Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2016. szept. 17. 11h:05' EZ A 488. JÁTÉKHETED, 77. FORDULÓD 489. játékheted kezdete: szept. 23. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 21 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #3411 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: v 1 2 0 | elmormolod az 1. varázslatot |
* 2. KP: tps 5 0 0 | TVP spórolása: 5 pontért |
ef 6 | energia fejlesztése 6 |
a 95 2298 2 | átadod a 95. tárgyat a 2298. kalandozónak (2 darabot) |
d 64 3 | eldobod a 64. tárgyat (3 darabot) |
f 231 | kísérletezel a 231. tárggyal |
m 4 4 4 | mozogsz délre, délre, délre |
Nem árt az elővigyázatosság! Egy tüskepajzs varázslattal készülsz a csatára. Megveted a lábad, és a fúvócsővel ellenfeledre lősz. Elrepül 3 tüske. Pár lövedéked átjárja a proteinfecske jobb szárnyát. (3 támadással 9 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a szöges bunkót. Elszántan a másikra rontasz. Szöges bunkóval többször kegyetlenül megütöd a proteinfecske testét. (2 támadással 33 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Orgyilkos tőrrel többször eltalálod a proteinfecske nyakát. (2 támadással 7 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). A proteinfecske feléd csap csőrével, de sikertelenül. A proteinfecske karmai megsebesítik a jobb kezedet. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Szöges bunkóval kegyetlenül megütöd a proteinfecske jobb lábát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Orgyilkos tőrrel megdöfködöd a proteinfecske bal lábát. (2 támadással 8 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). A proteinfecske csőre feléd sújt, de Te könnyedén félrehajolsz. A proteinfecske többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A proteinfecske most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a bronzkardot, szereztél 3 madártollat. 323 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 76, sebződés: 8, gyógyulás: 9, összesen: +1 ÉP}
(Továbbmész...) [49,3] Szűnni nem akar a zöld síkság. Nemrég eshetett, mert a fűszálak végén még imitt-amott megcsillan egy esőcsepp. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy gyilkos sallank közeledik. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.
Mielőtt összecsapnátok, a fúvócsővel ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 2 tüske. Több lövedéked átfúrja a gyilkos sallank testét. (2 támadással 14 életpontot sebezve.) Megmarkolva a bronzkardot ellenfeledre rontasz. Bronzkarddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a gyilkos sallank izmos hátát. (2 támadással 29 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Orgyilkos tőrrel felnyársalod a gyilkos sallank izmos hátát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). A gyilkos sallank többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A gyilkos sallank most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a bronzkardot, szereztél 5 sallank karmot. 163 tapasztalati pontot kaptál. Elmúlt a vámpirizáció hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 55, sebződés: 5, gyógyulás: 6, összesen: +1 ÉP}
(Továbbmész...) [49,4] Még mindig füves síkságon vagy. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Számodra ismeretlen istené. Egy bokor tövében apró bakkura-porontyokat pillantasz meg! Mellettük hever az anyjuk, megnyúzva. Szerencsétlen apróságok! Nyilván az éhhalál vár rájuk. Ha gyűjtesz nekik némi ennivalót, 30 TVP-t kell elköltened (10. jellempróba). Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Felismered a közeledőt. Csak egy sebesült süvítő rája. Nem jelenthet különösebb problémát. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már tüskepajzs vibrál körülötted. Vad csatakiáltással, felemelve a bronzkardot ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Bronzkarddal végigvagdosod a süvítő rája testét. (2 támadással 10 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel jól megszurkálod a süvítő rája testét. (2 támadással 8 életpontot sebezve.) A süvítő rája belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A süvítő rája farka jobb karodra és kezedre csap le. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Bronzkarddal végigmetszed a süvítő rája testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel kicsit megsebzed a süvítő rája lapos testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A süvítő rája fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Több csapást kapsz a süvítő rája farkától. (5 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A süvítő rája összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. 283 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 34, sebződés: 17, gyógyulás: 0, összesen: -17 ÉP}
m 4 4 4 | mozogsz délre, délre, délre |
Fegyvert váltasz: előkapod a szöges bunkót. Marokra fogva a szöges bunkót ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Szöges bunkóval többször kegyetlenül megütöd a kaffogó hebrencs testét. (2 támadással 27 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel több döféssel felnyársalod a kaffogó hebrencs testét. (2 támadással 18 életpontot sebezve.) A kaffogó hebrencs állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A kaffogó hebrencs összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Felhasználva a bronzkardot, szereztél 1 hebrencs állkapcsot. 199 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 45, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [49,6] A síkságot ritka erdő váltja fel. Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy mérges pók közeledik. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.
