77. forduló, 79. forduló, Mokesz összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2016. dec. 12. 9h:18'
EZ A 261. JÁTÉKHETED, 78. FORDULÓD
262. játékheted kezdete: dec. 19.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 21 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #2254
SZÁMLA : XXXX

MOKESZ KALANDJAI


2 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [136,98] koordinátán.
Professzor, amikor összefutottatok, adott neked egy lánckesztyűt.
Egy katona siet feléd, ruháján a Yaurr királyság címerével. Elmondja, tetteid alapján téged ért a megtiszteltetés, hogy visszalopd elrablójától a királyság szent kardját, amit ha megteszel, óriási jutalomban részesülsz. Te azonban udvariasan közlöd, hogy még sohasem loptál, és ez nem is áll szándékodban, ellenben megígéred, hogy megteszed, amit tudsz a kard visszaszerzéséért. A fickó elsiet, és csak másnap tér vissza. Egy papírtekercset nyújt át számodra, melyben VI. Borax személyesen hív meg Alanorba, mint írja "szeretném magam köré gyűjteni a hozzád hasonló őszinte és becsületes kalandozókat". Kellemes melegség tölt el - a felkelő nap csiklandozza hasadat.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+61 életerő.) Megöntözöd a szent tölgyet (-5 korty víz). Varázserőd regenerálódik. (+78 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mentális erőd regenerálódik. (+41 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+3 tudatpont.)
Sok időt töltöttél azzal, hogy egy ryuku gárdista nyomára bukkanj. Már majdnem feladod, amikor egy kifejlett példányra bukkansz!

Nem árt az elővigyázatosság! Egy tüskepajzs varázslattal készülsz a csatára. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a fúvócsővel beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 1 tüske. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a ryuku gárdista páncélos testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Marokra fogva a vasalt bunkót ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Vasalt bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a ryuku gárdista jobb vállát. (4 támadással 88 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megpöccinted a ryuku gárdista testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Jobbra-balra szökkenve osztja a ryuku gárdista nehezen védhető csapásait. (2 támadástól 20 életpontot vesztesz.) A ryuku gárdista szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 773 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 105, sebződés: 20, gyógyulás: 0, összesen: -20 ÉP}

[7 pontot használtál fel, van még 219.]

* 1. KP: p 71 0 0 használod a 71. pszi képességet
Gondolataidat összeszedve koncentrálsz. A pszi energia pezsegve tódul szét testedben! Kiengeded magadból a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 214.]

ba 158 170 nem támadod a 158. szörnyet a 170. szörnyet
BA 158 parancs törölve. BA 170 parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 214.]

vi 7 3 30 viselkedésed: 7 3 30
Mostantól elég bátor vagy. Nálad valamivel erősebb szörnyeket is meg mersz támadni. Merészségi szinted ettől kezdve 7. Barátságosan fogsz viselkedni azokkal a kalandozókkal, akiknek nem ellentétes a jelleme. A szörnyeket megtámadod. Barátsági szinted mostantól 3. Ha életerőd az eredeti érték 30 százaléka alá esik, elmenekülsz a harcból. [0 pontot használtál fel, van még 214.]

kf 230 kézbeveszed/felveszed a 230. tárgyat
Leveszed a kígyóbőr kesztyűt, majd felhúzod a kezedre a lánckesztyűt. [0 pontot használtál fel, van még 214.]

dd 268 123 104 eldobod a 268. tárgyat a 123. tárgyat a 104. tárgyat
Elhajítasz 1 gromak bőrt. Elhajítasz 1 göcsörtös bunkót. Elhajítasz 1 fémrudat. [0 pontot használtál fel, van még 214.]

v 26 elmormolod a 26. varázslatot
Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Megidézted a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 209.]

v 224 elmormolod a 224. varázslatot
Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 209.]

kt 22 10 elkészíted a 22. tárgyat (10 darabot)
Begyűjtöttél 10 tüskét. IQ-d TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 199.]

flh 15 129 felt. lőfegyver haszn. 15 a 129. tárggyal
Ok, FLH 15 129 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 199.]

m 4 mozogsz délre
[136,99] Még mindig bozótos. Egyszercsak megmozdul alattad a talaj! Egy epokitféreg nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy tüskepajzs. Ellenfeled ragasztót köp! Még idejében félreszökkensz. Megmarkolva a vasalt bunkót a másikra támadsz. {CSTT:} Vasalt bunkóval többször kegyetlenül megütöd az epokitféreg testét. (4 támadással 58 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal néhányszor megcsapod az epokitféreg testét. (3 támadással 18 életpontot sebezve.) Az epokitféreg fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Az epokitféreg farkával a kezedre csap. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Vasalt bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az epokitféreg egyik ízületét. (3 támadással 58 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal gyengén megütöd az epokitféreg szelvényes testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Az epokitféreg farka végigsúrolja a bal karodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Felhasználva a zöld üveget, szereztél 4 csepp ragasztót. 1 016 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 138, sebződés: 18, gyógyulás: 0, összesen: -18 ÉP}

Látsz egy mákrózsa bokrot. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Raia hívői építették. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Nyomok után kutatsz, sikeresen! Nem valami friss (kb. 1 hetes) troll nyomok vezetnek délkeletre. [9 pontot használtál fel, van még 190.]

