77. forduló, 79. forduló, Xlewers összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2006. márc. 1. 9h:52'
EZ A 532. JÁTÉKHETED, 78. FORDULÓD
533. játékheted kezdete: márc. 4.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #4052
SZÁMLA : XXXX

XLEWERS KALANDJAI


23 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [-1,4] koordinátán.
A táborozás 4. napján találkozol egy szőke, copfos hajú, kék szemű alakváltó férfival. A Halál, a Tűz és a Káosz Angyala kíséri. Egy kvazár sisakot, egy lánckesztyűt, egy obszidián karkötőt, egy regeneráló gyűrűt, egy rejtőköpenyt, egy ritualista amulettet, egy smaragd védőgyűrűt, egy varkaudar csizmát, egy vasvértet és egy zafír erőövet visel. Rangja: inkvizítori szolga. Fegyverzetét egy kardszárnyú pocok trófea, egy erszényes elkarog trófea és egy epokitféreg trófea ékesíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: egy koponya, mely szemüregében haláltusádat látod. Jobb kezében egy inkvizítori korbácsot, bal kezében egy rövid kardot tart. Lőfegyvere egy ubuk dobónyíl. Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: gonosz fekete, a sötét oldalt szolgálja! Kérdőn néz Rád, de Te csak távolról végigméred. Meglepetten tekint feléd - valószínűleg az illúzió miatt. Elfordulsz, és tovább totyogsz.
A 7. napon összefutsz egy vörös, göndör hajú, piros szemű, harcsabajszos mutáns férfival. Bőre színe zöld. Dornodon követője. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy denevér szimbólumot, egy ezüst gyűrűt, egy fekete bőrcsizmát, egy griff nyakéket, egy kvazár sisakot, egy lánckesztyűt, egy obszidián karkötőt, egy rinóbőr övet, egy topáz erényövet, egy umbatari karkötőt, egy vasvértet és egy ezüst nyakláncot visel. Felszerelését egy sötét gnóm trófea, egy ork sámán trófea és egy sullár trófea teszi egyedivé. Jobb kezében egy göcsörtös bunkót, bal kezében egy harci kalapácsot tart. Lőfegyvere egy vas dobónyíl. Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: jelleme gonosz, a Tieddel ellentétben! Kölcsönösen bizalmatlan tekintettel végigméritek egymást. Látszik rajta, hogy elképed az illúzió láttán. Odébbállsz.
A 9. napon összefutsz egy fekete, hosszú hajú, zöld szemű árnymanó férfival. Fekete a bőre. Leah követője. Egy fekete bőrcsizmát, egy gromak páncélt, egy koponya szimbólumot, egy nodonrod kitűzőt, egy sárga erőövet, egy smaragd védőgyűrűt, egy szürke bőrkesztyűt és egy vassisakot visel. Felszerelését egy kérődző etra trófea, egy vérfürdető magszim trófea és egy érző szívű dromedár trófea ékesíti. Jobb kezében egy ryuku szablyát, bal kezében egy rövid kardot tart. Érzékeled auráját: gonosz fekete, a sötét oldalt szolgálja! Kölcsönösen bizalmatlan tekintettel végigméritek egymást. Látszik rajta, hogy elképed az illúzió láttán. Odébbállsz.
A 10. napon találkozol egy fekete hajú, barna szemű kobudera férfival. Fekete a bőre. Tharr ministránsa. Egy bakkura csizmát, egy ezüst gyűrűt, egy két kard szimbólumot, egy obszidián karkötőt, egy örökkéval. rubinját, egy tankány karmot, egy vassisakot és egy vasvértet visel. Felszerelését egy nukleáris cickány trófea, egy kérődző etra trófea és egy karmos tankány trófea ékesíti. Furcsa jelvénye van: Otthonát védelmező Jáde-sárkány. Bal kezében egy orgyilkos tőrt tart. Mentális auráját felismered, színtelen semleges. Talán a magad oldalára állíthatod. Összebarátkoztok egymással. Az ő neve Wu Chen. Mentális kapcsolatot vesztek fel egymással. Meglepetten tekint feléd - valószínűleg az illúzió miatt. 3 tanítvány kíséri, lesi minden mozdulatát. Mikor elhaladsz mellettük, egy tanítvány megszólít: Láttad már a Mestert harc közben? Úgy küzd, mint a legendás Jáde-sárkányok! Az ifjoncok elköszönnek tőled, és te magadra maradsz a gondolataiddal.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Átvette a felajánlott 1 szuperkötelet (1 arany kikiáltási áron). A felajánlási költség tételenként 15 arany. Mivel nem volt nálad elég készpénz, a maradék összeget a bankszámládról utalod át az Aukciós Háznak. Álmodban különös párossal találkozol napnyugtakor: egy ezüstszín trikornis háton lovagló vikócmajom közeledik feléd. Ahogy odaérnek hozzád, egy csomagot dob feléd az apró maki, amit épp csak el tudsz kapni. Álomvirág a feladója! Na nézzük, mit küldött: 1 vassisakot. Még egy küldemény érkezik ugyanonnan, ami tartalmaz 1 fekete bőrcsizmát, 1 nagy vaspajzsot, 4 vas dobónyilat. Még egy küldemény érkezik ugyanonnan, ami tartalmaz 1 bronzhegyű lándzsát, 1 szürke bőrkesztyűt. Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Átveszed a sikeresen eladott 1 szuperkötél (eladási ár: 40000 arany, ebből a kezelési költség: 4000 arany) ellenértékét. Álomvirág részére átadtál 1 vassisakot. Álomvirág részére átadtál 1 fekete bőrcsizmát. Álomvirág részére átadtál 1 nagy vaspajzsot. Álomvirág részére átadtál 4 vas dobónyilat. Álomvirág részére átadtál 1 bronzhegyű lándzsát. Álomvirág részére átadtál 1 szürke bőrkesztyűt. Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Kifizetted a megvett 1 varkaudar csizmát (330 arany), 1 umbatari karkötőt (96 arany), 1 obszidián karkötőt (85 arany), 1 lánckesztyűt (201 arany), 1 bíbor erőövet (220 arany), 1 smaragd védőgyűrűt (1800 arany), 1 griff nyakéket (800 arany), 1 vassisakot (50 arany), 10 gyógykenőcsöt (1112 arany), 1 vasvértet (130 arany).
Egy ismeretlen lovag jön veled szembe, sötét vértje tündököl a napfényben. Büszkén ül lova hátán, miközben a horizontot kémleli. Mikor melléd ér, Te udvariasan meghajolsz, és jó utat kívánsz neki. Ő megállítja lovát, és rád néz, majd felnyitva sisakrostélyát, visszaköszön: "Üdvözöllek vándor! Régen hallottam már emberi szót, nagyon jól esett. Engedd meg, hogy egy csekély szívességgel viszonozzam." azzal kezét válladra teszi. A következő pillanatban érzed, hogy különös belső tűz árad szét tagjaidban, izmaid felfrissülnek, felébredsz.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Bár nagyon le vagy már gyengülve az éhezéstől, azért visszanyerted erőd egy részét. (+4 életerő.) [A két forduló között 8 új/megváltoztatott Encyclopedia Fantasia-t kaptál. (ld. enc.)]
A táborozás ideje alatt hosszú időt töltöttél azzal, hogy uzbány nyomok után kutattál. Már majdnem feladod, amikor egy kifejlett példányra bukkansz!

