74. forduló, 76. forduló, Wuleen-Tan összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2016. ápr. 12. 9h:04'
EZ A 104. JÁTÉKHETED, 75. FORDULÓD
105. játékheted kezdete: ápr. 15.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 25 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #4676
SZÁMLA : XXXX

WULEEN-TAN KALANDJAI


1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [76,63] koordinátán.
A krónikából levont következtetések révén nem csinálsz hiábavaló tevékenységeket (+25 tvp ). Varázserőd regenerálódik. (+25 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+5 tudatpont.)
Reménykedsz, hogy a táborozás alatt nyomolvasással töltött idő egy óriás patkány nyomára vezet. Keresgélésedet, hála szakértelmednek, siker koronázza.

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad az óriás patkány bal hátsó lábát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Az óriás patkány most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 16 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 14, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

[8 pontot használtál fel, van még 244.]

kno 15 7 képesség-növelés 15
Hosszú időt töltesz gyakorlással. (+1 pszi.) Magasfokú mentális képzettségednek köszönhetően újabb pszi-képességet sajátíthatsz el, melynek neve auratranszformáció. (ld. enc.) Mentális képességed érezhetően fejlődött. (+6 max. pszi pont.)
Hosszú időt töltesz gyakorlással. (+1 pszi.) Magasfokú mentális képzettségednek köszönhetően újabb pszi-képességet sajátíthatsz el, melynek neve pszi-regeneráció. (ld. enc.) Mentális képességed érezhetően fejlődött. (+7 max. pszi pont.)
Hosszú időt töltesz gyakorlással. (+1 pszi.) Magasfokú mentális képzettségednek köszönhetően újabb pszi-képességet sajátíthatsz el, melynek neve felejtés. (ld. enc.) Mentális képességed érezhetően fejlődött. (+6 max. pszi pont.)
Hosszú időt töltesz gyakorlással. (+1 pszi.) Magasfokú mentális képzettségednek köszönhetően újabb pszi-képességet sajátíthatsz el, melynek neve agyletapogatás. (ld. enc.) Mentális képességed érezhetően fejlődött. (+7 max. pszi pont.)
Hosszú időt töltesz gyakorlással. (+1 pszi.) Magasfokú mentális képzettségednek köszönhetően újabb pszi-képességet sajátíthatsz el, melynek neve szürkeáll. aktiv. (ld. enc.) Mentális képességed érezhetően fejlődött. (+7 max. pszi pont.)
Hosszú időt töltesz gyakorlással. (+1 pszi.) Magasfokú mentális képzettségednek köszönhetően újabb pszi-képességet sajátíthatsz el, melynek neve mentális pajzs. (ld. enc.) Mentális képességed érezhetően fejlődött. (+6 max. pszi pont.)
Hosszú időt töltesz gyakorlással. (+1 pszi.) Magasfokú mentális képzettségednek köszönhetően újabb pszi-képességet sajátíthatsz el, melynek neve pszi fejlesztés. (ld. enc.) Mentális képességed érezhetően fejlődött. (+6 max. pszi pont.)
[0 pontot használtál fel, van még 244.]

v 224 elmormolod a 224. varázslatot
Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 244.]

p 64 használod a 64. pszi képességet
Lemész alfába. Pszi energia árad szét testedben. Kisütöd a pszi-ernyő pszi képességet. [-6 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 239.]

m 5 5 mozogsz délnyugatra, délnyugatra
[75,64] Még mindig füves síkságon vagy. Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Valamilyen ismeretlen istené lehet. A távcsővel lassan körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel délkeletre egy Elenios oltárt. Délre nézve látsz egy Tharr oltárt. Nyugatra egy Tharr oltár van. Északnyugatra egy vaskohó van. Északra egy oltár van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy arató csattanat közeledik. (ld. enc.) Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy tüskepajzs. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad az arató csattanat testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Durranás, és máris bűzfelhővel vagy körülvéve! Nem tudod leküzdeni a hányingert: kábán könnyítesz magadon. Megmarkolva a vashegyű lándzsát ellenfeledre támadsz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod az arató csattanat testét. (4 támadással 80 életpontot sebezve.) Méregfoggal eltalálod az arató csattanat egyik lábát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Az arató csattanat a jobb karodba mélyeszti hegyes fogait! (1 támadástól 26 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki az arató csattanat száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Magad mögé lököd a pitiáner Métely trófeát, és magadhoz veszel egy tekintélyes arató csattanat trófeát. 1 045 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 112, sebződés: 26, gyógyulás: 0, összesen: -26 ÉP}

