76. forduló, 78. forduló, Torgeist összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2016. nov. 3. 9h:09'
EZ A 234. JÁTÉKHETED, 77. FORDULÓD
235. játékheted kezdete: nov. 6.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Számládon a zsetonok száma 64 alá esett!
Ez a forduló 29 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #4523
SZÁMLA : XXXX

TORGEIST KALANDJAI


1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [84,-55] koordinátán.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idő ellenére is sikerült némi életerőt visszanyerni. (+7 életerő.) Megöntözöd a szent tölgyet (-5 korty víz). Varázserőd regenerálódik. (+16 varázspont.)
(Szörnykeresés: ilyen terepen a keresett szörny nem él, ezért nem is pazarolsz most kutatásra TVP-t.)

* 1. KP: v 12 0 0 elmormolod a 12. varázslatot
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd az erőpajzs I varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 234.]

be 1215 11 bemész az 1215. épületbe
Úgy döntesz, hogy a karavánnal tartasz. Közelebb lépsz egy szekérhez, és felkéredzkedsz rá. A bakon ülő árnymanó kölyök, miközben ádázul rág valamit a szájában, bólint, szállj csak fel. Keresel magadnak némi helyet a szekér hátuljában, és kényelmesen elhelyezkedsz. A karaván nyugatra indul.
3 mérföld zötykölődés után (bozótos területen): van itt egy művészi porolit; 9 mérföld zötykölődés után (bozótos területen): néhány surranó kígyó bukkan fel, majd a másik irányba továbbindulnak; van itt egy szopógödör; 15 mérföld megtétele után (síkságon): van itt egy művészi porolit; 18 mérföld zötykölődés után (bozótos területen): egy eltévedt sullár megtámadja a karavánt, szerencsére a karaván soraiban vannak felkészült harcosok is, akik elűzik a bestiát; 21 mérföld megtétele után (dombságon): van itt egy olvasztókemence, egy vaskohó; 24 mérföld megtétele után (alacsony hegységben): van itt egy világítótorony, egy olvasztókemence, egy vaskohó; 27 mérföldre az indulási helytől (hegyszirtek között): van itt egy mély szakadék, egy művészi porolit, egy világítótorony; 30 mérföld zötykölődés után (alacsony hegységben): van itt egy vaskohó, egy világítótorony, egy olvasztókemence.
És végül elérkezel a karavánnal közös utazásod végére. Leszállsz a szekérről, búcsút intesz nekik, majd szemügyre veszed, hol is vagy éppen. [22 pontot használtál fel, van még 212.]

AZ UTAZÁS MEGKEZDÉSE ELŐTTI TÉRKÉPED

83 84 85
-56
-55
-54

[73,-55] Egy kisebb településhez érkeztél. Elérted Maad keleti határát, a Grákó-hegyek első lankáit. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy főutcát. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Észreveszel egy fellegvárat. (no:1. építését xadornix kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Felfedeztél egy fellegvárat. (no:2. építését Ősi Hajnal Lovagjai kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy villát. (no:3. építését magenta Jade kezdte, eddig 5900 TVP épült bele.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő.

Megpillantasz egy épületet. Közelebbről látod, hogy egy Trikornis Futárszolgálat (711. épület.).
Összefutsz Palastival. Elenios ministránsa. Egy borostyán függőt, egy ezüst karkötőt, egy ezüst nyakláncot, egy fekete bőrcsizmát, egy igazgy. fülbevalót, egy kígyóbőr kesztyűt, egy koponya gyűrűt, egy láncinget, egy örökkéval. rubinját, egy szem szimbólumot és egy vassisakot visel. Jelvényei: Naprend (a Chara-din elleni harcért). Felszerelését egy ork bérgyilász trófea, egy szürke rinocérosz trófea és egy törpemammut trófea díszíti. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy ezüsttőrt tart. Teherhordója is van: egy királygyík! Szegény állat majd megszakad. Auráját érzékelve máris tudod, tiszta fehérrel ragyog, jelezve, hogy ő jó.
Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok.
Összeakadsz Galargamothtal. Sheran eljövendő papja. Egy arany papi karkötőt, egy bíbor erőövet, egy fekete bőrcsizmát, egy láncinget, egy lánckesztyűt, egy obszidián karkötőt, egy rézsisakot és egy virág szimbólumot visel. Jelvényei: Naprend (a Chara-din elleni harcért). Fegyverzetét egy troll ritualista trófea, egy karmos tankány trófea és egy kérődző etra trófea ékesíti. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy méregfogat tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Egy goldugar a hátasa. Mentális auráját felismered, színtelen semleges, mint Neked.
Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat.
Jóízűen falatozol. (-1 kaja.)
[0 pontot használtál fel, van még 212.]

m 7 mozogsz északnyugatra
[72,-56] Még mindig a városban vagy. Veszélyt érzel az utca végén feltűnő alakból. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy orgyilkos lehet. Itt csata lesz.

Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát ellenfeledre rohansz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod az orgyilkos testét. (3 támadással 80 életpontot sebezve.) Az orgyilkos feléd döf, de csak ijesztésképp. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Szereztél 1 orgyilkos tőrt. 336 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 80, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel előtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza betűket: " Kedves kalandozótárs! A Barátság negyedében jársz. " Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy xantusz-kaktuszt. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy mákrózsa bokrot. Észreveszel egy főutcát. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy teljesen lerombolt oltárt. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy nekrofunt. A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " Szeresd a sört, igyál sokat barátom; Ámlin vagyok, a Korsókat komálom! " Valami nagyon szomorú dolgot találtál! A földön egy barna, hosszú hajú, szürke szemű drow férfi kirabolt, megcsonkított holtteste hever. Kb. egy hete ölhették meg. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Belebotlasz valamibe: 1 ásó. Magadhoz veszed. Találsz egy táblát, rajta a következő felirattal: " Végzetfelhő fagyos moraja, kristálynyíl ezüst villanása végül. " Van itt egy Fehér Bérc Plaza (669. épület.), egy bank (697. épület.) és egy kvazár kohó (755. épület.). A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " Kevés már a dupla VP? Vár az Illúzió Mesterei KT. " [9 pontot használtál fel, van még 203.]

ea 57 eladod az 57. tárgyat
Eladtál 1 bőrsisakot. 5 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 203.]

ea 304 eladod a 304. tárgyat
Eladtál 1 kőszemet. 5 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 203.]

ea 12 eladod a 12. tárgyat
Eladtál 1 csontszuronyt. 2 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 203.]

ee 225 56 677 eladod a 225. tárgyat az 56. tárgyat a 677. tárgyat
Eladtál 4 orgyilkos tőrt. 32 aranyat kaptál.
Egyetlen bolt sincs itt, amely azt a tárgyat megvenné.
Eladtál 2 szulfagor agyart. 8 aranyat kaptál.
[0 pontot használtál fel, van még 203.]

ea 212 3 eladod a 212. tárgyat 3
Eladtál 3 dorony tüdőt. 24 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 203.]

ea 712 eladod a 712. tárgyat
Eladtál 1 etra hályogot. 25 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 203.]

ve 92 megveszed a 92. tárgyat
Vásároltál 1 kötelet. 1 aranyat fizettél. Figyelmeztetés: megterheltséged 100 % fölé emelkedett! [0 pontot használtál fel, van még 203.]

ve 104 megveszed a 104. tárgyat
Vásároltál 1 fémrudat. 12 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 203.]

ve 191 megveszed a 191. tárgyat
Vásároltál 1 aranyláncot. 30 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 203.]

ve 14 4 megveszed a 14. tárgyat 4
Vásároltál 4 sünmedve tüskét. 4 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 203.]

ve 128 4 megveszed a 128. tárgyat 4
Vásároltál 4 sallank karmot. 12 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 203.]

fog 101 219 elfogod a 101. szörnyet a 219. tárggyal
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 203.]

m 2 2 2 mozogsz keletre, keletre, keletre
[73,-56] Még mindig a városban vagy. Hatodik érzéked veszélyt jelez. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy orgyilkos lehet. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod az orgyilkos jobb vállát. (3 támadással 71 életpontot sebezve.) Bár ügyesen védekezel, az orgyilkos sem kezdő, és megdöfködi a mellkasodat. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Az orgyilkos most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Szereztél 1 orgyilkos tőrt. 336 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 71, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}