Vad csatakiáltással, felemelve a kőhegyű lándzsát ellenfeledre ugrasz. Kőhegyű lándzsával többször eltalálod az uzbány fejét. (2 támadással 9 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel kicsit megsebzed az uzbány testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Az uzbány néhányszor belevágja a csőrét a kezedbe. (3 támadástól 24 életpontot vesztesz.) Úgy döntesz, ebből elég volt. Megpróbálsz lelécelni. Ellenfeled jó kedvében lehet, mert negyedórányi üldözés után úgy dönt, hogy vége a reggeli tornának, és megáll.
{Csatastatisztika; sebzés: 13, sebződés: 24, gyógyulás: 0, összesen: -24 ÉP}

[10 pontot használtál fel, van még 238.]

fgy felt. gyógyítás parancsok törlése
Minden fgy parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 238.]

fse felt. segítség
Minden fse parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 238.]

fkt felt. készítesz
Minden fkt parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 238.]

ek 116 50 313 t. energia kisütése: 116 50 313
Gyógykenőcs gyógyító tárgyat fogsz használni, ha életerőd 50 százalék alá zuhan. [0 pontot használtál fel, van még 238.]
Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Már érzed is a hatást. ( +97 életerő.) [0 pontot használtál fel, van még 238.]

kf 317 278 229 kézbeveszed/felveszed a 317. tárgyat a 278. tárggyal a 229. tárgyat
Felhúzod a varkaudar csizmát. [0 pontot használtál fel, van még 238.]
A csuklódra húzod az umbatari karkötőt. [0 pontot használtál fel, van még 238.]
A csuklódra húzod az obszidián karkötőt. [0 pontot használtál fel, van még 238.]

kf 230 291 223 kézbeveszed/felveszed a 230. tárgyat a 291. tárggyal a 223. tárgyat
Leveszed a szürke bőrkesztyűt, majd felhúzod a kezedre a lánckesztyűt. [0 pontot használtál fel, van még 238.]
Felcsatolod a bíbor erőövet. [0 pontot használtál fel, van még 238.]
Az ujjadra húzod a smaragd védőgyűrűt. [0 pontot használtál fel, van még 238.]

kf 1579 160 164 kézbeveszed/felveszed az 1579. tárgyat a 160. tárggyal a 164. tárgyat
A nyakadba akasztod a griff nyakéket. [0 pontot használtál fel, van még 238.]
A fejedre teszed a vassisakot. [0 pontot használtál fel, van még 238.]
Magadra öltöd a vasvértet. [0 pontot használtál fel, van még 238.]

ba 9141 nem támadod a 9141. KT tagjait
(BA 9141): Hirtelen furcsa érzés fog el, mintha valakik beköltöztek volna tudatodba. Először megrettensz, hogy valamilyen sötét hatalom kerít hatalmába, de a távolról megszólaló barátságos hang megnyugtat. "Üdvözlünk Téged kedves kalandozótárs abból az alkalomból, hogy csatlakoztál Rendünkhöz! Tagja lettél egy olyan közösségnek, akik a Barátság erejével próbálják jobbítani a Túlélők Földjének életét. Mostantól Téged is kísér és segít a Barátság szelleme. Jelszavunk már Tied is: a Barátság mindenek felett. Jó utat!" A hirtelen elcsendesedett hang némi hiányérzetet hagy magad után, de már tudod, ezentúl nagyon sok Barát kísér utadon. [0 pontot használtál fel, van még 238.]

h 201 használod a 201. tárgyat
A gyíkfüvet a talpadra kened. Beturbózva érzed magad! [4 pontot használtál fel, van még 234.]

m 5 4 4 mozogsz délnyugatra, délre, délre
[-2,5] Szűnni nem akar a zöld síkság. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy nagyobb cserje. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Dornodon hívői építették. Azanya! Olyan szobrot fedeztél fel, aminek láttán nem hiszel a szemednek. Alaposabb nézelődés után inkább mégis. Látod, hogy Kolompár Elvira egy győztes csata után jóízűen falatozik egy Thargodan hercegből. Az étvágygerjesztő alkotást nézve a te szádban is összefut a nyál... Mindenesetre kicsit elborult lehetett a művész. Ráérősen sétálsz, amikor egy aprócska alakot pillantasz meg, aki - kezében egy darab sült hússal - egy hatalmas troll elől menekül lélekszakadva. Ha segíteni akarsz az árnymanó kölykön, 5 TVP-re és 2 kajára van szükséged (41. jellempróba). Enyhe zápor kerekedik. Na végre, egy kis víz! Tátott szájjal, felfelé fordított fejjel, csukott szemmel állsz, és kortyokban nyeled az életet adó nedűt. Néhány perc múlva az eső eláll, csak a szivárvány marad, a szomjazástól viszont megmenekültél! Kicsit megfáztál a hideg víztől (-2 életerő). Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Szinte teljesen hozzátapadsz egy fa oldalához abbéli igyekezetedben, hogy észrevétlen maradj. Szerencsére sikerült észrevétlennek maradnod. Kiváncsian kinézel, mi is zavarta meg nyugalmadat. Egy pillantás elég, hogy megismerd. Egy uzbány. Most már nincs semmi gáz. Előbújsz.