Előtted bújik ki egy lukból egy ürge. Puff, nincs gond a kajára! (+1 kaja.) Nocsak, itt van valami érdekes! Nem túl régi (maximum néhány napos) alakváltó nyomok vezetnek északnyugatra. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés). Végre, ennivaló! Zabálni kezdesz. (-3 kaja.)

(Továbbmész...) [74,65] Síkság, továbbra is csak síkság. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy piromenyét közeledik. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a piromenyét testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A lény tüzet köp rád. Iszonyatos forróság áraszt el. (15 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Meglengetve a mandibulakaszát a másikra rontasz. Mandibulakaszával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a piromenyét jobb oldalát. (2 támadással 29 életpontot sebezve.) Méregfoggal teljesen átszúrod a piromenyét testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) A piromenyét fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 pirkitet. 224 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 61, sebződés: 19, gyógyulás: 0, összesen: -19 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a gyógymógy varázslatot! [-2 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+19 életerő). [-6 varázspont.] Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy teljesen lerombolt oltárt. A pusztítást biztos, hogy egy gonosz kalandozó okozta. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel keletre egy Tharr oltárt. Délre nézve látsz egy művészi porolitot. Délnyugatra egy Chara-din monolitja van. Nyugatra egy művészi porolit van. Északnyugatra egy Sheran oltár van. Északra egy Tharr oltár van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Itt az ebéd ideje. (-1 kaja.) [18 pontot használtál fel, van még 221.]

m 4 4 mozogsz délre, délre
[74,66] Síkság, továbbra is csak síkság. Szikrázóan süt a nap. A türkizkék égen csak néhány bárányfelhő bóklászik. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy alpesi tehén lehet. {max. életpontja: 61-68.} Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad az alpesi tehén testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Vad csatakiáltással, felemelve a mandibulakaszát a másikra ugrasz. Mandibulakaszával többször mélyen végigmetszed az alpesi tehén jobb hátsó lábát. (2 támadással 26 életpontot sebezve.) Méregfoggal nagy lendületekkel át- meg átszúrod az alpesi tehén lila foltos testét. (2 támadással 30 életpontot sebezve.) Az alpesi tehén többször beléd döfi a szarvát. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Kisebb rúgást kapsz a bal bokádba. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 5 kaját. 376 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 75, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}

Vándorlásod során egy különös szoborra bukkansz. Milliárdnyi színes, apró porszem kavargásából áll össze. A szobor magát Chara-dint ábrázolja, amint behódol egy nála nagyobb istennek, ami nem más, mint Matula. Éktelen káromkodást hallasz. A hang gazdája egy gnóm fickó. Furcsa, idétlennek tűnő szárnyas szerkezet mellett áll és egy hatalmas csavarkulccsal a kezében szidja azt. Kiderül, hogy a fura gépezetnek eltörött a tengelye. Segíthetsz a gnómnak, ha van nálad egy fémrúd és rászánsz 15 TVP-t (47. jellempróba). Utad során felfedezel egy Chara-din monolitját. Látsz egy szent tölgyfát. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Elenios hívői építették. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy Tharr oltárt. Délkeletre nézve látsz egy Elenios oltárt. Délre egy oltár van. Délnyugatra egy Tharr oltár van. Nyugatra egy Chara-din monolitja van. Északnyugatra egy művészi porolit van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Hogy kerül ide egy csokivirág? Na mindegy, no problemo, lehántod az édes héját. Igazi ínyencfalat! (+1 kaja.) Jóízűen falatozol. (-1 kaja.) Ráakadsz néhány elszórt tárgyra: 2 lapockacsont. Magadhoz veszed őket.

