77. forduló, 79. forduló, Könnyűkéz Ssiqua összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2016. szept. 18. 12h:23'
EZ A 488. JÁTÉKHETED, 78. FORDULÓD
489. játékheted kezdete: szept. 23.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 19 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #3411
SZÁMLA : XXXX

KÖNNYŰKÉZ SSIQUA KALANDJAI


1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [47,10] koordinátán.
Vörös Gondró, amikor összefutottatok, adott neked 5 nyílvesszőt és 10 kaját. Varázserőd regenerálódik. (+8 varázspont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+3 tudatpont.)
A táborozás ideje alatt hosszú időt töltöttél azzal, hogy technokolin nyomok után kutattál. A hosszas kutatás, amelyet a pihenés rovására folytattál, eredménytelen maradt. Figyelmeztetés: megterheltséged 100 % fölé emelkedett! [10 pontot használtál fel, van még 208.]

* 1. KP: v 1 2 0 elmormolod az 1. varázslatot
Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. Hamarosan összegyűlik a szükséges varázsenergia. Létrehoztad a vámpirizáció varázslatot! Ellenfeled közelharcban elfüstölő életenergiájának egy részét fel tudod fogni. [-8 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 203.]

* 2. KP: tps 5 0 0 TVP spórolása: 5 pontért
Félreraktunk, letiltottunk neked 5 TVP-t, addig nem használhatod fel, amíg ki nem adsz egy TPF parancsot (ill. kör végéig). [5 pontot használtál fel, van még 198.]

ef 6 energia fejlesztése 6
Hosszan meditálsz, a többi tudattaggal egyesülve dolgozol egy új tudati képesség kifejlesztésén. [-6 TU.] [60 pontot használtál fel, van még 138.]

fl 1 lopsz az 1. fajúaktól
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 138.]

fl 2 lopsz a 2. fajúaktól
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 138.]

fl 3 lopsz a 3. fajúaktól
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 138.]

fl 4 lopsz a 4. fajúaktól
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 138.]

fl 5 lopsz az 5. fajúaktól
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 138.]

fl 6 lopsz a 6. fajúaktól
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 138.]

fl 7 lopsz a 7. fajúaktól
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 138.]

fl 8 lopsz a 8. fajúaktól
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 138.]

d 130 1 eldobod a 130. tárgyat (1 darabot)
Elhajítasz 1 hebrencs állkapcsot. [0 pontot használtál fel, van még 138.]

m 3 3 3 mozogsz délkeletre, délkeletre, délkeletre
[48,11] Az erdőt síkság váltja fel. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Úgy gondolod, hogy a közeledő ork sámán nem jelenthet komoly veszélyt. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy számodra ismeretlen védekező mágia... Egy lángcsóva varázslattal köszönt csatapartnered. 17 életpontot vesztettél. Fegyvert váltasz: előkapod a bronzhegyű lándzsát. Megmarkolva a bronzhegyű lándzsát ellenfeledre rontasz. Bronzhegyű lándzsával tökéletesen perforálod az ork sámán testét. (2 támadással 37 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Orgyilkos tőrrel tökéletesen perforálod az ork sámán bal vállát. (2 támadással 25 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Üdvözlésképpen egy lángcsóva varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 19 életpontot vesztettél. Az ork sámán most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. 425 tapasztalati pontot kaptál. Elmúlt a vámpirizáció hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 62, sebződés: 36, gyógyulás: 8, összesen: -28 ÉP}

Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Dornodon hívői építették. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Körbevizsgálódsz. Nem túl friss (kb. 1 hetes) emberi nyomok vezetnek északnyugatra.