A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " Ez itt egy koszos porfészek, Szénaszag, ahova nézek... " Oldalt pillantva, meglátsz egy fény szentélyét. Látsz egy főutcát. Oldalt pillantva, meglátsz egy teljesen lerombolt vaskohót. A pusztítást biztos, hogy egy gonosz kalandozó okozta. Észreveszel egy teljesen lerombolt oltárt. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy fellegvárat. (no:1. építését deanaal kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Megpillantasz egy csinos tekerős kutat. A polgárőrség strázsál mellette. Ivás után megtöltöd a vizestömlőt is. A kultúra már ide is betört: Egy cikornyás betűkkel telerótt táblát pillantasz meg. Elolvasod: " Febr. 13-án éjjel farsangi buli a városban. Légy itt. Várunk. (V&T). " Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Előpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.) Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " Sheran szeret téged - miért fordulsz el tőle mégis? " Épületeket látsz: egy fogadó a Zöldfülű Kalandozóhoz. (684. épület.), egy városháza (685. épület.) és egy piroslámpás ház (696. épület.). Ahogy tovább caplatsz, egyszercsak megakad valamin a szemed. Közelebb nyomulva meggyőződhetsz róla, hogy ez egy tábla, valamilyen felirattal. Kiböngészed: " Melyik tárggyal menjen el, melyik tárgy az, ami érdekel... ÁRNYMENŐK by U.M.A. "

(Továbbmész...) [74,-56] Folytatod sétádat a házak közt. Találsz egy táblát, rajta a következő felirattal: " ELF vagy? Aurád NEM FEHÉR? Ne gondolkozz tovább: állj a drow-ok közé. " Látsz egy teljesen lerombolt vaskohót. A pusztítást biztos, hogy egy gonosz kalandozó okozta. Oldalt pillantva, meglátsz egy főutcát. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy teljesen lerombolt világítótornyot. Nyilván valamilyen gonosz fickó műve. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy nekrofunt. Utad során felfedezel egy teljesen lerombolt oltárt. Ilyen értelmetlen pusztítást csak egy gonosz karakter okozhat. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy sárkánytanyát. Felfedeztél egy fellegvárat. (no:1. építését Haláltánc kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel előtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza betűket: " Aranysárkány és Rend hívei! Erőnk alatt tör szét a Káosz csarnokának oszlopa! AKHI " Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Egy kapualjban gyanús árnyat pillantasz meg. Egy útonálló nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

A rövid íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 2 nyílvessző. Alaposan megsorozod az útonálló nyakát. (2 támadással 14 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát a másikra támadsz. Vashegyű lándzsával nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod az útonálló bal lábát. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Az útonálló egy felső támadása részben eléri célját, kisebb zúzódás keletkezik a jobb válladon. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 89 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 37, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

Ahogy tovább caplatsz, egyszercsak megakad valamin a szemed. Közelebb nyomulva meggyőződhetsz róla, hogy ez egy tábla, valamilyen felirattal. Kiböngészed: " Nem mindig az erő a nyerő! Vigyázz! Jön az ÁRNYMENŐ! U.M.A. (5569) az ÁRNYMENŐ! " Van itt egy ezüst mágustorony (670. épület.), egy Mélysötét Aréna (683. épület.), egy kolostor (690. épület.) és egy Földelem Kapuja Harci Iskola (698. épület.).
Összefutsz egy hosszú ezüsthajú, kék szemű alakváltó nővel. Fekete a bőre. Chara-din követője. Egy bakkura csizmát, egy káosz szimbólumot, egy kígyóbőr kesztyűt, egy örökkéval. rubinját és egy rézpáncélt visel. Felszerelését egy sörényes ubuk trófea és egy alpesi tehén trófea díszíti. Jobb kezében egy csontszuronyt tart. Auráját érzékelve máris tudod, feketén vibrál. Egy alattomos gonosz!
Határozatlanul biccent feléd, de Te nem viszonzod a köszönését. Odébbállsz.
A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " Álljon-e tábla az ősi Istenek tiszteletére. Hirdesse Rhatt és Bufa régvolt nagyságát és tanait. Állította Hexeter az Ősi Hajnal Lovagjai [9167] K.T. tagja közül. "