(Továbbmész...) [74,67] Szűnni nem akar a zöld síkság. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy littara bozótos. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Úgy gondolod, hogy a közeledő uzbány nem jelenthet komoly veszélyt. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted az uzbány bal oldalát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Marokra fogva a mandibulakaszát a másikra rontasz. {CSTT:} Mandibulakaszával párszor kilyukasztod az uzbány testét. (2 támadással 43 életpontot sebezve.) Méregfoggal jól megszúrod az uzbány jobb lábát. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Az uzbány néhányszor belevágja a csőrét a kezedbe. (3 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 uzbány csőrt. 400 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 64, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}

Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy álomvirágot. Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Messze keletre látsz egy Elenios oltárt. Délkeletre nézve látsz egy Chara-din monolitját. Délre egy púderszikla van. Délnyugatra egy Tharr oltár van. Nyugatra egy Tharr oltár van. Északnyugatra egy Chara-din monolitja van. Elrakod a távcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Egy fáról levadászol egy, a napvilágnál kókadt denevért. Kicsit rágós, de azért husi. (+2 kaja.) Csillapítod az éhségedet. (-1 kaja.) [16 pontot használtál fel, van még 205.]

m 5 mozogsz délnyugatra
[73,68] A síkság "meggyűrődik", dombos vidékre vált. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy rőtmanó berzerker. (ld. enc.) Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy tüskepajzs varázslatot. Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a rőtmanó berzerker testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Marokra fogva a mandibulakaszát ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Mandibulakaszával kegyetlenül összevagdalod a rőtmanó berzerker testét. (2 támadással 27 életpontot sebezve.) Méregfoggal tökéletesen perforálod a rőtmanó berzerker testét. (3 támadással 39 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 30 életpontot vesztesz.) Mandibulakaszával megvágod a rőtmanó berzerker rőt pofáját. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Méregfoggal eltalálod a rőtmanó berzerker tüskés bőrét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) A rőtmanó berzerker többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 38 életpontot vesztesz.) A rőtmanó berzerker szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 811 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 116, sebződés: 68, gyógyulás: 0, összesen: -68 ÉP}

Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Tharr hívői építették. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy vaskohót. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Messze keletre látsz egy púdersziklát. Délkeletre nézve látsz egy művészi porolitot. Délre egy Tharr oltár van. Nyugatra egy Elenios oltár van. Északnyugatra egy oltár van. Északra egy Tharr oltár van. Elrakod a távcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Bekapsz pár falatot. (-1 kaja.) [8 pontot használtál fel, van még 197.]

kt 165 1 elkészíted a 165. tárgyat (1 darabot)
Legyártottál 1 mászókampót. Erőd TF-elődött. (+1 erő.) [15 pontot használtál fel, van még 182.]

m 5 5 mozogsz délnyugatra, délnyugatra
[72,69] Vált a terep, ahogy egyre többet mászol felfelé. Ez már magashegység. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy teljesen lerombolt világítótornyot. A pusztítást biztos, hogy egy gonosz kalandozó okozta. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel keletre egy Tharr oltárt. Délkeletre nézve látsz egy sziklafészket. Délre egy Leah oltár van. Délnyugatra egy Tharr oltár van. Nyugatra egy Chara-din oltár van. Északnyugatra egy törpe bánya van. Északra egy Elenios oltár van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy vadtroll. {védettsége: 10 szúró, 10 vágó, 14 ütő ellen.} Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a vadtroll jobb lábát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Meglengetve a mandibulakaszát ellenfeledre támadsz. Mandibulakaszával kegyetlenül összevagdalod a vadtroll jobb karját. (2 támadással 35 életpontot sebezve.) Méregfoggal teljesen átdöföd a vadtroll testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A vadtroll néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a vadtroll, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A troll teste sziklává keményedik, és egy irtózatos dörejjel felrobban. Éles sziklarepeszek záporoznak rád (-8 életpont)! A vadtroll összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 214 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 64, sebződés: 18, gyógyulás: 0, összesen: -18 ÉP}

Egy igazi vadász kitartását mindig siker koronázza: három zsíros pocok a zsákmány. (+1 kaja.) Előpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [71,70] Laposodnak a hegyek, most már dombok között vagy. Elérted Maad keleti határát, a Grákó-hegyek első lankáit.