Egyszercsak megmozdul alattad a talaj! A fűben meglapulva reménykedsz, hogy az ellenfeled nem vesz észre. Hiába, a tapasztalat. Ezúttal is megúsztad harc nélkül. Persze kíváncsi vagy, mi is volt az ellenfeled. Azonnal rájössz, hogy egy vérszomjas csüldő ijesztett meg. (ld. enc.) Hamarosan elmúlik a veszély. Megnyugodva ugrasz elő.

Körbevizsgálódsz. Elég régi (kb. 3 hetes) gnóm nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 2 hetes mutáns nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek. Ha így folytatod a kosztolást, hamarosan az éhhalál küszöbén leszel. (-2 életerő.)

(Továbbmész...) [-2,6] Magasabb területen vagy, dombokkal tarkítva. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy teljesen lerombolt olvasztókemencét. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy teljesen lerombolt oltárt. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy megrongált vaskohót. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 98 pontot kell rákölteni.) Oldalt pillantva, meglátsz egy rúnakövet. Hozzáérsz, remélve a telepatikus kontaktust, de semmi.

Gyomrod már összeszűkült a sok éhezéstől. (-3 életerő.)

(Továbbmész...) [-2,7] A buckák mögötted maradnak, síkságon vagy.

Utad során felfedezel egy félig kész oltárt. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 8 pontot kell rákölteni.) Borzalmasan éhes vagy. (-1 életerő.)
Találkozol egy barna, tüsi hajú, barna szemű troll férfival. Bőre bronzként csillog. Tharr tanítványa. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy ezüst papi karkötőt, egy fekete bőrcsizmát, egy gólem talizmánt, egy gromak páncélt, egy két kard szimbólumot, egy sárga erőövet, egy tankány karmot, egy vassisakot és egy vortex talizmánt visel. Ruházatát egy karmos tankány trófea, egy ragyás burástya trófea és egy nukleáris cickány trófea teszi egyedivé. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: egy véres csatabárdot nyalogató Troll. Jobb kezében egy véres csatabárdot, bal kezében egy harci kalapácsot tart. Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: jellegtelen, mint minden semlegesé. Bemutatkoztok egymásnak. Az ő neve Gondinox. Homlokérintéssel biztosítjátok a későbbi telepatikus összeköttetést. Látszik rajta, hogy elképed az illúzió láttán. Egy végső búcsú, aztán mindegyikőtök megy tovább.
[30 pontot használtál fel, van még 204.]

ep 146 100 építed a 146. tárgyat 100 pontért
Folytatod az építést. Köveket hordasz egymásra. Végre megvan, elkészült az oltár. 6 tapasztalati pontot kaptál. [8 pontot használtál fel, van még 196.]

h 141 használod a 141. tárgyat
Mormolni, kántálni kezdesz, és magasba emeled a szent szimbólumot. Az ima hangja erősödik, a szöveg a tudatalattidból jön: ősi mesterek, papok szavait mondod. Elveszted időérzékedet, nem tudod megállapítani, mennyi időn keresztül megy ez. Amikor már úgy érzed, torkod berekedt, és ajkad csak hangtalanul formálja a szavakat, mennydörgést hallasz: az időközben besötétedett eget hatalmas, kék villám világítja meg, és egyenesen az oltárba csap! A kőemelvény azonban nem sérült meg, hanem vibrálni kezd misztikus, túlvilági fénnyel. Fölötte pedig lassan egy vibráló alak formálódik. Az istened! Elbűvölten, az imát abbahagyva állsz, miközben egy túlvilági zene kíséretében a halhatatlan lény hangja megszólal a fejedben.
- Ah, halandó! Végrehajtottad hát a felszentelést! Hitem és követőim száma a földön egyre növekszik. Ezt részben neked köszönhetem. Jutalmad nem marad el! - ebben a pillanatban fantasztikus érzés tölt el, mintha élő energia futna végig a testeden (+1 erő, +1 intelligencia, +1 ügyesség, +1 egészség, +1 szerencse).
- Mostantól felszentelt papjaim közé tartozol. Mint hűséges követőm, természetesen állandó feladatod, hogy hitemet terjeszd. Ha jól végzed a feladatodat, hatalmad egyre csak növekedni fog. Mostantól képes vagy varázsolni! (+28 max. varázspont.) (ld. enc.) Az első varázslat, amelyet kapsz, az éber kakukk. (ld. enc.) Ha a következő feladatok bármelyikét teljesíted, újabb varázslatot és még nagyobb hatalmat kaphatsz: 1.) A méreg a gonosz eszköze - hozz egy tucat csepp gyenge mérget, hadd változtassam vízzé! 2.) Ölj meg egy félelem-járót: a gonosz küldönce! 3.) Segíts a bajbajutottakon [hajts végre legalább egy jellempróbát, és érj el legalább 15-ös jóságot!]
Ha végrehajtottad valamelyik feladatot, imádkozz egy oltáromnál [IM parancs, 30 pontért], és a jutalom nem marad el! [Ha egy vagy több tárgyat kell áldoznod, akkor azokat az IM parancs kiadásakor füstölöd el. KF-elt tárgyat nem fogsz feláldozni. A feladat teljesítése után bármennyi idővel imádkozhatsz. Ha több küldetést is végrehajtottál, többször imádkozz.] [Amennyiben elvesztenéd szent szimbólumod, az IM paranccsal bármikor fohászkodhatsz istenedhez, hogy adjon neked egy újat. Ehhez az IM 5 parancsot kell kiadnod.] Most pedig menj, és terjeszd az igét!
Félig öntudatlan állapotban hagyod el az oltárt. [10 pontot használtál fel, van még 186.]

t 157 támadod a 157. szörnyet
Sajnos nem ismered azt a szörnyet. [0 pontot használtál fel, van még 186.]

m 1 8 mozogsz északkeletre, északra
[-1,6] Síkság, továbbra is csak síkság. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Tharr hívei emelték. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Szinte teljesen hozzátapadsz egy fa oldalához abbéli igyekezetedben, hogy észrevétlen maradj. Most is Te voltál a jobb, sikerült elbújnod. Megszemléled a "legyőzött" szörnyet. Sűrű szárnycsattogtatással egy uzbány távolodik. Amikor már eltűnt szem elől, előbújsz.

Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. A fűben meglapulva reménykedsz, hogy az ellenfeled nem vesz észre. Hiába, a tapasztalat. Ezúttal is megúsztad harc nélkül. Persze kíváncsi vagy, mi is volt az ellenfeled. Ó! Hiszen ez egy sebesült ork sámán. Amint eltűnik szemed elől, kikecmeregsz a rejtekhelyről.

Körbevizsgálódsz. Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) mutáns nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 3 hetes gnóm nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek. Ha így folytatod a kosztolást, hamarosan az éhhalál küszöbén leszel. (-3 életerő.)

(Továbbmész...) [-1,5] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Egy korhadt fatönk belseje jó búvóhelynek tűnik. Előkandikálsz, és megpillantod a szörnyet. Azonnal felismered, hogy ellenfeled egy nektoraf volt. (ld. enc.) Most már nincs semmi gáz. Előbújsz.

Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Leah hívői építették. Szörnyen éhezel. (-1 életerő.) [20 pontot használtál fel, van még 166.]

kt 4 1 elkészíted a 4. tárgyat (1 darabot)
Begyűjtöttél 1 botot. [8 pontot használtál fel, van még 158.]

m 1 1 mozogsz északkeletre, északkeletre
[0,4] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy fehér szikla. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy bo-skorpió. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Kőhegyű lándzsával tökéletesen perforálod a bo-skorpió testét. (2 támadással 25 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel felnyársalod a bo-skorpió testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) A bo-skorpió feléd sújt csáprágóival, de mellé! A bo-skorpió farkával melletted a levegőbe suhint. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
52 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 35, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Sheran hívői építették. Annyira éhes vagy, hogy kínodban már akármit megennél, ami mozog. (-1 életerő.) Nyomok után kutatsz, sikeresen! Kicsit régi (kb. 1 hetes) elf nyomok vezetnek délre.

(Továbbmész...) [1,3] Egy kisebb településhez érkeztél. A város nyüzsög az élettől - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek troll testőreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy csodák kútját. (ld. enc.) Egy kapualjban gyanús árnyat pillantasz meg. Visszaugrasz a sarok mögé. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 rejtőzködés). No, igen a profizmus. Teljesen észrevehetetlen voltál. Nos, lássuk mi volt az ellenfél. Már jellegzetes szagáról is megismered, hogy ez egy orgyilkos. Amikor elhal a zaj, előmászol.

Az éhségtől egyre gyengébb vagy. (-5 életerő.) [20 pontot használtál fel, van még 138.]

d 151 1 51 eldobod a 151. tárgyat (1 darabot) 51
Gondosan elrejtesz 1 szvó-ektoplazmát. [6 pontot használtál fel, van még 132.]

m 7 1 mozogsz északnyugatra, északkeletre
[0,2] Folytatod sétádat a házak közt. Egy buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod, hogy mi van ráírva: " Száradjon le az összes Elenios hívő keze! -E.X.- " Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy teljesen lerombolt oltárt. A kultúra már ide is betört: Egy cikornyás betűkkel telerótt táblát pillantasz meg. Elolvasod: " Szolgáljon eme tábla Sheevának, Ghalla legszebb nőjének dicsőítésére! -G. " Egy feléd lopakodó alakot pillantasz meg a túl oldalon. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy útonálló. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Megmarkolva a kőhegyű lándzsát ellenfeledre támadsz. Kőhegyű lándzsával tökéletesen perforálod az útonálló jobb vállát. (3 támadással 34 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel felnyársalod az útonálló testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Az útonálló lendületes ütése célt téveszt. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
85 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 42, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Egy helyen egy tábla van a földbe szúrva, a következő felirattal: " Kifog rajtad az ajtó, ongóliantölő? Mr. Elem-Elek orvosolja bajod! " Van itt egy fogadó a Csupasz Sünmedvéhez. (611. épület.).
Találkozol egy fekete, hosszú hajú, zöld szemű árnymanó férfival. Fekete a bőre. Leah követője. Egy fekete bőrcsizmát, egy gromak páncélt, egy koponya szimbólumot, egy nodonrod kitűzőt, egy sárga erőövet, egy smaragd védőgyűrűt, egy szürke bőrkesztyűt és egy vassisakot visel. Ruházatát egy kérődző etra trófea, egy vérfürdető magszim trófea és egy érző szívű dromedár trófea teszi egyedivé. Jobb kezében egy ryuku szablyát, bal kezében egy rövid kardot tart. Elég egy mentális pillantás aurájára: csúf fekete, jelezve, hogy mennyire elvetemült gonosz! Csak néhány pillantásra méltatjátok egymást. Meglepetten tekint feléd - valószínűleg az illúzió miatt. Folytatod utadat.
Ha így folytatod a kosztolást, hamarosan az éhhalál küszöbén leszel. (-5 életerő.) A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " Szesszel kellemesebb! Igyál Te is!-Hukk! W. egy mámor lovag "

(Továbbmész...) [1,1] Még mindig a városban vagy.