(Továbbmész...) [75,-56] Hatalmas hegyek közé érsz. Ez magashegység. Utad során felfedezel egy sziklafészket. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy világítótornyot.
(Feltételes mászás:) Jónéhány próbálkozás után sikerül csak a kampót megakasztani odafent. Lassan, óvatosan mászni kezdesz. Csak nehogy lezuhanj! Nem mersz lenézni a szédítő mélységbe. Amint felérsz, bemászol a fészekbe. Sokkal nagyobbnak látszik innét, mint odalentről. Kilihegve magadat, körbenézel az óriási tollakból és ágakból épített alkotmányban. Kicsit büdös a fészek. Turkálni kezdesz a tollakkal teli fészekaljban. Valamiben megakad a kezed! Találtál 1 grifftojást. Mikor lemásztál a kötélen, egy laza rántással kiakasztod a vaskampót, és elcsomagolsz. A távcsővel lassan körülnézel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy vaskohót. Keletre nézve látsz egy Raia oltárt. Délkeletre egy világítótorony van. Délre egy mély szakadék van. Délnyugatra egy rúnakő van. Északnyugatra egy vaskohó van. Északra egy oltár van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Egy drasmólyom nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a rövid íjjal. Elrepül 2 nyílvessző. Több lövedéked átfúrja a drasmólyom jobb vállát. (2 támadással 26 életpontot sebezve.) Meglengetve a vashegyű lándzsát ellenfeledre támadsz. Vashegyű lándzsával teljesen átszúrod a drasmólyom pikkelyes lábát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Apró csípést ejt rajtad a drasmólyom csőrével. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a bronzkardot, szereztél 5 madártollat. 144 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 42, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

Megvizsgálod a talajt. Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) törpe nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még friss törpe nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek keletre, kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 3 hetes troll nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek. [51 pontot használtál fel, van még 152.]

m 2 2 3 mozogsz keletre, keletre, délkeletre
[76,-56] Magad mögött hagyod a hófödte csúcsokat. A terep már csak alacsonyhegység. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy drasmólyom. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a rövid íjjal. Elrepül 2 nyílvessző. Alaposan megsorozod a drasmólyom jobb lábát. (2 támadással 16 életpontot sebezve.) Marokra fogva a vashegyű lándzsát ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Vashegyű lándzsával felnyársalod a drasmólyom bal oldalát. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) A drasmólyom belecsíp a kezedbe. Gyenge próbálkozás. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A drasmólyom szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a bronzkardot, szereztél 5 madártollat. 144 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 44, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Raia hívei emelték. Oldalt pillantva, meglátsz egy világítótornyot. Oldalt pillantva, meglátsz egy vaskohót. Érzékeled, hogy valamilyen fémszerű anyag van alattad. Némi ásással hozzájuthatnál.
(Feltételes ásás:) Leásol elég mélyre. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 2 óndarabot! Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy oltárt. Keletre nézve látsz egy olvasztókemencét. Délkeletre egy olvasztókemence van. Délre egy világítótorony van. Délnyugatra egy mély szakadék van. Északnyugatra egy oltár van. Északra egy vaskohó van. Elrakod a távcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Nocsak, itt van valami érdekes! Nem túl friss (kb. 1 hetes) törpe nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek keletre, kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek északra vezetnek.

(Továbbmész...) [77,-56] Laposodnak a hegyek, most már dombok között vagy. A Grákó-hegyek keleti tövében vagy. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy kőevő közeledik. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

A rövid íjjal célzol és lősz. Elrepül 2 nyílvessző. Alaposan megsorozod a kőevő testét. (2 támadással 25 életpontot sebezve.) Megmarkolva a vashegyű lándzsát ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Vashegyű lándzsával teljesen átszúrod a kőevő testét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) A kőevő lendületes ütése célt téveszt. Véres nyál csordul ki a kőevő száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkalapácsot, szereztél 1 fekete gyöngyöt. 110 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 52, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy olvasztókemencét. Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Számodra ismeretlen istené. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy vaskohót. Döbbenetes látvány tárul a szemed elé: egy hatalmas méretű verem szélén egy óriási fa álldogál, egy vastag ágáról a verem fölé egy ketrec lóg. A ketrecben egy rémült tekintetű mutáns lapul. A verem mélyéről mocorgást hallasz. Ha segíteni akarsz a szerencsétlen mutánson, egy zárnyitó készletre, legalább 5-ös zárnyitás szakértelemre, és 14 TVP-re van szükség (43. jellempróba). Megtorpansz: valami azt súgja, hogy a földfelszín közelében fémet találsz.
(Feltételes ásás:) Egy jó nagy lukat ástál. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 3 óndarabot! A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 bányászat). Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel keletre egy oltárt. Délre nézve látsz egy olvasztókemencét. Délnyugatra egy világítótorony van. Északnyugatra egy vaskohó van. Északra egy oltár van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Nocsak, itt van valami érdekes! Elég régi (kb. 3 hetes) alakváltó nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek.