Egy buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod, hogy mi van ráírva: " Ezen tábla mondá tova, itten Nessy alapíta, mások vagyona gazdáját, a Mesterek Bandáját! " Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Tharr hívői építették. Egy különös szoborra leszel figyelmes. Apró, színes homokszemek kavargása alkotja. Magát Chara-dint ábrázolja, amint egy nála hatalmasabb lény, Borzas Ámlin lábát masszírozza. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy vaskohót. Felfedeztél egy rúnakövet. Bár megérinted, hideg marad, akár a jég - nyilván nem a te istenedé. Oldalt pillantva, meglátsz egy olvasztókemencét. Találsz egy táblát, rajta a következő felirattal: " Vándor! Tudd meg: te most a törpék szent hegyét járod! - Vashegyek Nemzete " Megállsz, és koncentrálni kezdesz: semmi kétség, a talaj fémtartalmú anyagot rejt! Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Néhány mérföldre keletre megpillantasz egy Leah oltárt. Délkeletre nézve látsz egy olvasztókemencét. Délre egy művészi porolit van. Délnyugatra egy Sheran oltár van. Északnyugatra egy vaskohó van. Északra egy Chara-din oltár van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Itt, a vadon közepén kissé meglepő megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " Jöttek a hősök, s futott a galád Quwarg, ki fölött tort ül a halál <<Vasalt Bunkók>> " A domb tetején egy szürke falú, jól karbantartott kastély magasodik. Négy égretörő, csipkézett tornya, aranyozott kapumintái lakójának gazdagságáról árulkodnak. A kapu azonban zárva van, jelezve, hogy nem minden kalandozó szívesen látott vendég. (551. épület.)
Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Nagyon régi (kb. 3 hetes) elf nyomok vezetnek délre. Ahogy tovább caplatsz, egyszercsak megakad valamin a szemed. Közelebb nyomulva meggyőződhetsz róla, hogy ez egy tábla, valamilyen felirattal. Kiböngészed: " A gyűlölet tesz legyőzhetetlen ellenféllé az ellenségünk szemében. Nightmare. " [16 pontot használtál fel, van még 166.]

be 551 bemész az 551. épületbe
Rövid habozás után odalépsz a mintás kapuhoz, és bekopogtatsz. Nyikorogva nyílik ki egy oldalajtó, és egy vörösen izzó szemű lidérc jelenik meg! Hátrahőkölsz, mire a lidérc közelebb suhan. Mögötte újabb vöröslő szempárok jelennek meg! Most már nincs visszakozás - elrebeged, hogy a kastély urával szeretnél beszélni. A hideg aurájú lény csak int, hogy kövesd. Ámulsz és bámulsz, ahogy a díszes berendezést csodálod. Nagy hatalma lehet annak, aki itt él, hogy ilyen lényeknek tud parancsolni és ennyire gazdag. Bevezetnek egy szobába, melynek falait a padlótól a plafonig számodra ismeretlen lények trófeái díszítik. Vendéglátód, egy hosszú, ezüstös díszítésű köntösbe öltözött vénségesen vén férfi hellyel kínál. Miután illendően bemutatkozol, ő is mesélni kezd.
- A nevem Vangorf gróf. Csak néhány évtizede érkeztem ebbe a világba, a szintszívókkal kapcsolatban végzett kutatásaim eredményeképp. KÜLÖNÖSKÉPP hálás lennék, ha találnék egy kalandozót, aki segítségemre lenne.
Mivel nem adsz egyértelmű nemleges választ, a gróf azonnal kitér a részletekre. Megtudod, hogy a korábbi birtokos elrejtett a környéken négy szvó-ektoplazmát, a szintszívó esszenciáját, és ő ezeket szeretné megszerezni. Látogasd végig ezt a négy rejtekhelyet, és ha elhozod, amit a gróf kért, jutalmad nem marad el - ígéri, és egy mágikus aurával vibráló gyűrűt csillant meg előtted! Mivel még nem bízik benned teljesen, először csak az első rejtekhely térképét mutatja meg.

4 3 6 8
7
5
2
10
1 9
lépcsõk hova visznek:
1: bejárat/kijárat

Ez a 33. labirintus térképe. A bejárat innét keletre 3, északra 15 mérföldre található.

