromszor megforgatod a deus ex machinát, majd azt mondod: "Alanor". Egy vibráló, zöld kapu nyílik meg előtted! Átlépsz rajta. [Az Olimpián történt események leírását egy külön fordulóban kapod meg, amelyet az Olimpia szimulálása után postázunk.] ...Hosszú idő elteltével érkezel vissza. [0 pontot használtál fel, van még 5.]

f 104 kísérletezel a 104. tárggyal
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 5.]

f 152 kísérletezel a 152. tárggyal
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 5.]

gyk 2083 40 gyakorolsz a 2083. tárggyal 5 pontért
Fürgén ugrándozva, tökéletesen koreografált csatát vívsz egy képzeletbeli ellenféllel. Már nem sok kell a következő szinthez. [5 pontot használtál fel, van még 0.]

gyk 2083 40 gyakorolsz a 2083. tárggyal
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani.

* 1. BP: h 147 0 0 használod a 147. tárgyat
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [3 pontot használtál fel, van még -3.]

* 2. BP: ext 0 0 0 visszadátumozás kérelem
Még nem telt el egy hónap (legutóbb 2016. évben 11. hónapban adtad ki) a parancs utolsó használata óta. [0 pontot használtál fel, van még -3.]

* 3. BP: szk 10 0 0 keresed a 10. szörnyet
Elhatározod, hogy táborozás alatt megpróbálsz felkutatni egy vadász tatut. Bár nem emlékszel, hogy ilyen tereptípuson találkoztál-e azzal a szörnnyel. [0 pontot használtál fel, van még -3.]
Előveszed a kulacsodat, és csillapítod szomjadat. A testedben levő méregtől egyre gyengébb vagy (-7 életerő.) Etetési idő! Megeteted a szörnyedet. 2 kaját töm magába a spagulár. Lestrapálva a nap eseményeitől, találsz egy helyet, amely táborozásra alkalmasnak tűnik. Hamarosan alámerülsz az álom tengerébe. Némi fejlődést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (+1 max. életerő.)
Gratulálok, a következő szintbe léptél! A minősítésed mostantól öreg róka a szakmában helyett rutinos, rafinált kalandozó. Ennek eredményeképp, karaktered a következő fejlődést tapasztalja: +9 max. varázspont, +7 max. életerő, +1 támadás, eloszthatsz 2 tulajdonság-pontot, és 2 képesség-pontot.
Ebben a körben -3 pontod maradt, ebből a következő körre -3 pontot vihetsz át. Kapsz még 219 pontot. A következő körben tehát 216 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


MÉTELY (7000. SZÖRNY)
Ha a púpos burástyák királynője a ragyás burástya, akkor Métely a ragyás burástyák királynője. Magassága a trollokéval vetekszik. Három tojócsöve félelmetesen cuppogva keresi legújabb áldozatát. Reménykedj, hogy nem te leszel az. Mételynek még az ereiben is sav kering, fogai kicsattannak a méregtől. Reggelire vasvérteket fogyaszt. Láttán azonnal az jut eszedbe: szégyen a futás, de hasznos.

SAVÁLLÓ FÜLBEVALÓ (1552. TÁRGY)
Ez a csepp alakú fülbevaló sárgásbarna színével, mart felületével nem lesz ékszertárad ékköve. Azonban ha füledbe akasztod, hajlamos leszel megfeledkezni a külsőségekről. Amíg a saválló fülbevalót viseled immúnissá válsz a szörnyek savleheletének és az ellened intézett sav alapú támadó varázslatoknak a sebzésére.

TULAJDONSÁGPAJZS (26. VARÁZSLAT)
Vannak szörnyek, amelyek csípésükkel, harapásukkal, stb. permanensen képesek csökkenteni öt alaptulajdonságod valamelyikét! Ezek ellen nyújt teljes immunitást ez a következő táborozásod végéig tartó varázslat a V 26 paranccsal aktiválható, elmondása 16 VP-ba kerül. A varázslat nem véd meg az olyan támadásoktól/varázslatoktól, amelyek közvetve befolyásolják a tulajdonságaidat (pl. szintszívás, agy roncsolása, stb).

ORGORÓ (170. SZÖRNY)
Az orgorók a labirintusok mélyén lapító, sziklakemény bőrű, medúzafejű szörnyek. Pillantásuk kővé változtatja az óvatlan kalandozót (aki aztán persze várhat a KÖVGEO, vagyis a Kővéváltakat Visszaváltoztató Ghalla Elit Osztag munkatársaira), harapásuk pedig iszonyatosan erős mérget tartalmaz. Ha ez még nem lenne elég, nem árt, ha tudod, hogy karjaik végén hatalmas, rákszerű ollók vannak, amelyekkel igen kellemetlen sebeket tudnak okozni. Bizonyára kitaláltad már, hogy ütőfegyveren kívül nem sok lehetőséged van a szörny legyőzésére.