im imádkozol
Rábukkansz az oltárra. Letérdelsz, és imádkozni kezdesz. Hosszú idő telik el csendes meditációban. Ünnepélyes hang szólal meg.
- Tehát nem csalódtam benned, hűséges hívem vagy! (+1 max. életerő, +7 max. varázspont.) Megtanítalak egy újabb varázslatra, melynek neve áldomás. (ld. enc.) A teljesített feladat helyett kapsz egy újabbat, és természetesen továbbra is kihívás számodra a másik kettő: 1.) Építs számomra újabb oltárt. 2.) Tisztítsuk meg a földet attól, ami nem odavaló: végezz öt púpos burástyával. 3.) Öld meg vagy kényszerítsd deus ex machinájának használatára a sötétség egy követőjét. [Egy másik kalandozót.] Ha ez nem menne, akkor elegendő az is, ha egy harcban legalább 90 életpontot sebzel rajta. [30 pontot használtál fel, van még 160.]

m 3 4 mozogsz délkeletre, délre
[137,100] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. Az isuli csatamező nyugati széléhez értél. Itt állította meg annak idején II. Ulem az Árnyékbirodalomból nyugatra özönlő seregeket. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy rát-fát. Hopp! Egy örvénylő porfelhőből kialakuló szoborral találkoztál, mely egy bávatag golombár formáját vette fel, amint éppen egy megfelelőnek látszó Chara-din trófeát tűz az övébe! Ezt az alkotást! Te vajon milyen szobrot csinálnál? Egy rosszkedvű elflánnyal találkozol. Elmeséli, hogy ma van a születésnapja, és nem kapott senkitől semmit. A rokonai meghaltak a tűzviharban, és most magányos. Ahhoz, hogy felvidítsad, valamilyen szép ajándékot kellene adnod - például egy ezüst nyakláncot. Ez a segítség 4 TVP-be kerül (38. jellempróba). A távcsővel lassan körülnézel. Néhány mérföldre délre megpillantasz egy ősi csatamezőt. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy quwarg királynő. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy tüskepajzs varázslatot. A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 4 sallank nyíl. Több lövedéked átfúrja a quwarg királynő testét. (4 támadással 22 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Vasalt bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a quwarg királynő jobb oldalát. (3 támadással 97 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal néhányszor megcsapod a quwarg királynő torát. (3 támadással 35 életpontot sebezve.) Hiába próbálsz hátrálni, a quwarg királynő többször is megmar! (3 támadástól 26 életpontot vesztesz.) Vasalt bunkóval megütöd a quwarg királynő testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal gyengén megütöd a quwarg királynő torát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Hiába próbálsz hátrálni, a quwarg királynő többször is megmar! (3 támadástól 19 életpontot vesztesz.) A quwarg királynő most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 sallank nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. 1 342 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 192, sebződés: 45, gyógyulás: 0, összesen: -45 ÉP}

Oppsz, itt járt már valaki! Kicsit régi (kb. 1 hetes) troll nyomok vezetnek délre.

(Továbbmész...) [137,101] Még mindig füves síkságon vagy. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Hmm, csak egy legyengült ryuku ostromteknős. Ettől nincs semmi félnivalód. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy tüskepajzs varázst. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 4 sallank nyíl. Alaposan megsorozod a ryuku ostromteknős bal oldalát. (3 támadással 27 életpontot sebezve.) Marokra fogva a vasalt bunkót ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Vasalt bunkóval többször kegyetlenül megütöd a ryuku ostromteknős kőkemény páncélját. (4 támadással 56 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal gyengén megütögeted a ryuku ostromteknős testét. (3 támadással 13 életpontot sebezve.) Egyensúlyodat egy pillanatra elvesztve, oldalra fordulsz. Máris rúgások érik a hátadat és a fenekedet. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A ryuku ostromteknős farkával megérint. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 sallank nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Magad mögé lököd a pitiáner quwarg királynő trófeát, és diadalmasan beszerzel egy ryuku ostromteknős trófeát. 1 105 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 96, sebződés: 20, gyógyulás: 0, összesen: -20 ÉP}

Tudati vitalizációt hajtasz végre. Gyógyultál 68 életpontot! Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy ősi csatamezőt. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy szent tölgyfát. Egy öregasszonyt pillantasz meg. Egy rakás fát próbál a hátára emelni, de nem sikerül neki. Ha segítesz neki, 6 TVP-t kell elköltened (32. jellempróba). Utad során egy különös szoborra bukkansz, ami apró, színes porszemek kavargásából épül össze. A szobor Chara-din egy hívét ábrázolja, amint alamizsnáért kuncsorog egy ragyás burástya előtt. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Nem túl friss (kb. 1 hetes) troll nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek.
Összefutsz egy barna, hosszú hajú, barna szemű elf férfival. A bőre világosabb az átlagosnál. Egy bakkura csizmát, egy láncinget és egy vas fejpántot visel. Jobb kezében egy kőhegyű lándzsát, bal kezében egy teknőcpajzsot tart. Lőfegyvere egy parittya. Tisztán érzed auráját: semlegesnek tűnik.
Nem látszik valami barátságosnak. Továbbmész.
[18 pontot használtál fel, van még 142.]

