74. forduló, 76. forduló, Torgeist összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2016. okt. 31. 12h:09'
EZ A 184. JÁTÉKHETED, 75. FORDULÓD
185. játékheted kezdete: nov. 6.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Számládon a zsetonok száma 64 alá esett!
Ez a forduló 10 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #4523
SZÁMLA : XXXX

TORGEIST KALANDJAI


1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [72,-46] koordinátán.
Bizsergető érzés fut szét a tagjaidban. Alig mered hinni az eszeddel, hogy a mágia mesteri tudójává váltál, de a szíved mást súg! Felemeled a kezedet, és kántálni kezdesz a titkos nyelven. Szivárvány szökken elő a földből, kapaszkodót nyújtva az égbe! Boldogan indulsz felfelé. A világosság egyre nagyobb, egyre kevésbé kibírható. Kinyitod a szemedet... Igen, már világos van, itt a reggel! Halványan emlékszel csak a kellemes és ígéretes álomra.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idő ellenére is sikerült némi életerőt visszanyerni. (+3 életerő.) Minden varázserőd visszatért. (+6 varázspont.)
(Szörnykeresés: ilyen terepen a keresett szörny nem él, ezért nem is pazarolsz most kutatásra TVP-t.)

* 1. KP: v 12 0 0 elmormolod a 12. varázslatot
Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. A forró energia testedbe áramlik. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd az erőpajzs I varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 240.]

m 4 3 3 mozogsz délre, délkeletre, délkeletre
[72,-45] Magad mögött hagyod a hófödte csúcsokat. A terep már csak alacsonyhegység. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Leah híveié. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy vaskohót. Észreveszel egy olvasztókemencét. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy világítótornyot. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy Tharr oltárt. Keletre nézve látsz egy sziklafészket. Délkeletre egy rúnakő van. Délre egy olvasztókemence van. Délnyugatra egy művészi porolit van. Nyugatra egy Tharr oltár van. Északnyugatra egy Chara-din oltár van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy vadtroll közeledik. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Marokra fogva a vashegyű lándzsát a másikra rontasz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a vadtroll jobb lábát. (2 támadással 47 életpontot sebezve.) Karmaival a vadtroll megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. A vadtroll fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A troll teste fényleni, majd baljóslatúan pulzálni kezd. A következő pillanatban darabokra robban (-6 életpont)! A vadtroll összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. 189 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 47, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}

Alaposan körülnézel a földön. Nem túl friss (kb. 1 hetes) emberi nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 3 hetes troll nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 2 hetes törpe nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 3 hetes troll nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [73,-44] Hatalmas, meredek hegyek között jársz. Ez már magashegység. Találsz egy teljesen lerombolt világítótornyot. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy rúnakövet. Hozzáérsz, remélve a telepatikus kontaktust, de semmi.
(Vándorcirkusz:)
- Itt a cirkusz, itt a cirkusz - hallod a kántálást, és mire feleszmélsz, már sátrak tömkelege terül szét körülötted. Egy mélynövésű, kék színűre festett alak állja utad, és a tenyerét a belépésre jogosító összegért tartja feléd. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Messze északkeletre látsz egy mély szakadékot. Keletre nézve látsz egy vaskohót. Délkeletre egy vaskohó van. Délre egy vaskohó van. Délnyugatra egy olvasztókemence van. Nyugatra egy olvasztókemence van. Északra egy sziklafészek van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. keletre látsz egy viharfelhőt , benne a következő név rajzolódik ki: Havet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Megpróbálod egy kisebb kőkupacnak álcázni magad. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 rejtőzködés). Előkandikálsz, és megpillantod a szörnyet. Azonnal rájössz, hogy egy nyuhaj karbin ijesztett meg. Hamarosan elmúlik a veszély. Megnyugodva ugrasz elő.