(Továbbmész...) [49,12] A talaj lápossá, ingoványossá válik: mocsárvidéken jársz. Megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Úgy gondolod, hogy a közeledő varkaudar nem jelenthet komoly veszélyt. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Meglengetve a bronzkardot ellenfeledre támadsz. Bronzkarddal többször mélyen végigmetszed a varkaudar testét. (2 támadással 22 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel teljesen átszúrod a varkaudar testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) A varkaudar megrohamoz, és hátrébb taszít. Ahogy megperdülsz, fegyverét többször a hátadba döfi. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A varkaudar még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Felhasználva a bronzkardot, szereztél 1 varkaudar csontot. 128 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 33, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy agglomerátor. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Megmarkolva a bronzkardot ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Bronzkarddal kegyetlenül összevagdalod az agglomerátor testét. (2 támadással 32 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel többször eltalálod az agglomerátor testét. (2 támadással 24 életpontot sebezve.) Az agglomerátor harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (6 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Bronzkarddal többször mélyen végigmetszed az agglomerátor bal oldalát. (2 támadással 28 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel eltalálod az agglomerátor testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Az agglomerátor szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. 277 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 98, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}

Eszel valamit. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [50,13] Tovább gyalogolsz a lápvidéken. Az Árnyékmocsár szélénél jársz. Ez egy sötét, gonosz hely, a legtöbben messze elkerülik. Megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy téfea magoflux. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Elszántan a másikra ugrasz. {CSTT:} Bronzkarddal kegyetlenül összevagdalod a téfea magoflux bal oldalát. (2 támadással 23 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel néhányszor teljesen átdöföd a téfea magoflux nyakát. (2 támadással 26 életpontot sebezve.) Nyelvével a téfea magoflux eltalálta a bal lábadat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A téfea magoflux még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. 257 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 49, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}

Látsz egy lápi hajlékot. Megtudod, hogyan szerezhetsz hibátlan gyémántot. (ld. enc.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Hopp, egy nyákalma-bokor! Egy fél kiló érett gyümölcsöt aratsz le. (+2 kaja.)
Összefutsz egy fekete, copfos hajú, piros szemű troll nővel. Bőre színe zöld. Egy bőrsisakot, egy kígyóbőr kesztyűt és egy rőtmanó kacagányt visel. Fegyverzetét egy sörényes ubuk trófea és egy gyilkos tetű trófea ékesíti. Ő is a te K.T.-dbe tartozik. Jobb kezében egy kőkést, bal kezében egy szöges bőrpajzsot tart. Érzékeled auráját: színtelen, jelezve a pártatlan semlegest.
Bemutatkoztok egymásnak. Az ő neve Shakawatha. Homlokérintéssel biztosítjátok a későbbi telepatikus összeköttetést. Aztán elbúcsúztok, és mindenki megy tovább a maga útján.
[36 pontot használtál fel, van még 102.]

m 5 5 5 mozogsz délnyugatra, délnyugatra, délnyugatra
[49,14] Még mindig a süppedős, szúnyogokkal teli mocsárban vagy. Egy quwargot látsz odébb iparkodni. Gyorsan agyontaposod. 1 tapasztalati pontot kaptál. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Ráismersz a lényre. Egy félelem-járó. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. A következő másodpercben elhatalmasodik rajtad a rettegés, a kilátástalanság! Túl sok sebet kaptál. Most már csak a lábadban bízhatsz, meg abban, hogy a másik mégsem olyan vérszomjas. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.

Mint béka a lesben, úgy ülsz egy órán át, mozdulatlanul. Az eredmény: négy óvatlan szitakötő. (+1 kaja.) Gyanús csobbanást hallasz a latyakból. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy agglomerátor. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Fegyvert váltasz: előkapod a bronzhegyű lándzsát. Megmarkolva a bronzhegyű lándzsát ellenfeledre ugrasz. Bronzhegyű lándzsával több döféssel felnyársalod az agglomerátor puha masszáját. (3 támadással 52 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel többször eltalálod az agglomerátor zsezsgő matériáját. (2 támadással 19 életpontot sebezve.) A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (3 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Bronzhegyű lándzsával jól megszúrod az agglomerátor puha masszáját. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel eltalálod az agglomerátor testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Az agglomerátor kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (3 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Az agglomerátor most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. 277 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 103, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}

Bekapsz pár falatot. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [48,15] Még mindig a süppedős, szúnyogokkal teli mocsárban vagy. A mocsári sás zizegése veszélyt jelez. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy xirnox közeledik. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