kut 30 kutatsz 30 pontért
Ásódat marokra ragadva, buzgón ásni kezdesz a csatamezőn. Hideg szél borzolja a hátadat. Fehér csontok, korhadt ládák kerülnek elő, de egyelőre semmi használható. Már majdnem félórája végzel kemény fizikai munkát. Hangot hallasz magad mögött, mire fedezékbe ugrasz, és hátranézel. Egy óriás csontváz intéz feléd kihívást.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy tüskepajzs varázst. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+4 max. varázspont.) Mielőtt összecsapnátok, a fúvócsővel ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 1 tüske. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted az óriás csontváz sárga bordáit. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Marokra fogva a vasalt bunkót ellenfeledre rohansz. Vasalt bunkóval többször kegyetlenül megütöd az óriás csontváz bal lábát. (4 támadással 120 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megcsapod az óriás csontváz zörgő csontjait. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Az óriás csontváz karmaival felhasítja a bőrt a jobb karodon. (1 támadástól 28 életpontot vesztesz.) Az óriás csontváz összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 956 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 136, sebződés: 28, gyógyulás: 0, összesen: -28 ÉP}

Folytatod az exkavációt. Ezúttal siker koronázza a munkádat! Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy mérg. ubuk dobónyíl és 2 mérg. ubuk tüske. Hangot hallasz magad mögött, mire fedezékbe ugrasz, és hátranézel. Egy szintszívó támad rád.

Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a fúvócsővel beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 1 tüske. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a szintszívó zsezsgő plazmáját. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod az ezüsttőrt. Elszántan ellenfeledre támadsz. Ezüsttőrrel jól megszurkálod a szintszívó testét. (2 támadással 6 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal gyilkos csapásokat szórva összezúzod a szintszívó testét. (2 támadással 14 életpontot sebezve.) A szintszívó karma a fejed mellett suhan el! Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 323 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 szúrófegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 23, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Undorítók ezek a lények, ebben a csonttemetőben élnek! Megmarkolod az ásót, és bőszen kutatsz tovább. Felkapod a fejed, ahogy a szemed sarkából mozgást veszel észre. Egy óriás csontváz készül a lemészárlásodra.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy tüskepajzs. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a fúvócsővel. Elrepül 1 tüske. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad az óriás csontváz testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Megmarkolva a vasalt bunkót ellenfeledre rontasz. Vasalt bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered az óriás csontváz zörgő csontjait. (3 támadással 86 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal néhányszor megcsapod az óriás csontváz zörgő csontjait. (2 támadással 25 életpontot sebezve.) Félrehajolsz, de az óriás csontváz karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 19 életpontot vesztesz.) Az óriás csontváz összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 956 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 114, sebződés: 19, gyógyulás: 0, összesen: -19 ÉP}

Huh, ez kemény volt, még jó, hogy nem valami főszörny járt erre! Neszezést hallasz - úgy látszik, nem vagy egyedül! Egy csontváz lord készül a lemészárlásodra.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy védelem tűz ellen. A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy számodra ismeretlen védekező varázst. Egy sorvasztás varázslatot dob rád a másik. A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 2 sallank nyíl. Alaposan megsorozod a csontváz lord testét. (2 támadással 12 életpontot sebezve.) Meglengetve a vasalt bunkót ellenfeledre ugrasz. Vasalt bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a csontváz lord jobb lábát. (4 támadással 105 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal többször eltalálod a csontváz lord testét. (3 támadással 28 életpontot sebezve.) Pengéjét vadul forgatva, a csontváz lord újra meg újra lecsap. (3 támadástól 32 életpontot vesztesz.) A tulajdonságpajzs védelmez. A csontváz lord szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 sallank nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 549 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 145, sebződés: 32, gyógyulás: 0, összesen: -32 ÉP}

Ez mán' ölészet volt a javából! Megvizslatod, hogy honnét bújt elő a szörny, és ott kutakodsz tovább. Az ötlet tökéletes volt, mosolyogsz elégedetten. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy ubuk dobónyíl, egy orgyilkos tőr, egy tolmokov-koktél és egy díszes rézpajzs. A messzeségben múmiák és tetememberek imbolygó hada közeledik. Itt az ideje a mai fosztogatási program befejezésének! Tudati vitalizációt hajtasz végre. Gyógyultál 64 életpontot! [30 pontot használtál fel, van még 112.]

m 1 1 1 mozogsz északkeletre, északkeletre, északkeletre
[138,100] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. Hirtelen elhallgatnak a qwargok állandó ciripelése. Vajon mi történhetett? Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy megrongált templomot. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 2040 pontot kell rákölteni.) Egy Baar-ork lány szalad oda hozzád, és sírva meséli, hogy elvesztette az egyik bakkura csizmáját. Leesett a lábáról, és nem is vette észre. Biztosan a környéken veszett el. 18 TVP és legalább kettes felderítés kell ahhoz, hogy segíthess neki (36. jellempróba).
(Vándorcirkusz:)
- Itt a cirkusz, itt a cirkusz - hallod a kántálást, és mire feleszmélsz, már sátrak tömkelege terül szét körülötted. Egy mélynövésű, kék színűre festett alak állja utad, és a tenyerét a belépésre jogosító összegért tartja feléd. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Egy tüskés harci gromak nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Itt csata lesz.