Körbevizsgálódsz. Nem valami friss (kb. 1 hetes) árnymanó nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 1 hetes árnymanó nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 2 hetes troll nyomokat, amelyek keletre, kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [74,-43] Laposodnak a hegyek, most már dombok között vagy. A Grákó-hegyek keleti tövében vagy. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. A feléd közeledő rőtmanó berzerker mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát a másikra támadsz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a rőtmanó berzerker bal karját. (3 támadással 70 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor a rőtmanó berzerker megcsapja a fejedet. (2 támadástól 34 életpontot vesztesz.) Vashegyű lándzsával nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a rőtmanó berzerker tüskés bőrét. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) A rőtmanó berzerker csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 27 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Átkutatod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 rőtmanó kacagány (ld. enc.). 661 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 101, sebződés: 61, gyógyulás: 0, összesen: -61 ÉP}

Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy teljesen lerombolt oltárt. A rombolás csak valami alattomos lény műve lehet. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy megrongált vaskohót. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 25 pontot kell rákölteni.) Nyilván valamilyen gonosz fickó műve. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy rúnakövet. Keletre nézve látsz egy oltárt. Délkeletre egy Raia oltár van. Délre egy Chara-din monolitja van. Délnyugatra egy oltár van. Nyugatra egy vaskohó van. Északra egy vaskohó van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. északra látsz egy viharfelhőt , benne a következő név rajzolódik ki: Havet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Egy satnya hangyauborka-bokrot találsz. Van rajta néhány érett gumó. (+1 kaja.) Itt az ebéd ideje. (-1 kaja.) Alaposan körülnézel a földön. Kicsit régi (kb. 1 hetes) emberi nyomok vezetnek északnyugatra. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés). Figyelmeztetés: megterheltséged 100 % fölé emelkedett! [24 pontot használtál fel, van még 216.]

ep 155 25 építed a 155. tárgyat 25 pontért
Folytatod az építést. Hosszasan gyűjtöd a szögletes köveket, és egymásra rakod őket. Végre megvan, elkészült a vaskohó. 12 tapasztalati pontot kaptál. Végrehajtottad az egyik feladatot, amit istenedtől kaptál. [25 pontot használtál fel, van még 191.]

m 1 1 1 mozogsz északkeletre, északkeletre, északkeletre
[75,-44] Dombra fel, dombra le. A táj nem változik. Remegést érzel a föld alól... Valami jön föl! Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy mélységi grittang közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát ellenfeledre támadsz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a mélységi grittang testét. (2 támadással 45 életpontot sebezve.) A mélységi grittang feléd harap, de sikertelenül. Véres nyál csordul ki a mélységi grittang száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 182 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 45, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy rúnakövet. Csak egy hideg kő, nem tudod, melyik istené lehet - az biztos, hogy nem a tiedé. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Raia híveié. Oldalt pillantva, meglátsz egy vaskohót. Látsz egy teljesen lerombolt olvasztókemencét. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy Chara-din monolitját. Keletre nézve látsz egy oltárt. Délkeletre egy mély kút van. Délre egy oltár van. Nyugatra egy vaskohó van. Északnyugatra egy mély szakadék van. Északra egy olvasztókemence van. Elrakod a távcsövet. nyugatra látsz egy viharfelhőt , benne a következő név rajzolódik ki: Havet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy rőtmanó berzerker közeledik. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Elszántan ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a rőtmanó berzerker testét. (3 támadással 69 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 26 életpontot vesztesz.) Vashegyű lándzsával eltalálod a rőtmanó berzerker testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) A rőtmanó berzerker csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 35 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. 661 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 94, sebződés: 61, gyógyulás: 0, összesen: -61 ÉP}

Nyomok után kutatsz, sikeresen! Nagyon régi (kb. 3 hetes) troll nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még kb. 2 hetes troll nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 3 hetes troll nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek.