A kultúra már ide is betört: Egy cikornyás betűkkel telerótt táblát pillantasz meg. Elolvasod: " Brutaliti isten rúnaköve innen 123 mérföldre keletre van. Egy hű követője. " Egy fehér kőből kifaragott, tiszta vizű szökőkutat találsz. Találsz egy teljesen lerombolt Vlagyimir szobrát. Oldalt pillantva, meglátsz egy sörsátrat. Ahogy tovább caplatsz, egyszercsak megakad valamin a szemed. Közelebb nyomulva meggyőződhetsz róla, hogy ez egy tábla, valamilyen felirattal. Kiböngészed: " Metamorph Böffenet harcművész-iskolája innen 81 mérföldre délre megnyílt! " Borzalmasan éhes vagy. (-6 életerő.) Ahogy tovább caplatsz, egyszercsak megakad valamin a szemed. Közelebb nyomulva meggyőződhetsz róla, hogy ez egy tábla, valamilyen felirattal. Kiböngészed: " Fairlight gyermekei! Álljatok közénk, hittársaitok közé az Arany Magisztrátus soraiba! " Van itt egy helytartói hivatal (578. épület.) és egy bank (581. épület.).
Összefutsz Gragath-tal. Sheran főpap-jelöltje. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy arany papi karkötőt, egy fekete bőrcsizmát, egy gromak páncélt, egy lánckesztyűt, egy rejtőköpenyt, egy sárga erőövet, egy smaragd védőgyűrűt, egy umbatari karkötőt, egy vassisakot és egy virág szimbólumot visel. Büszkén hordja a varkaudar invázió vas emlékérmét. Ruházatát egy qwarg rohamosztagos trófea, egy ekharion trófea és egy ongóliant trófea díszíti. Jelet látsz a ruhájára festve: egy hófehér farkasfej. Jobb kezében egy vasalt bunkót, bal kezében egy harci kalapácsot tart. Lőfegyvere egy fúvócső. Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: jellegtelen, mint minden semlegesé. Mosolyogva szemléled, ahogy az illúziót bámulja. Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok.
Egy helyen egy tábla van a földbe szúrva, a következő felirattal: " Libertan város közleménye: Kedves kalandozók! Újabb szórakoztató centrumok nyíltak (az irány hozzávetőleges): Júra-park 75 mérföld keletre, Trollkeltető Zóna 80 mérföld keletre és 20 mérföld délre, Óriások földje 100 mérföld keletre és 15 mérföld északra. A belépés ingyenes! " [20 pontot használtál fel, van még 112.]

pbe 5000 beraksz a bankba 5000 aranyat
Az elf bankár jóváírja a törlesztést, és háláját fejezi ki, hogy minden tartozásodat megadtad. Az elf bankár mosolyogva fogadja a betétet, megköszöni, és megkér, hogy nézz be hozzájuk legközelebb is, ha erre jársz. Jelenleg 4985 arany van a számládon. [0 pontot használtál fel, van még 112.]

szk 131 keresed a 131. szörnyet
Felkészülsz a terepgyakorlatra: táborozás után megpróbálsz keresni egy orgyilkost. [0 pontot használtál fel, van még 112.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 2 40 fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért
Teljes kényelembe helyezkedsz (már amennyire itt lehet), és töprengeni kezdesz a világ dolgain. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az IQ-d észrevehetően fejlődjön. [Még 105 TVP-t kell elköltened.] Annyira éhes vagy, hogy kínodban már akármit megennél, ami mozog. (-6 életerő.) [40 pontot használtál fel, van még 72.]

tf 2 40 fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért
Felidézel magadban néhány matekfeladatot, amit annak idején az iskolában adtak fel a bölcsek, házi feladatként, és sosem tudtad őket megoldani. Most hosszasan töprengesz rajtuk... Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az IQ-d észrevehetően fejlődjön. [Még 65 TVP-t kell elköltened.] Annyira éhes vagy, hogy kínodban már akármit megennél, ami mozog. (-6 életerő.) [40 pontot használtál fel, van még 32.]

tf 2 2 fejleszted a 2. tulajdonságodat 2 pontért
Elmélyedsz, ősi filozófiai dilemmákon és hasonlókon elmélkedve. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az IQ-d komolyan megnőjön. [Még 63 TVP-t kell elköltened.] [2 pontot használtál fel, van még 30.]
[KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 20, 5, 25.
A nap kalandjaitól megfáradtan, táborhelyet keresel. Egyet fordulsz fektedben, és már alszol is. Mostantól lehetőséged van a varázspont hatékonyabb beosztására. (ld. enc.) Tájékoztatást kapsz a banktól. (ld. enc.)
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebből a következő körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 219 pontot. A következő körben tehát 249 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


VARKAUDAR CSIZMA (317. TÁRGY)
A varkaudar csizma valamilyen különös bőrből, ismeretlen eljárással készült igen kényelmes és ellenálló lábbeli. Bár készítésének titkát csak a varkaudarok ismerik, viselni te is tudod, a KF 317 paranccsal. A varkaudar csizma 4-el javítja a védettségedet!

UMBATARI KARKÖTŐ (278. TÁRGY)
Az umbatari karkötő nemcsak egy szép ékszer, hanem varázserejű tárgy is egyben: mondják, hogy az umbatari mágusok a karkötő elkészítésekor egy süvítő rája lelkét zárják a felhasznált ezüstbe, és így valamit ellopnak a szörny fürgeségéből, és átadják a viselőjének. Hogy ez mennyire igaz és mennyire nem azt nem lehet tudni, de az tény, hogy ha magadra öltöd az umbatari karkötőt (KF 278) kicsit ügyesebb leszel.

OBSZIDIÁN KARKÖTŐ (229. TÁRGY)
Ez a tökéletesen fekete, simára csiszolt obszidiánból készült karkötő tökéletesen illik a kezedre. Amíg ezt a varázserejű ékszert hordod, minden dobófegyver és lőfegyver használatakor a támadásod 4-el jobb lesz.

LÁNCKESZTYŰ (230. TÁRGY)
Ezt a kesztyűt harcosok számára készítették, rengeteg apró fémkarikából. A finom tapintású, könnyű kézvédő aránylag könnyű, mégis jó védelmet nyújt: hárommal növeli a védettségedet.