(Továbbmész...) [78,-55] Vége a dombságnak, a terep átvált sík, de bokrokkal teli vidékbe. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Tharr híveié. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy rúnakövet. Hozzáérsz, remélve a telepatikus kontaktust, de semmi. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Ritka errefelé a fekete manógyerek, de te mégis találtál egyet. Találkozott egy tintacsigával és az leköpte. Feketén nem mer hazamenni, mert fél, hogy otthon el fogják verni. Ha van nálad púderkő, azzal újra kifehérítheted a bőrét, megmentve a veréstől. Ehhez 8 TVP-t kell elköltened (28. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő.
(Feltételes foglyul ejtés:) Valahol a közelben egy sullár van - állapítod meg a nyomokból. Sajnos már a jelenlegi szörnyidomítás mellett megengedett maximális számú szörny van a fogságodban. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Felismered a közeledőt. Csak egy sullár. Nem jelenthet különösebb problémát. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Megmarkolva a vashegyű lándzsát a másikra rontasz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a sullár jobb hátsó lábát. (3 támadással 74 életpontot sebezve.) A sullár megpróbál felöklelni szarvaival, de sikertelenül. Lábával meglök a sullár. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A sullár most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Felhasználva a bronzkardot, szereztél 1 sullár hólyagot. 424 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 74, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}

Egy szederbokrot találtál, megtöltöd az elemózsiás zsákodat. (+1 kaja.) Alaposan körülnézel a földön. Nagyon régi (kb. 3 hetes) troll nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még friss troll nyomokat, amelyek délre, kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek keletre, kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 3 hetes elf nyomokat, amelyek északra, kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek. Eszel valamit. (-1 kaja.) [43 pontot használtál fel, van még 109.]

kt 196 2 elkészíted a 196. tárgyat (2 darabot)
Legyártottál 2 trófea nyakláncot. [16 pontot használtál fel, van még 93.]

im imádkozol
Megtalálod az oltárt, és imádkozni kezdesz. Egy óra telik el buzgó mormolással. Aztán előveszed a 2 trófea nyakláncot, és az oltárra helyezed. Hatalmas lobbanással eltűnik az áldozat - úgy látszik, elfogadta az isten! Hang szólal meg a fejedben.
- Ah, nem csalódtam benned! Ügyes voltál. (+1 max. életerő, +4 max. varázspont.) Megtanítalak egy újabb varázslatra, melynek neve óriáserő. (ld. enc.) A teljesített feladat helyett kapsz egy újabbat, és természetesen továbbra is kihívás számodra a másik kettő: 1.) Nemcsak az egy erős ellenféllel szembeni hősies harc, hanem a sok gyengével szembeni kitartás is fontos. Ennek gyakorlásaképp ölj hét vadász tatut! 2.) Tharr papjaira a varázslathasználók különösen veszélyesek! Ölj meg két varkaudar mágust. 3.) Fontos feladatunk az ocsmány varázskomponensek pusztítása. Áldozz fel három dorony tüdőt. [30 pontot használtál fel, van még 63.]

m 5 5 mozogsz délnyugatra, délnyugatra
[77,-54] Változik a vidék képe, síkságon vagy. Virágzó orchidea illatát hozza a szél. Egy hajléktalan troll csörtet feléd, megszólít: - Haver, aggyá egy aranyat! Három hónapig ispotályba' vótam, nincsen pénzem. - Ha megszánod, adjál neki egy aranyat, ez nem kerül TVP-be (39. jellempróba). Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Nem tudod megállapítani, kinek van felszentelve. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amint a kukkert délkeletre fordítod, megpillantasz egy Raia oltárt. Délnyugatra nézve látsz egy vaskohót. Nyugatra egy oltár van. Északnyugatra egy világítótorony van. Északra egy olvasztókemence van. Elrakod a távcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő.