Gyorsan felraksz egy tüskepajzs varázslatot. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a fúvócsővel beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 1 tüske. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a tüskés harci gromak tüskés testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a vasalt bunkót a másikra rontasz. Vasalt bunkóval többször kegyetlenül megütöd a tüskés harci gromak testét. (4 támadással 86 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal párszor keményen megütöd a tüskés harci gromak tüskés testét. (3 támadással 33 életpontot sebezve.) A tüskés harci gromak sorozatos szúrás-támadásai egyre hátrébb szorítanak. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Rúgásokat kapsz a kezedre és a lábadra. (4 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Vasalt bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a tüskés harci gromak testét. (2 támadással 47 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal gyengén megütöd a tüskés harci gromak testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) A tüskés harci gromak többször beléd döfi a szarvát. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Egyensúlyodat egy pillanatra elvesztve, oldalra fordulsz. Máris rúgások érik a hátadat és a fenekedet. (4 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 gromak bőrt. 1 108 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 179, sebződés: 36, gyógyulás: 0, összesen: -36 ÉP}

Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Nem túl friss (kb. 1 hetes) troll nyomok vezetnek északkeletre. Tested lassan sorvadozik (-2 életerő).

(Továbbmész...) [139,99] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Egy karmos tankány nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: tüskepajzs létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. A fúvócsővel ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 1 tüske. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a karmos tankány testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Marokra fogva a vasalt bunkót ellenfeledre rohansz. Vasalt bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a karmos tankány testét. (4 támadással 95 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megütöd a karmos tankány kitinpáncélját. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Szarvaival a karmos tankány megböki a jobb karodat. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A karmos tankány karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A karmos tankány összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 tankány karmot. 782 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 112, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}

Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy amniosz-fát. Két tazunkarókakölyök talált egy kerek sajtot, de nem tudják megfelezni. Ahhoz, hogy segíthess nekik, szükséged van egy mérlegre és 5 TVP-re (31. jellempróba). Hűha! Ilyet sem láttál még. Ugyanis azt veszed észre, hogy egy bávatag golombár orrából hatalmas mennyiségű zöld ektoplazma jut Chara-din fizikai manifesztációjára, de ez az istenségen meg sem látszik. Még jó hogy csak szobor az egész, különben attól félnél, hogy elnyel ez a nagy rakás trutymó... Észreveszel egy oltárt. Tharr híveié. A távcsővel lassan körülnézel. Amint a kukkert keletre fordítod, megpillantasz egy tavacskát. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Egy bokor tövében elkapsz egy szarvasbogarat. Túl lassú volt a fiú! (+1 kaja.) A sorvasztó varázslat kifejti hatását (-2 életerő). Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Nem túl friss (kb. 1 hetes) troll nyomok vezetnek északkeletre.

(Továbbmész...) [140,98] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. Keletre az alanori csatorna békésen fodrozódó vizét látod. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy manifesztátor. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a fúvócsővel. Elrepül 1 tüske. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a manifesztátor egyik lábát. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod az ezüsttőrt. Marokra fogva az ezüsttőrt ellenfeledre rontasz. Ezüsttőrrel megdöfködöd a manifesztátor egyik karját. (2 támadással 6 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal halálos csapásokat osztva péppé vered a manifesztátor egyik karját. (3 támadással 35 életpontot sebezve.) Mancsával a manifesztátor megpöcköli a jobb válladat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 manifeszt.nyúlványt. 369 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 49, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

Vízcsobogást hallasz! Közelebb érve, látod, hogy ez egy patak, amely északról folyik délre. Feltöltöd a vizestömlőt. Hűha! Ilyet sem láttál még. Ugyanis azt veszed észre, hogy egy bávatag golombár orrából hatalmas mennyiségű zöld ektoplazma jut Chara-din fizikai manifesztációjára, de ez az istenségen meg sem látszik. Még jó hogy csak szobor az egész, különben attól félnél, hogy elnyel ez a nagy rakás trutymó... Felfedeztél egy oltárt. Leah híveié. Zajt hallasz a közeledből. Nem is zaj ez, hanem beszéd. Fülelsz egy percig: "Gyerekikispocok! Nembántalakkispocok!" Mi lehet ez? Odasettenkedsz. Egy, az átlagnál is alacsonyabb gnóm férfi térden állva beszél egy lyukba... Köszöntöd, majd atyáskodva megkérded mi jót csinál errefelé. Elmondja, hogy az Alanori Tudományegyetem biológiaszakos novíciusza és Ghalla állatfajait tanulmányozza. Most épp egy bíborgörényt próbál kicsalogatni a vackából, de nem nagyon megy. Ha segítesz, szükség van 10 TVP-re és egy amnioszra (48. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Nagyot bukik egy óriás ugróegér a kirakott lábadon, és ez lett a veszte. Főfogás lesz őkelme! (+2 kaja.) Tested lassan sorvadozik (-1 életerő). Észreveszel valamit a földön. Kicsit régi (kb. 1 hetes) troll nyomok vezetnek északra. [27 pontot használtál fel, van még 85.]