Elhagyod a kastélyt, még mindig csodálkozva: hogyan úszhattad meg ép bőrrel ezt a találkozást? [5 pontot használtál fel, van még 161.]

m 6 6 mozogsz nyugatra, nyugatra
[70,70] A dombságot elhagyod, bozótos terepen vagy. Utad során felfedezel egy ovimon-bokrot. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Dornodon hívei emelték. Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő.


(Továbbmész...) [69,70] Változik a vidék képe, síkságon vagy. Észreveszel egy gumifát. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Sheran hívői építették. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy barátság szent tüzét. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy vaskohót. Délkeletre nézve látsz egy Sheran oltárt. Délre egy mély kút van. Nyugatra egy Sheran oltár van. Elrakod a távcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Csak egy uzbány. Megvető mosollyal várod a találkozást. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Becsapódva, megdöfi az uzbány pikkelyes nyakát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Mandibulakaszával hatalmas csapásokat adva felmetszed az uzbány testét. (2 támadással 37 életpontot sebezve.) Méregfoggal megdöfködöd az uzbány bal szárnyát. (2 támadással 15 életpontot sebezve.) Az uzbány belecsíp a kezedbe. Gyenge próbálkozás. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 uzbány csőrt. 400 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 63, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.) [16 pontot használtál fel, van még 145.]

kt 138 2 elkészíted a 138. tárgyat (2 darabot)
Ehhez sajnos nem megfelelő terepen vagy. [0 pontot használtál fel, van még 145.]

szk 101 keresed a 101. szörnyet
Úgy készülsz, hogy a táborozási időd egy részében keresni próbálsz egy sullárt. Bár nem hallottál még róla, hogy ilyen terepen élne az a lény. [0 pontot használtál fel, van még 145.]

ef 10 505 energia fejlesztése 10
Hosszan meditálsz, a többi tudattaggal egyesülve dolgozol egy új tudati képesség kifejlesztésén. [-10 TU.] [70 pontot használtál fel, van még 75.]

id 103 25 idomítod a 103. szörnyet 25 pontért
Nehéz fába vágod a fejszédet a mélységi grittang idomításával, te azonban túl elszánt vagy ahhoz, hogy a kezdeti kudarcok után feladd a dolgot. Aranyos kis kedvenc! Most már mindent tud, az idomítás befejeződött. Ezentúl az ásás csak 6 TVP-be kerül, mivel a szörny segít ásni. 50 tapasztalati pontot kaptál. [25 pontot használtál fel, van még 50.]

* 1. BP: h 2107 0 0 használod a 2107. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [5 pontot használtál fel, van még 45.]

* 2. BP: v 3 0 0 elmormolod a 3. varázslatot
2 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 6 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 45.]

* 3. BP: av 13 0 0 alakváltás 13
Rendben, táborozás alatt álcázni fogod magad. [3 pontot használtál fel, van még 42.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 1 12 fejleszted az 1. tulajdonságodat 12 pontért
Elszántan, kitartóan, ellazítva, megfeszítve, viharverten edzeni kezded csendben tiltakozó testedet. Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az erőd érezhetően megnövekedjen. [12 pontot használtál fel, van még 30.]
Alaposan elfáradtál, jól esne egy kis innivaló. Kortyolsz a vizestömlőből. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 9, 29, 24.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 2 kaját nyel le a mélységi grittang. 2 kaját nyel le a hegyi szamár. Kisebb fává változol, elrejtve magad a külvilág szeme elől. Kimerülve a megpróbáltatásoktól, táborozásra alkalmas helyet keresel. A fáradtság a legjobb altatómester: szinte azonnal elalszol. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (+1 max. életerő.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebből a következő körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 216 pontot. A következő körben tehát 246 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


AURATRANSZFORMÁCIÓ (65. PSZI KÉPESSÉG)
Mostantól komoly mennyiségű pszi-energia felhasználásával képes vagy saját aurád formálására! Ehhez a P 65 parancsot kell kiadnod. Ha a jó irányba akarod aurádat transzformálni, akkor 2. paraméternek 1-et, ha a sötét út felé, akkor 2-t írjál. Mindez 10 pszi pontba és 10 TVP-be kerül. Amíg pszi szakértelmed alacsony, egy auratranszformációval csak egy jellempontot tudsz szerezni.