Alaposan körülnézel a földön. Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) elf nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 2 hetes törpe nyomokat, amelyek keletre, kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északkeletre, friss troll nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek.

(Továbbmész...) [76,-53] Dombos terepre érkeztél. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy vaskohót. Látsz egy oltárt. Nem tudod megállapítani, kinek van felszentelve. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy barátság szent tüzét. Egy hajléktalan troll csörtet feléd, megszólít: - Haver, aggyá egy aranyat! Három hónapig ispotályba' vótam, nincsen pénzem. - Ha megszánod, adjál neki egy aranyat, ez nem kerül TVP-be (39. jellempróba). Speciális mentális képességed segítségével megérzed, hogy fém közelében vagy.
(Feltételes ásás:) Kiásol egy nagy gödröt. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 2 rézdarabot! Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Néhány mérföldre délkeletre megpillantasz egy mély kutat. Délre nézve látsz egy Sheran oltárt. Délnyugatra egy oltár van. Nyugatra egy mély szakadék van. Északnyugatra egy rúnakő van. Északra egy oltár van. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő.

Körbevizsgálódsz. Nem túl régi (maximum néhány napos) troll nyomok vezetnek délkeletre. [26 pontot használtál fel, van még 37.]

* 1. BP: h 147 0 0 használod a 147. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [3 pontot használtál fel, van még 34.]

* 2. BP: ext 0 0 0 visszadátumozás kérelem
Még nem telt el egy hónap (legutóbb 2016. évben 11. hónapban adtad ki) a parancs utolsó használata óta. [0 pontot használtál fel, van még 34.]

* 3. BP: szk 10 0 0 keresed a 10. szörnyet
Felkészülsz a terepgyakorlatra: táborozás után megpróbálsz keresni egy vadász tatut. Bár nem emlékszel, hogy ilyen tereptípuson találkoztál-e azzal a szörnnyel. [0 pontot használtál fel, van még 34.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 3 4 fejleszted a 3. tulajdonságodat 4 pontért
Gólyalábakat építesz, és azokkal egyensúlyozva gyakorolsz. Sajnos a lábak túl gyengére sikerültek, hogy használni lehessen őket hosszabb távon, de legalább az egyensúlyérzékedet fejlesztetted. Ez még édeskevés ahhoz, hogy az ügyességed komolyan megnőjön. [4 pontot használtál fel, van még 30.]
Iszol a vizestömlőből. Etetési idő! Sajnos egy szem kajád sincsen, amit kioszthatnál az éhes szörnyeid között! Kissé nyúzott állapotban a mai fáradalmaktól, találsz egy pontot, ahol tábort verhetsz. Egyet fordulsz fektedben, és már alszol is. A heti megpróbáltatások megedzették a szervezetedet. (+1 max. életerő.)
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebből a következő körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 218 pontot. A következő körben tehát 248 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


ÓRIÁSERŐ (53. VARÁZSLAT)
Végre megszerezted minden Tharr-pap álmát, a plusz sebzést adó varázslatot! Ennek a kellemes varázslatnak az elmormolása 24 VP-be kerül, és 5 TVP-be. Ettől kezdve egészen a következő forduló elejéig tart. Minden támadásodra kapsz +1 sebzést (tehát ha már háromszor támadsz a fegyvereddel, akkor körönként +3-at!). Ha tapasztaltabb leszel, akkor ez támadásonként +2-re ill. +3-ra is nőhet! A varázslat anyagi komponense egy sallank karom.

KARAKTERLAP

Torgeist, egy szőke, hosszú hajú, szürke szemű ember férfi vagy. Körszakállad és rövid bajuszod van. A bőröd világosabb az átlagosnál. Tharr tanítványa vagy. A Túlélők (#9172) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 77. fordulód.

Erő: 22 (24) Szint: 14 Merészség: 5/5 Magasság: 169 cm
IQ: 18 Támadás: 13 Agresszió: 5 Testsúly: 90 kg
Ügyesség: 22 Védekezés: 27 Menekülés: 30 % Életkor: 21/21 év
Egészség: 20 Életpont: 218/213 Jellem: semleges (+2) Tul. pont: 0
Szerencse: 18 Varázspont: 91/76 Pénz: 545 arany Kép. pont: 0
Tudatpont: 15/15
Eddig összesen 494 szörnyet (7 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 1 583 TP-t kaptál. Jelenleg 74 410 TP-d van. A következő szinthez még 590 TP szükséges. Trófeáid: kérődző etra, rőtmanó berzerker, ragyás burástya.