Marokra fogva a bronzkardot a másikra támadsz. Bronzkarddal egy hatalmas csapással felmetszed a mérges pók szőrös testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a mérges pók egyik lábát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) A mérges pók csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A mérges pók összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Felhasználva a kavadu iszákot, szereztél 5 csepp gyenge mérget. 10 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 26, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Meglengetve a bronzkardot ellenfeledre ugrasz. Bronzkarddal egy irtózatos ütéssel felvágod a lebegő gomba puha kalapját. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel teljesen átszúrod a lebegő gomba húsos törzsét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) A lebegő gomba mancsa centiméterekre az arcodtól suhan el! A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Felhasználva a bronzkardot, szereztél 1 kaját. 4 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 31, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [49,7] Fellélegzel, ahogy az erdő nyomasztó súlya mögötted marad. Sík területre értél. Egy színváltó pille libben el az orrod előtt, de mire utánafordulsz, már el is tűnt. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy tűzbokrot. Utad során felfedezel egy oltárt. Dornodon híveié. Jajgatásra leszel figyelmes. Látod, hogy a földön egy troll nő fekszik. Fél lába hiányzik! A nyomokat megvizsgálva, gyorsan rájössz, hogy a szerencsétlent valószínűleg egy tigroszlán vagy valamilyen hasonló vadállat támadta meg, de vagy a troll lady bunkózása, vagy viszonylagos jóllakottsága következtében "csak" a lábát harapta le. A seb, hála a trollok lassú regenerációs képességének, már begyógyult, de valószínűleg még hónapok kellenek ahhoz, hogy a lába újra kinőjön. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy botra, amelyből mankót készítesz neki, 20 TVP-ért (2. jellempróba). A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Hmm, csak egy szárnyas gömböc. Ettől nincs semmi félnivalód. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.
Vad csatakiáltással, felemelve a bronzkardot ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Bronzkarddal kilukasztod a szárnyas gömböc testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel teljesen átszúrod a szárnyas gömböc testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) A szárnyas gömböc feléd harap, de sikertelenül. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
5 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 27, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
m 5 5 4 | mozogsz délnyugatra, délnyugatra, délre |
(Továbbmész...) [47,9] Fák, mindenütt csak fák. Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. Csak egy sebesült fabontó szójer. Megvető mosollyal várod a találkozást. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.
Marokra fogva a bronzkardot a másikra rontasz. Bronzkarddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a fabontó szójer barna testét. (2 támadással 29 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel eltalálod a fabontó szójer testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) A fabontó szójer fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A fabontó szójer még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Felhasználva a bronzkardot, szereztél 3 fabontót. 124 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 34, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}
Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Bronzkarddal párszor kilyukasztod a gyilkos tetű testét. (2 támadással 26 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megdöföd a gyilkos tetű testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) A gyilkos tetű feléd sújt csáprágóival, de mellé! A gyilkos tetű szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
189 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 35, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [47,10] Még mindig az erdőben vagy. Felfedeztél egy korongfát.
f 166 | kísérletezel a 166. tárggyal |
tf 3 30 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 11 pontért |
szk 50 | keresed az 50. szörnyet |
* 1. BP: tpf 5 0 0 | TVP elővétele: 5 pontért |
* 2. BP: h 243 0 0 | használod a 243. tárgyat |