PSZI-REGENERÁCIÓ (66. PSZI KÉPESSÉG)
A pszi-regeneráció egy igen hasznos képesség, amellyel a környéken tartózkodó kalandozók életenergiájának egy részét saját sebeid regenerálására fordíthatod. A P 66 parancs kiadásakor a veled azonos mezőn levő összes kalandozó elveszíti aktuális életpontjainak 5-10%-át (pszi szakértelmedtől függ, hogy mennyit), és az így nyert összes életpontot te megkapod (de nem mehetsz max. életerő fölé). Ennek a képességnek a használata 12 pszi pontba kerül. Főként frekventált helyeken (város, varázslóház, stb.) érdemes alkalmazni. Labirintusokban nem használhatod, bár elszívhatod labirintusban tartózkodók életenergiáját is. Nagyon vigyázz, hogy mikor használod e képességet, ugyanis mindenki tudni fogja, hogy te voltál!

FELEJTÉS (68. PSZI KÉPESSÉG)
Ezt a pszi képességet a P 68 <kalandozó/faj/vallás/KT> paranccsal, 5 TVP-ért és 5 pszi pontért használhatod. (Vallásnál 991: Leah, 992: Dornodon, 993: Raia, 994: Elenios, 995: Sheran, 996: Tharr, 997: Fairlight.) A felejtés inaktívan lapul mindaddig, amíg a megadott kalandozóval/fajjal össze nem futsz. Ekkor a pszi működésbe lép, és ellenfeled elfelejti 1.) hogyan nézel ki te (vagyis kalandozószámodat nem használhatja parancsainak paramétereként), 2.) törlődnek feltételes parancsai (azok, amelyek a Feltételes Parancsok alatt vannak felsorolva, tehát nem tartozik ide pl. a Feltételes Lőfegyverhasználat). A támadás nem sikerül, ha ellenfeled megdobja mentális mentődobását. Mivel egyszerre csak egy mentális trükk alkalmazható egy találkozás folyamán, ha ellenfeledre egy másik inaktív pszi/varázslat is aktiválódik előbb, akkor a felejtés nem hajtódik végre. Mivel a felejtés némi mentális előkészületet igényel, csak akkor tudod alkalmazni, ha te lépsz rá egy kalandozó táborára, fordítva nem.

AGYLETAPOGATÁS (70. PSZI KÉPESSÉG)
Ezzel a különlegesen hatékony pszi-képességgel más kalandozók tudásbázisát csapolhatod meg: a másik által ismert szörnyek és tárgyak E.F.-jét szerezheted meg. Az agyletapogatás egy teljes körön át működik, és automatikusan működésbe lép minden kalandozó esetén, akivel találkozol. Ha a kalandozó nem dobja meg mentális mentődobását, akkor megkapod egy tárgy vagy szörny E.F.-jét, amit ő ismer, de te nem. Az agyletapogatást a célpont néha megérzi, néha nem, függetlenül a sikertől. E pszi képesség alkalmazása: a P 70 parancs komoly koncentrációt igényel, a 2 TVP-n felül 16 pszi pontba kerül.

SZÜRKEÁLLOMÁNY AKTIVIZÁLÁSA (71. PSZI KÉPESSÉG)
Ez a pszi képesség lehetővé teszi agyad szürkeállományának jobb kihasználását. Abban a fordulóban (plusz a következő táborozás végéig), amikor aktivizálod, egyéb szakértelmeid kb. 15%-al jobban fejlődnek! Példa: egy GY 40 parancs 0.40-el növeli a gyógyítás szakértelmedet alacsony szinten, de ha a forduló elején kiadtál egy P 71 parancsot, akkor ez a növekedés 0.46 lesz. A képesség nagyon jól használható akkor, ha sok É vagy GY parancsot adsz ki a körben, ha egy kolostorban tanulsz, ha sokat mászol, stb. A P 71 parancs kiadása 5 TVP-be és 20 pszi pontba kerül.