m 8 8 mozogsz északra, északra
[140,97] Még mindig bozótos. Az apróbb rovarok ijedten szaladnak szét a lábad elől. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Egy ragyás burástya nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a fúvócsővel beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 1 tüske. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a ragyás burástya hosszú tojócsövét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) A szörny savat lehel! (A(z) saválló fülbevaló védett meg.) Vad csatakiáltással, felemelve a vasalt bunkót ellenfeledre ugrasz. Vasalt bunkóval többször kegyetlenül megütöd a ragyás burástya jobb karját. (4 támadással 69 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal néhányszor megcsapod a ragyás burástya bal karját. (2 támadással 9 életpontot sebezve.) Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a jobb bokádon. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Siralmas támadást intéz farkával a ragyás burástya, épp csak megsuhint. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A lény a sebre rakja tojócsövét, és pumpálni kezd. Letéped magadról. Csápjával megérint a ragyás burástya. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A ragyás burástya összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 3 csepp ugh mérget. 739 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 86, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}

Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy smirglibokrot. Egy ormánygőte sántikál oda hozzád. Egy tüske fúródott a talpába, és már alig tud járni. Ahhoz, hogy kihúzd a tüskét a talpából, 3 TVP-t kell elköltened (29. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Működik a gonosz varázslat, lassan sorvadsz (-1 életerő). Körbevizsgálódsz. Nem valami friss (kb. 1 hetes) troll nyomok vezetnek északra.

(Továbbmész...) [140,96] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy szomorúfűz. Feltámadt a szél. Komor, sötét felhők száguldanak az égen.

Oldalt pillantva, meglátsz egy xantusz-kaktuszt. Látsz egy phua-kúpot. Érdekes dolgot veszel észre a távolban: Chara-din egyik hitvány szolgáját látod, amint éppen kegyelemért könyörög egy bávatag golombár előtt. Mikor közelebb érsz, akkor veszed csak észre, hogy mindez egy művészien megformált szobor. Pár pillanat erejéig azon spekulálsz, hogy te milyen jelenetet építenél. Oldalt pillantva, meglátsz egy szekérkaravánt. Délnyugatra tart. Ritka errefelé a fekete manógyerek, de te mégis találtál egyet. Találkozott egy tintacsigával és az leköpte. Feketén nem mer hazamenni, mert fél, hogy otthon el fogják verni. Ha van nálad púderkő, azzal újra kifehérítheted a bőrét, megmentve a veréstől. Ehhez 8 TVP-t kell elköltened (28. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Kifosztod egy törpemarabu fészkét. A zsákmány: két zöld tojás. (+1 kaja.) Tested lassan sorvadozik (-2 életerő). [18 pontot használtál fel, van még 67.]

jlk 8213 jelszó kimondása 8213
Lesz ami lesz! Kimondod a jelszót, készen arra, hogy beleülj a mészárszékbe. AAááhhhh! Zümmögve félrehúzódik a phua-kúp ajtaja. Gombócot érzel a torkodban, ahogy penetrálod az évezredes építmény légterét. Odabent világos van, ősi titok ad fényt a kúp belsejének. Ujjuj, itt csatázni kell: egy massza néz veled farkasszemet.

Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 2 sallank nyíl. A szörny nagyot fúj, eltérítve a gyenge lövést. A lény szeméből hősugár lövell ki feléd. Szerencsére idejében félreugrasz. Elszántan a másikra rohansz. {CSTT:} Vasalt bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a massza szemöldökcsontját. (4 támadással 89 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal párszor keményen megütöd a massza jobb hátsó lábát. (3 támadással 29 életpontot sebezve.) A massza újból meg újból lesújt rád. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A szenzorok elszívják a szervezetedben levő nedvességet. A massza feléd sújt, de csak horzsolja a bal karodat. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A mágus kezéből elektromos szikrák repülnek elő! Alig pörkölődsz. 20 életpontot vesztettél. Megnyirbálja a massza ollója a bal karodat. (4 támadástól 38 életpontot vesztesz.) Vasalt bunkóval néhányszor megcsapod a massza szemöldökcsontját. (2 támadással 43 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal csak érinted a massza egyik karját. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Nem sikerült a massza ravasz és erős ütései közül mindet hárítanod. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) A szörny szenzoraival vizet szív el a testedből. A massza rávág a derekadra. (1 támadástól 28 életpontot vesztesz.) A varázsló kitárja kezét, néhány szót mormol, és pusztító tüzet lő rád. Alig pörkölődsz. 17 életpontot vesztettél. A massza ollójával átnyisszantja a torkodat! (4 támadástól 31 életpontot vesztesz.)
{Csatastatisztika; sebzés: 178, sebződés: 169, gyógyulás: 0, összesen: -169 ÉP}