BÍBOR ERŐÖV (291. TÁRGY)
Ez a festett vörösréz öv nem igazán kényelmes viselet, de igen hasznos: mágikus ereje révén képes viselőjét megizmosítani: ha a bíbor övet magadra öltöd (KF 291) erőd megnövekszik kettővel.

SMARAGD VÉDŐGYŰRŰ (223. TÁRGY)
Ez az aranygyűrű, közepén egy csillogó smaragdszilánkkal, mágikus erővel bír. Amíg hordod, mágikus aurát von köréd, ezáltal kettőt adva a védekezésedhez és a szerencsédhez. Ahhoz, hogy felvedd, a KF 223 parancsot kell kiadnod.

GRIFF NYAKÉK (1579. TÁRGY)
Zuramagor nyakából egy smaragd csillogású drágakövet akaszthatsz le, mely csak úgy izzik a benne tárolt mágiától. Ha merszed elég nagy, rájöhetsz, hogy a védőmágia nem csak a neves fekete griffre, hanem mindenkire hatni képes, aki a drágakövet nyakláncként a nyakába akasztja. Ha KFeled, védettséged megnő 2-vel.

GYÓGYKENŐCS (313. TÁRGY)
Egyike a legegyszerűbben elkészíthető varázsfőzeteknek a gyógykenőcs. Nincs semmi másra szükség, csak a Varázsital Főzése varázslatra, egy adag borkonyó bibére, egy szárnyas hernyóra, 5 csepp vízre és néhány gyógyfűre, amely kizárólag ritka erdőben található meg (ezért a főzet csak ritka erdőben készíthető el). A KT 313 parancs kiadásakor 5 TVP-ért a megfelelő mágikus szertartások során elkészíted a gyógykenőcsöt. A gyógykenőcsöt a H 313 paranccsal használod, 0 TVP-ért. A kenőcsöt a sebeidre kenve, a fájdalom rögvest csökken: 80-120 életpontot fogsz gyógyulni. Ha épp labirintusban tartózkodsz, és Feltételes Gyógyításnak kellene végrehajtódnia, és nincs olyan gyógyító varázslat, amit ekkor elmondhatnál, automatikusan fogod a nálad levő gyógykenőcsöket használni.

VÉRSZOMJAS CSÜLDŐ (114. SZÖRNY)
Ha valaki a földön egy kisebb, szabályos bemélyedést vesz észre, akkor általában nem szokott gyanakodni. Ha azonban belesétál, és a mélyből óriási csápok törnek elő, lerántva a föld alá, akkor legközelebb már óvatosabb lesz. Ha lesz legközelebb... Ha a csüldő sikeresen lehúz a föld alá, akkor óriási állkapcsával egyszerűen kettéroppant, és bekebelez. Aránylag fájdalommentes halálnem, kivéve, ha a csápok gyilkos szorítására gondolunk...

VARÁZSLÁS
Végre, a karaktered megtanult varázsolni! Mielőtt azonban két kézzel nyúlnál a könnyen megszerezhető hatalom után, nem árt, ha tudod - a mágia tudása sok-sok veszélyt is rejt magában. Komoly különbség van az istenektől kapott papi mágia és a varázslóktól tanult rúnamágia között. Az előbbihez az istened hűséges szolgálata, a tőle kapott feladatok teljesítése, a jellemedhez való hűség szükséges. Ha a vallásodnak nem megfelelően cselekszel, rövid időre vagy akár véglegesen elveszíthetsz bizonyos varázslatokat. Ha pedig megváltozik a jellemed, az összes, istenedtől kapott varázslatot elveszíted. A rúnavarázslatok használata ugyan nem követel ehhez hasonló megkötöttséget, bárki használhatja őket - legtöbbjükhöz viszont szükség van bizonyos anyagi komponensekre (különböző szörnyek alkatrészei, egzotikus növények). Varázsolni a V paranccsal tudsz. Első paraméternek meg kell adni a varázslat sorszámát. Ha egy új varázslatot megtanulsz, kapsz róla E.F-et, amelyben ez a sorszám szerepel, a varázslat részletes leírásával együtt. Előfordulhat, hogy egy varázslathoz meg kell adni 2. vagy 3. paramétert is, akkor ez el lesz magyarázva a leírásban. Egy varázslat elmondása 5 TVP-be kerül (néha többe, ilyenkor ez meg lesz említve a leírásban). Ezenkívül minden varázslatnak van bizonyos varázspont (VP) értéke - ennyi VP-be kerül a varázslat elmondása. Azzal, hogy megtanultál varázsolni, kaptál bizonyos számú VP-t, és minden újabb varázslattal, valamint szintlépéskor ez nő. Minél erősebb egy varázslat, annál több VP-be kerül. Minden forduló elején visszakapsz valamennyit az elhasznált VP-kből, ha az aktuális VP érték kevesebb a maximálisnál (az életpontokhoz hasonlóan). A kapott és visszanyert VP-k száma nagy mértékben függ az IQ-tól. Egy varázslat tarthat 1.) egy teljes fordulón keresztül, a forduló végén megszűnik; 2.) két forduló között, táborozás ideje alatt; 3.) egy adott feltétel teljesüléséig, addig a varázslat inaktívan lapul 4.) a legközelebbi csata végéig (ilyenkor általában a 2. paraméternél beállíthatjuk, hogy csata után újból elmondjuk a varázslatot, és hányszor). Vannak persze azonnal lezajló varázslatok, mint például a gyógyító és a harci varázslatok. Egy játékoson egyszerre 10 inaktív/táborozó/csata végéig érvényes és 10 forduló végéig érvényes varázslat lehet. 11. varázslat felrakása esetén a legrégebben felrakott megszűnik. Ha valakin van egy varázslat, és azt még egyszer rámondják, akkor az új változat felülbírálja az előzőt. A harci varázslatokat kicsit másként kell használni, ezekről részletesebb leírást majd akkor kapsz, ha szerzel egy ilyet.