A lény savat köp rád. Félrehajolsz, ezért csak kevésbé marja szét a bőrödet. (13 életpontot vesztettél.) Marokra fogva a bronzkardot a másikra rohansz. {CSTT:} Bronzkarddal kegyetlenül összevagdalod a xirnox vékony nyelvét. (2 támadással 23 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megdöfködöd a xirnox jobb oldalát. (2 támadással 8 életpontot sebezve.) Néhány döfést ejt rajtad a xirnox agyarával. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Nyelvével a xirnox eltalálta a bal lábadat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Bronzkarddal többször mélyen végigmetszed a xirnox farkát. (2 támadással 29 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megbököd a xirnox bal hátsó lábát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A xirnox meglök agyarával. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) Nyelvét a xirnox feléd löki, de eredménytelenül. Véres nyál csordul ki a xirnox száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. 504 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 63, sebződés: 22, gyógyulás: 0, összesen: -22 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő.

(Továbbmész...) [47,16] Tovább gyalogolsz a lápvidéken. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Felismered a közeledőt. Csak egy varkaudar. Nem jelenthet különösebb problémát. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Vad csatakiáltással, felemelve a bronzkardot ellenfeledre támadsz. Bronzkarddal többször mélyen végigmetszed a varkaudar jobb karját. (2 támadással 16 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel néhányszor teljesen átdöföd a varkaudar testét. (2 támadással 24 életpontot sebezve.) A varkaudar megböki fegyverével az oldaladat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Felhasználva a bronzkardot, szereztél 1 varkaudar csontot. 128 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 40, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}

Megéheztél, elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.) [36 pontot használtál fel, van még 66.]

t 96 támadod a 96. szörnyet
Sajnos nem ismered azt a szörnyet. [0 pontot használtál fel, van még 66.]

m 3 8 mozogsz délkeletre, északra
[48,17] Véget nem akar érni a dögletes bűzű mocsár.

Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.

(Továbbmész...) [48,16] Véget nem akar érni a dögletes bűzű mocsár. Gyanús csobbanást hallasz a latyakból. Gondolkodás nélkül nyakig merülsz a fekete latyakban. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 rejtőzködés). Most is Te voltál a jobb, sikerült elbújnod. Megszemléled a "legyőzött" szörnyet. Azonnal felismered, hogy ellenfeled egy szintszívó volt. (ld. enc.) Amikor már eltűnt szem elől, előbújsz.

Látsz egy nekrofunt. Egy satnya hangyauborka-bokrot találsz. Van rajta néhány érett gumó. (+1 kaja.) Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.) A Sötét Föld fekete égboltja előtt lassan kirajzolódik egy hatalmasra épített mágustorony képe, amelyet minden bizonnyal Thargodanok ezrei építettek a benne élő varázsló béklyója alatt. Lehet, hogy érdemes lenne megnézni közelebbről. (836. épület.)
[24 pontot használtál fel, van még 42.]

be 836 bemész a 836. épületbe
Belépsz az évezredes falak közé. Hosszú folyosón találod magad, melyen enyhe mágikus szellő fújdogál. Valahonnan a mágustorony mélyéről érkezik. Hívó szavakat sodor feléd. Követed az útmutatást: mindig csak előre. Azonban a folyosó nem vezet sehová, egyszer csak véget ér. Úgy tűnik mégsem téged várnak a falak. Talán ha majd nagyobb varázshatalommal rendelkezel, megfejtheted a rettenetes mágustorony titkát. Addig azonban csak a távozás mellett dönthetsz. Elhagyod a mágustornyot. [5 pontot használtál fel, van még 37.]

m 2 mozogsz keletre
[49,16] Tovább lépkedsz a zsombékok, nádcsomók között a mocsárban. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy rúnakövet. Bár megérinted, hideg marad, akár a jég - nyilván nem a te istenedé.

[12 pontot használtál fel, van még 25.]

tf 4 40 fejleszted a 4. tulajdonságodat 25 pontért
Fogat mosol egy darab fával, napozol egy kicsit, és egyéb módokon növeled szervezeted ellenálló képességét. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az egészséged érezhetően megnövekedjen. [Még 70 TVP-t kell elköltened.] Eszel valamit. (-1 kaja.) [25 pontot használtál fel, van még 0.]

f 106 kísérletezel a 106. tárggyal
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

szk 11 keresed a 11. szörnyet
Úgy készülsz, hogy a táborozási időd egy részében keresni próbálsz egy lila brekket. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

* 1. BP: tpf 5 0 0 TVP elővétele: 5 pontért
Felszabadítottunk neked 5 TVP-t a korábban letiltottból. [0 pontot használtál fel, van még 5.]