Minden elfeketedik, mintha egy feneketlen kútba zuhannál. A halál nyújtja feléd ölelő karjait. [15 pontot használtál fel, van még 52.]
Különös látványt nyújt hátrahagyott tested, amely már nem képes helyet adni a távozó léleknek. Furcsamód könnyűnek érzed magad. Minden olyan áttetszővé, mégis élesen, ha lehet, még jobban láthatóvá válik, mint az életben. Felkészülsz a nagy utazásra az istenek lakhelye felé. Egyszercsak egy hatalmas, vonások és érzelmek nélküli, fehér arc jelenik meg előtted, és a következőket mondja:
- Leah vagyok, a halál istene. Üdvözölve légy birodalmamban, a holtak világában! Hamarosan örök nyugalomra térhetsz... Először azonban meg kell hallgatnod. Egy megállapodás alapján, amelyet a többi istennel kötöttem, cserébe a holt lelkekért, minden kalandozó lelkének adnom kell egy utolsó esélyt, mielőtt visszavonulhatna az örökkévalóság álmába. E szerint lehetőséget kell adnom, hogy visszanyerd életedet és testedet, ha kiállsz egy próbát. Pihenni akarsz kényelmesen, vagy küzdeni, nyomorogni egy korlátolt test börtönében tovább? Aláveted magad a próbának?
Buzgón bólogatsz (már amennyire ilyesmire egy lélek képes), mire a hatalmas arc rosszallóan végigmér, és folytatja:
- Mind ilyenek vagytok... Nem tudod, hogy mit nyerhetnél! Nos rendben van. Ha kiállod a próbát, visszanyered tested, kissé legyengülve, de újra élni fogsz. Ha viszont nem sikerül időben a feladatod teljesíteni, örök vendégem leszel! Nem árt, ha tudod, hogy amíg szellem vagy, nem vagy képes egyenesen érintkezni a valós világ lényeivel és tárgyaival. Te látni fogsz mindent, de nem foghatod meg. És onnét senki sem lát Téged... No persze a szellemvilág sem olyan elhagyatott, mint hinnéd. Tény, hogy jóval csendesebb, mint a hús-vér lényeké. De ezeket a dolgokat majd magad is tapasztalni fogod.
Mivel ez az első alkalom, úgy illik, hogy jó esélyt kapjál. Nincs más dolgod, mint egy ködmangó cserjét találni, és ködmangót szedni róla. Ez a növény csak az árnyvilágban létezik, halandók nem láthatják. Ölj meg még egy sötét motyogót - ő is a holtak birodalmának lakója. Ezután már nem jelenthet akadályt, hogy visszatérj a halandók világába a ködkapun keresztül - persze ha rátalálsz... Agyő, és sok szerencsét! Viszontlátásra a birodalmamban. - teszi hozzá kacagva, aztán szertefoszlik az arc. Döbbenten körülnézel, még mindig hitetlenkedve. Ugyanúgy látsz mindent magad körül, mint eddig, sőt, újabb dolgok is feltűnnek: mindenütt árnyak mozognak, egyszerűbb életformák halott lelke. Az élők pedig izzó, fényes lüktetéssel sugározzák, pazarolják életenergiájukat. A növények kék, zöld árnyalatokkal, az állatok sárga és vörös színekkel. Azonban minden nagyon hideg, szagokat pedig egyáltalán nem érzel. Megpróbálsz mozogni: egész könnyen megy! Csak gondolsz egyet, és máris odébb szökkensz! A föld felé süvítesz, és megpróbálsz tárgyakat megragadni, persze sikertelenül. Mintha levegőből lennél... Vajon igazat beszélt ez a Leah fickó? Utána kéne járni...
[0 pontot használtál fel, van még 52.]

be 1215 7 bemész az 1215. épületbe
Sajnos ehhez szükséged lenne egy élő testre. [0 pontot használtál fel, van még 52.]

m 4 mozogsz délre
Sajnos ebben a körben már többet nem léphetsz. [0 pontot használtál fel, van még 52.]

p 73 használod a 73. pszi képességet
Sajnos ehhez szükséged lenne egy élő testre. [0 pontot használtál fel, van még 52.]

h 1167 1 használod az 1167. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 52.]

szk 360 keresed a 360. szörnyet
Sajnos ehhez szükséged lenne egy élő testre. [0 pontot használtál fel, van még 52.]

* 1. BP: h 147 0 0 használod a 147. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 52.]

* 2. BP: ext 0 0 0 visszadátumozás kérelem
Még nem telt el egy hónap (legutóbb 2016. évben 12. hónapban adtad ki) a parancs utolsó használata óta. [0 pontot használtál fel, van még 52.]

* 3. BP: h 396 0 0 használod a 396. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 52.]
Még a holtaknak is szüksége van némi pihenésre: egybeolvadsz egy misztikus párával, ellazítva magad, próbálva erőt gyűjteni. Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben 52 pontod maradt, ebből a következő körre 52 pontot vihetsz át. Kapsz még 219 pontot. A következő körben tehát 271 pontot költhetsz el.
(Eleinte könnyen előfordulhat, hogy amíg halott vagy, 30-nál több TVP-d marad meg a kör végére. Az így megmaradt pontokat még élelemszerzésre vagy gyógyításra sem költhetjük el. Ezért ilyenkor tetszőleges mennyiségű TVP-t átvihetsz a következő körre. Egy tipp, hogy mit kezdhetsz a sok TVP-vel: a GYK 28 <TVP> parancs még egy szellemnek is működik...)

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


ÁLDOMÁS (6. VARÁZSLAT)
A varázslat elmondásakor az istened megacélozza a kezedet, vezeti a fegyveredet, amikor lesújtasz: az áldomás elmondása utáni legközelebbi csatában lesz +4 támadásod. Ez 5 VP-be kerül, de második paraméterként megadhatod, hogy a csata végeztével elmondd-e az áldomást újból (ismét 5 VP-ért), és ha igen, hányszor. Pl. V 6 2 hatására maximum a legközelebbi három csatában fogod ezt a varázslatot elmondani. Ha akarod, 3. paraméterként megadhatsz egy szintet, szörnyekkel való harc esetén, ha ennél alacsonyabb szintű szörnnyel harcolsz, akkor nem fogod az áldomást használni.