ÉBER KAKUKK (3. VARÁZSLAT)
Ez a varázslat egy fantommadarat idéz meg, amely táborozás alatt a holmidat őrzi. Ezért a varázslatot célszerű a forduló vége felé, az utolsó mozgás parancs után kiadni. A nagyon ügyes tolvajok még persze egy fantommadár éberségét is kijátszhatják, de az ő esélyük is kisebb. Ha ezzel a varázslattal véded magadat, akkor a tolvajoknak -5 lopás szakértelmük van, amikor tőled próbálnak csenni. Elmondása 6 VP-be kerül, és egy táborozás idejéig tart.

NEKTORAF (355. SZÖRNY)
Sárgás, viaszos testű, szőrnélküli óriásmajmok - rettenetesen agresszívek és sunyik. A bozótosban lapítva várják, hogy arra járjon valami, ami náluk jóval gyengébb, és aztán lesből támadnak. Különleges regenerációs képességük miatt nagyon nehéz őket elpusztítani, viaszos testükről a szúrófegyver könnyedén lecsúszik, további problémákat eredményezve - talán az vágófegyver a legjobb választás.

CSODÁK KÚTJA (1096. TEREPTÁRGY)
Kalandozók hosszú sora ácsingózik valami körül. A szende gnómoktól a pár fejjel mindenkinél magasabb elfeken keresztül a gyanúsképű árnymanókig faj és hovatartozás nélkül mindenki egy dologra vár itt. Ez eléggé felkelti az érdeklődésed, és megérdeklődöd egy divatos páncélba öltözött ember nőtől, mi folyik itt? Meg is tudod: ez itt a csodák kútja, mely mindenkivel a kívánságának megfelelő csodát tesz. Elég csak bedobni egy aranyérmét a kút belsejébe (H 1096), és a legváratlanabb dolog történik, vagy éppen az, amire már olyan régóta ácsingózol. Az akció 3 TVP-t emészt fel, de a harcos nő szerint legalább triplán megéri az időt erre áldozni. És mintha csak a nagyobb nyomatékosítás kedvéért történne, a kút előtt épp ekkor hangzik fel egy hangos örömujjongás.

MANIPULÁCIÓK VARÁZSPONTTAL
A TPF és a TPS parancsok mintájára mostantól használhatod a Varázspont Spórolása: VPS <VP> és Varázspont Felszabadítása: VPF <VP> parancsokat. A VPS-el letárolt varázspontjaidat a következő VPF parancsig nem fogod használni, így biztonsággal lehet VP-t tartalékolni egy kör végi városi teleportra vagy más fontos varázslatra. A befejező parancsok végrehajtása után automatikusan végrehajtódik egy VPF az összes, még fel nem szabadított varázspontodra. Vigyázat: a VPF-el kinyert vp-vel sem mehet a varázspontod a maximális lehetséges fölé! Ha túl sok vp-t szabadítanál fel, csak annyit fogsz kapni, hogy a vp-d maxba kerüljön (ill. kör végén elvész).

BANKREFORM
A sorozatos banki visszaélésekkel kapcsolatban nemrégiben vizsgálatot indítottak a Fairlight bankház vezetősége ellen. Fedezet nélküli hitelek, irreálisan magas kamatokkal elfogadott betétek és kockázatos befektetések a csőd szélére vitték Ghalla legnagyobb pénzintézetét. A kivizsgálás gyors volt és célratörő, a bankház öt vezetőjét az asztrális térbe, egy antimágikus béklyóba kötözve száműzték, hogy ott lebegjenek az idők végezetéig. Az új vezető egy, a mágiában kevésbé, de a pénzügyekben annál játatosabb személy, Ehmit Zaks lett. Az új bankvezér nem habozott egy sor bankreformot bevezetni.
Eltörölték a kalandozóknak adható hitelt. Zaks állítása szerint míg a yaurri polgároknak adott hitelek fedezettel rendelkeztek, és könnyen behajthatóak voltak, addig a kalandozók esetén az egyetlen megoldás egy acélkolosszus kiküldése volt, amely vagy megtalálta az adóst, vagy nem. Sokszor gazdagnak álcázott rabszolgák vették fel a hitelt, amelyeknek gazdájuk már a bank mögötti sikátorban elvágta a torkát.
A második problémát Zaks szerint az irreálisan magas betéti kamatok jelentik. A háromhetente 5%-os kamatok vitték csőd szélére a bankot. A kisbetétesek támogatása egy dolog, de a dúsgazdag kalandozók ahelyett, hogy pénzüket befektették volna varázstárgyakba és a gazdaság felvirágoztatására költötték volna, a bankban tartották. A kamatreform eredményeképp az 1000 arany vagy kisebb betétekre heti 1.5% lesz a kamat - így a yaurri kisbefektetők továbbra is megkapják a királyság támogatását -, az 1001 és 5000 arany közötti betétekre 1%, az 5000 arany feletti betétekre 0.5% lesz a kamat fordulónként. A kamatváltozás napján mindenkinek a számláján jóváírtuk a kamatokat az előző kamatozási rendszer szerint. Továbbra is igaz, hogy legalább Nx5 napnak kell eltelnie ahhoz, hogy N fordulóra megkapd a kamatot amikor a pénzedhez nyúlsz, ill. internetes aukción fizetsz vagy pénzt kapsz. Ha kevesebb nap telt el, akkor a kamatot csak az Eltelt napok száma / 5 arányban kapod meg.
Hogy a bank iránti bizalom ne rendüljön meg az eddigi hűséges ügyfelekben, a továbbiakban széfet fognak biztosítani a komoly ügyfelek számára. Ez azt jelenti, hogy akinek 1000-nél több arany van a számláján, az igénybe veheti ezt az ingyenes szolgáltatást. Maximum 12 különféle tárgyat (de egyféle tárgyból szinte bármennyit) tarthat a kalandozó a széfben. Az 5000-nél nagyobb betéttel rendelkezők számára pedig biztosítják, hogy egy extradimenzionális kapun keresztül Ghalla bármely pontjáról el tudják érni a széfet, ne is kelljen a bankba elfáradniuk.
Végezetül, Ehmit Zaks kíméletlenül felelősségre vonja a lottóbotránnyal kapcsolatos döntéseket hozó vezetőket. A nyilvánvalóan korrupciónak köszönhetően létrejött szerződés a Fairlight bank és az Arany Magisztrátus között nem tehető semmissé, mert hatalmas kártérítési összeget kellene fizetniük, de a Fairlight bankház átvállalja a lottók költségét, azokat nem a kalandozóknak kell fizetniük bankszámlájukról, hanem a Fairlight bankház teszi meg helyettük. Ezzel az Arany Magisztrátust nem éri kár, és a kalandozók sem fogják úgy érezni, hogy pénzt vettek ki a zsebükből - sőt, még nyerhetnek is az ügyön.
A széf használatához a Berakás Bankba: BB <tárgy> <mennyiség> vagy a BB <tárgy> <tárgy> <tárgy> parancsot kell használnod. Ha 3 tárgyat sorolsz fel, akkor mindhárom tárgyból az összeset berakod. A kivételhez a Kivétel Bankból: KB <tárgy> <mennyiség> ill. a KB <tárgy> <tárgy> <tárgy> parancsot kell megadnod. Egyik parancs sem kerül TVP-be. Fontos: nem javasoljuk, hogy tartókat helyezz el a bankban, mert a bennük levő anyagok el fognak veszni. Talán mondani sem kell, hogy szopókövet és hasonló átkozott tárgyakat nem tudsz a széfben elhelyezni.