* 2. BP: h 243 0 0 használod a 243. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [5 pontot használtál fel, van még 0.]
Vizet kortyolsz a vizestömlőből. Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. Egy kaját habzsol be a királygyík. 2 kaját bezabál a garokk. Túl fáradt vagy már, hogy tovább menj. Utolsó erőddel találsz egy pontot, ahol tábort verhetsz. A fáradtság a legjobb altatómester: szinte azonnal elalszol. Karaktered megállíthatatlanul fejlődik, a tapasztalatoknak köszönhetően. (+1 max. életerő.)
Ebben a körben 0 pontod maradt. Most kapsz 219 pontot. A következő körben tehát 219 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


HIBÁTLAN GYÉMÁNT (680. TÁRGY)
Egy tökéletesen csiszolt, a fényt a szivárvány ezer színében visszaverő gyémánt - csodálatos! Vajon honnan jutott hozzá a gnóm? Mohó tekintetedet látva, a gnómocska gyorsan visszasüllyeszti a gyémántot a zsebébe.
- Ha meg akarod kapni, hozz el nekem néhány apróságot! Szükségem lenne egy darázsfarokra, egy aurach bőrre, és egy alligátor fogra! [Ha a szükséges tárgyakat megszerezted, a lápi hajlékon add ki a Küldetés Teljesítése: KT 680 parancsot, és a gnómtól megkapod a gyémántot.]
De vajon mire lehet jó ez a csodálatos gyémánt azon kívül, hogy értékes?

SZINTSZÍVÓ (96. SZÖRNY)
A mocsarak dögletes bűzű párája mögött néha egy-egy árny suhan el: fekete, baljóslatú árnyék. Általában ez csak a képzelet játéka, de néha, igen néha, a túlvilág egyik borzalmas szörnyszülöttét láthatod ilyenkor, amint nem evilági étek után kutat. Az ilyen iszonyatos, sötét lények egyike a szintszívó. Ez a fekete felhőre emlékeztető, alaktalan plazmaszerű lény egyszerre létezik ebben a világban és a halál hideg és kietlen földjén. Érintése elszívja az életerődet, tested lassan kihűl. Még a legbátrabb kalandozók is rettegve menekülnek előle. [Megjegyzés: a szintszívó elől mindig el fogsz bújni, még akkor is, ha 10-re állítod a merészségedet, ugyanis a szintszívó érintése - mint a neve is mutatja - eggyel csökkenti a SZINTEDET akkor, ha nem dobod meg a haláltámadás elleni mentődobást. A szint csökkenésekor mindazon tulajdonságok csökkennek, amelyek szintlépéskor nőttek! Az egyetlen mód, hogy egy szintszívót megtámadj, hogy feltételes támadást adsz ki rá.]

KARAKTERLAP

Könnyűkéz Ssiqua, egy szőke, hosszú hajú, kék szemű, rövid bajszú elf férfi vagy. Fekete a bőröd. Leah követője vagy. A Túlélők (#9172) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 78. fordulód.

Erő: 16 (17) Szint: 14 Merészség: 6/4 Magasság: 157 cm
IQ: 19 Támadás: 13 Agresszió: 4 Testsúly: 49 kg
Ügyesség: 25 Védekezés: 20 Menekülés: 30 % Életkor: 158/158 év
Egészség: 14 Életpont: 181/181 Jellem: gonosz (21) Tul. pont: 0
Szerencse: 15 Varázspont: 72/0 Pénz: 521 arany Kép. pont: 2
Tudatpont: 18/7 EFejl: 16
Eddig összesen 398 szörnyet (7 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 1 997 TP-t kaptál. Jelenleg 62 612 TP-d van. A következő szinthez még 12 388 TP szükséges. Trófeáid: bibircsók-óriás, törpemammut, rőtmanó berzerker.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 1/9 szúrófegyverek: 16/88 (+13%) vágófegyverek: 9/71 (+25%)
ütőfegyverek: 8/78 lőfegyverek: 14/74 dobófegyverek: 7/24