KARAKTERLAP

Mokesz, egy tüsi aranyhajú, zöld szemű troll férfi vagy. Bőröd bronzként csillog. Raia tanítványa vagy. A Túlélők (#9172) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 78. fordulód.

Erő: 19 Szint: 17 Merészség: 7/2 Magasság: 246 cm
IQ: 24 Támadás: 16 Agresszió: 3 Testsúly: 370 kg
Ügyesség: 20 Védekezés: 3 Menekülés: 30 % Életkor: 2/2 év
Egészség: 18 Életpont: 248/260 Jellem: jó (70) Tul. pont: 2
Szerencse: 28 Varázspont: 181/0 Pénz: 0 arany Kép. pont: 9
Tudatpont: 20/0 Pszi pont: 77/0
Eddig összesen 638 szörnyet (13 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 11 018 TP-t kaptál. Jelenleg 208 629 TP-d van. A következő szinthez még 51 371 TP szükséges.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 1/0 ökölvívás: 1/14 szúrófegyverek: 6/10 (+15%)
vágófegyverek: 1/0 ütőfegyverek: 24/59 (+13%) lőfegyverek: 23/30 (+9%)
dobófegyverek: 1/0

Feltételes fegyverváltás: ezüsttőr (#322)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -4.); tüske (#22) max. 1 db (5 -14.); sallank nyíl (#129) (15 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
140,96 mezőn táborozol
JLKzott minoszkúpok: 59, 61, 56, 58

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 75 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 11/13 2. nyomkövetés: 14/85 (+35%) 3. mászás: 5/39
4. csapdakészítés: 10/20 5. csapdaészlelés: 1/69 6. gyógyítás: 8/16
7. titkosírás: 5/50 (+12%) 8. felderítés: 9/30 (+19%) 9. szörnyidomítás: 3/83
10. teológia: 3/40 (+17%) 11. taumaturgia: 14/8 (+24%) 12. szerencsejáték: 1/0
13. versengés: 1/0 14. zene: 1/0 15. szörnyismeret: 14/39 (+37%)
16. pszi: 13/30 (+7%) 17. zárnyitás: 3/65 18. vadászat: 1/0
19. vitalitás: 1/0 20. bányászat: 10/49 21. testépítés: 1/0
22. főzés: 5/52

FELTÉTELES PARANCSOK (még 44 lehet)
totem 50% életpont alatt ( tudati vitalizációval)
segítesz max. 1 TVP-ért
készítesz kazmár gyökeret (#205) (max. 2 darabot, csak egyszer), csuklyavirágot (#133) (max. 10 darabot, csak egyszer)
elfogod spagulárt (#82) fedett veremmel (#219), csontlepkét (#746) szuper hálócsapdával (#274), északi aurachot (#350) szuper hálócsapdával (#274)
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 2, max: 50)
szintszívó lények (#9097) (csak egyszer), trikornis (#104)
Barátságosság (aktív: 4, max: 50)
nektoraf (#355), kétfejű troll (#163), semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
tüskepajzs (#30, 4 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) időcsere (#285, 5 VP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP)
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP)
tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP) tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP)
Butaság ára beállítás: taumaturgia: 6 vp;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
szürkeáll. aktiv (#71) tulajdonságpajzs (#26)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
10. és magasabb szintűek ellen
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 20)
tüskepajzs (#30)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 3, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt)
tüskepajzs (#30) >> purifikátor (#157) védelem tűz ellen (#38) >> csontváz lord (#177)
védelem tűz ellen (#38) >> massza (#217)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Építs számomra újabb oltárt.
2.) Tisztítsuk meg a földet attól, ami nem odavaló: végezz öt púpos burástyával. (számláló: 0)
3.) Öld meg vagy kényszerítsd deus ex machinájának használatára a sötétség egy követőjét. [Egy másik kalandozót.] Ha ez nem menne, akkor elegendő az is, ha egy harcban legalább 90 életpontot sebzel rajta.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
energia-csapolás (167)
beszéd állatokkal (171)
tudati őrjárat (183)
kasztrop.kitágulás (197)
csonttörés (219)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
düh (289)
fegyvermester (302)
pszionikus védelem (307)
kétkezes harc (338)
az ősök hite (362)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
túlélő életmód (429)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) belefejlesztettél: 23 TU. szükséges még: 7 TU.
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 352 TU szükséges.)

NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
1 megbűvölt utazóláda (#1218)

Összsúly: 2.00 kg Megterheltség: 3%
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 200% alatt van.
Még 169 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 170 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
15 arany (#50) 8 acélpengőke (#231) 22 álompor (#396)
6 aranyló ugarhéj (#100) 4 aranypikkely (#415) 3 aranytű (#272)
1 ásó (#34) 6 aurach fog (#657) 2 bakkura csizma (#96)
1 bíbor erőöv (#291) 3 borkonyó bibe (#312) 1 bőrsisak (#57)
4 bronzhegyű nyíl (#94) 3 bumeráng (#249) 3 csuklyavirág (#133)
1 darázsszárny (#652) 1 dorony tüdő (#212) 1 dözmöng szív (#122)
39 drótszőr (#37) 4 elkarog szőr (#665) 3 evaporőr háj (#105)
1 ezüst karkötő (#158) 1 ezüstshuriken (#327) 1 ezüsttőr (#322)
3 fáklya (#36) 1 fémrúd (#104) 2 furulya (#233)
4 fűszertartó (#210) 1 fúvócső (#20) 1 göcsörtös bunkó (#123)
1 grifftojás (#179) 1 gromak bőr (#268) 1 gromak páncél (#270)
8 gyenge méreg (#26) 5 gyöngymangó (#135) 1 harci kalapács (#174)
1 hebrencs csapda (#147) 1 hosszú íj (#111) 4 huhogó bibe (#332)
14 kaktusztüske (#114) 2 kavadu iszák (#25) 5 kazmár gyökér (#205)
1 kék orchidea (#68) 2 kígyóbőr kesztyű (#49) 1 kőkalapács (#13)
1 kőkés (#6) 1 kőszem (#304) 2 kötél (#92)
10 lapkorong (#80) 1 lapockacsont (#33) 43 madártoll (#112)
6 magszim bél (#103) 2 mandibulapenge (#125) 3 manifeszt.nyúlvány (#214)
1 mászókampó (#165) 1 mászókarom (#78) 1 méregfog (#1553)
1 mérg. ubuk dobónyíl (#188) 1 mérleg (#81) 1 Métely páncélja (#1562)
1 moa burát (#384) 1 moa katalizátor (#386) 2 moa üveggömb (#383)
3 mocsári penke (#148) 1 monstrum vállvédő (#1577) 1 móri gyümölcs (#116)
1 mutáns csont (#331) 1 nagy bronzkulcs (#185) 2 nagy vaskulcs (#186)
9 nektoraf faggyú (#667) 2 nyu-shuriken (#157) 2 obszidián függő (#195)
1 obszidián karkötő (#229) 7 óndarab (#85) 1 parittya (#18)
12 pirkit (#153) 1 púderkő (#119) 3 purifikátor háj (#269)
8 ragasztó (#83) 6 rákfatty váladék (#333) 1 rézpáncél (#71)
1 rézsisak (#72) 1 Rodger kezdő üstje (#1167) 2 rókafarok (#124)
1 rövid íj (#107) 1 ryuku köpeny (#693) 7 sallank nyíl (#129)
1 sámán erszény (#650) 1 saválló fülbevaló (#1552) 1 smaragd védőgyűrű (#223)
6 smirglilevél (#29) 2 spiritusz (#170) 7 sullár hólyag (#168)
20 sünmedve tüske (#14) 1 surranó kígyó bőr (#47) 5 szárnyas hernyó (#69)
1 szeksztáns (#32) 1 szent jogar (#150) 1 szigony (#389)
1 szuperkötél (#209) 11 szvó-ektoplazma (#151) 3 tankány karom (#237)
1 tatu dob (#234) 1 távcső (#42) 25 tigroszlán fog (#63)
60 tinta (#101) 1 trikornis szarv (#198) 2 tükör (#43)
3 tüske (#22) 1 tüskecsapda (#242) 1 ubuk dobónyíl (#138)
20 ubuk tüske (#131) 46 ugh méreg (#166) 1 umbatari karkötő (#278)
7 uzbány csőr (#169) 3 vadász tatu bőr (#15) 12 varányszem (#30)
1 varkaudar csont (#1113) 1 vasalt bunkó (#181) 3 vasérc (#152)
1 vassisak (#160) 31 víz (#27) 2 vizestömlő (#3)
6 vízionár szem (#102) 2 zárnyitó készlet (#39) 2 zöld üveg (#82)
1 lánckesztyű (#230)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

5 6 7 8 9 10 11
-26
-25
-24
-23
-22
-21
-20
-19
(6,-23) az 58. labirintus bejárata, ryuku gárdista (#360)
(6,-22) epokitféreg (#147), mákrózsa bokor (#55, belőle készíthető: #56), Raia oltár
(7,-21) rát-fa (#77, belőle készíthető: #69), művészi porolit (#720), 38. jellempróba, quwarg királynő (#153)
(7,-20) ryuku ostromteknős (#362), ősi csatamező (#263), szent tölgyfa (#393), 32. jellempróba, művészi porolit (#720), egy elf férfi, óriás csontváz (#176), szintszívó (#96), csontváz lord (#177)
(8,-21) oltár, 36. jellempróba, tüskés harci gromak (#156)
(9,-22) karmos tankányok (#137), amniosz-fa (#202, belőle készíthető: #203), 31. jellempróba, művészi porolit (#720), Tharr oltár
(10,-25) xantusz-kaktusz (#113, belőle készíthető: #114), phua-kúp (#372), művészi porolit (#720), délnyugatra tartó szekérkaraván (#1215), 28. jellempróba, massza (#217)
(10,-24) ragyás burástyák (#111), smirglibokor (#31, belőle készíthető: #29), 29. jellempróba
(10,-23) manifesztátorok (#124), patak, művészi porolit (#720), Leah oltár, 48. jellempróba

Üzenet küldése a karakternek