HARCI ISMERETEK
szúrófegyverek: 17/94 (+21%) vágófegyverek: 5/88 ütőfegyverek: 11/58
lőfegyverek: 11/55 (+16%) dobófegyverek: 2/12

Feltételes fegyverváltás: vashegyű lándzsa (#182) << bronzkard (#2083) << göcsörtös bunkó (#123)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -3.); nyílvessző (#108) (4 -5.); ubuk tüske (#131) (6 .); mérgezett tüske (#23) (7 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0
76,62 mezőn táborozol

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 104 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 6/9 2. nyomkövetés: 16/74 (+25%) 3. mászás: 6/20 (+9%)
4. csapdakészítés: 8/87 (+10%) 5. csapdaészlelés: 5/10 6. gyógyítás: 11/85
7. titkosírás: 1/88 8. felderítés: 3/49 9. szörnyidomítás: 1/54
10. teológia: 3/74 (+3%) 11. szörnyismeret: 5/17 12. zárnyitás: 1/6
13. vadászat: 4/36 14. bányászat: 13/32 (+49%)

FELTÉTELES PARANCSOK (még 47 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
ásol max. 72 TVP-ért
elfogod sullárt (#101) fedett veremmel (#219)
mászol max. 40 TVP-ért
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 3, max: 50)
sörényes ubuk (#89), piromenyét (#99), vadász tatu (#10)

VARÁZSLATAID
Papi varázslataid
gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP)
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP)
csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK
erőpajzs I (#12)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
spagulár (#82) (hátas: 9 lépés/kör; 8 TVP/lépés;) státusz: éhes

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Nemcsak az egy erős ellenféllel szembeni hősies harc, hanem a sok gyengével szembeni kitartás is fontos. Ennek gyakorlásaképp ölj hét vadász tatut! (számláló: 0)
2.) Tharr papjaira a varázslathasználók különösen veszélyesek! Ölj meg két varkaudar mágust. (számláló: 0)
3.) Fontos feladatunk az ocsmány varázskomponensek pusztítása. Áldozz fel három dorony tüdőt.

HŐSTETTEID
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 3 felderítő, 4 szabotőr, 7 harcos, 7 királynő, 3 élőholt.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
energia-csapolás (167)
beszéd állatokkal (171)
tudati őrjárat (183)
elnyomók gyűlölete (190)
kasztrop.kitágulás (197)
csonttörés (219)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
düh (289)
fegyvermester (302)
pszionikus védelem (307)
kétkezes harc (338)
az ősök hite (362)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 1121 TU szükséges.)
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.

NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Páncélok és pajzsok
1 * bakkura csizma (#96) 1 * bronzpajzs (#89) 1 * kígyóbőr kesztyű (#49)
1 * láncing (#222) 1 mászókarom (#78) 1 * vassisak (#160)
Fegyverek és lövedékek
1 bronzkard (#2083) 1 ezüsthegyű nyíl (#323) 1 * fúvócső (#20)
1 göcsörtös bunkó (#123) 1 kőkalapács (#13) 1 kőkés (#6)
3 mérg. ubuk dobónyíl (#188) 1 mérgezett vasnyíl (#187) 11 nyílvessző (#108)
1 orgyilkos tőr (#225) 1 rövid íj (#107) 2 ubuk dobónyíl (#138)
9 ubuk tüske (#131) 1 * vashegyű lándzsa (#182) 1 vashegyű nyíl (#176)
Ékszerek és egyéb csecsebecsék
1 borostyán függő (#162) 1 ezüst gyűrű (#180) 1 ezüst karkötő (#158)
1 ezüst nyaklánc (#117) 1 * két kard szimbólum (#144)
Eszközök, használati tárgyak, készletek
2 ásó (#34) 2 bronzkulcs (#76) 4 csontkulcs (#74)
3 + deus ex machina (#1) 1 dobóháló (#221) 1 fáklya (#36)
1 + hebrencs csapda (#147) 1 kis vaskulcs (#40) 1 kötél (#92)
1 mászókampó (#165) 1 nagy bronzkulcs (#185) 3 rézkulcs (#75)
1 távcső (#42) 2 vaskulcs (#183)
Löttyök és porok, tartóstul
4 aranyló ugarhéj (#100) [bennük 20 csepp tinta (#101), fér még: 20]
2 fűszertartó (#210) [üres, kapacitás: 10]
1 huhogó bibe (#332) [üres, kapacitás: 12]
2 kavadu iszák (#25) [bennük 20 csepp gyenge méreg (#26), fér még: 0]
2 sullár hólyag (#168) [bennük 6 csepp spiritusz (#170), fér még: 34]
4 uzbány csőr (#169) [bennük 18 csepp ugh méreg (#166), fér még: 30]
2 vizestömlő (#3) [bennük 37 korty víz (#27), fér még: 3]
1 zöld üveg (#82) [benne 12 csepp ragasztó (#83), fér még: 8]
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
3 acélpengőke (#231) 8 álompor (#396) 3 aurach fog (#657)
1 darázsszárny (#652) 5 drótszőr (#37) 4 ezüstdarab (#326)
3 fabontó (#106) 2 fekete gyöngy (#99) 1 fémrúd (#104)
2 grákóbőr (#41) 1 grifftojás (#179) 2 gyöngymangó (#135)
19 madártoll (#112) 3 magszim bél (#103) 6 mákrózsa virág (#56)
1 mocsári penke (#148) 1 Morgan kristálya (#659) 1 móri gyümölcs (#116)
23 óndarab (#85) 1 púderkő (#119) 26 rézdarab (#70)
3 smirglilevél (#29) 1 szuperkötél (#209) 3 szvó-ektoplazma (#151)
4 vadász tatu bőr (#15) 2 varányszem (#30) 1 varkaudar csont (#1113)
7 vasérc (#152) 2 vízionár szem (#102)

Összsúly: 62.63 kg Megterheltség: 107%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 67 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 aranylánc (#191) 1 bőrsisak (#57) 1 csontszurony (#12)
3 dorony tüdő (#212) 1 etra hályog (#712) 1 fekete gyöngy (#99)
2 kaja (#2) 1 kőszem (#304) 6 nyílvessző (#108)
2 orgyilkos tőr (#225) 2 szulfagor agyar (#677) 4 ubuk tüske (#131)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
42 arany (#50) 1 álompor (#396) 1 ásó (#34)
1 fémrúd (#104) 1 grifftojás (#179) 1 kötél (#92)
10 madártoll (#112) 5 óndarab (#85) 2 rézdarab (#70)
1 sullár hólyag (#168) 19 víz (#27)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

71 72 73 74 75 76 77 78 79
-57
-56
-55
-54
-53
-52
(72,-56) orgyilkos (#131), Fehér Bérc Plaza (#669), bank (#697), kvazár kohó (#755), xantusz-kaktusz (#113, belőle készíthető: #114), mákrózsa bokor (#55, belőle készíthető: #56), főutca (#399), oltár, nekrofun (#173)
(73,-56) orgyilkos (#131), fogadó # (#684), városháza (#685), piroslámpás ház (#696), fény szentélye (#376), főutca (#399), vaskohó (#155), oltár, ház (#400), városi kút
(73,-55) Trikornis Futárszolgálat (#711), főutca (#399), oltár, ház (#400), Palasti (6116. kalandozó), Galargamoth (6117. kalandozó)
(74,-56) ezüst mágustorony (#670), olimpiai aréna (#683), kolostor (#690), Földelem Kapuja Harci Iskola (#698), vaskohó (#155), főutca (#399), világítótorony (#156), nekrofun (#173), oltár, sárkánytanya (#492), ház (#400), útonálló (#130), egy alakváltó nő
(75,-56) sziklafészek (#167), világítótorony (#156), drasmólyom (#60)
(76,-56) drasmólyom (#60), Raia oltár, világítótorony (#156), vaskohó (#155), érclelőhely
(76,-53) vaskohó (#155), oltár, barátság szent tüze (#484), 39. jellempróba, érclelőhely
(77,-56) kőevő (#62), olvasztókemence (#86), oltár, vaskohó (#155), 43. jellempróba, érclelőhely
(77,-54) 39. jellempróba, oltár
(78,-55) Tharr oltár, egy ismeretlen isten rúnaköve, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), 28. jellempróba, sullárok (#101)

Üzenet küldése a karakternek