Feltételes fegyverváltás: bronzkard (#2083) << szöges bunkó (#8) << bronzhegyű lándzsa (#87)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -2.); ubuk dobónyíl (#138) (3 -5.); rézgolyó (#343) (6 -9.); sallank nyíl (#129) (10 -); ezüstshuriken (#327) (997 .);
Óvatosság (labirintusokban): 3
49,74 mezőn táborozol

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 1312 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 8/8 (+11%) 2. nyomkövetés: 22/95 (+6%) 3. lopás: 4/47
4. mászás: 5/89 5. csapdakészítés: 7/95 (+23%) 6. csapdaészlelés: 1/87
7. gyógyítás: 12/17 8. titkosírás: 1/66 9. felderítés: 2/81
10. szörnyidomítás: 3/53 11. teológia: 6/88 (+5%) 12. taumaturgia: 1/40
13. szörnyismeret: 4/73 (+20%) 14. zárnyitás: 2/88 15. vadászat: 12/36
16. bányászat: 6/57

FELTÉTELES PARANCSOK (még 28 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
lopsz az emberektől (1) bármit, az elfektől (2) bármit, a törpéktől (3) bármit, az árnymanóktól (4) bármit, a trolloktól (5) bármit, a gnómoktól (6) bármit, az alakváltóktól (7) bármit, a kobuderáktól (8) bármit
gyógyítasz 30% életerő alatt 30 TVP-ért
kutatsz max. 15 TVP-ért
ásol max. 24 TVP-ért
készítesz smirglilevelet (#29) (max. 4 darabot ), fáklyát (#36) (max. 3 darabot ), mérgezett tüskét (#23) (max. 6 darabot ), tüskét (#22) (max. 8 darabot ), ubuk dobónyílat (#138) (max. 3 darabot ), rézgolyót (#343) (max. 4 darabot ), távcsövet (#42) (max. 1 darabot, csak egyszer), kaktusztüskét (#114) (max. 4 darabot ), nyílvesszőt (#108) (max. 3 darabot ), sallank nyilat (#129) (max. 3 darabot )
mászol max. 16 TVP-ért
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 50)
grákó denevér (#25) (csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 1, max: 50)
pszi elementál (#221)

VARÁZSLATAID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) beszéd a holtakkal (#17, 10 VP, 5 TVP)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
7. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20)
energiatüskék (#29)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 20)
tüskepajzs (#30)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
garokk (#73) (hátas: 9 lépés/kör;) státusz: OK
királygyík (#26) (málhás: +3 kg teher) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Beszélgess egy halott lelkével.
2.) Egy igazán kemény feladat: ölj meg egy szintszívót.
3.) Ölj meg egy színes dözmöngöt.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
energia-csapolás (167)
beszéd állatokkal (171)
tudati őrjárat (183)
elnyomók gyűlölete (190)
kasztrop.kitágulás (197)
csonttörés (219)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
düh (289)
fegyvermester (302)
pszionikus védelem (307)
kétkezes harc (338)
az ősök hite (362)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 817 TU szükséges.)
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.

Összsúly: 48.86 kg Megterheltség: 103%
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 150% alatt van.
Még 84 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 hebrencs állkapocs (#130) 4 kaja (#2) 2 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
2 varkaudar csont (#1113)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

46 47 48 49 50 51
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
(47,16) varkaudar (#64)
(48,11) ork sámán (#345), Dornodon oltár
(48,15) xirnox (#122)
(48,16) szintszívó (#96), rettenetes mágustorony (#836), nekrofun (#173)
(49,12) varkaudar (#64), agglomerátor (#138)
(49,14) félelem-járók (#56), agglomerátor (#138)
(49,16) egy ismeretlen isten rúnaköve
(50,13) téfea magoflux (#98), lápi hajlék (#670), Shakawatha (3624. kalandozó)

Üzenet küldése a karakternek