(Továbbmész...) [76,-45] A buckák mögötted maradnak, síkságon vagy. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Csak egy óriás patkány. Megvető mosollyal várod a találkozást. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát ellenfeledre rohansz. Vashegyű lándzsával nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod az óriás patkány testét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Az óriás patkány megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Véres nyál csordul ki az óriás patkány száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. 16 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 29, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy Chara-din monolitját. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy szent tölgyfát. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Valamilyen ismeretlen istené lehet. Észreveszel egy quwargot. Gyorsan eltaposod a kártevőt. 1 tapasztalati pontot kaptál. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy Tharr oltárt. Keletre nézve látsz egy Tharr oltárt. Délre egy oltár van. Nyugatra egy olvasztókemence van. Északnyugatra egy Chara-din oltár van. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Egy bokrot találsz, tele félig érett egressel. (+1 kaja.) Jóízűen falatozol. (-1 kaja.) Nyomok után kutatsz, sikeresen! Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) troll nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még kb. 2 hetes troll nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [77,-46] Szűnni nem akar a zöld síkság. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy csupasz kenyérfa. Valahonnan csengő madárdal száll feléd.
(Feltételes támadás:) Egy sörényes ubuk! Ezt kerested. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Marokra fogva a vashegyű lándzsát ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a sörényes ubuk testét. (2 támadással 56 életpontot sebezve.) A sörényes ubuk feléd harap, de sikertelenül. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Felhasználva a bronzkardot, szereztél 6 ubuk tüskét. 304 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 56, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Utad során felfedezel egy xantusz-kaktuszt. Találsz egy oltárt. Tharr hívői építették. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy művészi porolitot. Délkeletre nézve látsz egy Sheran oltárt. Délre egy Tharr oltár van. Északnyugatra egy vaskohó van. Északra egy Chara-din monolitja van. Elrakod a távcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Észreveszel valamit a földön. Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) troll nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek keletre, kb. 3 hetes troll nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 2 hetes troll nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek. [27 pontot használtál fel, van még 164.]

m 2 mozogsz keletre
[78,-46] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. Egyelőre csak a szél susogása töri meg a csendet. Találsz egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Tharr rúnaköve. Felfedeztél egy oltárt. Valamilyen ismeretlen istené lehet. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy tündöklő szobrot. (ld. enc.) Elenios rád kacsint! Csodálatos érzés kerít hatalmába, miközben virágeső hull az égből. Vidáman gyűjtöd csokorba a szépséges virágokat, ami egy mocsári penke és néhány mákrózsa. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Úgy gondolod, hogy a közeledő vízionár nem jelenthet komoly veszélyt. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Az árnyak megnyúlnak, megelevenednek, életre kelnek körülötted! A hideg, fekete, anyagtalan karmok érintése hideg, mint a kripták lehellete. Életerődet úgy szívják el, mint a grákó denevér a véredet... Akaratodat összpontosítva mondogatod magadban: - nem hiszem el, nem hiszem el! - És sikerült! Az illúzió szertefoszlik. Mögötte megpillantod az illuzió keltőjét. Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát a másikra rohansz. Vashegyű lándzsával teljesen átdöföd a vízionár puha bőrét. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) A vízionár mancsa centiméterekre az arcodtól suhan el! A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Felhasználva a bronzkardot, szereztél 2 vízionár szemet. (ld. enc.) 63 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 30, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Némi melóval hozzáférsz egy nagyobb tőrvirág édes gyökeréhez. (+1 kaja.) Megvizsgálod a talajt. Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) törpe nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek keletre vezetnek. [9 pontot használtál fel, van még 155.]

kt 108 20 elkészíted a 108. tárgyat (20 darabot)
Legyártottál 20 nyílvesszőt. [80 pontot használtál fel, van még 75.]

m 1 1 mozogsz északkeletre, északkeletre
[79,-47] A bozótos elmarad mögötted. Marad a sivár, homokos pusztaság: egy sivatag szélénél vagy. Ezt a helyet csak úgy ismerik, hogy "Nyugati Sós Sivatag". Hát igen, rászolgált a nevére. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Messze délkeletre látsz egy mély kutat. Délre nézve látsz egy oltárt. Nyugatra egy művészi porolit van. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő.

Megvizsgálod a talajt. Nagyon régi (kb. 3 hetes) troll nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 2 hetes törpe nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek. Itt az ebéd ideje. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [80,-48] A terep változatlan: még mindig homokdűnéket látsz mindenfelé.

Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy Chara-din monolitját. Északra nézve látsz egy rúnakövet. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. [18 pontot használtál fel, van még 57.]

gyk 4 30 gyakorolsz a 4. tárggyal 30 pontért
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 57.]

f 108 kísérletezel a 108. tárggyal
A szokásosnál is intenzívebb fejtörésbe kezdesz, hogy kitalálj valami korszakalkotót. Lázasan töröd a fejed... Brávó! Feltaláltad, hogy hogyan csinálhatsz sallank nyilat. (ld. enc.) 21 tapasztalati pontot kaptál. [10 pontot használtál fel, van még 47.]

* 1. BP: h 147 0 0 használod a 147. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [3 pontot használtál fel, van még 44.]

* 2. BP: ext 0 0 0 visszadátumozás kérelem
Még nem telt el egy hónap (legutóbb 2016. évben 10. hónapban adtad ki) a parancs utolsó használata óta. [0 pontot használtál fel, van még 44.]

* 3. BP: szk 10 0 0 keresed a 10. szörnyet
A két forduló között kutatni fogsz, mert nagy szükséged van arra, hogy találj egy vadász tatut. Bár nem hallottál még róla, hogy ilyen terepen élne az a lény. [0 pontot használtál fel, van még 44.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 3 14 fejleszted a 3. tulajdonságodat 14 pontért
Egy mini-akadálypályát építesz (az ember mit meg nem tesz merő egoizmusból...), és többször megpróbálsz minél rövidebb idő alatt, minél kevesebb hibával végigjutni rajta. Még nagyon sok kell ahhoz, hogy az ügyességed komolyan megnőjön. [14 pontot használtál fel, van még 30.]
Uhhh, de megszomjaztál! Mohón kortyolsz a vizestömlőből. Etetési idő! Megeteted a szörnyedet. 2 kaját töm magába a spagulár. Alaposan elfáradva, keresel egy helyet, ahol letáborozhatsz. Egyet fordulsz fektedben, és már alszol is. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (+1 max. életerő.)
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebből a következő körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 216 pontot. A következő körben tehát 246 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


RŐTMANÓ KACAGÁNY (714. TÁRGY)
Büdös, szakadozott bőrruha, szánalmas viselete a dombok között élő rőtmanóknak. Ha mindenféle ízlésbeli megfontolást félretéve, úgy döntesz, hogy mégis magadra öltöd a KF 714 paranccsal, meglepően kényelmes viselethez jutsz, amely 4-gyel növeli a védettségedet, és eggyel a szerencsédet.

ELENIOS TÜNDÖKLŐ SZOBRA (1587. TEREPTÁRGY)
Valami fura van a levegőben. A lágy szellő elsöpri a vér szagát, és friss virágillat nyugtatja orrodat. Fegyvereidet lerakva felegyenesedsz, hogy megkeresd, honnan ered. Nem is olyan messze egy alakot látsz lágyan lengedező öltözékben, kékes fényben úszva, de mégsem vakítón. Egyáltalán nem bántja a szemed, ahogy ránézel. Közelebb lépve jobban szemügyre veszed a tökéletes, örök szépséget, Elenios tündöklő szobrát.

VÍZIONÁR SZEM (102. TÁRGY)
Az illúziókeltő vízionár szemei nagy kincset jelentenek a mágusok számára. Ahhoz ugyanis, hogy valaki egy varázslatot megcsináljon, általában nem árt, ha a varázslathoz hasonló dolgot művelni képes szörny egy darabjával is rendelkezik.

SALLANK NYÍL (129. TÁRGY)
Ha egy fanyíl végére egy csepp ragasztóval egy sallank karmot erősítesz, fémhegyű sallank nyilat kapsz, amelyet a hosszú íjhoz használhatsz lövedékként (a KF 111 129 paranccsal). A sallank nyíl sebzése 2d8+2, készítése 3 pontba kerül. Sallank nyilat természetesen csak akkor készíthetsz, ha van már nálad hosszú íj.

KARAKTERLAP

Torgeist, egy szőke, hosszú hajú, szürke szemű ember férfi vagy. Körszakállad és rövid bajuszod van. A bőröd világosabb az átlagosnál. Tharr tanítványa vagy. A Túlélők (#9172) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 75. fordulód.