MENTÁLIS PAJZS (72. PSZI KÉPESSÉG)
A pszi világában élő kalandozónak fel kell rá készülnie, hogy előbb-utóbb más pszi-használók rajta is kipróbálhatják trükkjeiket. Kiváló védelem ez ellen a mentális pajzs, amely megjavítja egészen a következő forduló elejéig a mentális mentődobásodat (szerencsédet mentális támadások ellen) néggyel. Felrakása a P 72 paranccsal, 5 TVP-ért és 9 pszi pontért történik.

PSZI FEJLESZTÉS (73. PSZI KÉPESSÉG)
Ez a pszi képesség semmi másra nem szolgál, mint a pszi szakértelmed fejlesztésére. Alapvető mentális gyakorlatok végrehajtásával, meditációval, a belső energiák kontrolljának gyakorlásával sokkal hatékonyabban fejleszthető a pszi, mint hébe-hóba egy-egy speciális célú pszi képesség elsütésével. A P 73 parancs kiadása 10 TVP-be és 20 pszi pontba kerül, de pszi szakértelmed annyit fejlődik tőle, mintha 35-45 pszi pontnyi egyéb képességet használtál volna. A pszi fejlesztés különösen hatékony lehet, ha előtte a Szürkeállomány Aktivizálását használtad.

ARATÓ CSATTANAT (144. SZÖRNY)
Az arató csattanat nevét részben a dinamikájáról kapta, amellyel harcba veti magát, részben a hihetetlen mészárlásról, amelyet a kalandozók soraiban képes végrehajtani. Mesélik, hogy a Túlélők Földjét még a háború kezdeti szakaszában el akarta özönleni Dornodon egyik alakulata, de a teljes hadoszlopot felfalta egy kölykeit védelmező arató csattanat pár. Hogyan is néz ki ez a szörny? Nagy, mit nagy, óriási zöld massza, rengeteg apró, de erős lábbal, hogy gyorsan tudjon futni, és óriási, ezernyi foggal teli szájjal, hogy egyszerre akár két-három embert is be tudjon kapni. Étvágya fenomenális, válogatás nélkül mindent befal. Talán ennek köszönhető, hogy a gyomrából időnként felbüfögött förtelmes bűz még a legedzettebb kalandozót is meghányatja. A szörny lemészárlására a szúrófegyver a legalkalmasabb.

RŐTMANÓ BERZERKER (369. SZÖRNY)
A rőtmanókat a legtöbb kalandozó veszélytelen, ártalmatlan lényeknek tartja. Az utóbbi időben azonban megjelentek a dombok között a vérben forgó szemű, ámokfutóként támadó és harcoló rőtmanók. A legtöbbek szerint valamiféle betegség támadta meg a nyomorult lényeket, de a jobban értesültek állítják: a ryuku mágusok oltják be a félsziget szörnyeit valamiféle gonosz méreggel, a kontinens lényeit fordítják először a lakosság ellen, ezzel megtéve inváziójuk első lépését. Akárhogy is, a rőtmanó berzerkerrel szemben készülj fel a legrosszabbra, hiszen nem ismer fájdalmat, egyetlen célja a pusztítás.

KARAKTERLAP

Wuleen-Tan, egy barna, hosszú hajú, szürke szemű alakváltó férfi vagy. Fekete a bőröd. Sheran hittérítője vagy. Az Északi Druida Szövetség (#9109) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 75. fordulód.

Erő: 19 (22) Szint: 16 Merészség: 6/4 Magasság: 184 cm
IQ: 17 Támadás: 20 Agresszió: 4 Testsúly: 75 kg
Ügyesség: 11 (14) Védekezés: 15 Menekülés: 30 % Életkor: 38/38 év
Egészség: 14 (16) Életpont: 243/218 Jellem: semleges (+7) Tul. pont: 0
Szerencse: 13 (14) Varázspont: 152/2 Pénz: 987 arany Kép. pont: 0
Tudatpont: 38/18 Pszi pont: 51/45 EFejl: 30
Eddig összesen 576 szörnyet (8 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 3 536 TP-t kaptál. Jelenleg 128 968 TP-d van. A következő szinthez még 51 032 TP szükséges. Trófeáid: pattanóböde, arató csattanat, ryuku légiós. A 74. fordulódban 17630 arany került a bankszámládra. 17718 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
szúrófegyverek: 20/44 (+4%) vágófegyverek: 8/90 (+30%) ütőfegyverek: 2/28
dobófegyverek: 17/97 (+21%)