KARAKTERLAP

Torgeist, egy szőke, hosszú hajú, szürke szemű ember férfi vagy. Körszakállad és rövid bajuszod van. A bőröd világosabb az átlagosnál. Tharr tanítványa vagy. A Túlélők (#9172) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 78. fordulód.

Erő: 22 (26) Szint: 15 Merészség: 5/5 Magasság: 169 cm
IQ: 18 Támadás: 18 Agresszió: 5 Testsúly: 90 kg
Ügyesség: 22 Védekezés: 27 Menekülés: 30 % Életkor: 21/21 év
Egészség: 20 Életpont: 227/181 Jellem: semleges (+2) Tul. pont: 2
Szerencse: 18 (19) Varázspont: 104/79 Pénz: 547 arany Kép. pont: 2
Tudatpont: 15/15
Eddig összesen 501 szörnyet (7 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 2 000 TP-t kaptál. Jelenleg 76 410 TP-d van. A következő szinthez még 43 590 TP szükséges. Trófeáid: kérődző etra, Métely, ragyás burástya.

HARCI ISMERETEK
szúrófegyverek: 18/15 (+21%) vágófegyverek: 5/89 (+1%) ütőfegyverek: 11/58
lőfegyverek: 11/71 (+16%) dobófegyverek: 2/12

Feltételes fegyverváltás: vashegyű lándzsa (#182) << bronzkard (#2083) << göcsörtös bunkó (#123)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -3.); nyílvessző (#108) (4 -5.); ubuk tüske (#131) (6 .); mérgezett tüske (#23) (7 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0
72,64 mezőn táborozol

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 104 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 6/9 2. nyomkövetés: 16/94 (+20%) 3. mászás: 6/21 (+1%)
4. csapdakészítés: 8/97 (+10%) 5. csapdaészlelés: 5/10 6. gyógyítás: 11/85
7. titkosírás: 1/88 8. felderítés: 3/49 9. szörnyidomítás: 1/54
10. teológia: 3/90 (+16%) 11. szörnyismeret: 5/17 12. zárnyitás: 1/6
13. vadászat: 4/36 14. bányászat: 13/32

FELTÉTELES PARANCSOK (még 47 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
ásol max. 72 TVP-ért
elfogod sullárt (#101) fedett veremmel (#219)
mászol max. 40 TVP-ért
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 3, max: 50)
sörényes ubuk (#89), piromenyét (#99), vadász tatu (#10)

VARÁZSLATAID
Papi varázslataid
gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP)
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP)
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK
erőpajzs I (#12) áldomás (#6) (0,0) csupasz izom (#28) hadiszerencse I (#13)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
spagulár (#82) (hátas: 9 lépés/kör; 8 TVP/lépés;) státusz: éhes

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Nemcsak az egy erős ellenféllel szembeni hősies harc, hanem a sok gyengével szembeni kitartás is fontos. Ennek gyakorlásaképp ölj hét vadász tatut! (számláló: 0)
2.) Tharr papjaira a varázslathasználók különösen veszélyesek! Ölj meg két varkaudar mágust. (számláló: 0)
3.) Remélem már komoly tapasztalatod van a vas megmukálásával. Áldozz egy nagy vaspajzsot oltáromnál!

HŐSTETTEID
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 3 felderítő, 4 szabotőr, 7 harcos, 7 királynő, 3 élőholt.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
energia-csapolás (167)
beszéd állatokkal (171)
tudati őrjárat (183)
elnyomók gyűlölete (190)
kasztrop.kitágulás (197)
csonttörés (219)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
düh (289)
fegyvermester (302)
pszionikus védelem (307)
kétkezes harc (338)
az ősök hite (362)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 690 TU szükséges.)
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.

NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Páncélok és pajzsok
1 * bakkura csizma (#96) 1 * bronzpajzs (#89) 1 * kígyóbőr kesztyű (#49)
1 * láncing (#222) 1 mászókarom (#78) 1 * vassisak (#160)
Fegyverek és lövedékek
1 bronzkard (#2083) 1 ezüsthegyű nyíl (#323) 1 * fúvócső (#20)
1 göcsörtös bunkó (#123) 1 kőkalapács (#13) 1 kőkés (#6)
3 mérg. ubuk dobónyíl (#188) 1 mérgezett vasnyíl (#187) 7 nyílvessző (#108)
1 orgyilkos tőr (#225) 1 rövid íj (#107) 2 ubuk dobónyíl (#138)
9 ubuk tüske (#131) 1 * vashegyű lándzsa (#182) 1 vashegyű nyíl (#176)
Ékszerek és egyéb csecsebecsék
1 borostyán függő (#162) 1 ezüst gyűrű (#180) 1 ezüst karkötő (#158)
1 ezüst nyaklánc (#117) 1 * két kard szimbólum (#144) 1 saválló fülbevaló (#1552)
Eszközök, használati tárgyak, készletek
2 ásó (#34) 2 bronzkulcs (#76) 4 csontkulcs (#74)
3 + deus ex machina (#1) 1 dobóháló (#221) 1 fáklya (#36)
1 + hebrencs csapda (#147) 3 kaja (#2) 1 kis vaskulcs (#40)
1 kötél (#92) 1 mászókampó (#165) 1 nagy bronzkulcs (#185)
3 rézkulcs (#75) 1 távcső (#42) 2 vaskulcs (#183)
Löttyök és porok, tartóstul
4 aranyló ugarhéj (#100) [bennük 20 csepp tinta (#101), fér még: 20]
2 fűszertartó (#210) [üres, kapacitás: 10]
1 huhogó bibe (#332) [üres, kapacitás: 12]
2 kavadu iszák (#25) [bennük 20 csepp gyenge méreg (#26), fér még: 0]
2 sullár hólyag (#168) [bennük 6 csepp spiritusz (#170), fér még: 34]
4 uzbány csőr (#169) [bennük 24 csepp ugh méreg (#166), fér még: 24]
2 vizestömlő (#3) [bennük 37 korty víz (#27), fér még: 3]
1 zöld üveg (#82) [benne 12 csepp ragasztó (#83), fér még: 8]
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
3 acélpengőke (#231) 9 álompor (#396) 3 aurach fog (#657)
1 darázsszárny (#652) 5 drótszőr (#37) 4 ezüstdarab (#326)
3 fabontó (#106) 2 fekete gyöngy (#99) 1 fémrúd (#104)
2 grákóbőr (#41) 1 grifftojás (#179) 2 gyöngymangó (#135)
19 madártoll (#112) 3 magszim bél (#103) 6 mákrózsa virág (#56)
1 mocsári penke (#148) 1 Morgan kristálya (#659) 1 móri gyümölcs (#116)
10 óndarab (#85) 1 púderkő (#119) 10 rézdarab (#70)
3 smirglilevél (#29) 1 szuperkötél (#209) 3 szvó-ektoplazma (#151)
4 vadász tatu bőr (#15) 2 varányszem (#30) 1 varkaudar csont (#1113)
7 vasérc (#152) 2 vízionár szem (#102)

Összsúly: 54.54 kg Megterheltség: 87%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 65 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
4 nyílvessző (#108) 13 óndarab (#85) 16 rézdarab (#70)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
2 arany (#50) 1 álompor (#396) 3 kaja (#2)
1 saválló fülbevaló (#1552) 6 ugh méreg (#166)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

70 71 72 73 74 75 76 77
-57
-56
-55
-54
-53
-52
-51
-50
(71,-53) művészi porolit (#720), Tharr oltár, 44. jellempróba, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), Métely (#7000)
(72,-56) útonálló (#130), Fehér Bérc Plaza (#669), bank (#697), kvazár kohó (#755), xantusz-kaktusz (#113, belőle készíthető: #114), mákrózsa bokor (#55, belőle készíthető: #56), főutca (#399), oltár, nekrofun (#173)
(72,-55) főutca (#399), oltár, ház (#400), orgyilkos (#131)
(72,-54) Fossilium Occidentalis (#818), vaskohó (#155), főutca (#399), oltár, ház (#400), útonálló (#130)
(72,-52) Leah oltár, világítótorony (#156), vaskohó (#155), elhagyott bánya (#1685), Chara-din monolitja (#534), orgoró (#170)
(72,-51) világítótorony (#156)
(73,-56) fogadó # (#684), városháza (#685), piroslámpás ház (#696), fény szentélye (#376), főutca (#399), vaskohó (#155), oltár, ház (#400), városi kút, orgyilkos (#131), útonálló (#130)
(74,-55) manaelementál (#290), egy ismeretlen isten rúnaköve, vaskohó (#155), világítótorony (#156), Sheran oltár, olvasztókemence (#86), Vörös Gondró (3906. kalandozó)
(75,-54) emberevő (#119), Sheran rúnaköve, Sheran oltár, világítótorony (#156), vaskohó (#155)

Üzenet küldése a karakternek