KATEGÓRIÁK AZ OLIMPIÁN Az idei Olimpián a kategóriabesorolás rendszere megegyezik az előző olimpián használttal. Ezúttal is 7 kategória lesz, plusz 1 kategória azoknak, akik már benne voltak az első háromban a legfelső kategóriában egy korábbi olimpián. Nincsenek előre meghatározott kategóriák, amelyekre optimalizálgatnod kell a karakteredet, védettség korlátok meg hasonlók. Egyszerűen csak készülj fel az Olimpiára legjobb tudásod szerint, és kész. Rakd fel a legjobb páncélzatot, fegyvert, stb. Az Olimpiai bizottság speciális teszt elé fog majd állítani, harci tudásod összessége fogja eldönteni, hogy végül melyik kategóriában fogsz indulni a nyolc közül. Minden egyes párviadal előtt pontosan ugyanúgy indulsz, mint ahogy beneveztél. Tehát ha az előző harcban lemágiatörték rólad a varázslatokat, megsemmisült a páncélod, nem számít, minden újra meglesz a következő csatában. Ezenkívül a varázspontod és a lőfegyvered sem fog így elfogyni, tehát nem szükséges 20 varázskővel vagy 40 mérgezett vasnyíllal rendelkezned ahhoz, hogy esélyed legyen. Elindulhatsz tehát a kedvenc lőfegyvereddel, a legbrutálisabb varázslataiddal, nem fogysz ki az erőforrásokból. Következménye azonban, hogy a lőfegyverek közül tiltott az esszenciakristály használata. Itt említjük még meg, hogy a menekülés varázslat az olimpián nem működik, és a háló varázslat hatékonyságát csakis a verseny időtartamára csökkentettük, a lőfegyver használat helyett a hálóból mindenképp kikászálódsz. Az Istenek Talizmánja nevű tárgy agytaposás nevű képessége nem működik. Megjegyzés: Az Olimpia során a Tudatturbó tudati képesség nem használható, ha ilyen van rajtad, leoldják rólad. Nem szeretnénk, ha a Közös Tudatok vezetői jogtalan előnyhöz jutnának. Az Olimpián azt a lő/dobófegyvert fogod használni, amelyet a KF <lő/dobófegyver> paranccsal bekészítettél. Az FLH 999 parancsnak nincs jelentősége. FONTOS!!! Az idei olimpián is lehetőség van arra, hogy többször jelentkezhess, ha esetleg a korábbi jelentkezésedet elrontod. Az újabb jelentkezéshez ugyanazt a parancsot kell kiadni, és ugyanúgy aranyba kerül. Az olimpián a legutolsó jelentkezésedet fogjuk figyelembe venni. |
PSZIONIKUS VÉDELEM (307. TUDATI KÉPESSÉG) Már régóta bánt, hogy pszi energiáidat nem csak te hasznosíthatod, hanem időnként mindenféle élősködő és egyéb lény merít belőle. A közös tudatod által kifejlesztett képességnek köszönhetően ezentúl másként lesz. Mostantól a pszi pontjaid száma csak akkor csökken, ha azt te használod valamilyen képesség révén. Megjegyzés: az alábbi képességek hatásától leszel védett: poszogó mösze, direkt kontaktus, szörnyek pszi pont szívó képessége. |
ELNYOMÓK GYŰLÖLETE (190. TUDATI KÉPESSÉG) Mindenkinek megvannak a maga ellenségei, akiket valamilyen oknál fogva nem zár a szívébe. Nekünk is vannak ilyenek. Azok, akik céljaink ellen tesznek. Akik megpróbálják Ghalla megmaradt részét saját céljaikra felhasználni. Ezek ellen a lények ellen még nagyobb energiával, még nagyobb elkeseredéssel, hévvel, erővel harcolsz. Ha ilyen személlyel vagy szörnnyel találkozol, +7 támadást és +4 sebzést kapsz. A "gyűlölt elnyomó" persze nem lehet valami agyatlan csiga, hal vagy hasonló, legalább a gonoszkodáshoz elegendő intelligenciával kell, hogy rendelkezzék (min. 4-es IQ). A KT vezetőnek az EK 190 <ellenfél> parancsot kell kiadnia 1 TU árán, ahol az <ellenfél> lehet egy konkrét kalandozó, szörny, KT vagy vallás. (A vallás paraméterekhez ld. a Feltételes támadás enciklopédiáját.) Egyedi esetekben előfordulhat, hogy egy kalandozó szám lények nagyobb csoportját jelenti (pl. Sistergő Pumpa esetén a varkaudarokat). Ha te is ellenfeledül akarod kijelölni azt, akit a KT vezető megadott, elégséges egy EK 190 parancs. Ez nem kerül TU-ba. Lehetőség van arra is, hogy a KT vezetőtől eltérően, egy csak általad gyűlölt ellenfelet adj meg, az EK 190 <ellenfél> paranccsal, de ez neked is 1 TU lesz. Ezt a képességet nem használhatod egy fordulóban kétszer, és az olimpián nem működik. |
FURULYA (233. TÁRGY) Egyenletesen lyukakat fúrva egy ormánygőte csont felületébe, majd megcsiszolva egy smirglilevéllel, és beledugva egy acélpengőkét a végébe, már készen is van a furulya, mindössze 14 TVP árán! A furulyát a H 233 paranccsal használhatod. Második paraméterként add meg, hogy hány TVP-ért akarsz furulyázni. A saját szórakoztatásodon kívül egyelőre fogalmad sincs, hogy mire jó ez a hangszer. |