Erő: 22 (24) Szint: 14 Merészség: 5/5 Magasság: 169 cm
IQ: 18 Támadás: 13 Agresszió: 5 Testsúly: 90 kg
Ügyesség: 22 Védekezés: 27 Menekülés: 30 % Életkor: 21/21 év
Egészség: 20 Életpont: 214/144 Jellem: semleges (+2) Tul. pont: 0
Szerencse: 18 Varázspont: 83/77 Pénz: 501 arany Kép. pont: 0
Tudatpont: 15/15
Eddig összesen 481 szörnyet (7 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 2 110 TP-t kaptál. Jelenleg 71 869 TP-d van. A következő szinthez még 3 131 TP szükséges. Trófeáid: kérődző etra, rőtmanó berzerker, bibircsók-óriás.

HARCI ISMERETEK
szúrófegyverek: 17/52 (+18%) vágófegyverek: 5/88 ütőfegyverek: 11/58
lőfegyverek: 11/31 dobófegyverek: 2/12

Feltételes fegyverváltás: vashegyű lándzsa (#182) << bronzkard (#2083) << göcsörtös bunkó (#123)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -3.); nyílvessző (#108) (4 -5.); ubuk tüske (#131) (6 .); mérgezett tüske (#23) (7 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0
80,67 mezőn táborozol

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 104 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 6/9 (+11%) 2. nyomkövetés: 16/26 (+36%) 3. mászás: 6/11
4. csapdakészítés: 8/67 (+10%) 5. csapdaészlelés: 4/88 6. gyógyítás: 11/85
7. titkosírás: 1/88 8. felderítés: 3/49 9. szörnyidomítás: 1/54
10. teológia: 3/67 (+3%) 11. szörnyismeret: 5/17 12. zárnyitás: 1/6
13. vadászat: 4/36 14. bányászat: 12/67

FELTÉTELES PARANCSOK (még 48 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
ásol max. 72 TVP-ért
mászol max. 40 TVP-ért
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 3, max: 50)
sörényes ubuk (#89), piromenyét (#99), vadász tatu (#10)

VARÁZSLATAID
Papi varázslataid
gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP)
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK
erőpajzs I (#12)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
spagulár (#82) (hátas: 9 lépés/kör; 8 TVP/lépés;) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Nemcsak az egy erős ellenféllel szembeni hősies harc, hanem a sok gyengével szembeni kitartás is fontos. Ennek gyakorlásaképp ölj hét vadász tatut! (számláló: 0)
2.) Jó erőfejlesztés egy kis fizikai munka végzése: építs vaskohót. (teljesítve)
3.) Szeretnék valamit látni eddigi eredményeidből: áldozz fel oltáromnál két trófea nyakláncot.

HŐSTETTEID
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 3 felderítő, 4 szabotőr, 7 harcos, 7 királynő, 3 élőholt.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
energia-csapolás (167)
beszéd állatokkal (171)
tudati őrjárat (183)
elnyomók gyűlölete (190)
kasztrop.kitágulás (197)
csonttörés (219)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
düh (289)
fegyvermester (302)
pszionikus védelem (307)
kétkezes harc (338)
az ősök hite (362)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
Jelenleg arra vártok, hogy a KT vezető megadja az új fejlesztendő képességet az EK 500 képesség paranccsal.

NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Páncélok és pajzsok
1 * bakkura csizma (#96) 1 * bronzpajzs (#89) 1 * kígyóbőr kesztyű (#49)
1 * láncing (#222) 1 mászókarom (#78) 1 rőtmanó kacagány (#714)
1 * vassisak (#160)
Fegyverek és lövedékek
1 bronzkard (#2083) 1 ezüsthegyű nyíl (#323) 1 * fúvócső (#20)
1 göcsörtös bunkó (#123) 1 kőkalapács (#13) 1 kőkés (#6)
2 mérg. ubuk dobónyíl (#188) 1 mérgezett vasnyíl (#187) 20 nyílvessző (#108)
3 orgyilkos tőr (#225) 1 rövid íj (#107) 2 ubuk dobónyíl (#138)
6 ubuk tüske (#131) 1 * vashegyű lándzsa (#182) 1 vashegyű nyíl (#176)
Ékszerek és egyéb csecsebecsék
1 aranylánc (#191) 1 ezüst gyűrű (#180) 1 ezüst karkötő (#158)
1 ezüst nyaklánc (#117) 1 * két kard szimbólum (#144)
Eszközök, használati tárgyak, készletek
1 ásó (#34) 2 bronzkulcs (#76) 4 csontkulcs (#74)
3 + deus ex machina (#1) 1 dobóháló (#221) 1 fáklya (#36)
1 + hebrencs csapda (#147) 7 kaja (#2) 1 kis vaskulcs (#40)
1 mászókampó (#165) 3 rézkulcs (#75) 1 távcső (#42)
2 vaskulcs (#183)
Löttyök és porok, tartóstul
4 aranyló ugarhéj (#100) [bennük 20 csepp tinta (#101), fér még: 20]
2 fűszertartó (#210) [üres, kapacitás: 10]
1 huhogó bibe (#332) [üres, kapacitás: 12]
2 kavadu iszák (#25) [bennük 20 csepp gyenge méreg (#26), fér még: 0]
1 sullár hólyag (#168) [benne 6 csepp spiritusz (#170), fér még: 14]
4 uzbány csőr (#169) [bennük 14 csepp ugh méreg (#166), fér még: 34]
2 vizestömlő (#3) [bennük 31 korty víz (#27), fér még: 9]
1 zöld üveg (#82) [benne 12 csepp ragasztó (#83), fér még: 8]
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
3 acélpengőke (#231) 5 álompor (#396) 3 aurach fog (#657)
1 darázsszárny (#652) 3 dorony tüdő (#212) 5 drótszőr (#37)
1 etra hályog (#712) 4 ezüstdarab (#326) 3 fabontó (#106)
3 fekete gyöngy (#99) 2 grákóbőr (#41) 2 gyöngymangó (#135)
1 kőszem (#304) 4 lajhár csont (#236) 9 madártoll (#112)
3 magszim bél (#103) 6 mákrózsa virág (#56) 1 mocsári penke (#148)
1 Morgan kristálya (#659) 1 móri gyümölcs (#116) 18 óndarab (#85)
1 púderkő (#119) 21 rézdarab (#70) 3 smirglilevél (#29)
2 szulfagor agyar (#677) 1 szuperkötél (#209) 2 szvó-ektoplazma (#151)
4 vadász tatu bőr (#15) 2 varányszem (#30) 5 vasérc (#152)
2 vízionár szem (#102)

Összsúly: 62.91 kg Megterheltség: 108%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 65 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
2 kaja (#2) 20 madártoll (#112) 3 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
6 mákrózsa virág (#56) 1 mocsári penke (#148) 20 nyílvessző (#108)
1 rőtmanó kacagány (#714) 3 spiritusz (#170) 6 ubuk tüske (#131)
2 vízionár szem (#102)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81
-49
-48
-47
-46
-45
-44
-43
-42
(72,-45) Leah oltár, vaskohó (#155), olvasztókemence (#86), világítótorony (#156), vadtroll (#70)
(73,-44) világítótorony (#156), egy ismeretlen isten rúnaköve, nyuhaj karbin (#110)
(74,-43) rőtmanó berzerker (#369), oltár, vaskohó (#155)
(75,-44) mélységi grittangok (#103), egy ismeretlen isten rúnaköve, Raia oltár, vaskohó (#155), olvasztókemence (#86), rőtmanó berzerker (#369)
(76,-45) óriás patkányok (#42), Chara-din monolitja (#534), szent tölgyfa (#393), oltár
(77,-46) sörényes ubuk (#89), xantusz-kaktusz (#113, belőle készíthető: #114), Tharr oltár
(78,-46) Tharr rúnaköve, oltár, tündöklő szobor (#1587), vízionár (#66)

Üzenet küldése a karakternek