KARAKTERLAP

Xlewers, egy barna, hosszú hajú, félszemű gnóm férfi vagy. Hosszú szakállad és bajuszod van. A bőröd kreolszínű. Raia követője vagy. Az Illúzió Mesterei (#9129) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 78. fordulód.

Erő: 18 (20) Szint: 7 Merészség: 4/1 Magasság: 121 cm
IQ: 26 Támadás: 6 Agresszió: 3 Testsúly: 56 kg
Ügyesség: 20 (21) Védekezés: 29 Menekülés: 30 % Életkor: 96/96 év
Egészség: 14 Életpont: 132/91 Jellem: jó (30) Tul. pont: -6
Szerencse: 17 (19) Varázspont: 28/28 Pénz: 26176 arany Kép. pont: 7
Tudatpont: 3/0
Eddig összesen 181 szörnyet (2 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 143 TP-t kaptál. Jelenleg 3711 TP-d van. A következő szinthez még 289 TP szükséges. Trófeáid: uzbány, sullár, orgyilkos. A 78. fordulódban 4985 arany került a bankszámládra. 4985 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 1/2 szúrófegyverek: 14/82 (+12%) vágófegyverek: 1/0
ütőfegyverek: 2/15 lőfegyverek: 6/63 dobófegyverek: 3/87

Feltételes fegyverváltás: kőhegyű lándzsa (#7) << kőkés (#6) << kőkalapács (#13)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); dárda (#10) (1 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 8/9 (+60%) 2. nyomkövetés: 22/48 (+12%) 3. mászás: 1/9
4. csapdakészítés: 4/82 5. csapdaészlelés: 2/54 6. gyógyítás: 30/39
7. titkosírás: 4/82 8. felderítés: 2/18 9. szörnyismeret: 3/52 (+30%)
10. vadászat: 9/35 11. bányászat: 1/97

FELTÉTELES PARANCSOK (még 16 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 50% életpont alatt (gyógykenőcs (#313))
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 2, max: 12)
móleon (#68) (csak egyszer), McSivaat (#2569) (csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 7, max: 12)
fabontó szójer (#71), vízionár (#66), süvítő rája (#113), kobudera (#8), semlegesek (#989), jók (#990), púpos burástya (#92), Igaz Barátok (9141. KT)

VARÁZSLATAID
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) A méreg a gonosz eszköze - hozz egy tucat csepp gyenge mérget, hadd változtassam vízzé!
2.) Ölj meg egy félelem-járót: a gonosz küldönce!
3.) Segíts a bajbajutottakon [hajts végre legalább egy jellempróbát, és érj el legalább 15-ös jóságot!]

Összsúly: 21.90 kg Megterheltség: 43%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 121 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)
Figyelmeztetés: Nagyon éhes vagy! A következő körben adj ki legalább két É 40 parancsot!

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
5000 arany (#50) 2 gyíkfű (#201) 1 szvó-ektoplazma (#151)
1 gyógykenőcs (#313)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 bot (#4)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(-2,5) Dornodon oltár, művészi porolit (#720), 41. jellempróba, uzbányok (#102), vérszomjas csüldő (#114)
(-2,6) olvasztókemence (#86), oltár, vaskohó (#155), egy ismeretlen isten rúnaköve
(-2,7) oltár, Gondinox (4063. kalandozó)
(-1,4) uzbány (#102)
(-1,5) nektoraf (#355), Leah oltár
(-1,6) Tharr oltár, uzbányok (#102), ork sámán (#345)
(0,2) fogadó # (#611), oltár, útonálló (#130), egy árnymanó férfi
(0,4) bo-skorpió (#54), Sheran oltár
(1,1) helytartói hivatal (#578), bank (#581), szökőkút, Vlagyimir szobra (#433), sörsátor (#486), Gragath (1474. kalandozó)
(1,3) csodák kútja (#1096), orgyilkos (#131)

ÜZENET A JÁTÉKVEZETŐTŐL


2006.02.16 09:02 Változások a számládon! 500 zsetont átutaltak a(z) 7769. számláról!
2006.02.23 11:24 Változások a számládon! Zseton levonás: 30 If. levonás: 0 Oka: Alanori Krónika 2006/02
˙

Változások a Túlélők Földjén a legutóbbi fordulód óta...


* Amennyiben elvesztetted szent szimbólumodat (pl. mert egy szörny lehelete elégette), fohászkodhatsz istenedhez az IM 5 paranccsal, hogy adjon egy újat.

Üzenet küldése a karakternek