LEBEGŐ GOMBA (39. SZÖRNY) Ha a talaj fölött lebegve egy nagy, piros kalapú gomba jön feléd, ne rohanj azonnal pszichiáterhez (a környéken nem is találnál). Nem Te őrültél meg, csak az erdők és a kiégett területek egy békés lakójával találkoztál. Sokak szerint nagyon finom a húsa, ezért vadásznak rá. A lebegő gombák azonban nem tinók, akiket csak úgy le lehet vágni: hosszú, erős mancsukkal elég jól meg tudják védeni magukat egy átlagos vadásztól. |
Erő: | 16 (17) | Szint: | 14 | Merészség: | 6/4 | Magasság: | 157 cm |
IQ: | 19 | Támadás: | 13 | Agresszió: | 4 | Testsúly: | 49 kg |
Ügyesség: | 25 | Védekezés: | 20 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 158/158 év |
Egészség: | 14 | Életpont: | 180/180 | Jellem: | gonosz (21) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 15 | Varázspont: | 72/0 | Pénz: | 521 arany | Kép. pont: | 2 |
Tudatpont: | 18/10 | EFejl: | 10 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 1/9 | szúrófegyverek: | 16/75 (+6%) | vágófegyverek: | 9/46 (+35%) |
ütőfegyverek: | 8/78 (+10%) | lőfegyverek: | 14/74 (+8%) | dobófegyverek: | 7/24 |
Feltételes fegyverváltás: bronzkard (#2083) << szöges bunkó (#8) << bronzhegyű lándzsa (#87) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -2.); ubuk dobónyíl (#138) (3 -5.); rézgolyó (#343) (6 -9.); sallank nyíl (#129) (10 -); ezüstshuriken (#327) (997 .); |
Óvatosság (labirintusokban): 3 |
47,68 mezőn táborozol |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 1312 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 7/97 | 2. nyomkövetés: | 22/89 (+34%) | 3. lopás: | 4/47 |
4. mászás: | 5/89 (+3%) | 5. csapdakészítés: | 7/72 (+23%) | 6. csapdaészlelés: | 1/87 |
7. gyógyítás: | 12/17 | 8. titkosírás: | 1/66 | 9. felderítés: | 2/81 |
10. szörnyidomítás: | 3/53 | 11. teológia: | 6/83 (+9%) | 12. taumaturgia: | 1/40 (+5%) |
13. szörnyismeret: | 4/53 (+20%) | 14. zárnyitás: | 2/88 | 15. vadászat: | 12/36 |
16. bányászat: | 6/57 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 36 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
gyógyítasz 30% életerő alatt 30 TVP-ért |
kutatsz max. 15 TVP-ért |
ásol max. 24 TVP-ért |
készítesz smirglilevelet (#29) (max. 4 darabot ), fáklyát (#36) (max. 3 darabot ), mérgezett tüskét (#23) (max. 6 darabot ), tüskét (#22) (max. 8 darabot ), ubuk dobónyílat (#138) (max. 3 darabot ), rézgolyót (#343) (max. 4 darabot ), távcsövet (#42) (max. 1 darabot, csak egyszer), kaktusztüskét (#114) (max. 4 darabot ), nyílvesszőt (#108) (max. 3 darabot ), sallank nyilat (#129) (max. 3 darabot ) |
mászol max. 16 TVP-ért |
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 50) |
grákó denevér (#25) (csak egyszer) |
Barátságosság (aktív: 1, max: 50) |
pszi elementál (#221) |
VARÁZSLATAID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) | beszéd a holtakkal (#17, 10 VP, 5 TVP) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
7. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20) | ||||||
energiatüskék (#29) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 20) | ||||||
tüskepajzs (#30) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
garokk (#73) (hátas: 9 lépés/kör;) státusz: OK |
királygyík (#26) (málhás: +3 kg teher) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Beszélgess egy halott lelkével. |
2.) Egy igazán kemény feladat: ölj meg egy szintszívót. |
3.) Ölj meg egy színes dözmöngöt. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
keményebb bicepsz (149) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
energia-csapolás (167) |
beszéd állatokkal (171) |
tudati őrjárat (183) |
elnyomók gyűlölete (190) |
kasztrop.kitágulás (197) |
csonttörés (219) |
önismeret (236) |
a butaság ára (273) |
düh (289) |
fegyvermester (302) |
pszionikus védelem (307) |
kétkezes harc (338) |
az ősök hite (362) |
a mágia szeretete (393) |
időfolyamok (394) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 877 TU szükséges.) |
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
Összsúly: 45.58 kg | Megterheltség: 96% |
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 150% alatt van. | |
Még 84 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
2 | bakkura bőr (#95) | 3 | csontszablya (#64) | 5 | tüske (#22) | |||
2 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
3 | fabontó (#106) | 1 | fáklya (#36) | 5 | gyenge méreg (#26) | |||
1 | hebrencs állkapocs (#130) | 1 | lapkorong (#80) | 3 | madártoll (#112) | |||
5 | sallank karom (#128) |
46 | 47 | 48 | 49 | 50 | |
0 | |
|
|
|
|
1 | |
|
|
|
|
2 | |
|
|
|
|
3 | |
|
|
|
|
4 | |
|
|
|
|
5 | |
|
|
|
|
6 | |
|
|
|
|
7 | |
|
|
|
|
8 | |
|
|
|
|
9 | |
|
|
|
|
10 | |
|
|
|
|
11 | |
|
|
|
|