Feltételes fegyverváltás: mandibulakasza (#127) << vashegyű lándzsa (#182)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); ubuk dobónyíl (#138) max. 1 db (1 -); ubuk dobónyíl (#138) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 0
69,70 mezőn táborozol

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 177 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 6/80 2. nyomkövetés: 14/7 (-2%) 3. mászás: 6/35
4. csapdakészítés: 20/68 (+16%) 5. csapdaészlelés: 1/61 6. gyógyítás: 17/22
7. titkosírás: 1/99 8. felderítés: 2/8 9. szörnyidomítás: 5/108 (+27%)
10. teológia: 6/23 (+3%) 11. taumaturgia: 9/91 (+10%) 12. versengés: 2/69
13. zene: 1/11 14. szörnyismeret: 6/61 (+33%) 15. pszi: 8/27 (+703%)
16. zárnyitás: 2/66 17. vadászat: 1/67 18. bányászat: 12/104 (+11%)

FELTÉTELES PARANCSOK (még 46 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 90% életpont alatt (gyógymógy (#5))
gyógyítasz 45% életerő alatt 30 TVP-ért (max. 2 alkalommal)
készítesz kőkést (#6) (max. 2 darabot ), móri gyümölcsöt (#116) (max. 2 darabot )
cirkusz: céllövölde, ötpróba (3)
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Barátságosság (aktív: 2, max: 50)
vízionár (#66), nektoraf (#355)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
tüskepajzs (#30, 4 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) időcsere (#285, 5 VP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP)
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP)
szárazság (#48, 6 VP) revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
méregsemlegesítés (#14) pszi-ernyő (#64)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
10. és magasabb szintűek ellen
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 20)
tüskepajzs (#30)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
hegyi szamár (#7168) (málhás: +31 kg teher) státusz: OK
mélységi grittang (#103) (ásó: ásás csak 6 TVP-be kerül) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Az óriás patkányok betegséget terjesztenek. Ölj meg hatot e rágcsálók közül! (számláló: 5)
2.) Egy érdekes próba: kövess egy nyomot folyamatosan [egy parancsból], hat mezőn keresztül.
3.) Kövess egy nyomot folyamatosan [egy parancsból] kilenc lépésen keresztül!

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
szent tölgyfa (133)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
a fák ereje (170)
beszéd állatokkal (171)
kp. varázsenergia (191)
kasztrop.kitágulás (197)
csonttörés (219)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
düh (289)
fegyvermester (302)
kétkezes harc (338)
időfolyamok (394)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 17 TU. szükséges még: 33 TU.
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
a hit ereje (516) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
hitbéli mentor (523) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 1177 TU szükséges.)
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
3 kaja (#2) 1 kötél (#92) 4 pirkit (#153)
3 vasérc (#152) 3 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
2 lapockacsont (#33) 1 mászókampó (#165) 2 uzbány csőr (#169)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

68 69 70 71 72 73 74 75 76 77
62
63
64
65
66
67
68
69
70
71
(69,70) gumifa (#38), Sheran oltár, barátság szent tüze (#484), uzbányok (#102)
(70,70) ovimon-bokor (#206, belőle készíthető: #207), Dornodon oltár
(71,70) szürke kastély (#551), Tharr oltár, művészi porolit (#720), vaskohó (#155), egy ismeretlen isten rúnaköve, olvasztókemence (#86), érclelőhely
(72,69) világítótorony (#156), vadtroll (#70)
(73,68) rőtmanó berzerker (#369), Tharr oltár, vaskohó (#155)
(74,65) piromenyét (#99), oltár
(74,66) alpesi tehenek (#91), művészi porolit (#720), 47. jellempróba, Chara-din monolitja (#534), szent tölgyfa (#393), Elenios oltár
(74,67) uzbány (#102), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), oltár
(75,64) oltár, arató csattanat (#144)
(76,63) óriás patkány (#42)

Üzenet küldése a karakternek